JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230303/0011954601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dróg w Gminie Budzyń </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BUDZYŃ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791017</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Przemysłowa 16 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Budzyń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-840</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">67 2843201; 2843313</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">67 2843 370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@budzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.budzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg w Gminie Budzyń </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b7ac39c3-b990-11ed-b8d9-2a18c1f2976f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00119546</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00025970/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Przebudowa drogi gminnej nr 201504P w m. Wyszynki etap IV</p> <p class="mb-0">1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 201512P w m. Prosna</p> <p class="mb-0">1.1.6 Przebudowa drogi gminnej nr 201529P w m. Nowe Brzeźno</p> <p class="mb-0">1.1.7 Przebudowa drogi gminnej nr 201551P w m. Ostrówki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7ac39c3-b990-11ed-b8d9-2a18c1f2976f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne:<br/>-stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>-komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>-zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0 lub Google Chrome wersji 71.0.3 lub Firefox od wersji 65.0.1 lub Safari od wersji 12.0.2,<br/>-włączona obsługa JavaScript;<br/>-zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum Pomocy Platformy pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKM.272.4.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudową drogi gminnej nr 201504P, w m. Wyszynki, od km. 2+802,0 do km. 3+602,0 na części działek o nr 132/1 i 223/1, obręb ewidencyjny Wyszynki, gm. Budzyń. <br/><br/>Stan istniejący: <br/>•	teren niezabudowany,<br/>•	przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,<br/>•	nawierzchnia jezdni – ulepszona tłuczniem kamiennym, <br/>•	szerokość istniejącej jezdni – od 3,5 do 4,0 m, <br/>•	brak chodników, <br/>•	pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 1,0 do 1,5 m<br/>•	na przebudowywanym odc. jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym. <br/>•	niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana. <br/>•	w konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki. <br/>•	zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości 4,0 m i na dług. 800,0 mb. <br/><br/>Planowany ogólny zakres robót:<br/>•	wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 15 cm,<br/>•	wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych (wiążącej i ścieralnej) o łącznej grubości 9 cm,<br/>•	wykonanie umocnienia nawierzchni na dwunastu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną o łącznej grubości 8 cm ułożonej na podbudowie z mieszanki kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 20 cm,<br/>•	odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości 1,0 m i o grubości 10 cm.<br/>Niweletę jezdni pozostawiono bez zmian i jest ona dostosowano do niwelety przyległych pól. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych.<br/>Dane projektowe:<br/>•	klasa drogi – D, <br/>•	prędkość projektowa – Vp=40 km/h,<br/>•	ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu, <br/>•	przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,<br/>•	przebieg trasy – bez wykopów i nasypów, <br/>•	kategoria ruchu – KR-1, <br/>•	max pochylenie podłużne 10 %.<br/>•	głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m, <br/>•	grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2. <br/>Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.<br/>Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.<br/>Przeprowadzone rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.<br/><br/>Parametry techniczne zaprojektowanej drogi: <br/>•	długość drogi – 800,0 m,<br/>•	szerokość jezdni – przekrój podstawowy 4,0 m, <br/>•	spadki poprzeczny jezdni na przekroju podstawowym – 2 % (dwustronny),<br/>•	spadki poprzeczny jezdni na łuku poziomym R1 – 3 % (jednostronny),<br/>•	szerokość pobocza – 1,0 m, <br/>Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.<br/>Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.<br/>Przeprowadzone rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.<br/><br/>Konstrukcja nawierzchni:<br/>•	profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, o szer. 4,42m,<br/>•	wyrównanie istniejącego profilu nawierzchni tłuczniowej mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30, grub. warstwy 15 cm, o szer. 4,42 m,<br/>•	warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,12 m,<br/>•	warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,0 m.<br/><br/>Parametry techniczne zjazdów: <br/>•	długość po osi – 3,0 m,<br/>•	szerokość – 4,0 m, <br/>•	połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów o wielkości 1,5 m, <br/>•	spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni,<br/>•	spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.<br/>Projektuje się wykonanie przebudowy dwunastu zjazdów do przyległych pól i posesji w lokalizacji jak niżej, o konstrukcji: <br/>•	warstwa mrozoochronna z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm, <br/>•	podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm, <br/>•	warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,<br/>•	warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.<br/><br/>Roboty ziemne<br/>Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym systemie urbanistycznym, z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanych nawierzchni zjazdów w ilości 49,0 m3 do wbudowania w przyległe pobocze celem uzupełnienie nasypu korony drogi. Przed wykonaniu umocnienia poboczy, po wyniesieniu konstrukcji przebudowywanej jezdni, należy wykonać dodatkowo uzupełnienie nasypu korony drogi piaskiem z dokupu o śred. grub. 14 cm w brakującej ilości 144,3 m3. Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do ls=1,00 przy wykonaniu koryta na zjazdach i ls=0,98 na poboczu drogi. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża. <br/><br/>Odwodnienie:<br/>Wody opadowe z przebudowywanej drogi zostaną odprowadzone grawitacyjnie, poprzez nadanie od 2 do 3 % spadku poprzecznego na jezdni i 2 % spadku podłużnego na zjazdach w kierunku na pobocze i dalej na zieleńce.<br/>Po wykonaniu nawierzchni ścieralnej na jezdni projektuje się wykonanie uzupełnienia poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu 4/31,5 mm), o grub. warstwy 10cm. <br/>Zaprojektowano szerokość pobocza lewo i prawostronnego wzdłuż jezdni o szer. po 1,0 m, a wzdłuż zjazdów po 1,5 m. Spadek poprzeczny poboczy – 6% w kierunku do zieleńców.<br/>Rowy należy wykonać w kształcie trapezowym o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5. <br/>Min. głębokość rowu 0,5 m liczona jako różnica poziomów dna i krawędzi górnej rowu (pobocza).<br/>Spadki podłużne rowów dostosować do spadku podłużnego przyległej jezdni.<br/>Pod koroną drogi w km. 3+295 umieszczony jest poprzecznie przepust wykonany z rur betonowych o śred. 80 cm, na którym należy wykonać jego oczyszczenie z namułu i resztek roślinnych na dług. 10,0 m. Na tym przepuście, po jego lewej stronie należy wykonać remont ścianki czołowej (murka). Wzmocnienie ścianki czołowej można wykonać bloczkami betonowymi.<br/><br/>Oznakowanie pionowe i poziome:<br/>Do ustawienia n/w znaki pionowe:<br/>•	w km. 2+100 str. prawa i w km. 2+875 str. lewa dwa znaki A-4,<br/>•	w odległości 15,0 m od skrzyżowania w km. 3+189 na dojeździe z drogi gminnej nr 201507P do ustawienie jest jeden znak A-7,<br/>•	w km. 3+588 str. lewa do ustawienia są dwie tablice miejscowości „Wyszynki”, E-17a z E-18a<br/><br/>Zabezpieczenie ruchu:<br/>Na trzech poprzecznych przepustach w km. 2+267, 2+980 i 3+295 zaprojektowano wzdłuż przebudowywanej drogi po jej prawej i lewej stronie po dwa odcinki barier ochronnych U-14a o długości po 16,0 m. <br/><br/>Roboty rozbiórkowe<br/>Na połączeniu początkowego odcinka przebudowywanej drogi musi być wykonana wcinka (frezowanie profilujące) o śred. grub. 4 cm pod ułożenie bitumicznej warstwy ścieralne. Materiał z frezowania należy wbudować w przyległe pobocze drogi. <br/>Powierzchnia nawierzchni jezdni do frezowania wynosi 2,0 m2.<br/><br/>Zieleń<br/>Przed przystąpieniem do robót należy wykonać karczowanie krzewów oraz redukcję koron drzew dla gałęzi wchodzących w kolizję z skrajnią drogową pasa drogowego.<br/>Do redukcji korony jest przewidzianych 10 drzew.<br/><br/>Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:<br/>- dokumentacje techniczne (projekty budowlane), <br/>- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe), <br/>- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).<br/>Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl<br/> Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.<br/>Uwaga:<br/>Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudową drogi gminnej nr 201504P od km. 1+152,0 do km. 1+805,0, działka nr 297 w obrębie ewidencyjnym Prosna, gm. Budzyń.<br/>Stan istniejący:<br/>•	teren niezabudowany,<br/>•	przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,<br/>•	nawierzchnia jezdni – miejscowo ulepszona destruktem asfaltowym i gruzem z recyklingu, <br/>•	szerokość istniejącej jezdni – 4,0 m, <br/>•	brak chodników, <br/>•	pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 1,0 do 1,5 m. <br/>•	na przebudowywanym odc. jezdnia umocniona jest destruktem asfaltowym lub gruzem z recyklingu. Niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana. W konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki. <br/>•	zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej na szerokości 4,0 i o dług. 653,0 mb. <br/><br/>Planowany ogólny zakres robót:<br/>•	wykonanie warstwy mrozoochronnej na jezdni z piasku, grub. 15 cm<br/>•	wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno – bitumicznej na szerokości 4,0 m i o łącznej grubości 9 cm,<br/>•	wykonanie umocnienia nawierzchni pięciu zjazdów mieszanką mineralno – bitumiczną o łącznej grubości 8 cm,<br/>•	wykonanie umocnienia nawierzchni piętnastu zjazdów mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm) o grubości 8 cm,<br/>•	odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości do 1,0 m i o grubości 10 cm.<br/>Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych.<br/> Niweletę jezdni pozostawiono bez zmian i jest ona dostosowano do niwelety przyległych pól.<br/>Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych. <br/><br/><br/><br/>Dane projektowe:<br/>•	klasa drogi – D, <br/>•	prędkość projektowa – Vp=40 km/h,<br/>•	ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu, <br/>•	przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,<br/>•	przebieg trasy – bez wykopów i nasypów, <br/>•	kategoria ruchu – KR-1, <br/>•	max pochylenie podłużne 10 %.<br/>•	głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m, <br/>•	grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2. <br/><br/>Parametry techniczne zaprojektowanej drogi: <br/>•	długość drogi – 653,0 m,<br/>•	szerokość jezdni – przekrój podstawowy 4,0 m, <br/>•	brak łuków poziomych i pionowych,<br/>•	spadki poprzeczny jezdni – 2 %,<br/>•	szerokość pobocza – 1,0 m. <br/>Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.<br/>Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.<br/>Przeprowadzone rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.<br/><br/>Konstrukcja nawierzchni:<br/>•	wykonanie warstwy mrozoochronnej z piasku wg. normy PN-B-11113, grub. 15 cm, o szer. 4,72 m,<br/>•	wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 22 cm, o szer. 4,42 m,<br/>•	ułożenie warstwy wiążącej o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o szer. 4,12 m,<br/>•	ułożenie warstwy ścieralnej o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), na szer. 4,0.<br/>Powierzchnia warstwy mrozoochronnej do ułożenia wynosi 3.082,2 m2.<br/>Powierzchnia podbudowy zasadniczej do ułożenia wynosi 2.886,3 m2.<br/>Powierzchnia warstwy wiążącej do ułożenia wynosi 2.690,4 m2.<br/>Powierzchnia warstwy ścieralnej do ułożenia wynosi 2.612,0 m2.<br/>Spadek poprzeczny jezdni wynosić będzie 2 % w kierunku do poboczy. <br/>Spadek podłużny musi być pozostawiony bez zmian.<br/><br/>Parametry techniczne zjazdów: <br/>•	długość po osi – 1,5 m,<br/>•	szerokość – 4,0 m, <br/>•	połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów 1:1 o wielkości 1,5 m, <br/>•	spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni,<br/>•	spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.<br/>Wykonanie przebudowy pięciu zjazdów na przyległe posesje o konstrukcji: <br/>•	podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm, <br/>•	warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,<br/>•	warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.<br/>Wykonanie przebudowy piętnastu zjazdów na przyległe pola o konstrukcji: <br/>•	podbudowa zasadnicza o grub. 15 cm – z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 (tłuczeń o uziarnieniu 31,5/63 mm).<br/>•	warstwa ścieralna o grub. 8 cm – z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu 4/31,5 mm),<br/><br/>Roboty ziemne<br/>Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym systemie urbanistycznym, z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą w całości na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni jezdni i zjazdów. <br/>Koryto dla warstw konstrukcyjnych na jezdni należy wykonać o głębokości 37 cm i na szerokości 4,72 m (pod warstwę mrozoochronną i podbudowę zasadniczą). Niweleta warstw bitumiczne wyniesiona będzie nad istniejący teren na grubość 9 cm.<br/>Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do ls=1,00. <br/><br/>Odwodnienie<br/>Odwodnienie całości przebudowywanego pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego jezdni w kierunku do poboczy.<br/>Projektuje się wykonanie uzupełnienie poboczy (lewo i prawostronnego ) mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (kliniec o uziarnieniu 4/31,5 mm), o grub. warstwy 10 cm i na szerokości 1,0 m. <br/>Przed wykonaniem tych robót należy wykonać zdjęcie warstwy humusu - 765,4 m2.<br/>Uzupełnienie poboczy wykonać należy do wysokości krawędzi nowo ułożonej warstwy ścieralnej przyległej jezdni. <br/>Spadek poprzeczny poboczy – 6% w kierunku na zewnątrz jezdni.<br/>Powierzchnia poboczy umocnionych kruszywem do wykonania wynosi 1.196,0 m2.<br/>Rowy powinny mieć kształt trapezowy o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5. Głębokość i spadek podłużny rowu dostosować do niwelety drogi. <br/>Min. głębokość rowu 0,5 m liczona jako różnica poziomów dna i zewnętrznej krawędzi przyległego pobocza. Spadki podłużne rowów dostosować do spadku podłużnego przyległej jezdni.<br/><br/>Zieleń<br/>Przed przystąpieniem do robót należy wykonać redukcję korony drzew dla gałęzi wchodzących w kolizję z skrajnią drogową w ilości 4 szt.<br/><br/>Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:<br/>- dokumentacje techniczne (projekty budowlane), <br/>- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe), <br/>- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).<br/>Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl<br/> Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.<br/>Uwaga:<br/>Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudową drogi gminnej nr 201529P, w m. Nowe Brzeźno, od km. 0+000,0 do km. 0+935,0 o łącznej długości 935,00 m na terenie działek nr 278 i 256, obręb ewidencyjny Nowe Brzeźno, gm. Budzyń. <br/><br/>Stan istniejący: <br/>•	nawierzchnia z betonu asfaltowego o szerokości 3,5 m<br/>•	częściowo urządzone zjazdy<br/>•	odwodnienie do rowu oraz w przyległy teren<br/>•	pas drogowy wyposażony jest w sieci zgodnie z mapą geodezyjną<br/><br/>Parametry techniczne zaprojektowanej drogi: <br/>•	klasa ulicy ,,D’’ droga dojazdowa,<br/>•	prędkość projektowa Vp = 30km/h<br/>•	dostępność – nieograniczona<br/>•	kategoria ruchu KR1<br/>•	szerokość pasa ruchu – 1,75 m<br/>•	przekrój jezdni 2x1,75 m = 3,50 m<br/>•	przekrój drogi daszkowy<br/>•	spadek poprzeczny jezdni 2%, poboczy 8%<br/>•	szerokość jezdni wynosi 3,50 m, szerokość poboczy gruntowych 0,75 m<br/>•	uzupełnienie pobocza warstwą humusu grubości 8 cm, profilowanie i zagęszczenie pobocza, wysianie trawy<br/>•	zjazdy do posesji oraz na pola z betonu asfaltowego w ilości 8 szt.<br/>•	mijanka w km 0+371 do km 0+426<br/>•	łuki poziome o promieniach R: 70m, 120m, 150m, 200m, 300m, 400m<br/><br/>Bilans terenu:<br/>- jezdnia bitumiczna: 3301,00 m2<br/>- mijanka 60,00 m2<br/>- chodniki 24,00 m2<br/>- zjazdy 211,85 m2<br/><br/>Odwodnienie:<br/>Odprowadzenie wody opadowej z powierzchni drogi częściowo w przyległy teren, częściowo do istniejącego rowu.<br/>Oczyszczenie rowu str. L w km 0+465 - 0+670 (dł. 205 m.)<br/>Udrożnienie istniejącego przepustu betonowego o średnicy 40 cm i długości 9 m wraz z udrożnieniem rowów str L i P o łącznej długości 20 m.<br/><br/>Konstrukcje nawierzchni:<br/>•	na istniejącej drodze:<br/>- warstwa ścieralna SMA 8 50/70 KR1-2 gr. 3 cm<br/>- warstwa wiążąco- wyrównawcza z BA AC16W 50/70 KR1-2 gr. 5 cm<br/>- siatka z włókien szklano-węglowych (nie o sztywnych węzłach) posączona asfaltem<br/>- istniejąca jezdnia<br/>- skropienie istniejącej jezdni emulsją asfaltową kationową w ilości 0,6 kg/m2 (emulsja szybkorozpadowa)<br/>- skropienie warstwy wiążąco- wyrównawczej emulsją asfaltową kationową w ilości 0,4 kg/m2 (emulsja szybkorozpadowa);<br/>•	wlot km 0+774:<br/>- warstwa ścieralna SMA 8 50/70 KR1-2 gr. 3 cm. <br/>- warstwa wiążąco- wyrównawcza z BA AC16W 50/70 KR1-2 gr. 5 cm<br/>- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 gr. 20 cm<br/>•	mijanki:<br/>- warstwa ścieralna z BA AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm<br/>- warstwa wiążąco- wyrównawcza z BA AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm<br/>- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 gr. 20 cm<br/>•	zjazdy:<br/>- warstwa ścieralna z BA AC11S 50/70 KR1-2 gr. 4 cm<br/>- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 gr. 20 cm<br/>•	pobocze utwardzone:<br/>- warstwa z tłucznia frakcji 0-31,5 mm z tłucznia gr. 30 cm<br/>•	chodnik:<br/>- warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm<br/>- piasek średnio lub gruboziarnisty gr. 5 cm<br/><br/>Elementy prefabrykowane:<br/>- krawężnik betonowy najazdowy o wymiarach 15x22x100 cm na ławie betonowej z oporem betonu C12/15<br/>- krawężnik betonowy o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem betonu C12/15<br/>- obrzeże betonowe o wymiarach 8x30 cm na ławie betonowej z oporem<br/>- obrzeże betonowe o wymiarach 6x20 cm na ławie z pospółki<br/><br/>Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:<br/>- dokumentacje techniczne (projekty budowlane), <br/>- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe), <br/>- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).<br/>Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl<br/> Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.<br/>Uwaga:<br/>Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych branży drogowej związanych z przebudową drogi gminnej nr 201551P, w m. Ostrówki, od km. 0+002,5 do km. 0+565,0 na terenie działek nr 7, 69 oraz 74/1, obręb ewidencyjny Ostrówki, gm. Budzyń. <br/><br/>Stan istniejący:<br/>•	teren zabudowany,<br/>•	przekrój poprzeczny jezdni – drogowy,<br/>•	nawierzchnia jezdni – ulepszona tłuczniem kamiennym,<br/>•	szerokość istniejącej jezdni – od 4,0 do 4,5 m,<br/>•	brak chodników,<br/>•	pobocze gruntowe (po stronie prawej i lewej) o szerokości – od 1,0 do 1,5 m.<br/>•	jezdnia umocniona jest tłuczniem kamiennym<br/>•	niweleta poprzeczna i podłużna jezdni jest znacznie pofałdowana<br/>•	w konstrukcji nawierzchni występują lokalne ubytki<br/>Zdiagnozowane czynniki powodują, że zaplanowano wykonanie ułożenia nowej nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno bitumicznej o szerokości 4,0 m i o dług. 562,5 mb.<br/><br/>Planowany ogólny zakres robót:<br/>•	wyrównanie istniejącego profilu jezdni mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 10cm,<br/>•	wykonanie podbudowy zasadniczej mieszanką kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 22cm,<br/>•	wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych o łącznej grubości 9cm,<br/>•	wykonanie umocnienia nawierzchni na siedmiu zjazdach mieszanką mineralno - bitumiczną o łącznej grubości 8 cm,<br/>•	odtworzenie wraz z umocnieniem poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywem C50/30 (klińcem 0/31,5 mm), na szerokości 1,0 m i o grubości 10 cm.<br/>•	odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do przyległego istniejącego rowu przydrożnego lub zieleńców.<br/>•	Odwodnienie pasa drogowego odbywać się będzie powierzchniowo do istniejących rowów przydrożnych.<br/>Niweletę jezdni pozostawiono bez zmian i jest ona dostosowano do niwelety przyległych pól.<br/>Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych.<br/><br/>Dane projektowe:<br/>•	klasa drogi – D,<br/>•	prędkość projektowa – Vp=40 km/h,<br/>•	ulice jedno jezdniowa z dwoma pasami ruchu,<br/>• przekrój podstawowy - jezdni 4,0 m,<br/>• przebieg trasy – bez wykopów i nasypów,<br/>• kategoria ruchu – KR-1,<br/>•	max pochylenie podłużne 10 %.<br/>•	głębokość przemarzania gruntu – 0,8 m,<br/>•	grupa nośności podłoża gruntowego – G1/G2.<br/>Parametry techniczne zaprojektowanej drogi:<br/>•	długość drogi – 562,5 m,<br/>•	szerokość jezdni – przekrój podstawowy 4,0 m,<br/>•	spadki poprzeczny jezdni – 2 %,<br/>•	szerokość pobocza – 1,0 m.<br/>Przebieg drogi w planie – nie projektuje się zmian w przebiegu drogi.<br/>Przebieg drogi w przekroju podłużnym – droga przebiega po istniejącym spadku podłużnym.<br/>Przeprowadzone rozpoznanie geologiczne nie wskazało na występowanie w podłożu gruntów słabonośnych.<br/><br/>Konstrukcja nawierzchni:<br/>Konstrukcja nawierzchni jezdni od km. 0+002,5 do km. 0+538,0 przedstawia się następująco:<br/>•	wykonanie profilowania i zagęszczenia istniejącej nawierzchni tłuczniowej, o szer. 4,72 m,<br/>•	wyrównanie istniejącego profilu nawierzchni tłuczniowej mieszanką niezwiązaną z kruszywem<br/>C50/30, grub. warstwy 10 cm, o szer. 4,42 m,<br/>•	warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o<br/>szer. 4,12 m,<br/>•	warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), o<br/>szer. 4,00 m.<br/>Konstrukcja nawierzchni jezdni od km. 0+538,0 do km. 0+565,0 przedstawia się następująco:<br/>•	podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 22 cm, o szer. 4,42 m,<br/>•	warstwa wiążąca o grub. 5 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70 (dla KR 1), o<br/>szer. 4,12 m,<br/>•	warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70 (dla KR 1), o<br/>szer. 4,00 m.<br/><br/>Parametry techniczne zjazdów:<br/>•	długość po osi – 2,5 m, szerokość – 4,0 m,<br/>•	połączenie jezdni z zjazdami będzie w formie skosów o wielkości 1,5 m,<br/>•	spadek poprzeczny zjazdów wynosi 2,0 % w kierunku do jezdni, <br/>•	spadek podłużny – dostosowany do przyległej jezdni.<br/>Projektuje się wykonanie przebudowy siedmiu zjazdów do przyległych pól i posesji o konstrukcji:<br/>•	podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30, grub. warstwy 20 cm,<br/>•	warstwa wiążąca o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W-50/70,<br/>•	warstwa ścieralna o grub. 4 cm, z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S-50/70.<br/><br/>Roboty ziemne<br/>Z uwagi na umiejscowienie opracowania w istniejącym systemie urbanistycznym, z rozmieszczeniem szeregu punktów stałych i niezmiennych wysokościowo, jak również z uwagi na niewielkie możliwości terenowo przestrzenne, roboty ziemne polegać będą na wykonaniu:<br/>- koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni jezdni w ilości 26,3 m3 do wbudowania w przyległe pobocze,<br/>- koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanej nawierzchni zjazdów w ilości 9,3 m3 do wbudowania w przyległe pobocze,<br/>- po wyniesieniu konstrukcji przebudowywanej jezdni, należy wykonać uzupełnienie nasypu korony drogi przed wykonaniu umocnienia poboczy o śred. grub. 10 cm i na szer. 85 cm w ilości 94,1m3. Po wykonaniu robót ziemnych należy wykonać wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego do ls=1,00 przy wykonaniu koryta i ls=0,98 na poboczu drogi.<br/><br/>Odwodnienie<br/>Wody opadowe z przebudowywanej drogi zostaną odprowadzone grawitacyjnie, poprzez nadanie 2 % spadku poprzecznego na jezdni i 2 % spadku podłużnego na zjazdach w kierunku na pobocze i dalej do istniejącego rowu przydrożnego lub na zieleńce.<br/>Zaprojektowano szerokość pobocza lewo i prawostronnego po 1,0 m. Spadek poprzeczny poboczy – 6% w kierunku do zieleńców.<br/>Po prawej stronie drogi umieszczony jest rów przydrożny, który obecnie jest w złym stanie technicznym, dlatego należy wykonać jego konserwację poprzez wykonanie pogłębienia i oczyszczania z namułu wraz z profilowaniem dna i skarp tego rowu. Rów należy wykonać w kształcie trapezowym o szerokości dna 0,4 m i nachyleniu skarp od 1:1 do 1:1,5.<br/>Min. głębokość rowu 0,5 m liczona jako różnica poziomów dna i krawędzi górnej rowu (pobocza).<br/>Spadki podłużne rowów dostosować do spadku podłużnego przyległej jezdni.<br/><br/>Zieleń<br/>Przed przystąpieniem do robót należy wykonać karczowanie krzewów rosnących wzdłuż korony drogi o długości 152,0 mb.<br/>W pasie drogowym od km. 0+507 do km. 0+515, strona prawa, pozostawiono po wycince drzew pnie i karpiny drzew o średnicy od 40 do 50 cm w ilości 5 szt, które nie pozwalają na wykonanie zaprojektowanej konserwacji rowu przydrożnego, dlatego należy je usunąć i wykarczować.<br/><br/>Oznakowanie pionowe<br/>na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 201552P ustawić n/w nowe znaki pionowe:<br/>•	przy drodze gminnej nr 201551P w odległ. 15 m od krawędzi drogi gminnej nr 201552P, znak A-7 – 1 szt.,<br/>•	przy drodze gminnej nr 201552P w odległ. 50 m od skrzyżowania z drogą gminną nr 201551P, dla obu kierunków ruchu, znak D-1 – 2 szt.<br/>Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:<br/>- dokumentacje techniczne (projekty budowlane), <br/>- przedmiary robót (kosztorysy ofertowe), <br/>- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).<br/>Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl<br/> Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.<br/>Uwaga:<br/>Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu, dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/> Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	sytuacji ekonomicznej i finansowej: tj.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej:<br/>- na część nr 1: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;<br/>- na część nr 2: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;<br/>- na część nr 3: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;<br/>- na część nr 4: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;<br/>WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ NA DWIE LUB WIĘCEJ CZĘŚCI MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKU POPRZEZ POSIADANIE ŚRODKÓW FINANSOWYCH LUB ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ W WYSOKOŚCI CO NAJMNIEJ: 1.000.000,00 ZŁ (JEDEN MILION ZŁOTYCH).<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.<br/><br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej: tj.:<br/>a)	doświadczenie:<br/>posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz<br/>zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane , z których każda polegała na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych), co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;<br/>WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ NA KILKA CZĘŚCI MUSI WYKAZAĆ SPEŁNIENIE WARUNKÓW JAK DLA JEDNEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.<br/>Uwaga:<br/>Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym był partnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie roboty i o jakiej wartości były wykonane przez wykonawcę składającego ofertę. <br/>b)	dysponują lub będą dysponować:<br/>- kierownikiem budowy/robót (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.<br/>Osoba wskazana w wykazie osób będzie pełniła funkcję kierownika budowy w trakcie realizacji zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca będzie zmuszony do zmiany kierownika budowy musi zapewnić udział osoby, o wiedzy i doświadczeniu odpowiadającym warunkom określonym w niniejszym SWZ. <br/>Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.).<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia :<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,<br/>2) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: <br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, <br/>b)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego.<br/>c)	art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r. poz. 835 ).<br/>3) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika nr 7),<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 1 – 2) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :<br/>1)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty ( wg załącznika Nr 4 ),<br/>2)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 5)<br/>3)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3)	Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia; powinno zawierać: nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.<br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>4)	Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>b)	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą,<br/>Wzór zobowiązania określa załącznik Nr 3.<br/>Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:<br/>a)	dla części Nr 1 – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł)<br/>b)	dla części Nr 2 - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł)<br/>c)	dla części Nr 3 – 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy zł)<br/>d)	dla części Nr 4 – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł)<br/>2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą. <br/>3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. <br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: <br/>Bank : Bank Spółdzielczy Chodzież / Oddział Budzyń <br/>Nr rachunku : 26 8945 0002 2600 0101 2000 0070 <br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). <br/>5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: <br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Budzyń, <br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, - kwotę gwarancji/poręczenia, <br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/> - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <br/>6. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancji bankowej, <br/>w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) musi zawierać postanowienie o następującej treści :<br/>Beneficjent ma prawo zgłaszania roszczeń w terminie do 5 dni po upływie terminu związania ofertą, jeżeli tylko zdarzenie uzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertą.<br/><br/>7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. <br/>8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp. <br/>9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. 10.Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia :<br/>1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,<br/>2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia <br/>z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,<br/>3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,<br/>4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,<br/>5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,<br/>6)	wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,<br/>7)	przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich dokonania zawarto w Projekcie umowy –<br/>odpowiednio załącznik Nr 6.1, nr 6.2, nr 6.3, nr 6.4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy na adres : https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-21 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com