JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230314/0013386201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminach Związku Gmin Krynicko - Popradzkich </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Związek Gmin Krynicko - Popradzkich</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 120576394</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Muszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">184714009</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zgkp@muszyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.muszyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> podejmowanie działań na rzecz rozwoju gospodarki turystycznej i usług uzdrowiskowych na obszarze gmin tworzących Związek </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminach Związku Gmin Krynicko - Popradzkich </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8e56bc35-c1ba-11ed-b311-9aae6ad31be8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00133862</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00024819/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminach Związku Gmin Krynicko – Popradzkich</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zmpdpmuszyna <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zmpdpmuszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej. <br/>2. Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, email: zgkp@muszyna.pl<br/>3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. <br/>4. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB. <br/>5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną. <br/>Szczegółowe wymagania dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I, Podrozdział 12 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego <br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Związek Gmin Krynicko-Popradzkich, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.<br/>2. Związek Gmin Krynicko-Popradzkich wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Pana Ireneusza Leszyńskiego, e -mail: ileszynski@muszyna.pl. <br/> Kontakt z Inspektorem możliwy jest pod nr tel.: 18 477 79 22. <br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZGKP.Zp.271.2.2023. <br/>4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy. <br/>5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. <br/>6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. <br/>7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. <br/>8. Posiadają Państwo: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ; <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. <br/>9. Nie przysługuje Państwu: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy <br/>Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy: <br/>− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. <br/>− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGKP.Zp.271.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1: Rozbudowa drogi gminnej nr 294192K ul. Popowicka (w formule „zaprojektuj i wybuduj&#34;)<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” usług oraz robót budowlanych objętych przedsięwzięciem pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 294162K – ul. Popowicka w Starym Sączu” w oparciu o dokumentację techniczną tj. Program Funkcjonalno-Użytkowy, projekt koncepcyjny, załączniki do niniejszego SWZ oraz na zasadach określonych w SWZ.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje: <br/>a) Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem zezwoleń i decyzji pozwalających na realizację robót objętych tą dokumentacją. <br/>b) Wykonanie wszystkich robót budowlanych – w tym robót towarzyszących – związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, dokonanie wszelkich uzgodnień, pokrycie kosztów i opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a także wykonanie niezbędnych opracowań wymaganych w trakcie realizacji robót, w szczególności projekt organizacji ruchu. <br/>c) Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej pozwalającej na ocenę prawidłowości wykonania robót i ich jakości oraz dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego skutecznego zgłoszenia zakończenia robót albo uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów będących przedmiotem zamówienia, w zależności od wymagań wynikających z właściwych przepisów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej</p> <p class="mb-0">45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych</p> <p class="mb-0">45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych</p> <p class="mb-0">71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>Waga kryterium: 60 pkt<br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie <br/>Waga kryterium: 40 pkt<br/><br/>Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>C = [( Cn/Cb)*60]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/><br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie<br/>G = [(Gb/Gn)*40]<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/>Gb – okres gwarancji w ofercie badanej<br/>Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji <br/><br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesięcznej lub dłuższej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.<br/><br/>Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G <br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/><br/>Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji zaoferowany w ofercie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2: Remont mostu na rzece Poprad w ciągu drogi gminnej nr 292946K Aleja Zdrojowa w miejscowości Muszyna<br/>Zakres rzeczowy określony został na podstawie załącznika do zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych obejmującego remont mostu na rzece Poprad w ciągu drogi gminnej nr 292946K Aleja Zdrojowa w m. Muszyna na dz. nr 1158/2, 1158/5 położonych w obr. ewid. Muszyna, gm. Muszyna. Zakres robót przedstawiony jest w załączniku do zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych zatwierdzonego zaświadczeniem Starosty Nowosądeckiego o niewniesieniu sprzeciwu w przedmiocie przystąpienia do wykonania robót budowlanych z dnia 27 lutego 2023 r. znak: BUD.6740.186.2023.<br/>Zadanie to obejmuje:<br/>a) Konstrukcja mostu:<br/>Podpory mostu<br/>Na przyczółku lewobrzeżnym zaprojektowano odkucie skorodowanego betonu, a następnie jego odtworzenie. Istniejące ścianki zapleczne należy oczyścić, odkuć i uzupełnić ewentualne uszkodzenia betonu zaprawami naprawczymi typu PCC, a odsłonięte fragmenty zbrojenia zabezpieczyć inhibitorami korozji.<br/>Na pozostałych podporach zaprojektowano oczyszczenie, impregnację i wykonanie wyprawy zaprawami naprawczymi typu PCC. Powierzchnię betonu podpór zasypaną gruntem należy odsłonić na głębokość min. 1,0 m.<br/>Po wykonaniu napraw powierzchnię betonu podpór należy zaimpregnować za pomocą preparatów hydrofobizujących i wzmacniających oraz zabezpieczyć dekoracyjną powłoką ochronną na bazie żywicy metakrylowej.<br/>Konstrukcja nośna<br/>Zaprojektowano remont konstrukcji mostu polegający na rozbiórce wierzchnich warstw nawierzchni i wyposażenia (odkuciu złuszczeń betonu i odsłonięciu skorodowanego zbrojenia dźwigarów głównych i płyty pomostu, a następnie uzupełnieniu ubytków dźwigarów, poprzecznic podporowych i płyty zespalającej oraz odtworzeniu powierzchni pomostu zaprawami naprawczymi typu PCC. Odsłonięte fragmenty zbrojenia zabezpieczyć inhibitorami korozji. Uzupełnienia betonu zostaną zespolone z istniejącym betonem kotwami wklejanymi. Powierzchnię górną płyty ukształtować zgodnie ze spadkami nawierzchni. Powierzchnię betony płyty pomostu, dźwigarów i poprzecznic należy oczyścić, zaimpregnować na pomocą preparatów hydrofobizujących i wzmacniających oraz zabezpieczyć dekoracyjną powłoką ochronną na bazie żywicy metakrylowej na zewnętrznych powierzchniach pionowych skrajnych dźwigarów.<br/><br/>b) Wyposażenie:<br/>Wymienione zostaną następujące elementy wyposażenia mostu: <br/>- Łożyska wałkowe na przyczółkach jednokierunkowo-przesuwne. <br/>- Izolacja pozioma płyty pomostu w postaci papy termozgrzewalnej układanej w jednej warstwie pod powierzchnią jezdni oraz w dwóch warstwach pod kapami chodnikowymi. <br/>- Izolacja powierzchni górnej oraz bocznej ścianek zaplecznych papą termozgrzewalną w jednej warstwie.<br/>- Izolacja powierzchni betonu podpór zasypana gruntem powłokową asfaltowo – rozpuszczalnikową. <br/>- Wpusty mostowe z rurami spustowymi.<br/>- Sączki pionowe z rurkami spustowymi oraz dreny podłużne i poprzeczne odprowadzające wodę spod warstw nawierzchni.<br/>- Kapy chodnikowe z gzymsami i krawężnikami granitowymi.<br/>- Balustrady oraz słupy oświetlenia i do zawieszenia chodników montowane do kap chodnikowych.<br/>- Urządzenia dylatacyjne na przyczółkach mostu.<br/>- Nawierzchnie jezdni i chodników. <br/>- W ramach inwestycji należy również oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie łożyska wałkowe i łożyska stałe na filarach.<br/><br/>c) Najazdy<br/>Zaprojektowano remont najazdów na długości ok 20 m w tym: krawężników i obrzeży, oraz nawierzchnię z betonowej kostki brukowej, jak również nawierzchni jezdni. <br/><br/>Szczegółowe informacje dotyczące konstrukcji, wyposażenia, najazdów obiektu mostowego wraz z inwentaryzacją geometryczną, inwentaryzacją uszkodzeń i oceną stanu technicznego a także badania materiałowe, ocena nośności użytkowej zawarte zostały w ekspertyzie technicznej mostu drogowego.<br/><br/>Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykonanie poniższych pozycji w podanym minimalnym zakresie:<br/>1.	Frezowanie i odtworzenie nawierzchni górnej warstwy pomostu na długości min. 80 mb obiektu.<br/>2.	Wykonanie 12 szt. wpustów mostowych z rurami spustowymi.<br/>3.	Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych powierzchni podpór mostu na 30 m2 elementu.<br/>4.	Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych powierzchni przyczółków i skrzydełek na 50 m2.<br/>5.	Wykonanie 5488 szt. otworów w żelbecie i osadzeń prętów zbrojenia śr. 16 mm w otworze za pomocą kotwienia chemicznego na bazie żywicy epoksydowej.<br/>6.	Rezygnację z wykonania powłok impregnujących powierzchni betonu konstrukcji nośnej.<br/>7.	Rezygnację z wykonania powłok ochronnych powierzchni zewnętrznych skrajnych dźwigarów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>Waga kryterium: 60 pkt<br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie <br/>Waga kryterium: 40 pkt<br/><br/>Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>C = [( Cn/Cb)*60]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/><br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie<br/>G = [(Gb/Gn)*40]<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/>Gb – okres gwarancji w ofercie badanej<br/>Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji <br/><br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesięcznej lub dłuższej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.<br/><br/>Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G <br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/><br/>Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji zaoferowany w ofercie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3: Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej ul. Osiedlowej w km 0+108,50 – 0+318,00 w miejscowości Tylicz oraz przebudowa sieci oświetlenia ulicznego i tt w km 0+000,00 – 0+318,00<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy odcinka drogi wewnętrznej ul. Osiedlowej w Tylicz w km 0+108,50 – 0+318,0 wraz z przebudową sieci oświetlenia ulicznego i tt w km 0+000,00 – 0+318,00 na działkach ewid. nr 760 i 947 (obręb Tylicz). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>Waga kryterium: 60 pkt<br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie <br/>Waga kryterium: 40 pkt<br/><br/>Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>C = [( Cn/Cb)*60]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/><br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie<br/>G = [(Gb/Gn)*40]<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/>Gb – okres gwarancji w ofercie badanej<br/>Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji <br/><br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesięcznej lub dłuższej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.<br/><br/>Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G <br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/><br/>Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji zaoferowany w ofercie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 4: Remont drogi gminnej „POTOK KORDOWIEC - MIKOŁASKA&#34; NR 294111K w miejscowości Rytro od km 0+000,00 - km 0+670,00; DZ. EW. NR 109; 58; 107/2; 159/241<br/>W ramach realizacji zamówienia wykonane zostanie remont drogi o pow. asfaltu 2010,00 m2<br/>Zakres robót obejmuje:<br/>- roboty przygotowawcze i pomiarowe,<br/>- uzupełnienie podbudowy ze stabilizacją mechaniczną,<br/>- wykonanie nawierzchni asfaltowej warstwa wiążąca gr 5 cm,<br/>- warstwa ścieralna gr 4 cm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>Waga kryterium: 60 pkt<br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie <br/>Waga kryterium: 40 pkt<br/><br/>Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>C = [( Cn/Cb)*60]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/><br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie<br/>G = [(Gb/Gn)*40]<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/>Gb – okres gwarancji w ofercie badanej<br/>Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji <br/><br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesięcznej lub dłuższej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.<br/><br/>Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G <br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/><br/>Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji zaoferowany w ofercie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 5: Remont drogi gminnej „POTOK KORDOWIEC - MIKOŁASKA&#34; NR 294111K w miejscowości Rytro od km 0+670,000 - km 1+065,00; DZ. EW. NR 966/2; 978<br/>W ramach realizacji zamówienia wykonane zostanie remont drogi o pow. asfaltu 1185,00 m2<br/>Zakres robót obejmuje:<br/>- roboty przygotowawcze i pomiarowe,<br/>- uzupełnienie podbudowy ze stabilizacją mechaniczną,<br/>- wykonanie nawierzchni asfaltowej warstwa wiążąca gr 5 cm,<br/>- warstwa ścieralna gr 4 cm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>Waga kryterium: 60 pkt<br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie <br/>Waga kryterium: 40 pkt<br/><br/>Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>C = [( Cn/Cb)*60]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/><br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie<br/>G = [(Gb/Gn)*40]<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/>Gb – okres gwarancji w ofercie badanej<br/>Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji <br/><br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesięcznej lub dłuższej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.<br/><br/>Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G <br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/><br/>Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji zaoferowany w ofercie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 6: Remont drogi gminnej „POŁOM WYŻNA - KRZYŻÓWKA - CYRCHLA&#34; w miejscowości Rytro od km 0+000,00 - km 0+140,00; DZ. EW. NR 470; 346/1<br/>W ramach realizacji zamówienia wykonane zostanie remont drogi o pow. asfaltu 420,00 m2<br/>Zakres robót obejmuje:<br/>- roboty przygotowawcze i pomiarowe,<br/>- uzupełnienie podbudowy ze stabilizacją mechaniczną,<br/>- wykonanie nawierzchni asfaltowej warstwa wiążąca gr 5 cm,<br/>- warstwa ścieralna gr 4 cm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>Waga kryterium: 60 pkt<br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie <br/>Waga kryterium: 40 pkt<br/><br/>Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>C = [( Cn/Cb)*60]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/><br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie<br/>G = [(Gb/Gn)*40]<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/>Gb – okres gwarancji w ofercie badanej<br/>Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji <br/><br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesięcznej lub dłuższej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.<br/><br/>Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G <br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/><br/>Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji zaoferowany w ofercie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 7: Remont drogi gminnej „POŁOM WYŻNA - GLINIARKA&#34; NR 294115K w miejscowości Rytro DZ. EW. NR 346; 17; 367:<br/>Wykonawca do realizacji następujących czynności:<br/>- wykonanie prac ziemnych, <br/>- wykonanie podbudowy, <br/>- wykonanie nawierzchni, <br/>- obsługa pojazdów, maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia<br/>zatrudni osoby wykonujące te czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy– zatrudnienie na podstawie stosunku pracy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>Waga kryterium: 60 pkt<br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie <br/>Waga kryterium: 40 pkt<br/><br/>Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>C = [( Cn/Cb)*60]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/><br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie<br/>G = [(Gb/Gn)*40]<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/>Gb – okres gwarancji w ofercie badanej<br/>Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji <br/><br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesięcznej lub dłuższej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.<br/><br/>Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G <br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/><br/>Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji zaoferowany w ofercie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 8: Remont drogi gminnej „SUCHA STRUGA - DO ZRÓDEŁKA&#34; w miejscowości SUCHA STRUGA od km 0+000,00 - km 1-110,00 DZ. EW. NR 731<br/>W ramach realizacji zamówienia wykonane zostanie remont drogi o pow. asfaltu 2610,00 m2<br/>Zakres robót obejmuje:<br/>- roboty przygotowawcze i pomiarowe,<br/>- rozebranie chodników z płyt betonowych, krawężników, obrzeży,<br/>- uzupełnienie podbudowy ze stabilizacją mechaniczną,<br/>- wykonanie nawierzchni asfaltowej warstwa wiążąca gr 5 cm,<br/>- warstwa ścieralna gr 4 cm. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>Waga kryterium: 60 pkt<br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie <br/>Waga kryterium: 40 pkt<br/><br/>Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>C = [( Cn/Cb)*60]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/><br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie<br/>G = [(Gb/Gn)*40]<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/>Gb – okres gwarancji w ofercie badanej<br/>Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji <br/><br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesięcznej lub dłuższej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.<br/><br/>Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G <br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/><br/>Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji zaoferowany w ofercie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 9: Modernizacja gminnej drogi publicznej nr 291612 K Łabowa - Uhryń Etap I, gmina Łabowa<br/>Zakres robót obejmuje modernizację poprzez utwardzenie poboczy drogi gminne. W szczególności przewiduje się wymianę podbudowy wraz z wymianą nawierzchni na odcinkach poboczy określonych w przedmiarze robót. Na powyższych odcinkach przewiduje się utwardzenie poboczy poprzez ułożenie warstw podbudowy z kruszywa łamanego i ułożenie na nich warstw nawierzchni bitumicznych. Ilości i grubości warstw podbudowy kamiennej i nawierzchni bitumicznej określono w Przedmiarze robót. Planowane jest także obrobienie istniejących skarp rowów wzdłuż modernizowanych odcinków drogi.<br/>Łączna długość modernizowanych odcinków poboczy drogi wynosi 1156 m.<br/>Grubość podbudowy kamiennej to 18 cm, grubość warstw bitumicznych (wiążącej i ścieralnej) 12 cm.<br/>Szczegółowe ilości prac określone zostały w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w Przedmiarze Robót.<br/>Zamawiający informuje że posiada zgłoszenie na realizacje ww. robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">15 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>Waga kryterium: 60 pkt<br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie <br/>Waga kryterium: 40 pkt<br/><br/>Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę<br/>C = [( Cn/Cb)*60]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/><br/>Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie<br/>G = [(Gb/Gn)*40]<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/>Gb – okres gwarancji w ofercie badanej<br/>Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji <br/><br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium uzyska oferta z najdłuższym oferowanym okresem gwarancji. Maksymalna liczba - 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 miesięcznej lub dłuższej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy, do oceny kryterium będzie brany okres 60 miesięczny. Minimalny okres gwarancji – 36 miesięcy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty.<br/><br/>Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+G <br/>P – ostateczna liczba punktów<br/>C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>G - łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium okres gwarancji<br/><br/>Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji zaoferowany w ofercie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 10: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zadania pn.: „Remont mostu na rzece Poprad w ciągu drogi gminnej nr 292946K Aleja Zdrojowa w miejscowości Muszyna&#34;<br/>Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną realizowaną na terenie gm. Muszyna w ramach zadania „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w gminach Związku Gmin Krynicko - Popradzkich&#34;. Zakres realizacji powyższego zadania został określony w dokumentacji przetargowej dla nw. zadań:<br/>Zadanie nr 2: Remont mostu na rzece Poprad w ciągu drogi gminnej nr 292946K Aleja Zdrojowa w miejscowości Muszyna </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy</p> <p class="mb-0">71530000-2 - Doradcze usługi budowlane</p> <p class="mb-0">71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego</p> <p class="mb-0">71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów</p> <p class="mb-0">71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów</p> <p class="mb-0">71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1:Cena oferty (z podatkiemVAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę-60pkt<br/>Kryterium nr 2:Doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia-40 pkt<br/>Punkty przyznawane za kryterium nr 1 i nr 2 będą liczone wg następującego wzoru<br/>Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiemVAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę <br/>Wzór: C = [(Cn/Cb)*60]<br/>C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto<br/>Cn – cena najniższa brutto<br/>Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto<br/>Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.<br/>Kryterium nr 2: Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia<br/>Punktacja za doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia przyznana zostanie, jeżeli osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła należycie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną polegającą na budowie/rozbudowie/przebudowie/remoncie kładki/mostu.<br/><br/>Punktacja za ww. kryterium będzie przyznawana w następujący sposób:<br/>Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad 1 robotą budowlaną w powyższym zakresie–10,00pkt <br/>Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad 2 robotami budowlanymi w powyższym zakresie–20,00pkt <br/>Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad 3 robotami budowlanymi w powyższym zakresie–30,00pkt <br/>Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad 4 lub więcej robotami budowlanymi w powyższym zakresie–40,00pkt <br/>W celu otrzymania punktów w ramach niniejszego kryterium Wykonawca przedłoży do oferty dokumenty potwierdzające należyte pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną polegającą na budowie/rozbudowie/przebudowie/remoncie kładki/mostu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.<br/>Dokumentami tymi mogą być w szczególności: referencje,protokoły odbioru,oświadczenie inwestora robót budowlanych, potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła należycie ww. funkcję<br/>Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wskazana do realizacji zamówienia osoba pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną polegającą na budowie/rozbudowie/przebudowie/remoncie kładki/mostu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert i że usługi te zostały wykonane należycie<br/>Zamawiający przyzna Wykonawcy 0pkt w ramach niniejszego kryterium w następujących sytuacjach<br/>1)nieprzedłożenia wraz z ofertą dowodów potwierdzających, że wskazana do realizacji zamówienia osoba pełniła należycie ww. funkcję,<br/>2)niewykazania doświadczenia osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>Dowody potwierdzające należyte pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną polegającą na budowie/rozbudowie/przebudowie/remoncie kładki/mostu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert i że usługi te zostały wykonane należycie muszą zostać załączone przez wykonawcę do oferty, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu ani uzupełnieniu na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoruP=C+D<br/>P –ostateczna liczba punktów<br/>C-liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto<br/>D-liczba punktów otrzymana za kryterium doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia<br/>Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie100pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia: <br/>Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy. <br/>Szczegółowy opis dotyczący zmian umowy - w odniesieniu do poszczególnych zadań określono w załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-29 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zmpdpmuszyna</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-29 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zadanie nr 3: Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej ul. Osiedlowej w km 0+108,50 – 0+318,00 w miejscowości Tylicz oraz przebudowa sieci oświetlenia ulicznego i tt w km 0+000,00 – 0+318,00<br/>1.	Rozpoczęcie wykonywania umowy nastąpi w dniu jej podpisania.<br/>2.	Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy tj. wszystkie czynności nim objęte, w terminie 13 miesięcy liczonym od dnia podpisania umowy. Zamawiający przekaże wykonawcy do dnia 30 czerwca 2023 r. skuteczne zgłoszenie bądź pozwolenia<br/><br/>Zamawiający informuje, iż Wykluczeniu podlega Wykonawca o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/><br/>Z uwagi na ograniczenia techniczne co do możliwości zastosowania znaków, Zmawiający informuje, iż szczegółowy opis<br/>przedmiotu zamówienia określono w SWZ i załącznikach stanowiących jej integralną część.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com