JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230324/0015035901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa niszczarek </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">41. Baza Lotnictwa Szkolnego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 061456920</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Brygady Pościgowej 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dęblin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-521</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261 517 525</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">41blsz.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.41blsz.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa niszczarek </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0eaf9c3e-ca1f-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00150359</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00041860/23/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.10 Materiały biurowe i sprzęt mechanizacji prac biurowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/41blsz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020, poz. 344). Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń obywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę Zakupową SMART PZP. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (nie mają tu zastosowania okoliczności określone w art. 65 ust. 1, art. 66 i 69 ustawy Pzp).Platforma zakupowa SMART PZP jest dostępna pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/41blsz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Sposób sporządzenia i<br/>przekazywania informacji oraz dokumentów elektronicznych musi być zgodny z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz<br/>innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.Ofertę oraz oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem<br/>platformy zakupowej SMART PZP: https://portal.smartpzp.pl/41blsz.Korzystanie z Platformy zakupowej SMART PZP możliwe jest<br/>pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań<br/>technicznych i specyfiki połączenia:<br/>- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:<br/>• w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:<br/>a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z<br/>systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje<br/>b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i<br/>późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,<br/>c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji<br/>przeglądarek<br/>• w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):<br/>a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)<br/>b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web<br/>c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.<br/>Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się na Platformie w zakładce E-learning.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich<br/>użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu Elearning<br/>dla wszystkich użytkowników Platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla<br/>Wykonawców.Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy SMART PZP wynosi 100 MB. Za<br/>pośrednictwem można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele<br/>pojedynczych plików.Zaleca się, aby Wykonawca stosował do elektronicznego podpisywania dokumentów i oświadczeń certyfikowane programy do składania podpisu elektronicznego. Nie dopuszcza się podpisywania dokumentów i oświadczeń przy użyciu podpisu osobistego oraz podpisu zaufanego za pośrednictwem Epuap.Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Zamawiający zaleca aby nie prowadzać jakichkolwiek zamian w plikach po podpisaniu ich pismem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu. <br/>Szczegóły w Rozdziale 9 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/41blsz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do<br/>wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in.<br/>obowiązki wynikające z RODO - rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), w<br/>szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i<br/>od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie<br/>miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust.<br/>4).W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby<br/>trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę<br/>do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków<br/>informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający<br/>informuje, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie ul. Brygady Pościgowej 5 08 – 521<br/>Dęblin, NIP: 506-011-18-75, REGON: 061456920, kontakt: tel. 261 517 525, e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl<br/>b) kontakt do Inspektora ochrony danych osobowych Zamawiającego: tel. 261 518 821, e-mail: 41blsz.iod@ron.mil.pl;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wiązanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn.:,,Dostawa niszczarek&#34;, NR SPRAWY 22/23/P prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275<br/>ust. 1 pkt 1.<br/>d) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do<br/>art. 22 RODO;<br/>e) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.<br/>f) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; a<br/>jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>g) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, - na podstawie<br/>art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>i) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>Szczegółowe informacje w Rozdziale 19 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp - Zamawiający informuje o ograniczeniach<br/>stosowania przepisów rozporządzenia 2016/679, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:<br/>a) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.<br/>16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>b) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje<br/>ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.Udostępnianie, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, ma<br/>zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,<br/>zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 74 ust. 3 i art. 18<br/>ust. 3–6 ustawy Pzp, stosuje się odpowiednio. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez<br/>zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby<br/>występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać<br/>integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. Szczegóły w Rozdziale 19 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">22/23/P</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa niszczarek.<br/><br/>2. Zamówienie jest podzielone na 4 (cztery) części (zadania) (art. 281 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp): <br/>a) ZADANIE I – Dostawa niszczarki dokumentów (P-7) <br/><br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz: <br/>- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy oraz<br/>- Załącznik Nr 7- Projektowane postanowienia umowy.<br/>5. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niszczarek: <br/><br/>5.1. ZADANIE I - Dostawa niszczarki dokumentów (P-7)<br/>Niszczarka dokumentów (P-7) – 1 szt.<br/> Dostarczone przedmioty zamówienia mają (dotyczy wszystkich zadań):<br/><br/>•	być fabrycznie nowe, kategorii I (pierwszej), wolne od wad fizycznych i prawnych, nieużywane;<br/>•	spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe.<br/><br/>Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami, zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołu Odbioru Towaru przez Strony<br/>Dokumenty wymagane wraz z dostawą (dotyczy wszystkich zadań):<br/>	UWAGA!!!!<br/>Wraz z dostawą (do towaru) Wykonawca załącza:<br/>- dokumenty gwarancyjne;<br/>- instrukcję obsługi w języku polskim,<br/>- dokumentację obejmującą dane techniczne oraz <br/>- wymagane deklaracje zgodności CE.<br/>Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej, maksimum 48 miesięcznej (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ) gwarancji jakości w pełnych miesiącach liczony od momentu od dnia podpisania protokołu odbioru towaru. <br/>Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia, który posiada równoważne parametry techniczne i programowe w stosunku do parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – tj. w ninieszej SWZ oraz w Formularzu ofertowym – załącznik Nr 1 do SWZ.<br/>10. W tabelach Formularza ofertowego (Załącznik Nr 1 do SWZ) w kolumnie 9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał nazwę producenta oraz typ lub model oferowanego sprzętu (dotyczy wszystkich zadań).<br/><br/>UWAGA!!!!<br/>Zamawiający jednocześnie poucza Wykonawców, iż brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu – poprzez wskazanie nazwy producenta oraz typu lub modelu uniemożliwi Zamawiającemu jego identyfikację, a tym samym niemożliwe będzie dokonanie jakiegokolwiek badania i oceny zgodności z postawionymi wymaganiami. <br/><br/>Brak wskazania nazwę producenta oraz typ lub model oferowanego sprzętu spowoduje że Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia (na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) ustawy Pzp) .<br/>11. Podwykonawstwo (dotyczy wszystkich zadań):<br/>Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może w myśl art. 462 ust. 1 ustawy Pzp powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30191400-8 - Niszczarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dotyczy wszystkich zadań:<br/>Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w danym zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą): <br/>Lp.	KRYTERIUM	WAGA KRYTERIUM	<br/>1	X1 - Cena brutto oferty	- waga 60 %<br/>2	X2 - Okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru	- waga 40%	<br/>1) X1- „Cena brutto oferty ” – waga 60%<br/>Opis kryterium „cena brutto oferty”:<br/>Kryterium „cena brutto oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie zamówienia, podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ w zależności od zadania:<br/>1) ZADANIE I - Dostawa niszczarki dokumentów (P-7) - Wartość zamówienia ogółem brutto Zadanie I (Tabela nr 1, kol. 8);<br/>Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>X1 = (Cn : Cb) x 100 x 60% (ilość punktów)<br/>gdzie:<br/>X1 - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej (badanej)<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.<br/>2) X2 - Okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru - waga 40 %<br/>Opis kryterium - okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru:<br/>W kryterium oceniany będzie zadeklarowany przez Wykonawcę w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w zależności od zadania w Tabelach Nr 5-8 – okres gwarancji liczony od momentu podpisania protokołu odbioru towaru bez zastrzeżeń przez strony.<br/>W kryterium okres gwarancji jakości w pełnych miesiącach liczony od dnia odbioru kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:<br/>X2 = (Gof : Gmax) x 100 x 40% (ilość punktów)<br/>gdzie:<br/>X2 - ilość punktów uzyskanych w kryterium „okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru”<br/>Gof – okres gwarancji oferty ocenianej (badanej);<br/>Gmax – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji jakości spośród ocenianych ofert.<br/>Zamawiający zakłada, że minimalnym czasem gwarancji będą 24 miesiące natomiast maksymalnym okresem gwarancji 48 miesięcy.<br/>Dotyczy Zadania I:<br/>Jeżeli wykonawca złoży ofertę na pełen zakres przedmiotowy Zadania I, a nie wypełni TABELI NR 5 w Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SWZ – oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia (na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).<br/>Dotyczy wszystkich zadań:<br/>- Maksymalna liczba punktów, jaką wykonawca może uzyskać w kryterium „okres gwarancji jakości – wynosi 40 punktów.<br/>-Po obliczeniu ilości punktów według określonych wyżej wzorów i opisów dla poszczególnych kryteriów oceny ofert w celu wyłonienia oferty najkorzystniejszej na dane zadanie zamawiający wykorzysta poniższy wzór:<br/>Xn= X1+X2<br/>gdzie<br/>Xn = suma punktów z poszczególnych kryteriów oceny ofert uzyskana przez ocenianą ofertę (w danym zadaniu).<br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanych kryteriów.<br/>Według Zamawiającego za najkorzystniejszą ofertę na dane zadanie uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie wymagania niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz otrzyma najwyższą sumę punktów Xn obliczonych zgodnie z powyższym wzorem (przedstawi najkorzystniejszy bilans wskazanych wyżej kryteriów).Szczegółowe informacje w rozdziale 15 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niszczarek.<br/><br/>2. Zamówienie jest podzielone na 4 (cztery) części (zadania) (art. 281 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp):<br/>b) ZADANIE II – Dostawa niszczarek dokumentów (P-6) <br/><br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:<br/>- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy oraz<br/>- Załącznik Nr 7- Projektowane postanowienia umowy.<br/>5. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niszczarek:<br/><br/>5.2. ZADANIE II - Dostawa niszczarek dokumentów (P-6)<br/>Niszczarka dokumentów (P-6) – 2 szt.<br/><br/>Dostarczone przedmioty zamówienia mają (dotyczy wszystkich zadań):<br/><br/>• być fabrycznie nowe, kategorii I (pierwszej), wolne od wad fizycznych i prawnych, nieużywane;<br/>• spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe.<br/><br/>Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami, zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołu Odbioru Towaru przez Strony<br/>Dokumenty wymagane wraz z dostawą (dotyczy wszystkich zadań):<br/>UWAGA!!!!<br/>Wraz z dostawą (do towaru) Wykonawca załącza:<br/>- dokumenty gwarancyjne;<br/>- instrukcję obsługi w języku polskim,<br/>- dokumentację obejmującą dane techniczne oraz<br/>- wymagane deklaracje zgodności CE.<br/>Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej, maksimum 48 miesięcznej (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ) gwarancji jakości w pełnych miesiącach liczony od momentu od dnia podpisania protokołu odbioru towaru.<br/>Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia, który posiada równoważne parametry techniczne i programowe w stosunku do parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – tj. w ninieszej SWZ oraz w Formularzu ofertowym – załącznik Nr 1 do SWZ.<br/>10. W tabelach Formularza ofertowego (Załącznik Nr 1 do SWZ) w kolumnie 9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał nazwę producenta oraz typ lub model oferowanego sprzętu (dotyczy wszystkich zadań).<br/><br/>UWAGA!!!!<br/>Zamawiający jednocześnie poucza Wykonawców, iż brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu – poprzez wskazanie nazwy producenta oraz typu lub modelu uniemożliwi Zamawiającemu jego identyfikację, a tym samym niemożliwe będzie dokonanie jakiegokolwiek badania i oceny zgodności z postawionymi wymaganiami.<br/><br/>Brak wskazania nazwę producenta oraz typ lub model oferowanego sprzętu spowoduje że Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia (na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) ustawy Pzp) .<br/>11. Podwykonawstwo (dotyczy wszystkich zadań):<br/>Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może w myśl art. 462 ust. 1 ustawy Pzp powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30191400-8 - Niszczarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dotyczy wszystkich zadań:<br/>Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w danym zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą): <br/>Lp.	KRYTERIUM	WAGA KRYTERIUM	<br/>1	X1 - Cena brutto oferty	- waga 60 %<br/>2	X2 - Okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru	- waga 40%	<br/>1) X1- „Cena brutto oferty ” – waga 60%<br/>Opis kryterium „cena brutto oferty”:<br/>Kryterium „cena brutto oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie zamówienia, podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ w zależności od zadania:<br/>2) ZADANIE II - Dostawa niszczarek dokumentów (P-6) - Wartość zamówienia ogółem brutto Zadanie II (Tabela nr 2, kol. 8);<br/>Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>X1 = (Cn : Cb) x 100 x 60% (ilość punktów)<br/>gdzie:<br/>X1 - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej (badanej)<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.<br/>2) X2 - Okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru - waga 40 %<br/>Opis kryterium - okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru:<br/>W kryterium oceniany będzie zadeklarowany przez Wykonawcę w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w zależności od zadania w Tabelach Nr 5-8 – okres gwarancji liczony od momentu podpisania protokołu odbioru towaru bez zastrzeżeń przez strony.<br/>W kryterium okres gwarancji jakości w pełnych miesiącach liczony od dnia odbioru kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:<br/>X2 = (Gof : Gmax) x 100 x 40% (ilość punktów)<br/>gdzie:<br/>X2 - ilość punktów uzyskanych w kryterium „okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru”<br/>Gof – okres gwarancji oferty ocenianej (badanej);<br/>Gmax – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji jakości spośród ocenianych ofert.<br/>Zamawiający zakłada, że minimalnym czasem gwarancji będą 24 miesiące natomiast maksymalnym okresem gwarancji 48 miesięcy.<br/>Dotyczy Zadania II:<br/>Jeżeli wykonawca złoży ofertę na pełen zakres przedmiotowy Zadania II, a nie wypełni TABELI NR 6 w Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SWZ – oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).<br/>Dotyczy wszystkich zadań:<br/>- Maksymalna liczba punktów, jaką wykonawca może uzyskać w kryterium „okres gwarancji jakości – wynosi 40 punktów.<br/>-Po obliczeniu ilości punktów według określonych wyżej wzorów i opisów dla poszczególnych kryteriów oceny ofert w celu wyłonienia oferty najkorzystniejszej na dane zadanie zamawiający wykorzysta poniższy wzór:<br/>Xn= X1+X2<br/>gdzie<br/>Xn = suma punktów z poszczególnych kryteriów oceny ofert uzyskana przez ocenianą ofertę (w danym zadaniu).<br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanych kryteriów.<br/>Według Zamawiającego za najkorzystniejszą ofertę na dane zadanie uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie wymagania niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz otrzyma najwyższą sumę punktów Xn obliczonych zgodnie z powyższym wzorem (przedstawi najkorzystniejszy bilans wskazanych wyżej kryteriów).Szczegółowe informacje w rozdziale 15 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niszczarek.<br/>2. Zamówienie jest podzielone na 4 (cztery) części (zadania) (art. 281 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp):<br/>c) ZADANIE III - Dostawa niszczarek dokumentów (P-5) <br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:<br/>- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy oraz<br/>- Załącznik Nr 7- Projektowane postanowienia umowy.<br/>5. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niszczarek:<br/><br/>5.3. ZADANIE III - Dostawa niszczarek dokumentów (P-5)<br/>Niszczarka dokumentów (P-5) – 3 szt. <br/>Dostarczone przedmioty zamówienia mają (dotyczy wszystkich zadań):<br/><br/>• być fabrycznie nowe, kategorii I (pierwszej), wolne od wad fizycznych i prawnych, nieużywane;<br/>• spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe.<br/><br/>Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami, zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołu Odbioru Towaru przez Strony<br/>Dokumenty wymagane wraz z dostawą (dotyczy wszystkich zadań):<br/>UWAGA!!!!<br/>Wraz z dostawą (do towaru) Wykonawca załącza:<br/>- dokumenty gwarancyjne;<br/>- instrukcję obsługi w języku polskim,<br/>- dokumentację obejmującą dane techniczne oraz<br/>- wymagane deklaracje zgodności CE.<br/>Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej, maksimum 48 miesięcznej (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ) gwarancji jakości w pełnych miesiącach liczony od momentu od dnia podpisania protokołu odbioru towaru.<br/>Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia, który posiada równoważne parametry techniczne i programowe w stosunku do parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – tj. w ninieszej SWZ oraz w Formularzu ofertowym – załącznik Nr 1 do SWZ.<br/>10. W tabelach Formularza ofertowego (Załącznik Nr 1 do SWZ) w kolumnie 9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał nazwę producenta oraz typ lub model oferowanego sprzętu (dotyczy wszystkich zadań).<br/><br/>UWAGA!!!!<br/>Zamawiający jednocześnie poucza Wykonawców, iż brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu – poprzez wskazanie nazwy producenta oraz typu lub modelu uniemożliwi Zamawiającemu jego identyfikację, a tym samym niemożliwe będzie dokonanie jakiegokolwiek badania i oceny zgodności z postawionymi wymaganiami.<br/><br/>Brak wskazania nazwę producenta oraz typ lub model oferowanego sprzętu spowoduje że Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia (na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) ustawy Pzp) .<br/>11. Podwykonawstwo (dotyczy wszystkich zadań):<br/>Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może w myśl art. 462 ust. 1 ustawy Pzp powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30191400-8 - Niszczarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dotyczy wszystkich zadań:<br/>Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w danym zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą): <br/>Lp.	KRYTERIUM	WAGA KRYTERIUM	<br/>1	X1 - Cena brutto oferty	- waga 60 %<br/>2	X2 - Okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru	- waga 40%	<br/>1) X1- „Cena brutto oferty ” – waga 60%<br/>Opis kryterium „cena brutto oferty”:<br/>Kryterium „cena brutto oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie zamówienia, podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ w zależności od zadania:<br/>3) ZADANIE III – Dostawa niszczarek do dokumentów (P-5) - Wartość zamówienia ogółem brutto Zadanie III (Tabela nr 3, kol. 8);<br/>Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>X1 = (Cn : Cb) x 100 x 60% (ilość punktów)<br/>gdzie:<br/>X1 - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej (badanej)<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.<br/>2) X2 - Okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru - waga 40 %<br/>Opis kryterium - okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru:<br/>W kryterium oceniany będzie zadeklarowany przez Wykonawcę w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w zależności od zadania w Tabelach Nr 5-8 – okres gwarancji liczony od momentu podpisania protokołu odbioru towaru bez zastrzeżeń przez strony.<br/>W kryterium okres gwarancji jakości w pełnych miesiącach liczony od dnia odbioru kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:<br/>X2 = (Gof : Gmax) x 100 x 40% (ilość punktów)<br/>gdzie:<br/>X2 - ilość punktów uzyskanych w kryterium „okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru”<br/>Gof – okres gwarancji oferty ocenianej (badanej);<br/>Gmax – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji jakości spośród ocenianych ofert.<br/>Zamawiający zakłada, że minimalnym czasem gwarancji będą 24 miesiące natomiast maksymalnym okresem gwarancji 48 miesięcy.<br/>Dotyczy Zadania III:<br/>Jeżeli wykonawca złoży ofertę na pełen zakres przedmiotowy Zadania III a nie wypełni TABELI NR 7 w Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SWZ – oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).<br/>Dotyczy wszystkich zadań:<br/>- Maksymalna liczba punktów, jaką wykonawca może uzyskać w kryterium „okres gwarancji jakości – wynosi 40 punktów.<br/>-Po obliczeniu ilości punktów według określonych wyżej wzorów i opisów dla poszczególnych kryteriów oceny ofert w celu wyłonienia oferty najkorzystniejszej na dane zadanie zamawiający wykorzysta poniższy wzór:<br/>Xn= X1+X2<br/>gdzie<br/>Xn = suma punktów z poszczególnych kryteriów oceny ofert uzyskana przez ocenianą ofertę (w danym zadaniu).<br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanych kryteriów.<br/>Według Zamawiającego za najkorzystniejszą ofertę na dane zadanie uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie wymagania niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz otrzyma najwyższą sumę punktów Xn obliczonych zgodnie z powyższym wzorem (przedstawi najkorzystniejszy bilans wskazanych wyżej kryteriów).Szczegółowe informacje w rozdziale 15 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niszczarek.<br/>2. Zamówienie jest podzielone na 4 (cztery) części (zadania) (art. 281 ust. 2 pkt 5) ustawy Pzp):<br/>d) ZADANIE IV - Dostawa niszczarki dokumentów (P-4) <br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:<br/>- Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy oraz<br/>- Załącznik Nr 7- Projektowane postanowienia umowy.<br/>5. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niszczarek:<br/><br/> 5.4. ZADANIE IV - Dostawa niszczarki dokumentów (P-4)<br/>Niszczarka dokumentów (P-4) – 1 szt. <br/><br/>Dostarczone przedmioty zamówienia mają (dotyczy wszystkich zadań):<br/><br/>• być fabrycznie nowe, kategorii I (pierwszej), wolne od wad fizycznych i prawnych, nieużywane;<br/>• spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe.<br/><br/>Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami, zostanie potwierdzone podpisaniem Protokołu Odbioru Towaru przez Strony<br/>Dokumenty wymagane wraz z dostawą (dotyczy wszystkich zadań):<br/>UWAGA!!!!<br/>Wraz z dostawą (do towaru) Wykonawca załącza:<br/>- dokumenty gwarancyjne;<br/>- instrukcję obsługi w języku polskim,<br/>- dokumentację obejmującą dane techniczne oraz<br/>- wymagane deklaracje zgodności CE.<br/>Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 24 miesięcznej, maksimum 48 miesięcznej (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ) gwarancji jakości w pełnych miesiącach liczony od momentu od dnia podpisania protokołu odbioru towaru.<br/>Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia, który posiada równoważne parametry techniczne i programowe w stosunku do parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – tj. w ninieszej SWZ oraz w Formularzu ofertowym – załącznik Nr 1 do SWZ.<br/>10. W tabelach Formularza ofertowego (Załącznik Nr 1 do SWZ) w kolumnie 9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał nazwę producenta oraz typ lub model oferowanego sprzętu (dotyczy wszystkich zadań).<br/><br/>UWAGA!!!!<br/>Zamawiający jednocześnie poucza Wykonawców, iż brak w ofercie informacji umożliwiającej dokonanie jednoznacznej identyfikacji oferowanego produktu – poprzez wskazanie nazwy producenta oraz typu lub modelu uniemożliwi Zamawiającemu jego identyfikację, a tym samym niemożliwe będzie dokonanie jakiegokolwiek badania i oceny zgodności z postawionymi wymaganiami.<br/>Brak wskazania nazwę producenta oraz typ lub model oferowanego sprzętu spowoduje że Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jako niezgodną z warunkami zamówienia (na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5) ustawy Pzp) .<br/>11. Podwykonawstwo (dotyczy wszystkich zadań):<br/>Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może w myśl art. 462 ust. 1 ustawy Pzp powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30191400-8 - Niszczarki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dotyczy wszystkich zadań:<br/>Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w danym zadaniu Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą): <br/>Lp.	KRYTERIUM	WAGA KRYTERIUM	<br/>1	X1 - Cena brutto oferty	- waga 60 %<br/>2	X2 - Okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru	- waga 40%	<br/>1) X1- „Cena brutto oferty ” – waga 60%<br/>Opis kryterium „cena brutto oferty”:<br/>Kryterium „cena brutto oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie zamówienia, podanej przez wykonawcę w Formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ w zależności od zadania:<br/>4) ZADANIE IV - Dostawa niszczarki dokumentów (P-4) - Wartość zamówienia ogółem brutto Zadanie IV (Tabela nr 4, kol. 8).<br/>Za najkorzystniejszą cenę brutto zamawiający uznaje cenę najniższą.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>X1 = (Cn : Cb) x 100 x 60% (ilość punktów)<br/>gdzie:<br/>X1 - ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto oferty”<br/>Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert<br/>Cb – cena brutto oferty ocenianej (badanej)<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.<br/>2) X2 - Okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru - waga 40 %<br/>Opis kryterium - okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru:<br/>W kryterium oceniany będzie zadeklarowany przez Wykonawcę w „Formularzu ofertowym” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w zależności od zadania w Tabelach Nr 5-8 – okres gwarancji liczony od momentu podpisania protokołu odbioru towaru bez zastrzeżeń przez strony.<br/>W kryterium okres gwarancji jakości w pełnych miesiącach liczony od dnia odbioru kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:<br/>X2 = (Gof : Gmax) x 100 x 40% (ilość punktów)<br/>gdzie:<br/>X2 - ilość punktów uzyskanych w kryterium „okres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru”<br/>Gof – okres gwarancji oferty ocenianej (badanej);<br/>Gmax – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji jakości spośród ocenianych ofert.<br/>Zamawiający zakłada, że minimalnym czasem gwarancji będą 24 miesiące natomiast maksymalnym okresem gwarancji 48 miesięcy.<br/>Dotyczy Zadania IV:<br/>Jeżeli wykonawca złoży ofertę na pełen zakres przedmiotowy Zadania IV, a nie wypełni TABELI NR 8 w Formularzu ofertowym – Załączniku Nr 1 do SWZ – oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia (na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).<br/>Dotyczy wszystkich zadań:<br/>- Maksymalna liczba punktów, jaką wykonawca może uzyskać w kryterium „okres gwarancji jakości – wynosi 40 punktów.<br/>-Po obliczeniu ilości punktów według określonych wyżej wzorów i opisów dla poszczególnych kryteriów oceny ofert w celu wyłonienia oferty najkorzystniejszej na dane zadanie zamawiający wykorzysta poniższy wzór:<br/>Xn= X1+X2<br/>gdzie<br/>Xn = suma punktów z poszczególnych kryteriów oceny ofert uzyskana przez ocenianą ofertę (w danym zadaniu).<br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie wskazanych kryteriów.<br/>Według Zamawiającego za najkorzystniejszą ofertę na dane zadanie uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie wymagania niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz otrzyma najwyższą sumę punktów Xn obliczonych zgodnie z powyższym wzorem (przedstawi najkorzystniejszy bilans wskazanych wyżej kryteriów).<br/>Szczegółowe informacje w rozdziale 15 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kres gwarancji jakości na zaoferowany sprzęt w pełnych miesiącach liczony od dnia podpisania protokołu odbioru towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Dotyczy wszystkich zadań:<br/>II. Etap B – dokumenty składane na wezwanie - kwalifikacja podmiotowa wykonawców<br/>Na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.<br/>1.	W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający zażąda przedstawienia: <br/>1.1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – (według wzoru – załącznika Nr 5 do SWZ); <br/>1.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. <br/>Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust 4 ustawy Pzp nie wezwie dokumentów wskazanych w pkt 1.2., jeżeli Zamawiający możne je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków (tj. w oświadczeniu stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ).<br/>1.3. oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>- art. 108 ust 1 pkt 6 ustawy,<br/>- art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835) - zgodnie ze wzorem - Załącznik Nr 6/6a SWZ<br/>W sytuacji wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - dokumenty wymienione w pkt II.1.1, II.1.2 i II.1.3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (partner konsorcjum/wspólnik).<br/>W przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach Wykonawca polega, dokumenty wymienione w pkt II.1.1, II.1.2 i II.1.3 Wykonawca składa w odniesieniu do każdego z podmiotów.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II.1.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Dotyczy wszystkich zadań:<br/>Zgodnie z art. 106 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający może żądać innych niż wskazane w art. 104 (dot. etykiet) i art. 105 (dot. certyfikatów) przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, ze oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez zamawiającego wymaganie, cechy lub kryteria, jeżeli są one niezbędne do przeprowadzenia postępowania. <br/><br/>Funkcją przedmiotowych środków dowodowych w postępowaniu jest potwierdzenie, że oferowane przez wykonawcę dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria (art. 106 ust. 1 Pzp).<br/><br/>UWAGA!!!!<br/>Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą!!!!!<br/><br/>I.	Karty techniczne lub inne dokumenty <br/><br/>Zamawiający wymaga, aby do składanej oferty Wykonawca dołączył - karty urządzenia (karty techniczne) bądź inne dokumenty na potwierdzenie, że oferowane przez wykonawcę produkty spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (parametry). <br/><br/>Jeżeli wykonawca nie złoży kart urządzeń (kart technicznych) lub złożone przez wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający, na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/><br/><br/><br/><br/>II.	Dokumenty na potwierdzenie równoważności (jeżeli dotyczy) <br/><br/>Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SWZ oraz w załączniku nr 1 do SWZ, tj. w Formularzu ofertowym. <br/><br/>Stosowne dokumenty na potwierdzenie równoważności należy dołączyć do składanej oferty. <br/><br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje produkt o rozwiązaniach równoważnych, a nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, nie potwierdzają, że zaoferowane produkty mają określone w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do SWZ, opisie przedmiotu zamówienia parametry (nie potwierdzają zgodności produktu z cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia) - Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> I.	Karty techniczne lub inne dokumenty <br/><br/>Zamawiający wymaga, aby do składanej oferty Wykonawca dołączył - karty urządzenia (karty techniczne) bądź inne dokumenty na potwierdzenie, że oferowane przez wykonawcę produkty spełniają określone przez Zamawiającego wymagania (parametry). <br/>II.	Dokumenty na potwierdzenie równoważności (jeżeli dotyczy) <br/><br/>Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SWZ oraz w załączniku nr 1 do SWZ, tj. w Formularzu ofertowym. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dotyczy wszystkich zadań:<br/>I.	Etap A – dokumenty składane wraz z ofertą<br/>Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty (Formularz ofertowy) – Załącznik Nr 1 do SWZ: <br/>1.	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert (wg wzoru - Załącznik Nr 2 do SWZ), stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania. <br/>2.	pełnomocnictwo, w sytuacji gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców:<br/>a)	oświadczenie, o których mowa w pkt I. 1 (wg wzoru - Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia (art. 125 ust. 4 ustawy Pzp).<br/>b)	oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynikać będzie, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy (wg wzoru - Załącznik Nr 3 do SWZ),<br/>c)	pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.<br/>W przypadku gdy Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem własnym, o którym mowa w pkt I. 1 także:<br/>a)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ) lub inny środek dowody potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów na zasadach określonych <br/>b)	oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert (wg wzoru - Załącznik Nr 2a do SWZ), stanowiące wstępne potwierdzenie, że podmiot udostepniający zasoby Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (oświadczenie musi być podpisane przez podmiot udostepniający zasoby bądź osoby do tego upoważnione) <br/>3) uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy)<br/>4) dowody - Samooczyszczenie <br/>5) Przedmiotowe środki dowodowe − określone w Rozdziale 8a SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Dotyczy wszystkich zadań:<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale 6 SWZ. <br/>3. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego na zasadach określonych w SWZ. <br/>4. Dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu. <br/>5. W toku postępowania wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego będzie kierowana do pełnomocnika danego podmiotu ubiegającego się wspólnie o zamówienie. <br/>6. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).<br/>7. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są złożyć wraz z ofertą: <br/>7.1. stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>7.2 oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – art. 117 ust. 4 ustawy PZP – (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.) <br/>7.3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp aktualne na dzień składania ofert (wg wzoru - Załącznik Nr 2 do SWZ), stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania składa każdy z Wykonawców ubiegania się o udzielenie zamówienia. <br/>8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w Rozdziale 8 - zobowiązani są złożyć oddzielnie dla każdej z firm (w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego). <br/>WSPÓLNE UBIEGANIE SIĘ <br/>UWAGA!<br/>Niedopuszczalna jest również sytuacja, kiedy wykonawca składa jedną ofertę samodzielnie, drugą zaś – wspólnie z innymi wykonawcami. Dotyczy to także sytuacji, kiedy wykonawca ubiega się o zamówienie jako uczestnik dwóch konsorcjów. W w/w sytuacji Zamawiający obie oferty odrzuci ze względu na ich niezgodność z przepisami ustawy (art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Z Załącznika nr 7 do SWZ- Projektowane postanowienia umowy<br/> § 12<br/>ZMIANY TREŚCI UMOWY<br/>1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian Umowy w zakresie poniżej wskazanym, w szczególności w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikałaby z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy: <br/>1)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; <br/>2)	wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej zmiany; <br/>3)	gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę tych wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych. <br/>2.	Na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na dostawy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi w niniejszej SWZ dokumentami (załącznikami) należy umieścić na Platformie (Portalu e-usług SmartPZP) pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/41blsz (na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw wykluczenia na<br/>podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).<br/>1.Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.<br/>2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów<br/>elektronicznych do oferty.<br/>3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;<br/>4. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej;<br/>5. Zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp<br/>Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia<br/>na dodatkowe dostawy, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp, których celem jest częściowa wymiana<br/>dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli<br/>zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co<br/>powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu<br/>tych produktów lub instalacji.<br/>6. Rozliczenia w walutach obcych<br/>Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.<br/>7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia przez Wykonawcę;<br/>9. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy<br/>Pzp oraz na podstawie art. 256 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość<br/>unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie<br/>całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>10. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą.<br/>Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).<br/>11. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com