JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230331/0015985001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja dróg w Gminie Gietrzwałd </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Gietrzwałd</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510742965</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Olsztyńska 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gietrzwałd</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-036</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@gietrzwald.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://gietrzwald.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja dróg w Gminie Gietrzwałd </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-252f8539-cfa8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00159850</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00028263/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Infrastruktura drogowa Pętli Gietrzwałdzkich</p> <p class="mb-0">1.1.9 Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Sząbruk - ulica Dębowa, Sosnowa i Akacjowa do skrzyżowania z ulicą Kasztanową</p> <p class="mb-0">1.1.10 Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Gronity - ul. Na Wzgórzu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">określono w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gietrzwałd, adres: <br/>	ul. Olsztyńska 2 11-036 Gietrzwałd, tel /89/ 524 19 00, fax: /89/ 650 03 24, adres e-mail: gmina@gietrzwald.pl, <br/>	inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Gietrzwałd jest Maciej Żołnowski, inspektor@cbi24.pl <br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.2.2023, Modernizacja dróg w Gminie Gietrzwałd w ramach projektu p.n.: Infrastruktura drogowa Pętli Gietrzwałdzkich, Finansowanego z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.<br/> 	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Ustawy Pzp<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, , przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 4597587,77 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.	Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/>A.	Część Nr 1: <br/>Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: <br/>-	modernizację jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie z kruszywa szer. ok 4,00 m i długość projektowa ok 787m (odcinek główny), reszta (pętla) o szerokości ok 3,50 m i długość projektowa ok 85m, oraz wykonanie poboczy. Możliwe poszerzenia pod konstrukcję drogi w stosunku do istniejącej jezdni.<br/>-	odtworzenie zjazdów istniejących poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu. <br/><br/>Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi. <br/>•	Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm <br/>•	Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm <br/>•	Warstwa wyrównawcza z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. Średnia ok. 10 cm.<br/>Kategoria obciążenia ruchem: KR3<br/>-odwodnienie powierzchniowe<br/>-oznakowanie pionowe drogi<br/>-uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi <br/>-wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej<br/><br/>Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym. <br/>Dz. nr 54/3, 56, 61/8<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.<br/>Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.113.2022.ET6 z dnia 21.09.2022<br/>(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)<br/><br/>Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Projektowanie-Nadzory <br/>„PRO-NAD” Bohdan Nieciecki, 11-015 Olsztynek, ul. Kolejowa 3/24<br/>Część Nr 1 jest współfinansowana w ramach projektu p.n.: Infrastruktura drogowa Pętli Gietrzwałdzkich, Finansowanego z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 657398,45 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o<br/>następujące kryteria:<br/>1. Cena<br/>2. Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: <br/>Etap I<br/>-	przebudowę jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie z kruszywa szer. ok 4,00 m i długość projektowa ok 504m oraz wykonanie poboczy. Możliwe poszerzenia pod konstrukcję drogi w stosunku do istniejącej jezdni.<br/>-	odtworzenie zjazdów istniejących poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu. <br/><br/>Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi. <br/>•	Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm <br/>•	Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm <br/>•	Warstwa wyrównawcza z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. Średnia ok. 15 cm.<br/>Kategoria obciążenia ruchem: KR2<br/>-	odwodnienie powierzchniowe<br/>-	oznakowanie pionowe drogi<br/>-	uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi <br/>-	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej<br/><br/>Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym. <br/>Dz. nr 284/86, 284/72<br/>Etap II<br/>-	przebudowę jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie z kruszywa szer. ok 4,00 m i długość projektowa ok 120 m oraz wykonanie poboczy. Możliwe poszerzenia pod konstrukcję drogi w stosunku do istniejącej jezdni.<br/>-	przebudowę jezdni na nawierzchnię z kostki betonowej na podbudowie z kruszyw szer. ok 4,00 m i długość projektowa ok 45 m oraz wykonanie poboczy. Poszerzenia na wyjeździe z ulicy Bursztynowej na ulicę Mikołaja Kopernika. Jezdnia w krawężnikach gr 15 cm betonowych na ławie z oporem<br/>-	odtworzenie zjazdów istniejących poprzez wykonanie ich z kostki betonowej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu. <br/><br/>Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi. <br/>•	Warstwa ścieralna z kostki betonowej- 8 cm <br/>•	Warstwa podkładu cementowo-piaskowego - 5 cm <br/>•	Warstwa wyrównawcza z mieszanki betonowej min. B15 – gr. Średnia ok. 10 cm.<br/>Kategoria obciążenia ruchem: KR2<br/>-odwodnienie powierzchniowe<br/>-oznakowanie pionowe drogi<br/>-uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi <br/>-wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej<br/><br/>Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym. <br/>Dz. nr 284/89, 284/72, 284/22<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.<br/>Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.6.2023.SA12 z dnia 31.01.2023<br/>(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)<br/><br/>Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Projektowanie-Nadzory „PRO-NAD” Bohdan Nieciecki, 11-015 Olsztynek, ul. Kolejowa 3/24<br/><br/>Część Nr 2 jest współfinansowana w ramach projektu p.n.: Infrastruktura drogowa Pętli<br/>Gietrzwałdzkich, Finansowanego z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 492266,59 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o<br/>następujące kryteria:<br/>1. Cena<br/>2. Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Modernizacja nawierzchni jezdni na dwóch odcinkach (ok 375 mb + ok 240 mb) poprzez: <br/><br/>-	Odcinek długość projektowa ok 375 m podlega wymianie nawierzchni bitumicznej na nową bez zmiany parametrów technicznych drogi. W istniejącym śladzie jezdni należy zastosować frezowanie nawierzchni oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej AC 11S gr min. 5 cm. <br/>Wykonać zgodnie z zaświadczeniem Starosty Olsztyńskiego nr BI-II.6743.8.145.2022.AŻ7 z 15.11.2022 r.<br/><br/>-	Odcinek długość projektowa ok 240 m podlega wymianie nawierzchni z płyt betonowych na:<br/>•	Podbudowa z kruszywa łamanego gr min 15 cm<br/>•	Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm <br/>•	Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm <br/>wraz z wykonaniem poboczy z kruszywa<br/>Wykonać zgodnie z zaświadczeniem Starosty Olsztyńskiego nr BI-II.6743.8.146.2022.AH22 z 15.11.2022 r.<br/><br/>Część Nr 3 jest współfinansowana w ramach projektu p.n.: Infrastruktura drogowa Pętli Gietrzwałdzkich, Finansowanego z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 390536,80 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o<br/>następujące kryteria:<br/>1. Cena<br/>2. Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: <br/>-	modernizację jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie wyrównującej z kruszywa szer. ok 4,50 m i długość projektowa ok 331 m, oraz wykonanie poboczy. <br/>-	odtworzenie zjazdów istniejących do posesji poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu. <br/>-	wykonać zjazdy na skrzyżowaniach dróg minimum po 10 m w każdym z kierunków.<br/><br/>Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi. <br/>•	Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm <br/>•	Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm <br/>•	Warstwa wyrównawcza z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. Średnia ok. 10 cm.<br/>Kategoria obciążenia ruchem: KR3<br/>-	odwodnienie powierzchniowe<br/>-	oznakowanie pionowe drogi<br/>-	uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi <br/>-	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej<br/>-	likwidacja kolizji w przypadku wystąpienia<br/>-	regulacja istniejącej infrastruktury sieci wod-kan<br/><br/>Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym. <br/>Dz. nr 71/3 obr. Naglady<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.<br/>Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.5.2023.AS8 z dnia 30.01.2023<br/>(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)<br/><br/>Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Projektowanie-Nadzory „PRO-NAD” Bohdan Nieciecki, 11-015 Olsztynek, ul. Kolejowa 3/24<br/><br/>Finansowanie: inwestycja jest współfinansowana w ramach projektu p.n.: Infrastruktura drogowa Pętli Gietrzwałdzkich, Finansowanego z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 254886,32 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o<br/>następujące kryteria:<br/>1. Cena<br/>2. Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>(UWAGA: zmiana do projektu technicznego)<br/>1	-	odcinek o szerokości 5,5 m od zjazdu z ulicy Wiejskiej do skrzyżowania z ulicą Sportową , w ulicy Sportowej do skrzyżowania z ulicą Kameralną – długość projektowa ok 280 mb<br/>2	- odcinek o szerokości 5,0 m od skrzyżowania z ulicą Sportową , w ulicy Sportowej do zjazdu do przedsiębiorstwa „Warbit” – długość projektowa ok 300 mb<br/><br/>-	modernizację jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie wyrównującej z kruszywa szer. 5,0-5,5 m i długość projektowa ok 580 m, oraz wykonanie poboczy. <br/>-	odtworzenie zjazdów istniejących do posesji poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu. <br/>-	wykonać zjazdy na skrzyżowaniach dróg minimum po 10 m w każdym z kierunków.<br/><br/>Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi. <br/>•	Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm <br/>•	Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm <br/>•	Warstwa wyrównawcza z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. Średnia ok. 12 cm.<br/>Kategoria obciążenia ruchem: KR3<br/>-	odwodnienie powierzchniowe<br/>-	oznakowanie pionowe drogi<br/>-	uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi <br/>-	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej<br/>-	likwidacja kolizji w przypadku wystąpienia<br/>-	regulacja istniejącej infrastruktury sieci wod-kan<br/><br/>Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym. <br/>Dz. nr 164/6 i 20/2 obr. Naglady, dz. nr 135 obr Gietrzwałd<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.<br/>Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.4.2023.MP9 z dnia 25.01.2023<br/>(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)<br/><br/>Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Projektowanie-Nadzory „PRO-NAD” Bohdan Nieciecki, 11-015 Olsztynek, ul. Kolejowa 3/24<br/><br/>Finansowanie: inwestycja jest współfinansowana w ramach projektu p.n.: Infrastruktura drogowa Pętli Gietrzwałdzkich, Finansowanego z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 493623,57 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o<br/>następujące kryteria:<br/>1. Cena<br/>2. Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: <br/>-	modernizację jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowie wyrównującej z kruszywa szer. ok 4,50 m i długość projektowa ok 490 m, oraz wykonanie poboczy. <br/>-	odtworzenie zjazdów istniejących do posesji poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu. <br/><br/>Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi. <br/>•	Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm <br/>•	Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm <br/>•	Warstwa wyrównawcza z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. Średnia ok. 10 cm.<br/>Kategoria obciążenia ruchem: KR2<br/>-	odwodnienie powierzchniowe<br/>-	oznakowanie pionowe drogi<br/>-	uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi <br/>-	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej<br/>-	likwidacja kolizji<br/>-	regulacja istniejącej infrastruktury sieci wod-kan<br/><br/>Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym. <br/>Dz. nr <br/>281405_2.0004.148<br/>281405_2.0004.145<br/>281405_2.0004.144<br/>281405_2.0004.166/7<br/>281405_2.0004.125<br/>281405_2.0004.162<br/>281405_2.0004.143<br/>281405_2.0004.142<br/>281405_2.0004.154<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.<br/>Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.86.2022.AS8 z dnia 23.07.2022<br/>(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)<br/><br/>Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Agnieszkę Nieciecką, WAM/0139/POOD/11<br/><br/>Finansowanie: Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg numer umowy o dofinansowanie 28/2023/A/97/88 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 629745,61 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o<br/>następujące kryteria:<br/>1. Cena<br/>2. Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> -	modernizacja jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowach z kruszywa szer. ok 4,50 m i długość projektowa ok 890 m, oraz wykonanie poboczy. <br/>-	odtworzenie zjazdów istniejących do posesji poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu. <br/><br/>Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi. <br/>•	Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm <br/>•	Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm <br/>•	Warstwa odsączająca z kruszywa z mieszanki niezwiązanej– gr. 20 cm.<br/>•	Warstwa podbudowy z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. 15 cm.<br/>Kategoria obciążenia ruchem: KR1<br/>-	odwodnienie powierzchniowe<br/>-	oznakowanie pionowe drogi<br/>-	uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi <br/>-	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej<br/>-	likwidacja kolizji<br/>-	regulacja istniejącej infrastruktury sieci wod-kan<br/><br/>Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym. <br/>Dz. nr <br/>281405_2.0017.178/14<br/>281405_2.0017.178/16<br/>281405_2.0017.177/48<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.<br/>Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.96.2022.DT16 z dnia 26.08.2022<br/>(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)<br/>Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Agnieszkę Nieciecką, WAM/0139/POOD/11<br/><br/>Część niekwalifikowalna:<br/>-	modernizacja jezdni na nawierzchnię bitumiczną na podbudowach z kruszywa szer. ok 4,50 m i długość projektowa ok 270 m, oraz wykonanie poboczy. <br/>-	odtworzenie zjazdów istniejących do posesji poprzez wykonanie ich z masy bitumicznej, po wcześniejszym wykorytowaniu terenu. <br/><br/>Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi. <br/>•	Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5 cm <br/>•	Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 7 cm <br/>•	Warstwa odsączająca z kruszywa z mieszanki niezwiązanej– gr. 20 cm.<br/>•	Warstwa podbudowy z kruszywa z mieszanki niezwiązanej KŁSM 0/31,5 C50/30 – gr. 15 cm.<br/>Kategoria obciążenia ruchem: KR1<br/>-	odwodnienie powierzchniowe<br/>-	oznakowanie pionowe drogi<br/>-	uzgodnienie i wykonanie stałej organizacji ruchu na zadanym odcinku drogi <br/>-	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej<br/>-	likwidacja kolizji<br/>-	regulacja istniejącej infrastruktury sieci wod-kan<br/><br/>Inwestycja zlokalizowana jest w pasie drogowym. <br/>Dz. nr <br/>281405_2.0017.179/10<br/>281405_2.0017.177/48<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.<br/>Realizacja na podstawie zaświadczenia Starosty Olsztyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia, pismo BI-II.6743.8.95.2022.AŻ7 z dnia 26.08.2022<br/>(przedmiar jest wyłącznie pomocniczy)<br/><br/>Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez Agnieszkę Nieciecką, WAM/0139/POOD/11<br/><br/>Finansowanie: Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg numer umowy o dofinansowanie: 28/2023/A/95/87 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1679130,43 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o<br/>następujące kryteria:<br/>1. Cena<br/>2. Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1-6 ustawy Pzp, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 112 ust 2 ustawy Pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w ust. 2 oraz<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym <br/>-	Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów <br/>-	Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>-	Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ;<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej <br/>-	Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Formularz ofertowy<br/>2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy<br/>3. Dowód wniesienia wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wysokość wadium:<br/>część Nr 1: 9.000,00 zł<br/>część Nr 2: 5.000,00 zł<br/>część Nr 3: 5.000,00 zł<br/>część Nr 4: 3.000,00 zł<br/>część Nr 5: 7.000,00 zł<br/>część Nr 6: 9.000,00 zł<br/>część Nr 7: 24.000,00 zł<br/>Szczegóły określono w SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Określono w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:<br/>1)	zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: <br/>a)	zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;<br/>b)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie do wysokości obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;<br/>c)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie;<br/>d)	zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, z tym zastrzeżeniem, że wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobligowany ponieść w przypadku zmiany przepisów dotyczących zasad gromadzenia lub wpłat podstawowych finansowanych przez podmiot zatrudniający do pracowniczych planów kapitałowych w odniesieniu do osób bezpośrednio wykonujących niniejsze zamówienie;<br/>2)	zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku:<br/>a)	wycofania z produkcji materiałów przyjętych w dokumentacji;<br/>3)	zmiany terminu realizacji, w przypadku:<br/>a)	działania organów administracji lub gestorów sieci związanego z przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;<br/>b)	w przypadku zawarcia umowy z wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą – o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy;<br/>c)	wystąpienia niezależnych od stron okoliczności lub działania siły wyższej powodujących konieczność wprowadzenia zmian do realizowanego przedmiotu umowy,<br/>d)	terminu realizacji przedmiotu umowy w wypadku wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy.<br/>Szczegóły określono w SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-17 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zamawiającego https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-17 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com