JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230404/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230404/0016437601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa spoiwa hydraulicznego - Nadleśnictwo Legnica, Leśnictwo Zimna woda </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 930186230</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">P. Czajkowskiego 11/13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">51-171</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zulwroclaw.wroclaw.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Budownictwo drogowe </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa spoiwa hydraulicznego - Nadleśnictwo Legnica, Leśnictwo Zimna woda </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1c769798-d2de-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00164376</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zulwroclaw.wroclaw.lasy.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamaw., a Wyk.<br/>odbywa się przy użyciu platformy przetargowej https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html , a w przypadku<br/>wystąpienia awarii platformy uniemożliwiającej poprawną komunikację, za pośrednictwem poczty elektr., e-mail:<br/>zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl , z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy.<br/>2. Wymagania tech. i organ. wysyłania i odbierania dok.elektr., cyfrowego odwzorowania dok. w postaci papierowej (elektr. kopii<br/>dok.stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie i instrukcjach<br/>korzystania z platformy, dostępnych na stronie https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>3. Wyk. zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników<br/>Platformy- dostępnymi pod adresem https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/intstrukcje.html oraz zaakceptować regulamin<br/>korzystania z<br/>Platformy dostępny pod adresem: https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html .<br/>4. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej wysłania na platformę. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dok.elektr.,<br/>oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dok. w postaci papierowej (elektr.kopii dok. stworzonych w postaci papierowej) oraz innych<br/>informacji przyjmuje się datę ich wysłania na platformę, z zastrzeżeniem pkt 10.8. lit b) SWZ.<br/>5. Ofertę oraz oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektr. lub w<br/>postaci elektr. opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>6. Wyk. składa ofertę za pośrednictwem platformy<br/>https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html . Uwaga: Za datę i godzinę złożenia oferty rozumie się datę i godzinę jej<br/>wysłania na Platformę, tj. datę i godzinę złożenia oferty wyświetloną na koncie Zamaw. W formularzu Oferty (załącznik nr 1 do SWZ)<br/>Wyk. zobowiązany jest podać adres email, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.<br/>7. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w<br/>Regulaminie i instrukcjach korzystania z platformy. Ofertę należy złożyć w oryginale.<br/>8. Do oferty należy dołączyć oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, sporządzone, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektr. lub w postaci elektr. opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>9. Złożenie oferty poprzez Platformę oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w pkt 10.4. SWZ.<br/>10. Sposób komunikowania się Zamaw. z Wyk. (nie dot. składania i wycofania ofert):<br/>a) komunikacja, w tym w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się<br/>elektr. za pośrednictwem platformy. We wszelkiej korespondencji Zamaw. i Wyk. posługują się numerem postępowania wskazanym<br/>w SWZ.<br/>b) Zamaw. dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektr., e-mail:<br/>zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl , tylko w przypadku wystąpienia awarii platformy uniemożliwiającej poprawną komunikację. Za datę<br/>przekazania wniosków, zawiadomień, dok. elektr., oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dok. w postaci papierowej (elektr. kopii<br/>dok. stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektr. Zamaw.<br/>wskazany w zdaniu poprzedzającym.<br/>c) Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań tech. dla dok. elektr. oraz środków komunikacji elektr. musi być<br/>zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RM z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań tech. dla<br/>dok. elektr. oraz środków komunikacji elektr. w postęp. o udzielenie zam.publ. lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452).<br/>11. Dodatkowe informacje zawiera rozdział 10 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO została zawarta w rozdziale</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO została zawarta w rozdziale</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZZ.270.10.2023.TPK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 233210 </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa spoiwa hydraulicznego CEM I 42,5 R lub inny o podobnych właściwościach do wykonania stabilizacji podłoża , w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Remont drogi leśnej nr 4 w Leśnictwie Zimna Woda na terenie Nadleśnictwa Legnica”. w ilości 345 ton<br/>2) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):<br/>Główny kod CPV: 45111230- 9: Roboty w zakresie stabilizacji gruntu<br/>3) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę do miejsca wbudowania (lokalizacji zadania inwestycyjnego)<br/>następujących materiałów:<br/>a) Spoiwo hydrauliczne CEM II/R 42,5 R w ilości 345 ton<br/>4) Szczegółowe wymagania spoiwa określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.<br/>5) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych, o<br/>których mowa w art. 7 pkt 15) PZP.<br/>Powody niedokonania podziału zamówienia na części:<br/>Rozmiar przedmiotu zamówienia nie wymaga podziału zamówienia na części. Brak podziału zamówienia nie naruszy<br/>konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorcom. Wskazane jest,<br/>aby zamówienie realizował jeden Wykonawcy, który będzie odpowiadał z tytułu gwarancji i rękojmi za cały przedmiot<br/>zamówienia, a nie kilku wykonawców odpowiedzialnych za poszczególne dostawy. Poza tym potrzeba skoordynowania<br/>działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu<br/>wykonaniu zamówienia. Podział zamówienia byłby nieefektywny i mógłby wiązać się z nadmiernymi trudnościami<br/>technicznymi i kosztami wykonania zamówienia.<br/>6) We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu,<br/>pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do<br/>norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których<br/>mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP,<br/>Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i w załącznikach do SWZ, oznaczając<br/>takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne&#34; (m.in. zastosowanie<br/>materiałów), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się<br/>w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>7) Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych,<br/>konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane<br/>niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w<br/>szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych.<br/>Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy,<br/>parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą<br/>określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.<br/>8) Wszelkie „produkty&#34; pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy<br/>użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie<br/>wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający<br/>rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.<br/>Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego<br/>w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie<br/>charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta<br/>(dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach<br/>użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych<br/>parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów,<br/>uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.<br/>9) Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do<br/>dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w<br/>sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów<br/>referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 PZP), jest obowiązany jest udowodnić w ofercie, że<br/>oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie<br/>traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ.<br/>10) Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w<br/>sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których<br/>mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1) PZP) jest obowiązany udowodnić w ofercie, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa,<br/>spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, określonej przez Zamawiającego.<br/>11) Przedmiot zamówienia winien posiadać wymagane przepisami prawa dokumenty, warunkujące dopuszczenie<br/>dostarczanej spoiwa do obrotu, w tym w szczególności: atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty krajowe/europejskie oceny<br/>techniczne, zaświadczenie o jakości, protokoły badań.<br/>12) Zadanie inwestycyjne w ramach którego będą realizowane dostawy zlokalizowane jest na terenach leśnych o<br/>współrzędnych geograficznych 50.987992; 15.252930 (województwo dolnośląskie, powiat Lubański, gmina Leśna).<br/>13) Dostawy będą świadczone w terminie od dnia podpisania umowy do 15.06.2023r<br/>14) Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ oraz rozdziale 3<br/>SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy<br/>obejmujący dostawy spoiwa takie same (analogiczne), jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem<br/>Opcji będą dostawy spoiwa analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w Ofercie). W ramach Opcji,<br/>wedle wyboru Zamawiającego, może zostać uruchomiona dodatkowa dostawa spoiwa wskazanego w SWZ (i wycenionej<br/>przez Wykonawcę w Ofercie). Zamawiający nie jest zobowiązany do uruchomienie dostaw objętych przedmiotem Opcji, a<br/>Wykonawcy nie służy roszczenie o ich uruchomienie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać uruchomione w<br/>ilości stanowiącej równowartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 8 ust 1 wzoru umowy<br/>stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Podstawą określenia wartości dostaw uruchomionych w ramach Opcji (w celu<br/>określenia jej zakresu) będzie cena jednostkowa spoiwa zawarta w Ofercie.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia potrzeby zwiększenia dostaw spoiwa<br/>na skutek warunków glebowo - terenowych bądź atmosferycznych, (2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w<br/>dokumentacji projektowej realizowanego zadania inwestycyjnego, (3) braku możliwości realizowania zadania inwestycyjnego<br/>w związku z ujawnieniem wad i błędów w dokumentacji projektowej. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x 100 pkt x 60 %<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena brutto spośród ofert ocenianych,<br/>Co – cena brutto oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty (Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2) W ramach kryterium „Gwarancja zabezpieczenia dziennej dostawy spoiwa” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę<br/>zobowiązania umownego do wykonywania określonej ilości dziennych dostaw spoiwa (w tonach) do miejsca realizacji zadania<br/>inwestycyjnego pn.: „Budowa drogi leśnej w Leśnictwach Zwierzyniec i Cieplice na terenie Nadleśnictwa Oborniki Śląskie” w ramach<br/>którego realizowane będą dostawy, zawarte w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>W ramach kryterium „Gwarancja zabezpieczenia dziennej dostawy spoiwa” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>- Wykonawca, który zobowiązuje się do zabezpieczenia wykonania dziennej dostawy spoiwa do miejsca realizacji zadania<br/>inwestycyjnego w ilości - 90 – 100 ton – otrzyma 0 pkt<br/>- Wykonawca, który zobowiązuje się do zabezpieczenia wykonania dziennej dostawy spoiwa do miejsca realizacji zadania<br/>inwestycyjnego w ilości - 101 – 110 ton – otrzyma 10 pkt<br/>- Wykonawca, który zobowiązuje się do zabezpieczenia wykonania dziennej dostawy spoiwa do miejsca realizacji zadania<br/>inwestycyjnego - w ilości 111 – 120 ton – otrzyma 20 pkt<br/>- Wykonawca, który zobowiązuje się do zabezpieczenia wykonania dziennej dostawy spoiwa do miejsca realizacji zadania<br/>inwestycyjnego w ilości - 121 – 130 ton – otrzyma 30 pkt<br/>- Wykonawca, który zobowiązuje się do wykonania dziennej dostawy spoiwa do miejsca realizacji zadania inwestycyjnego w ilości<br/>131 ton i więcej – otrzyma 40 pkt<br/>4) Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) ilości dziennych dostaw spoiwa (w tonach) do miejsca<br/>realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Remont drogi leśnej nr 5 w Leśnictwie Zimna Woda terenie Nadleśnictwa Legnica<br/>Śląskie”, jakie gwarantuje dostarczyć, to Zamawiający uzna, że gwarantuje minimalne ilości określone w pkt 3.1. ppkt 14) SWZ i<br/>przyzna 0 pkt.<br/>5) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dane oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L = C + G<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,<br/>G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja zabezpieczenia dziennej dostawy spoiwa”,<br/>6) Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w/w kryteriach oceny<br/>ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja zabezpieczenia dziennej dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania<br/>warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji<br/>finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą<br/>niż 50 000,00 zł.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich<br/>3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie)<br/>zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co<br/>najmniej 2 dostawy (przez dostawę rozumie się wykonywanie dostawy na podstawie 1 umowy) polegające na wykonywaniu<br/>dostawy spoiwa, na kwotę nie mniejszą niż 100000,00 zł brutto każda.<br/>b) Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w<br/>odniesieniu do warunku dot. potencjału technicznego.<br/>c) Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w<br/>odniesieniu do warunku dot. osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.<br/>2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w<br/>oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9 SWZ.<br/>3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy<br/>Wykonawcy.<br/>4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie<br/>od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na<br/>zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji, których te<br/>zdolności są wymagane. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez<br/>Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. ppkt 3) i 4) SWZ, a także bada, czy<br/>nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane w pkt 6.1., 6.3. i 6.4 SWZ względem<br/>Wykonawcy. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na<br/>jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia<br/>tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie<br/>potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy<br/>wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może,<br/>po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na<br/>etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP w<br/>zw. z art. 266 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności,<br/>jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W<br/>celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3. SWZ Zamawiający działając na podstawie art.<br/>274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) informacji z KRK w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1) i 2) PZP, (b) art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu<br/>ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego –sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;<br/>b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -<br/>(wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SWZ);<br/>c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z<br/>odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału regionalnego<br/>lub właściwej placówki terenowej KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne i zdrowotne, w zakresie art.<br/>109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem<br/>składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że przed<br/>upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz<br/>z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>e) odpisu lub informacji z KRS lub z CEiIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>f) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (oświadczenie<br/>Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg załącznika nr 2B do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z<br/>postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3) PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP,<br/>dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5)<br/>PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6)<br/>PZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1170 z późn. zm.), f)<br/>art. 109 ust. 8 i 10 PZP - (wzór oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 7 do SWZ).<br/>2. Więcej informacji w rozdziale 9 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia<br/>braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o<br/>których mowa w pkt 6.1. i 6.3. SWZ oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt<br/>7.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj.:<br/>a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym<br/>załącznik nr 2A do SWZ oraz<br/>b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2B do<br/>SWZ.<br/>Oświadczenia, o których mowa wyżej stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału<br/>w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki<br/>dowodowe. Oświadczenia te składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ Zamawiający działając na<br/>podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie,<br/>nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków<br/>dowodowych, o których mowa w pkt 9.2. lit. a) SWZ, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający<br/>sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej.<br/>b)wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich<br/>3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju<br/>wykonanych dostaw), dat wykonania<br/>(dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór wykazu<br/>wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 6 do SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o<br/>którym mowa wyżej dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert.<br/>c) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę dostawy na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu<br/>dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy<br/>zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty.<br/>3. Więcej informacji w rozdziale 9 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci:<br/>1) Deklaracji właściwości użytkowych określających parametry przedmiotu zamówienia określonych w SWZ .<br/>Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą<br/>2. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są<br/>niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.<br/>3. W przypadku niezłożenia wymaganych przedmiotowych środków dowodowych lub złożenia niekompletnych lub błędnych<br/>przedmiotowych środków dowodowych w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 2. powyżej oferta<br/>Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.<br/>4. Przedmiotowe środki dowodowe składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Deklaracja właściwości użytkowych określających parametry przedmiotu zamówienia określonych w SWZ . <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wyk. może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach tech. lub zaw.<br/>(warunki wskazane w pkt 7.1. ppkt 4) SWZ) podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>Wyk., który polega na zdolnościach tech. lub zaw. podmiotów udost. zasoby, składa wraz z ofertą:<br/>1) zobowiązanie podmiotu udost. zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wyk. realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Zobowiązanie podmiotu udost. zasoby, o którym mowa wyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wyk. z podmiotami udost.<br/>zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: (1) zakres dostępnych Wyk.<br/>zasobów podmiotu udost. zasoby; (2) sposób i okres udostępnienia Wyk. i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te<br/>zasoby przy wykonywaniu zamówienia; (3) czy i w jakim zakresie podmiot udost. zasoby, na zdolnościach którego Wyk.<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Niewiążący wzór zobowiązania do<br/>oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2) oświadczenie podmiotu udost. zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu (w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby) sporządzone zgodnie ze<br/>wzorami stanowiącymi załączniki nr 2C i 2D do SWZ.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach tech. lub zaw. na zasadach określonych w art. 118 PZP zobowiązany będzie do<br/>przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9.3. lit a), c)—f) SWZ, dotyczących tych<br/>podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. Dokumenty,<br/>o których mowa w pkt 9.3. lit a), c)-f) SWZ Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez<br/>Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy w<br/>trybie art. 274 ust. 1 PZP.<br/>Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, mających siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania poza terytorium RP, postanowienia zawarte w pkt 9.5.-9.7 SWZ stosuje się odpowiednio.<br/>2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP zamiast:<br/>1) informacji z KRK, o której mowa w pkt 9.3. lit. a) SWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr<br/>sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub<br/>administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w pkt 9.3.<br/>lit. a) SWZ,<br/>2) zaświadczenia, o którym mowa w pkt 9.3. lit c), zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca<br/>nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 9.3 lit d), lub odpisu<br/>albo informacji z KRS lub z CEiIDG, o których mowa w pkt 9.3. lit e) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,<br/>w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:<br/>a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,<br/>b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej<br/>w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>3. Dodatkowe informacje w rozdziale 9 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN).<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 PZP.<br/>2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 299).<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Ochrony Środowiska S.A., nr rachunku: 49 1540 1030 2001 7702 4918 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu „Spoiwo – Legnica ”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) PZP w zw. z art. 266 PZP.<br/>6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> A. W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi<br/>wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania;<br/>3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w<br/>postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2A do SWZ) oraz oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do<br/>wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SWZ) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają<br/>brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za<br/>wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),<br/>upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla<br/>wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>B. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że do<br/>odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do<br/>złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 9.3. SWZ należy załączyć (1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu<br/>skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1)<br/>PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków<br/>lub opłat<br/>wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania<br/>ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności, oraz (2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej<br/>jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki<br/>terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek<br/>na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert<br/>Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności - odrębnie dla każdego ze wspólników oraz<br/>odrębnie dla spółki.<br/>C. Dodatkowe informacje w rozdziale 9 SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr<br/>3 do SWZ.<br/>2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian<br/>postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku<br/>wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy<br/>warunków ich wprowadzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-13 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-13</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com