JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230314/0013523301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA JAWORZYNA ŚLĄSKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 890718350</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Powstańców 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jaworzyna Śląska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-140</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@jaworzyna.net</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.jaworzyna.net/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-82b33c9a-c250-11ed-b311-9aae6ad31be8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00135233</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00043057/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, <br/>a Wykonawcami w szczególności zadawanie pytań, umieszczanie zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza &#34;Wyślij wiadomość&#34; dostępnego na stronie publikowanego postępowania za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">4.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności zadawanie pytań, umieszczanie zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza &#34;Wyślij wiadomość&#34; dostępnego na stronie publikowanego postępowania za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS. <br/>5.	Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej OPEN NEXUS, określone w regulaminie portalu dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin <br/>6.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie portalu dostępnym pod w/w adresem. <br/>7.	Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do 1 GB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych folderów. <br/>8.	W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików opracowanej przez platformę zakupową OPEN NEXUS, dzieląc je na mniejsze paczki po np. 75 MB każda – link do instrukcji: <br/>https://docs.google.com/document/d/1kdC7je8RNO5FSk_N0NY7nv1Xj1WYJza-CmXvYH8evhk/edit; <br/>9.	Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf. <br/>10.	Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich doręczenia za pośrednictwem formularza &#34;Wyślij wiadomość&#34; dostępnego na stronie danego postępowania. <br/>11.	Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez opcję &#34;Wyślij wiadomość&#34; jako załączniki. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów <br/>z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy Jaworzyna Śląska <br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem hebrowski@wp.pl jest Pan Patryk Hebrowski<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres <br/>4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, <br/>w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>10)	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne <br/>z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IGK.271.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w ramach części 1, będącej częścią projektu „Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska” jest remont i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z pomieszczeniami ochotniczej straży pożarnej, znajdującymi się w tym budynku, według załączonej dokumentacji projektowej. Budynek położony jest na działce <br/>nr 134/1 obręb Nowice. Przedsięwzięcie obejmuje również dz. nr 265/5, 135/1, 136/7, 275 (infrastruktura techniczna) we wsi Nowice. W zakresie przebudowy nie zakłada się zmiany dotychczasowej funkcji budynku, który w chwili obecnej jest świetlicą wiejską wraz <br/>z wydzielonymi pomieszczeniami OSP. <br/>Charakterystyczne paramenty budynku świetlicy:<br/>Kubatura – 4591,6 m2<br/>Powierzchnia zabudowy – 296 m2<br/>Powierzchnia użytkowa – 533,91 m2<br/>Wysokość x długość x szerokość budynku – 9,25m x 18,07 m x 21,27 m<br/>Liczba kondygnacji – 3<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. następujące roboty:<br/>1) prace rozbiórkowe w zakresie usunięcia starych pokryć ceramicznych i PCV z podłóg i ścian, całości stolarki okiennej i drzwiowej oraz likwidacji oznaczonych w dokumentacji ścian działowych,<br/>2) odspajający się narożnik budynku należy przemurować na nowo, <br/>3) zamknięcie murowanymi ścianami podcienia przy wejściu do siłowni celem wydzielenia wiatrołapu, <br/>4) wyburzenie części ścianek działowych w siłowni, <br/>5) zamurowanie drzwi z siłowni do sali świetlicy dla dzieci oraz przeniesienie aneksu kuchennego do tejże sali, <br/>6) wykonanie dodatkowego węzła sanitarnego dla pracowników OSP, <br/>7) wydzielenie dodatkowych pomieszczeń magazynowych przy sali na piętrze, <br/>8) likwidację ścianek działowych w sali na piętrze, <br/>9) likwidację sceny i wydzielenie rezerwowego pomieszczenia technicznego/magazynowego na piętrze (w konsekwencji wraz z likwidacją nadproża położonego w newralgicznym <br/>i niebezpiecznym dla użytkowników miejscu w korytarzu nad schodami na parterze), <br/>10) przeniesienie z wykonaniem wszelkich robót budowlano instalacyjnych pomieszczenia kuchni na piętrze i zastąpienie jej pomieszczeniami magazynowymi, nowe pomieszczenie kuchenne do wykonania w istniejących pomieszczeniach magazynowych,<br/>11)	Kapitalny remont istniejących pomieszczeń sanitarnych łącznie z wymianą urządzeń (umywalki, miski ustępowe , krany itp.),<br/>12)	obniżenie wysokości w świetle do 350 cm na kondygnacji 1 piętra, <br/>13) remont całości budynku (z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej włącznie) oraz jego docieplenie (dach i ściany zewnętrzne),<br/>14) Roboty elewacyjne związane z wykonaniem docieplenia i nowej elewacji budynku, obróbki parapetów zewnętrznych, gzymsów, rynny i rury spustowe w całości do wymiany na nowe,<br/>15)	Przebudowa przyłącza wodociągowego,<br/>16)	Przebudowa istniejącego przyłącza kanalizacji sanitarnej wraz z wymianą istniejącego zbiornika na nieczystości ciekłe na nowy trzykomorowy z kręgów betonowych <br/>o pojemności 10 m3, <br/>17)	Remont i przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej,<br/>18)	Wymiana i budowa nowej instalacji wod- kan w budynku,<br/>19)	Wymiana i budowa nowej instalacji grzewczej budynku,<br/>20)	Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku,<br/>21)	Wykonanie wentylacji mechanicznej i wentylacji grawitacyjnej ze wspomaganiem mechanicznym w budynku,<br/>22)	Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w zakresie instalacji wtykowej gniazd, instalacji siłowej, instalacji oświetleniowej, zabezpieczeń przepięciowych oraz różnicowoprądowych, zabezpieczeń przeciwporażeniowych, instalacji teletechnicznej, <br/>Powyższy zakres został objęty decyzją pozwolenia na budowę nr 105/2023 z dnia 09.02.2023 r. wydaną przez Starostę Świdnickiego. <br/>Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: <br/>	zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników branżowych podczas realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>	pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego (dotyczy zakresu poza budynkiem instalacje - przyłącza wod – kan i zbiornik bezodpływowy jeżeli dotyczy),<br/>	organizację terenu budowy,<br/>	dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,<br/>	wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,<br/>	wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,<br/>i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie budowlanym, projektach technicznych, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ.<br/>W przypadku, gdy dane określone w projekcie budowlanym i technicznym są rozbieżne z zapisami przedmiaru robót za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w dokumentacji projektowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1166040,84 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">240 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w ramach części 2, będącej częścią projektu „Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska” jest remont oraz przebudowa wraz z rozbudową budynku świetlicy wiejskiej w Witkowie według załączonej dokumentacji projektowej. Budynek położony jest na działce nr 91/12 obręb Witków. W zakresie przebudowy nie zakłada się zmiany dotychczasowej funkcji budynku, który w chwili obecnej jest świetlicą wiejską.<br/>Charakterystyczne paramenty budynku świetlicy:<br/>Kubatura przed rozbudową – 1045,50 m3<br/>Powierzchnia użytkowa przed rozbudową – 274,33 m2<br/>Wysokość x długość x szerokość budynku przed rozbudową – 5,25 m x 12,36 m x 16,46 m<br/>Liczba kondygnacji – 1<br/>Kubatura po rozbudowie – 1211,5 m3<br/>Powierzchnia użytkowa po rozbudowie – 204,28 m2<br/>Wysokość x długość x szerokość budynku po rozbudowie – 5,25 m x 17,20 m x 16,76 m<br/>Liczba kondygnacji – 1<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. następujące roboty:<br/>1)	wykonanie nowego przyłącza wodociągowego wraz z zestawem wodomierzowym,<br/>2)	wykonanie nowego przyłącza do istniejącego zbiornika na nieczystości ciekłe, który należy wyposażyć w sygnalizator stanu napełnienia zbiornika, oraz w kominy włazowe oraz płyty włazowe z otworami inspekcyjnymi do wyciągania nieczystości,<br/>3)	wykonanie przebudowy kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe <br/>z budynku z włączeniem do istniejącej studni chłonnej w obrębie budynku,<br/>4)	wykonanie nowej instalacji elektrycznej w zakresie instalacji wtykowej gniazd, instalacji siłowej, instalacji oświetleniowej, zabezpieczeń przepięciowych oraz różnicowoprądowych, zabezpieczeń przeciwporażeniowych, instalacji teletechnicznej, <br/>5)	wykonanie nowych instalacji wod – kan wewnątrz budynku,<br/>6)	roboty konstrukcyjne przebudowy istniejącej wiaty,<br/>7)	prace rozbiórkowe,<br/>8)	wykonanie nowych ścianek działowych,<br/>9)	wykonanie prac wykończeniowych pomieszczeń wg nowego projektowanego układu funkcjonalnego wraz z montażem niezbędnych urządzeń sanitarnych i elektrycznych oraz wykonaniem robót wykończeniowych ścian, sufitu, posadzek<br/>10)	wykonanie dobudówki pomieszczeń magazynowych w pełnym zakresie budowlanym (fundamenty, ściany , dach, posadzki, sufit, instalacje elektryczne, wykończenie ścian, stolarka okienno drzwiowa itp.),<br/>11)	wykonanie nowej elewacji z dociepleniem budynku oraz naprawą pęknięć w ścianie zewnętrznej budynku<br/>12)	wykonanie nowej stolarki okienno drzwiowej,<br/>13)	wykonanie nowego pokrycia dachowego,<br/>14)	wzmocnienie istniejącej konstrukcji stalowej dachu, <br/>15)	prace remontowe sali świetlicy,<br/>16)	wykonanie nowego sufitu w sali świetlicy łącznie z wykonaniem docieplenia stropu,<br/>17)	wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej,<br/>18)	wykonanie klimatyzacji w budynku,<br/>19)	wykonanie wentylacji mechanicznej i wentylacji grawitacyjnej z wspomaganiem mechanicznym w budynku,<br/><br/>Powyższy zakres został objęty decyzją pozwolenia na budowę nr 154/2023 z dnia 03.03.2023 r. wydaną przez Starostę Świdnickiego. <br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:<br/>	zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników branżowych podczas realizacji przedmiotu zamówienia,<br/>	pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego (dotyczy zakresu poza budynkiem instalacje - przyłącza wod – kan i zbiornik bezodpływowy jeżeli dotyczy),<br/>	organizację terenu budowy,<br/>	dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,<br/>	wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,<br/>	wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,<br/>i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie budowlanym, projektach technicznych, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ.<br/>W przypadku, gdy dane określone w projekcie budowlanym i technicznym są rozbieżne <br/>z zapisami przedmiaru robót za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w dokumentacji projektowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 609653,11 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">370 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w ramach części 3, będącej częścią projektu „Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska” jest montaż urządzeń zabawowych, nawierzchni bezpiecznych, siłowni zewnętrznej oraz elementów małej architektury wraz z zielenią towarzyszącą dla potrzeb placu zabaw i siłowni zewnętrznej w miejscowości Bagieniec według załączonej dokumentacji projektowej. Przedsięwzięcie realizowane będzie na działce nr 107/1 obręb Bagieniec, obecnie teren nie zagospodarowany. <br/>Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:<br/>1)	przygotowanie terenu pod budowę;<br/>2)	roboty ziemne;<br/>3)	dostawa i montaż urządzeń zabawowych w zakresie:<br/>a)	urządzenie strett workout (1 komplet)<br/>b)	zestaw zabawowy 4w (1 komplet)<br/>c)	karuzela (1 komplet)<br/>d)	huśtawka gniazdo (2 komplety)<br/>e)	huśtawka podwójna (1 komplet)<br/>f)	piaskownica (1 komplet)<br/>g)	bujak (2 komplety)<br/>h)	ważka podwójna ( 1 komplet)<br/>i)	trampolina (1 komplet)<br/>j)	zestaw sześciokąt ( 1 komplet)<br/>k)	wóz strażacki ( 1 komplet) <br/>l)	zestaw acrobat (1 kompet)<br/>m)	zestaw zabawowy 2w (1 komplet)<br/>n)	ławka ( 8 szt.)<br/>o)	kosz na śmieci ( 5 szt.)<br/>p)	regulamin placu zabaw ze stojakiem na rowery ( 1 szt.)<br/>q)	regulamin street workout ( 1 szt.)<br/>4)	dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej:<br/>a)	narciarz ( 1 komplet)<br/>b)	wyciąg ( 1 komplet)<br/>c)	twister + orbitrek (1 komplet)<br/>d)	wyciskanie (1 komplet)<br/>e)	surfer + wioślarz ( 1 komplet)<br/>f)	stepper (1 komplet)<br/>g)	regulamin siłowni ( 1 szt.)<br/>5) wykonanie nawierzchni bezpiecznych z piasku pod urządzeniami, które posiadają wysokość swobodnego upadku powyżej 1 m; nawierzchnia z piasku powinna być ograniczona obrzeżem bezpiecznym; Wykonawca jest obowiązany do wykonania nawierzchni bezpiecznych nawet jeżeli dokumentacja projektowa tego nie wymaga, a wysokość swobodnego upadku jest większa niż 1 m;<br/>6)	dostawa piasku do piaskownicy o wielkości ziarna od 0,2 mm do 2 mm; <br/>7)	wykonanie ogrodzenia placu zabaw po całym obwodzie wraz z wydzieleniem wewnątrz stref siłowni , placu zabaw dla najmłodszych, urządzeń dla dzieci starszych, street workautu; montaż furtek wraz bramami wjazdowymi; <br/>8)	wykonanie nasadzeń zgodnie z projektem zagospodarowania terenu oraz korekta istniejącej zieleni w pobliżu montowanych urządzeń i ich stref bezpieczeństwa; <br/>9)	pielęgnacja zieleni – wykonanych nasadzeń w okresie 12 m-cy od dnia odbioru końcowego;<br/>10)	Wykonawca jest zobowiązany do wycinki krzewów, drzew nie zinwentaryzowanych <br/>a kolidujących z zakresem zamówienia; stanowić to będzie koszt Wykonawcy;<br/>11)	minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego oraz przykładowe urządzenia zostały wskazane w dokumentacji projektowej i stanowią załącznik do SWZ w formie kart technicznych urządzeń; Wykonawca przed dostawą jest obowiązany do uzyskania akceptacji oferowanych urządzeń;<br/><br/>Powyższy zakres został objęty zgłoszeniem budowy/robót budowlanych z dnia 26.07.2022 r. Organ architektoniczno budowlany nie wniósł sprzeciwu– zaświadczenie z dnia 26.07.2022 r.<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:<br/>	wykonanie wiaty drewnianej wymiarach 6,32 m x 4,12 m (26,04 m 2) pokrytej blachodachówką, wiata zakotwiona na 8 słupach montowanych do stalowych ocynkowanych kotew prefabrykowanych, regulowanych; drewno impregnowane; powierzchnia pod wiata do wykonania z kostki betonowej na podsypce cementowo piaskowej; rysunki i zdjęcia przykładowej wiaty są załącznikiem do niniejszego SWZ; <br/>	zapewnienie kierownika budowy;<br/>	pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,<br/>	organizację terenu budowy,<br/>	dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,<br/>	wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,<br/>	wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,<br/>i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie zagospodarowania terenu, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 651954,86 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <p class="mb-0">45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci</p> <p class="mb-0">37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">125 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w ramach części 4, będącej częścią projektu „Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska” jest budowa placu zabaw wraz z wykonaniem dojścia i dojazdu, budową oświetlenia i monitoringu placu zabaw w miejscowości Bolesławice według załączonej dokumentacji projektowej. Przedsięwzięcie realizowane będzie na działce nr 196, 194/3 oraz 31 obręb Bolesławice, obecnie teren nie zagospodarowany. <br/>Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:<br/>1)	przygotowanie terenu pod budowę;<br/>2)	roboty ziemne;<br/>3)	dostawa i montaż urządzeń zabawowych w zakresie:<br/>a)	urządzenie strett workout (1 komplet)<br/>b)	zestaw zabawowy 4w (1 komplet)<br/>c)	karuzela (1 komplet)<br/>d)	huśtawka gniazdo (2 komplety)<br/>e)	huśtawka podwójna (1 komplet)<br/>f)	piaskownica (1 komplet)<br/>g)	bujak (2 komplety)<br/>h)	ważka podwójna ( 1 komplet)<br/>i)	trampolina (1 komplet)<br/>j)	zestaw sześciokąt ( 1 komplet)<br/>k)	wóz strażacki ( 1 komplet) <br/>l)	zestaw acrobat (1 kompet)<br/>m)	zestaw zabawowy 2w (1 komplet)<br/>n)	ławka ( 8 szt.)<br/>o)	kosz na śmieci ( 3 szt.)<br/>p)	regulamin placu zabaw ze stojakiem na rowery ( 1 szt.)<br/>q)	regulamin street workout ( 1 szt.)<br/>4)	dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej:<br/>a)	narciarz ( 1 komplet)<br/>b)	wyciąg ( 1 komplet)<br/>c)	twister + orbitrek (1 komplet)<br/>d)	wyciskanie (1 komplet)<br/>e)	surfer + wioślarz ( 1 komplet)<br/>f)	stepper (1 komplet)<br/>g)	regulamin siłowni ( 1 szt.)<br/>5) wykonanie nawierzchni bezpiecznych z piasku pod urządzeniami, które posiadają wysokość swobodnego upadku powyżej 1 m; nawierzchnia z piasku powinna być ograniczona obrzeżem bezpiecznym; Wykonawca jest obowiązany do wykonania nawierzchni bezpiecznych nawet jeżeli dokumentacja projektowa tego nie wymaga, <br/>a wysokość swobodnego upadku jest większa niż 1 m;<br/>6)	dostawa piasku do piaskownicy o wielkości ziarna od 0,2 mm do 2 mm;<br/>7)	wykonanie ogrodzenia placu zabaw; montaż furtek wraz bramami wjazdowymi; <br/>8)	Wykonawca jest zobowiązany do wycinki krzewów, drzew nie zinwentaryzowanych <br/>a kolidujących z zakresem zamówienia; stanowić to będzie koszt Wykonawcy; jeżeli zajdzie konieczność to Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt uzyska zgody na wycinkę kolidujących z zakresem krzewów, drzew itp. O ile zajdzie taka potrzeba;<br/>9)	Minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego oraz przykładowe urządzenia zostały wskazane w dokumentacji projektowej i stanowią załącznik do SWZ w formie kart technicznych urządzeń; Wykonawca przed dostawą jest obowiązany do uzyskania akceptacji oferowanych urządzeń;<br/><br/>Powyższy zakres został objęty decyzją nr 189/2022 z dnia 10.03.2022 r. wydaną przez Starostę Świdnickiego.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:<br/>	wykonanie wiaty drewnianej wymiarach 6,32 m x 4,12 m (26,04 m 2) pokrytej dachówką ceramiczną lub gontem papowym, wiata zakotwiona na 8 słupach montowanych do stalowych ocynkowanych kotew prefabrykowanych, regulowanych; drewno impregnowane; powierzchnia pod wiata do wykonania z kostki betonowej na podsypce cementowo piaskowej; rysunki i zdjęcia przykładowej wiaty oraz uzgodnienie z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków są załącznikiem do niniejszego SWZ; <br/>	zapewnienie kierownika budowy;<br/>	pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,<br/>	organizację terenu budowy,<br/>	dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,<br/>	wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,<br/>	wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,<br/>i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie zagospodarowania terenu, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 781571,67 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <p class="mb-0">45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci</p> <p class="mb-0">37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">125 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w ramach części 5, będącej częścią projektu „Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska” jest zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej oraz o nawierzchni z kruszywa kamiennego ograniczonego obrzeżem betonowym wraz z wyrównaniem terenu zielonego w miejscowości Stary Jaworów według załączonej dokumentacji projektowej.<br/>UWAGA: zakres niniejszego postępowania jest I etapem realizacji zakresu dokumentacji projektowej, tj. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty na wydzielony niniejszym opisem SWZ zakres projektu. <br/> Przedsięwzięcie realizowane będzie na działce nr 121, 122 obręb Stary Jaworów, obecnie teren jest częściowo zagospodarowany poprzez wygrodzony plac zabaw oraz wygrodzone boisko wielofunkcyjne.<br/>W ramach zamówienia Wykonawca jest obowiązany do wykonania:<br/>	nawierzchni z kruszywa kamiennego ograniczonej obrzeżem betonowym,<br/>	nawierzchni z kostki betonowej ograniczonej obrzeżem betonowym,<br/>	wyrównanie terenów zieleni z nawiezieniem i rozplantowaniem humusu wraz z obsianiem trawą; dotyczy wszystkich terenów nie utwardzonych objętych opracowaniem projektowym, bez montażu małej architektury, oznakowania pionowego i poziomego, bez wykonania nowych nasadzeń; <br/>Powyższy zakres należy realizować wg załączonej dokumentacji projektowej objętej zgłoszeniem budowy z dnia 01.04.2022 r. . Wydzielony zakres I etapu został zaznaczony na mapie zagospodarowania terenu kolorem zielnym i czerwonym oraz stanowi załącznik do SWZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie zagospodarowania terenu, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:<br/>	zapewnienie kierownika budowy,<br/>	pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,<br/>	organizację terenu budowy,<br/>	Wykonawca jest zobowiązany do wycinki krzewów, drzew nie zinwentaryzowanych a kolidujących z zakresem zamówienia; stanowić to będzie koszt Wykonawcy; jeżeli zajdzie konieczność to Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt uzyska zgody na wycinkę kolidujących z zakresem krzewów, drzew itp. o ile zajdzie taka potrzeba,<br/>	dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,<br/>	wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,<br/>	wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,<br/>i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 306785,03 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">175 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia w ramach części 6, będącej częścią projektu „Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska” jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska w zakresie rzeczowym dla cz. 1, 2, 3, 4, 5 niniejszego postepowania.<br/>Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych w specjalnościach:<br/>- konstrukcyjno budowlanej<br/>- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzoru prac budowlanych określonych w załączonej dokumentacji projektowej dla:<br/>Cz. 1 – Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej oraz pomieszczeń OSP w Nowicach<br/>Cz. 2 – Remont oraz przebudowa z rozbudową świetlicy wiejskiej w Witkowie<br/>Cz. 3 – Montaż urządzeń zabawowych, nawierzchni bezpiecznych, siłowni zewnętrznej oraz elementów małej architektury wraz z zielenią towarzyszącą dla potrzeb placu zabaw i siłowni zewnętrznej<br/>Cz. 4 – Budowa placu zabaw w Bolesławicach wraz z dojściem, dojazdem oraz oświetleniem i monitoringiem<br/>Cz. 5 – Montaż urządzeń małej architektury oraz wykonanie powierzchni utwardzonych i zieleni towarzyszącej w Starym Jaworowie </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 56256,09 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">370 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż :<br/>- 100 000 zł dotyczy wykonawców składających ofertę na część 2, 3 ,4 ,5 i 6<br/>- 500 000 zł dotyczy wykonawców składających ofertę na część 1<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>a) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646); - dotyczy cz. 1,2,3,4,5;<br/>b) przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646); - dotyczy cz. 1, 2, 3, 4, 5;<br/>c) dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646); – dotyczy cz. 1,2,3,4,5;<br/>d) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie <br/>- jedną robotę budowlaną o wartości minimum 500 000 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych) polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie obiek™ów kubaturowych - dotyczy cz. nr 1, 2;<br/>- jedną robotę budowlaną o wartości minimum 300 000 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) polegającą na zagospodarowaniu terenów poprzez dostawę i montaż małej architektury - dotyczy cz. nr 3, 4;<br/>- jedną robotę budowlaną o wartości minimum 100 000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) polegającą na remoncie lub przebudowie lub budowie chodników lub placów z kostki betonowej - dotyczy cz. nr 5;<br/>3) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie wykonał minimum:<br/>- jedno zadanie polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy/ przebudowy/ rozbudowy lub remoncie obiektu kubaturowego o powierzchni zabudowy min. 200 m2 oraz jedno zadanie polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w zakresie zagospodarowania terenów poprzez dostawę i montaż małej architektury o wartości min. 300 000 zł oraz jedno zadanie polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w zakresie budowy/przebudowy/remoncie chodników lub placów z kostki betonowej o wartości min. 100 000 zł – dotyczy cz. 6 z zastrzeżeniem że wykonawca może przedłożyć 3 odrębne poświadczenia wykonania zadania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">5)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, <br/>a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 3 do SWZ); <br/>6)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SWZ);<br/>7)	oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ); <br/>8)	dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od <br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/>z przedmiotem zamówienia<br/>10) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane; wzór wykazu dostaw stanowi (Załącznik nr 10 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia <br/>16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 7 do SWZ);<br/>2)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3)	zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>4)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>5) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi (załącznik nr 8 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3.	Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1)	oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;<br/>2)	zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy); (zał. nr 9 do SWZ)<br/>3)	dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);<br/>4)	dowód wniesienia wadium – w przypadku części na które było wymagane wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium <br/>w wysokości:<br/>Część 1 – 15 000 zł<br/>Część 2 – 8 000 zł<br/>Część 3 – 8 000 zł<br/>Część 4 – 10 000 zł<br/>Część 5 – 4 000 zł<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu; <br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022.2080).<br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto PKOBP S.A. <br/>Numer konta : 81 1020 5226 0000 6102 0727 7645 w tytule przelewu podając: „Modernizacja Centrum Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) i przyszkolnych obiektów oraz budowa placów zabaw w gminie Jaworzyna Śląska” <br/>Wadium na część….<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. <br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jaworzyna Śląska <br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>7.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załączniki nr od 5.1 do 5.6 do SWZ.<br/>Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-29 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-29 08:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com